PDA

Επιστροφή στο Forum : Μπλοκέ σε Ε39


LEO328
26-06-11, 13:09
ρε παιδες σαν πιο εμπειροι να ρωτησω κατι?σε ε39 τι μαμα μπλοκε ταιριαζει?
αν θεωρηθει πολυ offtopic παρακαλω να διαγραφει.(αφορα μελος μας για αυτο ρωταω)..
ευχαριστω προκαταβολικα.

Stunt Mike
26-06-11, 21:54
ρε παιδες σαν πιο εμπειροι να ρωτησω κατι?σε ε39 τι μαμα μπλοκε ταιριαζει?
αν θεωρηθει πολυ offtopic παρακαλω να διαγραφει.(αφορα μελος μας για αυτο ρωταω)..
ευχαριστω προκαταβολικα.

Με μια γρηγορη αναζητηση παρατηρω οτι κανενα Ε39 πλην του Μ5 δεν φοραγε εργοστασιακο μπλοκε,οποτε μαλλον παει σε aftermarket λυση ο φιλος σου....

LEO328
26-06-11, 22:12
αυτο ειδα και γω μιχαλη που το ψαξα ελαφρως.thanks!τα λεμε.

AlexVag
30-06-11, 14:10
επειδη το μελος που αφορα ειμαι εγω...χαχα...η μονη λυση που εχω βρει ειναι αυτη http://www.streetandcircuit.gr/bmw-525i-528i-manual-e39-quaife-p-163588.html αλλα ειναι και λιγο ακριβη...εχετε κατι αλλο στο μυαλο σας? ενας σε ενα συνεργειο μου ειπε να το κολλησω...εσκασα στα γελια...γιατι πρωτον προφανως δεν θα αντεχε για πανω απο 2 μερες και δευτερον γιατι αν το κολλησω θα γινει 100% μπλοκε...που ειμαι σιγουρος οτι ο τυπος που μου το προτεινε δεν εχει ιδεα για το πως συμπεριφερεται ενα τετοια διαφορικο σε καθημερινη χρηση... ευχαριστω πολυ LEO για το ενδιαφερον σου παντως...

Stunt Mike
30-06-11, 15:05
kevin bird's garages UK.......ειναι πιο φτηνος.Εγω απο κει το πηρα....Κατω απο 1000αρικο ομως δεν παιζει γι' αφτερμαρκετ διαφορικο.Μετα πας σε φτιαχτη λυση κοντα στα 750 ευρω....Αν θες κατι πιο φτηνο ακομη,μην βαλεις μπλοκε,μαλλον δεν το χρειαζεσαι.... :)

M535 E28
30-06-11, 15:13
αν δεν κάνω λάθος μπορείς να βάλεις εντόσθια από πιο παλιό διαφορικό..(Ε34,Ε36 κλπ)

δεν έχω ασχοληθεί ακόμα με το δικό μου αλλά σύντομα θα το ψάξω

AlexVag
30-06-11, 15:31
η αληθεια ειναι οτι το μαξι το κυνηγαω αρκετα σε στροφες και μπαντιλικια και αυτο που δεν μου αρεσει καθολου ειναι οτι οταν πλαγιασει αρκετα, απο ενα σημειο και μετα αρχιζει να γυρναει μονο ο ενας τροχος και εκει γινεται λιγο απροβλεπτο...αρχιζει και κλοτσαει ο κωλος...βασικα με βλεπω να πηγαινω για το quaife...σιγουρη και δοκιμασμενη λυση

AlexVag
30-06-11, 15:33
αν δεν κάνω λάθος μπορείς να βάλεις εντόσθια από πιο παλιό διαφορικό..(Ε34,Ε36 κλπ)

δεν έχω ασχοληθεί ακόμα με το δικό μου αλλά σύντομα θα το ψάξω

αν το ψαξεις καποια στιγμη και βρεις ακρη στειλε ενα πμ...τωρα που θα παω θεσσαλονικη θα ρωτησω και το μηχανικο μου να δουμε τι μπορουμε να κανουμε

gregE36
05-07-11, 16:39
αυτο κανει??http://www.phantomgrip.com/

Driftakos
05-07-11, 16:55
Το θέμα με αυτό έχει ξανασυζητηθεί. Μπορείς να διαβάσεις εδώ

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=20042

AlexVag
05-07-11, 17:47
Το ειχα ψαξει παλια και δεν το εμπιστευτηκα απο αυτα που διαβασα κυριως απο φορουμ στ εξωτερικο

Stunt Mike
05-07-11, 18:08
Την κανει τη δουλιτσα του το Phantom Grip,αλλα δεν κανει για ντριφτοκαταστασεις.....για το 80% των οδηγων ομως ειναι μια χαρα για τα λεφτα του.....Δυστυχως εμενα δεν εδειξε και την απαιτουμενη αντοχη στο χρονο/χρηση τοτε.....αλλα εγω ντριφταριζα συνεχεια οποτε....λογικο.

AlexVag
05-07-11, 18:27
Την κανει τη δουλιτσα του το Phantom Grip,αλλα δεν κανει για ντριφτοκαταστασεις.....για το 80% των οδηγων ομως ειναι μια χαρα για τα λεφτα του.....Δυστυχως εμενα δεν εδειξε και την απαιτουμενη αντοχη στο χρονο/χρηση τοτε.....αλλα εγω ντριφταριζα συνεχεια οποτε....λογικο.

ε ολοι το μπλοκε για ντριφτ το θελουμε...αλλιως τι να το κανουμε; οκ στριβει λιγο καλυτερα με μπλοκε αλλα κανενας δεν το βαζει για αυτο το λογο σε πισωκινητο...χαχα

Stunt Mike
05-07-11, 18:40
To 80% των οδηγων δεν κανει ντριφτ...το πολυ πολυ κανενα παντιλικι......ειναι διαφορετικα πραγματα....και θες και διαφορετικο μπλοκε εκει...το Phantom Grip δεν ειναι μπλοκε απλως το προσομοιωνει εως ενος σημειου,στο πατημα του γκαζιου.Κι ως εκει κανει καλα τη δουλεια του.Οταν μιλαμε για ντριφτ(σπασιμο πολυ πριν τη στροφη,''ζυγισμα'',πορεια και τοποθετηση για την επομενη) ομως εκει εχει απαιτησεις απ'το διαφορικο....

Stunt Mike
05-07-11, 18:44
Εγω ειχα εργοστασιακο δισκατο και μετα εβαλα το P.G....Στην αρχη ελεγα,ενταξει για δρομο καλο ειναι(και ηταν οντως) παρολο που με πουλαγε μερικες φορες αλλα με την εμπειρια και προσπαθεια το κραταγα διπλωμενο.Αλλα οταν αρχισα να'χω απαιτησεις,προχωρησα σε Quaife......
Υ.Γ. ουτε το εργοστασιακο δισκατο μπλοκε κανει για ντριφτ...ειναι λιγο το 25%....

AlexVag
05-07-11, 18:47
Οχι σπασιμο πολυ πριν τη στροφη δεν με χρακτηριζει...μονο φλικ λιγο πριν την εισοδο και μετα στο πλαι σε διαδοχικες στροφες...αν η επομενη στροφη ειναι στα 150 μετρα δεν εχω τα χερια να το παω συνεχεια στο πλαι...ποσο σου κρατησε; σε επι τοπου στροφιλικι δουλευει;

Stunt Mike
05-07-11, 21:09
Εμενα το P.G. κρατησε δουλευοντας καλα 1000-1500χλμ.....μετα απλως εψαχνα αλλο διαφορικο....Γενικα απεχθανοταν τα ξεσπασματα ροπης και σιγουρα της 1ης.....Ισως σε πιο αργα αυτοκινητα 100-140hp να δουλευει καλα και για καιρο.....