PDA

Επιστροφή στο Forum : χταποδι με αισθητηρα 'λαμδα'........


e60
13-05-11, 19:58
εχω ακουσει πολλεσ γνωμες-αποψεις περι του θεματος πολλαπλης με αισθητηρα 'λ' επανω κ η αληθεια ειναι πως δεν εχω βγαλει ακομα ακρη.........η ερωτηση μου λοιπον ειναι η εξης.......οταν βγαζουμε το μαμα χταποδι κ στην θεση του τοποθετουμε ενα αγωνιστικο για καλυτερες επιδοσεις τι γινετε με τον αισθητηρα??? καποιοι λενε οτι τον αφερουν, καποιοι αλλοι οτι ειναι επανω στην καινουργια πολλαπλη αλλα σου αναβει συχνα το λαμπακι του 'τσεκ' κ σου σπαει τα νευρα κ καποιοι αλλοι οτι τοποθετηται κανονικα κ δεν εχεις κανενα προβλημα......ευχαριστω.

Nick_compact
13-05-11, 20:38
To πρόβλημα δεν είναι οι αισθητήρες πριν τους καταλύτες, αλλά οι αισθητήρες μετά. Θα πρέπει να τους μεταφέρεις μετά τους καταλύτες που θα τοποθετήσεις μακριά πίσω στο τελείωμα του χταποδιού, και αν οι καταλύτες είναι πολυ ελεύθεροι, θα έχεις check engine, το οποίο απλά θα σου σπάει τα νεύρα, αφού δεν επηρεάζει την λειτουργεία του μοτέρ. Επίσης, υπάρχει πιθανότητα να χρειαστεί να επιμηκύνεις τα καλώδια των λ.

God
13-05-11, 21:03
To πρόβλημα δεν είναι οι αισθητήρες πριν τους καταλύτες, αλλά οι αισθητήρες μετά. Θα πρέπει να τους μεταφέρεις μετά τους καταλύτες που θα τοποθετήσεις μακριά πίσω στο τελείωμα του χταποδιού, και αν οι καταλύτες είναι πολυ ελεύθεροι, θα έχεις check engine, το οποίο απλά θα σου σπάει τα νεύρα, αφού δεν επηρεάζει την λειτουργεία του μοτέρ. Επίσης, υπάρχει πιθανότητα να χρειαστεί να επιμηκύνεις τα καλώδια των λ.

Αυτά ακριβώς.


Συμπληρώνω. Τον-τους λ ΠΟΤΕ δεν τους αφαιρούν, εκτός αν μιλάμε για πλήρως αγωνιστική κατάσταση (κανιβαλλισμένο μοτέρ με άγραφο εγκέφαλο). Αν αφαιρέσεις λ την έβαψες, σε παλιότερο αυτοκίνητο θα χάσεις πολύ ισχύ και θα καίει ότι και όπως το θέλει ενώ σε πιο νέο απλώς δεν θα δουλεύει καν (check engine κλτ).

Μιλώντας για Ε60, θα ήταν καταστροφή να βάλει κανείς "αγωνιστικό χταπόδι". Κατ'αρχάς δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα για χρήση δρόμου και αυτό που είναι για επιδόσεις δεν το βάζουν σε απείραχτο αυτοκίνητο. Δεν είναι το χταπόδι αξεσουάρ που το βάζεις να πάρεις άλογα, εκτός από το ότι μεταβάλλει την καμπύλη ροπής θα έχεις και απώλεια ισχύος αντί για αύξηση, χρειάζεται ΠΟΛΛΑ άλλα πράγματα αλλαγή για να δουλέψει όπως είναι σχεδιασμένο να δουλεύει. Εκτός αυτού θα έχεις όντως πρόβλημα με τους καταλύτες. Εάν βάλεις έστω και λίγο ελεύθερους καταλύτες (που θα βάλεις, όπως και όλη την εξάτμιση ως πίσω με σημαντικά μεγαλύτερη διάμετρο σωλήνα αλλιώς το χταπόδι δεν έχει λόγο ύπαρξης -χώρια όλα τα άλλα που κανονικά χρειάζονται) οι πίσω λ θα διαβάσουν μονοξείδιο, που θα περάσει αφού οι καταλύτες δεν είναι τόσο καλοί όσο θα έπρεπε, το οποίο σημαίνει αυτομάτως ένα ωραιότατο "Check Engine" και σούρνωντας στην αντιπροσωπεία.

e60
13-05-11, 22:24
πωωωωωω.........παιδες με βραχυκυκλωσατε....!!!!! ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σας

zaharias
13-05-11, 23:00
Δες και εδω.. http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=27892

e60
14-05-11, 11:47
δηλαδη ρε συ ζαχαρια αν αλλαξω καταλυτη κ τελικο οπως εχεις κανει κ συ τι οφελος θα εχω???? πιο φουντωτο ηχο???

zaharias
14-05-11, 12:05
δηλαδη ρε συ ζαχαρια αν αλλαξω καταλυτη κ τελικο οπως εχεις κανει κ συ τι οφελος θα εχω???? πιο φουντωτο ηχο???

Εγω εχω αλλαξει μονο τελικο..
Ο ηχος αλλαζει και με αλλαγη μονο του τελικου.. Αλλαζοντας χταποδια + καταλυτες θα δεις μεγαλη διαφορα στην αποδοση αλλα και στον ηχο.. Το θεμα ειναι οτι θα εχεις προβλημα κατα πασα πιθανοτητα με λαμπακι κινητηρα λογω των πιο ελευθερων καταλυτων.. (το οποιο εξαφανιζεται με τη προσθηκη προγραμματος)
Αν ξεκινησεις απο χταποδια-καταλυτες καλο ειναι να φτιαξεις και την υπολοιπη εξατμιση με λιγο μεγαλυτερης διατομης σωληνα και 2 ελευθερα καζανακια..
Το θεμα ειναι ποσα εισαι διατεθειμενος να δωσεις..
Δεν μας ειπες πιο μοτερ φορας..

e60
14-05-11, 20:30
φοραω το 2.2 εξακυλινδρο με 170 ιππους.......τωρα κωδικους κ τετοια δεν ξερω!!!!

zaharias
15-05-11, 18:06
φοραω το 2.2 εξακυλινδρο με 170 ιππους.......τωρα κωδικους κ τετοια δεν ξερω!!!!

Ωραια.. Μ54Β22 ειναι το μοτερακι σου..
Ψαχνεις τροπους να το βελτιωσεις (αλογα) ή θελεις απλα λιγο πιο σπορ ηχο..?? Αναλογα τι θελεις, παει και το κοστος..

e60
15-05-11, 22:29
ξαχνω για βελτιωση αλλα οχι τρελα πραγματα κ τρελα λεφτα......15-20 αλογακια παραπανω.....μηπως ζηταω πολλα???

God
15-05-11, 22:59
ξαχνω για βελτιωση αλλα οχι τρελα πραγματα κ τρελα λεφτα......15-20 αλογακια παραπανω.....μηπως ζηταω πολλα???

Ναι. 15-20 άλογα καθαρά από ατμοσφαιρικό μοτέρ σαν το δικό σου δυστυχώς δεν βγαίνουν εύκολα. Και για του λόγου το αληθές, και να βγουν πολύ αμφιβάλλω αν νοιώσεις την διαφορά! Για να νοιώσεις διαφορά σε αυτοκίνητο τέτοιου βάρους και ιπποδύναμης θέλεις τουλάχιστον 30-40 ίππους διαφορά στην ίδια ακριβώς μετάδοση.

zaharias
15-05-11, 23:16
ξαχνω για βελτιωση αλλα οχι τρελα πραγματα κ τρελα λεφτα......15-20 αλογακια παραπανω.....μηπως ζηταω πολλα???

Οπως σου τα λεει ο God ^^ πιο πανω ειναι.. Ειναι και το 5αρι που ειναι βαρυ.. και το 2,2 του πεφτει λιγο μικρο (αμα εισαι ανησυχος)..:D
Κοιτα, αμα δωσεις κανα 1000αρικο, πας για το κλασικο φιλτρο-προγραμμα-εξατμιση (φ.π.ε.).. Ετσι ζωηρευεις λιγο το μοτερ και φτιαχνει και ο ηχος απο το 6κυλινδρο (με την αλλαγη τελικου) και μπορει να παρεις 7-10 αλογα..
Αν θελεις παραπανω αλογα ή ψαχνεις για 530 με 231 αλογα (μετατροπη σε 530 ή πωληση του δικου σου και αγορα γνησιου 530) ή κοιτας και τη λυση του κομπρεσσορα στο 2,2..

Αν κανεις λιγο υπομονη, ο φιλος στο λινκ που σου ανεβασα λιγα ποστ πριν, ετοιμαζεται για χταποδια και καταλυτες σε 530.. :) Ασε να δουμε..

Nick_compact
15-05-11, 23:17
Δύσκολα θα τα πάρεις αυτά που ψάχνεις από μικροβελτιώσεις. Καλύτερα να μην ασχοληθείς καθόλου, γιατί αυτά τα 15 αλογάκια θα σου στοιχήσουν τουλάχιστον 3000 ευρω.

e60
16-05-11, 11:40
ναι ρε παιδια δεν ξερω γι'αυτο κ ρωταω να μαθαινω κ ευχαριστω θερμα που μου ανοιγεται τα ματια.....παντως για αλλαγη μοτερ δεν παιζει κατι τετοιο.....δεν εχω τετοιο κολλημα!!! οπως ειπε κ ο φιλος ζαχαριας κατσε να δουμε τι θα κανει ο τυπος με το 530 κ βλεπουμε κ μεις.... Α!!! κ κατι που ξεχασα.....οταν λετε υπαρχει κ η λυση του κομπρεσσορα......εχει ταλεπωρια ως προς την εγκατασταση κ το κοστος του??? το οφελος????

God
16-05-11, 11:48
εχει ταλεπωρια ως προς την εγκατασταση κ το κοστος του??? το οφελος????

Δεν είναι κάτι που το βάζεις μόνος σου αλλά μπαίνει εύκολα.

Το όφελος, σε πολύ ήπια και ασφαλή λειτουργία, τουλάχιστον 50 ίπποι και πολύ αύξηση της ροπής από χαμηλά. Σε μία μέση κατάσταση θα πας στα 250 άλογα.

Τα μειονεκτήματα, κόστος (2-7 χιλιάδες ευρώ, εξαρτάται από το κιτ) και αύξηση της κατανάλωσης.