Επιστροφή στο Forum : m54b30 χταπόδι
κοιτάζω την πολλαπλή εξαγωγής με τους καταλύτες επάνω και μπαίνω σε σκέψεις για χταπόδι και καταλύτες...
υπάρχει κάποιο όφελος ή τζάμπα η ταλαιπωρία;
Με το να βγαλεις του καταλυτες πανω απτα χταποδια,μονο οφελος μπορει να εχεις.Ακομα και τους μαμα να ξαναβαλεις,αλλα μετα τα χταποδια,παλι κατι θα κερδισεις σε ιπποδυναμη.Πιθανον να σου αυξηθει λιγο ο θορυβος ομως....
ευχαριστώ γιώργο
χταπόδια με ελεύθερους καταλύτες σκέφτομαι
Εχει δικιο ο Γιωργος για το θορυβο, να το λαβεις υποψην σου..
Δες και εδω http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=19127&highlight=%F7%F4%E1%F0%EF%E4%E9
Επισης μπορει να εχεις θεμα με λαμπακι κινητηρα (check engine) λογω πιο ελευθερων καταλυτων και να χρειαστεις προγραμμα μετα..
Δες και αυτο http://www.schmiedmann.com/3_series/E46/Equipment_-_accesories/Tuning/page17.htm#16694
Εχει δικιο ο Γιωργος για το θορυβο, να το λαβεις υποψην σου..
Δες και εδω http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=19127&highlight=%F7%F4%E1%F0%EF%E4%E9
Επισης μπορει να εχεις θεμα με λαμπακι κινητηρα (check engine) λογω πιο ελευθερων καταλυτων και να χρειαστεις προγραμμα μετα..
Δες και αυτο http://www.schmiedmann.com/3_series/E46/Equipment_-_accesories/Tuning/page17.htm#16694
ευχαριστώ ζαχαρία
τα schmiedmann είχα υπ'όψην μου :cheers:
ευχαριστώ ζαχαρία
τα schmiedmann είχα υπ'όψην μου :cheers:
Τους εχεις στειλει mail?
Σα να θυμαμαι οτι τους ειχα στειλει εγω καποια στιγμη που χαζευα και απαντηση δεν πηρα..
Ειχα βρει και στο ebay κατι αντιστοιχο (χταποδια μαζι με καταλυτες) αλλα σε mail που του ειχα στειλει και τον ρωτουσα για λαμπακι κινητηρα, μου ειπε πως ΝΑΙ, μετα χρειαζεται προγραμμα..
Αυτο μου τη δινει.. Οτι δεν ειναι τα εβαλες και τελειωσες.. Πρεπει να βαλεις ΚΑΙ προγραμμα μετα.. Δηλαδη το ενα φερνει τ'αλλο..
Παντως εγω που το εχω με αγγλικους καταλυτες (που λενε οτι ειναι πιο μικροι και ειναι καλυτεροι, δεν ξερω κατα ποσο ισχυει αυτο), με ενα τελικο απο το Μαυροειδακο, νομιζω οτι ειμαι ΟΚ απο θορυβο, ειναι οπως το θελω, ωραιο, οχι ενοχλητικο και φουντωτικο..:D Με χταποδια & καταλυτες θα ανεβει ο θορυβος..
Fits on models: E46
All 6cyl. models (not XI) (Please note: Mark each lambda probe before taking them out of the original system - they must be installed in the same position front/rear etc. afterwards - the lamda probes must NOT be cut or lenghtend)
schmiedmann από δανία; όχι...μάλλον από κίνα και κολλάμε ένα ταμπελάκι με το brandname...
από δανία στην αθήνα με 802 ευρώ
από κίνα στην αθήνα με ~272 ευρώ
http://www.dhgate.com/exhaust-header-for-m52-m54-hot-sell-china/r-ff8080812b28a50c012b28fac7672a35.html
schmiedmann από δανία; όχι...μάλλον από κίνα και κολλάμε ένα ταμπελάκι με το brandname...
από δανία στην αθήνα με 802 ευρώ
από κίνα στην αθήνα με ~272 ευρώ
http://www.dhgate.com/exhaust-header-for-m52-m54-hot-sell-china/r-ff8080812b28a50c012b28fac7672a35.html
Τι ειπες τωρα..?? :bugeye:
Ισχυει οντως..??
Ξερεις αν εχει ψωνισει κανεις απο κει, ειναι αξιοπιστος? Τους εστειλες mail?
Προσεχε και το τελωνειο..
Παντως μοιαζουν ιδια φιλε με του "Γερμανου"..
Διαβαζα παντως στο e46fanatics για ebay headers (χταποδια απο ebay δηλ) και υπηρχαν θεματα του στυλ, στελνανε του 328 αντι του 330 (γιατι εχουν διαφορες οντως) και σε συγκριση με supersprint.. ΚΑΜΙΑ σχεση.. Ειχε φωτογραφιες το ενα και το αλλο.. Οτι πληρωνεις παιρνεις (ισχυει παντου).. Αξιζει ομως μονο αμα βρεις μεταχειρισμενο, για καινουργιο ουτε κουβεντα..
Αμα βρω τα θρεντ απο το φανατικς θα σου τα ποσταρω..
ζαχαρία από το Ε46fanatics έμαθα ότι είναι κινέζικα κι έτσι άρχισα το ψάξιμο μέχρι που τα βρήκα στην πατρίδα τους...
απ'οτι λένε είναι πολύ ανώτερα από ebay headers
σίγουρα δεν έχουν την ποιότητα των πχ αλπίνα που μου πουλάνε μεταχειρισμένα για 1800ευρώ αλλά μια χαρά είναι για να αναπνεύσει λίγο το μοτέρ
Γιατι δεν φτιαχνεις Custom στην Ελλαδα;;
Μετα βαζεις και 2 200ριδες μετταλικους καταλυτες και πιστευω ετσι μπορεις να γλυτωσεις το ρισκο!
Γιατι δεν φτιαχνεις Custom στην Ελλαδα;;
Μετα βαζεις και 2 200ριδες μετταλικους καταλυτες και πιστευω ετσι μπορεις να γλυτωσεις το ρισκο!
Παρε να σου πουνε τιμες και θα καταλαβεις γιατι.. :D
Για την δουλεια που το θελεις,δηλαδη να μην ειναι οι καταλυτες πανω,ειναι μια χαρα.Νομιζω το ιδιο εχει βαλει και ο Κωστης (compact) sto M54B30 του.Αμα θες να εισαι και ακομα καλυτερα καλυμενος για το μελλον του χταποδιου,τραβας και συμπληρωματικες ποντες σε καθε ενωση που ηδη εχει και ολα οκ!
Παρε να σου πουνε τιμες και θα καταλαβεις γιατι.. :D
Καλα ρε Ζαχαρια τοσο ακριβα θα ειναι;;;; και με την κριση κιολας;;
Εγω στελνω ανταλλακτικα στην Ελλαδα για επισκευη επειδη ειναι φτηνα.
Καλα ρε Ζαχαρια τοσο ακριβα θα ειναι;;;; και με την κριση κιολας;;
Εγω στελνω ανταλλακτικα στην Ελλαδα για επισκευη επειδη ειναι φτηνα.
βρε θέμη πας καλά;
στέλνεις ανταλλακτικά για επισκευή...δεν ζητάς να κατασκευαστούν από το μηδέν :screwy:
θα ζητήσουν ένα σκασμό λεφτά (λογικό αφού δεν πρόκειται να υπάρξει μαζική παραγωγή) και μπορεί να τα πάρω σε 3 μήνες από τώρα :hello:
Καλα ρε Ζαχαρια τοσο ακριβα θα ειναι;;;; και με την κριση κιολας;;
Εγω στελνω ανταλλακτικα στην Ελλαδα για επισκευη επειδη ειναι φτηνα.
Περσυ τετοια εποχη αγορασα απο Αγγλια μια μετατροπη 330 και μου ελεγαν οτι τα χταποδια-καταλυτες δεν θα κανουν.. (μια χαρα μπηκαν) Αρχισα να ψαχνω τιμες για aftermarket (μια και καλη) αλλα οι τιμες ξεπερνουσαν κατα πολυ το 1000αρικο.. Δες μονο ποσο κανουν 2 καλης ποιοτητας ελευθεροι καταλυτες και θα καταλαβεις.. Δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι τωρα με τη κριση..
καλα ρε χαμενε μη βαρας, μια ιδεα πεταξα............
αλλα και παλι μια ερωτησουλα θα την εκανα:owned:
Περσυ τετοια εποχη αγορασα απο Αγγλια μια μετατροπη 330 και μου ελεγαν οτι τα χταποδια-καταλυτες δεν θα κανουν.. (μια χαρα μπηκαν) Αρχισα να ψαχνω τιμες για aftermarket (μια και καλη) αλλα οι τιμες ξεπερνουσαν κατα πολυ το 1000αρικο.. Δες μονο ποσο κανουν 2 καλης ποιοτητας ελευθεροι καταλυτες και θα καταλαβεις.. Δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι τωρα με τη κριση..
καλα εδω που ειμαι οι καταλυτες δεν ειναι ακριβοι,
χταποδακι που θα βρουμε ομως:scratchch
Η supersprint χρησιμοποιει καταλυτες της HJS.. Αλλα ειναι πανακριβοι..
Η πιο φθηνη λυση ειναι ebay headers + κατι τετοιο http://cgi.ebay.co.uk/2x-200-Zeller-Katalysator-Sportkat-BMW-E46-M3-3-2-CSL-/170623948688?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item27b9fad790
Γιατι δεν κοιτατε και magnaflow;
είπαμε...θα καταλήξουμε στον κινέζο τελικά :deal:
χταπόδια και καταλύτες
είπαμε...θα καταλήξουμε στον κινέζο τελικά :deal:
χταπόδια και καταλύτες
ΟΚ, περιμενουμε νεα τοτε.. :cheers: :D
και τα δικα μου που ειναι ebay απο κινα ειναι!!μου το ειχε που ο ιδιος ο πωλητης!
trader-nas το ονομα του πωλητη.
και τελικα δεν κανει τρομερο θορυβο το χταποδι αλλα τα μεσαια καζανακια τα μαμα που ειχα και ειχαν ψιλοσαπισει,τωρα που εβαλα χειροποιητα ανοξοιδοτα παλι ο θορυβος ηρθε σε νορμαλ επιπεδα!
αν αντέχουν ας είναι και από την κίνα...
schmiedmann από δανία; όχι...μάλλον από κίνα και κολλάμε ένα ταμπελάκι με το brandname...
από δανία στην αθήνα με 802 ευρώ
από κίνα στην αθήνα με ~272 ευρώ
http://www.dhgate.com/exhaust-header-for-m52-m54-hot-sell-china/r-ff8080812b28a50c012b28fac7672a35.html
Κανενα νεο εχουμε κουκλε..?? :D Εκανες κινηση..??:D
Ειδα το feedback του πωλητη και ειναι πολυ χαμηλο..
Βεβαια βρηκα εναν αλλο που εχει τις ιδιες ακριβως φωτογραφιες και εχει 100% και 600+ θετικες.. http://www.dhgate.com/exhaust-header-for-m52-m54/r-ff8080812aec5357012aec57b8261883.html
Φοβαμαι ομως με την EMS μη μπλεξεις με τελωνειο.. Εγω εφερα ενα carbon diffuser με EMS και πληρωσα μονο 3 ευρω, αλλα ηρθε υποτιμολογημενο..
Επισης, διαβαζω στο e46fanatics οτι καποιοι εχουν "θεματα" τοποθετησης.. Αλλος επρεπε να "ξυρισει" λιγο τη βαση της μηχανης γιατι εβρισκε το χταποδι.. Σε αλλον εστειλε του 328 (Μ52) και ειχε διαφορα στις φλαντζες-ειχαν αναποδη κλιση σε σχεση με του 325/330 (Μ54).. (το οποιο φτιαχνεται με κοψιμο και ξανα-κολλημα)
Αν δεν ειναι straight fit και θελεις ενα καρο μοντιφες, νομιζω οτι δεν αξιζει το κοπο..
Μακαρι να ειναι καλυτερο το σετ που σκεφτεσαι απο Κινα..
Εκανες τιποτα εδω τελικα..??
Μιλουσα με ενα φιλο με Ε46 330 και μου ειπε οτι πηρε χταποδι απο Αμερικη (ebay 250 euro) και καταλυτες απο Ελλαδα HJS 300 ο καθενας και ειναι μια χαρα, χωρις λαμπακια κτλ..
Επισης, ειχα μιλησει με καποιον εξατμισα (Σπατα καπου ειναι) και μου ειχε δωσει και αυτος περιπου ιδια τιμη για HJS και μου προτεινε και τους Magnaflow οι οποιοι ειναι εξισου καλοι και λιγο πιο οικονομικοι απο τους HJS και μου εγγυηθηκε οτι θα ειναι επισης ΟΚ απο καυσαερια και λαμπακια..
δεν έκανα τίποτα γιατί προέκυψε αλλαγή σε ζαντολάστιχα...
πρώτα θα αλλά αλλάξω τις φλάντζες του βάνος και 2 αισθητήρες λάμδα και μετά βλέπουμε
δεν έκανα τίποτα γιατί προέκυψε αλλαγή σε ζαντολάστιχα...
πρώτα θα αλλά αλλάξω τις φλάντζες του βάνος και 2 αισθητήρες λάμδα και μετά βλέπουμε
OK... Αν χρειαστεις καπου βοηθεια, πεστο.. (λ πηρα και τους 4 Bosch εγω απο ebay Αμερικη)
πόσο τους πήρες;
μαζί με τις φύσσες;
πόσο τους πήρες;
μαζί με τις φύσσες;
Τους ειχα παρει απο αυτον εδω http://stores.ebay.co.uk/socalmotorsport αν θυμαμαι καλα..
Χταποδοκουβεντα... :D
Πως θα ακουγοταν η ιδεα αν κοβαμε απο το ΟΕΜ χταποδι τους "μαμα" καταλυτες και βαζαμε στη θεση τους 2 universal μεταλλικους 200αρηδες..??
Καταλαβαινω οτι ενα aftermarket χταποδι εχει καλυτερη (εχει οντως? :D) σχεδιαση-ροϊκότητα, απο θεμα αποδοσης, σε σχεση με το ΟΕΜ..
Το μονο καλο της υποθεσης σε αυτη τη περιπτωση ειναι οτι μπορεις να μην πειραξεις ΤΙΠΟΤΑ αλλο στην εξατμιση μετα.. Ουτε τους λ χρειαζεται να πειραξεις..
Nick_compact
04-10-11, 23:14
Kαι να πειράξεις τους λ, αν γίνει σωστά δεν έχεις πρόβλημα. Έχω επιμηκύνει του δικού μου λ το καλώδιο, και δεν είχα καμία αλλαγή στην συμπεριφορά του μοτέρ, ούτε και στις αναλογίες αέρος/καυσίμου σε closed loop, όπου η εγκέφαλος ρυθμίζει με βάση την τάση του λ.
Kαι να πειράξεις τους λ, αν γίνει σωστά δεν έχεις πρόβλημα. Έχω επιμηκύνει του δικού μου λ το καλώδιο, και δεν είχα καμία αλλαγή στην συμπεριφορά του μοτέρ, ούτε και στις αναλογίες αέρος/καυσίμου σε closed loop, όπου η εγκέφαλος ρυθμίζει με βάση την τάση του λ.
Οι λ δεν νομιζω οτι ειναι προβλημα.. Υπαρχουν αρκετες λυσεις δοκιμασμενες οπου ουτε check engine υπαρχει ουτε τιποτα.. Οι λ θα παραμεινουν στις εργοστασιακες θεσεις και αποστασεις.. Απλα το ανεφερα με τη σκεψη οτι θα εχει λιγοτερο πατεντα & κοψε ραψε..
Το ερωτημα ειναι, αξιζει το κοπο, θα εχει διαφορά αμα γινει αντικατασταση των ΟΕΜ καταλυτων με 2 200αρηδες universal..??
εχτές διαπίστωσα ότι οι ίδιες εξαγωγές-καταλύτες χρησιμοποιούνται για Μ54 Β22/Β25/Β30
αυτό σημαίνει ότι κάτι χάνουν όλα τα μοτέρ και κυρίως ο Β30
εχτές διαπίστωσα ότι οι ίδιες εξαγωγές-καταλύτες χρησιμοποιούνται για Μ54 Β22/Β25/Β30
αυτό σημαίνει ότι κάτι χάνουν όλα τα μοτέρ και κυρίως ο Β30
Ναι οντως..!!!!
Ξερει κανεις οι ΟΕΜ καταλυτες ειναι 400αρηδες? Διατομες κτλ ξερουμε?
Nick_compact
05-10-11, 11:50
Δεν αξίζει να δώσεις λεφτά και να ασχοληθείς με τα μαμά χταπόδια κατά τη γνώμη, πάρε ένα σετ σωστά κινέζικα ρέπλικα Supersprint, πάρε και 2 300άρηδες Magnaflow καταλύτες αν θες να είσαι οικολογικός, μακραίνεις τα καλώδια των λ και είσαι μια χαρά.
Δεν αξίζει να δώσεις λεφτά και να ασχοληθείς με τα μαμά χταπόδια κατά τη γνώμη, πάρε ένα σετ σωστά κινέζικα ρέπλικα Supersprint, πάρε και 2 300άρηδες Magnaflow καταλύτες αν θες να είσαι οικολογικός, μακραίνεις τα καλώδια των λ και είσαι μια χαρά.
Δεν ξερω τι θα γινει με τον ηχο μετα.. Δεν το θελω να γινει πολυ φασαριοζικο και ανυποφορο.. Γιατι βλεπω απο πολλους οτι μετα απο αντικατασταση χταποδοκαταλυτων εχουν παραπονα με τον υπερβολικο ηχο.. Επισης να χασω χαμηλα και να κερδισω ψηλα δεν το θελω.. Ελεγα (μεσα στο χειμωνα, καλα να ειμαστε) να πειραματιστω με 2 φθηνους μεταλλικους 200αρηδες για να κρατησω και το κοστος του ολου εγχειρηματος χαμηλα.. Δηλαδη να βγει ΜΑΧ κανα 300αρι τοποθετημενα (2 καταλυτες+εξατμισας+καινουργιες ΟΕΜ φλαντζες).. Σκεφτομουν αν μπορω να κερδισω κατι σε ηχο & αποδοση ΜΟΝΟ απο προσθηκη καταλυτων.. Βρισκω φθηνους σχετικα Magnaflow με κανα 100αρι εκαστος..
Κι εδω ετοιμη Magnaflow λυση.. :D http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=823471&page=3 αλλα το κοστος και παλι ανεβαινει αρκετα...
Nick_compact
05-10-11, 14:56
Aυτά τα χταπόδια είναι ΟΕΜ like, δεν είναι για βελτίωση, αυτά κι αν είναι πεταμένα λεφτά :) Και αυτό που θέλεις να κάνεις με τους καταλύτες πεταμένα λεφτά, μην το κάνεις. Ή βάλε χταπόδια ή τπτ, είναι η γνώμη μου καθαρά. Κάνεις κάτι, κάντο σωστά. Το αν θα έχεις πολύ θόρυβο θα εξαρτηθεί από τα καζάνια σου μετά.
Aυτά τα χταπόδια είναι ΟΕΜ like, δεν είναι για βελτίωση, αυτά κι αν είναι πεταμένα λεφτά :) Και αυτό που θέλεις να κάνεις με τους καταλύτες πεταμένα λεφτά, μην το κάνεις. Ή βάλε χταπόδια ή τπτ, είναι η γνώμη μου καθαρά. Κάνεις κάτι, κάντο σωστά. Το αν θα έχεις πολύ θόρυβο θα εξαρτηθεί από τα καζάνια σου μετά.
Θα κανει δυναμομετρηση αυτος στο e46fanatics να δουμε τι κανουν..
Η εξατμιση μου ειναι ολη ΟΕΜ εκτος απο το τελικο που εχω ενα φτιαγμενο απο Μαυροειδακο...
Με ελευθερους χταποδοκαταλυτες, χανουμε χαμηλα και κερδιζουμε ψηλα..?? ή δεν ισχυει αυτο που λεω..
Nick_compact
05-10-11, 15:25
Όπως και οι πολλαπλές εισαγωγής, έτσι και τα χταπόδια, είναι wave tuned, δηλαδή τα μήκη των αυλών, οι διατομές, έχουν ένα συγκεκριμένο φάσμα στροφών στο οποίο αυξάνουν το volumetric efficiency του μοτέρ, γεμίζει δηλαδή πιο πολύ ο θάλαμος καύσης, και σε αυτό το φάσμα θα δεις αυξημένη απόδοση. Τα μαμά αυτό δεν το έχουν καθόλου, από τη σχεδίαση τους. (τα μαμά του Μ54, όχι γενικά) Θεωρώ πως ένα καλοσχεδιασμένο χταπόδι δεν πρέπει να κόψει πουθενά, αλλά απλά να δυναμώσει ένα συγκεκριμένο φάσμα στροφών του κινητήρα κυρίως. Αυτό εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά που του έδωσε ο κατασκευαστής του. Το αν θα είναι χαμηλά η ψηλά εξαρτάται ΚΥΡΙΩΣ από το μήκος των πρωτεύοντων αυλών. Αν έχει μακρύτερους απο τους μαμά, είναι πολύ δύσκολο να χάσεις ακόμα και πολύ χαμηλά.
Επίσης, αν τα πράγματα που έχεις βάλει δουλεύουν πραγματικά, εαν είχες αναλυτή καυσαερίων θα έπρεπε στο τέρμα γκάζι που βγαίνει εκτός closed loop, στο φάσμα που βελτίωσες να έχει φτωχύνει, να θέλει πρόγραμμα δηλαδή... :)
νίκο ποιά χταπόδια προτείνεις για το τρίλιτρο;
Nick_compact
05-10-11, 16:10
Δεν το έχω ψάξει ποτέ να δω τι βγαίνει οπότε δύσκολο να πω. Καλό χταπόδι είναι αυτό που οι αυλοί του είναι όσο πιο ίσου μήκους γίνεται μεταξύ τους, και όσο πιο μακριοί γίνεται για καθημερινό μοτέρ. (έτσι κι αλλιώς υπάρχουν περιορισμοί χώρου, το μήκος δεν το καθορίζει μόνο αυτός που το φτιάχνει αλλά και το ίδιο το αυτοκίνητο χωροταξικά). Επίσης σε ένα καλοσχεδιασμένο χταπόδι, επιβάλεται οι δευτερεύοντες αυλοί να είναι μεγαλύτερης διατομής από τους πρωτεύοντες, ελέγχουμε και αυτό. Ακόμα και ο συλλέκτης παίζει ρόλο, το σημείο δηλαδή που το χταπόδι καταλήγει σε μονό σωλήνα. ΌΛΕΣ οι εργοστασιακές πολλαπλές εισαγωγής είναι wave tuned, και από αυτές εξαρτάται σε τεράστιο βαθμό το που αποδίδει το μοτέρ μέγιστη ισχύ και ροπή. Και με τα χταπόδια το ίδιο γίνεται, αλλά η ανάγκη για προκαταλύτες και καταλύτες και το γρήγορο ζέσταμα του, και το κόστος εννοείται, δεν επιτρέπει να βάζουν καλά χταπόδια παρά μόνο στα καλά μοτέρ. (βλέπε SXX)
έχω βρει κάτι χταπόδια εντελώς τσάμπα και το σκέφτομαι...
http://www.ebay.de/itm/200656491308?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
Nick_compact
05-10-11, 18:36
Ρέπλικα Supersprint είναι αυτά.
άρα υποθέτω ότι κάνουν δουλειά και είναι αστεία τα λεφτά
Nick_compact
05-10-11, 18:48
Αν είναι το εικονιζόμενο καλό είναι, αν και απέχει από αυτό που λέω παραπάνω, αλλά δεν υπάρχει και άλλη λύση, τα χταπόδια ειναι δύσκολο να είναι τέλεια όταν το μοτέρ είναι τοποθετημένο κατά μήκος.
πού εντοπίζεις ατέλειες σε σχέση με αυτά που είπες πιο πάνω;
Nick_compact
05-10-11, 19:19
Oι αυλοί δεν είναι ίσου μήκους για κανένα λόγο, απλά αυτό. Όπως και στο κανονικό supersprint άλλωστε.
οκ...αυτό φαίνεται εκ πρώτης όψεως
μπαίνουν και γνήσια χταπόδια από s50/s52 αλλά φοβάμαι μήπως έχουν δύσκολη εφαρμογή στο 39άρι
Nick_compact
05-10-11, 20:37
Φωτογραφία από αυτά έχεις; Να πάρουμε μια ιδέα.
ιδού
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=280748826930
Nick_compact
05-10-11, 20:52
Tο να προσπαθούμε να καταλάβουμε από τις φωτογραφίες βέβαια είναι άκυρο, καθώς ειναι μαύρη μαγεία το θέμα με το μήκος και τη διατομή του χταποδιού, του Μ3 πάντως φαίνεται πιο μακρύ από το Supersprint. Πάρε τις κινεζιές να κάνεις δουλειά σου...
έχω βρει κάτι χταπόδια εντελώς τσάμπα και το σκέφτομαι...
http://www.ebay.de/itm/200656491308?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
Εχω την εντυπωση οτι ο συγκεκριμενος ΔΕΝ στελνει Ελλαδα..
Υπαρχει ο trader nas απο Αμερικη που ειναι αξιοπιστος..
θα του κάνω μια ερώτηση και βλέπουμε
To project του Ζαχαρία μεταφέρθηκε εδώ (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=29017)
Ερωτηση..
Αν το μοτερ ΔΕΝ φοραει εκκεντροφορους, προγραμμα κτλ.. και αλλαξουμε τα γνησια χταποδια-καταλυτες, με aftermarket.. "αδειαζει" το μοτερ και πρεπει να το γεμισουμε με κατι......δηλαδη με καυσιμο.. που σημαινει οτι θα δουλευει "στεγνα" με το ΟΕΜ προγραμμα και τη μονη αλλαγη σε χταποδια καταλυτες τελικο...?????
Ισχυει οντως αυτο ρε παιδια...???
Nick_compact
04-04-13, 19:42
Όχι Ζαχαρία, το "αδειάζει" το μοτέρ είναι μια άλλη έννοια, πιο περίπλοκη από το "θέλει καύσιμο".
Δεν έχει λόγο να αδειάσει το μοτέρ με ένα καλοσχεδιασμένο χταπόδι πάντως. Έβαλες; Αν όχι προχώρα ανοιχτά...
Όχι Ζαχαρία, το "αδειάζει" το μοτέρ είναι μια άλλη έννοια, πιο περίπλοκη από το "θέλει καύσιμο".
Δεν έχει λόγο να αδειάσει το μοτέρ με ένα καλοσχεδιασμένο χταπόδι πάντως. Έβαλες; Αν όχι προχώρα ανοιχτά...
Ευχαριστω για την απαντηση Νικο..
Οχι δεν εβαλα..
Ριχνω μια ματια για ebay headers ή καποιο χειροποιητο στην Αθηνα.. (απο εκει και πανω το κοστος ξεφευγει υπερβολικα.. πχ για ss..) μαζι με 200αρηδες μεταλλικους καταλυτες.. Να σου πω και την αληθεια, περισσοτερο θα "φτιαχτω" με τον ηχο, παρα με τα οποια "gains".. :D
Εδω εχει ενα πολυ ωραιο ποστ που δειχνει τις διαφορες μεταξυ ενος ebay χταποδιου και ενος Supersprint..
http://forum.e46fanatics.com/showpost.php?p=8447549&postcount=30
Οι διαφορες ειναι στο συλλεκτη, εκει που ενωνονται οι σωληνες που φευγουν απο τις εξαγωγες.. φαινεται οτι στο supersprint ειναι μεγαλυτερος.. και επισης φαινονται οι διαφορες απο την αρχη, εκει που παταει στην εξαγωγη το χταποδι δλδ.. στην αρχη των αυλων, ποσο πιο ομοιομορφες και πιο μεγαλες (για καλυτερη ροη προφανως) ειναι στο SS..
Βεβαια, αυτο το ποστ ειναι απο το 2008.. δεν ξερω αν εχει βελτιωθει η ποιοτητα στα ebay headers απο τοτε ή αν εχουν διορθωθει καπως αυτα τα "θεματακια"..
Καποια ebay headers ειχαν και fitment issues (τα πολυ φτηνα προφανως) γιατι, τουλαχιστον οτι ειναι απο trader nas (που ειναι πλεον και ο μοναδικος φουλ αξιοπιστος ebay seller για χταποδια), ειναι μια χαρα απο θεμα εφαρμογης και μπαινουν χωρις κοψε ραψε και μετατροπες...
ακομα αυτα φοραω και κανενα προβλημα!!
ακομα αυτα φοραω και κανενα προβλημα!!
Ευχαριστω Κωστα!! Σε ειχα ξεχασει. Τωρα θυμηθηκα οτι εχεις βαλει κι εσυ!! :D
να κανω μια ερωτηση σαν ασχετος? αν εχεις ενα αυτοκινητο χωρις να εχει τους καταλυτες πανω στο χταποδι και πεις οτι θες να αλλαξεις χταποδι για αποδοση και ηχο...το νεο χταποδι τι διαφορα θα εχει απο το προηγουμενο? αλλες κουρμπες? αλλη διαμετρο?...αυτο το ρωταω γιατι οταν ειχα παει εγω σε εναν εξατμισα να κανω μια ερωτηση ειδε το αμαξι και μου ειπε οτι η διαμετρος ειναι ηδη μεγαλη οποτε δεν αξιζει...δεν θα αλλαξει τιποτα.
Ειχα παρει χταποδια απο Μ52 528.. (τα οποια ειναι και προς πωληση, 60 ευρω οσο μου κοστισαν αν τα θελει κανεις) Μπαινουν στο 330 (γενικα στα Μ54) για καποιον που θελει να φτιαξει μια custom εξατμιση και να πεταξει τα ΟΕΜ Μ54 χταποδια που εχουν ΠΑΝΩ τους καταλυτες.. μπορει να συνδυαστει με aftermarket καταλυτες και ετσι να φτιαχτει ενα πιο καλο-ελευθερο συστημα εξαγωγης..
Καλα (και σχετικα φτηνα) ειναι για Ε46 330..
Αλλα.. ειναι καλυτερα απο 36αρι Μ3.. του 3,2 ειναι ιδια με του 3,0 με τη διαφορα οτι το 3,2 εχει και τις τρυπες ετοιμες για να βιδωθουν οι λ..
Στην εξαγωγη κουμπωνουν μια χαρα.. θελει λιγο δουλιτσα στο κομματι που θα ενωθει το χταποδι με την υπολοιπη εξατμιση..
Εχω παρει και 200αρηδες μεταλλικους magnaflow καταλυτες, για να τους βαλω απο κατω..
Φωτο και περισσοτερα, μολις γινει τοποθετηση.. :D
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.