EVANGELOS
14-07-11, 13:59
Έγινε χθες επαναληπτικό με φίλο με 335 στα σκοτάδια ... από την προηγούμενη φορά φόρεσε επιπλέον σκάστρες και downpipes και ανέβασε 14,5 psi και ήθελε να ξαναδοκιμάσει
1ες ρολ δύο ανοίγματα καθαρά μπροστά το Μ3 στο 2ο πάτημα πατήσαμε μέχρι 240 κοντερ , στο πρώτο πιο λίγα
2ες ρολ πάλι δύο πατήματα ... στο πάτα κάνει το Μ3 ένα αμάξι και κάτι ... στον κόφτη 4ης (200) έχει μαζέψει και παίζουν παρέα αν και πιστέυω ότι αν πηγαίναμε μέχρι κόφτες 5ης (270 κοντέρ) θα πέρναγε μάλλον το Ε92 αλλά τη μία τελέιωσε ο δρόμος την άλλη έκοψα εγώ :D
από την προηγούμενη φορά είναι σαφώς βελτιωμένο το 335 που μάλιστα έγραψε από ότι μου είπε 13 400ρι και κάτω από 4,9" 0-100
χτες το βραδυ βρεθηκαμε με τον ευαγγελο στα σκοταδια για να κανουμε κανενα πατηματακι μιας και την τελευταια φορα που προσπαθησαμε εμεινε απο δισκο.
απο βελτιωσεις τα αμαξια ειναι το δικο μου..φιλτρο-προγραμμα ολοσοσωμη εξατμιση και full ντυμενο και του βαγγελη αντι για χταποδι εχει alpha N και full ελαφρωμα.
καναμε 2 πατηματα ενα αναβαση και ενα καταβαση.
στο πρωτο πατημα λοιπον αναβαση με πολυ καλο συγχρονισμο στις κορνες και πολυ καλες αλλαγες και οι δυο στις ταχυτητες εως και τα 400 μετρα πηγαιναμε μαζι και μετα τα 400 ο βαγγελης ξεμυτιζε με αποτελεσμα στα 600+ να περναει ο βαγγελης με ενα φτερο με μισο αμαξι διαφορα(ο προφυλακτηρας μου ηταν μεταξυ πορτας και φτερου) εκει η διαφορα κλειδωνε χωρις να μπορω να μαζεψω αλλα και χωρις να μου ανοιγει αλλο ο βαγγελης.
στο 2ο πατημα καταβαση παλι με πολυ καλο συγχρονισμο στις κορνες πεταγομαι δυνατα πλεον(καθολου σπινιαρισμα) κανω ενα αμαξι στην δευτερα αλλα και παλι μετα 400 μετρα ο βαγγελης ηταν σχεδον διπλα μου(οτι διαφορα ειχα εγω στην αναβαση) οπου απο εκει και περα και παλι για αρκετα μετρα η διαφορα κλειδωσε υπερ του βαγγελη στο φτερο με μισο αμαξι υπερ του.και παλι ουτε μαζευα αλλα ουτε και ανοιγε.
σε συζητηση με τον βαγγελη θεωρουμε οτι λογω σπινιαρισματος του βαγγελη και οχι λογω δυναμης σε πιθανο πατημα απο σταση 0-400 θα ειμουνα μπροστα λογω καλυτερου στησιματος και μηδενικου σχεδον σπινιαρισματος.
τα ειπαμε παρα πολυ ωραια και σε πολυ καλο κλιμα,συζητησαμε διαφορα για αμαξια και δουλειες και αποχωρησαμε για τγο σπιτι...στην παρεα ηταν και ο γιωργος με το πορσε!πολυ ομορφο!
δύο πολύ καλά πατήματα με αντιπροσωπευτικά αμάξια
για το πάτημα με το Μ3 το ποστ μου είναι
κατ'αρχάς η παρουσία του Κάλαντα προσδίδει ένα τόνο επισημότητας στο θρέντ ... πως να το κάνουμε ... οπότε θα προσπαθήσω να είμαι σοβαρός στις διατυπώσεις μου !!!
Τώρα στα του πατήματος ... πραγματικά ήθελα να γίνει με τον Σταμάτη και γιατί την προηγούμενη φορά "έκλασε" ο δίσκος μου και τον κουβάλησα τσάμπα και γιατί το αμάξι του είναι από τα 2-3 πιο ενδιαφέροντα για πάτημα Μ3 με το οποίο δεν είχαμε πατήσει ποτέ ...
για μένα τέτοια πατήματα με καλούς οδηγούς και σωστό ρολ πάτημα είναι καλά για να βγάλεις και μερικά συμπεράσματα εκτός από το κλασικό ποιός ήταν μπροστά και ποιός πίσω
αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι αν και περίμενα μοτερικά να είναι πιο δυνατό αφού στροφάρει 500 rpm παραπάνω φοράει πολύ πιο επιθετικό πρόγραμμα με φουλ αβάνς λόγω βελτιωτικού και έχει ποιό ελέυθερη εξαγωγή (λόγω ss χταποδιών) από ότι είδα στα πολλά χλμ αντί να μου ανοίγει αυτός του ανοίγω εγώ ελαφρά
από την άλλη στην κατάβαση που μειώνεται η μεταφορά βάρους πίσω επάνω στις αλλαγές ... η διαφορά των cup (ειδικά σε 18αρα διασταση) σε σχέση με τα απλά ps2 (σε 19άρα με πολύ μικρό προφίλ) ήταν επίσης εντυπωσιακή αφού μου έκανε 1 αμάξι ακριβώς στην αλλαγή 1ης-2ας
αν κάτι θα άλλαζα μετά την κόντρα με το Σταμάτη στο αμάξι μου θα ήταν ίσως τα ps2 σε cup
πάντως ανεξάρτητα του τι έχει κατά καιρούς ειπωθεί για μένα το 46άρι θέλει ελάφρωμα , κοντό διαφορικό , στη χειρότερη ps2 και ακόμα καλύτερα cup (toyo κλπ το χαντακώνουν το αμάξι) και αν έχει κάποιος όρεξη (και λεφτά) κατάργηση του μαφ
τέλος επιβεβαιώνεται πάλι ο Γιώργος που αν και εγώ ήμουνα σίγουρος ότι θα είμαι πίσω επέμενε για το αντίθετο ... έχει χάρισμα αυτό το παιδί ... επίσης από τότε που πήγα στο λασιχά του το αμάξι πήρε τα πάνω του χαχαχαχαχαχα
τέσπα ήταν πολύ καλή φάση σε άριστο κλίμα ... κρίμα που δεν ήρθαν στη γέφυρα τα παιδιά με το 36άρι να τα λέγαμε με τον "zf"
αντιγραφή από το street
1ες ρολ δύο ανοίγματα καθαρά μπροστά το Μ3 στο 2ο πάτημα πατήσαμε μέχρι 240 κοντερ , στο πρώτο πιο λίγα
2ες ρολ πάλι δύο πατήματα ... στο πάτα κάνει το Μ3 ένα αμάξι και κάτι ... στον κόφτη 4ης (200) έχει μαζέψει και παίζουν παρέα αν και πιστέυω ότι αν πηγαίναμε μέχρι κόφτες 5ης (270 κοντέρ) θα πέρναγε μάλλον το Ε92 αλλά τη μία τελέιωσε ο δρόμος την άλλη έκοψα εγώ :D
από την προηγούμενη φορά είναι σαφώς βελτιωμένο το 335 που μάλιστα έγραψε από ότι μου είπε 13 400ρι και κάτω από 4,9" 0-100
χτες το βραδυ βρεθηκαμε με τον ευαγγελο στα σκοταδια για να κανουμε κανενα πατηματακι μιας και την τελευταια φορα που προσπαθησαμε εμεινε απο δισκο.
απο βελτιωσεις τα αμαξια ειναι το δικο μου..φιλτρο-προγραμμα ολοσοσωμη εξατμιση και full ντυμενο και του βαγγελη αντι για χταποδι εχει alpha N και full ελαφρωμα.
καναμε 2 πατηματα ενα αναβαση και ενα καταβαση.
στο πρωτο πατημα λοιπον αναβαση με πολυ καλο συγχρονισμο στις κορνες και πολυ καλες αλλαγες και οι δυο στις ταχυτητες εως και τα 400 μετρα πηγαιναμε μαζι και μετα τα 400 ο βαγγελης ξεμυτιζε με αποτελεσμα στα 600+ να περναει ο βαγγελης με ενα φτερο με μισο αμαξι διαφορα(ο προφυλακτηρας μου ηταν μεταξυ πορτας και φτερου) εκει η διαφορα κλειδωνε χωρις να μπορω να μαζεψω αλλα και χωρις να μου ανοιγει αλλο ο βαγγελης.
στο 2ο πατημα καταβαση παλι με πολυ καλο συγχρονισμο στις κορνες πεταγομαι δυνατα πλεον(καθολου σπινιαρισμα) κανω ενα αμαξι στην δευτερα αλλα και παλι μετα 400 μετρα ο βαγγελης ηταν σχεδον διπλα μου(οτι διαφορα ειχα εγω στην αναβαση) οπου απο εκει και περα και παλι για αρκετα μετρα η διαφορα κλειδωσε υπερ του βαγγελη στο φτερο με μισο αμαξι υπερ του.και παλι ουτε μαζευα αλλα ουτε και ανοιγε.
σε συζητηση με τον βαγγελη θεωρουμε οτι λογω σπινιαρισματος του βαγγελη και οχι λογω δυναμης σε πιθανο πατημα απο σταση 0-400 θα ειμουνα μπροστα λογω καλυτερου στησιματος και μηδενικου σχεδον σπινιαρισματος.
τα ειπαμε παρα πολυ ωραια και σε πολυ καλο κλιμα,συζητησαμε διαφορα για αμαξια και δουλειες και αποχωρησαμε για τγο σπιτι...στην παρεα ηταν και ο γιωργος με το πορσε!πολυ ομορφο!
δύο πολύ καλά πατήματα με αντιπροσωπευτικά αμάξια
για το πάτημα με το Μ3 το ποστ μου είναι
κατ'αρχάς η παρουσία του Κάλαντα προσδίδει ένα τόνο επισημότητας στο θρέντ ... πως να το κάνουμε ... οπότε θα προσπαθήσω να είμαι σοβαρός στις διατυπώσεις μου !!!
Τώρα στα του πατήματος ... πραγματικά ήθελα να γίνει με τον Σταμάτη και γιατί την προηγούμενη φορά "έκλασε" ο δίσκος μου και τον κουβάλησα τσάμπα και γιατί το αμάξι του είναι από τα 2-3 πιο ενδιαφέροντα για πάτημα Μ3 με το οποίο δεν είχαμε πατήσει ποτέ ...
για μένα τέτοια πατήματα με καλούς οδηγούς και σωστό ρολ πάτημα είναι καλά για να βγάλεις και μερικά συμπεράσματα εκτός από το κλασικό ποιός ήταν μπροστά και ποιός πίσω
αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι αν και περίμενα μοτερικά να είναι πιο δυνατό αφού στροφάρει 500 rpm παραπάνω φοράει πολύ πιο επιθετικό πρόγραμμα με φουλ αβάνς λόγω βελτιωτικού και έχει ποιό ελέυθερη εξαγωγή (λόγω ss χταποδιών) από ότι είδα στα πολλά χλμ αντί να μου ανοίγει αυτός του ανοίγω εγώ ελαφρά
από την άλλη στην κατάβαση που μειώνεται η μεταφορά βάρους πίσω επάνω στις αλλαγές ... η διαφορά των cup (ειδικά σε 18αρα διασταση) σε σχέση με τα απλά ps2 (σε 19άρα με πολύ μικρό προφίλ) ήταν επίσης εντυπωσιακή αφού μου έκανε 1 αμάξι ακριβώς στην αλλαγή 1ης-2ας
αν κάτι θα άλλαζα μετά την κόντρα με το Σταμάτη στο αμάξι μου θα ήταν ίσως τα ps2 σε cup
πάντως ανεξάρτητα του τι έχει κατά καιρούς ειπωθεί για μένα το 46άρι θέλει ελάφρωμα , κοντό διαφορικό , στη χειρότερη ps2 και ακόμα καλύτερα cup (toyo κλπ το χαντακώνουν το αμάξι) και αν έχει κάποιος όρεξη (και λεφτά) κατάργηση του μαφ
τέλος επιβεβαιώνεται πάλι ο Γιώργος που αν και εγώ ήμουνα σίγουρος ότι θα είμαι πίσω επέμενε για το αντίθετο ... έχει χάρισμα αυτό το παιδί ... επίσης από τότε που πήγα στο λασιχά του το αμάξι πήρε τα πάνω του χαχαχαχαχαχα
τέσπα ήταν πολύ καλή φάση σε άριστο κλίμα ... κρίμα που δεν ήρθαν στη γέφυρα τα παιδιά με το 36άρι να τα λέγαμε με τον "zf"
αντιγραφή από το street