PDA

Επιστροφή στο Forum : OBD2 Scanner


gearboxer
22-05-11, 19:56
Καλησπέρα,

Πρόσφατα πήρα απο ebay το γνωστό σε πολλούς OBD2 bluetooth adapter με το ELM327 chip για το IS με το Μ44 που έχω (Motronic 5.2, OBDII).

Πράγματι συνδέεται και διαβάζει αρκετές παραμέτρους αλλά επιφανειακούς. Δεν μπορεί για παράδειγμα να "δει" την ένδειξη αερόσακου οδηγού που έχω και νομίζει ότι είναι όλα καλα.

Έτσι, σκοπεύω να πάρω κάτι πιο advanced σε καλώδιο, όχι βέβαια και GT1 orange/yellow head που είναι πανάκριβα, αλλά κάτι πιο οικονομικό αλλά συμβατό με προγράμματα της BMW και όχι generic OBD readers.

Είμαι μεταξύ της λύσης Bmw scanner 1.3.6 ή 1.4.0 όπως αυτό εδώ http://cgi.ebay.com/BMW-1-4-0-Diagnostic-Scanner-Code-Reader-1-40-ECU-OBD2-/260769358920?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item3cb710a448
που είναι σειριακής σύνδεσης (1.3.6) ή USB (1.4.0) και συνεργάζεται με εφαρμογές PA soft

και δεύτερον της λύσης DIS compatible σε USB όπως αυτό
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280676749366 που συνεργάζεται με DIS, INPA Ediabas, NCSExpert, SSS (Progman)

Έχει κανείς κάποια εμπειρία έτσι ώστε να προτείνει κάτι; οι τιμές τους είναι πάνω κάτω ίδιες. Με ενδιαφέρει τουλάχιστον στο θέμα των σφαλμάτων να έχω πρόσβαση σε όλους δε με ενδιαφέρει επαναπρογραμματισμός κτλ.

MZ3
23-05-11, 14:11
Αν δεν σε ενδιαφερη το θεμα προγραματισμου παρε το πρωτο

Το δευτερο υπερτερη σε ολα αλλα ειναι μπελας στο σεταρισμα
Οτι κανει το πρωτο το δευτερο το εχει για χαπι εκτος το θεμα με
Την μοναδα φωτον που χρειαζεσαι το πρωτο για να σεταρεις χιλιομετρα και
Το βιν.. Σε περιπτωση που την αλλαξεις με μια μεταχειρησμενη

takis1983
23-05-11, 14:14
Καλησπέρα,

Πρόσφατα πήρα απο ebay το γνωστό σε πολλούς OBD2 bluetooth adapter με το ELM327 chip για το IS με το Μ44 που έχω (Motronic 5.2, OBDII).

Πράγματι συνδέεται και διαβάζει αρκετές παραμέτρους αλλά επιφανειακούς. Δεν μπορεί για παράδειγμα να "δει" την ένδειξη αερόσακου οδηγού που έχω και νομίζει ότι είναι όλα καλα.

Έτσι, σκοπεύω να πάρω κάτι πιο advanced σε καλώδιο, όχι βέβαια και GT1 orange/yellow head που είναι πανάκριβα, αλλά κάτι πιο οικονομικό αλλά συμβατό με προγράμματα της BMW και όχι generic OBD readers.

Είμαι μεταξύ της λύσης Bmw scanner 1.3.6 ή 1.4.0 όπως αυτό εδώ http://cgi.ebay.com/BMW-1-4-0-Diagnostic-Scanner-Code-Reader-1-40-ECU-OBD2-/260769358920?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item3cb710a448
που είναι σειριακής σύνδεσης (1.3.6) ή USB (1.4.0) και συνεργάζεται με εφαρμογές PA soft

και δεύτερον της λύσης DIS compatible σε USB όπως αυτό
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280676749366 που συνεργάζεται με DIS, INPA Ediabas, NCSExpert, SSS (Progman)

Έχει κανείς κάποια εμπειρία έτσι ώστε να προτείνει κάτι; οι τιμές τους είναι πάνω κάτω ίδιες. Με ενδιαφέρει τουλάχιστον στο θέμα των σφαλμάτων να έχω πρόσβαση σε όλους δε με ενδιαφέρει επαναπρογραμματισμός κτλ.

επιδη λεω να παρω κ γω το elm 327 λεει τιποτα η τσαμπα τα λεφτα? σε κανενα αλλο αμαξι το εχεις συνδεσει να δεις τι παιζει?

gearboxer
23-05-11, 14:21
@MZ3 χτύπησα τελικά το PA Soft. Έχω laptop με Serial Com και XP και θα τσεκάρω όταν έρθει τι ψάρια πιάνει...

Τάκη, για τα χρήματα που κοστίζει αξίζει ναι. Και βέβαια αν το συνδυάσεις με προγράμματα σε κινητό (OBDScope για symbian, Torque για Android) μπορείς να κάνεις ένα ωραίο παιχνίδι με τις ενδείξεις σε ένα ταξιδάκι.

MZ3
23-05-11, 23:47
καλα εκανες γιατι τωρα ειδα οτι εχεις ισ οποτε στρογγυλη φησα και το δευτερο ειναι ακομα περισοτερος μπελας εκτος και αν εχεις στο λαπ τοπ ρσ232 θυρα

το πα σοφτ ειναι πιο ευχρηστο και ενοιτε οτι κανει και προγραματισμους

gearboxer
24-05-11, 16:56
καλα εκανες γιατι τωρα ειδα οτι εχεις ισ οποτε στρογγυλη φησα και το δευτερο ειναι ακομα περισοτερος μπελας εκτος και αν εχεις στο λαπ τοπ ρσ232 θυρα

το πα σοφτ ειναι πιο ευχρηστο και ενοιτε οτι κανει και προγραματισμους

Κι εγώ με αυτό το κριτήριο το επέλεξα. To DIS για να εγκατασταθεί σωστά θέλει IBM T30 laptop ή με αρκετό ψάξιμο μέσω VMWARE. Ενώ το PA Soft είναι αρκετά πιο έυκολο..

Το μόνο που δεν ξέρω είναι αν μπορείς να κάνεις Pairing έναν νέο εγκέφαλο με το immobilizer σε περίπτωση που το αλλάξεις. Το DIS σίγουρα το κάνει.

Εν αναμονή άφιξης και δοκιμής...

gearboxer
05-06-11, 22:12
Τελικά φιάσκο..Το 1.3.6 bmw scanner δεν δούλεψε. Το σύνδεσα σε laptop με original Serial Port αλλά τίποτα...Κι εδώ έρχεται η ερώτηση σε όλους του γνώστες ή κάτοχους 318is με Μ44 (δηλαδή με OBD2 system αλλά με στρογγυλή φύσσα 20pin).

- Eκτός από τη στρογγυλή κλασσική τύπου pacman θύρα υπάρχει πουθενά αλλού στο αμάξι νέου τύπου 16pin OBD2 θύρα; (κάτω από το τιμόνι και μέσα στο ντουλαπάκι τίποτα)

-Διάβασα ότι αν στη στρογγυλή φύσσα το Pin15 είναι κατελημμένο τότε είναι σύστημα ADS και θέλει ΜΟΝΟ ADS compatible καλώδιο και χρήση με INPA/EDIABAS software. Ισχύει;

MZ3
06-06-11, 02:13
Εισαι σηγουρος οτι εκανες την εγγατασταση σωστα;
Στειλε μην απο εκει που το πειρες
Obd2=16 pin
Obd1= στρογγυλη φυσα

Το ads ειναι το τελειωμα του καλοδιου να μην ειναι usb αλλα σειριακη θυρα rs232
Αλλα θα το ξαναψαξω στο λαπτοπ να σου πω σιγουρα

gearboxer
06-06-11, 08:28
Εισαι σηγουρος οτι εκανες την εγγατασταση σωστα;
Στειλε μην απο εκει που το πειρες
Obd2=16 pin
Obd1= στρογγυλη φυσα

Το ads ειναι το τελειωμα του καλοδιου να μην ειναι usb αλλα σειριακη θυρα rs232
Αλλα θα το ξαναψαξω στο λαπτοπ να σου πω σιγουρα

Ναι ρε φίλε..δοκίμασα Ο,ΤΙ συνδυασμό γινόταν, σε laptop με RS232 (οχι αντάπτορα USB) και μάλιστα XP 32bit και δεν πήρε χαμπάρι τίποτα..Το δικό μου παρότι έχει στρογγυλή φύσσα ΕΙΝΑΙ OBD2 και όχι OBD1. Φοράει Μ44 με motronic 5.2.

Μου είπαν ότι χρειάζομαι αυτό http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260756877629&viewitem=

MZ3
07-06-11, 02:37
Τελικα ads = στρογγυλη φυσα στην ακρη του
Διαγνωστικου
Στειλε μου το λινκ απο που πειρες το 1,3,6 να δω τι γραφει
Παντος καμια ρυθμισει δεν εχεις κανει σωστα η απλα οπως ολα πρεπει να φας ολο το ηντερνετ για να το κανεις να δουλεψει,, αφου στο στειλανε με στρογγυλη φυσα ειναι ads και πρεπει να δουλεψει.

gearboxer
07-06-11, 11:25
Tο λίνκ είναι αυτό http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180600811228&ssPageName=ADME:X:RTQ:MOTORS:1123

Όπως βλέπεις έχει την επιλογή στρογγυλής και τετράγωνης φύσσας.
Έπειτα από ανελέητη αναζήτηση στο νετ το μόνο που βρήκα είναι ότι χρειάζεται να δώσεις manual ρυθμίσεις στην σειριακή θύρα και συγκεκριμένα να δώσεις rate 10417, 8 bits, no parity control όπως και έκανα από το DOS χωρίς όμως να παρατηρήσω κάτι διαφορετικό..

Μετά από επικοινωνία με τον πωλητή μου απάντησε ότι "it can work with below cars
E38/E39/E46/E53 up to 2004".

Σήμερα θα δοκιμάσω να το αφήσω 5-10 λεπτά μήπως και θέλει χρόνο να συνδεθεί και θα πατάω το "Find units" συνέχεια...

MZ3
07-06-11, 14:04
αυτο βλεπω τωρα
οσοι πουλανε το 1.3.6 ουτε ενας δεν διχνει οτι ειναι συμβατο με ε36

επρεπε να το δεις πριν το παρεις εγω ουτε που το σκεφτικα νομιζα οτι ειχε η λιστα και τα 36ρια..

επομενες επιλογες carsoft kai inpa παρε το δευτερο

gearboxer
07-06-11, 14:45
αυτο βλεπω τωρα
οσοι πουλανε το 1.3.6 ουτε ενας δεν διχνει οτι ειναι συμβατο με ε36

επρεπε να το δεις πριν το παρεις εγω ουτε που το σκεφτικα νομιζα οτι ειχε η λιστα και τα 36ρια..

επομενες επιλογες carsoft kai inpa παρε το δευτερο

Με πήρε στο λαιμό του αυτός εδώ...http://cgi.ebay.com/BMW-Diagnostic-Scanner-Code-Tool-E36-Z3-E85-Z4-002-/320678573987?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item4aa9eeb7a3

MZ3
07-06-11, 15:09
δες αν μπορεσουν να το δεχτουνε πισω και να σου στειλουνε καλοδιο για ινπα
αλιως καπου θα το σπροξεις μην σε ανχωνει

ThaNOS E46coupe
07-06-11, 15:16
Με πήρε στο λαιμό του αυτός εδώ...http://cgi.ebay.com/BMW-Diagnostic-Scanner-Code-Tool-E36-Z3-E85-Z4-002-/320678573987?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item4aa9eeb7a3

άν κάνει για το δικό μου Ε46Μ43 και μπορώ να κάνω διάγνωση με το λάπ τοπ μου, με ενδιαφέρει!!!! μπορείς να μου στείλεις πμ και να δούμε ???????:nixweiss:

kostastnt
07-06-11, 16:47
Παίδες αυτό εδώ: http://cgi.ebay.com/BMW-Ediabas-Inpa-Diagnose-Interface-Kabel-OBDII-GT1-D01-/230605308446?pt=Elektroger%C3%A4te&hash=item35b125c21e

Είναι συμβατό με e87 116i του 11/2004? Και τι μπορώ να κάνω με αυτό? Η τιμή του είναι πολύ καλή και από τα λίγα που διάβασα πρέπει να είναι πολύ καλό :)

gearboxer
07-06-11, 17:02
άν κάνει για το δικό μου Ε46Μ43 και μπορώ να κάνω διάγνωση με το λάπ τοπ μου, με ενδιαφέρει!!!! μπορείς να μου στείλεις πμ και να δούμε ???????:nixweiss:

Θάνο μετα χαράς..Σύμφωνα με τις προδιαγραφές κάνει στο αυτοκίνητό σου. Θα ήθελα να το δοκιμάσεις βέβαια πριν το πάρεις αλλά είσαι μερικά μίλια μακρια...

Σήμερα θα κάνω μία τελική δοκιμή στο δικό μου κ μιλάμε...

kostastnt : Κάνει για σένα ναι, χτύπα το. Θα το δουλέψεις με το ΙΝPA (θέλει προσοχή στην εγκατάσταση για να δουλέψει σωστά) και θα μπορέσεις να κάνεις τα πάντα εκτός από espresso

MZ3
07-06-11, 21:03
Παίδες αυτό εδώ: http://cgi.ebay.com/BMW-Ediabas-Inpa-Diagnose-Interface-Kabel-OBDII-GT1-D01-/230605308446?pt=Elektroger%C3%A4te&hash=item35b125c21e

Είναι συμβατό με e87 116i του 11/2004? Και τι μπορώ να κάνω με αυτό? Η τιμή του είναι πολύ καλή και από τα λίγα που διάβασα πρέπει να είναι πολύ καλό :)


κανει απλα αν δεν εχεις στο λαπ τοπ ρσ232 το εννιαπινο δηλαδη καλυτερα παρε το ιδιο αλλα με usb να τελειονει για να μην ψαχνεις ανταπτορες μετα

και γενικος τα καλυτερα καλοδια ειναι αυτα που γραφουν K+DCAN που μπενουν σε περισοτερα αυτοκηνητα
τα Κ-CAN ειναι μεχρι μοντελα 2007 αρχες kai χωριζονται στα φτηνα και στα ακριβα
η διαφορα τους ειναι στα τσιπακια και στο να αναγνωριζει μονο του το αμαξη και τα φτηνα επιλεγης το μοντελο και προχορας στην διαγνωση

-E36IS-
16-06-11, 22:03
Να ρωτησω και εγω ; τα προγραμματα που αναφερετε ειναι free η τα αγοραζεις ; ξερετε αν δουλευουν σε widows 7 με usb φυσικα..

gearboxer
16-06-11, 22:56
Φίλε μου και στις 3 ερωτήσεις σου η απάντηση είναι ΟΧΙ πλην εξαιρέσεων..
Τα προγράμματα δεν είναι δωρεάν, απλά κυκλοφορούν σπασμένα ή με επέμβαση στον κώδικά τους (DIS)
Δουλεύουν απροβλημάτιστα μόνο σε windows ΧΡ και μόνο με φυσική θύρα RS232 (σειριακή).
Έχει αποδειχθεί όμως ότι με κάποιους αντάπτορες usb>serial συνεργάζονται σωστά σε OBD mode (99+) αλλά μάλλον όχι και σε ADS mode (E36).

Tα μόνα προγράμματα που είναι free είναι κάποια generic OBD2 τα οποία όμως διαβάζουν μόνο απλές ενδείξεις σε όλα τα συστήματα OBD2 και ΟΧΙ εξειδικευμένους κωδικούς bmw.

-E36IS-
17-06-11, 22:58
Ενα θεμα ειναι με την σειριακη, μονο κατι πολυ παλια λαπτοπ ειχαν, οποτε σε περιοριζει αρκετα..Τωρα για τα προγραμματα δεν εκπλησομαι που ειναι επι πληρωμη,(και καλα κανουν) απλως οι περισσοτεροι απο εμας το περνουμε για πρωσοπικη χρηση οποτε δεν συμφερει και πολυ. Ομως πραγματικα πολυ χρησιμα εργαλεια..Πολυ καλο φαινεται και το navCoder αν και ασχοληται μονο με θεματα navi tv cd lcm και τηλεφωνο

gearboxer
18-06-11, 01:01
Ενα θεμα ειναι με την σειριακη, μονο κατι πολυ παλια λαπτοπ ειχαν, οποτε σε περιοριζει αρκετα..Τωρα για τα προγραμματα δεν εκπλησομαι που ειναι επι πληρωμη,(και καλα κανουν) απλως οι περισσοτεροι απο εμας το περνουμε για πρωσοπικη χρηση οποτε δεν συμφερει και πολυ. Ομως πραγματικα πολυ χρησιμα εργαλεια..Πολυ καλο φαινεται και το navCoder αν και ασχοληται μονο με θεματα navi tv cd lcm και τηλεφωνο

Αυτή τη στιγμή από αυτοκίνητο έχεις ότι λέει το nick σου ή ότι δείχνει το γκαράζ σου;

-E36IS-
19-06-11, 00:50
E46 εχω....

gearboxer
21-06-11, 22:53
Έπειτα από αρκετό ψάξιμο, δοκιμές, προσωπική επικοινωνία με κάποιους "παλαβούς" από το bimmerforums και ρυθμίσεις κατάφερα να εγκαταστήσω επιτυχώς το DIS της BMW (official πρόγραμμα των εξουσιοδοτημένων συνεργείων) στο laptop μου και μάλιστα να το κάνω να επικοινωνεί επιτυχώς με το interface σειριακής θύρας OBD/ADS και όχι το πανάκριβο εργοστασιακό OPS/OPPS.

Η εγκατάσταση πραγματοποιείται σε οποιοδήποτε υπολογιστή και μπορεί να καλύψει όλα τα αυτοκίνητα bmw μέχρι το 2005 (v44) και από 2005- (v57).

H όλη διαδικασία θέλει άφθονη υπομονή, επιμονή αλλά και αρκετές γνώσεις γύρω από τους υπολογιστές. Το αποτέλεσμα βέβαια σε ανταμοίβει σε τεράστιο βαθμό μιας και έχεις πλέον όχι μόνο το πληρέστερο διαγνωστικό για αυτοκίνητα Bmw αλλά και μία σειρά από βοηθήματα και σχεδιαγράμματα για την επίλυση προβλημάτων.

Aν βρεθεί χρόνος, διάθεση αλλά και ενδιαφερόμενοι θα μπορούσαμε να κανονίζαμε ίσως και ένα workshop με τους υπολογιστές όλων σε μία συνάντηση, καθότι ένα DIY από μέρους μου όσο αναλυτικό και να είναι δε θα δώσει λύσεις σε όλους.

Σε κάθε περίπτωση, όποιος θέλει μία διάγνωση ή σβήσιμο σφαλμάτων και δεν θέλει να δώσει το 30άρι στο συνεργείο μπορεί να περάσει να τον βοηθήσω εγώ. Σύντομα θα ασχοληθώ και με το coding/programming του DIY. Κρύβει πολλά καλούδια.

-E36IS-
21-06-11, 23:02
good job :clap::clap:

MZ3
22-06-11, 02:25
Έπειτα από αρκετό ψάξιμο, δοκιμές, προσωπική επικοινωνία με κάποιους "παλαβούς" από το bimmerforums και ρυθμίσεις κατάφερα να εγκαταστήσω επιτυχώς το DIS της BMW (official πρόγραμμα των εξουσιοδοτημένων συνεργείων) στο laptop μου και μάλιστα να το κάνω να επικοινωνεί επιτυχώς με το interface σειριακής θύρας OBD/ADS και όχι το πανάκριβο εργοστασιακό OPS/OPPS.

Η εγκατάσταση πραγματοποιείται σε οποιοδήποτε υπολογιστή και μπορεί να καλύψει όλα τα αυτοκίνητα bmw μέχρι το 2005 (v44) και από 2005- (v57).

H όλη διαδικασία θέλει άφθονη υπομονή, επιμονή αλλά και αρκετές γνώσεις γύρω από τους υπολογιστές. Το αποτέλεσμα βέβαια σε ανταμοίβει σε τεράστιο βαθμό μιας και έχεις πλέον όχι μόνο το πληρέστερο διαγνωστικό για αυτοκίνητα Bmw αλλά και μία σειρά από βοηθήματα και σχεδιαγράμματα για την επίλυση προβλημάτων.

Aν βρεθεί χρόνος, διάθεση αλλά και ενδιαφερόμενοι θα μπορούσαμε να κανονίζαμε ίσως και ένα workshop με τους υπολογιστές όλων σε μία συνάντηση, καθότι ένα DIY από μέρους μου όσο αναλυτικό και να είναι δε θα δώσει λύσεις σε όλους.

Σε κάθε περίπτωση, όποιος θέλει μία διάγνωση ή σβήσιμο σφαλμάτων και δεν θέλει να δώσει το 30άρι στο συνεργείο μπορεί να περάσει να τον βοηθήσω εγώ. Σύντομα θα ασχοληθώ και με το coding/programming του DIY. Κρύβει πολλά καλούδια.


εχεις κανει ολες της ρυθμησεις?
κανονικα δεν πρεπει να εχεις τις μπαρες απανω δεξια και πρεπει να αλαξεις το προτοκολο σε φιστερ και το mv not run
θα φιγουνε οι μπαρες και δεν θα χρειαζεσαι και το εικονικο diaghead

οπως και να εχει ειναι ζορικο πολη εμενα μου πειρε καμποσω να το φτιαξω
αλλα περισοτερο μου πειρε να το παρω αποφαση
σειρα εχει το progman! :)

υ.γ προσεχε μην αδειασεις την μπαταρια του αμαξιου!!

Driftakos
22-06-11, 07:42
ωραίος... καλά ψαξίματα και καλό κουράγιο από εδώ και πέρα....

gearboxer
22-06-11, 09:04
εχεις κανει ολες της ρυθμησεις?
κανονικα δεν πρεπει να εχεις τις μπαρες απανω δεξια και πρεπει να αλαξεις το προτοκολο σε φιστερ και το mv not run
θα φιγουνε οι μπαρες και δεν θα χρειαζεσαι και το εικονικο diaghead

οπως και να εχει ειναι ζορικο πολη εμενα μου πειρε καμποσω να το φτιαξω
αλλα περισοτερο μου πειρε να το παρω αποφαση
σειρα εχει το progman! :)

υ.γ προσεχε μην αδειασεις την μπαταρια του αμαξιου!!

Με ADS που δουλεύω εγώ στο 36άρι ήταν απαραίτητο το FISTER και το vm not run.
Zόρικο ναι, αλλά αξίζει. Όπως και το ΙΝΡΑ κι ας μην έχει φιλικό περιβάλλον

MZ3
22-06-11, 10:19
Με ADS που δουλεύω εγώ στο 36άρι ήταν απαραίτητο το FISTER και το vm not run.
Zόρικο ναι, αλλά αξίζει. Όπως και το ΙΝΡΑ κι ας μην έχει φιλικό περιβάλλον

το ινπα ειναι κορυφη απλα αλανθαστο BMW διαγνωστικο γιατι απλα ειναι του εργοστασιου

με το ncs expert κανεις πραγματα που δεν μπορεσαν να μου τα κανουν στην αντιπροσοποια και ειχα 3 χρονια προβλημα
τα υπολοιπα προγραματα progman kai dis ειναι απλα για το εφε σε σχεση με την μοναδικοτιτα που εχουν το nsc expert
διαβασε οπια μοναδα θελεις και δινεις οτι παραμετροποιηση θελεις και κοδικοποιης οπια μοναδα θελεις ασχετα αν υπαρχει στο αμαξη η οχι
αυτα με το dis kai progman απλα δεν γινονται,, απλα ειναι πιο φιλικα γιατι ειναι προοριοσμενα για μηχανικους

dtpal
23-06-11, 00:07
Παιδιά καλησπέρα, επειδή βλέπω οτι κάποιοι είναι αρκετα ψαγμένοι θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος γνωρίζει αντίστοιχο καλώδιο αλλά και software για Ε92. Με έχουν πεθάνει με τα 30-50 ΕΥΡΩ για να σβήνω βλάβες που δεν υπάρχουν ή να αλλάζω πολλαπλασιαστές και επανεκκίνηση μετά το misfiring! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

dtpal
12-07-11, 09:44
gearboxer είσαι άψογος . Χάρη στις οδηγίες σου εγκατέστησα με επιτυχία το DIS και το έτρεξα. Βέβαια ακόμη δεν έχει τη σειρά 3-Ε92 αλλά νομίζω ότι είναι θέμα χρόνου η εύρεσή της.
Καλοδεχούμενο εάν έχεις κάτι υπόψη σου για downloading. Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν μπόρεσα να κάνω link το καλώδιο (πέρασα drivers, άλλαξα com κλπ) οπότε για να δώ αν φταίει το καλώδιο θα δοκιμάσω με κάποιο άλλο. Ευχαριστώ πολύ καλά ταξίδια