PDA

Επιστροφή στο Forum : ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ Ζ4 ΣΕ Ζ4 Μ?


FD3S
13-05-11, 23:39
Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματάκια καθώς έχω μαύρη νύχτα από μετατροπές σε ΒΜW.
Για να έχει νόημα το τοπικ θα ήθελα να καταρχήν να ρωτήσω ποιές διαφορές έχει ένα Z4M από ένα απλό Ζ4?

1) Εαν βρει κάποιος ένα τροπέτο Μ αξίζει η μετατροπή του απλού σε Μ ή δεν θα είναι ποτέ το ίδιο? Αν όχι γιατί?

2) Κάποιο γενικό κόστος συτής της μετατροπής?

3) Υπάρχουν μάστορες που να αναλαμβάνουν την πλήρη μετατροπή?

4) Με ΚΤΕΟ, αδειες κτλ τι χρειάζεται?

mitsos_chania
14-05-11, 14:19
Ξεκιναμε καταρχην με τι Ζ4 εχεις.Αν ειναι 3λιτρο δεν νομιζω οτι αξιζει να ασχοληθεις με μετατροπη(οχι πως πιστευω πως αν ειναι λιγοτερα κυβικα αξιζει...)

Εαν βρεις λοιπον τροπετο Μ το πιθανοτερο ειναι οτι αν αλλαχτουν τα παντα θα γινει Μ.Δε νομιζω οτι υπαρχει καμια διαφορα στο σασι του απλου με το Μ

Το κοστος της μετατροπης εξαρταται με το τροπετο που θα βρεις.Αν θες να γινει μεσα εξω Μ δεν νομιζω να καθαριζεις με λιγοτερα απο 15χιλιαρικακια(με πραγματα σε αριστη κατασταση)

Μαστορες για να κανουν την μετατροπη σιγουρα θα υπαρχουν απλα θελει πολυ προσοχη στην επιλογη για να μην το πληρωσεις μετα...

Οσο για το κτεο, τα παντα γινονται.Βεβαια παιζει ρολο αν το αυτοκινητο ειναι αγορασμενο απο ελλαδα ή απο εξω

Η αποψη μου λοιπον ειναι να μην ασχοληθεις με μετατροπη.Αν ειναι 3λιτρο το αυτοκινητο και νομιζεις οτι χρειαζεσαι παραπανω δυναμη υπαρχουν λυσεις υπερσυμπιεσης που θα σε υπερκαλυψουν.Αν παλι θες Μ καλυτερα να ψαξεις να βρεις ενα ετοιμο,που το σιγουρο ειναι οτι θα σου βγει φθηνοτερο

stef
14-05-11, 15:01
Πούλα το αμάξι σου και πάρε original Ζ4 Μ μεταχειρισμένο!

themis78
14-05-11, 15:27
Συμφωνώ!!! με τον Στεφ(ανο?).

stef
14-05-11, 17:58
Συμφωνώ!!! με τον Στεφ(ανο?).

:nod::nod::nod:

giannis 116
14-05-11, 20:49
Κι εγω με τη σειρα μου θα συμφωνησω με τους προηγουμενους.

FD3S
15-05-11, 00:12
σας ευχαριστώ ολους σας για τις απαντησεις σας. να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω Z4.
βασικά θα ήθελα να μάθω τι ακριβώς διαφορετικό έχει το Μ από το απλό. Για να καταλάβω εαν μια μετατροπή είναι πετυχημένη ή όχι.

Κινητήρα, αμορτισερ ελατηρια Μ, μπλοκέ, σποιλερ καπό, carbon εσωτερικα κάποια κομμάτια, αυτοκόλλητα.
Ηλεκτρονικα και ηλεκτρολογικα έχει διαφορετικά? Κιβώτιο σασμαν κτλ? Διάβασα σε άλλο ποστ στο φορουμ ότι έχει διαφορά στο μεταξόνιο 2 εκατοστά, ισχύει?Κάτι άλλο σε διαφορα?
Μήτσο γράφεις ότι δεν νομίζεις να έχουν διαφορά στο σασί. Υπάρχει κάποιος που να το ξέρει σίγουρα αυτό? Γιατί ειναι το πιο βασικό πιστευω?

stef
15-05-11, 00:17
Take a look

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Z4

Kαι διευκρίνησέ μας εαν θέλεις εαν μιλάς για E85 ή Ε86...

FD3S
15-05-11, 01:57
Ναι αυτό ξεχαστηκα. Ε85 μιλάω.

SerafeimS3
15-05-11, 02:55
Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματάκια καθώς έχω μαύρη νύχτα από μετατροπές σε ΒΜW.
Για να έχει νόημα το τοπικ θα ήθελα να καταρχήν να ρωτήσω ποιές διαφορές έχει ένα Z4M από ένα απλό Ζ4?

1) Εαν βρει κάποιος ένα τροπέτο Μ αξίζει η μετατροπή του απλού σε Μ ή δεν θα είναι ποτέ το ίδιο? Αν όχι γιατί?

2) Κάποιο γενικό κόστος συτής της μετατροπής?

3) Υπάρχουν μάστορες που να αναλαμβάνουν την πλήρη μετατροπή?

4) Με ΚΤΕΟ, αδειες κτλ τι χρειάζεται?

...........σας ευχαριστώ ολους σας για τις απαντησεις σας. να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω Z4.
βασικά θα ήθελα να μάθω τι ακριβώς διαφορετικό έχει το Μ από το απλό. Για να καταλάβω εαν μια μετατροπή είναι πετυχημένη ή όχι.

Κινητήρα, αμορτισερ ελατηρια Μ, μπλοκέ, σποιλερ καπό, carbon εσωτερικα κάποια κομμάτια, αυτοκόλλητα.
Ηλεκτρονικα και ηλεκτρολογικα έχει διαφορετικά? Κιβώτιο σασμαν κτλ? Διάβασα σε άλλο ποστ στο φορουμ ότι έχει διαφορά στο μεταξόνιο 2 εκατοστά, ισχύει?Κάτι άλλο σε διαφορα?
Μήτσο γράφεις ότι δεν νομίζεις να έχουν διαφορά στο σασί. Υπάρχει κάποιος που να το ξέρει σίγουρα αυτό? Γιατί ειναι το πιο βασικό πιστευω?

καταρχάς για να μη μιλάμε τσάμπα πες μας τι ακριβώς σκέφτεσαι-θες να κάνεις .... έχεις σκοπό να πάρεις ένα Z4 2.0 π.χ. και να το μετατρέψεις σε Μ?εάν ναι θα συμφωνήσω με τους προλαλίσαντες...Γνώμη μου είναι να πας κατευθείαν σε Μ εάν το σηκώνει η τσέπη σου..Άλλη λύση είναι ενα 3.0 Ζ4 με κομπρέσσορα + mpack ....

BMW Power
15-05-11, 07:56
Αν και όπως σου είπαν και οι υπόλοιποι δεν αξίζει η μετατροπή, για να απαντήσω στο ερώτημά σου το σασί δεν έχει διαφορά αν και δίνει διαφορετικό κωδικό η BMW.

Η μόνη διαφορά αφορά στο πάτωμα πίσω (αριθμός 1) (http://bmwfans.info/parts/catalog/E85/Roadster/Europe/Z4_M3.2-S54/browse/bodywork/floor_panel_trunk_wheel_housing_rear/).

Εξωτερικά οι διαφορές είναι καπό και προφυλακτήρες.

Κατά τα άλλα θα χριστείς ολόκληρο το Μ για να το κάνεις ίδιο, πράγμα τραγικά ασύμφορο.

Υπάρχουν 3.0i (231PS) σε εξευτελιστικές τιμές.

FD3S
15-05-11, 11:51
αυτό που θέλω να κάνω είναι να δω εαν ένα αμάξι που πουλιέται και είναι μετατροπή τέτοια αξίζει για αγορά και τι πρέπει να προσέξω καθώς η τιμή του δεν είναι καθόλου φτηνή.

ένα τέτοιο αμάξι έχει πολλά ερωτηματικά που δημιουργούνται: αν έχει γίνει ολοκληρωμένη μετατροπή, εαν ήξερε ο μάστορας, τι μεταπωλητική αξία θα έχει καθώς είναι υβρίδιο, ποια είναι η δίκαιη τιμή του, εαν αξίζει ή θα είσαι καθε λίγο συνεργείο κτλ κτλ. Αυτά προσπαθώ να συμπεράνω με το παρών τοπικ αλλά δεν ήθελα να το εξειδικεύσω γιατι μπορεί όντως κάποιος να θέλει να κάνει μια τέτοια μετατροπή.

Επίσης διαπιστώσα εαν κάνω λάθος διορθώστε με ότι και το τιμόνι είναι διαφορετικό καθώς είναι υδραυλικο. Σωστά?

Όταν λέμε ότι το πάτωμα πισω είναι διαφορετικό τι σημαίνει αυτό στην πράξη bmw power?

BMW Power
15-05-11, 13:16
Για να πάρεις μια σωστή απάντηση πρέπει να κάνεις και την σωστή ερώτηση.

Για να πάρεις άποψη από το forum για κάποιο αυτοκίνητο που βρήκες πρέπει πρώτα απ' όλα να δώσεις όσα περισσότερα στοιχεία μπορείς.

Οι μετατροπές σε Ζ4Μ που κυκλοφορούν είναι από ότι ξέρω πολύ λίγες.

Ουσιαστικά για να γίνει σωστή η μετατροπή πρέπει να έχεις ολόκληρο το αυτοκίνητο, πράγμα σχεδόν αδύνατο. Επίσης η μετατροπή μπορεί να είναι από Μ3 Ε46 πράγμα που σημαίνει άστο καλύτερα.

Όπως καταλαβαίνεις το θέμα του πατώματος είναι το λιγότερο. Το τιμόνι είναι όντως διαφορετικό.

Απλά θα στο πω, μην ασχολείσαι καθόλου με το θέμα εκτός και αν στο χαρίζουν το αυτοκίνητο.

FD3S
15-05-11, 13:47
bMW POwer σωστό αλλά δεν ήθελα να το εξειδικεύσω μπας και φανεί χρήσιμο και σε κάποιον άλλο το τοπικ.

πιο συγκεκριμένα λοιπόν υπάρχει ένα αμάξι η αγγελία είναι αυτή:

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1469834/

Σε συνομιλία με το παληκάρι που είχαμε μου είπε ότι έχει αλλάξει μοτερ , εξωτερικά, εξατμίσεις τελικά και όταν τον ρώτησαν εαν έχει μπλοκε αμορτισερ Μ μου είπε ότι του είχαν φέρει όλη την γέφυρα κομπλέ.
το αμάξι είναι στην Κρήτη και επειδή δεν είμαι γνώστης χρειάζομαι κάποια βοήθεια να δω αν αξιζει σαν υποψήφιο προς αγορά και τι πρέπει να προσέξω.
Μια τιμή που να στο χαρίζουν ποια είναι για εσένα bmw power για να έχω μια τάξη μεγέθους...

giannis 116
15-05-11, 17:11
Απ τις φωτος φαινεται νοικοκυρεμενη μετασκευη παντως... Ποσο το δινει; Το εχει δηλωσει το νεο μοτερ?..

FD3S
15-05-11, 19:12
Όχι από οτι καταλαβα και αν δεν κάνω λάθος το γραφει και στην αγγελία ότι είναι δηλωμένη 2,5. 28 το δίνει το παληκάρι και μάλλον ακατέβατα. Τα περισσότερα Μ κάνουν μεταξύ 35 και 40.
Φαίνεται όντως νοικοκυρεμένο για αυτό ρώτησα και τόσα να μπορέσω να συμπεράνω και εγώ΄πόσο ολοκληρωμένη μπορεί να είναι μια τέτοια μετατροπή.

HULK
15-05-11, 19:46
Φιλε τα μηχανικα μπορει να ειναι και απο μ3 ε46 που ειπε και ο M power δλδ μπορει να ειναι και απο το 2001 το μοτερ, σορυ αλλα με τα χρηματα που διαθετεις εαν διαθετεις τοσα εγω θα πηγαινα μονο σε Porsche μπες στο car Να σου φυγει λιγο το ματι.

stef
15-05-11, 20:30
Πάρε original Z4 3.0 Si individual!

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1325438/

Και βάλτου και ένα μπλοκέ και είσαι μια χαρά!

FD3S
15-05-11, 21:21
FILE hulk δεν μου αρεσουν τα porsche για προσωπικους λόγους. το οτι μπορεί να έχει βάλει πάνω μηχανικά από Μ3 τι σημαίνει αυτό?
Διάβαζα ότι ο κινητήρας της Μ3 δεν μπορεί να μπει στο Ζ4 ισχύει? στεφ όπως βλέπεις η τιμή είναι πολύ κοντά σε αυτή την τιμή που δίνει το παλήκάρι την μετατροπή. δεν έιναι καλύτερο το Μ?

orpheus
15-05-11, 22:27
φιλε παρε ενα καθαρο αμαξι σε οσο πιο original κατασταση βρεις, παρε οποιο τριλιτρο θες, ειναι γρηγορα αυτοκινητα ολα ( εξαρταται και τι οδηγας μεχρι τωρα) ΜΗΝ πας να βαλεις μπελαδες στο κεφαλι σου . Ψαξε καλα και με υπομονη και θα βρεις την κουκλας σου , το πανω χερι σημερα, το χει αυτος που αγοραζει

Straight six
15-05-11, 22:29
Πάρε original Z4 3.0 Si individual!

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1325438/

Και βάλτου και ένα μπλοκέ και είσαι μια χαρά!

αν δεν κανω λαθος ειναι γνωστο και αψογο αυτο...

ziaba
15-05-11, 23:18
Διάβαζα ότι ο κινητήρας της Μ3 δεν μπορεί να μπει στο Ζ4 ισχύει?
που το διάβασες?
μπαίνει κανονικά αφού κ το z4 στ αγγελία που έδωσες m54 φοράει που μπορεί να ναι κ από m3

stef
16-05-11, 00:22
Διάβαζα ότι ο κινητήρας της Μ3 δεν μπορεί να μπει στο Ζ4 ισχύει? στεφ όπως βλέπεις η τιμή είναι πολύ κοντά σε αυτή την τιμή που δίνει το παλήκάρι την μετατροπή. δεν έιναι καλύτερο το Μ?

Ο κινητήρας τόσο της Μ3 Ε46 όσο και της Ζ4 Ε85/86 είναι ο ίδιος S54 με κάποιες τροποποιήσεις στο λογισμικό!
Δηλαδή εσύ θεωρείς ένα αυτοκίνητο καλύτερο από ένα άλλο μόνο και μόνο από τα άλογα?
ΟΧΙ δεν είναι καλύτερο φίλε μου μιας και για το ένα είναι εργοστασιακό και μάλιστα individual ενώ το άλλο καραμετατροπή, με άλλα κυβικά δηλωμένα, και αλλαγμένο το μισό αμάξι.
Εσύ προτιμάς να πάς με γυναίκα ή με τρανσέξουαλ...?

fz21
16-05-11, 00:25
Όχι από οτι καταλαβα και αν δεν κάνω λάθος το γραφει και στην αγγελία ότι είναι δηλωμένη 2,5. 28 το δίνει το παληκάρι και μάλλον ακατέβατα. Τα περισσότερα Μ κάνουν μεταξύ 35 και 40.
Φαίνεται όντως νοικοκυρεμένο για αυτό ρώτησα και τόσα να μπορέσω να συμπεράνω και εγώ΄πόσο ολοκληρωμένη μπορεί να είναι μια τέτοια μετατροπή.

τα 28 ειναι παρα πολλα για μετατροπη φιλε μου !
προσπαθησε να βρεις κατι ηδη ετοιμο σε αυτα τα λεφτα αφου απο οτι φενεται δεν εχεις θεμα με τα κυβικα,μιας και το 2.5 δεν ειναι καθολου μικρο σαν κυβικα εννοω....
για μετατροπη θα επρεπε να ειναι πολυ πιο κατω οσο καλα και να εχει γινει !

FD3S
16-05-11, 00:48
ziaba μαλλον έκανα λαθος. γιατί το ψάχνω και δεν το βρίσκω.

στεφ δεν ξέρω τι πουλάει και τι όχι και τι θεωρείται σωστό και τι όχι για αυτό ρωτάο. σιγουρα γυναίκα πάντως ;) θέλω να ξέρω απλά γιατί μου φάνηκε καλό σαν ευκαιρία. πολύ πιο φτηνό Μ από ένα κανονικό. έτσι το σκεφτηκά...

fz μια που μιλας για τιμές σε μετατροπές , ποιά θα ήταν δίκαιη και πια σκοτωμένη τιμή για να το παρεις ένα τέτοιο αμάξι? και τι μεταπωλητική πιστευεις μπορεί να έχει?

BMW Power
16-05-11, 09:46
Μια μετατροπή για να είναι ελκυστική πρέπει να έχει σημαντική διαφορά από το γνήσιο. Τα 28 για το συγκεκριμένο τα θεωρώ πάρα πολλά.

Για τα άλλα ζητήματα που τέθηκαν:

Το S54 του Μ3 μπαίνει κανονικότατα στο Ζ4 και γνωρίζω 2 αυτοκίνητα που το έχουν κάνει πριν παρουσιαστεί το Ζ4Μ.

Οι τιμές των εμπόρων στο car (με την προϋπόθεση ότι είναι δικό τους το αυτοκίνητο και όχι πελάτη, στημένο) είναι πλέων ενδεικτικές. Ειδικά στην περίπτωση των μετρητών.

Το Ζ4Μ είναι το top of the range αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι η καλύτερη αγορά γιατί πρέπει να συνυπολογίσεις και άλλα θέματα όπως η χρήση, το κόστος συντήρησης, μεταπώληση κλπ.

Για εμένα το καλύτερο είναι το 3.0si το οποίο πάει μια χαρά και το κόστος συντήρησης είναι πολύ χαμηλό για αυτά που προσφέρει. Για αυτό και το πήρα άλλωστε :ices_ange

Τέλος επειδή το Ζ4 που έβαλε ο stef είναι δικό μου, δεν μπορώ να μιλήσω για αυτό.

FD3S
16-05-11, 19:38
ADMIν πένα το εργαλεεείου! χαχα.

επειδή ψάχνω αρκετό καιρό γύρω στους 4-5 μήνες για αμάξι σε δίαφορες μάρκες πολύ συγκεκριμένα μοντέλα αυτό που λές ισχύει. Ότι ο αγοραστής ΄με μετρητό κόβει αβέρτα.
Τρανή εξαίρεση είναι τα Ζ4Μ που λόγω ότι υπάρχουν 15 αύροκίνητα πάνω κάτω και οι ιδιοκτήτες τους δεν ΄δυσκολέυνται κρατάνε πολύ υψηλή τιμή σε σχέση με τα υπόλοιπα. Θα μου πεις πως δεν έχεις πάρει ακόμα αμάξι?
Επειδή είμαι λίγο ανωμαλάρας και λόγω μηχανής σαν μεταφορικό αλλά και λόγω ύπαρξης μετρητών δεν καίγομαι να παρω αμάξι παρα μόνό άμα βρω ευκαιρία στα συγκεκριμένα που κοιτάω.
Στα Μ έχω βρεί δίαφορες τιμές τα έχω δει τα περισσότερα από κοντά και το πιο φτηνό δυστηχώς δεν είναι σοι.

Ένα πολύ καλό που είδα και σε πολύ καλή τιμή και τρελός τυπάκος ο ιδιοκτήτης ήταν δυστηχώς coupe και το ξανασκέφτηκα.



Τεσπα επειδή το τοπικ έχει άλλο τίτλο μην ξεφεύγω με τα δικά μου.
ποια πιστευέται ότι είναι καλή τιμή και πια πολύ καλή για αυτό το αμάξι? και από μεταπωλητική μετατροπές πως πάνε? η δεν πάνε και πάνε για παντρειά? προβλήματα παρουσιάζουν? επίσης υπάρχει τρόπος από νούμερο μηχανής να δεις σε τι αυτοκίνητο ήταν δηλωμένη προηγουμένως?

Fanatic
16-05-11, 19:53
Ένα πολύ καλό που είδα και σε πολύ καλή τιμή και τρελός τυπάκος ο ιδιοκτήτης ήταν δυστηχώς coupe και το ξανασκέφτηκα.


Aαααααααααααααααχ Ζ4 Μ Coupe....:wub::wub:

stef
16-05-11, 20:17
Τέλος επειδή το Ζ4 που έβαλε ο stef είναι δικό μου, δεν μπορώ να μιλήσω για αυτό.


Τι να πεις δηλαδή ρε? χα χα χα
Τα λέμε εμείς ότι το αμάξι σου είναι πάρα πολύ καλό
Περί ορέξεως...

ziaba
16-05-11, 22:40
επίσης υπάρχει τρόπος από νούμερο μηχανής να δεις σε τι αυτοκίνητο ήταν δηλωμένη προηγουμένως?

εννοείται :boink:

FD3S
17-05-11, 10:19
πως γίνεται? αν το παω σε εξουσιοδοτημένο θα ξέρουν φαντάζομαι τον τρόπο.

BILL VUZAS
17-05-11, 11:53
Πάντως φίλε μου χαρά στο κουράγιο σου να θες να αποκτήσεις "μαιμού":bananasmi αυτοκίνητο.Ο τύπος που το πουλάει δεν πιστεύει στην τύχη του.
Διαβάζεις τι σε προτείνουν οι συνάδελφοι,και συ εκεί!!:nixweiss:

fz21
17-05-11, 12:26
ziaba μαλλον έκανα λαθος. γιατί το ψάχνω και δεν το βρίσκω.

στεφ δεν ξέρω τι πουλάει και τι όχι και τι θεωρείται σωστό και τι όχι για αυτό ρωτάο. σιγουρα γυναίκα πάντως ;) θέλω να ξέρω απλά γιατί μου φάνηκε καλό σαν ευκαιρία. πολύ πιο φτηνό Μ από ένα κανονικό. έτσι το σκεφτηκά...

fz μια που μιλας για τιμές σε μετατροπές , ποιά θα ήταν δίκαιη και πια σκοτωμένη τιμή για να το παρεις ένα τέτοιο αμάξι? και τι μεταπωλητική πιστευεις μπορεί να έχει?

Μια μετατροπή για να είναι ελκυστική πρέπει να έχει σημαντική διαφορά από το γνήσιο. Τα 28 για το συγκεκριμένο τα θεωρώ πάρα πολλά.

Για τα άλλα ζητήματα που τέθηκαν:

Το S54 του Μ3 μπαίνει κανονικότατα στο Ζ4 και γνωρίζω 2 αυτοκίνητα που το έχουν κάνει πριν παρουσιαστεί το Ζ4Μ.

Οι τιμές των εμπόρων στο car (με την προϋπόθεση ότι είναι δικό τους το αυτοκίνητο και όχι πελάτη, στημένο) είναι πλέων ενδεικτικές. Ειδικά στην περίπτωση των μετρητών.

Το Ζ4Μ είναι το top of the range αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι η καλύτερη αγορά γιατί πρέπει να συνυπολογίσεις και άλλα θέματα όπως η χρήση, το κόστος συντήρησης, μεταπώληση κλπ.

Για εμένα το καλύτερο είναι το 3.0si το οποίο πάει μια χαρά και το κόστος συντήρησης είναι πολύ χαμηλό για αυτά που προσφέρει. Για αυτό και το πήρα άλλωστε :ices_ange

Τέλος επειδή το Ζ4 που έβαλε ο stef είναι δικό μου, δεν μπορώ να μιλήσω για αυτό.

ADMIν πένα το εργαλεεείου! χαχα.

επειδή ψάχνω αρκετό καιρό γύρω στους 4-5 μήνες για αμάξι σε δίαφορες μάρκες πολύ συγκεκριμένα μοντέλα αυτό που λές ισχύει. Ότι ο αγοραστής ΄με μετρητό κόβει αβέρτα.
Τρανή εξαίρεση είναι τα Ζ4Μ που λόγω ότι υπάρχουν 15 αύροκίνητα πάνω κάτω και οι ιδιοκτήτες τους δεν ΄δυσκολέυνται κρατάνε πολύ υψηλή τιμή σε σχέση με τα υπόλοιπα. Θα μου πεις πως δεν έχεις πάρει ακόμα αμάξι?
Επειδή είμαι λίγο ανωμαλάρας και λόγω μηχανής σαν μεταφορικό αλλά και λόγω ύπαρξης μετρητών δεν καίγομαι να παρω αμάξι παρα μόνό άμα βρω ευκαιρία στα συγκεκριμένα που κοιτάω.
Στα Μ έχω βρεί δίαφορες τιμές τα έχω δει τα περισσότερα από κοντά και το πιο φτηνό δυστηχώς δεν είναι σοι.

Ένα πολύ καλό που είδα και σε πολύ καλή τιμή και τρελός τυπάκος ο ιδιοκτήτης ήταν δυστηχώς coupe και το ξανασκέφτηκα.



Τεσπα επειδή το τοπικ έχει άλλο τίτλο μην ξεφεύγω με τα δικά μου.
ποια πιστευέται ότι είναι καλή τιμή και πια πολύ καλή για αυτό το αμάξι? και από μεταπωλητική μετατροπές πως πάνε? η δεν πάνε και πάνε για παντρειά? προβλήματα παρουσιάζουν? επίσης υπάρχει τρόπος από νούμερο μηχανής να δεις σε τι αυτοκίνητο ήταν δηλωμένη προηγουμένως?


οπως ειπε και ο bmw power θα πρεπει να ειναι πολυ πιο κατω απο τα γνησια για να ασχοληθεις.τα 28 ειναι παααρα πολλα...

εγω αν κοιτουσα για τετοιο δεν θα ξεπερναγα με τπτ τα 18-19.ισως να ειμαι και υπερβολικος αλλα παραπανω και να ειχα για τετοια μετατροπη δεν θα τα εδινα....!
σκεψου ποσο εχουν χασει ηδη τα αυτοκινητα απο την αξια τους και ποσο εχουν να πεσουν ακομα ειδικα αυτα που ειναι πανω απο 2.0 , αρα με ολα αυτα αλλαζει κατα πολυ η εννοια της ευκαιριας...................................

pacman
17-05-11, 14:21
φίλε για να σε γλυτώσω από τον κόπο, ζήτα τον αριθμό πλαισίου και του κινητήρα από τον πωλητη, ψάχτα σε μία BMW και μετά από αυτά που θα ακούσεις...είμαι σίγουρος ότι θα πάς για original ....
Υ.Γ. Η κρήτη κάτι μου θυμίζει....δεν είμαι σίγουρος...κάτι κακό πάντως...

georgepap
17-05-11, 15:50
Κοιτα δεν ειναι σωστο να μιλας απαξιωτικα για μια τοποθεσια χωρις να θετεις επιχειρηματα
λογικα παντα!
To εν λογω αυτοκινητο φιλε μου το εχω δει να κυκλοφορει στους δρομους του ηρακλειου
πολλες φορες και αυτο που εισπρατω ειναι πως ειναι ενα πολυ προσεγμενο αυτοκινητο.
Αν σε ενδιαφερει πραγματικα μπορω να ρωτησω και να μαθω.
Παντως γνωμη μου ειναι να παρεις ενα γνησιο αυτοκινητο για να εχει και αξια μεταπωλησης.
Επισης για εμενα στo z4 ταιριαζει περισσοτερο ενας 3.0 κινητηρας και οχι Μ.
Αυτα βεβαια ειναι γνωμες προσωπικες..!!!

FD3S
18-05-11, 00:03
Πάντως φίλε μου χαρά στο κουράγιο σου να θες να αποκτήσεις "μαιμού":bananasmi αυτοκίνητο.Ο τύπος που το πουλάει δεν πιστεύει στην τύχη του.
Διαβάζεις τι σε προτείνουν οι συνάδελφοι,και συ εκεί!!:nixweiss:

ναι εισαι καλα Bill. ωραιος γελασα πολύ. :icon18:

το αμάξι αυτό πέρα από την ακαδημαϊκή συζήτηση , σαν υποψήφιο αγοράς θα ξεκινήσει να με ενδιαφέρει σε μια εντελώς διαφορετική τιμή. Η λογική του φζ1 είναι αυτή που συμβαδίζει με την δική μου. Όταν τα τέλη θα ανέβουν και αλλό ίσως και υπεβολικά και άλλο, όταν η βενζίνη στο θεό όταν τεκμήριο θες κάμποσο τότε πέφρουν οι τιμές και πρέπει να το κάνεις price in στην αγορά που θες να κάνεις.
Κάπου εκεί 3-4Κ το τοποθετούσα και εγώ σαν τιμή για αγορά. Αλλιώς θαήταν παράλογο όταν μπορείς να βρεις κουπε γνήσιο με 5.000 παραπάνω να προτιμήσω αυτό. το θέμα μαιμού δεν με απασχολεί καθόλου γιατί είτε βάλεις σε ενα διλιτρο κομπρεσορα και μπλοκε είτε γδύσεις ένα Μ και το κουμπώσεις το ίδιο μαιμούδεμα μου κάνουν και τα δύο. Και το θέμα πουλ μουρ εχω γνήσιο ποτέ δεν με απασχόλησε.

pacman εχεις δίκιο είναι καλό να ρωτήσω αυτό και να μην πονοκεφαλιάζουμε.


george se ευχαριστώ φίλος πραγματικά απλά είναι κρίμα να υποχρεωθείς. άμα ακούσεις καμία φήμη για τα αμάξι απλά πες μου. όλα τα άλλα αν πλησιάσουμε σε τιμή θα κατέβω κάτω θα το πάω στο servin κρήτης και βλέπουμε.

MZ4M
27-06-11, 23:14
για την ιστορια δηλ και μονο μιας και το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι δικο μου.....
θα συμφωνησω οτι δεν αξιζει να κανεις την συγκεκριμενη μετατροπη αφου μου κοστισε πολυ παραπανω απ οτι κοστιζει ενα γνησιο σημερα.
επισης να πω οτι οντως το μοτερ ειναι ο s54 αλλα με νεας γενιας εγκεφαλο και ενα σορο αλλες αλλαγες ..λογισμικο και περιφερειακα..λαμδα κλπ.
το σασι αλλαζει σαν κωδικος διοτι αν και ιδιο αλλαζει ενα κοματι στο πισω μερος για να μπουν οι εξατμισεις το οποιο το δινει ανταλακτικο η bmw και μπαινει χωρις κοψε ραψε.
επισης συμφωνω το si τα κανει ολα και συμφερει βεβαια δεν τρελαινεται ,δεν στριβει το ιδιο,δεν ακουγεται το ιδιο,δεν περπαταει το ιδιο,δε φρεναρει το ιδιο,αλλα δε βαριεσαι οικονομικη κριση εχουμε...
στους καλοπροαιρετους να πω οτι για να φτιαξεις αυτη τη μαιμου χρειαζεται κατι παραπανω απο λεφτα,........
αγαπη για το αντικειμενο και ορεξη.επισης η μαιμου φοραει ολα τα πραγματα απο z4m 2006μοντ. με 23 χιλαδες πραγματικα χιλομετρα!!για αυτο και στους περιεργους με si που με περνανε τηλ ελεγα δεκτος οποιοσδηποτε ελεγχος.
και στο φιλο bill vuza να πω οτι σαν γνησιος bmwdakias ξερω το αυτοκινητο που καβαλαει μεχρι την τελευταια βιδα απο επιλογη μου βεβαια...σε ευχαριστω
οσο για την τιμη το ζητουσα 10 χιλ πανω απο ενα απλο 2.5 και εδω γελαω ρε μαγκες γιατι η μετατροπη κοστισε πανω απο 25 grands για να ειναι το αυτοκινητο ΜΖ4
τελος παντων για την ωρα θα συνεχισει να ξεσηκωνει το ηρακλειο καθως δεν το εδινα για οικονομικους λογους...αν κατεβει κανεις φιλος με το οχημα του κρητη διαθεσιμος για βολτιτσες.ευχαριστω :drive2:

FD3S
01-07-11, 19:30
έχω υποχρέωση να πω καθότι εγώ άνοιξα το συγκεκριμένο τόπικ ότι τελικά κατέβηκα κρήτη και το είδα το αμάξι. δεν είμαι έμπειρος αλλά το αμάξι έμοιαζε ακουγόταν και πήγαινε σαν γνήσιο. Αυτό που με εξέπληξε πέρα από την συμπεριφορά του Μιχάλη η οποία ήταν υπόδειγμα φιλοξενίας, με εξέπληξε ότι μου δήλωσε κατ΄εξακολούθηση ότι αν είναι να το πάρεις πηγαινέ το σε όποιο συνεργείο θες και αν σου βρεί κατι διαφορετικό από το γνήσιο εγώ ή χαλασμένο εγώ θα στο αφαιρέσω από την τιμή.... Πράγμα που δείχνει ξεκάθαρα πόσο μεράκι έχει το αμάξι και το πώς το έχει φτιάξει.... Αυτά.

ziaba
02-07-11, 10:43
τι έγινε τλκ?
το πήρες?

FD3S
09-09-15, 11:43
Λίγο καθυστερημένα απαντώ, μόνο κατά 4 χρόνια.
Όχι δεν το πήρα το συγκεκριμένο. Μόλις κατάφερα να πάρω ένα Ζ4 Μ γνήσιο μετά τις συμβουλές σας, και πλεον ξυπνάω και κοιμάμαι με ένα τεράστιο χαμόγελο κάθε μέρα! :)
Έχω διάφορες απορίες και θα τις γράψω σε καινούργιο topic.

BMW Power
09-09-15, 12:34
Καλησπέρα, αυτό ήταν? http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/6162084/

FD3S
09-09-15, 12:41
Ναι από όσο γνωρίζω.

BMW Power
09-09-15, 13:00
Βάλε καμιά φωτογραφία από το δικό σου

FD3S
09-09-15, 14:15
ευχαρίστως μόλις βγάλω, θα ανεβάσω.