PDA

Επιστροφή στο Forum : Εχει βαλει κανεις σε 116 με 122 αλογα υγραεριο?


george116
18-05-11, 12:39
Εχει βαλει κανεις σε 116 με 122 αλογα υγραεριο?εντυπωσεις?καταναλωση?επιδοσεις?

themis78
18-05-11, 12:52
Πάει που πάει σαν 1400 άρι ατμοσφαιρικό (ελέω βάρους) τότε θα πηγαίνει σαν 1300 άρι. Με μικρό πόρτμπαγκάζ!!!

God
18-05-11, 14:40
Πάει που πάει σαν 1400 άρι ατμοσφαιρικό (ελέω βάρους) τότε θα πηγαίνει σαν 1300 άρι. Με μικρό πόρτμπαγκάζ!!!

Oι διαφορές επιδόσεων με τα νέα συστήματα είναι αμελητέα, ειδικά στα νέα μοτέρ. Εδώ μερικά κερδίζουν και ροπή στις χαμηλές.

Αν δεν έχει βάλει άλλος με τον ολόιδιο κινητήρα μπορείς να ρίξεις μία ματιά το τι εντυπώσεις έχουν οι άλλοι κάτοχοι με παρόμοια μοτέρ. Δεν αλλάζουν και πολλά πράγματα.

themis78
18-05-11, 15:03
Πάντως πρέπει να γράφεις αρκετά χλμ για να το κάνεις απόσβεση το κόστος εγκατάστασης και φυσικά να μείνει χαμηλά η τιμή του υγραερίου. Πιστεύω αξίζει σε ταξί και μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα τέτοια μετατροπή.

God
18-05-11, 17:05
Πάντως πρέπει να γράφεις αρκετά χλμ για να το κάνεις απόσβεση το κόστος εγκατάστασης και φυσικά να μείνει χαμηλά η τιμή του υγραερίου. Πιστεύω αξίζει σε ταξί και μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα τέτοια μετατροπή.

Δεν ισχύει, εκτός βέβαια εάν μεταβληθεί η τιμή του υγραερίου σημαντικότατα, που δεν θα συμβεί ως το 2017.

Με την παρούσα τιμή και μία μέση κατανάλωση 10l/100km έχεις κάνει απόσβεση σε λιγότερα από 18.000χλμ. Πολλοί τα κάνουν μέσα σε ένα χρόνο.

sakis2007
22-05-11, 23:07
http://img38.imageshack.us/g/file0002su.jpg/

tasosfou
11-03-12, 17:56
καλησπερα παιδια μηπως ξερει κανεις ανα μπορουμε να βαλουμε υγραεριο σε 116 μοντελο του 2010

danos
11-03-12, 20:17
Εγω έβαλα σε x1 του 2011 καινουργιο μόνο 7 μηνών στην εγγύηση και ησυχάσε η τσέπη μου και το κεφάλι μου έχω αύξηση επιδόσεων και ροπης με αυτόματο κιβώτιο !!

Prins Vsi με keihin μπεκ και prins valve care

rapid_fast
11-03-12, 20:32
Εγω έβαλα σε x1 του 2011 καινουργιο μόνο 7 μηνών στην εγγύηση και ησυχάσε η τσέπη μου και το κεφάλι μου έχω αύξηση επιδόσεων και ροπης με αυτόματο κιβώτιο !!

Prins Vsi με keihin μπεκ και prins valve care

Σίγουρα έχεις αύξηση επιδόσεων..
Και εγώ το σκέφτομαι, να το εγκαταστήσω για να έχω περισσότερα άλογα και ροπή..
Και μάλιστα ανώτερες επιδόσεις, αλλά και κρατήματα, γιατί η άυξηση του βάρους
(ειδικά στο χαμηλό σημείο όπου είναι ο εφεδρικός τροχός) βελτιώνει το κέντρο βάρους
του οχήματος, βελτιώνει το ζύγισμα του οχήματος και το κάνει 50-50, ενώ ως γνωστόν
το έξτρα βάρος βοηθάει στις καλύτερες επιδόσεις..
Για αυτό και στην φόρμουλα 1 περιορίζουν το βάρος, γιατί αν τα φόρτωναν και αυτά με
έξτρα βάρος, θα ήταν πολύ πιο γρήγορα και επικίνδυνα..

bimmerm
11-03-12, 20:53
xaxaaaaaaaaaaaaaaax...theos...epesa katw ...se lew..xaxaxa

danos
11-03-12, 22:35
Σίγουρα έχεις αύξηση επιδόσεων..
Και εγώ το σκέφτομαι, να το εγκαταστήσω για να έχω περισσότερα άλογα και ροπή..
Και μάλιστα ανώτερες επιδόσεις, αλλά και κρατήματα, γιατί η άυξηση του βάρους
(ειδικά στο χαμηλό σημείο όπου είναι ο εφεδρικός τροχός) βελτιώνει το κέντρο βάρους
του οχήματος, βελτιώνει το ζύγισμα του οχήματος και το κάνει 50-50, ενώ ως γνωστόν
το έξτρα βάρος βοηθάει στις καλύτερες επιδόσεις..
Για αυτό και στην φόρμουλα 1 περιορίζουν το βάρος, γιατί αν τα φόρτωναν και αυτά με
έξτρα βάρος, θα ήταν πολύ πιο γρήγορα και επικίνδυνα..


Οπότε θες με πμ στα νότια προάστια ευπροσδεκτος να το κάνεις βόλτα να αλλάζεις συνέχεια γκάζι βενζίνη να δεις ποιο τραβάει καλύτερα η 95 ΕΚΟ η το γκαζακι !!!

danos
11-03-12, 22:39
Επίσης για αυτους που εδω μέσα γελούν οι υγραεριοκινητοι συναντώνται συχνα πυκνα στο kitsen bar στη μαρίνα αλιμου οπότε οποίος γελάει μπορει να έρθει για δοκιμή

giannis 116
11-03-12, 22:50
Εγω έβαλα σε x1 του 2011 καινουργιο μόνο 7 μηνών στην εγγύηση και ησυχάσε η τσέπη μου και το κεφάλι μου έχω αύξηση επιδόσεων και ροπης με αυτόματο κιβώτιο !! Δες εδω ****

Prins Vsi με keihin μπεκ και prins valve care

Συγγνωμη κιολας, δε συνηθιζω να κρινω επιλογες, ουτε να κανω κουμαντα σε τσεπες αλλων. Αλλα... Ενα καινουριο Χ1 στην Ελλαδα κανει γυμνο σχεδον 30.000€. Στις σημερινες εποχες, οταν διαθετει καποιος τετοιο ποσο να παρει ενα αμαξι, δε νομιζω να τον νοιαζει και τοσο η καταναλωση ωστε να παει να το 'χειρουργησει' καλα καλα δε το πηρε, και να του βαλει 'γκαζι'. Αλλιως ας επαιρνε ενα μικρο πολης μεχρι 1200 κυβικα, ή και το ιδιο ακομα αμαξι σε πετρελαιο που εχει καλη καταναλωση και καιει και πιο φτηνο καυσιμο απ τη βενζινη!

Εδω και σε παλιοτερα αμαξια αν δεν εμενα ικανοποιημενος με το ποσο καινε, θα τα δινα και θα παιρνα κατι πιο οικονομικο απο κατασκευης τους και δε θα ασχολιομουν με 'επεμβασεις', δινοντας χρημα που πιθανως να μη του εκανα ποτε αποσβεση και με το ρισκο παντα της αποτυχημενης 'επεμβασης'. Εχουμε διαβασει ακουσει ολοι για μουφες εγκαταστασεις γκαζιου που μετα για εγγυησεις κανουν τους Κινεζους οι εγκαταστατες...

Τελος παντων, προσωπικες αποψεις ειναι αυτες, δε θα κατσω να κρινω τις επιλογες του καθενος για τ αμαξι του. Και χωρις παρεξηγησεις ετσι.

danos
12-03-12, 07:35
Κοίτα απο 35 χιλιαρικα το πήρα 24500 με 530 χιλ απο τα τεστ drive του σπανου , και έδωσα ένα σμαρτ γι ανταλλαγή 12500 , βασίστηκα σε αυτα που έλεγε η BMW περι κατανάλωσης 8-9 λίτρα αλλα δεν έπεσε ποτέ στη πόλη κάτω σπο 14 ( αυτόματο ) οπότε το υγραεριο ήταν μονόδρομος δεν είχε απελευθερωθει και το diesel !!! Τώρα καίει 15,5 λίτρα σε γκάζι άρα σαν να καίει 8 λίτρα βενζινης σε χρήμα

Dim77
12-03-12, 08:40
Δηλαδή ποιά η διαφορά να άφηνες το 116 όπως είναι και να καίς 8-10lt/100km βενζίνη? Που γίνεται φυσικά.

Δε σου έπεσε κάτω από 14lt/100km το 116 με βενζίνη?
Θα μας τρελάνετε παιδιά....

rapid_fast
12-03-12, 13:45
Επίσης για αυτους που εδω μέσα γελούν οι υγραεριοκινητοι συναντώνται συχνα πυκνα στο kitsen bar στη μαρίνα αλιμου οπότε οποίος γελάει μπορει να έρθει για δοκιμή
Ελα εσύ Θεσσαλονίκη, να σε πάω βόλτα με ένα 750, και αν ανεβάζει πάνω απο τις
5500 με υγραέριο θα σε κεράσω τον καφέ...

bimmerm
12-03-12, 16:15
Επίσης για αυτους που εδω μέσα γελούν οι υγραεριοκινητοι συναντώνται συχνα πυκνα στο kitsen bar στη μαρίνα αλιμου οπότε οποίος γελάει μπορει να έρθει για δοκιμή

φιλε δεν ειρωνευομαι και δεν γελαω με κανεναν,απλα μου αρεσε η χιουμοριστικη απαντηση του ραπιντ.δικια σας επιλογη ειναι ,δικα σας τα αυτοκινητα βαλτε οτι θελετε πανω.αλλα δεν μπορω και εγω να καταλαβω καποιον που αγορασε ενα αυτοκινητο "πρινιουμ" και τον ενδιαφερει ποσο καιει.
εγω αν επαιρνα αυτοκινητο που ανηκει σε μια ακριβη εταιρεια ,ξερω απο πριν τι εξοδα εχει, αν ειναι λιγο παραπανω απο την τσεπη μου και αν δεν ειναι ,τοτε δεν με νοιαζει απλα.
με λιγα λογια αν εχω φραγκα να αγορασω μια μπεμπα τοτε δεν σκεφτομαι τιποτα αλλο,ουτε εξοδα συντηρησης ,ουτε καυσιμα τιποτε.αν δεν εχω πιασει την καλη και απλα ειμαι γκαυλωμενος και αγοραζω μια μπεμπα με την καρδια μου γνωριζοντας οτι ειναι λιγο πανω απο τις οικονομικες μου δυνατοτητες τοτε κανω ερευνα αγορας,κοστων συντηρησης,καυσιμα κ.λπ. και βλεπω αν με συμφερει.

εσεις ολοι δεν ξερατε οτι αγοραζετε ενα αυτοκινητο που καιει οσο καιει? α και αυτο που λες απο 8-9 λιτρα να παει 14 ,με τιποτε.!!συνηθως αν οδηγεις σωστα πας 1-2 λιτρα παραπανω απο αυτο που δινει ο κατασκευαστης...μαλλον οδηγεις πολυ λαθος,με πολυ βαρυ ποδι.η εταιρεια δινει αυτες τις τιμες σε συντηριτικη οδηγηση οχι με το γκαζι καγκελο.αλλα και αυτο επρεπε να το ηξερες πριν το παρεις.

το να εχεις ενα παλιο αυτοκινητο που να το φορτωθηκες και να μην θες να το πουλησεις αλλα να μην μπορεις να το συντηρησεις,ναι εκει το δικαιολογω.αλλα το να παιρνεις ενα αυτοκινητο 4ετιας και να του βαζεις τετοιες μετατροπες γιατι δεν το πουλας να παρεις ενα μικρο ντιζελ?

120ihatch
12-03-12, 17:44
@bimmerm: τι σημαίνει "πρίνιουμ" αυτοκίνητο όπως λες φίλε?

giannis 116
13-03-12, 00:00
Δηλαδή ποιά η διαφορά να άφηνες το 116 όπως είναι και να καίς 8-10lt/100km βενζίνη? Που γίνεται φυσικά.

Δε σου έπεσε κάτω από 14lt/100km το 116 με βενζίνη?
Θα μας τρελάνετε παιδιά....

Για Χ1 αναφερεται και οχι για 116

Xristis_Smpena
13-03-12, 00:24
Ρε παιδια εχετε μπερδευτει.

Το αμαξι που καιει 14 λιτρα ειναι χ1 οχι 116.

πρινιουμ, προφανως ηθελε να γραψει πριμιουμ.

Το Γιατι το πηρε πως το πηρε κ.λ.π δεν μας αφορα. Για να παει να του βαλει υγραεριο καποιους λογους θα ειχε. Ουτε στην τσεπη του ειμαστε ουτε ξερουμε ποσα δρομολογια κανει.
Αλλωστε εδωσε και μια πολη λογικη απαντηση. Το πηρε φθηνα, Φανταζε ευκαιρια, και ηταν οντως ευκαιρια για την τιμη του, αλλα τελικα αποδειχτηκε οτι καιει παραπανω απο οσο περιμενε, η απο οσο αντεχει οικονομικα να πληρωνει καθε βδομαδα στο βεζιναδικο.
ΚΑΙ ΝΑΙ. Ενα τετοιο αμαξι καιει σιγουρα αρκετα πιο πανω απο οσο λεει ο κατασκευαστης.!!

Εγω εχω και ενα Μitshubishi Outlander to 2.400 κυβικα και καταλαβαινω πως νιωθει ο φιλος.
Ηξερα εξ αρχης βεβαια ποσο θα καιει και καταφερα να το περιορισω αρκετα με εκνευριστικα ευλαβικη χρηση του γκαζιου και ελαφρωμα (7θεσιο + ρεζερβα και εβγαλα τα εξτρα καθισματα). Σε ολα σχεδον τα μεγαλα αμαξια θα δεις εργοστασιακη καταναλωση7- 8-9 λιτρα. και στην πραξη καινε 17-20!! Αν πιστεψεις τα τυποποιημενα αποτελεσματα που δινουν την εκατσες εκει που εχει φτασει η αμολυβδη σημερα

Σε 116 παντως δεδομενου οτι δεν καιει υπερβολικα σαν αμαξι δεν θα εκανα την κινηση , Θα προτιμουσα να παρω ενα μτχ μικροτερο αμαξι με 2-3 χιλιαρικα ή μια μηχανη να κανω τις δουλειες μου και να εχω το bmw για τις βολτες μου.

Απο εκει και περα ο καθε ενας συμφωνα με τις αναγκες κ τα γουστα του πραττει.

bimmerm
13-03-12, 11:57
@bimmerm: τι σημαίνει "πρίνιουμ" αυτοκίνητο όπως λες φίλε?

μαρεσει παντα που οι παρατηρησεις σου και τα σχολια σου αφορουν την ουσια του θεματος!! συνεχισε ...

bimmerm
13-03-12, 12:02
Ηξερα εξ αρχης βεβαια ποσο θα καιει

αυτο ακριβως λεω και εγω φιλε...οταν πας να αγορασεις αυτοκινητο δεν εχει σημασια ποσο θα το παρεις αλλα αν μπορεις να ανταποκριθεις στα εξοδα του.γιαυτο εχουν γεμισει οι μαντρες.
και αυτο το ξερεις πριν την αγορα.ξερεις οτι ενα αυτοκινητο που θελεις να αγορασεις και εχει πολλα κυβικα θα καιει ειτε ειναι μπεμπα η' οτιδηποτε αλλο.
αν θελεις οικονομια παρε ενα πιο φθηνο αυτοκινητο,πιο οικονομικο.δηλδ πηρες μπεμπα και βαζεις υγραεριο και λες οτι γλυτωσες απο καυσιμα ,αλλα τα υπολοιπα εξοδα δεν τα υπολογιζεις? εκεινα δεν ειναι πιο ακριβα απο ενα πιο μικρο? παρε ενα μικρο να κανεις την δουλεια σου.

danos
22-03-12, 00:32
Ελα εσύ Θεσσαλονίκη, να σε πάω βόλτα με ένα 750, και αν ανεβάζει πάνω απο τις
5500 με υγραέριο θα σε κεράσω τον καφέ...

Δεν νομίζω οτι δεν γίνετε τι διάφορα έχει απο το x5 4,8 ? που γίνεται άνετα

danos
22-03-12, 00:38
αυτο ακριβως λεω και εγω φιλε...οταν πας να αγορασεις αυτοκινητο δεν εχει σημασια ποσο θα το παρεις αλλα αν μπορεις να ανταποκριθεις στα εξοδα του.γιαυτο εχουν γεμισει οι μαντρες.
και αυτο το ξερεις πριν την αγορα.ξερεις οτι ενα αυτοκινητο που θελεις να αγορασεις και εχει πολλα κυβικα θα καιει ειτε ειναι μπεμπα η' οτιδηποτε αλλο.
αν θελεις οικονομια παρε ενα πιο φθηνο αυτοκινητο,πιο οικονομικο.δηλδ πηρες μπεμπα και βαζεις υγραεριο και λες οτι γλυτωσες απο καυσιμα ,αλλα τα υπολοιπα εξοδα δεν τα υπολογιζεις? εκεινα δεν ειναι πιο ακριβα απο ενα πιο μικρο? παρε ενα μικρο να κανεις την δουλεια σου.

Κοίτα δεν διαφωνω μαζι σου αλλα δεν μπορούσα να ξεφορτωθω το σμαρτ με τίποτα brabus exclusive για μήνες ήθελα ένα 116-120 για τα μωρά μου που μεταφέρει η γυναίκα και αυτόματο εεε 6 μήνες έψαχνα για ανταλαγη είδα το χ1 με 530 χιλ στα 24500 μου πήρε και το σμαρτ 12500 και το έκανα αλλα την πατησα με το αυτόματο το ποσο πολυ καίει στην πόλη , είχα παλιότερα ένα κούπερ s αυτόματο τα ίδια τον απακο έπινε , απλα δεν υπήρχε diesel το περασμένο καλοκαίρι ,

Κατανάλωση με γκάζι 34 ευρω κάνω 250-260 χιλ στην πόλη δεξαμενη 40 λίτρα !!

bimmerm
22-03-12, 10:27
σε καταλαβαινω αλλα πηγες και πηρες ενα αυτοκινητο για την πολη πολυ βαρυ και μεγαλο.αναμενομενο ηταν να καιει τοσο.επρεπε να κανεις καλυτερη ερευνα και να παρεις κατι μικροτερο.σου γυαλισε η τιμη αγορας και τη επαθες.
ψαξε μετα απο λιγο καιρο να το πουλησεις αν βρεις καλη τιμη και να παρεις κανενα μικροτερο να σε βολευει και ντιζελ αν κανεις πολλα χιλ.καλα θα ηταν αν θες να το πουλησεις να το κανεις και συντομα γιατι εχω πληροφοριες απο μεσα οτι στο τελος του χρονου θα βγει χ1 με 1600 κ.ε. και τοτε το δικο σου δεν θα φευγει με τιποτα.

rapid_fast
22-03-12, 18:56
Κοίτα δεν διαφωνω μαζι σου αλλα δεν μπορούσα να ξεφορτωθω το σμαρτ με τίποτα brabus exclusive για μήνες ήθελα ένα 116-120 για τα μωρά μου που μεταφέρει η γυναίκα και αυτόματο εεε 6 μήνες έψαχνα για ανταλαγη είδα το χ1 με 530 χιλ στα 24500 μου πήρε και το σμαρτ 12500 και το έκανα αλλα την πατησα με το αυτόματο το ποσο πολυ καίει στην πόλη , είχα παλιότερα ένα κούπερ s αυτόματο τα ίδια τον απακο έπινε , απλα δεν υπήρχε diesel το περασμένο καλοκαίρι ,

Κατανάλωση με γκάζι 34 ευρω κάνω 250-260 χιλ στην πόλη δεξαμενη 40 λίτρα !!
εγω με 34 ευρώ κάνω 472 εκτος πολης και εχω και ρεστα...
μέσα στην πόλη 240-270, αναλογα με την κινηση, η οποια ειναι μηδενικη στις μερες μας

ditris
22-03-12, 19:51
παιδιά εγώ ένα πράγμα ξέρω.Αν διανύει κάποιος 20-30 χιλιάδες χλμ το χρόνο(που υπάρχουν αρκετοι) η διαφορά τιμής με το αν εβαζε αμολυβδη με το αεριο είναι χαωτική!Κάντε εναν μαθηματικό υπολογισμό με καταναλωση 8 λίτρα/100χλμ σε αυτές τις 20-30 χιλιάδες χιλιόμετρα και θα το διαπιστώσετε!Εδώ βάζουν αέριο στα accent 1.3 τι να λέμε.....

Υ.Γ Επίσης αυτοί που έχουν χρήματα σκέπτονται κ το παραμικρο ευρώ που θα ξοδεψουν-κερδισουν(γιαυτο έκαναν κ χρηματα φυσικά!)..άρα δικαιολογημένα σκέπτονται την οικονομία που τους αποφερει η χρηση lpg..άσχετα αν η αξιοπιστια της εγκαταστασης αυτής ενδεχομένως τους στεναχωρεσει ψυχολογικα στο μελλον με ενδεχομενες δυσλειτουργίες...κ ελαφρωματα στην τσέπη απο τπτ επισκευες μοτερ......:thinkerg:

danos
10-06-12, 19:35
Το αέριο σήμερα έχει απο 0,70 - 0,79 το λίτρο παρα. Το καρτέλ τιμών ( θα έπρεπε να έχει απο 0,65-0,69 )

bimmer-corfu
12-06-12, 13:37
Σίγουρα έχεις αύξηση επιδόσεων..
Και εγώ το σκέφτομαι, να το εγκαταστήσω για να έχω περισσότερα άλογα και ροπή..
Και μάλιστα ανώτερες επιδόσεις, αλλά και κρατήματα, γιατί η άυξηση του βάρους
(ειδικά στο χαμηλό σημείο όπου είναι ο εφεδρικός τροχός) βελτιώνει το κέντρο βάρους
του οχήματος, βελτιώνει το ζύγισμα του οχήματος και το κάνει 50-50, ενώ ως γνωστόν
το έξτρα βάρος βοηθάει στις καλύτερες επιδόσεις..
Για αυτό και στην φόρμουλα 1 περιορίζουν το βάρος, γιατί αν τα φόρτωναν και αυτά με
έξτρα βάρος, θα ήταν πολύ πιο γρήγορα και επικίνδυνα..

δεν υπάρχει ο rapid xaxaxaxa

Lambros
12-06-12, 19:13
Το αέριο σήμερα έχει απο 0,70 - 0,79 το λίτρο παρα. Το καρτέλ τιμών ( θα έπρεπε να έχει απο 0,65-0,69 )

Αυτό από που προκύπτει(το ότι θα έπρεπε να έχει 0,65-0,69)?

danos
16-06-12, 15:40
Τιμη μέτρικου τόνου σημέρα 540 ευρω κανονικά στην αντλία έπρεπε να ειναι 0,60 -o,65

kostastnt
16-06-12, 23:04
Πόσο είναι το κέρδος του βενζινά? Δεν έχουν όριο? Ή παίζει αυτό που λένε κάποιοι ότι έχουν 2 εταιρείες και τα πουλάνε από την μία στην άλλη?

rapid_fast
17-06-12, 10:14
Τιμη μέτρικου τόνου σημέρα 540 ευρω κανονικά στην αντλία έπρεπε να ειναι 0,60 -o,65

Γιατί ρε αγόρι???
Με το κιλό αγοράζεις στο πρατήριο, ή με το λίτρο???

kplc16
17-06-12, 12:55
:rofl2::rofl2:Σίγουρα έχεις αύξηση επιδόσεων..
Και εγώ το σκέφτομαι, να το εγκαταστήσω για να έχω περισσότερα άλογα και ροπή..
Και μάλιστα ανώτερες επιδόσεις, αλλά και κρατήματα, γιατί η άυξηση του βάρους
(ειδικά στο χαμηλό σημείο όπου είναι ο εφεδρικός τροχός) βελτιώνει το κέντρο βάρους
του οχήματος, βελτιώνει το ζύγισμα του οχήματος και το κάνει 50-50, ενώ ως γνωστόν
το έξτρα βάρος βοηθάει στις καλύτερες επιδόσεις..
Για αυτό και στην φόρμουλα 1 περιορίζουν το βάρος, γιατί αν τα φόρτωναν και αυτά με
έξτρα βάρος, θα ήταν πολύ πιο γρήγορα και επικίνδυνα..
:rofl2: κλαιω!!!

kplc16
17-06-12, 13:05
Πόσο είναι το κέρδος του βενζινά? Δεν έχουν όριο? Ή παίζει αυτό που λένε κάποιοι ότι έχουν 2 εταιρείες και τα πουλάνε από την μία στην άλλη?

κατι εχω ακουσει οτι το κερδος του βενζινα σε lpg ειναι ανω του 12%. Στη βενζινη ειναι λιγοτερο απο 4%.

Αν ειχαν τη δυνατοτητα ολα τα πρατηρια καυσιμων να πωλουν lpg, θα απολαμβαναμε καλυτερες τιμες.

BmwΕ36Ε46
17-06-12, 16:15
Εγώ που έχω στην 46αρα είμαι πάντως πολύ ικανοποιημένος.Λόγου δουλειάς κάνω καθημερινά πολλά χιλιόμετρα και κάθε λίγο και λιγάκι κατεβαίνω Αθήνα..Η διαφορά είναι μεγάλη όσο αναφορά το οικονομικό.Έχω ησυχάσει πραγματικά.

120ihatch
17-06-12, 18:17
Εγώ που έχω στην 46αρα είμαι πάντως πολύ ικανοποιημένος.Λόγου δουλειάς κάνω καθημερινά πολλά χιλιόμετρα και κάθε λίγο και λιγάκι κατεβαίνω Αθήνα..Η διαφορά είναι μεγάλη όσο αναφορά το οικονομικό.Έχω ησυχάσει πραγματικά.


Kαι εγώ φίλε μου, στο 120i (150ps) με το prins...... (τοποθέτηση στην QGas)

610km -> 36euro με το lpg στο 0.829 (σήμερα είναι αρκετά παρακάτω η τιμή)
^ 50% εθνική, 50%βουνά και λαγκάδια.....



->Αν θέλουμε να βοηθήσουμε άλλα μέλη που ψάχνονται πρέπει να αναφέρουμε και τον εγκαταστάτη, είναι σημαντικό και αυτό...

BmwΕ36Ε46
17-06-12, 18:25
Εμένα 115ps στα 1800.Εγώ με μέσο όρο βάζω 0.90 και άντε να έχει αυξομείωση.(Πρατήρια Θεσσαλονικης κυρίως).Με ένα σαραντάρι θυμάμαι την τελευταία φορά που κατέβηκα Αθήνα με έβγαλε άνετα.

120ihatch
17-06-12, 18:29
Εμένα 115ps στα 1800.Εγώ με μέσο όρο βάζω 0.90 και άντε να έχει αυξομείωση.(Πρατήρια Θεσσαλονικης κυρίως).Με ένα σαραντάρι θυμάμαι την τελευταία φορά που κατέβηκα Αθήνα με έβγαλε άνετα.



Μπες εδώ φίλε μου και δες τιμές .... (ακριβά το πληρώνεις)

τιμές πρατηρίων υγραερίου - σε ολόκληρη την ελλάδα gasprice.gr (http://www.gasprice.gr/main/searchforstations_gas.asp?nomosid=0&gasfirmaid=0&cityid=0&pricestation=&idgas=8&orderid=51&dtimes=41)

BmwΕ36Ε46
17-06-12, 18:36
Δεν μιλούσα για τώρα έτσι και αλλιώς

120ihatch
17-06-12, 18:38
:screwy:



:D

danos
17-06-12, 23:32
Γιατί ρε αγόρι???
Με το κιλό αγοράζεις στο πρατήριο, ή με το λίτρο???

Με το κιλό αγοράζουν , στην Πρέβεζα σήμερα η τιμη στα 0,67 στα Γιάννενα και την Βέροια 0,69. !!
Στην Αθήνα ο φθηνοτερος στα ΚΤΕΛ απο πίσω με 0,75

Το κέρδος σε βενζινάδικο υγραεριου φτάνει το 20-25 %

xristaras
25-06-12, 09:18
καλημερα,

το Lpg μπαινει σε όλα τα bmw, π.χ σε 320i/Ε90 του 2006 μπαίνει?

μου εχει περασει απο το μυαλό αλλά νομιζω και από τις κουβεντες σας ότι σαν καταναλωση ειναι το ιδιο με την βενζινη, μόνο η τιμη αγορας π.χ 0,80 μετραει σημαντικα

120ihatch
25-06-12, 11:51
καλημερα,

το Lpg μπαινει σε όλα τα bmw, π.χ σε 320i/Ε90 του 2006 μπαίνει?

μου εχει περασει απο το μυαλό αλλά νομιζω και από τις κουβεντες σας ότι σαν καταναλωση ειναι το ιδιο με την βενζινη, μόνο η τιμη αγορας π.χ 0,80 μετραει σημαντικα


Χρηστάρα, 2 σελίδες είναι όλες κι όλες αυτό το νήμα και υπάρχει αναφορά για το μοτέρ σου - διάβασε λιγάκι φίλε μου πριν ρωτήσεις.

^με πολύ εκτίμηση το παραπάνω ετσι?

120ihatch
25-06-12, 12:05
2200χλμ+ μέχρι αυτή τη στιγμή με το σύστημα υγραερίου της Prins (silverline) σε μοτέρ Ν46Β20* (valvetronic)- κυριολεκτικά χαίρομαι το αυτοκίνητο - το σύστημα δούλεψε άψογα από το πρώτο λεπτό.

Κατανάλωση: 36e/610km με το υγραέριο στο 0.829 και χαλαρούς ρυθμούς σε επαρχιακό+εθνική
37e/550km με το υγραέριο στο 0.77 με γρήγορους ρυθμούς+klima μοιρασμένα σε πόλη, εθνική και επαρχιακό δίκτυο.

H τοποθέτηση έγινε στην QGas (2109420594) -αντιπρόσωποι της Prins στην Αθήνα



*το μοτέρ αυτό έχει χρησιμοποιηθεί σε 120i, 320i, 520i, Ζ4 2.0, x3 2.0

95 kW and 180 N·m (133 lb·ft) version
E87 118i
E90/E91 318i
105 kW and 200 N·m (148 lb·ft) version
E46 318i, 318Ci and 318ti
110 kW and 200 N·m (148 lb·ft) version
E46 318Ci
E85 Z4 2.0i
E87 120i
E90/E91 320i
116 kW and 200 N·m (148 lb·ft) version
E60 520i

πηγή: wikipedia click_ (http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N46)

rapid_fast
27-06-12, 17:50
2200χλμ+ μέχρι αυτή τη στιγμή με το σύστημα υγραερίου της Prins (silverline) σε μοτέρ Ν46Β20* (valvetronic)- κυριολεκτικά χαίρομαι το αυτοκίνητο - το σύστημα δούλεψε άψογα από το πρώτο λεπτό.

Κατανάλωση: 36e/610km με το υγραέριο στο 0.829 και χαλαρούς ρυθμούς σε επαρχιακό+εθνική
37e/550km με το υγραέριο στο 0.77 με γρήγορους ρυθμούς+klima μοιρασμένα σε πόλη, εθνική και επαρχιακό δίκτυο.

H τοποθέτηση έγινε στην QGas (2109420594) -αντιπρόσωποι της Prins στην Αθήνα



*το μοτέρ αυτό έχει χρησιμοποιηθεί σε 120i, 320i, 520i, Ζ4 2.0, x3 2.0

95 kW and 180 N·m (133 lb·ft) version
E87 118i
E90/E91 318i
105 kW and 200 N·m (148 lb·ft) version
E46 318i, 318Ci and 318ti
110 kW and 200 N·m (148 lb·ft) version
E46 318Ci
E85 Z4 2.0i
E87 120i
E90/E91 320i
116 kW and 200 N·m (148 lb·ft) version
E60 520i

πηγή: wikipedia click_ (http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N46)
Πάρα πολύ καλά τα νούμερα..
Πόσο κόστισε η αρχική εγκατάσταση? Πόσα λίτρα δεξαμενή έβαλες?
Το πετάλ του φρένου το πρωί πριν ανάψεις έχει σκληρύνει καθόλου??

120ihatch
27-06-12, 18:07
Πάρα πολύ καλά τα νούμερα..
Πόσο κόστισε η αρχική εγκατάσταση? Πόσα λίτρα δεξαμενή έβαλες?
Το πετάλ του φρένου το πρωί πριν ανάψεις έχει σκληρύνει καθόλου??


Γεια σου Πάνο,

1. το σύστημα κόστισε 1330 ευρώ κομπλέ (συμπεριλαμβάνεται το σύστημα - ολόκληρο Prins Silverline με βαλβίδα δεξαμενής Tomaseto, επίσης συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ και ΚΤΕΟ) +10 ευρώ (για να γράψει η άδεια υγραέριο).
(Δεν έχει πάνω του τίποτα βουλγάρικο, τούρκικο κλπ - είναι όλα τα κομμάτια επώνυμα από την Prins).

2. Έβαλα δεξαμενή 60lts στον χώρο αποσκευών πίσω από το πίσω κάθισμα και επειδή το αυτοκίνητο έκατσε κατά 10mm πίσω με τη δεξαμενή γεμάτη, κατασκεύασα πιατέλα από πολυαμίδιο σε τόρνο (τα οποία τοποθετήθηκαν στο πάνω μέρος των πίσω ελατηρίων) για να έρθει στο επιθυμητό ύψος με τη δεξαμενή γεμάτη. Θα μπορούσα να βάλω μικρότερη δεξαμενή αλλά δεν έβαλα επειδή κάνω μεγάλα ταξίδια και δεν θέλω να σταματάω συχνά. Η δεξαμενή των 60lts γεμίζει με 47-48lts LPG.
Επίσης το 120i μου έχει την sport ανάρτηση (χαμηλότερα ελατήρια, πιο σφιχτά αμορτισέρ, αντιστρεπτική εμπρός 26.5mm και πίσω 13mm). Eνίσχυσα το πίσω τμήμα με την m αντιστρεπτική (από 335i) των 14mm και έκανα ευθυγράμμιση στο αυτοκίνητο (κάτι που κάνω ούτως ή άλλως κάθε 20.000 χλμ το αργότερο)
Επειδή μου αρέσει να οδηγώ το αυτοκίνητο, μετά από τα παραπάνω η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι πλέον άψογη και σύμφωνα με τον δικό μου τρόπο οδήγησης και υποκειμενικό κριτήριο στρίβει το ίδιο καλά με πριν.
Επίσης τοποθέτησα και τα μπουζί Bosch fr6 332 s (ιριδίου-πλατίνας) το οποίο προτείνει η Bosch για τον Ν46Β20 με LPG.

3. Δεν έχω καταλάβει κάποια διαφορά στο πεντάλ του φρένου (αν ήταν κάποια αξιοσημείωτη διαφορά θα την καταλάβαινα)

rapid_fast
27-06-12, 18:13
Γεια σου Πάνο,

1. το σύστημα κόστισε 1330 ευρώ κομπλέ (συμπεριλαμβάνεται το σύστημα - ολόκληρο Prins Silverline με βαλβίδα δεξαμενής Tomaseto, επίσης συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ και ΚΤΕΟ) +10 ευρώ (για να γράψει η άδεια υγραέριο).
(Δεν έχει πάνω του τίποτα βουλγάρικο, τούρκικο κλπ - είναι όλα τα κομμάτια επώνυμα από την Prins).

2. Έβαλα δεξαμενή 60lts στον χώρο αποσκευών πίσω από το πίσω κάθισμα και επειδή το αυτοκίνητο έκατσε κατά 10mm πίσω με τη δεξαμενή γεμάτη, κατασκεύασα πιατέλα από πολυαμίδιο σε τόρνο (τα οποία τοποθετήθηκαν στο πάνω μέρος των πίσω ελατηρίων) για να έρθει στο επιθυμητό ύψος με τη δεξαμενή γεμάτη. Θα μπορούσα να βάλω μικρότερη δεξαμενή αλλά δεν έβαλα επειδή κάνω μεγάλα ταξίδια και δεν θέλω να σταματάω συχνά. Η δεξαμενή των 60lts γεμίζει με 47-48lts LPG.
Επίσης το 120i μου έχει την sport ανάρτηση (χαμηλότερα ελατήρια, πιο σφιχτά αμορτισέρ, αντιστρεπτική εμπρός 26.5mm και πίσω 13mm). Eνίσχυσα το πίσω τμήμα με την m αντιστρεπτική (από 335i) των 14mm και έκανα ευθυγράμμιση στο αυτοκίνητο (κάτι που κάνω ούτως ή άλλως κάθε 20.000 χλμ το αργότερο)
Επειδή μου αρέσει να οδηγώ το αυτοκίνητο, μετά από τα παραπάνω η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι πλέον άψογη και σύμφωνα με τον δικό μου τρόπο οδήγησης και υποκειμενικό κριτήριο στρίβει το ίδιο ή και καλύτερα από πριν.
Επίσης τοποθέτησα και τα μπουζί Bosch fr6 332 s (ιριδίου-πλατίνας) το οποίο προτείνει η Bosch για τον Ν46Β20 με LPG.

3. Δεν έχω καταλάβει κάποια διαφορά στο πεντάλ του φρένου (αν ήταν κάποια αξιοσημείωτη διαφορά θα την καταλάβαινα)
Πρέπει τώρα να κάνω νεους υπολογισμούς κοστολογίων..
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση..
(το μόνο που μένει να δούμε, αν καίει στο ρελαντί βενζίνη, ή αέριο...)

120ihatch
27-06-12, 18:41
Πρέπει τώρα να κάνω νεους υπολογισμούς κοστολογίων..
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση..
(το μόνο που μένει να δούμε, αν καίει στο ρελαντί βενζίνη, ή αέριο...)


Πάνο, να είσαι καλά, εγώ σε ευχαριστώ τόσες φορές που διαβάζω τις απαντήσεις σου.

Το σύστημα καίει βενζίνη από τη στιγμή που ανάβω μέχρι να πιάσει θερμοκρασία μετάβασης σε LPG. Από εκεί και πέρα καίει αποκλειστικά Υγραέριο (απόδειξη ότι στα 2200χλμ που έχω κάνει, έχω συμπληρώσει 6ευρώ super αμόλυβδη (έχω αποφασίσει μια και βάζω λίγη βενζίνη, να βάζω super αμόλυβδη επειδή τους έχει φοβηθεί το μάτι μου τους βενζινάδες.... μήπως και είναι κάπως πιο καθαρή...)

KAZA
27-06-12, 20:30
Κανένα Ε30 με τετρακύλινδρο μοτέρ έχουμε να γράψει εντυπώσεις από το υγραέριο …..;

rapid_fast
27-06-12, 20:55
Κανένα Ε30 με τετρακύλινδρο μοτέρ έχουμε να γράψει εντυπώσεις από το υγραέριο …..;

Εχουμε, του God, και έχει γράψει και έχει γράψει και έχει γράψει ο λεβέντης........

xristaras
28-06-12, 09:57
αγαπητέ φίλε 316compact36 διάβασα πριν γράψω , αλίμονο είαμστε μέλη απο το 2006 αλλα δεν είδα κάτι για αυτό το ρώτησα.
Πάντως επειδή φοραμε το ίδο μοτερ είναι πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου απλά μου φάνηκε λίγο μανούρα οι αλλαγές σου με τα ελατήρια, δηλ. εγω π.χ δεν θα ήθελα να πειράξω τίποτα άλλο πέραν της μετατροπής του συτήματος καυσίμου.

Φιλικά, Χρήστος

danos
05-07-12, 23:11
Πάνο, να είσαι καλά, εγώ σε ευχαριστώ τόσες φορές που διαβάζω τις απαντήσεις σου.

Το σύστημα καίει βενζίνη από τη στιγμή που ανάβω μέχρι να πιάσει θερμοκρασία μετάβασης σε LPG. Από εκεί και πέρα καίει αποκλειστικά Υγραέριο (απόδειξη ότι στα 2200χλμ που έχω κάνει, έχω συμπληρώσει 6ευρώ super αμόλυβδη (έχω αποφασίσει μια και βάζω λίγη βενζίνη, να βάζω super αμόλυβδη επειδή τους έχει φοβηθεί το μάτι μου τους βενζινάδες.... μήπως και είναι κάπως πιο καθαρή...)

Το trip computer δείχνει ακριβώς τα λίτρα άσχετα αν έχεις LPG ;

Παρατηρώ στο Χ1 ( αυτόματο sdrive valvetronic ) της γυναίκας μου με 36 λίτρα ( ή 27,5 € καλύβια αττικης 0.76 / λίτρο ) στη 40αρα δεξαμενη του , με λίγο ζόρι έχω 265 χιλιόμετρα δηλαδη 13,5 λίτρα /100 όλο γκάζι ( γυρνα σε LPG το πρωί στα 30-40 " ) γράφει 13.5 / 100, άρα μετρά την κατανάλωση στιγμιαία καυσίμου! με PRINS VSI 1.0 και εγω στην QGAS

Σε ένα μερσεντες που έχω πάλι με υγραεριο έχει διάφορα περίπου 10-15% απο το trip έως την πραγματική κατανάλωση υγραεριου αυτο πιθανως να μετρά κατανάλωση σαν να έχει βενζίνη ;
Δεν μπορει να διχνει ακριβώς το ίδιο διότι θα πρέπει με υγραεριο να καταναλώνει το + 10-20%

120ihatch
06-07-12, 00:57
Το trip computer δείχνει ακριβώς τα λίτρα άσχετα αν έχεις LPG ;

Παρατηρώ στο Χ1 ( αυτόματο sdrive valvetronic ) της γυναίκας μου με 36 λίτρα ( ή 27,5 € καλύβια αττικης 0.76 / λίτρο ) στη 40αρα δεξαμενη του , με λίγο ζόρι έχω 265 χιλιόμετρα δηλαδη 13,5 λίτρα /100 όλο γκάζι ( γυρνα σε LPG το πρωί στα 30-40 " ) γράφει 13.5 / 100, άρα μετρά την κατανάλωση στιγμιαία καυσίμου! με PRINS VSI 1.0 και εγω στην QGAS

Σε ένα μερσεντες που έχω πάλι με υγραεριο έχει διάφορα περίπου 10-15% απο το trip έως την πραγματική κατανάλωση υγραεριου αυτο πιθανως να μετρά κατανάλωση σαν να έχει βενζίνη ;
Δεν μπορει να διχνει ακριβώς το ίδιο διότι θα πρέπει με υγραεριο να καταναλώνει το + 10-20%


Στο trip computer έχω και εγώ μια διαφορά της τάξης 10-15% - με προγραμματισμό νομίζω μπορείς να αυξήσεις την ένδειξη του trip computer κατά το ποσοστό που θες.

Driver M
06-07-12, 01:28
Φίλε 316 Ε36 είσαι ευχαριστημένος προς το παρόν με το υγραέριο?
Γενικά σε σχέση με τη βενζίνη, πόσο % νομίζεις ότι εξοικονομείς?

Ρωτάω γιατί έχουμε ίδιο κινητήρα και τόσο που έχει πάει η βενζίνη, αν καταργηθεί η έκτακτη εισφορά και ξαναβάλω πινακίδες υπάρχει περίπτωση να ακολουθήσω κι εγώ τη λύση του υγραερίου.

120ihatch
06-07-12, 09:02
Φίλε 316 Ε36 είσαι ευχαριστημένος προς το παρόν με το υγραέριο?
Γενικά σε σχέση με τη βενζίνη, πόσο % νομίζεις ότι εξοικονομείς?

Ρωτάω γιατί έχουμε ίδιο κινητήρα και τόσο που έχει πάει η βενζίνη, αν καταργηθεί η έκτακτη εισφορά και ξαναβάλω πινακίδες υπάρχει περίπτωση να ακολουθήσω κι εγώ τη λύση του υγραερίου.



Φίλε Driver M - δες λιγάκι στα σχετικά πρόσφατα posts μου->

στα 2500+χλμ που έχω μέχρι τώρα έχω κάνει 610χλμ με 36ευρώ σε εθνική+επαρχιακό και επίσης 550χλμ με 37 ευρώ με γρήγορη οδήγηση σε εθνική-επαρχιακό και λίγη πόλη.

Θα ήθελα να γράψω πολύ ταπεινά και χωρίς να θέλω να προκαλέσω εντυπώσεις ότι πραγματικά ξαναχαίρομαι το αυτοκίνητό μου επειδή δεν σκέφτομαι πλέον το κόστος των καυσίμων σε ταξίδια.
Με το καλό (καλά να είμαστε μέχρι τότε πάνω απ όλα) τον Αύγουστο θα πάω στην Κων/πολη - υπολογίζω να κάψω περίπου 60ευρώ για κάθε 1000χλμ.

Επειδή το κόστος του υγραερίου είναι κάτω από 50% της βενζίνης, υπολογίζω ότι κάνω οικονομία της τάξης του 45+% (βάζω μέσα και το κόστος του φίλτρου αερίου κάθε 25.000χλμ που ανέρχεται στα 40-50 ευρώ).


Εύχομαι με το καλό να ξαναβάλεις πινακίδες και να χαρείς και πάλι το αμάξι σου.


Υ.Γ τοποθέτησα το σύστημα στον αντιπρόσωπο της Prins στην Αθήνα, στην QGas (κοντά στην Αγ. Κυριακή στην Λ Αμφιθέας) -> το σύστημα είναι όλο Prins και η βαλβίδα υγραερίου της Tomaseto (προσοχή σε εγκαταστάτες που τοποθετούν ότι νά ναι -> το αυτοκίνητό μου δεν έχει πάνω του τίποτα τούρκικο ή βουλγάρικο)