PDA

Επιστροφή στο Forum : Κόκινο φωτάκι λαδιών και θόρυβος!


voula
10-07-11, 16:19
Γειά σε όλους σας,
Έχω μια Ε 46 compact του 2001 με 100.000 χιλιόμετρα! Δεν είχα αντιμετωπίσει κανένα σοβαρό πρόβλημα μέχρι πρίν δύο μήνες .Μετα απο 100 χιλιόμετρα ταξίδι και ενώ σταμάτησα σε ενα φανάρι μου άναψε το κόκκινο λαμπάκι λαδιών.Οταν ανέβαζα τις στροφές εσβηνε.Το πήγα αμέσως στο συνεργείο και μου άλλαξαν το φιλτρο και κάτι αλλο που δεν θυμάμαι να σας πώ,και μου είπαν οτι αν ανάψει και πάλι να το πάω πάλι. Για δύο μήνες δεν άναψε πάλι.
Ξάνα πήγα στο συνεργείο για το service στα 100.000 χιλιόμετρα,και έφυγα.
Μετά απο μια εβδομάδα έχοντας κάνει 300 χιλιόμετρα και σταματώντας σε διόδια άναψε παλι το κόκκινο λαμπάκι και μέχρι να βρω χώρο να σταματήσω άκουσα να κάνει θόρυβο,σαν να είχε πετρελαιοκινητήρα!
Μου είπαν απο το συνεργειο να το φορτώσω ,όπως και έκανα!

Αυτή τη στιγμή είναι σε σταθμό της Express.
Θα ήθελα να σας ρωτήσω τι νομίζετε ότι έχει συμβεί;
Έχει σπάσει ο κινητήρας;
Και αν ναι,έχει εθύνη το συνεργείο;
Να το πάω στο ίδιο συνεργείο αφου βάλω πραγματογνώμονα για να μπορώ να αποδείξω οτι εχει ευθύνη το συνεργείο και να ενεργήσω ανάλογα;

Σας ευχαριστώ εκ΄των προτέρων!
Βούλα

God
10-07-11, 16:27
Το λαμπάκι ανάβει όταν δεν υπάρχει πίεση λαδιών, που πάει να πει ότι είτε δεν έχει λάδι μέσα (το πιο πιθανό) ή χάλασε η αντλία λαδιού.

Για να έσπασε τόσο εύκολα, πολύ αμφιβάλλω, ειδικά αν μιλάμε για Μ43 κινητήρα. Αν έχει λάδια όμως μέσα κανονικά, θέλει αλλαγή αντλίας λαδιού. Αλλιώς απλώς θέλει λάδια...

Τι κυβικά είναι το αυτοκίνητο (για να καταλάβουμε και ποιός κινητήρας είναι);

Dimitris ///M
10-07-11, 16:29
Έχεις παρατηρήσει διαροή λαδιών? Πχ όταν μείνει αρκετή ώρα σε ένα σημείο το αυτοκίνητο και πας να φύγεις έχεις δεί κάτω απο την μηχανή λάδια?

Πιθανώς να χάνει απο κάπου τα λάδια ο κινητήρας και να μένει χωρίς λάδια!
Αυτό μπορεί να είναι απο σωληνάκια, φλάτζα, ακόμα και απο την τάπα του κάρτερ κάτω απο τον κινητήρα....

voula
10-07-11, 16:42
Eίναι 1600 cc. Οχι δεν έχει διαρροή λαδιών και έχει λάδια !
Εγώ ανησυχώ και απο τον έντονο θόρυβο του κινητήρα!

Dimitris ///M
10-07-11, 16:42
Τότε έχει πρόβλημα η αντλία λαδιού.... Δεν σηκώνει τα λάδια σωστά πάνω, για αυτό μόλις πατάς γκάζει ανεβαίνουν οι στροφές και κατα συνέπεια η πίεση του λαδιού για αυτό σβήνει όταν πατάς γκάζι και στο ρελαντί ανάβει...

Ο θόρυβος μπορεί να είναι της αντλίας που δεν λειτουργεί σωστά αλλά για να λες σαν ντίζελ, το ίδιο έκανε και σε εμένα (Μ40) και ήταν τα ωστήρια.... Αν εχει υδραυλικά "στέγνωσαν" απο λάδι και κόλλησαν.... Αλλά επειδή δεν γνωρίζω τον κινητήρα σου καλύτερα ας πεί κάποιος που τον ξέρει καλύτερα!

voula
10-07-11, 16:44
Εύχομαι να είναι έτσι!!

God
10-07-11, 17:38
Eίναι 1600 cc. Οχι δεν έχει διαρροή λαδιών και έχει λάδια !
Εγώ ανησυχώ και απο τον έντονο θόρυβο του κινητήρα!

Ο θόρυβος είναι επειδή στο καπάκι δεν πάει λάδι, γι'αυτό σου ανάβει και το λαμπάκι εξ'άλλου. Μόλις επισκευαστεί πιθανότατα θα σταματήσει.

voula
10-07-11, 18:21
Σας ευχαριστώ πολυ για τις απαντήσεις σας! Μου δώσατε κουράγειο,γιατί πίστευα οτι θα είναι μεγαλύτερο το πρόβλημα!!

Nick_compact
10-07-11, 18:40
Συνάντησε στο συνεργείο πριν μερικές εβδομάδες ένα 318Ci Valvetronic με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα που περιγράφεις! Θα ρωτήσω τον μηχανικό μου να μου πει τι ακριβώς ήταν τελικά. Η αντλία λαδιού είναι η λογική εξήγηση, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω και πως μπορεί να φταίει. 2 ροτοράκια έχει μέσα, αν κάποιο είχε σπάσει δε θα ανέβαζε καθόλου λάδι, και φθορά αυτά είναι σχεδόν αδύνατο να παρουσιάσουν.

rapid_fast
10-07-11, 19:58
Γειά σε όλους σας,
.Μετα απο 100 χιλιόμετρα ταξίδι και ενώ σταμάτησα σε ενα φανάρι μου άναψε το κόκκινο λαμπάκι λαδιών.Οταν ανέβαζα τις στροφές εσβηνε


Αυτό είναι το σωστό.. Να ανάβει κόκκινο λαμπάκι και να φωνάζει το μοτέρ
"ΖΗΤΑΩ ΛΑΔΙ ΦΘΕΙΡΟΜΑΙ" και εμείς να ανεβάζουμε στροφές...
Πώς πρέπει να σχεδιαστεί ένα σύστημα προειδοποίησης για να είναι κατανοητό??
Να κάνει ηλεκτροσόκ στον οδηγό και να τον αφήνει αναίσθητο??
Τέλος εποχής το μοτέρ,
400 χιλιόμετρα ανέμελης οδήγησης χωρίς πίεση λαδιού=ευθανασία στο κεφαλάρι..

Dimitris ///M
11-07-11, 00:04
Αυτό είναι το σωστό.. Να ανάβει κόκκινο λαμπάκι και να φωνάζει το μοτέρ
"ΖΗΤΑΩ ΛΑΔΙ ΦΘΕΙΡΟΜΑΙ" και εμείς να ανεβάζουμε στροφές...
Πώς πρέπει να σχεδιαστεί ένα σύστημα προειδοποίησης για να είναι κατανοητό??
Να κάνει ηλεκτροσόκ στον οδηγό και να τον αφήνει αναίσθητο??
Τέλος εποχής το μοτέρ,
400 χιλιόμετρα ανέμελης οδήγησης χωρίς πίεση λαδιού=ευθανασία στο κεφαλάρι..

Ένας γνωστός με αυτοκίνητο άλλης μάρκας, στο ρελαντί άναβε το λαμπάκι και όταν πάταγε γκάζι έσβηνε. Του έλεγα κάθε μέρα "ρε πάμε να του βάλουμε λίγο λάδι". Αποτέλεσμα: το άφησε έτσι για ΜΗΝΕΣ!

ThaNOS E46coupe
11-07-11, 02:14
Αυτό είναι το σωστό.. Να ανάβει κόκκινο λαμπάκι και να φωνάζει το μοτέρ
"ΖΗΤΑΩ ΛΑΔΙ ΦΘΕΙΡΟΜΑΙ" και εμείς να ανεβάζουμε στροφές...
Πώς πρέπει να σχεδιαστεί ένα σύστημα προειδοποίησης για να είναι κατανοητό??
Να κάνει ηλεκτροσόκ στον οδηγό και να τον αφήνει αναίσθητο??
Τέλος εποχής το μοτέρ,
400 χιλιόμετρα ανέμελης οδήγησης χωρίς πίεση λαδιού=ευθανασία στο κεφαλάρι..
Αφου το ξερεις ρε οτι ο ελληνας με τους κοφτες και σφυροκαλεμα κανει το μαστορα....
Ένας γνωστός με αυτοκίνητο άλλης μάρκας, στο ρελαντί άναβε το λαμπάκι και όταν πάταγε γκάζι έσβηνε. Του έλεγα κάθε μέρα "ρε πάμε να του βάλουμε λίγο λάδι". Αποτέλεσμα: το άφησε έτσι για ΜΗΝΕΣ!
εσυ να κοψεις τις κακες παρεες...:friday:

voula
14-07-11, 15:42
Λοιπόν,να σας πω τι είχε συμβεί στο αυτοκίνητο μου.Σας γράφω την γνωματευση που μου έδωσε το συνεργείο.
Να σας ενημερώσω οτι μένω στα Καλάβρυτα,το θόρυβο τον έκανε έξω απο την Μαλακάσα και αναγκάστηκα να φορτώσω και να στείλω το αυτοκίνητο στην Πάτρα που είναι και το συνεργείο που πήγαινα για servise. Μετά απο συμβουλή κάποιου φίλου που ξέρει απο BMW,το πήρα απο την Πάτρα (ευτύχως δεν το είχα ξεφορτώσει στο συνεργειο )και το ξαναπήγα στην Αθήνα και έγιναν οι παρακάτω διαπιστώσεις:

Εκθεση/διαγνωση Αθηνα 12/7/2011

μετα την παραλαβη του υπ αριθμ ΑΧΤ..... BMW 316i compact ιδιοκτησιας......
απο το συνεργειο μας *****......***** διαπιστωθηκαν τα εξης:

Ο κινητηρας χτυπουσε εντονα δημιουργωντας μεταλλικο θορυβο.
Διαγνωστηκε λασκαρισμα της καδενας χρονισμου του κινητηρα/ εκκεντροφορων.
(Ως γνωστον αυτο, αποτελει αιτια καταστροφης του κινητηρα).

Σε πρωτον ελεγχο ελεγξαμε τα λαδια του οχηματος. Στην φωτο 0202 φαινεται καθαρα οτι τα λαδια δεν εχουν αλλαχτει πριν απο 550χλμ οπως αναφερει το ενδεικτικο ταμπελακι ενος συνεργειου Πατρων.
Εχουμε κρατησει δειγμα σε μπουκαλι το οποιο και παραδιδουμε στην ιδιοκτητρια του οχηματος για τυχον περαιτερω τεχνικο/χημικο ελεγχο που επιθυμει.
Το φιλτρο λαδιου του κινητηρα, φωτο 0196, και αυτο δεν εχει αλλαχτει πριν 550χλμ οπως το συνεργειο Πατρων αναφερει, διοτι ειναι πληρως αλλοιωμενο/παραμορφωμενο οπως συμβαινει σε φιλτρα που εχουν να αλλαχτουν για τουλαχιστον 15-20χιλ χλμ.
Της το παραδιδουμε και αυτο.
Εφοσον εχουμε κατεστραμμενα/ καμμενα λαδια και χαλασμενο φιλτρο, αυτοματως εχουμε απωλεια πιεσης λαδιου σε ολα τα συστηματα του κινητηρα, που για να λειτουργησουν σωστα χρειαζονται υψηλη πιεση.
Εχουμε επισης μεγαλο ρισκο καταστροφης του κινητηρα εφοσον δεν προστατευεται καν, απο σωστη λιπανση.
(και μαλλιστα σε καλοκαιρινη περιοδο)
Ετσι ελεγξαμε τον τεντωτηρα της καδενας εκκεντροφορων, ο οποιος απο κακη ποιοτητα λιπαντικου και χαμηλη πιεση ειναι χαλασμενος.
Τον αντικαθιστουμε(φωτο 0207) και της παραδιδουμε τον παλαιο.
Αντικαθιστουμε και την ηλεκτροβαλβιδα πιεσης λαδιων με νεα γνησια (φωτο 0208) και παραδιδουμε την παλαια στην ιδιοκτητρια.
Αντικαθιστουμε νεο φιλτρο λαδιου, και καινουρια λαδια Bmw High-Power 10w-40w.
Ελεγχουμε το φιλτρο Αερα εισαγωγης. Το φιλτρο δεν εχει αλλαχτει προσφατα. Ειναι βρωμικο και πολυκαιρισμενο. (φωτο 0210)
Αντκαθισταται και αυτο με νεο γνησιο, και παραδιδεται το παλαιο.
Επισης η μπαταρια μαρκας DF που εχει αντικατασταθει προσφατα απο το συνεργειο Πατρων, δεν ειναι η γνησια ενδεδειγμενη Bmw.

Η χαλαροτητα του τεντωτηρα καδενας χρονισμου, απο την χαμηλη ποιοτητα λαδιων και πιεσης, προκαλωντας το λασκαρισμα της καδενας χρονισμου του κινητηρα, οδηγει σε αποσυντονιση/ξεχρονισμα, με αποτελεσμα πολλες φορες να σπανε βαλβιδες/πιστονια.
(Μεγαλη ζημια που απαιτει λυσιμο του μισου κινητηρα)
Σε χειροτερη των περιπτωσεων (σε μεγαλο ταξιδι με φορτιο), ο κινητηρας μπορουσε να σπασει 'χτυπωντας' μπιελα η μεταλλα στροφαλου, απο την κακη ποιοτητα λαδιων και φιλτρου λαδιων.(Μεγαλη ζημια που απαιτει λυσιμο ολου του κινητηρα)
Επισης ενδεικτικο συμπτωμα ειναι να μην παιρνει εμπρος το μοτερ (λογω ασυγχρονισμου).

Αυτό σημαίνει οτι απο τύχη γλύτωσα την μηχανή του αυτοκινήτου μου!
Και τώρα,ποιός μου πληρώνει εμένα όλοι την ταλαιπωρία,αλλά περισσότερο την ψυχική οδύνη που πέρασα 5 μέρες;

Dimitris ///M
14-07-11, 16:11
1ον. Μην ξαναπάς στο συνεργείο που πήγαινες
2ον. Ωραίος μάστορας που δεν σφίγγει τις καδένες χρονισμού....
3ον. Η μπαταρία οκ δεν είναι και τόσο τραγικό, με aftermarket μπαταρία είμαι τόσα χρόνια δεν είδα πρόβλημα
4ον. Αν ήσουν οδηγός τύπου "κοντράκιας του μήνα" και πήγαινες το αυτοκίνητο στα κόκκινα κάθε μέρα όλη μέρα τότε θα είχε γίνει κοτέτσι ο κινητήρας, αλλά με νορμάλ οδήγηση που κάνεις (υποθέτω) την γλύτωσες....



5ον. Ξέχασέ το και απλά άλλαξε μάστορα/συνεργείο :)

Dim77
14-07-11, 17:28
Έχω μια Ε 46 compact του 2001 με 100.000 χιλιόμετρα!


Άρα έχεις κινητήρα Ν40Β16 .


Αντικαθιστουμε νεο φιλτρο λαδιου, και καινουρια λαδια Bmw High-Power 10w-40w.

Επισης η μπαταρια μαρκας DF που εχει αντικατασταθει προσφατα απο το συνεργειο Πατρων, δεν ειναι η γνησια ενδεδειγμενη Bmw.



Αν ισχύει το γεγονός ότι δεν σου είχαν αλλάξει, λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρος από το συνεργείο στην Πάτρα είναι τραγικό.

Αλλά και ο ''σωστός'' σου έβαλε λάθος λάδια και για την μπαταρία....ε εντάξει...δεν είναι σοβαρό θέμα ότι είναι άλλης μάρκας και όχι ...μπαταρία BMW.

Το μοτέρ σου σύμφωνα με την BMW θέλει λάδια που καλύπτουν την προδιαγραφή BMW Longlife 01 (LL-01) ή ανώτερη (LL-04)

Τα λάδια αυτά είναι 0-30, 0-40, 5-30, 5-40. 10-40 αποκλείεται πάντως.

Σου δίνουν ολόκληρη επιστολή με τα λάθη και παραλείψεις του άλλου συνεργείου και αναφέρουν με άνεση και σιγουριά ότι σου έβαλαν 10-40 λάδι BMW και ...η μπαταρία δεν είναι...BMW?:nixweiss:

Αν στην Πάτρα πάντως πλήρωσες και δε σου άλλαξαν τιποτα στο σέρβις...πήγαινε πες τους το, όπως και φυσικά οτι κατάφεραν να χάσουν έναν πελάτη με πολύ έξυπνο τρόπο.

Πάει αυτοκίνητο με πρόβλημα σε συνεργείο για σέρβις και δεν του αλλάζουν ούτε λάδια?:ylsuper:

giannis 116
14-07-11, 19:06
Κυνηγα το συνεργειο στην Πατρα, βαλε δικηγορο και τραβα τους στα δικαστηρια να σε αποζημιωσουν οσο δεν παει. Επισης δυσφημισε τους οπου και οσο μπορεις!

antreas
14-07-11, 19:13
Άρα έχεις κινητήρα Ν40Β16 .




Αλλά και ο ''σωστός'' σου έβαλε λάθος λάδια και για την μπαταρία....ε εντάξει...δεν είναι σοβαρό θέμα ότι είναι άλλης μάρκας και όχι ...μπαταρία BMW.

Το μοτέρ σου σύμφωνα με την BMW θέλει λάδια που καλύπτουν την προδιαγραφή BMW Longlife 01 (LL-01) ή ανώτερη (LL-04)

Τα λάδια αυτά είναι 0-30, 0-40, 5-30, 5-40. 10-40 αποκλείεται πάντως.

Πάει αυτοκίνητο με πρόβλημα σε συνεργείο για σέρβις και δεν του αλλάζουν ούτε λάδια?:ylsuper:

Μια χαρά λάδια βάλανε το 10-40 ειναι κομπλέ

rapid_fast
14-07-11, 19:55
Ολη η έκθεση είναι μια φάρσα,
χωρίς ίχνος μηχανολογικής αλήθειας.
Είναι αδύνατον να λασκάρει καδένα από έλλειψη πίεσης λαδιού, καθότι λιπαίνεται
με εμποτισμό.
Είναι αδύνατο να χαλάσει ο τεντωτήρας απο ποιότητα λαδιού, διότι σε αυτή την περίπτωση
έχουμε δημιουργία ιζιματικών εναποθέσεων, και αυτό που πονάει πρώτο είναι οι αυλοί/φλογέρες από τις βαλβίδες και δεν έκαναν τίποτε για καθαρισμό εκεί.
Επιπρόσθετα, εάν τα λάδια δεν έχουν αλλαχτεί, αλλά έχουν αρχίσει να διασπώνται,
σημαίνει οτι αρχίζουν και να καίγονται. Συνεπώς, θα έπρεπε να υπάρχει τακτική συμπλήρωση
απο πλευράς οδηγού, ποσότητας 0,5 μέχρι και 1 λίτρο/1000 χιλιόμετρα..
Ποσότητα ισόποση με πλήρη αλλαγή λαδιών κάθε 8.000 χιλιόμετρα δηλαδή.
Και προσοχή, καίγεται μόνο το κακό λάδι, το νέο παραμένει εκει..
Συνεχίζοντας, είναι αδύνατο να έχεις πρόβλημα θραύσης μπιέλας απο κακή ποιότητα λαδιού,
ή πρόβλημα στα μέταλλα του στροφάλου, μιας και χρειάζεται έντονη υπερθέρμανση για
να συμβεί αυτό, ή καταστροφή κουζινέτων. Τα κουζινέτα δε, σπάνε όταν είναι λάθος σε
διάσταση, και σφιχτά, ή όταν έχουμε υπερθέρμανση κινητήρα.
(φαινόμενα που δεν παρατηρήθηκαν)
Η γνωμάτευση, αλλά και οι διορθωτικές ενέργειες, είναι άκρως αντιφατικές.
Απορρίπτω το κείμενο στο σύνολο του, σαν φαιδρό και εγκάθετο.

God
14-07-11, 21:25
Ολη η έκθεση είναι μια φάρσα,
χωρίς ίχνος μηχανολογικής αλήθειας.

Ξερά και απλά, συμφωνώ.

Ξερότερα, πάρα πολύ δύσκολα οποιοδήποτε συνεργείο δίνει "τεχνική έκθεση" και μάλιστα μόνο σε μία ημέρα, ούτε οποιοδήποτε συνεργείο που σέβεται την υπόληψή του αφήνει την έκθεση να την συντάξει ο βοηθός του μάστορα (γιατί αυτός την έχει γράψει αυτή). Οπότε εάν σου έδωσαν "επίσημο έγγραφο" που να αναγράφει αυτά τα πράγματα και σε αυτό το ύφος, το βάζουμε στην λίστα των "προς αποφυγή".

Εκτός βέβαια εάν δεν μας λες κάτι;

Dim77
14-07-11, 21:49
Μια χαρά λάδια βάλανε το 10-40 ειναι κομπλέ

Εσύ έχεις Μ43 κινητήρα και μπορεί να δέχεται και λάδια LL-98 (παλαιότερης προδιαγραφής) που έχουν και 10-40 στη γκάμα.

Το Ν40 ΔΕΝ είναι κομπλέ με λάδια LL-98.

Συμφωνώ περί φάρσας για την έκθεση του συνεργείου.

Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συμβούν όλα αυτά όπως προέγραψε ο rapid_fast, να τα βρήκαν, να τα διόρθωσαν βάζοντας και 10W-40 τονίζοντας το...και να τόνισαν ότι τους φταίει και η ...μη BMW μπαταρία. Σοβαρός άνθρωπος δεν το αναφέρει καν αυτό. Πάλι καλά που δεν της έγραψαν ότι είχε...άλλη μάρκα λάστιχα.

Ελπίζω πραγματικά να μην είναι (τραγική) προσπάθεια διαφήμισης των καλών υπηρεσιών του 2ου συνεργείου που αναφέρεται ΚΑΚΩΣ με το όνομα του, που ...έσωσε το μοτέρ της Βούλας.

Υ.Γ. Εγώ πιστεύω ότι το μοτέρ της Βούλας αν είχαν συμβεί τα παραπάνω θα ήταν σε καρότσα από ημιφορτηγό Ιαπωνικής εταιρείας (sic) καθοδόν για διαλυτήριο μετάλλων.

Παρεμπιπτόντως, αφήνοντας τα λάδια 15000-20000 χλμ (μιλάμε για BMW λάδια LL-01), δεν είναι κατεστραμμένα και να δημιουργήσουν όλα αυτά τα ...φοβερά που διαπιστώθηκαν στην ''έκθεση''. Μπορεί να είναι καλύτερα να αλλάζουμε στα 10-12000χλμ, αλλά δε σημαίνει ότι καταστράφηκαν στα 15000χλμ.

voula
15-07-11, 09:42
Διάβασα αυτά που γράφετε και σε τεχνικό επίπεδο δεν έχω να πω κάτι γιατί δεν γνωρίζω.
Αυτό που θα σας πω μονο είναι,ότι την επίβλεψη των εργασιών την είχε φίλος μου που έτυχε να ερθει στην Ελλάδα απο τη Γερμανία και ασχολείται με την αναβάθμηση των software σε ακριβά αυτοκίνητα περιλαμβανομένων και των BMW καθώς επίσης εχει και μονάδα κατασκευής σασμάν για ακριβά αυτοκίνητα! Αυτά σας τα λέω για να καταλάβετε οτι έχει εξιδικευμένη γνώση πάνω στο αντικείμενο!
Όσο για την αναφορά που κάνει η έκθεση για την μπαταρία,δεν αναφέρει οτι ειναι υπεύθυνη για το πρόβλημα του αυτοκινήτου,αλλά κάνει την διαπίστωση οτι δεν ειναι αυθεντική και αυτό το κάνει κατόπιν δικής μου απαίτησης.
Επίσης να προσθέσω οτι το αυτοκίνητο έχει τεράστια διαφορα στην συμπεριφορά του ,στην κατανάλωση ,ακόμα και στον κλιματισμό!!
Και φυσικά θα κυνηγήσω το συνεργειο στην Πάτρα,μήπως γλυτώσει κανένας ανθρωπος την περιουσία του που τους την εμπιστεύεται!!!
Πέραν τούτου ουδέν!

Dim77
15-07-11, 10:02
Εντάξει, απλά η έκθεση είναι λίγο περίεργη.

Αν αληθεύει, τότε το συνεργείο στην πάτρα προφανώς έχει ευθύνη.

(Καταρχάς το να πληρώνεις αλλαγή λαδιών-φίλτρου κλπ και να ΜΗΝ τα αλλάζουν συνιστά απάτη, άσχετα αν γίνει ζημιά ή όχι).

Πάντως για καλό και για κακό...άλλαξε και λάδια, με λάδια που θα πληρούν τις προδιαγραφές BMW LL-01 ή LL-04 (άσχετα αν θα είναι Castrol, Mobil, Elf, Motul ή κάτι άλλο αρκεί να γράφουν ότι πληρούν τις προδιαγραφές LL-01 ή LL-04), καθώς το BMW high power 10w-40 είναι μάλλον προδιαγραφών LL-98 (παλαιότερη προδιαγραφή).

mike21
15-07-11, 10:04
Αν κατάλαβα καλά τα λάδια είχαν κάνει 550χλ παραπάνω απο ότι έπρεπε και για αυτό το λόγο ήταν σε αυτή την άθλια κατάσταση,ή είχαν να τα αλλάξουν απο το καιρό της ρούμελης;γιατί εάν είχαν κάνει 550χλ παραπάνω και έφτασε το μοτέρ σε αυτή τη κατάσταση εμένα μου φαίνετε αστείο(μιλάω συγκεκριμένα για το λαμπάκι της πίεσης,όχι για τα υπόλοιπα)

voula
15-07-11, 10:24
Πρίν μια εβδομάδα απο το περιστατικό,είχα κάνει service και μου είπαν οτι άλλαξαν λάδια,φίλτρο λαδιού,φίλτρο βενζίνης,φίλτρο αέρα,φιλτρο κλιματισμού και μπουζί.
Μετά απο 500 χιλιόμετρα άναψε κόκκινο φωτάκι λαδιών και στο συνεργείο μου είπαν οτι τα λάδια ήταν σαν να είχαν κανει 15-20 χιλιαδες χιλιόμετρα!! Μάλλον δεν μπήκαν στον κόπο να τα αλλάξουν όπως και το φίλτρο αέρα που έχει ημερομηνία πάνω του 2005!!

giannis 116
15-07-11, 14:25
Απατεωνες! Κυνηγα τους οσο δε παει!

rapid_fast
15-07-11, 15:22
Αυτό που θα σας πω μονο είναι,ότι την επίβλεψη των εργασιών την είχε φίλος μου που έτυχε να ερθει στην Ελλάδα απο τη Γερμανία και ασχολείται με την αναβάθμηση των software σε ακριβά αυτοκίνητα περιλαμβανομένων και των BMW καθώς επίσης εχει και μονάδα κατασκευής σασμάν για ακριβά αυτοκίνητα! Αυτά σας τα λέω για να καταλάβετε οτι έχει εξιδικευμένη γνώση πάνω στο αντικείμενο!
Όσο για την αναφορά που κάνει η έκθεση για την μπαταρία,δεν αναφέρει οτι ειναι υπεύθυνη για το πρόβλημα του αυτοκινήτου,αλλά κάνει την διαπίστωση οτι δεν ειναι αυθεντική και αυτό το κάνει κατόπιν δικής μου απαίτησης.
Επίσης να προσθέσω οτι το αυτοκίνητο έχει τεράστια διαφορα στην συμπεριφορά του ,στην κατανάλωση ,ακόμα και στον κλιματισμό!!
Και φυσικά θα κυνηγήσω το συνεργειο στην Πάτρα,μήπως γλυτώσει κανένας ανθρωπος την περιουσία του που τους την εμπιστεύεται!!!
Πέραν τούτου ουδέν!
Πώς τυχαίνει μερικές φορές,
όταν έχουμε το πρόβλημα, να εμφανίζεται τσούπ δια μαγείας ο φίλος μας, ο οποίος έχει
και μονάδα κατασκευής σασμάν..
Δε χρειάζεται αναφορά για την μπαταρία, η γνήσια φωνάζει επάνω BMW GROUP ORIGINAL PART σε 4 διαφορετικά σημεία..
Μετά βεβαιότητος, το πρόβλημα επηρέαζε τον κλιματισμό, πρέπει να σας το επιβεβαίωσε και
ο φίλος σας με την εξειδικευμένη γνώση.
Φυσικά και δεν έχετε απολύτως καμία πιθανότητα επιτυχίας όσο και να χτυπηθείτε με το
συνεργείο των Πατρών.
Ενημερωτικά, υποχρεούστε απο το νόμο, να αποστείλετε αρχικά εξώδικο για τα παράπονα σας, και κατόπιν, και αφού έχετε ενημερώσει σχετικά μέσα στο εξώδικο, να ορίσετε εξωτερικό εμπειρογνώμονα μηχανολόγο μηχανικό, τα στοιχεία του οποίου υποχρεούστε
να παραθέσετε στο εξώδικο, ο οποίος θα προβεί σε λεπτομερή έλεγχο και ανάλυση όλων
των θεμάτων τα οποία λέτε ότι είχατε.
Κατόπιν, αυτός, σε συνεργασία με εξωτερικά εργαστήρια θα κάνει χημικές αναλύσεις, οπτικό έλεγχο, θα συλλέξει στοιχεία και φωτογραφικό υλικό, και θα ζητήσει βάση των παραστατικών που έχετε στα χέρια σας, να δοθούν τα τιμολόγια αγοράς όλων των υλικών τα οποία εμπλέκονται στα παραστατικά σας, από το συνεργείο, τον έμπορο λιανικής, καθώς και από το εργοστάσιο.
Μπορεί όπως εσείς λέτε να βγάλατε ένα τεμάχιο κατασκευής 2004 μέσα από το αυτοκίνητο, και αυτό να έχει περαστεί με παραστατικά στο όχημα σας το 2011.
Εάν προκύπτει ότι το τεμάχιο είχε ξεμείνει σε μια αποθήκη για 6 χρόνια,
δε σημαίνει οτι βρίσκεται στο όχημα σας 6 χρόνια, ούτε οτι ο μηχανικός δεν έκανε σωστά
την εργασία του..