PDA

Επιστροφή στο Forum : Η χειρότερη αξιοπιστία στην Αγγλική αγορά: AUDI A5


bimmer-corfu
26-04-11, 10:04
Γελάστε άφοβα με τις ευχές του Αγγλικού Car magazine (γιατί βαρέθηκα να ακούω τις υποκειμενικές κουβέντες του καθενός):

http://www.telegraph.co.uk/motoring/news/5894686/Honda-tops-reliability-survey.html

The Honda Accord has emerged as the most reliable car on Britain's roads according to a survey by Which?
A study of 84,000 cars found that it gave its owners almost no problems, with 98.5 per cent reporting that their vehicle had required no attention whatsoever last year.

The magazine based its reliability survey on whether a car had broken down, been taken back to the dealer or had any niggles over the past 12 months.

Japanese-built cars took seen of the top 10 places with Honda taking four of the top seven. The best European car as the Ford Fiesta with 96.2 per cent of owners enjoying a year of trouble-free motoring.

The performance of British-built cars was disappointing with three – the Jaguar S-type, Jaguar XF and Land Rover Discovery – featuring in the list of least reliable performers.

However according to the survey it is the Audi A5 which has caused greatest difficulties, with nearly one owner in four reporting problems.

Richard Headland, editor of Which? Car, said: "Owning a reliable car can make the difference between getting your summer holiday off to a flying start and sitting on the hard shoulder of the M6. You can't do better than the Honda Accord, which is one of the most reliable cars we've ever surveyed.

"Japanese cars in the main seem to run like clockwork, although there are a few exceptions to the rule. It's also encouraging to see good reliability scores for the best-selling Ford Fiesta and other small, economical cars."

A spokesman for Audi said that the sample was unrepresentative. "We are talking about seven cars with a problem out of a total of 8,000. We stand by the reliability of our cars."

A spokesman for Jaguar Land Rover said: "Jaguar is committed to providing a consistent high quality driving and ownership experience for all of its customers. The Which? brand Reliability Index puts Jaguar the same as other luxury car manufacturers including Mercedes-Benz and BMW.

"Quality and customer satisfaction are top priorities for Land Rover. The report findings are based on a relatively small sample of owners and largely focused on models we no longer produce and which are not truly representative of the real and quantifiable progress Land Rover is making in terms of overall quality and reliability."

The 10 most reliable cars

1. Honda Accord (2008-present) 98.5%

2. Honda Jazz (2008-present) 98.2%

3. Daihatsu Sirion (2005-present) 97.5%

4. Hyundai i30 (2007-present) 96.8%

5. Ford Fiesta (2008-present) 96.2%

6. Honda Jazz (2002-2008) 95.9%

7. Honda Civic Hybrid (2006-present) 95.7%

8. Citroen C1 (2005-present) 95.7%

9. Toyota Prius (2004-present) 95.0%

10. Mazda 3 (2004-2008) 94.4%


The 10 least reliable cars.

112. Hyundai Santa Fe (2006-present) 82.2%

113. Jaguar S-type (1999-2007) 81.2%

114. Volvo XC90 (2002-present) 80.6%

115. Land Rover Freelander (2006-present) 80.1%

116. Ford S-Max (2006-present) 79.9%

117. Land Rover Discovery (2004-present) 79.5%

118. Alfa Romeo 159 (2006-present) 79.0%

119. Jaguar XF (2008-present) 78.0%

120. Ford Galaxy (2006-present) 76.3%

121. Audi A5 (2007-present) 75.8%

Dimzan
26-04-11, 10:34
Εν τω μεταξυ η ερευνα αναφερεται σε αξιοπιστια για τον πρωτο χρονο μετα την αογρα. Φανταστειτε μετα τι γινεται.

Honda jazz ειχαμε (fl 2005 )και για 155.000 χλμ σε 5 χρονια δε εβγαλε τιποτα περα απο ενα τριξιμο του δεξι καθρεπτη (αλλαγη 2 φορες) και ρουλεμαν συμπλεκτη στα 130.000 (περαστηκε εγγυηση)

SerafeimS3
26-04-11, 10:53
καλά ντάξει ο καθένας γράφει ότι θέλει..δε σημαίνει ότι ισχύει κιόλας...κάθε φορά οι Άγγλοι μας τρελαίνουν με τις π@π@ριες που γράφουν...

bimmer-corfu
26-04-11, 11:36
Φιλε το Αγγλικο Car δεν ειναι τυχαιο

SerafeimS3
26-04-11, 13:15
Φιλε το Αγγλικο Car δεν ειναι τυχαιο

δε παύει να είναι αγγλικό..δεν είναι τυχαίο που δεν "συμπαθούν" τόσο τους Ιταλούς όσο και τους Γερμανούς...τι να λέμε τώρα...

BILL VUZAS
26-04-11, 13:42
Πριν μερικά χρόνια είχαν βγάλει ανετότερη θέσι συνεπιβάτη,στις μοτοσυκλέτες,αυτή του GSXR1000 K5!!??!!!(Στο συγκριτικό ήταν και R1200GS,αυτοί που ξέρουν κρατάν ακόμη την κοιλιά τους)
Όσο αντικειμενικοί είμαστε εμείς άλλο τόσο είναι και αυτοί.

Driver M
26-04-11, 14:10
δε παύει να είναι αγγλικό..δεν είναι τυχαίο που δεν "συμπαθούν" τόσο τους Ιταλούς όσο και τους Γερμανούς...τι να λέμε τώρα...
Θα συμφωνούσα μαζί σου αν είχαν τα αγγλικά αυτοκίνητα σε καλές θέσεις.
Όταν όμως τα έχουν στα πιο αναξιόπιστα, τότε το θεωρώ αρκετά αντικειμενικό.

Άσε που λίγο πολύ έτσι έχουν τα πράγματα, δε μου φαίνεται κάτι περίεργο στη λίστα.

Stallion3.2
26-04-11, 22:30
εγώ έχω πάψει εδώ και καιρό να λαμβάνω σοβαρά τις διάφορες 'έρευνες αξιοπιστίας'. κατ'εμέ αν δεν γίνεται απο ανεξάρτητη (και κρατική....) αρχή με αποδεδειγμένο κύρος είναι οφ. και εγώ είχα συμμετάσχει σε έρευνα του autotsiknopempti δηλώνωντας κάτοχος 320 Ε90 και την είχα βγάλει σκάρτη.... και ποτέ μου δεν είχα bmw (και σίγουρα δεν είναι σκάρτη...). δηλαδή με τι κριτίρια κρίνουν? πόσα κυκλοφωρούν και πιοί τα οδηγούν? είναι αποδεδειγμένο ότι τα honda πχ στο Ην.Βασίλειο τα οδηγούν ως επί το πλέιστον ηλικιωμένοι..πώς να χαλασει ένα αμάξι που αλλάζει ταχύτητες μια ζωή στις 3500 σαλ και δεν περνάει ποτέ τα 120 χλμ/ώρα? είναι σαν την 'αξιοπιστία' του σκαραβαίου που έβγαζε 45 άλογα απο 1600 κ.εκ....αν χάλαγε κιόλας ζήτω που καήκαμε. και κάτι άλλο: οι αναγνώστες του περιοδικού τι 'κατέυθυνση' έχουν? το Auto Motor und Sport πχ το διαβάζουν μόνο γερμανόφιλοι μέχρι το κόκκαλο (όπως και το quattroruote στην ιταλία..) και ιδίως vagέληδες που θεωρούν φυσιολογικό να σπάνε τα dsg τους (δείτε το φόρυμ τους και σπάστε πλάκα..) και θεωρούν ανάξιο λόγου ότι ένα polo στα 30.000 ράγισε μπλοκ, τι θα γράψει αυτός στο κουπόνι για την έρευνα? και τι θα γράψει αν πχ έχει ένα εταιρικό punto που του πίνει το αίμα και ΔΕΝ το συντηρεί 'γιατί δεν είναι δικό του'. όσο ήμουν στο αλφίστι δεν άκουσα ΠΟΤΕ για κάποιο σοβαρό πρόβλημα για 159/brera/spider και μιλάμε για αμάξια που, συνήθως οι των κλαμπς, τα ζορίσουν αλλά ΚΑΙ τα προσέχουν. έχω γράψει σε ιταλικά αυτοκίνητα πάνω απο 600.000 χλμ και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν χαλάσε κάτι πέρα απο λάμπα και όμως ακόμα πατώνουν σε όλες τις 'έρευνες' απο την άλλη τα golf με παράθυρα που πέφτουν, TSI που διακτινίζονται (που πήγαν τα GT?οεο?),dsg που κοκκαλόνουν και eos που μπάζουν νερά είναι τέρατα αξιοπιστίας....

crazy_beaver
26-04-11, 23:17
Παιδιά ο τύπος δεν είναι κατευθυνόμενος μόνο στην Ελλάδα.Το ότι το CAr δεν είναι τυχαίο περιοδικό που αναφέρθηκε ποιο πάνω είναι σωστό.Γι αυτό και σημαίνει ότι το μάρκετινγκ team της honda στην αγγλία είναι πολύ καλό.Φυσικά δεν μπορείς να παρουσιάσεις και πατάτες για αγγούρια οπότε υπάρχει και μία μικρή βάση!

performance
27-04-11, 00:08
Γνωστα πραγματα.Ο αγγλικος ειδικος τυπος μπορει να εχει τα θεματακια του αλλα ειναι οτι πιο σοβαρο και εγκυρο στο χωρο.
Θυμιζω πως η γερμανικη adac ειχε καταληξει στα ιδια συμπερασματα.
Ειμαι συνδρομητης αγγλικων περιοδικων μοτοσυκλετας 21 χρονια και απλα τα περιοδικα τους ειναι σε αλλο επιπεδο.
Ο πρωτος αλανθαστος να ριξει και τη πρωτη πετρα.
Και κλεινω εδω,εχεις παρατηρησει πως ΟΛΟΙ στη Λιβυη -ειδικα τωρα με το πολεμο-οδηγουν TOYOTA?

race535
27-04-11, 09:12
Οντως τα παντα ειναι σχετικα οσον αφορα την αξιοπιστια και αντοχη των αυτοκινητων.

Και σε εμενα ολοι λεγανε-και διαβαζα-οτι τα Ferrari ειναι αναξιοπιστα μεχρι αηδιας,εγω στο δικο μου εχω γραψει 160.000χλμ και μεχρι και οι μηχανικοι εδω με ρωτανε..... ποσα μοτερ εχεις αλλαξει;;;
Και ομως το δικο μου ειναι ακομα κλειστο και δεν σπαει με τιποτα,εκανα αλλαγη δισκου/πλατο μετα απο 90.000χλμ και γενικως δεν με εχει αφησει ποτε,πουληθηκε 456Μ με 320.000χλμ και ο ιδιοκτητης ισχυρηζοταν οτι παει καλυτερα απο ποτε,ενω το Range Rover μου με BMW σωθικα,καλα να ειναι,αλλα με εχει αφησει ειδη 4 φορες.
Οποτε το συμπερασμα ειναι περιεργο περι αξιοπιστιας!

x318big
27-04-11, 09:41
ενταξει το car ειναι πολυ καλο περιοδικο ,αλλα σκεφτητε ,ποσες φορες στο top gear ο clarkson βγαζει φολα τα bmw ,τα audi γιατι ετσι γενικα δεν του αρεσουν.

BMW Power
27-04-11, 15:55
Η μόνη αξιόπιστη πηγή για εμένα είναι η ADAC που έχει και πιστοποίηση ISO 9001:2000

2007 (http://www.adac.de/_mm/pdf/Pannenstat%202007_159KB_33406.pdf)

2008 (http://www.adac.de/_mm/pdf/Pannenstatistik_2008_33402.pdf)

2009 (http://www.adac.de/_mm/pdf/Pannenstatistik_2009_74031.pdf)

2010

super mini (http://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/suchergebnis.aspx?pklid=1&pstatid=3&ReturnUrl=5uEyBA6KBgNKCARK55ZyBARCzNqr0u23BTXFzyqp zAcxCLRyzAa1CLRyzAZyC5X3xLErxLEz5uXFBARpzocy0gN8ym 68C5X3xLE4HeN_)

mini (http://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/suchergebnis.aspx?pklid=2&pstatid=3&ReturnUrl=5uEyBA6KBgNKCARK55ZyBARCzNqr0u23BTXFzyqp zAcxCLRyzAa1CLRyzAZyC5X3xLErxLEz5uXFBARpzocy0gN8ym 68C5X3xLE4HeN_)

μικρομεσαία (http://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/suchergebnis.aspx?pklid=3&pstatid=3&ReturnUrl=5uEyBA6KBgNKCARK55ZyBARCzNqr0u23BTXFzyqp zAcxCLRyzAa1CLRyzAZyC5X3xLErxLEz5uXFBARpzocy0gN8ym 68C5X3xLE4HeN_)

μεσαία (http://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/suchergebnis.aspx?pklid=9&pstatid=3&ReturnUrl=5uEyBA6KBgNKCARK55ZyBARCzNqr0u23BTXFzyqp zAcxCLRyzAa1CLRyzAZyC5X3xLErxLEz5uXFBARpzocy0gN8ym 68C5X3xLE4HeN_)

μεγάλα (http://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/suchergebnis.aspx?pklid=10&pstatid=3&ReturnUrl=5uEyBA6KBgNKCARK55ZyBARCzNqr0u23BTXFzyqp zAcxCLRyzAa1CLRyzAZyC5X3xLErxLEz5uXFBARpzocy0gN8ym 68C5X3xLE4HeN_)

bimmer-corfu
27-04-11, 17:09
η ADAC δεν μας χαλάει, έχει πάντα πολύ μπροστά τη BMW αλλά απο την άλλη σε μια χρονιά βγάζει πρώτο το Α5 στη κατηγορία του, τι να πεις...

ditris
27-04-11, 21:02
εγώ έχω πάψει εδώ και καιρό να λαμβάνω σοβαρά τις διάφορες 'έρευνες αξιοπιστίας'. κατ'εμέ αν δεν γίνεται απο ανεξάρτητη (και κρατική....) αρχή με αποδεδειγμένο κύρος είναι οφ. και εγώ είχα συμμετάσχει σε έρευνα του autotsiknopempti δηλώνωντας κάτοχος 320 Ε90 και την είχα βγάλει σκάρτη.... και ποτέ μου δεν είχα bmw (και σίγουρα δεν είναι σκάρτη...). δηλαδή με τι κριτίρια κρίνουν? πόσα κυκλοφωρούν και πιοί τα οδηγούν? είναι αποδεδειγμένο ότι τα honda πχ στο Ην.Βασίλειο τα οδηγούν ως επί το πλέιστον ηλικιωμένοι..πώς να χαλασει ένα αμάξι που αλλάζει ταχύτητες μια ζωή στις 3500 σαλ και δεν περνάει ποτέ τα 120 χλμ/ώρα? είναι σαν την 'αξιοπιστία' του σκαραβαίου που έβγαζε 45 άλογα απο 1600 κ.εκ....αν χάλαγε κιόλας ζήτω που καήκαμε. και κάτι άλλο: οι αναγνώστες του περιοδικού τι 'κατέυθυνση' έχουν? το Auto Motor und Sport πχ το διαβάζουν μόνο γερμανόφιλοι μέχρι το κόκκαλο (όπως και το quattroruote στην ιταλία..) και ιδίως vagέληδες που θεωρούν φυσιολογικό να σπάνε τα dsg τους (δείτε το φόρυμ τους και σπάστε πλάκα..) και θεωρούν ανάξιο λόγου ότι ένα polo στα 30.000 ράγισε μπλοκ, τι θα γράψει αυτός στο κουπόνι για την έρευνα? και τι θα γράψει αν πχ έχει ένα εταιρικό punto που του πίνει το αίμα και ΔΕΝ το συντηρεί 'γιατί δεν είναι δικό του'. όσο ήμουν στο αλφίστι δεν άκουσα ΠΟΤΕ για κάποιο σοβαρό πρόβλημα για 159/brera/spider και μιλάμε για αμάξια που, συνήθως οι των κλαμπς, τα ζορίσουν αλλά ΚΑΙ τα προσέχουν. έχω γράψει σε ιταλικά αυτοκίνητα πάνω απο 600.000 χλμ και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν χαλάσε κάτι πέρα απο λάμπα και όμως ακόμα πατώνουν σε όλες τις 'έρευνες' απο την άλλη τα golf με παράθυρα που πέφτουν, TSI που διακτινίζονται (που πήγαν τα GT?οεο?),dsg που κοκκαλόνουν και eos που μπάζουν νερά είναι τέρατα αξιοπιστίας....

όλα μα όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα αλλά τι προβλήματα και ποιοι τα λένε!
Κορυφή στην αξιοπιστία μάλλον παρέμενε/ει η ιαπωνική σχολή όχι μονο μηχανικα αλλα και ηλεκτρολογικά!Σιγουρα παιζει ρολο πως χειριζεσαι ενα αυτοκινητο και αν κανεις τακτικα service αλλα και οτι ιταλικο αυτοκινητο εγραψε 600000χλμ χωρις το παραμικρο προβλημα μηχανη(να αλλαχτει καμια φλαντζα,ελατηρια πιστονιων...) η να μην εβγαλαν ηλεκτρονικα,ηλεκτρολογικα προβληματα δεν ισχυει!
Η alfa-romeo εχει τη χειροτερη φημη για αξιοπιστια ειδικα σε ηλεκτρονικα,ηλεκτρολογικα και αυτο δεν το λεω εγώ αλλα όλοι(πλην κατοχους των, που απλα δεν το παραδεχονται!).
Δεν το λεω για να σε μειωσω ουτε σε κοντραρω απλα λεω τι ισχυει...

ditris
27-04-11, 21:08
Οντως τα παντα ειναι σχετικα οσον αφορα την αξιοπιστια και αντοχη των αυτοκινητων.

Και σε εμενα ολοι λεγανε-και διαβαζα-οτι τα Ferrari ειναι αναξιοπιστα μεχρι αηδιας,εγω στο δικο μου εχω γραψει 160.000χλμ και μεχρι και οι μηχανικοι εδω με ρωτανε..... ποσα μοτερ εχεις αλλαξει;;;
Και ομως το δικο μου ειναι ακομα κλειστο και δεν σπαει με τιποτα,εκανα αλλαγη δισκου/πλατο μετα απο 90.000χλμ και γενικως δεν με εχει αφησει ποτε,πουληθηκε 456Μ με 320.000χλμ και ο ιδιοκτητης ισχυρηζοταν οτι παει καλυτερα απο ποτε,ενω το Range Rover μου με BMW σωθικα,καλα να ειναι,αλλα με εχει αφησει ειδη 4 φορες.
Οποτε το συμπερασμα ειναι περιεργο περι αξιοπιστιας!

Ιταλικη η fiat,alfa romeo όπως kai η ferrari αλλα μέρα με τη νυχτα!Οπως λενε αλλα τα ματια της αλεπους και αλλα της κουκουβαγιας!Εννοείται η κουκουβάγια είναι η ferrari!!!!Πάντως και οι 90000χλμ για αντοχή δίσκου πλατώ δεν είναι και για ρεκορ γκινες αν δεν το δουλευεις σταματα-ξεκίνα ή σπινιαριστός κ με καρφωτες αλλαγες!
Επίσης αλοίμονο αν οι 160000χλμ θεωρούνται και πολλά χλμ ως προς την αξιοπιστία!
Θυμάμαι παλιά που ο βελτιωτής μου στο πουσαρισμένο τετραπετάλουδο ραλί μουχε δώσει αξιοπιστία-εγγύηση 60000 κΑΙ ......ΓΕΛΆΩ ΤΏΡΑ(ΤΟΤΕ ΕΚΛΑΙΓΑ ΠΟΥ 3 ΦΟΡΕΣ ΕΣΠΑΣΕ ΣΕ 50000ΧΛΜ!!)

Stallion3.2
29-04-11, 21:47
όλα μα όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα αλλά τι προβλήματα και ποιοι τα λένε!
Κορυφή στην αξιοπιστία μάλλον παρέμενε/ει η ιαπωνική σχολή όχι μονο μηχανικα αλλα και ηλεκτρολογικά!Σιγουρα παιζει ρολο πως χειριζεσαι ενα αυτοκινητο και αν κανεις τακτικα service αλλα και οτι ιταλικο αυτοκινητο εγραψε 600000χλμ χωρις το παραμικρο προβλημα μηχανη(να αλλαχτει καμια φλαντζα,ελατηρια πιστονιων...) η να μην εβγαλαν ηλεκτρονικα,ηλεκτρολογικα προβληματα δεν ισχυει!
Η alfa-romeo εχει τη χειροτερη φημη για αξιοπιστια ειδικα σε ηλεκτρονικα,ηλεκτρολογικα και αυτο δεν το λεω εγώ αλλα όλοι(πλην κατοχους των, που απλα δεν το παραδεχονται!).
Δεν το λεω για να σε μειωσω ουτε σε κοντραρω απλα λεω τι ισχυει...

Δεκτόν ότι όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν ζημιές, επίσης τώρα πιά όλα είναι πολύ πιο αξιόπιστα απο μια rolls του 80 πχ, τώρα ας μπούμε σε λεπτομέρειες:
1-Δεν είπα ότι έγραψα 600.000 χιλιόμετρα με 1 ιταλικό αλλά με ιταλικΆ.
2-Δεν μ'αρέσει να γενικολογώ, οπότε το τι λένει 'όλοι'(..αυτοί που ΔΕΝ έχουν...) δεν μου λέει τίποτα απολύτως. πρώτος απ'όλους έχω κράξει την αμαρτολή εποχή του '80 για τα ιταλικά και δη της alfa romeo αλλά αναξιόπιστη (δηλαδή χειρότερη απο το μ.ο. τουλάχιστον) 147/156/gt δεν υπάρχει, απλά ΔΕΝ. γνωρίζω δεκάδες, μερικές απο τις οποίες έχουν λιώσει σε Μέγαρα και Σέρρες χωρίς τσικ, οι 6κύλνδρες δε δεν παθαίνουν τίποτα, ever. για 'προβληματικές' 159/brera/spider αν εξαιρέσουμε τίποτα λαμπάκια και χαζομάρες απλά ΔΕΝ υφίσταται.πραγματικά και χωρίς διάθεση διαφήμησης απλά με μια βόλτα σε σχετικά συνεργεία και θα καταλάβετε. ένα απο τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα της αγοράς πχ είναι το fiat panda. στην οικογένεια έχουμε ένα με 170.000χλμ με συντήρηση του κώλου που με ένα βιολογικό καθαρισμό μοιάζει με καινούργιο....τι να πώ άλλο? δεν θέλω να πώ, προς Θεού, ότι τα ιταλικά είναι ΠΙΟ αξιόπιστα απο τ'άλλα, αλλά είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στην ίδια μοίρα....απλά τα κονδύλια τόσων ετών ακόμα κάνουν δουλειά και η προκατάλειψη καλά κρατεί.

Stallion3.2
29-04-11, 21:50
για να επιστρέψουμε on topic πάντως, εξακολουθώ να μην λαμβάνω υπ'όψιν καμμία έρευνα για κανένα αμάξι. προτιμώ να μάθω γι'αυτό απο ανθρώπους που το μεταχειρίζονται και απο ιδιοκτήτες, αν θελήσω να πάρω μια M5 (Ε39.......αααααααααχχχχχχχ), και το car, πχ, λέει ότι ο v8 χαλάει θα το γράψω στα μεγαλοπρέπή @@ μου και θα ρωτήσω εδώ μέσα απο κατόχους την ΑΛΗΘΙΝΗ άποψη τους.

BMW Power
30-04-11, 10:17
Σωστός ο Stallion όλες αυτές οι έρευνες είναι ενδεικτικές και φυσικά δεν μπορείς να τις εμπιστευτείς 100% για αγορά αυτοκινήτου.

Το μόνο θέμα με την ερώτηση πχ σε BMW forum για BMW αυτοκίνητα είναι ότι δεν θα πάρεις 100% αντικειμενική άποψη. Οι περισσότεροι δεν θέλουν να αναφέρουν ότι το αυτοκίνητό τους έχει θέματα. Ψάχνοντας βέβαια παγκοσμίως σε forum μπορείς να βρεις τις κλασικές βλάβες.

ditris
30-04-11, 11:25
Εγώ προσωπικά πιστεύω πως αξιοπιστία εννοείτε δεν είναι να σπάσει το αυτοκίνητο(καρφώσει πιστόνι),πάρεις κάνα σαζμάν στα χέρια,πέφτουν τα παράθυρα,κάιγονται εγκέφαλοι στα καλά καθούμενα,μπλοκάρει το αυτοκίνητο απο τα ηλεκτρονικά και δεν παίρνει μπροστά, χαλάει η μίζα στις 100000χλμ κτλ!Αξιοπιστία είναι να γράψεις 300000χλμ κ να μην εχει πάθει το αμάξι τπτ.Μόνο με τα κλασσικά service!
Αξιοπιστία σημαίνει πλήρωσα το αυτοκίνητο, το συντηρώ σωστά, δεν το σπάω με κόφτες,σπινιαρίσματα,καρφωτές κάθε τρεις κ λίγο, και γράφω χλμ χωρίς να μου φεύγουν χρήματα(άρε γλέντια 'οταν τα χρήματα είναι και 4ψήφιο νούμερο σε ευρώ!) πόσω μάλιστα να με αφήνει στο δρόμο την ώρα που δεν θάθελα!
Απλά λίγοι είναι αυτοί που είναι αντικειμενικοί με τα επαινετικά-δυσφημιστικά λόγια γ το αυτοκίνητο τους....

Stallion3.2
30-04-11, 14:03
συμφωνώ απόλυτα. υπ' αυτό το πρίσμα δεν υπάρχουν πλέον αναξιόπιστα αυτοκίνητα απο σοβορού κατασκευαστές, για τα κινέζικα πχ δεν παίρνω όρκο, όλα είναι ικανότατα να ανταπεξέλθουν στην συνήθεις συνθήκες χρήσης του μέσου οδηγού. άλλωστε όταν λέμε ότι το τάδε μοντέλο πάσχει σε ένα μέρος του υπολογίζεται ένα ποσοστό σε απόλυτα νούμερα πολύ μικρό και, συνήθως, οι ίδιες οι εταιρίες φροντίζουν να το διορθώσουν στην πορεία. Εκεί είναι που έχω 'θέμα' με τις ,τάχαμ, αξιόπιστες έρευνες που βγάζουν, συνήθως, καλύτερα τα ιαπωνικά και τα φαουβέ και πατώνουν, μα συνέχεια, τα ιταλικά.. δεν είναι ύποπτο να έχουν επενδύσει οι ιταλοί δισεκατομμύρια, να έχουν τα πιο σύγχρονα εργοστάσια (όλα ανακαινήθηκαν πρόπερσυ), να έχουν στρατολογήσει πρώην στελέχη του ελέγχου ποιότητας των merc και vw και ακόμα να πάτωνουν? οι δε έρευνες των ams/quattroruote/autotriti αλλά και αυτή της (με iso, χαχα) adac κατ'εμέ είναι σαν τις δημοσκοπήσεις στην τηλεόραση: λένε ότι θέλει να ακούσει αυτός που την παράγγειλε.

stelmaniac
30-04-11, 14:50
Γιατι ομως εγω πιστευω οτι αντιθετως τα παλαιοτερα αυτοκινητα ειναι αξιοπιστοτερα αφου φτιαχνονταν για να κρατησουν χρονια και ηταν απλουστερα ως κατασκευες σε αντιθεση με τα καινουρια που ειναι πολυπλοκα και δεν εχουν κανενα σκοπο να κρατησουν στο χρονο??

Dimzan
30-04-11, 17:28
Γιατι ομως εγω πιστευω οτι αντιθετως τα παλαιοτερα αυτοκινητα ειναι αξιοπιστοτερα αφου φτιαχνονταν για να κρατησουν χρονια και ηταν απλουστερα ως κατασκευες σε αντιθεση με τα καινουρια που ειναι πολυπλοκα και δεν εχουν κανενα σκοπο να κρατησουν στο χρονο??

γιατι εχεις καθε λογο , αφου ισχυει!

stelmaniac
30-04-11, 17:53
Ξερεις γιατι το λεω? Γιατι ξαφνικα ο σταλιον(κατα τα αλλα δεν εχω τιποτα με το παιδι, ισα-ισα που τον συμπαθω κι ας του τη λεω καμια φορα για τα ιταλικα) δηλωνει οτι ολα τα καινουρια ειναι αξιοπιστοτερα απο τα παλια...δηλαδη ενα Ε92 ας πουμε ειναι πιο αξιοπιστο(θου κυριε) απο ενα Ε34(!!!!) και το διαβαζω και λεω: ''τι διαβαζω ρε παιδια, ειμαι εδω ή λειπω..??? Τα νεα αυτοκινητα οχι μονο δεν πλησιαζουν σε αξιοπιστια τα παλια αλλα ειναι και απο τα πλεον αναλωσιμα αγαθα του δυτ. πολιτισμου...

Dimzan
30-04-11, 18:08
Ξερεις γιατι το λεω? Γιατι ξαφνικα ο σταλιον(κατα τα αλλα δεν εχω τιποτα με το παιδι, ισα-ισα που τον συμπαθω κι ας του τη λεω καμια φορα για τα ιταλικα) δηλωνει οτι ολα τα καινουρια ειναι αξιοπιστοτερα απο τα παλια...δηλαδη ενα Ε92 ας πουμε ειναι πιο αξιοπιστο(θου κυριε) απο ενα Ε34(!!!!) και το διαβαζω και λεω: ''τι διαβαζω ρε παιδια, ειμαι εδω ή λειπω..??? Τα νεα αυτοκινητα οχι μονο δεν πλησιαζουν σε αξιοπιστια τα παλια αλλα ειναι και απο τα πλεον αναλωσιμα αγαθα του δυτ. πολιτισμου...


Η διαφορα ειναι οτι ο σταλλιον αναφερεται στα ιταλικα.

Τα bmw αποδεδειγμενα χειροτερευουν στον τομεα αξιοπιστιας (ηλεκτρικων) οσο ανεβαινουν οι γενιες.

Για τα ιταλικα μπορει να ειναι αλλιως. Προσωπικα δεν εχω αποψη για τα νεα ιταλικα αλλα σε οσα 156 εχω μπει εγω ολοι ειχαν θεματα με ηλεκτρικα και κιτρινο λαμπακι μηχανης. Ευχομαι οντως τα καινουρια pundo-mito και 159 να ειναι βελτιωμενα γτι ειδικα τα 2 πρωτα εχουν πολυησει αρκετα και θα ναι κριμα να τρεχει ο κοσμος.

Stallion3.2
30-04-11, 19:32
δεν ξέρω ρε παιδιά αλλά έχω την εντύπωση ότι τα σημερινά αυτοκίνητα δεν έχουν θέματα που ήταν συνηθησμένα πριν απο 15/20 χρόνια. τώρα πια σπάνια βλέπεις αμάξια να έχουν υπερθερμανθεί στην εθνική γιατί είναι καλοκαίρι...το χειμώνα παίρνουν πάντα μπρος και αν βρέχει πολύ, συνήθως, δεν μένουν. τώρα απο την άλλη οικογενιεακώς απο τότε που πήρε ο μπαμπάς μου το 1980 ένα fiat 124sport έχουμε μόνο ιταλικά και δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα. Για το 'τα παλιά ήταν καλύτερα' μήπως οφείλεται σε ένα ρομαντισμό γιατί απλά μας αρέσουν περισσότερο εκείνα απο τα νέα? και σ'εμένα αρέσει πολύ περισσότερο μια Μ3 ε30 απο μια Ε92 η μια 75 V6 απο μια 159, δεν σημαίνει όμως ότι είναι καλύτερα αυτοκίνητα με την ευρύτερη έννοια του όρου.

stelmaniac
30-04-11, 20:23
Ενταξει...δεν αναφερομαι σε αυτοκινητα της δεκαετιας του 60 και του 70 που για να στριψουν δεν επρεπε να ντελαπαρουν αλλα μολις για τα αμαξια της δεκαετιας του 90, αντε μεσα 80.... αλλα οταν λεμε αξιοπιστια μενουμε εκει, δεν το γενικευουμε...τα καινουρια μπορει να ειναι καλυτερα σε αλλους τομεις...

bimmer-corfu
10-05-11, 19:18
δεν ξέρω ρε παιδιά αλλά έχω την εντύπωση ότι τα σημερινά αυτοκίνητα δεν έχουν θέματα που ήταν συνηθησμένα πριν απο 15/20 χρόνια. τώρα πια σπάνια βλέπεις αμάξια να έχουν υπερθερμανθεί στην εθνική γιατί είναι καλοκαίρι...το χειμώνα παίρνουν πάντα μπρος και αν βρέχει πολύ, συνήθως, δεν μένουν.

αυτό είναι αλήθεια... έχουν φτιαχτεί παλιά κλασσικά προβλήμα και έχουμε άλλα τώρα.