PDA

Επιστροφή στο Forum : Z4 και υγραέριο???


djkostas20
28-06-11, 10:47
Με την τιμή της βενζίνης να είναι στα ύψη όλους πιστεύω μας απασχολεί η οικονομία καυσιμου και η μείωση το πιο βασικου και καθημερινου κόστους συντήρησης!

Εδώ και αρκετό καιρό λοιπόν επικρατεί στην Ελλάδα η λύση της υγραεριοκίνησης.
Ωστόσο υπάρχουν πολλά ερωτηματικά!

1) Είναι συμφέρουσα η εγκατάσταση του;

Για να είναι συμφέρουσα απαιτείται η διατήρηση της υπάρχουσας τιμής του υγραερίου κίνησης! Θα αλλάξει λοιπόν η φορολόγηση του ή οχι?

2) Μειώνεται η κατανάλωση;

Σύμφωνα με τα διάφορα έντυπα αυτή παραμένει ίδια ή ελαφρώς αυξημένη(1 λίτρο/100χιλ) με τα καινούρια κιτ. Πάντα όμως μιλάμε για ίδια κατανάλωση με καύσιμο μισής τιμής!

3) Βασικό επίσης είναι η απόδοση του κινητήρα και εαν επηρρεάζεται;

Όσο έχω ψάξει αυτή η μείωση είναι της τάξης 1-2% πράγμα που δεν γίνεται αισθητό στον οδηγό. Τι έχω δηλαδή 200, τι 198, τι 195. Εμένα μου φαίνεται ίδιο!

4) Ακόμα πιο βασικό είναι αν καταστρέφει τον κινητήρα;

Εδώ πάλι όλοι υποστηρίζουν ότι λόγω καλύτερης κάυσης του υγραερίου δεν αφήνει κατάλοιπα και έτσι αυξάνεται η μακροζωία του κινητήρα και εδώ προσθέτεται και η αδυναμία νόθευσης του υγραερίου.

5) Ασφάλεια;

Υπάρχουν πολλά βίντεο και στο youtube που αποδεικνύουν ότι είναι ασφαλές όσο η βενζίνη ενώ τα κιτ έχουν κυκλώματα ασφαλείας και απομόνωσης σε περίπτωση σύγκρουσης.

6) Απόσβεση;

Εδώ λοιπόν παίζει ρόλο η επιλογή του κιτ και το πόσο κοστίζει καθώς φυσικά η χρήση του αυτοκινήτου και η μέση κατανάλωση του. Όσο μεγαλύτερη είναι η κατανάλωση και η χρήση τόσο πιο γρήγορα γίνεται η απόσβεση.

7) Μόδα ή όχι;





Ας πάω τώρα και στα δικά μου δεδομένα. Με 9.5-10 μεικτή κατανάλωση και ελάχιστο ετήσιο κύκλο 20.000 χλμ και κανονική αυτονομία ας πούμε 400 χιλιόμετρα.

20.000/400=50 γεμίσματα των 50 λίτρων περίπου άρα 2500 λίτρα ετησιως

2500 λίτρα με 1.60 τιμή = 4000€

2500λίτρα με 0.80 τιμή υγραερίου = 2000€

Άρα εντός έτους κάνω απόσβεση της εγκατάστασης και του κιτ. Ωστόσο όλα αυτά θεωρητικά και όχι πρακτικά και με απαραίτητη προυπόθεση την διατήρηση της τιμής του υγραερίου.

Για να είμαι ειλικρινής σκέφτηκα την λύση ενός scooter αλλά δεν είμαι fan της μηχανής ειδικά με τους απρόσεχτους οδηγούς της Ελλάδας.

Αρκετά μεγάλο το δίλημμα μπορώ να πώ και σχεδόν αν ημέρα αλλάζω γνώμη για το αν θα προχωρήσω σε εγκατάσταση ή οχι.

Driftakos
28-06-11, 10:59
Μεταφέρθηκε το θέμα στην κατάλληλη ενότητα (lpg και εναλλακτικά καυσιμα)

αν ρίξεις ένα βλέφαρο θα δεις διαφορα ενδιαφέροντα θέματα όπως αυτό

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=25613

djkostas20
28-06-11, 11:02
Συγνώμη για το νέο thread δεν είχα πάει είδηση την δημιουργία νέας ενότητας στο φόρουμ.

Fanatic
28-06-11, 18:29
Αν δεν θες να παρεις scooter (εγω αυτο θα εκανα αν δεν ειχα εταιρικο), παρε ενα παμφηνο japanese καρο(starlet, micra κτλ)...εγω στο Ζ δεν θα εβαζα υγραεριο....πρωτον εκει που καθεται η φιαλη σιγουρα αλλαζει την κατανομη του βαρους και ειναι κριμα σε ενα sport ζυγισμενο αμαξι να το κανεις αυτο...

djkostas20
29-06-11, 11:20
Κοίτα δεν είμαι πιστάκιας ούτε κάνω 360 κάθε μέρα. Η κατανομή βάρους από εργοστάσιο φαντάζομαι είναι με γεμάτο ρεζερβουάρ, 70 κιλά οδηγό και άδειο αυτοκίνητο. Θές κατι τα πράγματα στο χώρο αποσκευών, θες κάτι ότι είμαι 100 κιλά κάτι από εδώ κάτι απο εκεί δεν είσαι ποτέ στα ίδια κιλά! Δεν πιστεύω ότι θα χάσει το στήσιμο του αυτοκινήτου από μία τέτοια μετατροπή! Εκτός αν κυνηγάς χρόνους που τότε όλα παίζουν το ρόλο τους!!!

Αν θα πήγαινα σε αυτοκίνητο δεύτερο θα πήγαινα σε ντίζελ και μάλλον smart αλλά εκεί μιλάμε για άλλο μπάτζετ. Αν είναι χαλάσω 1500-2000 θα προτιμούσα να πάω σε μηχανάκι που θα έβλεπα δραματική διαφορά στην κατανάλωση εκτός. Οπότε ψάχνω να δώ αν συμφέρει από οικονομικούς λόγους και φυσικά αξιοπιστίας το υγραέριο πάντα με το φόβο της Ελληνικής φορολογίας μέχρι να γίνει η απόσβεση.

gsova
29-06-11, 11:23
Αν θα πήγαινα σε αυτοκίνητο δεύτερο θα πήγαινα σε ντίζελ και μάλλον smart αλλά εκεί μιλάμε για άλλο μπάτζετ.

Δεν περιμένεις λίγο για το θέμα του πετρελαίου, τώρα που κάτι ακούγεται;

Αλήθεια, στη Z4, έχει χώρο για τη μπουκάλα;

God
29-06-11, 13:01
Γρήγορες απαντήσεις:

1) Αν κάνεις χλμ ναι.
2) Η κατανάλωση όχι, το κόστος του καυσίμου όμως είναι μισό.
3) Μικροπράγματα, δεν θα καταλάβεις ποτέ την διαφορά.
4) Όχι, τουλάχιστον όχι τον δικό σου κινητήρα.
5) Είναι ασφαλέστερο της βενζίνης...
6) Εσύ ξέρεις τι χρήση κάνεις, εσύ μόνο μπορείς να υπολογίσεις την απόσβεση. Εγώ κάνω απόσβεση σε 6 μήνες.
7) Δεν θα το έλεγα μόδα, μάλλον ανάγκη των καιρών...

Αν βάλεις κιτ εσύ πλήρωσε κάτι παραπάνω και βάλε υγρής έγχυσης. Έτσι και λιγότερη κατανάλωση έχεις και καμία διαφορά στην απόδοση σε σχέση με την βενζίνη.

Το πρόβλημά σου είναι το που θα βάλεις την μπουκάλα βέβαια! Θα σκοτώσεις τελείως τον χώρο αποσκευών αν βάλεις "θερμοσίφωνο"!

laantonios
29-06-11, 22:13
απαντώ και εγώ εν τάχει ως χρήστης e36 lpg

1) Εξαρτάται που θα κάνεις την εγκατάσταση
2) Αυξάνεται η κατανάλωση, μειώνεται κατα 40% το κόστος έως το ±2018
3) Πιστεύω πως πάει πιο ομαλά
4) Αποφεύγεις τις τελικές ...
5) Πιο ασφαλές απο τη βενζίνη & σίγουρα απο το πετρέλαιο.
6) Ανάλογα με τα χιλιόμετρα.
7) Θα το χαρακτήριζα σφάξιμο λαμαρίνας με σκοπό την μείωση της χασούρας. Σε καινούριο αυτοκίνητο δε θα το έκανα ποτέ.

djkostas20
04-07-11, 11:21
Από όσο γνωρίζω βγαίνει η ρεζέρβα της βενζίνης και μπαίνει εκεί το ντεπόζιτο υγραερίου. Αν θές όμως μεγαλύτερο πάει στο χώρο αποσκευών. Εδώ λοιπόν θα ρωτήσω ένα συνεργείο αν μπορεί να φύγει η μπαταρία από αυτόν το χώρο( εκεί που άλλα αυτοκίνητα έχουν το έξτρα λάστιχο) και να έμπαινε εκεί μία μπουκάλα που δεν θα μου τρώει και χώρο αποσκευών!!!! Και η μπαταρία να πάει μπροστά!

Τέσπα απ' ότι διαβάζω δεν προκαλεί βλάβες οπότε θα πάω να ρωτήσω 3-4 εγκαταστάτες... Ίσως ανεβω και Αθήνα για εγκατάσταση!

@ laantonios όσο για το κόστος μην είσαι τόσο σίγουρος για το 2018... Ειδικά στην χώρα μας και με την κατάσταση που επικρατεί!!!

God
04-07-11, 12:09
Από όσο γνωρίζω βγαίνει η ρεζέρβα της βενζίνης και μπαίνει εκεί το ντεπόζιτο υγραερίου.

Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση. Ποτέ και με τίποτα. Η βενζίνη όχι απλά δεν φεύγει αλλά το αυτοκίνητο συνεχίζει και λειτουργεί με βενζίνη κάθε φορά που είναι κρύο και ώσπου να ζεσταθεί.

Η μπαταρία και να μετακινηθεί, ο χώρος είναι πολύ μικρός για να μπει ρεζέρβα άξια λόγου.

laantonios
04-07-11, 14:54
Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση. Ποτέ και με τίποτα. Η βενζίνη όχι απλά δεν φεύγει αλλά το αυτοκίνητο συνεχίζει και λειτουργεί με βενζίνη κάθε φορά που είναι κρύο και ώσπου να ζεσταθεί.

Η μπαταρία και να μετακινηθεί, ο χώρος είναι πολύ μικρός για να μπει ρεζέρβα άξια λόγου.

ακριβώς

όσον αφορά την τιμή η Ευρωπαϊκή Οδηγία 2003/96/ΕΚ του Συμβουλίου, της 27ης Οκτωβρίου 2003, σχετικά με την αναδιάρθρωση του κοινοτικού πλαισίου φορολογίας των ενεργειακών προϊόντων και της ηλεκτρικής ενέργειας όπου μεταξύ των άλλων αναφέρεται:

(26) Είναι σκόπιμο να δημιουργηθεί ένα κοινοτικό πλαίσιο που θα επιτρέπει στα κράτη μέλη να απαλλάσσουν από ή να μειώνουν τους ειδικούς φόρους κατανάλωσης υπέρ των βιοκαυσίμων το οποίο θα ευνοεί μια καλύτερη λειτουργία της εσωτερικής αγοράς και θα παρέχει επαρκή βαθμό ασφάλειας δικαίου στα κράτη μέλη και στους οικονομικούς φορείς. Θα πρέπει να περιορισθούν οι στρεβλώσεις του ανταγωνισμού και να εξακολουθήσει να παρέχεται στους παραγωγούς και διανομείς βιοκαυσίμων το κίνητρο της μείωσης του βασικού κόστους, μεταξύ άλλων με προσαρμογές από τα κράτη μέλη ανάλογα με τις διακυμάνσεις στις τιμές των πρώτων υλών.

προτείνει και δεν επιβάλλει => όντως ελπίζουμε να μην κάνουν την πατάτα.

djkostas20
04-07-11, 16:16
Το ότι απλά προτείνουν είναι γνωστό... Εξάλλου θα τονίσω ότι και για την φορολογία μας στα αυτοκίνητα είμαστε κατηγορούμενοι σαν κράτος για τους δασμούς κτλ κτλ αφού το αυτοκίνητο βγαίνει από το εργοστάσιο με υπολογισμένους όλους τους φόρους πλην του ΦΠΑ κάθε κράτους και παρόλα αυτά συνεχίζουμε και επιμένουμε να βάζουμε δασμούς και άλλα τέτοια γιατί ε΄χουμε κέρδος παρά το πρόστιμο που πληρώνουμε σαν κράτος για αυτές τις φορολογίες!

(Ενδεικτικά Ζ4 idrive 2.3 είχε στην Γερμανία πριν από 6 μήνες χωρίς γερμανικό φόρο 29000, με γερμανικό 33-34000 ενώ εδώ 60500!!!!!! Βασική έκδοση όλα αυτά χωρίς καν δέρμα και μεταλλικό!
Και σε κατάλογο των έξτρα δέρμα και μεταλλικό είχαν 1480€ ενώ εδώ στη Ελλάδα μετά από προσφορά που πήρα είχαν 3130€!!!)

Δίδαγμα??? Στο Ελλαδιστάν μας μην είστε σίγουροι για τίποτα και ειδικά όταν πρόκειται για φορολογία του κράτους και δεν πάει να το επιβάλει και ο ίδιος ο Θεός!!!

harrys
10-06-12, 05:37
Τελικά παιδιά υπάρχει τρόπος να μπει lpg στο Z4 οπουδήποτε αλλού εκτός από τον χώρο αποσκευών?
Εκεί στο χώρο της μπαταρίας?
Μπροστα στο μοτερ σε κανα χώρο? Αν έβγαζα το δοχειο για πιτσιλιχτηρια?

Δεν θέλω να φάω χώρο αποσκευών.. είναι απίστευτο!
Και το τεποζητο δεν με νοιάζει αν θα είναι μικρό!
20λιτρα θα μου είναι ΟΚ!


Είμαι σε μια φάση που θεωρώ μεγάλη μ@λακία να πουλήσω το Ζ4 για ξεφτίλα χρήματα και σκέφτομαι τρόπους για να το κρατήσω...

kplc16
10-06-12, 07:44
Τελικά παιδιά υπάρχει τρόπος να μπει lpg στο Z4 οπουδήποτε αλλού εκτός από τον χώρο αποσκευών?
Εκεί στο χώρο της μπαταρίας?
Μπροστα στο μοτερ σε κανα χώρο? Αν έβγαζα το δοχειο για πιτσιλιχτηρια?

Δεν θέλω να φάω χώρο αποσκευών.. είναι απίστευτο!
Και το τεποζητο δεν με νοιάζει αν θα είναι μικρό!
20λιτρα θα μου είναι ΟΚ!


Είμαι σε μια φάση που θεωρώ μεγάλη μ@λακία να πουλήσω το Ζ4 για ξεφτίλα χρήματα και σκέφτομαι τρόπους για να το κρατήσω...

Η τεχνικη νομοθεσια σου επιτρεπει να τοποθετησεις ρεζερβα στο χωρο των αποσκευων μονο απο οσο γνωριζω.
Βαλε μια σχαρα στο πισω καπω αγορασε και ενα αδιαβροχο sac voyage και θα εισαι αρχηγος.

danos
10-06-12, 19:30
http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=44&t=1167&p=18352&hilit=BMW+valvetronic#p18352


Δες εδω ανάλογα με την ρεζέρβα υπάρχουν διάφορες δεξαμενές όπως και όρθιες κτλ