PDA

Επιστροφή στο Forum : e34 518σε μοτερ μ5 s38b38


nikolaras
14-06-11, 12:41
γεια σας, εχω μια ε34 518ι κ θελω να της αλλαξω μοτερ. επειδη μου αρεσουν πολυ τ 6 κυλινδρα θα ηθελα να βαλω απο ε34 μ5 τ σ38β38. Δεν ξερω ομως αν ταιριαζουν οι βασεις ή αν οχι τ μετατροπη χρειαζεται??? επισης θελω να ρωτισω τ αλλα μοτερ (6 κυλινδρα) μπορω ν βαλω????

Driftakos
14-06-11, 12:57
εν γένει μπορείς να βάλεις πολλά μοτέρ.. το θέμα είναι αν σε συμφέρει.

αν πάς στην μετατροπή που λες, θα χρειαστεις και άλλα πέρα από τα κλασσικά (μοτερ - σασμαν - πλεξουδα). θα χρειαστείς διαφορικό και σίγουρα θα πρέπει να ανβαθμίσεις αναρτήσεις, φρένα κτλπ κτλπ...

όλα αυτά ανεβάζουν το κόστος, και με τις τιμές εκεί που κυμαίνονται πλέον οι τιμές στα μτχ ίσως και να σε συμφέρει να το δώσεις και να πάρεις ένα έτοιμο μτχ.

BMW Power
14-06-11, 13:08
Καλώς ήρθες στο forum nikolara,

Γράψε λίγα πράγματα για εσένα εδώ (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/forumdisplay.php?f=2)

Αυτό που χρειάζεσαι είναι ολόκληρο το σετ μετατροπής Μ5 και όχι απλά το μοτέρ.

Όλα μπαίνουν αλλά πρέπει να γίνουν σωστά.

Όπως γράφει και ο driftakos είναι πολύ πιο συμφέρον να πάρεις μια έτοιμη μετατροπή.

nikolaras
14-06-11, 13:57
το ξερω οτι πρεπει να αλλαξω κ διαφορικο κ σασμαν κ βρικα ενα διαφορικο σ καλη κατασταση 350 ευρω.....
τωρα για τα φρενα κ αναρτησεις δν τ ειχα σκεφτει αλλα ετσι κ αλλιως το αμαξι δν θελω να μου το φτιαηξουν ετοιμο γτ εχω σκοπο σιγα σιγα ν βαζω πραγματα πανω μονος μ....

ενα σετ μετατροπης τι περιλαμβανει ( εκτος απο μοτερ-πλεκσουδα-εγκεφαλο)??????

God
14-06-11, 14:06
τωρα για τα φρενα κ αναρτησεις δν τ ειχα σκεφτει αλλα ετσι κ αλλιως το αμαξι δν θελω να μου το φτιαηξουν ετοιμο γτ εχω σκοπο σιγα σιγα ν βαζω πραγματα πανω μονος μ....

Δηλαδή θέλεις να βάλεις ένα παντοδύναμο εξαπετάλουδο μοτέρ σε ένα αυτοκίνητο στημένο για μικρό τετρακύλινδρο κινητήρα και τα άλλα θα τα βάλεις "σιγά σιγά". Υπάρχουν οικονομικότεροι τρόποι εάν θέλεις να αυτοκτονήσεις.

Αυτά που λες ΔΕΝ γίνονται. Για να βάλεις τέτοιο κινητήρα σε αυτό το αυτοκίνητο θέλουν αλλαγή τα πάντα, από ηλεκτρικά, περιφερειακά (ψυγεία, σερβό, κτλ), όλη η μετάδοση και όλα τα άκρα-φρένα. Ακόμα και οι ζάντες, αν φοράς οτιδήποτε μικρότερο από 17" απλώς δεν μπαίνουν.

Ακόμα και το μικρότερο εξακύλινδρο να βάλεις, το Μ50 2.0, θέλεις όλη την καλωδίωση καινούργια, όλα τα περιφερειακά του μοτέρ (ψυγεία, MAF, κτλ) και άλλο καντράν, χωρίς να υπολογίζω τα φρένα και άκρα που πάλι πρέπει να βάλεις καλύτερα αλλά ίσως τα δικά σου να καταφέρουν να σε σταματήσουν πριν το φανάρι.

BMW Power
14-06-11, 14:06
Όλα τα μηχανικά μέρη

nikolaras
14-06-11, 14:21
ευχαριστω πολυ χρησιμες οι πληροφοριες θα τ σκεφτω και θα δω τι θα κανω........ ισως ξεκινησω να φτιαχνω πρωτα τα περιφερειακα και βαλω στο τελος το μοτερ...

οταν λετε ηλεκτρικα εννοιτε ηλεκτρονικη μιζα ...... και......???????

God
14-06-11, 14:24
οταν λετε ηλεκτρικα εννοιτε ηλεκτρονικη μιζα ...... και......???????

Και...όλα. Από πλεξούδες μηχανής, πλεξούδες καμπίνας, καντράν, εγκεφάλους κτλ...

TSAF
14-06-11, 14:27
Μοτερ, πλεξουδα, ECU, σασμαν, ακρα (μπροστα-πισω κομπλε με φρενα & διαφορικο, αναρτηση, ζαντες) κουστουμι, σαλονι, οργανα = πολλα eurooooooooooo

nikolaras
14-06-11, 14:28
αυτα γιατι θελουν αλλαγη δεν εχουν την ιδια ταση τα 2 μοτερ??

το σαλονι ρε παιδια γιατι τ διαφορα θα εχει???

stelmaniac
14-06-11, 14:37
Δεν ειναι κριμα να καταστρεψεις ενα Μ5(γιατι ετσι πρεπει να γινει) για να το γδυσεις και να μεταφερεις τα παντα στο 518?? Ασελγεις πανω στα χρηματα και στο χρονο σου...Με 7 χιλιαρικα περιπου αγοραζεις μια ετοιμη μετατροπη που τα εχει ΟΛΑ(μεχρι μασαζ στο καθισμα)...Αν κανεις τη διαδικασια μονος σου,λιγες πιθανοτητες υπαρχουν να δουλεψουν ολα σωστα...

nikolaras
14-06-11, 14:39
ναι να τ κανω αλλα οταν λετε μετατροπη εννοιτε ν παρω ετοιμα τ μηχανικα μερη???

αν δεν βαλω τ μοτερ απο μ5 πιο αλλο μοτερ ( 6κυλινδρο) αξιζει να βαλω???

Driftakos
14-06-11, 14:42
οχι, αυτό που λέμε να πάρεις έτοιμο ένα αυτοκίνητο με το μοτέρ που θες πάνω, με τα σωστά φρένα, με το σωστό στήσιμο, με τα καλούδια του.. και το δικό σου να το δώσεις

αν δεν βαλω τ μοτερ απο μ5 πιο αλλο μοτερ ( 6κυλινδρο) αξιζει να βαλω???

ότι μπορείς να συντηρήσεις όπως πρέπει χωρίς να γίνεσαι δούλος του αυτοκινήτου. δυστυχώς δεν είμαστε στην τσέπη σου για να ξέρουμε..

υγ: μην ποστάρεις πολλά απανωτά μηνύματα. γράψε ένα που να εκφράζεις όλες τις - μαζεμένες - απορίες σου. το θέμα καταντάει πολύ κουραστικό έτσι.

stelmaniac
14-06-11, 14:46
εχω φιλο που πουλαει ξεφτιλα 525 34αρι φουλ εξτρα ολοκληρο ΓΝΗΣΙΟ...Αν ψηνεσαι πες μου...Απλα το γδυνεις και τα περνας στο δικο σου
χωρις πινακιδες κανα χιλιαρικο ή 1200, καπου εκει...

nikolaras
14-06-11, 14:49
ευχαριστω για τις πληροφοριες.....

πολυ καλη προσφορ αθα το συζυτησω με εναν φιλο μ που θα το φτιαξω μαζι του και θα σου πω

God
14-06-11, 15:08
αυτα γιατι θελουν αλλαγη δεν εχουν την ιδια ταση τα 2 μοτερ??

το σαλονι ρε παιδια γιατι τ διαφορα θα εχει???

Τι σχέση έχει η τάση; Όλα τα αυτοκίνητα 12V είναι, δεν πάει να πει ότι μπαίνει μοτέρ από Mustang σε Toyota. Δεν έχει καμία σχέση το δικό σου 518i με κανένα E34 εξακύλινδρο σε μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη, πουθενά.

nikolaras
14-06-11, 15:10
εχω φιλο που πουλαει ξεφτιλα 525 34αρι φουλ εξτρα ολοκληρο ΓΝΗΣΙΟ...Αν ψηνεσαι πες μου...Απλα το γδυνεις και τα περνας στο δικο σου
χωρις πινακιδες κανα χιλιαρικο ή 1200, καπου εκει...


αυτο που πουλαει ο φιλος σ τι κατασταση ειναι???

μια τελευταια ερωτηση..... ειναι σιγουρο οτι μπορω να βαλω 6κυλινδρη μηχανη στο δικο μου (γιατι ειναι 4κυλινδρη).......

παντος βλεπω οτι υπάρχει πολυ μεγαλο κενο στο χωρο της μηχανης......

mike21
14-06-11, 15:20
μπορείς να βάλεις εξακύλινδρη μηχανή,αφού αλλαχθούν και όλα τα υπόλοιπα που ήδη τα παιδιά σου έχουν αναφέρει,το θέμα είναι ότι συγκεκριμένα για Μ5 μιλάς για ένα αρχικό κόστος 5-6 χιλιάρικα μόνο για τα πράγματα,χώρια τα περαστικά και ότι άλλο μπορεί να προκύψει,και όλα αυτά τη στιγμή που μπορείς να πάρεις ένα έτοιμο Μ5 με 6-7 χιλιάρικα,δέν νομίζω ότι σε συμφέρει,τουλάχιστον για Μ5 μοτέρ όπου η τιμή τους διατηρείτε ακόμα στα ύψη

God
14-06-11, 15:22
μια τελευταια ερωτηση..... ειναι σιγουρο οτι μπορω να βαλω 6κυλινδρη μηχανη στο δικο μου (γιατι ειναι 4κυλινδρη).......

παντος βλεπω οτι υπάρχει πολυ μεγαλο κενο στο χωρο της μηχανης......

Λες να μην μπαίνει και να σε δουλεύουμε τόση ώρα;

Και εξακύλινδρη μπαίνει, και οκτακύλινδρη, και δωδεκακύλινδρη. Απλά αυτά που λες να βάζεις πράγματα "σιγά σιγά" δεν γίνονται, θέλει ολόκληρο το αυτοκίνητο ξήλωμα εξ'αρχής. Ή σκας επί τόπου από 2000€ για μία πλήρη μετατροπή σε δίλιτρο εώς χωρίς ταβάνι μοτέρ από Μ5, 540i και λοιπά τέρατα, ή άστο το ταλαίπωρο εκεί που κάθεται και μην ζαλίζεις το μυαλό σου.

stelmaniac
14-06-11, 15:22
αυτο που πουλαει ο φιλος σ τι κατασταση ειναι???

μια τελευταια ερωτηση..... ειναι σιγουρο οτι μπορω να βαλω 6κυλινδρη μηχανη στο δικο μου (γιατι ειναι 4κυλινδρη).......

παντος βλεπω οτι υπάρχει πολυ μεγαλο κενο στο χωρο της μηχανης......

ειναι σε αψογη κατασταση με ηλιοροφη μεχρι και αυτοματο πιλοτο...Τα βγαζεις ΟΛΑ και τα περνας στο δικο σου, τοσο απλα....
εχει μπλε δερματινο σαλονι με μπλε ταπετσαριες και μοτερ μ50 β25 αβανο.