PDA

Επιστροφή στο Forum : Αναβαθμιση Μ5


vaggelis_M5
19-06-11, 14:40
Έχω λοιπόν ένα Μ5 Ε34 3800 342 άλογα.
Είναι αρκετά καλό αν και τρομερά υπερστροφικό. Το θέμα είναι ότι σε κόντρες με αμάξια καινούρια έχει προβλημα ακόμα και όταν το αντίπαλο αμάξι είναι κατά πολύ υποδεέστερο. Ξέρει κανένας σας τι μπορώ να κάνω για να το κάνω και πάλι ανταγωνιστικό??!

God
19-06-11, 14:46
Αρχικά θα μπορούσες να περιορίσεις τις κόντρες. Εκτός από το νομικό/ηθικό μέρος, το Μ5 δεν είναι κοντράμαξο. Θα είχες μεγαλύτερη επιτυχία με ένα σαξόραλλο.

Τώρα, αν σώνει και καλά σε τρώει η τσέπη σου, για να μειώσεις την υπερστροφικότητα του Μ5 πρέπει να πειράξεις την ανάρτηση. Πολύ χοντρύτερες αντιστρεπτικές και σινεμπλοκ πολυουρεθάνης είναι τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι γιατί από την μία βελτιώνεται το πάτημα του αυτοκινήτου αλλά ταυτοχρόνως γίνεται και πολύ πιο απόλυτο, το οποίο σημαίνει ότι όταν χάνεις τον έλεγχο θα είναι και πολλαπλάσια δύσκολο (εώς αδύνατο) να το επαναφέρεις και θα δυσκολευτείς πολύ να αποφύγεις κανένα δέντρο που θα σου πεταχτεί μέσα στον δρόμο...

mike21
19-06-11, 14:46
το αμάξι έχει πρόβλημα πρόσφυσης ή το μοτέρ δέν αποδίδει όσο θα έπρεπε;

vaggelis_M5
19-06-11, 14:51
Αναρτήσεις Bilstein, ευθυγράμμιση ΟΚ, ελαστικά 245 εμπρός και 285 πίσω (4 μηνών). Το θέμα είναι ότι θέλω να αυξήσω την ιπποδύναμη, έτσι ώστε να πλησιάζει (όσο γίνεται) στο καινούριο Μ5 .....

mike21
19-06-11, 15:01
Αναρτήσεις Bilstein, ευθυγράμμιση ΟΚ, ελαστικά 245 εμπρός και 285 πίσω (4 μηνών). Το θέμα είναι ότι θέλω να αυξήσω την ιπποδύναμη, έτσι ώστε να πλησιάζει (όσο γίνεται) στο καινούριο Μ5 .....

το καινούργιο Μ5 είναι 508 άλογα δέν γίνεται να το πλησιάσεις με τίποτα,πάμε τώρα στο δικό σου,αρχικά του κάνεις μία δυναμομέτρηση να δείς που βρίσκεται,απο εκεί και έπειτα με εκκεντροφόρους,εισαγωγή,εξάτμιση και άγραφο μπορεί να παίξει γύρω στα 400 άλογα,τόσα έχει βγάλει ενός γνωστού μου,408 στο δυναμόμετρο,κόστος για αυτά τα πράγματα;κοντά στα 5Κ

vaggelis_M5
19-06-11, 15:04
http://www.youtube.com/watch?v=lIt8MXGW1q0&feature=player_embedded

κάτι ανάλογο σαν αυτό στο βιντεάκι θα ήθελα! τώρα έχει 0-100 σε 5.2. πόσο πιο κάτω μπορεί να πάει δλδ??

Straight six
19-06-11, 15:06
Αναρτήσεις Bilstein, ευθυγράμμιση ΟΚ, ελαστικά 245 εμπρός και 285 πίσω (4 μηνών). Το θέμα είναι ότι θέλω να αυξήσω την ιπποδύναμη, έτσι ώστε να πλησιάζει (όσο γίνεται) στο καινούριο Μ5 .....

για το τελευταιο που λες, θα πρεπει να το αντεχει η τσεπη σου γτ τα ευρα θα κυλανε και δν θα τα προλαβαινεις....λογικα στρεφεσαι σε τουρμπο με μεγαλο κοστος, ριμπιλτ στο μοτερ λογω παλαιοτητας και αλλα πολλα...γνωμη μου και ειμαι σιγουρος πολλων εδω μεσα ασε το μοτερ στην ησυχια του....εχει αλλες χαρες... συν οτι εχει θεματα σε σχεση με τον 3.6..ουτε το αμαξι αυτο ειναι για κοντρες..με τα λεφτα που θα δωσεις (μιλαμε για ολιστικη βελτιωση ετσι?) παιρνεις κατι φτηνο κοντραμαξο και παιζεις.....μην το χαραμιζεις σε κοντρες και το ταλαιπωρεις..αλλα αν το θες τοσο η λυση ειναι μονο η παραπανω.....οσων αφορα τα πισω λαστιχα σου τα θεωρω το λιγοτερο υπερβολικα ...245/40 17 εχει γυρω γυρω..σιγουρα χανεις στις ευθειες...:bigthumb:

EVANGELOS
19-06-11, 15:10
Συνονόματε ...

κατ αρχάς είναι πολύ πιθανό να χρειάζεσαι ένα γενικό ρετούς (σικ για rebuilt) ή τουλάχιστον ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟ σέρβις ... Big six που φοράς είναι πολύ ευαίσθητο μοτέρ (από ρεύματα μέχρι μαφ και μπεκ) και πιθανότατα δεν αποδίδει όπως θα έπρεπε

αν λοιπόν φτάσεις να είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι το μοτέρ είναι στην προβλεπόμενη κατάσταση και πάλι δεν σε ικανοποιεί η επιτάγχυνση του Ε38 (που σε μαμά μορφή θα έπρεπε να είναι πιο αργό από Ε46 π.χ.) τότε η μόνη πραγματική λύση είναι να ελαφρώσεις ...

αν επιμένεις να βελτιώσεις αυτό το μοτέρ σου εύχομαι καλή τύχη (αν και πιστέυω ότι πάνω από 360 άλογα δεν υπάρχει περίπτωση να δεις με κλειστό μοτέρ ή ακόμα και με αλλαγή έκκεντρων)

p.s. Το αμάξι είναι γνήσιο ?

EVANGELOS
19-06-11, 15:14
p.s.2 To Μ5 του Vidar Strand ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΣ ... είναι σα να βάλω βίντεο με Φορμουλα BMW και να λέω έτσι θέλω να πηγαίνει το δικό μου

http://www.vsmotor.no/img/vsmotor/pic-vsmotor-01.jpg

vaggelis_M5
19-06-11, 15:18
Τελικά με όλα αυτά που γράφετε, πραγματικά έχω αρχίσει να μπαίνω σε δεύτερες και τρίτες σκέψεις, αναφορικά με το αν θα πρέπει ή όχι να πειράξω το Μ5 μου. Γενικά έχω ένα κόλλημα με τη σειρά Ε34 (κατά τη γνώμη μου είναι η καλύτερη από άποψη σχεδίασης και γραμμών). Σε όλα αυτά προστέθηκε το γεγονός ότι βρήκα από γνωστούς εδώ στη Θεσσαλονίκη κάποιον που πουλάει ένα 525 Ε34 Vanos, σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και σε τιμή πολύ προσιτή (3 χιλιάρικα). Το θέμα που γεννάται τώρα είναι αξίζει η αγορά του ή όχι?
Εγω το θέλω για κόντρες επομένως θα πρέπει να αναβαθμιστεί πάρα πολύ (αυτό που είχα σκεφτεί για το Μ5). Αυτό που δεν ξέρω ακριβώς είναι κατά πόσο ένα 525 190 ίππων, μπορεί να αναβαθμιστεί και μέχρι σε τι σημείο?

Straight six
19-06-11, 15:26
φιλε αν το θες σωνει και ντε για κοντρες η καλυτερη λυση ειναι αυτη που σου προτεινει ο μαικ με τα περιφερειακα και σε συνδυασμο με ελαφρωμα που αναφερει και ο βαγγελης....και ενα ψαγμενο στησιμο.το 525 δν νομιζω να αξιζει για τουρμπισματα και αλλα..για μετατροπα θα σου πουν και αλλοι σε μ5 , που ηδη εχεις....

mike21
19-06-11, 15:27
Συνονόματε ...

κατ αρχάς είναι πολύ πιθανό να χρειάζεσαι ένα γενικό ρετούς (σικ για rebuilt) ή τουλάχιστον ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟ σέρβις ... Big six που φοράς είναι πολύ ευαίσθητο μοτέρ (από ρεύματα μέχρι μαφ και μπεκ) και πιθανότατα δεν αποδίδει όπως θα έπρεπε

αν λοιπόν φτάσεις να είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι το μοτέρ είναι στην προβλεπόμενη κατάσταση και πάλι δεν σε ικανοποιεί η επιτάγχυνση του Ε38 (που σε μαμά μορφή θα έπρεπε να είναι πιο αργό από Ε46 π.χ.) τότε η μόνη πραγματική λύση είναι να ελαφρώσεις ...

αν επιμένεις να βελτιώσεις αυτό το μοτέρ σου εύχομαι καλή τύχη (αν και πιστέυω ότι πάνω από 360 άλογα δεν υπάρχει περίπτωση να δεις με κλειστό μοτέρ ή ακόμα και με αλλαγή έκκεντρων)

p.s. Το αμάξι είναι γνήσιο ?

εδώ είσαι λάθος ,του κώστα καπότη ο s38 πήρε 25 άλογα στο δυναμόμετρο μόνο με πρόγραμα και το λέω σίγουρα αυτό,αυτό που έβγαλε 408 είναι και αυτό δυναμομετρημένο χωρίς πειραγμένο μπλόκ,βέβαια μόνο ο εγκέφαλος της link,οι schrick και το αλλαγμένο πλένουμ που φοράει κάνουν όσο ένα Μ5 Ε34,μπορεί και παραπάνω

E36 RULES!!
19-06-11, 15:34
Αρχικά θα μπορούσες να περιορίσεις τις κόντρες. Εκτός από το νομικό/ηθικό μέρος, το Μ5 δεν είναι κοντράμαξο. Θα είχες μεγαλύτερη επιτυχία με ένα σαξόραλλο.

Τώρα, αν σώνει και καλά σε τρώει η τσέπη σου, για να μειώσεις την υπερστροφικότητα του Μ5 πρέπει να πειράξεις την ανάρτηση. Πολύ χοντρύτερες αντιστρεπτικές και σινεμπλοκ πολυουρεθάνης είναι τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι γιατί από την μία βελτιώνεται το πάτημα του αυτοκινήτου αλλά ταυτοχρόνως γίνεται και πολύ πιο απόλυτο, το οποίο σημαίνει ότι όταν χάνεις τον έλεγχο θα είναι και πολλαπλάσια δύσκολο (εώς αδύνατο) να το επαναφέρεις και θα δυσκολευτείς πολύ να αποφύγεις κανένα δέντρο που θα σου πεταχτεί μέσα στον δρόμο...

Kαλα, ας βαλει πολυ χοντρυτερες και πισω, και σιγα μην μειωθεί η υπερστροφική συμπεριφορά :D

chief
19-06-11, 15:39
Τελικά με όλα αυτά που γράφετε, πραγματικά έχω αρχίσει να μπαίνω σε δεύτερες και τρίτες σκέψεις, αναφορικά με το αν θα πρέπει ή όχι να πειράξω το Μ5 μου. Γενικά έχω ένα κόλλημα με τη σειρά Ε34 (κατά τη γνώμη μου είναι η καλύτερη από άποψη σχεδίασης και γραμμών). Σε όλα αυτά προστέθηκε το γεγονός ότι βρήκα από γνωστούς εδώ στη Θεσσαλονίκη κάποιον που πουλάει ένα 525 Ε34 Vanos, σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και σε τιμή πολύ προσιτή (3 χιλιάρικα). Το θέμα που γεννάται τώρα είναι αξίζει η αγορά του ή όχι?
Εγω το θέλω για κόντρες επομένως θα πρέπει να αναβαθμιστεί πάρα πολύ (αυτό που είχα σκεφτεί για το Μ5). Αυτό που δεν ξέρω ακριβώς είναι κατά πόσο ένα 525 190 ίππων, μπορεί να αναβαθμιστεί και μέχρι σε τι σημείο?
Φιλε χωρις παρεξηγηση, αλλα αν πηρες Μ5 Ε34 για κοντρες ή θα πάρεις 525 για κοντρες, καπου πρεπει να εχεις καποια ημιμάθεια οσον αφορα την φιλοσοφία του "αθληματος".

EVANGELOS
19-06-11, 18:46
εδώ είσαι λάθος ,του κώστα καπότη ο s38 πήρε 25 άλογα στο δυναμόμετρο μόνο με πρόγραμα και το λέω σίγουρα αυτό,αυτό που έβγαλε 408 είναι και αυτό δυναμομετρημένο χωρίς πειραγμένο μπλόκ,βέβαια μόνο ο εγκέφαλος της link,οι schrick και το αλλαγμένο πλένουμ που φοράει κάνουν όσο ένα Μ5 Ε34,μπορεί και παραπάνω

δε ξέρω για ποιό Ε34 λες αλλά αν υπάρχει Ε34 με 408 άλογα ΟΠΟΤΕ θέλει και μπορεί θα ήθελα να δοκιμάζαμε να το έβλεπα (προφανώς αν έρθει με ζουμιά τσάμπα μιλάμε) ...

προσωπικά πιστεύω ότι 408 άλογα από τον το S38 Β38 δεν βγαίνουν ποτέ ...

για το άλλο που λές ότι πήρε 25 Hp το ίδιο πράγμα λέμε ... εγώ είπα μαξ 360 εσύ λες 365 ... μικρό το κακό

P.s. Τσιφ ένα θεόγυμνο 3.8 με ΣΩΣΤΟ μοτέρ (χωρίς μαιμουδιες) θα είχε ενδιαφέρον να το βλέπαμε πως παει πάντως ... κι εγώ δε θεωρώ ότι είναι η καλύτερη βάση για κοντρες αλλά από την άλλη στα λεφτά που δίνουν τις μετατροπές (και τα γνήσια) πλάκα θα είχε

mike21
19-06-11, 18:55
δε ξέρω για ποιό Ε34 λες αλλά αν υπάρχει Ε34 με 408 άλογα ΟΠΟΤΕ θέλει και μπορεί θα ήθελα να δοκιμάζαμε να το έβλεπα (προφανώς αν έρθει με ζουμιά τσάμπα μιλάμε) ...

προσωπικά πιστεύω ότι 408 άλογα από τον το S38 Β38 δεν βγαίνουν ποτέ ...

για το άλλο που λές ότι πήρε 25 Hp το ίδιο πράγμα λέμε ... εγώ είπα μαξ 360 εσύ λες 365 ... μικρό το κακό

και τα δύο που αναφέρω είναι σε ε30,το πρώτο πήρε 25 μόνο με το πρόγραμα,το δεύτερο με τα 408 φοράει άγραφο της link,εκκεντροφόρους schrick,άλλο πλένουμ,δέν έχει καταλύτες και αρκετά άλλα,εγώ αναφέρω τα χοντρά μόνο,γιατί σου κάνει εντύπωση μία αύξηση περίπου 25% όταν ένα σαξόραλλο με παρόμοια πράγματα μπορεί να πάει 170-180 άλογα

EVANGELOS
19-06-11, 19:29
και τα δύο που αναφέρω είναι σε ε30,το πρώτο πήρε 25 μόνο με το πρόγραμα,το δεύτερο με τα 408 φοράει άγραφο της link,εκκεντροφόρους schrick,άλλο πλένουμ,δέν έχει καταλύτες και αρκετά άλλα,εγώ αναφέρω τα χοντρά μόνο,γιατί σου κάνει εντύπωση μία αύξηση περίπου 25% όταν ένα σαξόραλλο με παρόμοια πράγματα μπορεί να πάει 170-180 άλογα

Γιατί το σαξόραλλο δεν ΞΕΚΙΝΑΕΙ από 90 άλογα το λίτρο ΣΕ ΣΤΟΚ ΜΟΤΕΡ ...

η θεωρία με το ποσοστό επίσης δεν πάει αναλογικά σε ΟΛΑ τα μοτέρ ... είναι ΠΟΛΥ πιο δύσκολο να "βγάλεις" πάνω από 100 άλογα το λιτρό π.χ. σε 5λιτρα μοτέρ από ότι σε 2 ή 1.6 ...

το συγκεκριμένο μοτέρ εξάλλου είναι και από τα ΟΧΙ και πολύ αξιόπιστα ... λόγω πολύ μεγάλου μήκους στροφάλου και πολύ μεγάλης διαδρομής και είναι μάλλον ΤΟ ΟΡΙΟ ΓΙΑ straight six επιδόσεων όσον αφορά τον κυβισμό

έχει διάμετρο 93.4 μμ και διαδρομή 90 μμ

το μπλοκ αυτό είναι το Μ88 (που χρησιμοποιήθηκε και στον 4κύλινδρο S14) ... όλα τα άλλα μοτέρ που βασίζονται σε αυτό το μπλοκ έχουν

διάμετρο 93.4 μμμ (συμπεριλαμβανομένου και του S14 B23) και διαδρομή 84 μμ τα απλά Μ88 και το S14 ενώ το S38 B36 έχει διαδρομή 86 μμ

Όπως καταλαβαίνεις και το μπλοκ είναι οριακό και η διαδρομή πολύ μεγάλη ... πρόσθεσε και τον τεράστιου μήκους στρόφαλο ... λάβε υπόψιν ότι το μοτέρ ΔΕΝ είναι του 2000 και θα καταλάβεις γιατί 408 άλογα από τον S38 Β38 δε βγάζεις με τίποτα ...

δεν είναι τυχαίο ότι δεν έκανε ποτέ "καριέρα" αυτό το μοτέρ σε αγώνες ... είναι πάρα πολύ καλό αλλά και πάρα πολύ ευάισθητο ...

P.s. Για να μη βιαστείς ... και ο S54 έχει 91 μμ διαδρομή ... ΟΜΩΣ τα υλικά στα κινούμενα μέρη είναι ΕΝΤΕΛΩΣ άλλου επιπέδου (από άποψη βάρους και κατανομής) ώστε να μπορέσει η BMW να τον στροφάρει 1000 rpm παραπάνω και να βγάλει 100+ άλογα το λίτρο ...

P.s.2 Και σε σασί Ε30 να είναι το S38 B38 με τα 408 άλογα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ αν θέλει να δοκιμάσουμε ... αλήθεια ποιος το έχει αυτό το αμάξι και δεν το ξέρουμε καθόλου ???

mike21
19-06-11, 19:40
το αμάξι είναι ντριφτάδικο απο τη κρήτη και είναι αυτό:

http://www.youtube.com/watch?v=ABBbDUOMLuU&feature=mfu_in_order&list=UL

EVANGELOS
19-06-11, 19:44
το αμάξι είναι ντριφτάδικο απο τη κρήτη και είναι αυτό...

έχει πατήσει με κανέναν από τους γνωστούς στο νησί να δούμε ότι όντως είναι 408 άλογα ή απλά το δηλώνει ο ιδιοκτήτης τόσο ... αν θέλει να τον κανονίσω με κανά 2 Κρητικά που έχω υπόψιν μου να δούμε τι παίζει

mike21
19-06-11, 19:54
το αμάξι είναι γνωστό στη κρήτη,ε30 με αυτοκόλλητα της link στο πλάι,τώρα με ποιους έχει βάλει κόντρα και εάν έχει βάλει δέν ξέρω να σου πώ,πάντως στο χώρο του ντρίφτ είναι γνωστό το συγκεκριμένο αμάξι
εάν μπορέσω να βρώ δυναμομετρησή του θα τη ποστάρω

m_power_lunatic
20-06-11, 09:28
Αυτος ο κινητηρας ειναι απο τους αγαπημενους μου και πολλων ανθρωπων που ασχολουνται με drift και καποια χρονια (παλαιοτερα περισσοτερο) με κοντρες πανω σε καροτσα Ε30.Σε στοκ μορφη τα πραγματα κατα την ταπεινη μου γνωμη τεινουν σε αυτα που γραφει ο Ευαγγελος.

Σε μορφη βελτιωμενου μοτερ μπορει να βγαλει δυναμη (εισαγωγη,αγραφος,κανιβαλους εκκεντροφορους κτλ).Το κοστος πολυ υψηλο σαφως ΑΛΛΑ δυναμη μπορει να βγαλει,δεν ξερω για το νουμερο (408) αλλα λιγο πιο κατω απο 400 ιππους (380 περιπου) δεν ειναι απιαστο νουμερο και οπως προειπα αναλογα αν θα μπει βαθια το χερι στην τσεπη.

Απο τα πιο δυνατα που εχουν περασει ποτε ηταν και γνωστου προγραμματιστη (τωρα το εχει αλλος εχει αλλαξει πολλα χερια) σε καροτσα Ε36 (με το φουσκωμα στο καπω αν θυμουνται καποιοι) και σασμαν πρωτη κατω.

Βαγγελη,αν το φοραει αυτο το μοτερ Ε30-κουφαρι με βελτιωση επιπεδου link-εισαγωγη κτλ ΔΕΝ ειναι ευκολα τα πραγματα για Μ3 Ε46.Δεν ξερω αν ειμαι καπου λαθος,για κανε παιχνιδι.........

mike21
20-06-11, 16:08
θα ήθελα να πώ ορισμένα πράγματα για τους s38,πρόκειτε για μοτέρ με καθαρά αγωνιστικό στήσιμο,έχει διαιρούμενη κεφαλή,αυτό το χρησιμοποιούσαν στο dtm για γρήγορη αλλαγή εκκεντροφόρων σε περίπτωση που κάτι δέν πήγαινε καλά,φοράει απο την μάνα του τριμεταλλικά μέταλλα μπιελών και βάσεων,έχει τους πιό χοντρούς πείρους εμβόλων απο οποιοδήποτε εξακύλινδρο S
τέλος δείτε αυτό το link για να μάθουν όλοι πιό μοτέρ είναι ο s38

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M88

υγ.εγώ με το δικό μου(ε21 s38b36,ελαφρωμένο στα 980 κιλά βάρος)έχω ανοίξει με στόκ Μ3 Ε46,σε άνοιγμα ρολαριστό απο τα 120 μέχρι τα 200 περίπου το Μ3 δέν είχε καμία τύχη,και δέν το λέω γιατί θέλω να το παίξω οδηγάρα,ούτε για να συγκρίνω το μουσείο μου με ένα απο τα καλύτερα Μ3 που βγήκαν ποτέ,αλλά όταν μιλάμε για άνοιγμα σε ευθεία οι βασικοί παράγοντες που μετράνε είναι η δύναμη και το βάρος,πώς θα κοντράρεις ένα αμάξι πάνω απο 300 άλογα με ένα τόνο βάρος

ttjohn
20-06-11, 17:05
Οτι ειναι ατμοσφαιρικο δεν ειναι για κοντρες.ξεχασετο.Τα υπερτροφοδοτουμενα παντα θα ειναι μπροστασου.Εδω sirroco 2λιτρο και ριχνει τσαι σε καινουρια Μ.Αν παλι πας να βαλεις σε Μ υπερτροφοδοτηση θα παρεις το μοτερ στο χερι καποια στιγμη.Βλεπε ενα Μ3 καινουριο με κομπρεσορα που εσπασε το μοτερ στα 300χλμ/ωρα και το παιδι ειναι κακη κατασταση.Τα Μ ειναι φουλ πουσαρισμενα απο την μαμα τους και δεν αντεχουν υπερτροφοδοτηση για πολυ.
Τα Μ ειναι για πιστα και οχι για κοντρες,παρτο βαλτο σε μια πιστα και θα δεις την κ@@@α που θα σου προσφερει ο ηχος του Μ με τα στροφιλικια και θα χεχασεις τις κοντρες.Αν ομως επιμενεις απλα γνωμημου αλλαζεις αμαξι σε κατι τουρμπατο ας πουμε ενα 335/135 αν δεν θελεις να φυγεις απο την BMW .

mike21
20-06-11, 17:12
Οτι ειναι ατμοσφαιρικο δεν ειναι για κοντρες.ξεχασετο.Τα υπερτροφοδοτουμενα παντα θα ειναι μπροστασου.Εδω sirroco 2λιτρο και ριχνει τσαι σε καινουρια Μ.Αν παλι πας να βαλεις σε Μ υπερτροφοδοτηση θα παρεις το μοτερ στο χερι καποια στιγμη.Βλεπε ενα Μ3 καινουριο με κομπρεσορα που εσπασε το μοτερ στα 300χλμ/ωρα και το παιδι ειναι κακη κατασταση.Τα Μ ειναι φουλ ποθσαρισ,ενα απο την μαμα τους και δεν αντεχουν υπερτροφοδοτηση για πολυ.
Τα Μ ειναι για πιστα και οχι για κοντρες,παρτο βαλτο σε μια πιστα και θα δεις την κ@@@α που θα σου προσφερει ο ηχος του Μ με τα στροφιλικια και θα χεχασεις τις κοντρες.Αν ομως επιμενεις απλα γνωμημου αλλαζεις αμαξι σε κατι τουρμπατο ας πουμε ενα 335/135 αν δεν θελεις να φυγεις απο την BMW .

εδώ όμως μιλάμε για κόντρες ανάμεσα σε ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα,τα turbo είναι άλλη ιστορία

ttjohn
20-06-11, 17:15
Μα δεν αναφερθηκε κοντρες μονο με ατμοσφαιρικα αλλα γενικως κοντρες.Και στην σημερινη εποχη πιο ειναι ατμοσφαιρικο??Τα ψαχνεις με το κυαλι πια.:rofl2:

manosm3
20-06-11, 17:29
Οτι ειναι ατμοσφαιρικο δεν ειναι για κοντρες.ξεχασετο.Τα υπερτροφοδοτουμενα παντα θα ειναι μπροστασου.Εδω sirroco 2λιτρο και ριχνει τσαι σε καινουρια Μ.Αν παλι πας να βαλεις σε Μ υπερτροφοδοτηση θα παρεις το μοτερ στο χερι καποια στιγμη.Βλεπε ενα Μ3 καινουριο με κομπρεσορα που εσπασε το μοτερ στα 300χλμ/ωρα και το παιδι ειναι κακη κατασταση.Τα Μ ειναι φουλ πουσαρισμενα απο την μαμα τους και δεν αντεχουν υπερτροφοδοτηση για πολυ.
Τα Μ ειναι για πιστα και οχι για κοντρες,παρτο βαλτο σε μια πιστα και θα δεις την κ@@@α που θα σου προσφερει ο ηχος του Μ με τα στροφιλικια και θα χεχασεις τις κοντρες.Αν ομως επιμενεις απλα γνωμημου αλλαζεις αμαξι σε κατι τουρμπατο ας πουμε ενα 335/135 αν δεν θελεις να φυγεις απο την BMW .

Ό,τι πεις :thumbsdow

panos 316T
20-06-11, 17:33
Οτι ειναι ατμοσφαιρικο δεν ειναι για κοντρες.ξεχασετο.Τα υπερτροφοδοτουμενα παντα θα ειναι μπροστασου.Εδω sirroco 2λιτρο και ριχνει τσαι σε καινουρια Μ.Αν παλι πας να βαλεις σε Μ υπερτροφοδοτηση θα παρεις το μοτερ στο χερι καποια στιγμη.Βλεπε ενα Μ3 καινουριο με κομπρεσορα που εσπασε το μοτερ στα 300χλμ/ωρα και το παιδι ειναι κακη κατασταση.Τα Μ ειναι φουλ πουσαρισμενα απο την μαμα τους και δεν αντεχουν υπερτροφοδοτηση για πολυ.
Τα Μ ειναι για πιστα και οχι για κοντρες,παρτο βαλτο σε μια πιστα και θα δεις την κ@@@α που θα σου προσφερει ο ηχος του Μ με τα στροφιλικια και θα χεχασεις τις κοντρες.Αν ομως επιμενεις απλα γνωμημου αλλαζεις αμαξι σε κατι τουρμπατο ας πουμε ενα 335/135 αν δεν θελεις να φυγεις απο την BMW .

Φιλε μου σορυ αλλα:
και γω γνωριζω ιδιοκτητη με Μ3 κομπρεσσερ και δεν εχει ανοιξει μυτη και υπαρχει και η hpf που εχει αποδειξει οτι τουρμπο και s54 μπορουν να συνυπαρχουν.

Για να επανελθουμε στο θεμα μας ας μας δωσει ο φιλος μας more info οπωςσε τι αποστασεις τα στηνει σε 0-400; σε γυρος της θεσ/κης;και το κυριοτερο ποσο μαρουλι διαθετει γοα την αναβαθμιση

EVANGELOS
20-06-11, 20:43
θα ήθελα να πώ ορισμένα πράγματα για τους s38,πρόκειτε για μοτέρ με καθαρά αγωνιστικό στήσιμο,έχει διαιρούμενη κεφαλή,αυτό το χρησιμοποιούσαν στο dtm για γρήγορη αλλαγή εκκεντροφόρων σε περίπτωση που κάτι δέν πήγαινε καλά,φοράει απο την μάνα του τριμεταλλικά μέταλλα μπιελών και βάσεων,έχει τους πιό χοντρούς πείρους εμβόλων απο οποιοδήποτε εξακύλινδρο S
τέλος δείτε αυτό το link για να μάθουν όλοι πιό μοτέρ είναι ο s38

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M88

υγ.εγώ με το δικό μου(ε21 s38b36,ελαφρωμένο στα 980 κιλά βάρος)έχω ανοίξει με στόκ Μ3 Ε46,σε άνοιγμα ρολαριστό απο τα 120 μέχρι τα 200 περίπου το Μ3 δέν είχε καμία τύχη,και δέν το λέω γιατί θέλω να το παίξω οδηγάρα,ούτε για να συγκρίνω το μουσείο μου με ένα απο τα καλύτερα Μ3 που βγήκαν ποτέ,αλλά όταν μιλάμε για άνοιγμα σε ευθεία οι βασικοί παράγοντες που μετράνε είναι η δύναμη και το βάρος,πώς θα κοντράρεις ένα αμάξι πάνω απο 300 άλογα με ένα τόνο βάρος

μα έχω ήδη παραθέσει όλα τα στοιχεία του S38 ... η διαφωνία μου είναι στο ότι στην έκδοση Β38 με "ξεχειλωμένο" μπλοκ και τεράστια διαδρομή ΔΕΝ έχεις περιθώρια να κάνεις πολλά πράγματα ...

τέσπα όσον αφορά τη βελτίωση επιτρέψετέ μου να έχω διαφωνίες ... προσωπικά θεωρώ ότι ο Β36 είναι ίσως πιό βελτιώσιμος ... άλλα τέσπα ...

τώρα μια και δεν υπάρχει Β38 408 άλογα διαθέσιμο

αν φίλε Μike έχεις όρεξη πάμε παρέα με το Ε21 σου ...

ttjohn
20-06-11, 21:27
Ό,τι πεις :thumbsdow

Οτι πω χεραμου:bananasmi


ΠΡΟΣ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΜΑΝΟ ... ΔΕΝ ΤΟ ΞΑΝΑΣΒΗΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ PLZ ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ... Ευάγγελος

EVANGELOS
20-06-11, 21:43
και μια και το συζητάμε ...

όσον αφορά την ΜΕΓΙΣΤΗ ισχύ που μπορεί να αποδώσει ένα ατμ μοτέρ με προδιαγραφές ΜΗ αγωνιστικές (δηλαδή με ανοχές και σχέση συμπίεσης που δεν απαιτούν ούτε αγωνιστικά καύσιμα , ούτε rebuilt κάθε 10 χιλ χλμ κλπ κλπ)

όλα μα όλα τα ατμ μοτέρ επιδόσεων έχουν από 95 έως 115 Nm ροπής ανά λίτρο ...

S14 B23 240 Nm = 104 Nm/lt

S50 B30 323 Nm = 107,6 Nm/lt

S50 B32 350 Nm = 109 Nm/lt

S38 B36 360 Nm = 100 Nm/lt

S38 B38 400 Nm = 105 Nm/lt

S54 B32 365 Nm = 114 Nm/lt

S62 B49 500 Nm = 102 Nm/lt

S65 B40 400 Nm = 100 Nm/lt

S70 B56 550 Nm = 98 Nm/lt

S85 B50 520 Nm = 104 Nm/lt

μη BMW engines

Honda

F20C 218 Nm = 109 Nm/lt

Κ20Α 206 Nm = 103 Nm/lt με 11,5/1 συμπίεση

Κ20Α 216 Nm = 108 Nm/lt με 11,7/1 συμπίεση

B16B 160 Nm = 100 Nm/lt

B18B 180 Nm = 100 Nm/lt

C32B 304 Nm = 95 Nm/lt

AMG engines

M156 6.2L V8 (του C63) 630 Nm = 101,6 Nm/lt

M159 6.2L V8 (του SLS) 650 Nm = 105 Nm/lt

other engines

Ferrari F430 465 Nm = 108 Nm/lt

LP 560 540 Nm = 96,4 Nm /lt

996 GT3 385 Nm = 107 Nm/lt

κλπ κλπ

Όπως βλέπετε ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΡΟΦΑΡΕΙΣ ...

υπάρχουν πολύ τρόποι να ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΦΑΣΜΑ ... δηλαδή να βελτιώσεις την καμπύλη της ισχύος

αλλά

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΗΔΗ 100 Νm/lt ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥ ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΡΟΦΑΡΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

Για αυτό και όποια μοτέρ είναι ΗΔΗ στο όριο περιστοφής τους ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΕ ΣΤΟΚ ΜΟΡΦΗ 100+ Νμ/λτ έχεις πολύ λίγα περιθώρια ...

mike21
20-06-11, 21:57
ευάγγελε εγώ χαίρομαι όταν υπάρχουν διαφωνίες που συζητιούνται σε τόσο ήρεμο επίπεδο,χωρίς λεκτικές εξυπνάδες αλλά με επιχειρήματα
υγ.όταν τελειώσω με το διαφορικό που έχω βαλθεί να βάλω στο ε21(έχω ανοίξει σχετικό θέμα στα project)ευχαρίστως να κάνουμε ένα φιλικό πάτημα,όποιο και να είναι το αποτέλεσμα το θέμα είναι να κάνουμε τη πλάκα μας και να περνάμε καλά

EVANGELOS
20-06-11, 22:05
Μike , κι εμένα μου αρέσει αυτού του είδους η κουβέντα ... το άλλο ύφος που λες το ξέρω (δυστυχώς) από τα κοντράδικα φόρουμ αλλά είναι μόνο για χαβαλέ και ποτέ δε βγαίνει κάτι ουσιαστικό ...

όσον αφορά το πάτημα ... όταν ετοιμαστείς έλα να κάνουμε το χαβαλέ μας

mike21
20-06-11, 22:58
πάντως συμφωνώ μαζί σου στο ότι για βγάλει άλογα επιπλέον σε στόκ μορφή ένας ήδη πουσαρισμένος κινητήρας πρέπει να ανεβάσει στροφές,και αυτό είναι δύσκολο όταν έχεις μεγάλη διαδρομή στο στρόφαλο,αλλά δέν μπορώ με σιγουριά να πώ εάν δεν δοκιμαστεί στη πράξη ότι εάν ανεβάσουμε 800 στροφές σε έναν s38b38 ότι όντως θα βαρέσει,και άντε να βρούμε θύμα να κάνει το πειραματόζωο

digital 2000
24-06-11, 01:35
γεια χαρα σε ολους !!! το ε30 αυτο ειναι δικο μου πρωτα ο θεος την κυριακη το πρωι θα ειμαι στο λαυριο να τρεξω στου διακακη τον αγωνα drift ...εκει μπορειτε να το δειτε απο κοντα ...
εχει link g4 extreme με siemens deka 630 cc αλλο χταποδι κ πλενουμ... το προγραμμα κ η δυναμομετρηση ειχαν γινει δυστυχως με υψηλη θερμοκρασια εισερχομενου αερα λογω του οτι τελειωσαμε τελη ιουλιου περιση .επισης εχει αφαιρεθει και το υδραυλικο τιμονι τωρα και ετσι εχει ακομα λιγοτερα κινουμενα μερη.. εν ερθω τελικα πανω θα μπορει οποιος θελει να μιλησει με τον προγραμματιστη ο οποιος ειναι ο ιδιος με του ζυλιμπινακη το ε30 (πρωταθλητης driftwars 2010)
εχω πατησει με ε46 και πιστεψτε με δεν θελετε να μαθετε τι εγινε!!!τα υπολοιπα στο λαυριο!!!

TSAF
24-06-11, 10:23
Technical information
Engine BMW M5 3.8 6-cylinder, 24 valve (S38B38)
Cylinderhead

- Inlet valve 39,5 mm Schrick (steel)
- Exhaust valve 32,5 mm orginal (natrium)
- Massive cylinder head flow works
- Schrick valve spring / titanium retainer and lash cap
- S50B32 Cam follower
- Adjustment camgear

Camsaft
Schrick inlet cam
308 degree / lift 12,2 mm
Schrick exhaust cam
296 degree / lift 11,7 mm

Throttle body BMW M5 3.8 (S38B38) 50 mm

Airhorn/funnel; aluminium, optimal lenght

Injector; Bosch EV 14 / 530 cc / 5 bar

Air filter; ITG :thumb: Megaflow special made to me

ECU; Haltec E11v2

Ignition; MSD 6 AL / distributor

Exhaust manifold 6 – 2 – 1 Stainless steel. Secondary pipe (adjustment) Thermo coated

Exhaust pipe; Stainless steel plate 0,8 mm (roll by pipe) 3” and hand made mufflers

Piston; C.P.S Pistoni special, bore 94,6 mm (balanced)

Connection rod; Auto-Verdi, light (balanced, top end and big end)

Cranksaft Orginal S38B38; balanced

Oil system; Orginal and bigger oil cooler

Compression ratio 12:1

Power ~430-450 hp~ / 7030 rpm (exhaust manifold primary tube restricts max power) New is comin.. biggrin

Torgue ~460-480 Nm~ / 6100 rpm
Torgue range 3000 rpm / 355 Nm / 4000-7000 rpm +430 Nm

Flywheel; Steel 4,0 kg

Clutch; Alcon :thumb: 184 mm twin plate

Estimated cost κοντα στα 8500 ευρα!!!!!!! + +++

Το αμαξι της φωτογραφιας εχει τα πραγματα. Αμα εχεις τα λεφτα μπορεις να κανεις παπαδες με αυτο το μοτερ.

ziaba
24-06-11, 11:45
και μια και το συζητάμε ...

όσον αφορά την ΜΕΓΙΣΤΗ ισχύ που μπορεί να αποδώσει ένα ατμ μοτέρ με προδιαγραφές ΜΗ αγωνιστικές (δηλαδή με ανοχές και σχέση συμπίεσης που δεν απαιτούν ούτε αγωνιστικά καύσιμα , ούτε rebuilt κάθε 10 χιλ χλμ κλπ κλπ)

όλα μα όλα τα ατμ μοτέρ επιδόσεων έχουν από 95 έως 115 Nm ροπής ανά λίτρο ...

S14 B23 240 Nm = 104 Nm/lt

S50 B30 323 Nm = 107,6 Nm/lt

S50 B32 350 Nm = 109 Nm/lt

S38 B36 360 Nm = 100 Nm/lt

S38 B38 400 Nm = 105 Nm/lt

S54 B32 365 Nm = 114 Nm/lt

S62 B49 500 Nm = 102 Nm/lt

S65 B40 400 Nm = 100 Nm/lt

S70 B56 550 Nm = 98 Nm/lt

S85 B50 520 Nm = 104 Nm/lt

μη BMW engines

Honda

F20C 218 Nm = 109 Nm/lt

Κ20Α 206 Nm = 103 Nm/lt με 11,5/1 συμπίεση

Κ20Α 216 Nm = 108 Nm/lt με 11,7/1 συμπίεση

B16B 160 Nm = 100 Nm/lt

B18B 180 Nm = 100 Nm/lt

C32B 304 Nm = 95 Nm/lt

AMG engines

M156 6.2L V8 (του C63) 630 Nm = 101,6 Nm/lt

M159 6.2L V8 (του SLS) 650 Nm = 105 Nm/lt

other engines

Ferrari F430 465 Nm = 108 Nm/lt

LP 560 540 Nm = 96,4 Nm /lt

996 GT3 385 Nm = 107 Nm/lt

κλπ κλπ

Όπως βλέπετε ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΡΟΦΑΡΕΙΣ ...

υπάρχουν πολύ τρόποι να ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΦΑΣΜΑ ... δηλαδή να βελτιώσεις την καμπύλη της ισχύος

αλλά

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΗΔΗ 100 Νm/lt ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥ ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΡΟΦΑΡΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

Για αυτό και όποια μοτέρ είναι ΗΔΗ στο όριο περιστοφής τους ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΕ ΣΤΟΚ ΜΟΡΦΗ 100+ Νμ/λτ έχεις πολύ λίγα περιθώρια ...

τότε γιατί πχ στ m42 του e30 με το m42 του e36 βλέπουμε άλλα?οκ η διάφορα δεν είμαι μεγάλη αλλά γίνετε το αντίθετο από αυτό που λες

Bassakos
24-06-11, 14:11
εχουμε κανενα λινκ απο αυτο το Ε30?

EVANGELOS
24-06-11, 14:21
...εχω πατησει με ε46 και πιστεψτε με δεν θελετε να μαθετε τι εγινε!!!τα υπολοιπα στο λαυριο!!!

Φίλε μου δυστυχώς Κυριακή πρωί δε θα μπορώ να έρθω αν όμως μείνεις Αθήνα από Δευτέρα και έχεις όρεξη πάμε να δοκιμάσουμε ... αν είσαι 400+ άλογα όντως δε θα υπάρχει επαφή αλλά δεν πειράζει !!!!

Technical information
Engine BMW M5 3.8 6-cylinder, 24 valve (S38B38)

...

Compression ratio 12:1

Power ~430-450 hp~ / 7030 rpm (exhaust manifold primary tube restricts max power) New is comin.. biggrin

...

Το αμαξι της φωτογραφιας εχει τα πραγματα. Αμα εχεις τα λεφτα μπορεις να κανεις παπαδες με αυτο το μοτερ.

Κατ αρχάς τόση ώρα μιλάμε για αμάξι μπου δουλέυει στο δρόμο ...

με 12/1 συμπίεση προφανώς και θα κερδίσει ισχύ αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να δεις αυτή την άυξηση με βενζινη πρατηρίου ... είναι σχεδόν ΑΔΥΝΑΤΟ να δουλέψει μοτέρ χωρίς dfi με τέτοια σμπίεση και βενζίνη πρατηρίου ...

δεύτερον ... από 3.8 λίτρα 450 άλογα είναι 118+ hp/lt δηλαδή ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ hp/lt και από το 997 GT3 RSR (του 2011) ... και μιλάμε για το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ατμ μοτερ σε αμάξι παραγωγής ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ...

σοβαρά πιστέυεις ότι ΟΧΙ μόνο αυτά που έγραψες αλλά και ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ πράγματα να βάλεις είναι δυνατόν να βγάλεις 118 'αλογα το λίτρο από μοτέρ 20ετίας ????

Ο μόνος τρόπος να δεις αυτά τα νούμερα είναι να πας σε καθαρά αγωνιστική εφαρμογή (όπως έγγραψα σε προηγούμενο ποστ) ... οπότε τα 8χιλ θα γίνουν 18 κλπ κλπ

Μην πιστεύετε ότι λέει ο ο κάθε "βελτιωτής" ... αυτά τα νούμερα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

Το

τότε γιατί πχ στ m42 του e30 με το m42 του e36 βλέπουμε άλλα?οκ η διάφορα δεν είμαι μεγάλη αλλά γίνετε το αντίθετο από αυτό που λες

τι άλλα βλέπεις φίλε μου ???

δεν κατάλβες ΤΙΠΟΤΑ ... με 100 Νm/lt ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ να περάσεις τα 100-110 άλογα το λίτρο ... αν δεν στροφάρεις 10αρες !!!

επίσης τα 100 Νμ το λίτρο είναι πάνω κάτω ΟΡΙΟ για δρομίσια μοτερ ...


Παιδιά ότι και λένε ... και η πράξη και η θεωρία έχει αποδείξει ότι νούμερα της τάξεως των 110+ hp/lt ... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΡΙΟ ΓΙΑ ΑΤΜ ΜΟΤΕΡ !!!


Εκτός αν θέλουμε να λέμε ψέματα στον εαυτό μας για να γουστάρουμε ότι έχουμε 1000 άλογα αμάξι !!!

TSAF
24-06-11, 15:13
Ναι το πιστευω. Εχω δει σκαραβαιο στο Spa που απο 1,6 λιτρα μοτερ εβγαζε 190 αλογα. Γιατι λοιπον ο S38 να μη τα βγαζει. Το Εscort του Παπαδοπουλου το ειχαν βαλει στο Ford Performance και ειχε βγαλει το μοτερ 370 τροχο απο 2,0 λιτρο cosworth ατμοσφαιρα. Οσον αφορα το κοκκινο το Μ3 δουλευει 100αρα βενζινη. Και το δικο μου το μοτερ σαν βαση ειναι του 73 αλλα αντιστοιχα εχουν βγαλει κοντα τα 285 αλογα.

TSAF
24-06-11, 15:45
http://www.youtube.com/watch?v=9868ihgGVk8&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=VPVqYRrQBA0&feature=related

Aπο αυτον εχω παρει παρα πολλα πραγματα. Sorry για το ψεμα δεν ειναι 1600 αλλα 1603

ziaba
24-06-11, 22:41
τι άλλα βλέπεις φίλε μου ???


το m42 του e30 στροφαρει μέχρι 6500 κ εχει 95,7 Νm/l ενώ του e36 μέχρι 6200 κ εχει 97,4Νm/l μετά στο m44 η bmw ανέβασε τις στροφές στ 6500 και πάλι βλέπουμε λιγότερα Νm/l δηλ 94,9