PDA

Επιστροφή στο Forum : σχεδον τελειος συνδιασμος μπιλσταιν β8 sprint


LEO328
03-05-11, 09:36
s.o.s!
γενικα σε ε36 (328 συγκεκριμενα) με τα β8 τα χοντρομπουκαλα που φοραω τα οποια ειναι σχετικα καινουργια με ποια ελατηρια επιτυνχανουμε σωστο κρατημα και ανεση?
γιατι με τα h'r που φοραω (6-3 χαμηλωμα δινει ο κωδικος) ενω εχω ωραιο κρατημα και εμφανιση (βλεπε γκαραζ) σε καροδρομους παω λιγο χοροπηδηχτουλης παρολο που φοραω 17αρες.(οχι εντονο κοπανημα αλλα ταραζεται το αμαξι).
εχω ψαξει πολλα post αλλα δεν βγαζω συνολικο συμπερασμα.(μου εχουν πει για τα σνιτζερ τα ασπρα η' γκριζα δεν ξερω τι χρωμα ακριβως).ισχυει?(και καλα ανεση σε νορμαλ και τραπεζι στο κυνηγημα).αλλοι λενε για τα μ-πακ αλλα που να τα βρεις?ουτε καινουργια δεν υπαρχουν που ρωτησα στην αντιπροσωπεια.
αναζητωντας ωραιο στησιμο-κρατημα(τα οποια εχω επιτυχει σε μεγαλο ποσοστο με τα h'r 6-3) αλλα θελω και λιγο ανεση!να κοπαναει λιγο και να χοροπηδαει λιγο.να ειναι λιγο πιο αποροφητικο δηλαδη.
ημουν αναλυτικος για να μην κουρασω στη συνεχεια.
παρακαλω οποιο παιδι μπορει να με βοηθησει υπευθυνα γιατι εχω ταλαιπωρηθει.
ευχαριστω.:icon_kidr

bmwdakias85
03-05-11, 10:12
φιλε καλημερα..εγω στο 46αρι φοραω schnitzer αμορτησερ κ ελλατηρια χαμηλοματος κ ειμαι κομπλε σε ολα ειτε ανεση ειτε κρατημα....στη bmw στο βολο που ειχα ρωτησει μονο για αμορτησερ ειχαν γυρο στα 400ε σκεψου το παντος ειναι πλυ καλη αναρτησηστο 36αρι που ειχα φορουσα bilstein me hr ελλατηρια κ ασε ειχα το ιδιο προβλημα μεχρη που τα σηχαθεικα...δες γκαραζ

zaharias
03-05-11, 10:14
Μηπως αμα ψηλωσεις λιγο το αμαξι με αλλα ελατηρια λιγοτερου χαμηλωματος (3ποντα) να φτιαξει λιγο..?? (εγω πχ με eibach pro kit περιπου 3 εμπρος 2,5 πισω και με sachs αμορτισερ ειναι πολυ μαλακο)
Τα sprint παντως ειναι χαμηλωματος και ειναι σκληρα σαν αμορτισερ (γιατι παιζει και αυτο ρολο).. Για μενα τουλαχιστον..
Ασε να δουμε τι θα πουν και οι πιο εμπειροι..

ThaNOS E46coupe
03-05-11, 11:22
Μηπως αμα ψηλωσεις λιγο το αμαξι με αλλα ελατηρια λιγοτερου χαμηλωματος (3ποντα) να φτιαξει λιγο..?? (εγω πχ με eibach pro kit περιπου 3 εμπρος 2,5 πισω και με sachs αμορτισερ ειναι πολυ μαλακο)
Τα sprint παντως ειναι χαμηλωματος και ειναι σκληρα σαν αμορτισερ (γιατι παιζει και αυτο ρολο).. Για μενα τουλαχιστον..
Ασε να δουμε τι θα πουν και οι πιο εμπειροι..

πιό έμπειρος ΔΕΝ είμαι, αλλα θα πώ και εγώ την προσωπική μου εμπειρία. όταν έβαλα τις raceland που μου έδωσες ζάχο , το χαμήλωσα τόσο πολύ που το λάστιχο έμπαινε στο θόλο.και μπροστά και πίσω. το αποτέλεσμα ήταν το αμάξι (παρόλο που είχα λάστιχα 6 χρονών) να μπάινει πολύ τρελά στις στροφές. δέ το φοβόμουν καθόλου. ήμουν πάντα σίγουρος οτι θα μπεί. αλλα είχα αυτό το χοροπήδημα που λέει ο ΛΕΟ. έτσι αποφάσισα να "θυσιάσω" το μπάσιμο , και το σήκωσα σε φυσιολογικά επίπεδα. απο τότε το αμάξι έχει άνεση , καλά κρατήματα και όχι πλέον χοροπηδήματα...

LEO328
03-05-11, 11:35
χμ.......

φιλε bmwdakia85 τα σνιτζερ για ε36 μου ειπαν (αντιπροσωπος σνιτζερ αθηνα) δινουν 3,5-2,5 χαμηλωμα.(αν θυμαμαι χρωματος ασπρο.)αισθητικα δεν ξερω πως θα κατσουν.
αλλα μου ειπε οτι συνδιαζονται καλυτερα με τα ιδια αμορτισερ (σνιτζερ) παρα αλλα.μου προτεινε δηλαδη ολο το κιτακι της σνιτζερ.(τσουχτερο).μονο τα ελατηρια 300ε.

καλε μου φιλε ζαχο οσον αφορα το χαμηλωμα εχει ενα σκεπτικο αυτο που λες και γω αυτο σκεφτομουν.ελεγα παλι σε h'r αλλα το κωδικο που δινει 4-1,5 χαμηλωμα.να ανεβει δηλαδη 2 μπρος και 1,5 πισω χοντρικα.μπας και τα χοροπηδηματα γινουν πιο ηπια.τα ειμπακ λογικα πρεπει να ειναι πιο σκληρα απο οτι εχω διαβασει.πιστευω πως ταιριαζουν καλυτερα τα h'r με τα bilstein απο αποψη σχετικης ανεσης.οχι απολυτης βεβαια.(παθων)
αρα εχω τρεις λυσεις.
παω παλι σε h'r 4-1,5 κρατωντας την ιδια περιπου φιλοσοφια-εμφανιση και μειωνοντας λιγο το χοροπηδηχτο αφου θα ελλατωθει και το χαμηλωμα.
παω σε σνιτζερ ελατηριο προσωρινα (μεχρι να βαλω σετ και αμορτισερ σνιτζερ)τι παιζει μαζι με μπιλσταιν?δεν εχω ιδεα.
παω σε μ-πακ(δεν παω γιατι δεν υπαρχουν)χαχαχαχαχα!
παω σε ειμπακ 5-3 pro-kit.(για να καθεται η μουρη που γουσταρω θελω να εχει κανα 2 ποντο διαφορα μπρος-πισω) δεν θα κοπαναει λιγο παραπανω δεδομενου οτι ειναι πιο σκληρα?
μενω οπως ειμαι και συμβιβαζιμαι?:(
ατιμη αναρτηση!αλλους τους ανεβαζεις και αλλους τους κατεβαζεις!:icon_kidr

LEO328
03-05-11, 11:42
αυτα ειναι πατριωτη.χαχαχαχχχα!καλως τον!
αχ πως με πιανουν αμεσως τα φιλαρακια μου!
θανο αυτο ελεγα και γω(το ειπε και ο ζαχος πιο πανω).
ελεγα να το σηκωσω λιγο να εχω πιο ηπια χοροπηδηματα.
το ερωτημα ειναι τι ελατηριο και τι χαμηλωμα (h'r 6-3 εχω τωρα) για να εχω λιγο επιπλεον ανεση.για παμε καμια ιδεα η καμια δοκιμασμενη λυση.(με μπιλσταιν β8 παντα).

gregE36
03-05-11, 12:01
θα παρεις hr 4 ποντα

zaharias
03-05-11, 12:02
Καπου κερδιζεις-καπου χανεις.. Δεν γινεται να τα εχουμε ολα..
Κι εμενα μ'αρεσει το αμαξι μου χαμηλωμενο τσιτα και με 18αρες.. αλλα μ'ενδιαφερει περισσοτερο η ανεση και να περναω χωρις να βρισκω+ ολα τα θετικα που εχουν οι 17αρες σε σχεση με τις 18αρες..
Νομιζω οτι γενικα ακουγεται οτι τα H&R ειναι πιο μαλακα απο τα Eibach..
(Εγω παντως που τα φορουσα σε Ε46 316 sedan, sprint με eibach 3ποντα και 15αρες ζαντες(!!) χοροπηδουσα πανω στο καθισμα στις ανωμαλιες, γενικα παντως το 36αρι νομιζω οτι κοπαναει περισσοτερο απο το 46αρι).

LEO328
03-05-11, 12:47
καλα φιλε ζαχαρια τωρα κατι μου ειπες!παθων και εγω!
πριν με τις 18αρες που ειχα ηταν μονο για χαζεμα το αμαξι..οταν εβγαινα εθνικη με καλη ασφλατο απολαμβανα!οταν δε εμπαινα σε επαρχιακους η' αθηνα εβαζα τσιτα μουσικη για να αποσπαται η προσοχη μου απο τα κοπανηματα.μου ειχε ζαλισει τα @@@@@.χαχαααααχα!
τωρα με τις 17 αρες (σνιτζερ) ειμαι πιο ενδιαμεση κατασταση και γενικα ειναι πιο ευχαριστο το αυτοκινητο αλλα σε παρασερνει λογω χαμηλωματος και στο καροδρομο λες οπα μεγαλε θα τα σπασουμε ολα!γιαυτο ελεγα να ελατωσω το χαμηλωμα μπας και επιτυχω ενα καλο συνδιασμο με 17αρες γιατι πιστευω η ελλαδα δεν ειναι για μεγαλυτερη ζαντα σαν συμπεριφορα στο ε36.δεν ειναι τυχαιο αλλωστε οτι το μ3 εβγαινε με 17αρες!οντως ειναι λιγο πιο ξερο αμαξι απο το 46 ζαχο.
για να μη φευγω απο το θεμα μου γερνω προς την αποψη του καλου συνομιλητη gregΕ36 οπως ειπα και γω πιο πανω πιστευω με ενα h'r 4-1,5 χαμηλωμα θα βελτιωθουν τα πραγματα.(ελλατωση χοροπηδηχτου).αρα συμφωνω με τον grege36.παντως μελλοντικα εχω σκεφτει το κιτακι αναρτησης της σνιτζερ.ειμαι πολυ περιεργος.
δεν μου ειπατε σνιτζερ ελατηρια με μπιλσταιν β8 που φοραω τι συνδιασμος ειναι?υπερ-κατα δηλαδη.ξερει κανεις?

zaharias
03-05-11, 12:59
Κανε λιγο υπομονη να δουμε κι αλλες γνωμες..

Και οσον αφορα τα ελατηρια μπορεις να δεις και μεταχειρισμενα, δεν παθαινουν κατι αυτα (οπως τα αμορτισερ πχ).. Και Μ πακ μπορεις να βρεις μεταχειρισμενα (πιο σπανια)..

georgepap
03-05-11, 15:02
s.o.s!
γενικα σε ε36 (328 συγκεκριμενα) με τα β8 τα χοντρομπουκαλα που φοραω τα οποια ειναι σχετικα καινουργια με ποια ελατηρια επιτυνχανουμε σωστο κρατημα και ανεση?
γιατι με τα h'r που φοραω (6-3 χαμηλωμα δινει ο κωδικος) ενω εχω ωραιο κρατημα και εμφανιση (βλεπε γκαραζ) σε καροδρομους παω λιγο χοροπηδηχτουλης παρολο που φοραω 17αρες.(οχι εντονο κοπανημα αλλα ταραζεται το αμαξι).
εχω ψαξει πολλα post αλλα δεν βγαζω συνολικο συμπερασμα.(μου εχουν πει για τα σνιτζερ τα ασπρα η' γκριζα δεν ξερω τι χρωμα ακριβως).ισχυει?(και καλα ανεση σε νορμαλ και τραπεζι στο κυνηγημα).αλλοι λενε για τα μ-πακ αλλα που να τα βρεις?ουτε καινουργια δεν υπαρχουν που ρωτησα στην αντιπροσωπεια.
αναζητωντας ωραιο στησιμο-κρατημα(τα οποια εχω επιτυχει σε μεγαλο ποσοστο με τα h'r 6-3) αλλα θελω και λιγο ανεση!να κοπαναει λιγο και να χοροπηδαει λιγο.να ειναι λιγο πιο αποροφητικο δηλαδη.
ημουν αναλυτικος για να μην κουρασω στη συνεχεια.
παρακαλω οποιο παιδι μπορει να με βοηθησει υπευθυνα γιατι εχω ταλαιπωρηθει.
ευχαριστω.:icon_kidr
Φιλε μου εχω και εγω 328i e36 με bilstein sprint αμορτισερ και schnitzer
ελατηρια (ασπρα).Οφειλω να σου πω πως τοτε που εψαχνα αναρτηση κατεληξα
σε αυτο το συνδυασμο γιατι δεν χανεται η ανεση και δεν καταπονειται το αυτοκινητο
και οι επιβατες στους δρομους μας...!!!επισης να σου πω πως τοτε ηταν τα πιο ακριβα
απ'ολα τα aftermarket ελατηρια.

LEO328
03-05-11, 17:19
καλως τον φιλο και συναδελφο m52.αντε εναν εναν σας ξετρυπωνω.εμενα για σνιτζερ τα ελατηρια μου το ειπε παιδι που ειναι μηχανικος στην αντιπροσοπεια της bmw μετα απο δοκιμη οπως εναι τωρα στημενο απλα τοτε φοραγα 18αρες.απλα μου ειχε πει για κατι γκρι σνιτσερ.τι να πω μηπως μπερδευτηκε?στον καταλογο με τα ελατηρια φαινονται ασπρα.αυτα που εχεις και συ μαλλον .αυτα μου ειπαν εχουν 3.5-2.5 χαμηλωμα ισχυει?(τιμη 300)με τι ζαντα φορας το εν λογω συνολακι?χααχχα(λες και μιλαω για μοδα)
:rofl2:
και πως συμπεριφερεται το 36 σου?εγω ψαχνω ελατηριο του στυλ τραπεζι στο κυνηγημα ανεση σε καροδρομους.πλησιαζουν αυτη τη λογικη τα σνιτζερ?
υ.γ.τωρα που σε βρηκα σιγα μην αφησω να μου ξεφυγεις.χεχε!

zaharias
03-05-11, 17:56
Και γω τοσο τα ειχα παρει πριν 2-3 χρονια.. 300 ευρω καινουργια schnitzer απο Θεσσαλονικη-Παπαδοπουλος..
Ειναι ακριβο σετ παντως Λεωνιδα να παρεις αμορτισερ-ελατηρια schnitzer..

LEO328
03-05-11, 21:05
το ξερω αδερφε μου γιαυτο ελεγα να παω μονο σε ελατηρια.
η διαφορα στην τιμη (h'r'-schnitzer) ειναι περιπου η διπλη.λιγο παρακατω..τωρα αμα ειναι να κανουμε δουλεια τα δινω.το θεμα ειναι μην τα παρω και ειναι οπως τα h'r.ειναι το ρισκο του αγνωστου.
εσυ με τι αμορτισερ τα φορας?τα ασπρα ειχες παρει?εντυπωσεις?

nikos1400
03-05-11, 21:40
παντως εγω Λεο με μπιλσταϊν κιτρινα και h&r 40/15,
ΔΕΝ ειμαι ικανοποιημενος.
ΔΕΝ ειναι "τραπεζι" που λεμε, αλλα ΔΕΝ ειναι και ανετο...
(υπαρχει και μια πιθανοτητα να παιζει ρολο και το μπροστινο λαστιχο που εβαλα και ειναι ενδειξη βαρους 91 και οχι 94, και εχει πιο μαλακο πλαϊνο)

καμμια σχεση με τα ρεϊσλαντ που τα παιδια λενε οτι ειναι ΟΚ απο ανεση, παρολο που ειναι "φτηνα". εγω εχω πολυ καταχτυπι.

στην αλλη αλλαγη εγω θα βαλω coilover (πιθανως D2, ή αντιστοιχη).

georgepap
03-05-11, 22:33
καλως τον φιλο και συναδελφο m52.αντε εναν εναν σας ξετρυπωνω.εμενα για σνιτζερ τα ελατηρια μου το ειπε παιδι που ειναι μηχανικος στην αντιπροσοπεια της bmw μετα απο δοκιμη οπως εναι τωρα στημενο απλα τοτε φοραγα 18αρες.απλα μου ειχε πει για κατι γκρι σνιτσερ.τι να πω μηπως μπερδευτηκε?στον καταλογο με τα ελατηρια φαινονται ασπρα.αυτα που εχεις και συ μαλλον .αυτα μου ειπαν εχουν 3.5-2.5 χαμηλωμα ισχυει?(τιμη 300)με τι ζαντα φορας το εν λογω συνολακι?χααχχα(λες και μιλαω για μοδα)
:rofl2:
και πως συμπεριφερεται το 36 σου?εγω ψαχνω ελατηριο του στυλ τραπεζι στο κυνηγημα ανεση σε καροδρομους.πλησιαζουν αυτη τη λογικη τα σνιτζερ?
υ.γ.τωρα που σε βρηκα σιγα μην αφησω να μου ξεφυγεις.χεχε!

Εγω φοραω ζαντες γνησιες 17'' m3 με 235/40 λαστιχα εμπρος και πισω.
το αμαξι συμπεριφερεται πολυ προοδευτικα,ειναι πολυ ανετο για το χαμηλωμα του και
ταυτοχρονα σκληρο οσο πρεπει.Ειναι πραγματικα αυτο που εψαχνα.Να φανταστεις παλια(σαν 316)ειχα bilstein με eibach και πραγματικα δεινοπαθησα!!!τα ελατηρια ηταν πολυ σκληρα για τους ελληνικους δρομους...!!!Πιστευω πως τα schnitzer μπορουν να συνδιαστουν και με 18''ζαντες χωρις να τις λοιπασαι...στις λακουβες.Οσον αφορα το
χαμηλωμα δες το compact πιο κατω....Πιστευω να σε κατατοπησα!!!
http://www.m5board.com/vbulletin/owners-gallery/39221-ac-schnitzer-s3-3-2-10-years-limited-edition.html

zaharias
03-05-11, 23:14
το ξερω αδερφε μου γιαυτο ελεγα να παω μονο σε ελατηρια.
η διαφορα στην τιμη (h'r'-schnitzer) ειναι περιπου η διπλη.λιγο παρακατω..τωρα αμα ειναι να κανουμε δουλεια τα δινω.το θεμα ειναι μην τα παρω και ειναι οπως τα h'r.ειναι το ρισκο του αγνωστου.
εσυ με τι αμορτισερ τα φορας?τα ασπρα ειχες παρει?εντυπωσεις?

Εγω τα φορουσα με αμορτισερ sachs super touring (τα οποια δεν ειναι του γουστου σου, γιαυτο και δεν στα προτεινω).. Εμενα ηταν μαυρα φιλε.. Ωραιο, μαλακο ελατηριο για light χαμηλωμα (οι φωτο στο γκαραζ μου ειναι με τα schnitzer) και απο κρατημα καλο.. (ειχα κατι θεματα, που μαλλον ηταν λογο αμορτισερ τελικα, διοτι και μετα τη μετατροπη, επειδη κρατησα τα ιδια αμορτισερ και αλλαξα μονο ελατηρια, βλεπω οτι συνεχιζουν..)

LEO328
04-05-11, 08:27
μαλιστα.φιλε ζαχο μεχρι στιγμης απο οτι βλεπω μονο θετικα ακουω για τα σνιτζερ οσον αφορα ανεση και κρατημα.(στο γκαραζ φαινεται ωραιο δεν κρυβονται τα λαστιχα σου στα φτερα) μαλλον θα τα δοκιμασω για να μου φυγει η περιεργεια.καλο ηταν να μας στειλει και ο φιλος georgepap μια φωτο απο το πλαι του 36του αφου φοραει ολο τον συνολακι (μπιλσταιν,σνιτζερ και 17 αρες) να δουμε απο πλευρας εμφανισης τι παιζει γιατι το κομπακτ το δειχνει λοξα.θελω να δω του φιλου απο το πλαι.(κενο απο φτερο κλπ).
φιλε georgepap στειλε μια φωτο το εργαλειο απο το πλαι!(κοιταξα γκαραζ δεν εχεις φωτο)
θα με κατατοπιζες ακομα περισσοτερο φιλε!ευχαριστω.

georgepap
04-05-11, 14:18
Απ'οτι βλεπω το δικο σου..θα χαμηλωσει λιγο ακομα μπροστα!!!Μπες στο προφιλ μου και θα δεις
το δικο μου.

R-load
04-05-11, 14:47
τα eibach ειναι σκληροπυρηνικα..κοινως κουτσουρα...τα πιο μαλακα προοδευτικα χαμηλωματος ειναι τα viden κ τα jamex..για τα σνιτζερ δν γνωριζω,οποτε δν μπορω να εχω αποψη..
με τα apex που φοραω ειμαι υπερ-ευχαριστημενος σε ολους τους τομεις..το εχω ξαναγραψει κ σε παλαιοτερο ποστ..
το 'χοροπηδημα' υπαρχει σ ολα τα χαμηλωματος..σ αλα πιο εντονο κ σε αλα πιο ηπιο..δν εξαφανιζεται..απλα περιοριζεται..

ThaNOS E46coupe
04-05-11, 15:55
εγώ τονίζω οτι όσο πίο χαμηλό είναι το αμάξι τόσο λιγότερη διαδρομή άνει το έμβολο , άρα έχουμε λιγότερες αποσβέσεις, και κατα συνέπεια περισσότερα πηδήματα!!!!
απο κεί και πέρα παίζει ρόλο η σκληρότητα του αμορτισέρ ,και του ελατηρίου!!! όσο πιό σκληρά τόσο περ΄΄οτερα πηδηματάκια...
Λεο είναι σχεδόν αδύνατον να πετύχεις το λούκ την άνεση και τη σκληρότητα σε ένα κίτ, Για να πλησιάσεις όμως μπορείς να βάλεις μιά πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση..πχ pss 9 ή kw. και πάλι δέ θα τα έχεις όλα αλλα θα είναι σίγουρα καλύτερη...

LEO328
04-05-11, 16:12
Απ'οτι βλεπω το δικο σου..θα χαμηλωσει λιγο ακομα μπροστα!!!Μπες στο προφιλ μου και θα δεις
το δικο μου.

αμα ειναι το μαυρο το σενταν το δικο σου απο τη φωτο που εχεις βαλει στο ε36group πιστευω ειναι μπομπα απο πλευρας look.
και αμα δεν σου χοροπηδαει πολυ ειναι οτι πρεπει!:yipee:


τα eibach ειναι σκληροπυρηνικα..κοινως κουτσουρα...τα πιο μαλακα προοδευτικα χαμηλωματος ειναι τα viden κ τα jamex..για τα σνιτζερ δν γνωριζω,οποτε δν μπορω να εχω αποψη..
με τα apex που φοραω ειμαι υπερ-ευχαριστημενος σε ολους τους τομεις..το εχω ξαναγραψει κ σε παλαιοτερο ποστ..
το 'χοροπηδημα' υπαρχει σ ολα τα χαμηλωματος..σ αλα πιο εντονο κ σε αλα πιο ηπιο..δν εξαφανιζεται..απλα περιοριζεται..


αυτο ακριβως θελω να κανω να το περιορισω.ενω σε ανωμαλιες δεν κοπαναει πολυ αντιθετως χοροπηδαει πολυ.ενω δεν ακουγεται το μπαμ δηλαδη κουνας φραπε κανονικα.
μαλλον επειδη ειμαι πολυ χαμηλος.6 μπροστα-3πισω.τι να πω,λες και εχω τη μεγαλη τη ζαντα 17αρα εχω και προφιλ 45αρι.νορμαλ ειμαι.ημαρτον!

LEO328
04-05-11, 16:30
λογικο ακουγεται.θεωρητικα βαζοντας ενα πιο μαλακο ελατηριο και ελατωνοντας λιγο το χαμηλωμα θα πρεπει να βελτιωθει λογικα στον τομεα των αναταραξεων.καταρχας τα δικα μου εχουν πολλη χοντρη σπειρα.μηπως και αυτο παιζει καποιο ρολο.
αρα ενα σνιτζερ που ειναι λιγο πιο μαλακο ελατηριο και δεν χαμηλωνει πολυ το αμαξι κυριως μπροστα (3.5-2.5 μου ειπαν απο την αντιπροσωπεια για τα ασπρα σνιτζερ) δεν θα εχω θεωρητικα παντα και λιγοτερες αναταραξεις?τι λετε?

LEO328
04-05-11, 16:34
σιγουρα θανο εγω παω να ξεζουμισω ολες τις τυχον περιπτωσεις σταθερης αναρτησης για καλυτερα αποτελεσματα σε ολους τους τομεις.αργοτερα το εχω σκεφτει για ρυθμιζομενη χαλαρα.

gregE36
04-05-11, 16:52
λοιπον οσο το σκεφτομαι μαλον δεν φταινε μονο τα ελατηρια για το ταρακουνημα που εχουμε αλλα και μαλον η αδυναμια του αμορτισερ να σταματησει την ταλαντωση του

LEO328
04-05-11, 19:41
δεν νομιζω ρε φιλε greg και ξερεις γιατι?
τα αμορτισερ μου ειδικα τα πισω ειναι καινουργια.τα μπροστα ουτε 30.000 χλμ δεν εχουν.
τωρα απο πλευρα ποιοτητας δεν νομιζω να υπαρχει καλυτερο για χαμηλωμα στην αγορα.λογικα πρεπει να χοροπηδαει λιγο παραπανω επειδη χαμηλωσε λιγο παραπανω.υποθεσεις κανω εγω τωρα.αμα κανω λαθος ας μου το εξηγησει καποιος.:mad:

Stunt Mike
04-05-11, 21:56
Με γεια το χαμηλωμα Λεωνιδα! ;) Εγω πιστευω οτι ολο το κοπανημα οφειλεται στην κακη αποσβεση των Bilstein,κακο bound-rebound εχουν τα περισσοτερα δρομισια αμορτισερ,ειδικα οταν συνδυαζονται με σκληρο ελατηριο.Γι'αυτο οταν βαζεις coilover το πρωτο πραγμα που διαπιστωνεις ειναι οτι παρα τα μακραν σκληροτερα ελατηρια(εγω προσωπικα εχω 550lbs!!),η αναρτηση ειναι πολυ πιο ανετη στις ανωμαλιες και τ'αμαξι σκαει λιγοτερο ατσαλα στις λακουβες και χωρις το γκουπ των θολων...Οποτε σαν λυση στο προβλημα σου υπαρχει,ειτε το ''βαλβιδωμα'' απο γνωστη των bilstein ωστε να συμφωνουν σε σκληροτητα με τα H&R,ειτε τοποθετηση coilover....

ThaNOS E46coupe
05-05-11, 00:26
το ''βαλβιδωμα'' ....

:scratchchμηχάλη ΔΩΣΕ info....ΤΩΡΑ.....

LEO328
05-05-11, 05:53
και ελεγα θα μιλησει δεν θα μιλησει.ειχα αρχισει να ανησυχω.χαχαχαχα!:ylsuper:
που σαι ρε μιχαλιο?εξηγησε μας τι θελει να πει ο ποιητης.ειμαι ολος αυτια.(βαλβιδωμα?).

R-load
05-05-11, 12:48
Οποτε σαν λυση στο προβλημα σου υπαρχει,ειτε το ''βαλβιδωμα'' απο γνωστη των bilstein ωστε να συμφωνουν σε σκληροτητα με τα H&R,ειτε τοποθετηση coilover....

προφανως εννοει κατι αντιστοιχο με τα Koni..με τη ρυθμιζομενη βαλβιδα..αλλα σε περισσοτερο προσαρμοσιμη κατασταση με τα εν λογω ελατηρια..
αν ειμαι καπου λαθος ας με διορθωσει..
το καλυτερο παντως ειναι οντως μια καλη επωνυμη coilover..
ειναι εντελως αλλου πραγματικα..
κ θα το καταλαβεις μονο εαν τν οδηγησεις..

gregE36
05-05-11, 19:40
το βαλβιδωμα που εννοει ο mike ειναι οτι σου αλαζουν τα λαδια και τις βαλβιδες και οποτε σκληραινει το αμορτισερ

Stunt Mike
05-05-11, 22:35
το βαλβιδωμα που εννοει ο mike ειναι οτι σου αλαζουν τα λαδια και τις βαλβιδες και οποτε σκληραινει το αμορτισερ

Ακριβως!Μπορεις ν'αλλαξεις τα παντα στο εσωτερικο του αμορτισερ,ωστε το λαδι του να περναει πιο δυσκολα απ'τις θυριδες,να βαλεις λαδι πιο παχυ ή πιο λεπτο(παλιοτερα στα Escort ΜΚ2 βαζαμε βαλβολινη χοντρη μεσα στ'αμορτισερ ωστε να περναει πιο δυσκολα μεσα απ'τις εργοστασιακες θυριδες,με αποτελεσμα να γινεται κουτσουρο....αλλα και με μηδαμινη αποσβεση και επαναφορα...το πληρωσα ακριβα αυτο καποια στιγμη...:drive2:
Αλλα καλυτερα να μαζεψεις χρηματα για ρυθμιζομενη...αλλο πραγμα...

LEO328
06-05-11, 08:25
καταλαβα μπλεξιμο η ιστορια.
λοιπον η τελευταια μου δοκιμη σταθερης αναρτησης θα ειναι μπιλστειν-σνιτζερ.αμα δεν βγαλω ακρη και απο κει παμε για ρυθμιζομενη μετα μολις φουνταρουν τα αμορτισερ.

gregE36
06-05-11, 10:00
κοιτα μηπως τα βρεις πουθενα μεταχειρω τα ελατηρια..

R-load
06-05-11, 10:59
Αλλα καλυτερα να μαζεψεις χρηματα για ρυθμιζομενη...αλλο πραγμα...

:+1:
το ιδιο επισημανα κ γω..
τα βαλβιδωματα κτλ ειναι custom επιλογες..
στα τοτε ford τα καναμε..αλλες κ οι εποχες βεβαια..κ φυσικα κ αλα μυαλα!
τωρα ομως δυσκολα θα μπαιναμε στν διαδικασια να τα ξανακανουμε..

LEO328
06-05-11, 11:05
δεν παιζουν φιλε!ουτε καν mpack!μονο για τα υπολοιπα μοντελα.για ε36 γιοκ!αυτο που γινεται ρε φιλε greg ειναι οταν θελεις ενα πραγμα δεν υπαρχει πουθενα.και οταν το βρεις αλλου τσουπ εμφανιζεται εκει που δεν το περιμενεις!μολις βρηκα ζαντες που εψαχνα ποσο καιρο τσουπ βρισκω και 2η τετραδα.αυτα ψαχνω εδω και καμια βδομαδα αλλα ματαια.αμα δεν βρω στις επομενες 2 βδομαδες που θαμπει μεσα το αμαξι για γενικο μαζεμα και καποιες βελτιωσεις που θελω να κανω θα παραγγειλω καινουργια τι να κανω.ουτε θα σκασω για 100-150 που θα γλιτωσω ουτε εχω ορεξη να ξανατρεχω συνεργειο μονο για ελατηρια.ολα μαζι να ξεμπερδευω.αντε να δουμε.συνεχιζω ψαξιμο με υπομονη και βλεπουμε μετα μαζι τα αποτελεσματα......

LEO328
06-05-11, 11:08
:+1:
το ιδιο επισημανα κ γω..
τα βαλβιδωματα κτλ ειναι custom επιλογες..
στα τοτε ford τα καναμε..αλλες κ οι εποχες βεβαια..κ φυσικα κ αλα μυαλα!
τωρα ομως δυσκολα θα μπαιναμε στν διαδικασια να τα ξανακανουμε..

τωρα βρηκατε τον ανθρωπο να κατσει να ασχοληθει.χαχαχαχα!:icon_kidr
σετακι πανω και φυγαμε......:sleeping:

gregE36
08-05-11, 10:52
ELA PARE KOSME
http://cgi.ebay.de/BMW-E36-320i-Coupe-AC-Schnitzer-Federn-/110683462507?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item19c53f9b6b

zaharias
08-05-11, 14:27
ELA PARE KOSME
http://cgi.ebay.de/BMW-E36-320i-Coupe-AC-Schnitzer-Federn-/110683462507?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item19c53f9b6b

Αμα εστελνε Ελλαδα θα ηταν λουκουμι.. :D

LEO328
08-05-11, 16:10
χαχαχαχαα!τα ειχα κοζαρει και γω αλλα δεν βγαζω λεξη απο γερμανια μερια και δεν ασχοληθηκα.ασε που με ιμπει ειμαι ασχετος.ουτε καν καρτα δεν εχω.τα βρηκα και καινουργια απο μια εταιρεια στην αγγλια 220ε αλλα δεν στελνει ελλαδα.και να τα εστελνε θα πλησιαζαν τα 300 κοντα με τα μεταφορικα οποτε δεν αξιζει η φασαρια.....

teo21
08-05-11, 16:39
s.o.s!
γενικα σε ε36 (328 συγκεκριμενα) με τα β8 τα χοντρομπουκαλα που φοραω τα οποια ειναι σχετικα καινουργια με ποια ελατηρια επιτυνχανουμε σωστο κρατημα και ανεση?
γιατι με τα h'r που φοραω (6-3 χαμηλωμα δινει ο κωδικος) ενω εχω ωραιο κρατημα και εμφανιση (βλεπε γκαραζ) σε καροδρομους παω λιγο χοροπηδηχτουλης παρολο που φοραω 17αρες.(οχι εντονο κοπανημα αλλα ταραζεται το αμαξι).
εχω ψαξει πολλα post αλλα δεν βγαζω συνολικο συμπερασμα.(μου εχουν πει για τα σνιτζερ τα ασπρα η' γκριζα δεν ξερω τι χρωμα ακριβως).ισχυει?(και καλα ανεση σε νορμαλ και τραπεζι στο κυνηγημα).αλλοι λενε για τα μ-πακ αλλα που να τα βρεις?ουτε καινουργια δεν υπαρχουν που ρωτησα στην αντιπροσωπεια.
αναζητωντας ωραιο στησιμο-κρατημα(τα οποια εχω επιτυχει σε μεγαλο ποσοστο με τα h'r 6-3) αλλα θελω και λιγο ανεση!να κοπαναει λιγο και να χοροπηδαει λιγο.να ειναι λιγο πιο αποροφητικο δηλαδη.
ημουν αναλυτικος για να μην κουρασω στη συνεχεια.
παρακαλω οποιο παιδι μπορει να με βοηθησει υπευθυνα γιατι εχω ταλαιπωρηθει.
ευχαριστω.:icon_kidr

Τώρα είδα το post αγαπητέ και είδα και τις φωτό στο γκαράζ σου... Σίγουρα τα ελατήρια που φοράς δεν είναι 6ποντα μπροστά! Είναι τα τετράποντα τα Η&R που έχω κι εγώ σε συνδυασμό με τα Bilstein B8 απλά εγώ έχω 16άρες. Πριν είχα 6ποντα JAMEX και ξέρω τη διαφορά. Εμένα με τις 16αρες και 55 προφίλ είναι υποφερτό πάντως και σχετικά άνετο θα έλεγα. Μήπως έχεις κραδασμούς και από αλλού? Πρόσφατα άλλαξα 2 βάσεις μηχανής που ήταν κομμένες και ήταν η μέρα με τη νύχτα...

Stunt Mike
08-05-11, 17:40
Τώρα είδα το post αγαπητέ και είδα και τις φωτό στο γκαράζ σου... Σίγουρα τα ελατήρια που φοράς δεν είναι 6ποντα μπροστά! Είναι τα τετράποντα τα Η&R που έχω κι εγώ σε συνδυασμό με τα Bilstein B8 απλά εγώ έχω 16άρες. Πριν είχα 6ποντα JAMEX και ξέρω τη διαφορά. Εμένα με τις 16αρες και 55 προφίλ είναι υποφερτό πάντως και σχετικά άνετο θα έλεγα. Μήπως έχεις κραδασμούς και από αλλού? Πρόσφατα άλλαξα 2 βάσεις μηχανής που ήταν κομμένες και ήταν η μέρα με τη νύχτα...

Τα 60-30 της H&R φιλε teo21 καθονται 4.5 ποντους μπροστα και 0.5 ποντους πισω.Ενω τα 40-15 καθονται τελικα 3cm-0cm.Τα'χουμε ξαναπει σε αλλο thread.Τα Jamex ειναι πολυ μαλακα γι'αυτο καθεται τοσο χαμηλα τ'αμαξι.....Οι εταιρειες ελατηριων μετρανε τα ελατηρια ΑΦΟΡΕΤΑ παντα σε σχεση με τα εργοστασιακα...

R-load
08-05-11, 18:15
Οι εταιρειες ελατηριων μετρανε τα ελατηρια ΑΦΟΡΕΤΑ παντα σε σχεση με τα εργοστασιακα...

σωστος ο Mike!!:dblthumb2

LEO328
08-05-11, 19:19
Τα 60-30 της H&R φιλε teo21 καθονται 4.5 ποντους μπροστα και 0.5 ποντους πισω.Ενω τα 40-15 καθονται τελικα 3cm-0cm.Τα'χουμε ξαναπει σε αλλο thread.Τα Jamex ειναι πολυ μαλακα γι'αυτο καθεται τοσο χαμηλα τ'αμαξι.....Οι εταιρειες ελατηριων μετρανε τα ελατηρια ΑΦΟΡΕΤΑ παντα σε σχεση με τα εργοστασιακα...


εχει δικιο ο mike παιδια οσον αφορα το χαμηλωμα.τωρα στην εμφανιση παιζει ρολο και το αμορτισερ.με τα ιδια ελατηρια δοκιμασα να βαλω πισω τα sprint twintube και τα λαστιχα (οταν φοραγα 18αρες) κρυφτηκαν μεσα στο φτερο λιγο.ενω με τα monotube ηρθαν στα ισια περιπου με το φτερο.τεσπα δεν εκει το προβλημα.σε δοκιμη που εκανα με μηχανικο (κυνηγημα σε επαρχιακο δρομο) μου ειπε να βαλω τα σνιτζερ επειδη αποροφανε καλυτερα τις ανωμαλιες του δρομου.εμφανιακα θα ειμαι το ιδιο.(τα ειδα πανω σε ε36 με β8+σνιτζερ)αντε να πεσω μισο ποντο μπροστα.δεν εχει διαφορα.μου ειπε οτι θα δω διαφορα στην ανεση λιγο.ειναι καλο ελατηριο για καλη ασφαλτο ομως.αμα αρχιζουν ανωμαλιες δεν ειναι για κυνηγι.για σνιτζερ τι γνωμη εχετε εσεις?

LEO328
08-05-11, 19:27
Τώρα είδα το post αγαπητέ και είδα και τις φωτό στο γκαράζ σου... Σίγουρα τα ελατήρια που φοράς δεν είναι 6ποντα μπροστά! Είναι τα τετράποντα τα Η&R που έχω κι εγώ σε συνδυασμό με τα Bilstein B8 απλά εγώ έχω 16άρες. Πριν είχα 6ποντα JAMEX και ξέρω τη διαφορά. Εμένα με τις 16αρες και 55 προφίλ είναι υποφερτό πάντως και σχετικά άνετο θα έλεγα. Μήπως έχεις κραδασμούς και από αλλού? Πρόσφατα άλλαξα 2 βάσεις μηχανής που ήταν κομμένες και ήταν η μέρα με τη νύχτα...


δεν νομιζω να εχει σχεση βασεις μηχανης.θα ακουγα σχετικο θορυβο η τρυγμους αμα ηταν.δεν ακουγεται τιποτα απλα αμα ειναι γ.τ.π.κ. η ασφαλτος χοροπηδαω λιγο.εγω πιστευω ειναι τα ελατηρια .(ειναι πολυ στοιβαρα με χοντρο σπειρωμα) με αποτελεσμα να μην προλαβαινουν να διαβασουν καλα τις ανωμαλιες(βλεπε χοροπηδηγμα) σε συνδιασμο παντα με τα σκληρα β8).με μια ενδιαμεσης σκληροτητας ελατηριο(σνιτζερ) θα εχει λιγο βελτιωση πιστευω.αμα εχω καπου λαθος διορθωστε με.........ολες οι αποψεις δεκτες.

valantis544
08-05-11, 21:33
Συγνώμη για το off topic αλλά μιας και το κατέχετε το θέμα για να μην ανοίγω άλλο thread θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. Στο e36 μου έχω τον κλασικό συνδυασμό κίτρινα bilstein με H&R και θα ήθελα λίγο περισσότερο σκληράδα, αλλά πολύ λίγο και να μειώσω επίσης λίγο τις κλισεις. Αντιστρεπτικές έχω τις m pack. Αν αλλάξω τα ελατήρια με τα άσπρα Schnitzer θα πετύχω το αποτέλεσμα που θέλω ή μήπως είναι πιο μαλακά; Στο ύψος θα αλλάξει κάτι;

teo21
09-05-11, 01:14
δεν νομιζω να εχει σχεση βασεις μηχανης.θα ακουγα σχετικο θορυβο η τρυγμους αμα ηταν.δεν ακουγεται τιποτα απλα αμα ειναι γ.τ.π.κ. η ασφαλτος χοροπηδαω λιγο.εγω πιστευω ειναι τα ελατηρια .(ειναι πολυ στοιβαρα με χοντρο σπειρωμα) με αποτελεσμα να μην προλαβαινουν να διαβασουν καλα τις ανωμαλιες(βλεπε χοροπηδηγμα) σε συνδιασμο παντα με τα σκληρα β8).με μια ενδιαμεσης σκληροτητας ελατηριο(σνιτζερ) θα εχει λιγο βελτιωση πιστευω.αμα εχω καπου λαθος διορθωστε με.........ολες οι αποψεις δεκτες.

Τις βάσεις μηχανής τις είπα για παράδειγμα φιλε μου για να αποκλείσουμε κάποιο πιθανό πρόβλημα στο μωρό σου. Αν είσαι παντού εντάξει τότε απλά θες μαλακότερα ελατήρια με αποτέλεσμα λίγο περισσότερη κλίση στις στροφές και στις αλλαγές κατεύθυνσης... Αν δε σε πείράζει ή έχεις αλλάξει αντιστρεπτικές με σκληρότερες προχώρα το!

teo21
09-05-11, 01:19
Τα 60-30 της H&R φιλε teo21 καθονται 4.5 ποντους μπροστα και 0.5 ποντους πισω.Ενω τα 40-15 καθονται τελικα 3cm-0cm.Τα'χουμε ξαναπει σε αλλο thread.Τα Jamex ειναι πολυ μαλακα γι'αυτο καθεται τοσο χαμηλα τ'αμαξι.....Οι εταιρειες ελατηριων μετρανε τα ελατηρια ΑΦΟΡΕΤΑ παντα σε σχεση με τα εργοστασιακα...

Θα μετρήσω αποστάσεις από θόλο και θα σου πω Mike όσον αφορά τα H&R! Με τα Jamex είχα μετρήσει και ήταν πάνω κάτω ίδιες με το TIS... Πάντως αν συμβαίνει πραγματικά αυτό δεν υπάρχει! Τι νόημα έχει να μετράνε το χαμήλωμα στο σπείρωμα του ελατηρίου και όχι στο ύψος του αυτοκινήτου?? :S

LEO328
09-05-11, 07:07
Συγνώμη για το off topic αλλά μιας και το κατέχετε το θέμα για να μην ανοίγω άλλο thread θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. Στο e36 μου έχω τον κλασικό συνδυασμό κίτρινα bilstein με H&R και θα ήθελα λίγο περισσότερο σκληράδα, αλλά πολύ λίγο και να μειώσω επίσης λίγο τις κλισεις. Αντιστρεπτικές έχω τις m pack. Αν αλλάξω τα ελατήρια με τα άσπρα Schnitzer θα πετύχω το αποτέλεσμα που θέλω ή μήπως είναι πιο μαλακά; Στο ύψος θα αλλάξει κάτι;

αμα εχεις μπιλσταιν σπορτ βαλε τα σπιντ που ειναι πιο σκληρα.αμα εχεις ηδη τα σπριντ αστο οπως ειναι αφου εχεις ηδη αντιστρπτικες μ-πακ.τα σνιτζερ ειναι λιγο πιο σκληρα απο τα εργοστασιακα και λιγο πιο μαλακα απο τα αφτερμαρκετ.αρα εσυ που θες ακομα περισσοτερο σκληραδα δεν κερδιζεις κατι.το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να τα αλλαξεις με ειμπακ που ειναι λιγο πιο σκληρα απο τα h'r'.στο υψος δεν αλλαζει κατι (σνιτζερ-h'r').περιπου ιδια πραματα.(βλεπε γκαραζ δικο μου ετσι θα ειναι περιπου).απλα το σνιτζερ ειναι λιγο πιο ανετο(μαλακο) απο τα αφτερμαρκετ και διαβαζει λιγο καλυτερα τις ανωμαλιες του δρομου.
υ.γ.τα καινουργια τα σνιτζερ αμα τα παρεις σετ ειναι γκρι χρωμα.τα ασπρα τα δινει πακετο με τα αμορτισερ οχι σκετα.(τα σνιτζερ τα βγαζει η ειμπακ αλλα εχουν διαφορετικη φιλοσοφια απο τα κανονικα ειμπακ)εκτος αμα τα βρεις μεταχ. που δεν παιζει.ψαχνω ενα μηνα για μεταχ. αλλα τιποτα.ελπιζω να βοηθησα.....

LEO328
09-05-11, 07:24
Θα μετρήσω αποστάσεις από θόλο και θα σου πω Mike όσον αφορά τα H&R! Με τα Jamex είχα μετρήσει και ήταν πάνω κάτω ίδιες με το TIS... Πάντως αν συμβαίνει πραγματικά αυτό δεν υπάρχει! Τι νόημα έχει να μετράνε το χαμήλωμα στο σπείρωμα του ελατηρίου και όχι στο ύψος του αυτοκινήτου?? :S

γιατι στος υψος που θα κατσει το αυτοκινητο παιζουν διαφοροι παραγοντες ρολο που δεν μπορουν να το υπολογισουν οι εταιριες.

-αμορτισερ(οσο πιο σκληρο ειναι τοσο πιο πολυ αντιστεκεται και παιρνεις κανα χιλιοστο-χανεις λιγο σε αποροφητικοτητα).δοκιμασμενο απο εμενα με τα ιδια ελατηρια...
-σκληροτητα-σπρειρα ελατηριου.οσο πιο χοντρο ειναι παλι το ελατηριο(σπειρωμα) τοσο περισσοτερο αντιστεκεται στην πιεση απο το βαρος του αυτοκινητου με αποτελεσμα να χανεις λιγοτερο στο υψος.γιαυτο στο γκαραζ μου παρολο που το εχουν μετρησει για 6 ποντους χαμηλωμα δεν φαινεται για τοσο.γιατι εχει χοντρο σπειρωμα και ειναι λιγο σκληρο.
μπες στο καταλογο της h'r' και βρες κωδικο 29596-2 για ε36 εξακυινδρο 92-98.κι ομως 6-3 χαμηλωμα δινει χαχχααα!καλο ε?

αυτοι μετρανε σε σχεση με τα εργοστασιακα οπως λεει και ο mike.ελεγα ωχ με 6ποντα μπροστα θα βρισκω παντου.και μολις τα βαλα επαθα πλακα.καθισε η μουρη το ιδιο οπως καθονταν και με τα 3ποντα τα ειμπακ που φοραγα παλια.απλα τα ειμπακ ειναι σκληροπυρινικα ελατηρια οπως ειχε πει καποιος.πιας το αβγο και κουρευτο...:nixweiss:

gregE36
09-05-11, 19:58
vogland εχει δοκιμασει κανεις? ειναι μαλακο ελατηριο σχετικα

Stunt Mike
09-05-11, 20:51
Θα μετρήσω αποστάσεις από θόλο και θα σου πω Mike όσον αφορά τα H&R! Με τα Jamex είχα μετρήσει και ήταν πάνω κάτω ίδιες με το TIS... Πάντως αν συμβαίνει πραγματικά αυτό δεν υπάρχει! Τι νόημα έχει να μετράνε το χαμήλωμα στο σπείρωμα του ελατηρίου και όχι στο ύψος του αυτοκινήτου?? :S

Με καλυψε ο Leo328 οσον αφορα τις εταιρειες ελατηριων.....Λοιπον εν κατακλειδι τα H&R-Eibach-Apex κτλ ειναι σχετικα σκληρα ελατηρια που σε συνδυασμο με τα περισσοτερα αμορτισερ δρομου πασχιζουν να συνδυασουν κρατημα και ανεση στο 90% των απαιτησεων των οδηγων.Οσοι θελετε κατι μαλακοτερο,μην τα χαμηλωνετε πολυ και βαλτε χοντρυτερες αντιστρεπτικες για να μειωθουν οι κλισεις.Οσοι θελετε σκληροτερο set up κακως ψαχνεστε στο χωρο των προοδευτικων ελατηριων-αμορτισερ,ποτε δεν θα'στε ικανοποιημενοι απ'το συνδυασμο και η ΜΟΝΗ λυση ακουει στο ονομα:Coilover :friday: Εννοειται μονο ρυθμιζομενες σε υψος ΚΑΙ σκληροτητα αλλιως δεν κανεις δουλεια αν δεν μπορεις να παιξεις με το στησιμο του αυτοκινητου σου.Και οι φτηνες λυσεις των coilover καλες ειναι αλλα μονο για δρομο...

gregE36
09-05-11, 21:04
ετσι μονο me ta coiloveρ μπορεις να τα εχεις ολα

LEO328
21-05-11, 18:46
βγηκε!ολε!καλα παιδια σημερα που το πηγα δοκιμη πρωτη φορατο αμαξι(το δοκιμη σχετικο ειναι του γ@@@ τα κουταλια θα ελεγα :D) καμια σχεση με τα σνιτζερ τωρα με πριν.αποροφαει καλυτερα τις ανωμαλιες τωρα και δεν κοπαναει σχεδον καθολου.πιστευω εχω ενα καλο και σχετικα οινομομικο σετ τωρα.
(χοντρομπουκαλα,σνιτζερ,μ-πακ αντιστρεπτικες).:εμεινα πολυ ικανοποιημενος.πλεον μπορω να κυκλοφορω σε καροδρομους χωρις να ριχνω γ@@@στ@@@ιδια.πολυ καλα ελατηρια πραγματικα αξιζουν να τα δοκιμασετε.

gregE36
23-05-11, 08:56
με γειες ...απο χαμηλωμα πως δειχνει??

LEO328
23-05-11, 09:31
οπτικα τα σπαει φιλε....
μπροστα εφυγε το κενο απο το φτερο που δεν μου αρεσε(επεσε κανα 1,5 ποντο) και πισω εμεινε το ιδιο!καλα μιλαμε φαινεται πολυ στημενο.γουτσταρω ειναι οπως μου αρεσει!
αναμενε φωτος φιλε greg!

teo21
23-05-11, 23:19
Η φωτό που είναι??? :D

gregE36
24-05-11, 07:20
δωσε φωτο στο λαο

LEO328
24-05-11, 07:56
η φωτο απο αυριο παιδες γιατι σημερα θα το παρω στην πενα.(γυαλισμενο-κερωμενο).το ειχα μεσα μια βδομαδα!(και ακομα δεν τελειωσαμε.αναμενουμε ανταπτορα απο usa να μπαξω και εισαγωγη μ50 την αλλη βδομαδα).ε του χρονου θα μπαξω και ενα προγραμμα (κερασακι στην τουρτα).να ξαναμαζεψουμε κανα φραγκο πρωτα ο θεος...
καλα αμα γραψω τι εμπαξα θελω μια σελιδα....χαχαχααχα!
θα γινει σχετικο thread πιστευω χαλαρα με φωτος να μου πειτε γνωμες....
αναμεινατε εις το ακουστικον σας......

gregE36
24-05-11, 07:59
ωραιος ο φιλος με γειες ολα

LEO328
24-05-11, 08:16
ευχαριστω φιλε greg!
:cheers:

georgepap
24-05-11, 14:38
Καλοριζικο!!!Χαρηκα που βρηκες τα ελατηρια και το εκανες οπως ηθελες!!!

LEO328
24-05-11, 20:57
thanks man!εκατσε οπως το δικο σου.πολυ ωραια στηθηκε!
γενικα ευχαριστω ολα τα παιδια για την πολυτιμη βοηθεια που μου δωσατε!;)

LEO328
26-05-11, 07:55
σαν ανταμοιβη οι φωτο που υποσχεθηκα παιδια!
powered by leo!αχαχαχαχχαχχα!:cheers:
ασχετο! νομιζω οτι ειναι καιρος να βγαλω το m3 σημα πισω που ειχε απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη και να βαλω ενα ac schnitzer χαλαρα μεθαυριο ετσι να ταιραιζει με το συνολακι......:nod:

gregE36
26-05-11, 15:07
ωραιοοοο, εγινε τρελα ,σαυρα το εργαλειο....κουκλα ειναι leo

LEO328
26-05-11, 19:56
ωραιοοοο, εγινε τρελα ,σαυρα το εργαλειο....κουκλα ειναι leo

ευχαριστω φιλε.
οταν το προτοειδα ηταν ερωτας με την πρωτη ματια :bugeye:
χαχαχαχα:yippee:

Stunt Mike
28-05-11, 17:50
αυτο που ελεγα.ακριβως το ιδιο φοραω και γω.με το ιδιο σηματακι. αρα δεν το πειραζω καθολου.ευχαριστω!:dblthumb2

Ακριβως!! :)

sakkunen
30-05-11, 15:39
Με καλυψε ο Leo328 οσον αφορα τις εταιρειες ελατηριων.....Λοιπον εν κατακλειδι τα H&R-Eibach-Apex κτλ ειναι σχετικα σκληρα ελατηρια που σε συνδυασμο με τα περισσοτερα αμορτισερ δρομου πασχιζουν να συνδυασουν κρατημα και ανεση στο 90% των απαιτησεων των οδηγων.Οσοι θελετε κατι μαλακοτερο,μην τα χαμηλωνετε πολυ και βαλτε χοντρυτερες αντιστρεπτικες για να μειωθουν οι κλισεις.Οσοι θελετε σκληροτερο set up κακως ψαχνεστε στο χωρο των προοδευτικων ελατηριων-αμορτισερ,ποτε δεν θα'στε ικανοποιημενοι απ'το συνδυασμο και η ΜΟΝΗ λυση ακουει στο ονομα:Coilover :friday: Εννοειται μονο ρυθμιζομενες σε υψος ΚΑΙ σκληροτητα αλλιως δεν κανεις δουλεια αν δεν μπορεις να παιξεις με το στησιμο του αυτοκινητου σου.Και οι φτηνες λυσεις των coilover καλες ειναι αλλα μονο για δρομο...



τα H&R, Eibach, Apex κτλ κτλ, είναι μαλακά ελατήρια σε σχέση με τα μαμά ας πούμε. Απλά επειδή είναι προοδευτικά εκεί που τελειώνει το μαμά ελατήριο, το άλλο έχει ένα 20% το πολύ να δώσει ακόμα.

Άρα αν βάλω h&r 5ποντα δεν σκληραίνει περισσότερο, όπως προτρέπεις.

Για ποιο λόγο δλδ να βάλω ρυθμιζόμενη σε ύψος ΚΑΙ σκληρότητα ? Πάω στον γιατρό του λέω το και το, μου το φτιάχνει κ το βάζω. Δλδ όλη μέρα θα ρυθμίζω αναρτήσεις λές κ είμαι ο πουτσίγια ?

saikoE39
30-05-11, 16:41
Bεβαια αν καποιος πχ...εχει αμορτισερ σχετικα new σε κατασταση...και δεν θελει να πεταξει χρημα...η και αν εχει παλια...τα επισκευαζει δινοντας τους κατι παραπανω....
μπορει να κοψει τα φαρδια πιατελα τον αμορτισερ του...να φτιαξει βολτες-σπειρωμα πανω στο αμορτισερ....και μαζι με ενα σετ πιατελων και στενων ελατηριων(της επιλογης του) ειναι ετοιμο....ρυθμιζεις υψος ευκολα..και τελος το θεμα..:rockon:

sakkunen
30-05-11, 18:35
Bεβαια αν καποιος πχ...εχει αμορτισερ σχετικα new σε κατασταση...και δεν θελει να πεταξει χρημα...η και αν εχει παλια...τα επισκευαζει δινοντας τους κατι παραπανω....
μπορει να κοψει τα φαρδια πιατελα τον αμορτισερ του...να φτιαξει βολτες-σπειρωμα πανω στο αμορτισερ....και μαζι με ενα σετ πιατελων και στενων ελατηριων(της επιλογης του) ειναι ετοιμο....ρυθμιζεις υψος ευκολα..και τελος το θεμα..:rockon:

Φίλε, μπορείς να μου δώσεις διευθυνση του μάστορα ?
Το χεις κάνει εσύ ?

saikoE39
30-05-11, 19:44
Tο κανει ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ μαστορας...

και πολυ αλλοι....απλα το θεμα ειναι...να εχεις λιγο μυαλο και να μην σου πιασουν το κωλο στα ελατηρια..!

δεν το εχω κανει...αλλα εχω δει και μπει σε οχημα με τετοια δουλεια..!

εγω φιλε εχω GAZ....αν θες για αυτην να σου πω πολλα και να σου δειξω στο δρομο :kissass:

Stunt Mike
30-05-11, 20:31
τα H&R, Eibach, Apex κτλ κτλ, είναι μαλακά ελατήρια σε σχέση με τα μαμά ας πούμε. .

Άρα αν βάλω h&r 5ποντα δεν σκληραίνει περισσότερο, όπως προτρέπεις.

Για ποιο λόγο δλδ να βάλω ρυθμιζόμενη σε ύψος ΚΑΙ σκληρότητα ? Πάω στον γιατρό του λέω το και το, μου το φτιάχνει κ το βάζω. Δλδ όλη μέρα θα ρυθμίζω αναρτήσεις λές κ είμαι ο πουτσίγια ?

Τοσα ξερεις,τοσα λες.....Καταρχην αυτα που'γραψες δεν βγαζουν νοημα!Ειναι δυνατον τα aftermarket ελατηρια να'ναι μαλακοτερα απ'τα εργοστασιακα??????
Μετα εγραψες: ''Απλά επειδή είναι προοδευτικά εκεί που τελειώνει το μαμά ελατήριο, το άλλο έχει ένα 20% το πολύ να δώσει ακόμα ''....Που το'μαθες αυτο ρε μαστορα??Κατι δεν εχεις καταλαβει εσυ στο θεμα ''αναρτηση και πως λειτουργει''.....Ψαξου λιγο καλυτερα,διαβασε,ρωτα(ειμαι διατεθειμενος να σε βοηθησω αν θες) κι ελα να σε παω βολτα με το δικο μου να καταλαβεις τι σημαινει ρυθμισιμοτητα στ'αμαξι.Απ'την αλλη μπορεις να πας σε οποιον ''γιατρο'' θες να σου στησει τ'αμαξι σου οπως κρινει αυτος.Δεν σου επιβαλαμε την αποψη μας....
Υ.Γ. Ποιος σου'πε οτι εμεις ρυθμιζουμε ολη μερα αναρτησεις??Μονο οταν παω πιστα,ρυθμιζω τη σκληροτητα,πραγμα που μου παιρνει 5' και για τις 4!

saikoE39
30-05-11, 21:37
Τοσα ξερεις,τοσα λες.....Καταρχην αυτα που'γραψες δεν βγαζουν νοημα!Ειναι δυνατον τα aftermarket ελατηρια να'ναι μαλακοτερα απ'τα εργοστασιακα??????
Μετα εγραψες: ''Απλά επειδή είναι προοδευτικά εκεί που τελειώνει το μαμά ελατήριο, το άλλο έχει ένα 20% το πολύ να δώσει ακόμα ''....Που το'μαθες αυτο ρε μαστορα??Κατι δεν εχεις καταλαβει εσυ στο θεμα ''αναρτηση και πως λειτουργει''.....Ψαξου λιγο καλυτερα,διαβασε,ρωτα(ειμαι διατεθειμενος να σε βοηθησω αν θες) κι ελα να σε παω βολτα με το δικο μου να καταλαβεις τι σημαινει ρυθμισιμοτητα στ'αμαξι.Απ'την αλλη μπορεις να πας σε οποιον ''γιατρο'' θες να σου στησει τ'αμαξι σου οπως κρινει αυτος.Δεν σου επιβαλαμε την αποψη μας....
Υ.Γ. Ποιος σου'πε οτι εμεις ρυθμιζουμε ολη μερα αναρτησεις??Μονο οταν παω πιστα,ρυθμιζω τη σκληροτητα,πραγμα που μου παιρνει 5' και για τις 4!

να τον πας.....και να σε παει...

Stunt Mike
30-05-11, 21:48
Δεν ειπα να του δειξω πως παει τ'αμαξι μου ή τι χερας ειμαι!Απλως να δει ποσο αλλαζει η συμπεριφορα του αυτοκινητου παιζοντας μονο με τη σκληροτητα......

Dim77
30-05-11, 23:52
Τοσα ξερεις,τοσα λες.....Καταρχην αυτα που'γραψες δεν βγαζουν νοημα!Ειναι δυνατον τα aftermarket ελατηρια να'ναι μαλακοτερα απ'τα εργοστασιακα??????


Μιχάλη μη βιάζεσαι.
Και η δική μου πληροφόρηση από έμπειρους επαγγελματίες, το ίδιο λέει.

Τα μαμά ''σπορ'' ελατήρια (m-pack κλπ) είναι πιο σκληρά από τα αφτερμαρκετ και ειδικά τα χαμηλώματος.
Όπου για να μπορούν να μην απογειώνουν το αυτοκίνητο στους δημόσιους δρόμους και να ''κρατούν'' μια ανεκτή ποιότητα κύλισης είναι μαλακότερα (στην αρχή της διαδρομής και εξού ...προοδευτικά για να μην είναι ''βρακί'' το αμάξι στην εμπνευσμένη οδήγηση).

saikoE39
31-05-11, 00:49
Απλα....η διαφορα με τα χαμηλωματος ειναι...οτι τερματιζουν για πλακα...και ακους το γαματο μπαμμμμμμμ....και λες πωωωω ειναι σκληρο..!

Αλλα καμια επαφη δεν εχει το σκληρο...με το κοπανημα...!

Εχοντας δοκιμασει και mpack και eibach στο δικο μου....καταλαβα οτι αν δεν μπει γραμμικο ελατηρια..δουλεια δεν θα γινει....:clap:

Stunt Mike
31-05-11, 21:40
Μιχάλη μη βιάζεσαι.
Και η δική μου πληροφόρηση από έμπειρους επαγγελματίες, το ίδιο λέει.

Τα μαμά ''σπορ'' ελατήρια (m-pack κλπ) είναι πιο σκληρά από τα αφτερμαρκετ και ειδικά τα χαμηλώματος.
Όπου για να μπορούν να μην απογειώνουν το αυτοκίνητο στους δημόσιους δρόμους και να ''κρατούν'' μια ανεκτή ποιότητα κύλισης είναι μαλακότερα (στην αρχή της διαδρομής και εξού ...προοδευτικά για να μην είναι ''βρακί'' το αμάξι στην εμπνευσμένη οδήγηση).

Δεν βιαζομαι καθολου φιλε...Αν και δεν αναφερθηκα στα M-pack,αλλα στα απλα εργοστασιακα(που το ''μαμα'' Μ3 Ε36 ειναι 122lbs!!),εντουτοις περιμενω καποιον απο σας να μας πει ποσες λιμπρες ειναι π.χ. το M-pack ελατηριο για να συγκρινουμε σκληροτητα.
Και παμε ξανα στο θεμα μας λοιπον:ΟΛΑ τα ελατηρια που δεν ειναι στενοπιατελα coilover ,ειναι ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ!Η εταιρεια ανακοινωνει λιμπρες μεσης σκληροτητας γι'αυτα τα ελατηρια ανα ιντσα μηκους.Αρα ολα τα ελατηρια αυτα λοιπον ειναι πιο μαλακα στην αρχη της βυθιζομενης κινησης τους και σκληραινουν οσο πλησιαζουν στο τερματισμο τους.Αρα το τι σου λενε οι ''εμπειροι'' Ελληνες επαγγελματιες που τα πιεζουν με το χερι και βγαζουν συμπερασμα αντιτιθεται στα οσα δηλωνουν οι εταιρειες κατασκευης τους!Συμπερασμα λοιπον??Αν το H&R πχ εχει 240lbs μπροστα και το M-pack εχει πχ 180lbs τοτε σε ολο το μηκος τους,οπως και να δουλεψει το M-pack θα'ναι μαλακοτερο!Χλωμο το βλεπω το M-Pack να ξεπερναει το νουμερο αυτο τη στιγμη που το Μ3 ειναι 122lbs....