PDA

Επιστροφή στο Forum : Αγορά 518 E28


gfoto
04-06-11, 03:15
Γεια σας, θα ηθελα να μου πειτε σχετικα με την Ε28 αν γνωριζετε ποια ειναι τα σημεια που πρεπει να προσεξω σε ενδεχομενη αγορα της καθως επισης και αν ξερετε περιπου τι καταναλωση εχει. Ευχαριστω.

rapid_fast
04-06-11, 06:28
Γεια σας, θα ηθελα να μου πειτε σχετικα με την Ε28 αν γνωριζετε ποια ειναι τα σημεια που πρεπει να προσεξω σε ενδεχομενη αγορα της καθως επισης και αν ξερετε περιπου τι καταναλωση εχει. Ευχαριστω.

Κοίτα,
επειδή το αυτοκίνητο που θές είναι πάρα πολύ παλιό,
δεν έχει μεμονομένα πράγματα για να δείς..
Αν έχει πολλά χιλιόμετρα, θέλει ωστήρια και εκκεντροφόρο.
Αν είναι καλά συντηρημένο, δεν έχει να προσέξεις κάτι.
Ειναι ευπαθές σε σκουριά, πίσω, κάτω στην ποδιά δεξιά και αριστερά στην ραφή
και μόνον εκεί.
Οπου αλλού έχει σκουριά είναι απο χτύπημα και κακή συντήρηση.
Πρέπει να βγάλεις την μπαταρία και να δείς αν έχει σαπισει η λαμαρίνα της βάσης.
Στάνταρ κολλάει το κόπλερ στη φτερωτή, και βγάζει λούφτ αν έχει πολλά χιλιόμετρα.
Να προσέξεις πολύ, αν στο φρενάρισμα απο τα 80-90 τρέμει το τιμόνι εντονα,
και αν έχει μεγάλα κενά (τζόγο) στο τιμόνι.
Καιει κάπου 6,5 έξω απο την πόλη, και γύρω στα 9 μέσα.

M535 E28
04-06-11, 10:57
επίσης να κοιτάξεις αν το μοτέρ είναι injection...μέχρι 09/1983 φορούσε και καρμπυρατέρ

gfoto
04-06-11, 12:31
Αν η καταναλωση που λες rapid fast ειναι πραγματικη τοτε ειναι μαλλον σιγουρη η αγορα του. Αν δεν κανω λαθος τα ωστηρια και ο εκκεντροφορος ειναι κοινη ζημια που βγαζουν κυριως απο λαθος λαδια ή οχι? Επισης γενικα πως ειναι γιατι το μονο Ε28 που εχω οδηγησει ειναι ενα 528 που ομως ηταν σε αθλια κατασταση (και παλι ειχε παρα πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα - ειδικα σε ταξιδι κλπ)

Bassakos
04-06-11, 13:46
Ε30 με μοτερ Μ40 1800 cc με 113 ps καταλυτηκο κατω απο 10 λιτρα στην αθηνα......ΠΟΤΕ εκτος αν πηγαινεις με 70 κμ και 5τη και ξεκινας απο τα φαναρια αλλαζοντας ολες τις ταχυτητες εως τιος 2000rpm.... τοτε ναι θα δεις 9 λιτρα ισως και 8.5

ΑΛΛΑ! !
σε Ε28 με αρκετα περισσοτερο βαρος δεν νομιζω να καιει μεσα στην αθηνα κατω απο 11-12 λιτρα

gfoto
04-06-11, 14:12
Για εθνικη εννοω εγω δηλαδη 6,5 L / 100 km (εγω λεω το πολυ 7 να ειναι παλι ειμαι ΟΚ).

God
04-06-11, 14:21
Αν η καταναλωση που λες rapid fast ειναι πραγματικη τοτε ειναι μαλλον σιγουρη η αγορα του. Αν δεν κανω λαθος τα ωστηρια και ο εκκεντροφορος ειναι κοινη ζημια που βγαζουν κυριως απο λαθος λαδια ή οχι? Επισης γενικα πως ειναι γιατι το μονο Ε28 που εχω οδηγησει ειναι ενα 528 που ομως ηταν σε αθλια κατασταση (και παλι ειχε παρα πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα - ειδικα σε ταξιδι κλπ)

Όχι, το πρόβλημα που περιγράφεις αφορά τον Μ40 κινητήρα, δεν το φόρεσαν τα Ε28.

Η κατάναλωση είναι περίπου 7-7.5λ/100 έξω με ήπια οδήγηση (90-120χλμ/ω σταθερή) και 12-13 λ/100 μέσα. 9λ/100 μέσα στην πόλη ούτε εάν το γδύσει κανείς ως την λαμαρίνα και το πηγαίνει ως 2000 στροφές, είναι αδύνατον για Μ10 κινητήρα (εδώ η BMW δίνει 10.7λ/100 κατανάλωση, κάτω από των προδιαγραφών δεν έχει πάει αυτοκίνητο σε νορμάλ συνθήκες). Είχε ο πατέρας μου Ε28 518i για 5 χρόνια και το οδηγούσα και εγώ για 1 χρόνο.

gfoto
04-06-11, 17:39
Mαλιστα, παντως αν εχετε υποψιν σας καμμια καλη πενταρα παντως ας μου πειτε, αν και εχω βρει ηδη δυο - τρεις.

rapid_fast
04-06-11, 18:52
Όχι, το πρόβλημα που περιγράφεις αφορά τον Μ40 κινητήρα, δεν το φόρεσαν τα Ε28.

Η κατάναλωση είναι περίπου 7-7.5λ/100 έξω με ήπια οδήγηση (90-120χλμ/ω σταθερή) και 12-13 λ/100 μέσα. 9λ/100 μέσα στην πόλη ούτε εάν το γδύσει κανείς ως την λαμαρίνα και το πηγαίνει ως 2000 στροφές, είναι αδύνατον για Μ10 κινητήρα (εδώ η BMW δίνει 10.7λ/100 κατανάλωση, κάτω από των προδιαγραφών δεν έχει πάει αυτοκίνητο σε νορμάλ συνθήκες). Είχε ο πατέρας μου Ε28 518i για 5 χρόνια και το οδηγούσα και εγώ για 1 χρόνο.

Ωρε θα με τρελάνετε??
Απο το 1984 μέχρι το 2006 τόσο έκαιγε..
Απλά δεν το έσκιζα για αυτά τα νούμερα..
Χώρια αυτά που έβγαιναν αν έσβηνες στα φανάρια..

KAZA
04-06-11, 19:11
Ωρε θα με τρελάνετε??
Απο το 1984 μέχρι το 2006 τόσο έκαιγε..
Απλά δεν το έσκιζα για αυτά τα νούμερα..
Χώρια αυτά που έβγαιναν αν έσβηνες στα φανάρια..

Συμφέρει ……; Δεν Νομίζω Τάκη (ΔΝΤ) άναψε σβήσε στα φανάρια …. από το να δουλεύει ρελαντί , άσε που σκίζεις και την μίζα!
Οι τιμές αυτές είναι εργοστασιακές ….. κατά εμέ παραδεισένιες άπιαστες γιατί δεν υπολογίζονται ΠΑΡΑ πολλές συνιστώσες! :cheers:

creep
04-06-11, 20:30
Πανω στην εθνικη με 130χλμ καιει 7,5 λιτρα περιπου...
Μεσα στην πολη σιγουρα 10-11...το δικο μου σιγουρα καιει 12-13 τωρα...με 450.000 χλμ...

Σαν αυτοκινητο ειναι σκυλι...και αν βρεις και με κλιματιστικο ειναι λουκουμι!
(ο νηστικος καρβελια ονειρευεται....)

Για την καταναλωση θυμηθηκα τωρα...οτι εβαζα 2000 δραχμες..και εκανα 100χιλιομετρα χαλαρα...:dblthumb2

oldcarskickass
04-06-11, 21:23
Συμφέρει ……; Δεν Νομίζω Τάκη (ΔΝΤ) άναψε σβήσε στα φανάρια …. από το να δουλεύει ρελαντί , άσε που σκίζεις και την μίζα!
Οι τιμές αυτές είναι εργοστασιακές ….. κατά εμέ παραδεισένιες άπιαστες γιατί δεν υπολογίζονται ΠΑΡΑ πολλές συνιστώσες! :cheers:

Σαφώς και συμφέρει!!

Όσο για την μίζα, αυτό με τα φανάρια και το σβήσιμο το έκανα από όταν είχα το 316 Μ10 με καμιά 300.000χλμ, χωρίς κανένα πρόβλημα ούτε στην μίζα ούτε πουθενά.

Το ίδιο έκανα και στο δίλιτρο και στο δυομισάρη και στον άσσο και ποτέ δεν είχα θέμα.

Η μπαταρία ίσως τα βλέπει λίγο ανάποδα, αλλά από όσο θυμάμαι ποτέ δεν άλλαξα καινούρια μπαταρία πριν την πενταετία με την παραπάνω χρήση.

God
04-06-11, 22:04
Ωρε θα με τρελάνετε??
Απο το 1984 μέχρι το 2006 τόσο έκαιγε..
Απλά δεν το έσκιζα για αυτά τα νούμερα..
Χώρια αυτά που έβγαιναν αν έσβηνες στα φανάρια..

Μόλις δεις το Manual του 518i με καταλύτη θα λέει 10.7. Αλλά και 9.9 που λέει το δικό σου, να πας στα 14 μπορεί, στα 9 με τίποτα. Για ένα τραγικό λόγο οι αποκλίσεις στις προδιαγραφές κατανάλωσης είναι πάντα επάνω.

Εδώ με Μ40 κινητήρα και σε ελαφρύτερο σασί δεν βλέπω ποτέ κάτω από 10/100 μέσα στην πόλη και πάντα οδηγώ ήρεμα. Με το 518 ποτέ των ποτών δεν είχαμε κάτω από 12/100 και το αυτοκίνητο ήταν γυμνό από εξοπλισμό.

Πέρα από αυτά όμως...


Σαν αυτοκινητο ειναι σκυλι...και αν βρεις και με κλιματιστικο ειναι λουκουμι!
(ο νηστικος καρβελια ονειρευεται....)

+1000

bmwnikolase36
05-06-11, 02:10
Πανω στην εθνικη με 130χλμ καιει 7,5 λιτρα περιπου...
Μεσα στην πολη σιγουρα 10-11...το δικο μου σιγουρα καιει 12-13 τωρα...με 450.000 χλμ...

Σαν αυτοκινητο ειναι σκυλι...και αν βρεις και με κλιματιστικο ειναι λουκουμι!
(ο νηστικος καρβελια ονειρευεται....)

Για την καταναλωση θυμηθηκα τωρα...οτι εβαζα 2000 δραχμες..και εκανα 100χιλιομετρα χαλαρα...:dblthumb2
μην συγκρινεις τις τιμες της βενζινης προ του ευρο με τις τιμες του σημερα ομως φιλε μου!

rapid_fast
05-06-11, 04:39
Μόλις δεις το Manual του 518i με καταλύτη θα λέει 10.7. Αλλά και 9.9 που λέει το δικό σου, να πας στα 14 μπορεί, στα 9 με τίποτα. Για ένα τραγικό λόγο οι αποκλίσεις στις προδιαγραφές κατανάλωσης είναι πάντα επάνω.

Εδώ με Μ40 κινητήρα και σε ελαφρύτερο σασί δεν βλέπω ποτέ κάτω από 10/100 μέσα στην πόλη και πάντα οδηγώ ήρεμα. Με το 518 ποτέ των ποτών δεν είχαμε κάτω από 12/100 και το αυτοκίνητο ήταν γυμνό από εξοπλισμό.

Πέρα από αυτά όμως...

+1000
Eεεεεε...
Πατριώτη!!! DIN 70030..
3/4 ρεζερβουάρ (70*3/4=53 λιτρα) 2 επιβάτες (80 κιλα=1λιτρο/100)
80 κιλά αποσκευές (80 κιλά=1 λιτρο/100)
ανωφέρεια οδοστρώματος 1% και επιπρόσθετη προσαύξηση κατανάλωσης 10%..

creep
05-06-11, 08:53
μην συγκρινεις τις τιμες της βενζινης προ του ευρο με τις τιμες του σημερα ομως φιλε μου!

Η συγκριση δεν ειναι για να δειξω ποσο λιγο εκαιγε το αμαξι...αλλα ποσο πολυ ακριβη ειναι σημερα η βενζινη....

Η καταναλωση που ειχε τοτε δεν απεχει και πολυ απο την σημερινη...η τιμη της βενιζνης ομως τοτε..με την τιμη της βενζινης σημερα...ναι αυτο σιγουρα εχει αλλαξει:confused:

God
05-06-11, 10:14
Eεεεεε...
Πατριώτη!!! DIN 70030..
3/4 ρεζερβουάρ (70*3/4=53 λιτρα) 2 επιβάτες (80 κιλα=1λιτρο/100)
80 κιλά αποσκευές (80 κιλά=1 λιτρο/100)
ανωφέρεια οδοστρώματος 1% και επιπρόσθετη προσαύξηση κατανάλωσης 10%..

Ναι ναι, τα ξέρουμε αυτά. Όπως ξέρουμε ότι όταν λέει π.χ. 8l/100km, η πραγματική με ένα επιβάτη και χωρίς καθόλου αποσκευές (για να μην πω και χωρίς βενζίνη) πλησιάζει τα 10. Ποτέ δεν έχω δει αυτοκίνητο, οποιασδήποτε μάρκας, να πιάνει την διαφημιζόμενη κατανάλωσή του (ειδικά εντός πόλης) και ειδικότερα παλιότερα μοντέλα χωρίς cruise control. Με μοντέλο με cruise control τουλάχιστον πιάνεις κοντά την κατανάλωση που διαφημίζει ο κατασκευαστής σε εθνικό δίκτυο. Οπότε μπορεί το DIN 70030 να λέει ότι το αυτοκίνητό σου έχει κατανάλωση 9.9λ/100χλμ εντός πόλης αλλά δεν συνεπάγεται ότι κάνοντας τις πράξεις στην θεωρία θα πάρεις 9λ/100χλμ. Όπως σου είπα το οδηγούσα και εγώ για τουλάχιστον ένα χρόνο, το αυτοκίνητο ήταν γυμνό από εξοπλισμό και κατανάλωση κάτω από την ντουζίνα δεν είδα ποτέ εντός πόλης.

Εδώ το Ε46 που έχεις εσύ και κατάφερες να κάνεις ρεκόρ κατανάλωσης, με μόνο εντός πόλης οδήγηση στο 99% των οδηγών η κατανάλωση ξεπερνά τα 13λ/100χλμ, πολύ παραπάνω απ'όση δηλώνει ο κατασκευαστής.

rapid_fast
08-06-11, 11:28
Από τα λίγα που ξέρω,
518ι Ε28 με καταλύτη, δεν έχει..

race535
08-06-11, 11:52
518 με καταλυτη εχει!

Το πιο οικονομικο Ε28 που κατασκευαστηκε ποτε ηταν το
525 ΕΤΑ . Θα συμβουλευα τον ενδιαφερομενο να αρχισει να ψαχνει σε κατι τετοιο αν θελει οικονομια!

rapid_fast
08-06-11, 12:31
518 με καταλυτη εχει!


Ρίξε φώς.....

race535
08-06-11, 12:47
Απο δευτερο εξαμηνο του 86 μεχρι τελος σε Injection
10ο μηνα του 87 αρχισαν τα Ε34.

Αν θυμαμε καλα υπαρχουν και μερικα Ε28 SA μεχρι το 89.

rapid_fast
08-06-11, 12:56
Απο δευτερο εξαμηνο του 86 μεχρι τελος σε Injection
10ο μηνα του 87 αρχισαν τα Ε34.

Αν θυμαμε καλα υπαρχουν και μερικα Ε28 SA μεχρι το 89.

Νομίζω το S είναι 4 βαλβίδες και το Α ανακατασκευής..

mitsos_chania
08-06-11, 13:06
518 με καταλυτη εχει!

Το πιο οικονομικο Ε28 που κατασκευαστηκε ποτε ηταν το
525 ΕΤΑ . Θα συμβουλευα τον ενδιαφερομενο να αρχισει να ψαχνει σε κατι τετοιο αν θελει οικονομια!

Η διαφορα στην καταναλωση μεταξυ των δυο θα καλυψει την διαφορα στα τελη κυκλοφοριας?

Bassakos
08-06-11, 13:33
υποθετικα!

αν εχεις 1 λιτρο λιγοτερη καταναλωση... στα 100κμ και κανεις 15000 κμ το χρονο
ειναι 150 λιτρα X 1.67 που ειναι περιπου η βενζηνη μας κανει 250 ευρω

race535
08-06-11, 13:56
Η διαφορα στην καταναλωση μεταξυ των δυο θα καλυψει την διαφορα στα τελη κυκλοφοριας?

Ναι .

Νομίζω το S είναι 4 βαλβίδες και το Α ανακατασκευής..

SA -------- SOUTH AFRICA

God
08-06-11, 14:00
Από τα λίγα που ξέρω,
518ι Ε28 με καταλύτη, δεν έχει..

Φυσικά και υπάρχει. Το είχαμε και τόσα χρόνια...

mitsos_chania
08-06-11, 14:14
Το 2.5 εχει 600 ευρω σημα.Το 1.8 εχει 240 ή 270.Αρα η διαφορα δεν καλυπτεται.Βεβαια αν υπολογισεις και την διαφορα στην δυναμη τοτε οντως αξιζει

rapid_fast
08-06-11, 19:18
Φυσικά και υπάρχει. Το είχαμε και τόσα χρόνια...

Ενας να μπεί σε bmwfans/realoem και να μου δείξει τον καταλύτη για να βγάλω άκρη??

Driftakos
08-06-11, 19:27
Ενας να μπεί σε bmwfans/realoem και να μου δείξει τον καταλύτη για να βγάλω άκρη??

Σύμφωνα με αυτό,

http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Sedan/Japan/518i-M10/1986/browse/exhaust_system/catalyst_lambda_probe/

στα μοντέλλα για Ιαπωνία

M535 E28
08-06-11, 22:13
518 με καταλυτη εχει!

Το πιο οικονομικο Ε28 που κατασκευαστηκε ποτε ηταν το
525 ΕΤΑ . Θα συμβουλευα τον ενδιαφερομενο να αρχισει να ψαχνει σε κατι τετοιο αν θελει οικονομια!

να ψάχνει πού;;;
στην ανακύκλωση;;; :bricks1:

M535 E28
08-06-11, 22:37
Απο δευτερο εξαμηνο του 86 μεχρι τελος σε Injection
10ο μηνα του 87 αρχισαν τα Ε34.

Αν θυμαμε καλα υπαρχουν και μερικα Ε28 SA μεχρι το 89.

δε νομίζω 518 να πήγε νότιο αφρική....πάντως για εκεί έφτιαχναν Ε28 μέχρι 08/1990

race535
08-06-11, 23:39
να ψάχνει πού;;;
στην ανακύκλωση;;; :bricks1:

εε ολο και καποια μετατροπουλα θα βρει.

δε νομίζω 518 να πήγε νότιο αφρική....πάντως για εκεί έφτιαχναν Ε28 μέχρι 08/1990

ναι οντως 518 δεν φτιαχτηκε, φτιαχτηκε ομως 520 καταλητικο.
Μεχρι το 90 βγηκε μονο το 535, ολα τα αλλα μεχρι 88-89.

rapid_fast
09-06-11, 15:31
Τελικά 518ι Ε28 με καταλύτη, έχει, ή δεν έχει??
(μιλάμε για ευρώπη πάντα..)

God
09-06-11, 16:33
Τελικά 518ι Ε28 με καταλύτη, έχει, ή δεν έχει??
(μιλάμε για ευρώπη πάντα..)

Έχει. (είχαμε και δεν πήγα ποτέ Ιαπωνία δυστυχώς...) Bέβαια με τρώει και εμένα τώρα η ιδέα πως ίσως να μπήκε εκ των υστέρων, δεν ξέρω τι έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, αλλά ήταν σίγουρα μαμά καταλύτης και αισθητήρας λ. Το ξέρω γιατί τον λ τον άλλαξα μόνος μου και είχα δει και τον καταλύτη.

M535 E28
09-06-11, 17:17
γνωρίζω ότι υπήρχε Μ10Β18 kat σε Ε30...ίσως κάποιοι να είχαν κάνει την μόντα και σε Ε28

στη γιαπωνία ομως:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Sedan/Japan/518i-M10/LHD/A/1986/june/browse/exhaust_system/catalyst_lambda_probe/

rapid_fast
09-06-11, 19:00
Έχει. (είχαμε και δεν πήγα ποτέ Ιαπωνία δυστυχώς...) Bέβαια με τρώει και εμένα τώρα η ιδέα πως ίσως να μπήκε εκ των υστέρων, δεν ξέρω τι έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, αλλά ήταν σίγουρα μαμά καταλύτης και αισθητήρας λ. Το ξέρω γιατί τον λ τον άλλαξα μόνος μου και είχα δει και τον καταλύτη.

Δε λέω δεν είχες.. Σιγά να μη σε βγάλω και τρελό.. (αν και είσαι...)
Απλά το έχω σίγουρο, οτι σε Ε28 518ι δεν έπαιξε καταλύτης απο το εργοστάσιο.

gfoto
10-06-11, 16:18
Περα απο την καταναλωση που με υπερκαλυψατε γενικα οδηγικα το αυτοκινητο πως ειναι. Η μονη μου εμπειρια ειναι με ενα 518 μετατροπη σε 2500 απο Ε30 ή κατι τετοιο, το οποιο ηταν σε αθλια σχετικα κατασταση και παρολα αυτα πηγαινε αρκετα καλα σε ανοιχτους δρομους αλλα εκεινο δεν ειχε ουτε υδραυλικο τιμονι. Τα φρενα του για παραδειγμα εχουν καλη αισθηση ή ουτε καν? Ο συμπλεκτης ειναι υδραυλικος ή ντιζατος?

Υ.Γ. Εχω βρει και μερικα Ε34 στην τιμη που ψαχνω (1000-1500 ευρω) ομως ειναι σε αθλια κατασταση ή ειναι τουλαχιστον διλιτρα και δεν μου κανουν... αν καποιος εχει ακουσει ή παρει το ματι του κανα τιμιο Ε34 ισως ενδιαφερομαι ακομα και αν ειναι εντελως βασικο απο εξοπλισμο.

God
10-06-11, 16:30
Tα φρένα του 518 είναι λίγο ασθενικά αλλά αξιοπρεπή. Μπορείς πανεύκολα βέβαια να βάλεις φρένα από μεγάλο μοντέλο, π.χ. 525-535 και θα γίνει θηρίο.

Υδραυλικό συμπλέκτη έχει. Με ένα υδραυλικό τιμόνι και καλούτσικη ανάρτηση το Ε28 έχει εξαιρετική αίσθηση για την ηλικία του.

Το Ε34 είναι σημαντικά καλύτερο όμως. Αν μπορείς να διαθέσεις και να βρεις ένα Ε34 518i σε καλή κατάσταση, πλήρωσέ το και κάτι παράπανω. Είναι 20 χρόνια μπροστά.

rapid_fast
10-06-11, 17:40
Ενα δύσκολο υποστροφικό όχημα,
που με την παραμικρή υγρασία ή σκόνη τείνει να γινει ακρως υπερστροφικό.
Τα φρένα του δεν κουράζονται εύκολα, και τα πίσω ταμπούρα του είναι
πολύ ισχυρά και κυρίως ανέξοδα.

gfoto
11-06-11, 13:34
Για καθημερινο λεω οποτε δεν με ενδιαφερει τοσο η συμπεριφορα του οταν το πιεζω... Το μονο που βλεπω σαν σημαντικο μειονεκτημα ειναι η ελειψη a/c και οτι δεν πεφτουν τα πισω καθισματα... οπως και να εχει την αποφαση μου την πηρα. Αν ολα πανε καλα θα το παρω μεσα στις επομενες δυο εβδομαδες.

Υ.Γ. Ποιος μπορει να μου αλλαξει το user name...?

KAZA
13-06-11, 19:24
Τελικά 518ι Ε28 με καταλύτη, έχει, ή δεν έχει??
(μιλάμε για ευρώπη πάντα..)

Κάτι έχεις εσύ φίλε μου rapid με τις ‘’ γριές μας ‘’ αν έχουν ή δεν έχουν καταλύτη :scratchch
Μπορεί να μην έγινε εισαγωγή από Ελληνική αντιπροσωπία για Ε30 ή Ε28 με καταλύτη (αν εννοείς αυτό) εκείνα τα χρόνια που στο Ελλάντα ήταν σαν να πήγαμε φεγγάρι …… αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιος δεν έφερε από κάποια εξελιγμένη χώρα ένα τέτοιο αυτοκίνητο και πόσο μάλλον ότι δεν υπάρχει …..
Υ.Γ. Δεν προκαλώ με το post αυτό (τα λέω πάντα φιλικά)απλά ας μη συγκρίνουμε το Ελλάντα (με τις εισαγωγές που έκανε για διάφορους λόγους) με άλλες χώρες (που είχαν έχουν και θα έχουν διαφορετικές προδιαγραφές για τα αυτοκίνητα τους) ! :cheers:

γνωρίζω ότι υπήρχε Μ10Β18 kat σε Ε30...ίσως κάποιοι να είχαν κάνει την μόντα και σε Ε28

στη γιαπωνία ομως:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Sedan/Japan/518i-M10/LHD/A/1986/june/browse/exhaust_system/catalyst_lambda_probe/

Ναι ….. και υπάρχει ακόμη (το δικό μου) χα χα χα :icon_kidr
Δεν θα μου πάρεις το BMW Oli ren Oli ren !!!!!! :bullhorn:

rapid_fast
13-06-11, 20:10
Κάτι έχεις εσύ φίλε μου rapid με τις ‘’ γριές μας ‘’ αν έχουν ή δεν έχουν καταλύτη :scratchch
Μπορεί να μην έγινε εισαγωγή από Ελληνική αντιπροσωπία για Ε30 ή Ε28 με καταλύτη (αν εννοείς αυτό) εκείνα τα χρόνια που στο Ελλάντα ήταν σαν να πήγαμε φεγγάρι …… αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιος δεν έφερε από κάποια εξελιγμένη χώρα ένα τέτοιο αυτοκίνητο και πόσο μάλλον ότι δεν υπάρχει …..
Υ.Γ. Δεν προκαλώ με το post αυτό (τα λέω πάντα φιλικά)απλά ας μη συγκρίνουμε το Ελλάντα (με τις εισαγωγές που έκανε για διάφορους λόγους) με άλλες χώρες (που είχαν έχουν και θα έχουν διαφορετικές προδιαγραφές για τα αυτοκίνητα τους) ! :cheers:

Δεν έχω τίποτα με τις γριές..
Απλά δεν βγήκε εργοστασιακό 518ι Ε28 με καταλύτη για ευρώπη..
Τέλος..

xx60
12-02-12, 20:23
Δεν έχω τίποτα με τις γριές..
Απλά δεν βγήκε εργοστασιακό 518ι Ε28 με καταλύτη για ευρώπη..
Τέλος..

τι γνώμη έχεις για το e28 524diesel ?

rapid_fast
12-02-12, 23:48
τι γνώμη έχεις για το e28 524diesel ?

Σκοτώστρα.. πάρα πολύ ροπή χαμηλά, πάρα πολύ δύσκολο στα κρατήματα..

xx60
13-02-12, 11:45
Σκοτώστρα.. πάρα πολύ ροπή χαμηλά, πάρα πολύ δύσκολο στα κρατήματα..

thanks a lot.... έλεγα να το τσιμπήσω και να το βγάλω φιλπα πινακίδες :bricks1:

gfoto
20-02-12, 04:32
Για την ιστορια μετα απο αρκετο ψαξιμο πηρα ενα Ε28 κατασκευης 10/85 με τις αλλαγες που εγιναν δηλαδη και αγορας 11/87 . 518i πρωτο χερι τελεια συντηρημενο και εντελως μαμα οπως δηλαδη πρεπει να ειναι ενα Ε28. Η συμπεριφορα του ειναι καπως υποστροφικη αλλα και εντελως προβλεψιμη ειδικα σε σχεση με οτι αυτοκινητα εχω οδηγησει αντιστοιχης γενιας (εχω και ενα Οπελ Μαντα 1978). Καταλυτη εμενα δεν εχει παντως.

Απο προβληματα αν εξαιρεσω το service indicator που εχει παραδωσει πνευμα και την κατω τρομπα συμπλεκτη που αλλαξα και εβαλα original BMW δεν εχει τιποτα. Εχει 252.000km και με την συντηρηση και οδηγηση που του κανω δεν βλεπω να παθαινει τιποτα για ακομα 100.000km. Μονο μια μικρη διαρροη στο υδραυλικο εχω και απο καταναλωση λαδιου παρα πολυ λιγη... νομιζω γυρω στα 200ml στα 4000km αλλα εδω μπορει να ειμαι και λαθος. Το μονο που μου μενει να κανω ειναι να φτιαξω το πινακα οργανων γτ λογω s.i. δεν δουλευουν ολα και να βρω λεφτα να το ευχαριστιεμαι και παλι.

Καταναλωση σε ταξιδι με 4 ατομα και αποσκευες ειναι πανω κατω στα 9 λιτρα με 90-120km/h ενω στην πολη αναλογως απο 11-16 μπορει και παραπανω. H χαμηλωτερη που μετρησα ειναι μονος μου και με 90km/h αλλα και με λιγη κινηση εντος πολης που ηταν 7L/100km