PDA

Επιστροφή στο Forum : ΣΠΑΝΙΑ - ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ BMW


BMW2002tii
12-05-11, 16:46
BMW/Glas 3000 V8 Fastbackcoupé
31031

BMW 2000 SA
31032

1975 BMW 3.0Si Coupé by Frura
31033

1956 BMW 502 Autenrieth Cabriolet type Hannover
31034

BMW2002tii
12-05-11, 16:50
1951 Greifzu BMW
31035

1981 BMW M2 by Colani
31036

1963 BMW 700 by Colani
31037

1976 ItalDesign BMW Karmann Asso di Quadri (Ace of Diamonds)
31038

BMW2002tii
12-05-11, 16:55
BMW E113 prototype: BMW 1300
31039

BMW 1600GT Cabriolet
31040

M10 Powered Apal BMW
31041

1964 ELVA BMW GT160
31042

BMW2002tii
12-05-11, 22:59
1976 BMW 528i GT Coupé by Frura
31043

E30 Kohl Coupe :bugeye:
31044

BMW 635 Tropic Cabriolet
31045

BMW2002tii
12-05-11, 23:15
BMW / Bayer K67 Polyurethane 2000ti prototype
31046

E28 M5CSL
31047
31048

Neue Klasse prototype
31049

BMW2002tii
13-05-11, 16:35
1968 BMW 2000 by Frura
31051

E21 323i Baur Hardtop
31052

Isetta Truck built by Iso :eek:
31053

1952 street version of a Veritas RS
31054

BMW2002tii
15-05-11, 22:05
1972 - E25 Turbo Prototype
31057

507 Prototype designed by Ernst Loof - SN 70.001
31058

1969 BMW 2800 Spicup Coupe Prototype
31059

1970 BMW 2800CS Alpina
31060

BMW2002tii
15-05-11, 22:16
BMW 1400 prototype
31061

1959 BMW 3200 by Michelotti Vignale
31062

1600ti Concept by Paul Bracq
31063

BMW 700RS
31064

BMW2002tii
15-05-11, 22:33
2002tii-Schnitzer AKA "The Flying Coffin" :icon11:
31067

BMW 2002 Landaulette by Baur
31068

1955 BMW 503 convertible built by Jacobsen & Steinberg, Berlin
31069

1939 BMW 328 Mille Miglia Coupe
31070

BMW2002tii
15-05-11, 23:07
1966 BMW 1800 Touring by Coune
31071

Elva BMW GT 160
31072

BMW 2004
31073

Lola T 298 BMW 1978 LeMans Series
31074

BMW2002tii
16-05-11, 16:20
3200CS Bertone Coupe
31092

BMW 2500
31093

1955 - 503 Cabriolet
31094

BMW - Goggomobil T-250
31095

BMW2002tii
16-05-11, 17:08
1954 BMW Roadster designed by Ernst Loof
31096

1959 BMW 507 Coupe (also called BMW 3200) Only One made
31097

BMW 2002 DIANA
31098

1956 BMW 507
31099

BMW2002tii
16-05-11, 17:31
1600 Baur Coupe
31100

1955 BMW 326 Leblond Berlinetta
31101

1937 Wendler BMW 328, one of two ever built
31102

1970 BMW 3002: Half 2002, Half 2800 CS. 2.8 L engine - 275 bhp - 960 kgs.
Driver Rauno Aaltonen (1970 Corsica Rally)
31103

BMW2002tii
18-05-11, 23:05
1969/70 - BMW 2002 GT4 by Frura
31130

TC3
31131

One-of-a-Kind 1982 BMW 345i Dietel/Alpina Wide-body
31132

Alpina 318i E21
31133

BMW2002tii
18-05-11, 23:15
BMW 850 RS
31134

Raymond Loewy's prototype BMW 507
31135

1966 BMW 1600ti Hurrican
31136

1961 BMW 502F Autenrieth Coupé
31137

BMW2002tii
19-05-11, 21:29
BMW/EMW 340, the first post-war design from the Eisenach factory
31152

Willi Martini BMW ??
31153

1947 BMW 328 Giancarlo Volpini bodywork, built by Colli
31154

BMW2002tii
19-05-11, 21:43
Ειναι εντυπωσιακό το πόσα "αγνωστα" μοντελα υπήρξαν σε όλα αυτά τα χρόνια, και μερικά μάλιστα ιδιαίτερα εντυπωσιακά. Μετρώντας απο περιέργεια τις Photo που ανέβασα τις τελευταίες μέρες ξεπερνούν τα 60(!). Το ψάξιμο συνεχίζεται.... Αν έχει κανείς αντίστοιχες Photo ας τις προσθέσει για να βοηθήσει να μεγαλώσει το "αρχείο" αυτό

BMW2002tii
28-05-11, 00:45
1978 E21 Dinan 333i Turbo
31427

Nazca M12
31428

Enema
28-05-11, 01:00
Nazca C2
http://4.bp.blogspot.com/_6uilWeSy61Q/SCtskYRF7UI/AAAAAAAAAsw/ZcvAjqYJWRk/s1600/BMW_Nazca_C2_%28Italdesign%29_03.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_1-qgKwF3xDI/TJW-wjx7FfI/AAAAAAAABqQ/IrRxLCj6Mlk/s1600/Bmw+Nazca+C2+00.jpg
http://www.carstyling.ru/resources/studio/large/1991_ItalDesign_BMW_Nazca_C2_and_M12_01.jpg

BMW2002tii
28-05-11, 01:06
μιας και σ αρέσει τόσο πουλιέται ένα:

http://ferraricollectionforsale.com/bmwnazca.html

:screwy:

Enema
28-05-11, 01:42
Το αλλο μ'αρεσει!
Ο κινητηρας πρεπει να ειναι ο M70.

BMW2002tii
02-06-11, 17:08
BMW BAYER K67

(δυστυχώς στα γερμανικά η σελίδα)

http://www.formfreu.de/2009/09/26/bayer-k67-der-polyurethan-bmw/

x318big
03-06-11, 00:16
αληθεια εκεινο το πολυ μικρο bmw που ανοιγε απο μπροστα ,ειχε μια πορτουλα μπροστα 3 ροδο και ηταν συνηθως γαλαζιο ,ποιο μοντελο ηταν?

giannis 116
03-06-11, 00:18
Isetta...Πρεπει να ειναι σε καποια απ τις πολλες φωτος που εχουν ποσταριστει...

BMW2002tii
03-06-11, 00:30
Δεν είναι απο τα σπανιότερα BMW (με συνολικα 161,728 αυτοκινητα) αλλά είναι όντως απο τα πιο ξεχωριστά... έχω ποστάρει μια πολύ σπάνια έκδοση της (isetta truck!) στην πρώτη σελίδα του thread.

Enema
03-06-11, 01:45
Nα προσθεσω 2 σπανιες/δυσευρετες φωτογραφιες για το 3002, copyright κοπου/αναζητησης πανε στον E36RULES

http://img56.imageshack.us/img56/6586/70korsika3002qh5.jpg
http://img235.imageshack.us/img235/6876/aaltonen702tc9.jpg

x318big
03-06-11, 08:28
Δεν είναι απο τα σπανιότερα BMW (με συνολικα 161,728 αυτοκινητα) αλλά είναι όντως απο τα πιο ξεχωριστά... έχω ποστάρει μια πολύ σπάνια έκδοση της (isetta truck!) στην πρώτη σελίδα του thread.
το ειδα ,καποτε πριν πολλα χρονια στην Αθηνα κυκλοφορουσαν μερικα.
Τωρα ποιος ξερει ποσο εχουν..

x318big
03-06-11, 08:32
35000$ ζητανε

BMW2002tii
18-06-11, 14:32
1940 328 Mille Miglia NSKK (National Socialist Motor Corps) Roadster
(AKA BMW 328 Spezial)
31754

1963 BMW 700 CS Coupe 'Eigenbau' (aka homemade)
31755

1970 BMW Furia. Designed by Toni Bianco
31756

BMW2002tii
29-06-11, 14:54
BMW 315-1 - Ralph Roese Spezial - 1936 to 1938
31888

1947 BMW 328 Giancarlo Volpini bodywork, built by Colli
31889

1960 BMW 3200 Super Cabriolet Autenrieth
31890

BMW2002tii
30-06-11, 19:16
1967 BMW 1000 Prototype

31905

http://classicandvintagebmw.tumblr.com/67bmw1000

Multi purpose M??

31906

MZ1

31907

BMW2002tii
03-07-11, 09:46
1964 Baur 2000tii Coupe - One of one

31910

1952 BMW Heck

31911

1986 E30 333i

31912

BMW2002tii
04-07-11, 22:35
1938 BMW 328 Cotura

31926

1958 Beutler BMW 503

31927

1963 BMW 700 CS Coupe 'Eigenbau' (aka homemade)

31928

BMW '700 Martini' designed by Willi Martini

31929

Early E30 test vehicle

31930

BMW2002tii
05-07-11, 23:21
1804 / 2004 - '73 to '75 - 1404 units were produced

31936

BMW BAUR TC3

31937

BMW 2200 Ti Garmisch (1970)

31938

E21 3 Series Touring

31939

BMW2002tii
10-07-11, 23:06
Kαι μερικες ακομα σπανιες φωτο απο το υπερσπανιο BMW 3002 που μας ειχε απασχολησει και σε αλλο Thread

31972

31973

31974

BMW2002tii
21-07-11, 23:40
BMW powered Lola T102

32163

David Hobbs' 1981 March BMW M1-C GTP (Grand Touring Prototype)

32165

1932 BMW tricycle delivery van :icon11:

32164

BMW2002tii
07-08-11, 22:05
1969 2002 TIK (275hp)

32303

32304

BMW2002tii
17-08-11, 22:26
1969 Bertone 2800 Spicup Coupe prototype

32346

το θελω ... κι ας εχει ενα μικρο "τσακισματακι" στο πισω φτερο... :wub:

m_power_lunatic
18-08-11, 12:33
Παντως μερικα ειναι εκτρωματα,καλα κανανε και δεν τα βγαλανε στην παραγωγη αλλα καποια αλλα ισως να ειχανε ελπιδα στην αγορα.....σιγουρα ομως οι αναγκες τοτε δεν ειχανε καμια σχεση με τις αναγκες των μετεπειτα γενεων!

BMW2002tii
31-08-11, 15:55
λοιπόν καθήστε και μελετήστε το παρακάτω Link και απο βδομάδα θα βάλω διαγώνισμα! :rtfm:

http://www.bmwism.com/all_bmws.htm


Πολύ καλό και χρήσιμο!!

BMW2002tii
11-09-11, 14:23
1974 2002 Alpina
32604

This car was an original Alpina factory car, with a Alpina motor block, but with a Schnitzer 16V cylinder head! This '02 is known to be the only car with this motor.

BMW 3200 CS Convertible

32605

the one-off model made for Herbert Quandt has "Polaris Silver" paintwork. The windows came down at the touch of a button. In 2002 it was returned to the ownership of BMW.

και κατι πιο διασκεδαστικό:
αμαξακι σε λουνα παρκ...

32606

BMW2002tii
11-09-11, 17:31
1938- 40, BMW 335, body designed by Wunibald Kamm
32607

1934 BMW 303 sport
32608

1938 BMW 326 customized Coupé by Wendler, Reutlingen
32609

BMW isetta hunting car!!!
32610

BMW2002tii
11-09-11, 17:39
BMW Z1 coupe concept

32611

BMW2002tii
02-10-11, 01:03
Δεν είναι τόσο σπάνιο όσο κάποια άλλα που προηγήθηναν αλλά πιστεύω να συμφωνείτε οτι σαν φωτο αξίζει!

32780

1956 BMW 503

32781

BMW 2002ti "Diana" powered by Hubert Hahne

32783

espoff
07-10-11, 08:56
1969 BMW 2800 Spicup Coupe Prototype
31059

η Spicup που λες πουλήθηκε πρόσφατα έναντι 460.000 ευρώ καλό ε!

και να η ιστορία της

Τη 10ετία του 60’ τα concept ήταν σαφέστατα λιγότερα από ότι σήμερα ενώ μία άλλη μεγάλη διαφορά εντοπίζονταν στη δυνατότητα να κινούνται σαν κανονικά αυτοκίνητα σε αντίθεση με τα σημερινά τα οποία στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι μόνον εκθεσιακά. Αυτό βέβαια γίνονταν προκειμένου οι αυτοκινητοβιομηχανίες μετά την έκθεση του concept στο κοινό να το πουλήσουν και να μη χάσουν τα χρήματά τους. Για αυτόν το λόγο χρησιμοποιούνταν μία βάση από ένα μοντέλο της εποχής στο οποίο κάποια carrozzeria “έφτιαχνε” το κουστούμι.

Ένα τέτοιο και άκρως ιδιαίτερο concept ήταν το BMW Spicup (Spider/Coupe) που παρουσίασε η Carrozzeria Bertone στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης του 1969 και μάλιστα στο δικό της περίπτερο. Το περίεργο και διόλου ευκαταφρόνητο είναι πως το BMW Spicup κατάφερε να βάλει να εργαστούν μαζί μεγάλα ονόματα του σχεδιασμού όπως ο Giorgetto Giugiaro, ο οποίος εργάζονταν τότε στον Bertone, η Carrozzeria Ghia και ο Marcelo Gandino ο σχεδιαστής μερικών εκ των πλέον σπορ και εξωτικών αυτοκινήτων όπως η Alfa Romeo Montreal και αρκετές Lamborghini.

Το αποτέλεσμα που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι άκρως ιδιαίτερο. Ίσως το εμπρόσθιο μέρος με τα κρυμμένα φωτιστικά σώματα να σας θυμίσει την Montreal αλλά σίγουρα έχουμε να κάνουμε ένα πολύ ενδιαφέρον σχήμα. Μάλιστα η αφαιρούμενη οροφή εφαρμόστηκε αργότερα στο Fiat X1/9. Βάση του BMW Spicup αποτέλεσε η BMW 2000CS από την οποία δανείστηκε και το straight-six μοτέρ των 2.5lt.

Το BMW Spicup πουλήθηκε μετά τις εκθέσεις που εμφανίστηκε ως έκθεμα. Τη 10ετία του 70’ αγοράστηκε από έναν Ολλανδό ο οποίος αφού το έβαψε πορτοκαλί του είχε μεγάλη αγάπη και κυκλοφορούσε με αυτό κάθε ημέρα παρά τα όποια προβλήματα στεγανότητας της οροφής. Για αυτόν το λόγο το αυτοκίνητο έχει στο χιλιομετρητή του περισσότερα από 100.000km, τα οποία το κάνουν ίσως το πιο πολυταξιδεμένο concept παγκοσμίως.

Τα προηγούμενα χρόνια το αυτοκίνητο επανήλθε στην αρχική του κατάσταση μετά από γενική ανακατασκευή που πραγματοποίησε η Carozzeria Granturismo και εμφανίστηκε για κάποιους μήνες στο μουσείο της BMW στο Μόναχο. Εκεί, πρόσφατα δημοπρατήθηκε από τον οίκο Bonhams με το νέο ιδιοκτήτη να ξοδεύει το ποσό των 460.000€.

από το http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=2425&comp=bmw

BMW2002tii
10-10-11, 17:24
πολυ ενδιαφέρον... μακάρι να μπορούσαμε να μάθουμε την τύχη κάποιων απ αυτά τα πρωτότυπα... αν εχει κανείς αντίστοιχες πληροφορίες ας τις μοιραστει...

Δεδομένης της αδυναμιας μου στα 2002 παραθέτω κάποα στοιχεία για τα 12 Diana's
(sorry για τα αγγλικα αλλα καποια στιγμη που δεν θα βαριέμαι θα επανέρθω με κείμενα μεταφρασμενα)

The BMW Diana's

In touring car racing in the early 1960s, Hubert Hahne set the highlights for BMW. Hahne, who was born on 28th March 1935 in Moers on Rhine, and quickly discovered his passion for motor racing and in 1963 celebrated his first major success behind the wheel of a BMW 700, winning the European Touring Car Cup.

The following year, Hahne dominated the German Circuit Championship with a BMW 1800Ti. By the end of the season he won an impressive 14 of the 16-round season, his most successful year. In 1966, he won another European Championship and, with a BMW 2000Ti, he mastered the challenge of the “Green Hell” in 9:58.5 minutes, thus being the first touring car driver to lap the Nürburgring in less than ten minutes. He also goes on to win the Spa-Francorchamps 24-hour race with Jacky Ickx.
In 1966 and the following years, Hahne also successfully competed in Formula 2 and established two world records at Monza. In 1969, he finished runner-up in the European Formula 2 Championship and entered several Formula One races. A year later, in 1970 he retired from Motor racing and now lives in Italy.

Hubert Hahne, racing driver and BMW agent based in Dusseldorf presented one to his wife as a wedding present – 'Diana Korner' who was a German actress at the time. The "Diana" was a BMW 2002Ti with special equipment. Hahne decided then to carry out a small series of 12 cars, with the agreement of BMW, all painted of different colours, some with turbo engines or 6 cylinders. It is interesting to note that the numbers of chassis's, as these cars are all successive, proving well that the Diana's were not an official model in range BMW, the firm brought Hubert Hahne the necessary logistical support for the realisation of this very special series.

These "Diana's" were also equipped with steel sliding roofs, racing bucket front seats, electric front windows, 5-speed gearboxes, racing door mirrors, top tint front windscreen, twin headlamp upgrade, dashboard and panels on the doors covered out of deer.

Andy Andexer (Chairman of the 02 Club in Germany) owns the only road-going example and he knows of the other 2 (I think they are basket cases). His car is insured for €60,000.

πηγή: http://www.bmw2002.co.uk

BMW2002tii
23-10-11, 11:10
να συμπληρώσω και 3 ακόμα...


1980 BMW M1 Prototype - 1 of 2

33152

1949 Awtowelo-BMW S1 Stromlinie

33153

1956 BMW 503 Coupe by Ghia-Aigle

33154

Vasilis M3
05-11-11, 09:38
ΒMW H2R

Το είδα στο μουσείο της BMW που είχα πάει πρόπερσυ τα Χριστούγεννα και το φωτογράφισα...

Vasilis M3
05-11-11, 09:45
Και μια φώτο του E25 Turbo Prototype απο το πλάι αυτή την φορά

BMW2002tii
02-12-11, 19:47
1979 March / BMW Group 5 M1

33716


1965 SWM-BMW Sports Racing Prototype

33717

BMW2002tii
02-12-11, 20:00
Κοιτώντας από περιέργεια τις photo από την αρχή μέτρησα συνολικά περισσότερα από 100(!!!) διαφορετικά μοντέλα μέχρι τώρα... Και είμαι σίγουρος οτι θα προστεθούν κι άλλα. Ας είναι καλά το internet γιατί αλλιώς τα περισσότερα από αυτά ούτε θα υπήρχε ποτέ η πιθανότητα να μαθουμε πως υπήρξαν!

E36 RULES!!
02-12-11, 20:22
Ακριβώς! Θα εμεναν μονο σε βιβλια και περιοδικά (και ααααν), τα οποια θα εμεναν σε λιγους!

Ωραιότατο thread!!

BMW2002tii
28-12-11, 20:06
BMW 328 Hommage Concept

34109


http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=2174&comp=bmw

BMW2002tii
01-01-12, 22:25
Glas 1600GT cabriolet

34144

1.6 liter, dual carbureted 4-cylinder engine with 105 hp (78kW) @ 6000 rpm. Top speed of 118 mph (190 km/h) - 0 to100 km/h (62 mph) in 10.5 seconds. 1002 units were produced between 1967 and 1968. In August 1968, production was briefly reinstated and another 254 units were produced, including two cabriolets. One of them having been built for former BMW shareholder Herbert Quandt.

BMW2002tii
17-01-12, 17:24
1962 / 1963 Martini - BMW 700 Type 1


34367


το συγκεκριμένο οδήγησαν οι Heinrich Hülbüsch και Georg Bialas στο Nürburgring 1000 Kilometres στις 19 Μαιου 1963 http://www.racingsportscars.com/race/Nurburgring-1963-05-19.html
και αργότερα οι Edmund Graf και Gastone Zanarotti στο 500 km Nürburgring στις 1 Σεπτεμβρίου 1963

E36 RULES!!
06-05-12, 23:19
Αν εχουν ξαναμπει, συγχωρέστε με

MZ1, αναφερθηκε στη σελιδα 4, βαζω φωτο απο πισω


http://img4.sportauto-online.de/05-11-BMW-M-GmbH-Prototypen-BMW-Z1-Vorgaenger-fotoshowImage-36792791-498158.jpg

το Μ8 εχει ξανα αναφερθει, το βαζω απο αλλες ''ποζες''

http://img2.sportauto-online.de/05-11-BMW-M-GmbH-Prototypen-BMW-M8-fotoshowImage-a27ec852-498132.jpg

http://img2.sportauto-online.de/05-11-BMW-M-GmbH-Prototypen-BMW-V12-Motor-fotoshowImage-e0131781-498152.jpg

Χ5 LeMans, ειχε ποσταριστει στο φωτο bmw πριν καιρο

http://img3.sportauto-online.de/05-11-BMW-M-GmbH-Prototypen-BMW-X5-LeMans-fotoshowImage-bdd03778-498139.jpg

E36 RULES!!
06-05-12, 23:30
Ειμαστε στο "classic cars", αλλα να μπουν εδώ και τα πιο καινουρια σπανια/πρωτότυπα bmw, να ειναι ολα μαζεμενα?

http://img3.sportauto-online.de/05-11-BMW-M-GmbH-Prototypen-BMW-X5-LeMans-fotoshowImage-27a73453-498137.jpg

"δρομισιο" Ε36 Μ3 GTR, συμφωνα με πηγες 2 κατασκευαστηκαν (Κατα ποσο ειναι αυτο το street version, με το cage μεσα, δεν ξερω, ισως να'ναι)

http://img1.sportauto-online.de/05-11-BMW-M-GmbH-Prototypen-BMW-M3-GTS-V8-fotoshowImage-85993717-498169.jpg

http://img4.sportauto-online.de/05-11-BMW-M-GmbH-Prototypen-BMW-M3-GTS-V9-fotoshowImage-3577e6c9-498170.jpg

http://img1.sportauto-online.de/05-11-BMW-M-GmbH-Prototypen-BMW-M5-Touring-E39-fotoshowImage-dae5f53f-498156.jpg

E36 RULES!!
06-05-12, 23:34
Μ5 Ε39 (πριν), και Μ3 Ε46 touring

http://img2.sportauto-online.de/05-11-BMW-M-GmbH-Prototypen-BMW-M3-Touring-E46-fotoshowImage-a23749fb-498160.jpg

M5 E34 convertible, εχει ξανα αναφερθει στο forum

http://img2.sportauto-online.de/05-11-BMW-M-GmbH-Prototypen-BMW-M5-cabrio-E34-fotoshowImage-1083032b-498161.jpg

Ε36 Μ3 compact

http://img1.sportauto-online.de/05-11-BMW-M-GmbH-Prototypen-BMW-M3-Compact-E36-fotoshowImage-87df4bcf-498164.jpg

(και αυτο ψιλογνωστο)

Ε30 Μ3 pickup, απ'οτι διαβαζω ηταν Μ3 απλα δεν ειχε τα φαρδια φτερα, το εφτιαξαν (οπως και το Ε92 που εφτιαξαν περισυ) απλα για να μεταφερουν πραγματα μεσα στο εργοστασιο

http://img2.sportauto-online.de/05-11-BMW-M-GmbH-Prototypen-BMW-E30-Pickup-fotoshowImage-edcae221-498165.jpg

E36 RULES!!
06-05-12, 23:35
http://img3.sportauto-online.de/05-11-BMW-M-GmbH-Prototypen-BMW-E30-Pickup-fotoshowImage-6cf01212-498168.jpg

Airness
18-03-21, 11:10
https://youtu.be/xzjkpFO2MGw

https://www.bmw-m.com/en/topics/magazine-article-pool/the-bmw-m8-e31-prototype.html

Airness
25-03-21, 18:33
https://youtu.be/66n3ZtkWlyY