Επιστροφή στο Forum : Κολλημενο Βεντιλατερ ανοικτό;;;;
Καλησπέρα παιδιά!έχω ένα 320ci με Μ52 μοτέρ και συνέβη το εξής:
Το μεσημερακι πήρα την μπουμπού να κάνω κάτι δουλειές και άνοιξα τον κλιματισμό λόγο της ζέστης.
γυρίζοντας Σπιτι σβηνω το αμάξι και το βεντιλατερ δούλευε ακόμα!
Λογικό λέω και κάθομαι κανά 5λεπτο να αδειασω το αμάξι,ανεβαίνω Σπιτι τακτοποιω τα πράγματα και κατεβαίνω μετά απο κανένα 20λεπτο να πάρω κάτι που είχα ξεχάσει και διαπιστώνω ότι το βεντιλατερ ακόμα σβουριζε....
Με τα πολλά το μόνο που κατάφερα να κάνω ήταν να βγάλω μια φισα για να σταματήσει για να μην κλαίω την μπαταρία....
Τι μπορεί να είναι;τι μπορεί να έχει κολλήσει;
Γιατί όλα τα καλα γίνονται πάντα Παρασκευή απόγευμα;;;;
Λογικά εσένα έχει χρονοκαθυστέρηση που αφήνει το βεντιλατέρ να λειτουργεί και αφού το σβήσεις για να κατεβάσει θερμοκρασία το αυτοκίνητο. Βέβαια τα 20 λεπτά μετά είναι περίεργο...
ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΡΑΓΑΖΗΣ
03-06-11, 21:58
Αυτή τη βλάβη με το βεντιλατερ την εχω δει και στο αναποδο να μη δουλεύει δηλαδή με ένα 150ρι καθαρισες.!!!!! του 2000 - 2001 ειχαν αλλο βεντιλατερ.....θα εισαι ατυχος :(
σου άναψε τίποτα λάμπακι στ κάντραν?
μπορεί να ναι και αισθητηρας
Λαμπακι δεν άναψε στο καντραν.έβγαλα και τον πόλο της μπαταρίας για να κανει reset μην τυχον και καποιοσ αισθητηρασ ειναι αλλα και πάλι τα ίδια!
Αυτο που με προβλημάτισε σήμερα είναι ότι είδα ξεκουμπωμενο ένα πλαστικό καπάκι απο ένα μεταλλικό σαν κουτί που βρίσκεται πάνω στον σκελετό του βεντιλατερ και παει το μυαλό μην πήρε τπτ νερά ή υγρασία εκεί και βραχυκυκλωνει.
Λαμπακι δεν άναψε στο καντραν.έβγαλα και τον πόλο της μπαταρίας για να κανει reset μην τυχον και καποιοσ αισθητηρασ ειναι αλλα και πάλι τα ίδια!
Αυτο που με προβλημάτισε σήμερα είναι ότι είδα ξεκουμπωμενο ένα πλαστικό καπάκι απο ένα μεταλλικό σαν κουτί που βρίσκεται πάνω στον σκελετό του βεντιλατερ και παει το μυαλό μην πήρε τπτ νερά ή υγρασία εκεί και βραχυκυκλωνει.
Μήπως γίνεται να το πάρεις μερικές φώτο για να δούμε και εμείς που ακριβώς είναι αυτό που λες; Αλλά για να πήρε υγρασία εκεί, τρομερά απίθανο.
oldcarskickass
05-06-11, 11:55
Ρε σεις, όταν κλείνεις τον διακόπτη δεν έπρεπε κανονικά να κοπεί το ρεύμα από παντού;
Ρε σεις, όταν κλείνεις τον διακόπτη δεν έπρεπε κανονικά να κοπεί το ρεύμα από παντού;
Όχι, αλλιώς δεν θα δούλευαν τα βεντιλατέρ ώσπου να κρυώσει το αυτοκίνητο, θα έκαναν reset οι εγκέφαλοι, δεν θα έκλειναν τα παράθυρα, δεν θα είχες συναγερμό, δεν θα άναβαν οι πλαφονιέρες, δεν θα άναβαν τα φώτα παρκαρίσματος κτλ.
oldcarskickass
05-06-11, 12:48
Αυτό ακριβώς συμβαίνει στον άσσο ΑΝ σβήσεις μοτέρ, βγάλεις κλειδί, σηκωθείς από το κάθισμα ανοίξεις και κλείσεις την πόρτα και κλειδώσεις.
Αν είσαι μέσα δεν δουλεύει ΤΙΠΟΤΑ, ούτε οι πλαφονιέρες ανάβουν, ούτε ΚΑΝ οι πόρτες ξεκλειδώνουν χειροκίνητα.
Λαμπακι δεν άναψε στο καντραν.έβγαλα και τον πόλο της μπαταρίας για να κανει reset μην τυχον και καποιοσ αισθητηρασ ειναι αλλα και πάλι τα ίδια!
Αυτο που με προβλημάτισε σήμερα είναι ότι είδα ξεκουμπωμενο ένα πλαστικό καπάκι απο ένα μεταλλικό σαν κουτί που βρίσκεται πάνω στον σκελετό του βεντιλατερ και παει το μυαλό μην πήρε τπτ νερά ή υγρασία εκεί και βραχυκυκλωνει.
σε διαγνωστικό το χεις πάει?
Αυτό ακριβώς συμβαίνει στον άσσο ΑΝ σβήσεις μοτέρ, βγάλεις κλειδί, σηκωθείς από το κάθισμα ανοίξεις και κλείσεις την πόρτα και κλειδώσεις.
Αν είσαι μέσα δεν δουλεύει ΤΙΠΟΤΑ, ούτε οι πλαφονιέρες ανάβουν, ούτε ΚΑΝ οι πόρτες ξεκλειδώνουν χειροκίνητα.
αυτά που αναφέρεις έχουν διακοπτομενη γειωση γι'αυτό κ δε δουλεύουν ενώ πολλα αλλά περνούν ρευμα κατευθείαν από μπαταρία ή κάποια έχουν δικιά τους ανεξάρτητη πηγή ενέργειας
Τελικά παιδιά ήταν η φενα ή κάπως έτσι λέγεται που είναι πάνω στο βεντιλατερ.το κακό είναι ότι είχε καεί μια αντίσταση μέσα αλλα δυστυχώς παει ολόκληρο κομμάτι με κόστος περίπου 250.........με τις υγειές μου.....
giannis 116
07-06-11, 13:11
Τελικά παιδιά ήταν η φενα ή κάπως έτσι λέγεται που είναι πάνω στο βεντιλατερ.το κακό είναι ότι είχε καεί μια αντίσταση μέσα αλλα δυστυχώς παει ολόκληρο κομμάτι με κόστος περίπου 250.........με τις υγειές μου.....
Η φάνα, δηλαδη ο ιδιος ο ανεμιστηρας (fan)...
Ακριβώς!όλος ο ανεμιστήρας.
Και μένα σήμερα που το άφησα μετά από μποτιλιάρισμα σβήνω κλειδώνω και ακούω ανοικτό τον ανεμιστήρα, αλλά δεν έδωσα σημασία αφού ήμουν σε μποτιλιάρισμα στο Πειραιά. Το μεσημέρι μετά από 6 ώρες που πήγα να το πάρω νεκρά όλα, άδειασε και η μπαταρία. Το έβαλα με καλώδια από την οδική βοήθεια αλλά ο ανεμιστήρας μόνο όταν βγάλω τη σχετική ασφάλεια σβήνει. Υπάρχει καμιά άλλη ηλεκτρολογική λύση για την αντίσταση (Ε46 του 2000) και να γλυτώσω την αλλαγή όλου του ανεμιστήρα. Δυστυχώς είναι δύσκολα τα οικονομικά αυτή τη περίοδο.
giorgosdam
25-06-14, 23:39
βρες το καλώδιο που δίνει ρεύμα στον ανεμιστήρα, κοψτό και τραβα καλωδιο μεχρι την καμπινα οπου βαζεις καπου εναν διακόπτη
βρες το καλώδιο που δίνει ρεύμα στον ανεμιστήρα, κοψτό και τραβα καλωδιο μεχρι την καμπινα οπου βαζεις καπου εναν διακόπτη
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10447128_279172895600384_1095693788496826633_n.jpg
μαλον εχει ενσοματομενο θερμοστατη η φανα και κολαει στο ανοιχτο η αλλες φορες
στο κλειστο ( σε αλλες περιπτοσεις) . Δεν αλλαζει το ανταλακτηκο μεσα της και παει ολοκληρο σαν ανταλακτηκο η φανα
η μονη πατεντα που μπορεις να κανεις ειναι να της δωσεις ρευμα απο αλλον θερμοστατη ηλεκτρικο που να του κοβει το ρευμα
συνηθως εχουν 2 η 3 σκαλες αυτες η φανες
Για μία μέρα είχα ανοικτές τις ασφάλειες και την έβγαζα αλλά την επόμενη δεν δούλεψε καθόλου ο ανεμιστήρας. Το άφησα συνεργείο όπου τελικά μου βρήκε καινούργιο (όλο τον ανεμιστήρα) άλλης μάρκας με 230€ αντι των 500 του original. Πάλι καλά.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.