PDA

Επιστροφή στο Forum : servotronic x1


Emar
27-06-11, 00:01
Καλησπέρα ξέρει κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς είναι το servotronic;
διάβασα ότι η e90 το έχει standard ενώ η x1 όχι. Αλήθεύει; ευχαριστώ!
το ψάχνω γιατι θέλω να πάρω την x1 s 20 d.

Emar
28-06-11, 21:25
Κανείς δεν γνωρίζει;

God
28-06-11, 21:47
Δεν γνωρίζω ποιό αυτοκίνητο το έχει standard ή όχι. Το Servotronic είναι ένα σχετικά απλό σύστημα που ρυθμίζει την "αίσθηση" του τιμονιού αναλόγως την ταχύτητα του οχήματος. Δηλαδή το τιμόνι διατηρείται πιο "βαρύ" όταν το αυτοκίνητο κινείται με πολλά χλμ για ευστάθεια και καλή αίσθηση αλλά είναι και πιο ελαφρύ όταν παρκάρεις.

bmwfan
05-08-11, 09:21
Η λειτουργία του servotronic είναι όπως την είπε ο GOD.

Τώρα ούτε στην Ε9χ-Ε8χ είναι στανταρ αλλά στα καινούργια που έχουν ηλεκτρική κρεμαργιέρα μπαίνει το servotronic μόνο με προγραμματισμό που κοστίζει περίπου 230€ και τπτ άλλο.

Στο X1 μπαίνει σαν extra απο το εργοστάσιο μόνο στα 4x4 diesel και στους βενζινοκινητήρες μόνο στον νέο 4κύλινδρο turbo και 4χ4. Στα πισωκίνητα δεν δίνει τον εξοπλισμό servotronic και κοστίζει περίπου 300€.

Μ.Φ.Χ

Emar
07-08-11, 22:56
Ευχαριστώ, πριν αποφασίσω θα πρέπει να εξετάσω πόσο βοηθά στην οδήγηση.
πχ στην X1 χωρίς servotronic ειναι το τιμονι πιο ελαφρυ σε υψηλες ταχυτητες η
πιο βαρυ σε παρκαρισματα;

rapid_fast
08-08-11, 00:45
Ευχαριστώ, πριν αποφασίσω θα πρέπει να εξετάσω πόσο βοηθά στην οδήγηση.
πχ στην X1 χωρίς servotronic ειναι το τιμονι πιο ελαφρυ σε υψηλες ταχυτητες η
πιο βαρυ σε παρκαρισματα;

βαρύτερο με λίγες στροφές του μοτέρ, ελαφρύτερο με πολλές...

oldcarskickass
08-08-11, 01:23
Μήπως εννοείς το ανάποδο;

ThaNOS E46coupe
08-08-11, 01:33
Μήπως εννοείς το ανάποδο;

οχι λευτερη...καλα τα λεει...ο παναγιωτης μιλαει για την περιπτωση που δεν υπαρχει σερβοτρονικ...

oldcarskickass
08-08-11, 13:03
Κι εγώ γιαυτή την περίπτωση λέω!

Ελαφρύ με λίγες στροφές του μοτέρ, βαρύτερο με πολλές...

rapid_fast
08-08-11, 14:22
Κι εγώ γιαυτή την περίπτωση λέω!

Ελαφρύ με λίγες στροφές του μοτέρ, βαρύτερο με πολλές...

Μπές σφεντόνα με πέμπτη σε στροφή, και κατέβασε τρίτη ταχύτητα να δεις τι θα γίνει..

oldcarskickass
08-08-11, 14:28
Μπές σφεντόνα με πέμπτη σε στροφή, και κατέβασε τρίτη ταχύτητα να δεις τι θα γίνει..

Κλήση με αυτόφωρο...

Το έχω κάνει και με τον άσσο και με το Ε36 και με το Ε30, δεν παρατήρησα κάποια αξιόλογη διαφορά στην αίσθηση, είχε κάποια διαφορά αλλά δεν ξέρω αν ήταν λόγω μεταφοράς βάρους. (με το τριαντάρι κόντεψα να ντελαπάρω κιόλας, χοχο)

rapid_fast
08-08-11, 14:42
Κλήση με αυτόφωρο...

Το έχω κάνει και με τον άσσο και με το Ε36 και με το Ε30, δεν παρατήρησα κάποια αξιόλογη διαφορά στην αίσθηση, είχε κάποια διαφορά αλλά δεν ξέρω αν ήταν λόγω μεταφοράς βάρους. (με το τριαντάρι κόντεψα να ντελαπάρω κιόλας, χοχο)

Ε, καλά το 30ρι είχε την ίδια αντλία με την 28..
Μεγάλη απάτη, μαρσάριζες σταματημένος και το τιμόνι γινόταν πούπουλο..
Νομίζω πάντως, οτι το κύκλωμα είχε επαφή με την υποπίεση του μοτέρ, και ανεξάρτητα απο
τις στροφές, όσο πήγαινες πιο γρήγορα τόσο κοβόταν η υποβοήθηση..
Απλά αν έτρεχες πχ, 130 με τρίτη, ήταν πιο ελαφρύ απο ότι με τετάρτη και πιο ελαφρύ απο
ότι με πέμπτη, αλλά σίγουρα πιο βαρύ απο ότι σταματημένο...
Αλλά μπορεί να κάνω και λάθος, οπότε μη λιθοβολήσετε ακόμα...

oldcarskickass
08-08-11, 17:40
Νομίζω πάντως, οτι το κύκλωμα είχε επαφή με την υποπίεση του μοτέρ, και ανεξάρτητα απο
τις στροφές, όσο πήγαινες πιο γρήγορα τόσο κοβόταν η υποβοήθηση..
Απλά αν έτρεχες πχ, 130 με τρίτη, ήταν πιο ελαφρύ απο ότι με τετάρτη και πιο ελαφρύ απο
ότι με πέμπτη, αλλά σίγουρα πιο βαρύ απο ότι σταματημένο...
Αλλά μπορεί να κάνω και λάθος, οπότε μη λιθοβολήσετε ακόμα...

Χμμ σαν κάτι να μου θυμίζει αυτό... αλλά για να είμαι καλυμμένος από όλες τις πλευρές>>>:banghead::banghead::banghead: