PDA

Επιστροφή στο Forum : Μ3 Ε46 vs 335 vs M3 E46


EVANGELOS
14-07-11, 13:59
Έγινε χθες επαναληπτικό με φίλο με 335 στα σκοτάδια ... από την προηγούμενη φορά φόρεσε επιπλέον σκάστρες και downpipes και ανέβασε 14,5 psi και ήθελε να ξαναδοκιμάσει

1ες ρολ δύο ανοίγματα καθαρά μπροστά το Μ3 στο 2ο πάτημα πατήσαμε μέχρι 240 κοντερ , στο πρώτο πιο λίγα

2ες ρολ πάλι δύο πατήματα ... στο πάτα κάνει το Μ3 ένα αμάξι και κάτι ... στον κόφτη 4ης (200) έχει μαζέψει και παίζουν παρέα αν και πιστέυω ότι αν πηγαίναμε μέχρι κόφτες 5ης (270 κοντέρ) θα πέρναγε μάλλον το Ε92 αλλά τη μία τελέιωσε ο δρόμος την άλλη έκοψα εγώ :D

από την προηγούμενη φορά είναι σαφώς βελτιωμένο το 335 που μάλιστα έγραψε από ότι μου είπε 13 400ρι και κάτω από 4,9" 0-100


χτες το βραδυ βρεθηκαμε με τον ευαγγελο στα σκοταδια για να κανουμε κανενα πατηματακι μιας και την τελευταια φορα που προσπαθησαμε εμεινε απο δισκο.

απο βελτιωσεις τα αμαξια ειναι το δικο μου..φιλτρο-προγραμμα ολοσοσωμη εξατμιση και full ντυμενο και του βαγγελη αντι για χταποδι εχει alpha N και full ελαφρωμα.

καναμε 2 πατηματα ενα αναβαση και ενα καταβαση.

στο πρωτο πατημα λοιπον αναβαση με πολυ καλο συγχρονισμο στις κορνες και πολυ καλες αλλαγες και οι δυο στις ταχυτητες εως και τα 400 μετρα πηγαιναμε μαζι και μετα τα 400 ο βαγγελης ξεμυτιζε με αποτελεσμα στα 600+ να περναει ο βαγγελης με ενα φτερο με μισο αμαξι διαφορα(ο προφυλακτηρας μου ηταν μεταξυ πορτας και φτερου) εκει η διαφορα κλειδωνε χωρις να μπορω να μαζεψω αλλα και χωρις να μου ανοιγει αλλο ο βαγγελης.

στο 2ο πατημα καταβαση παλι με πολυ καλο συγχρονισμο στις κορνες πεταγομαι δυνατα πλεον(καθολου σπινιαρισμα) κανω ενα αμαξι στην δευτερα αλλα και παλι μετα 400 μετρα ο βαγγελης ηταν σχεδον διπλα μου(οτι διαφορα ειχα εγω στην αναβαση) οπου απο εκει και περα και παλι για αρκετα μετρα η διαφορα κλειδωσε υπερ του βαγγελη στο φτερο με μισο αμαξι υπερ του.και παλι ουτε μαζευα αλλα ουτε και ανοιγε.


σε συζητηση με τον βαγγελη θεωρουμε οτι λογω σπινιαρισματος του βαγγελη και οχι λογω δυναμης σε πιθανο πατημα απο σταση 0-400 θα ειμουνα μπροστα λογω καλυτερου στησιματος και μηδενικου σχεδον σπινιαρισματος.

τα ειπαμε παρα πολυ ωραια και σε πολυ καλο κλιμα,συζητησαμε διαφορα για αμαξια και δουλειες και αποχωρησαμε για τγο σπιτι...στην παρεα ηταν και ο γιωργος με το πορσε!πολυ ομορφο!

δύο πολύ καλά πατήματα με αντιπροσωπευτικά αμάξια

για το πάτημα με το Μ3 το ποστ μου είναι


κατ'αρχάς η παρουσία του Κάλαντα προσδίδει ένα τόνο επισημότητας στο θρέντ ... πως να το κάνουμε ... οπότε θα προσπαθήσω να είμαι σοβαρός στις διατυπώσεις μου !!!

Τώρα στα του πατήματος ... πραγματικά ήθελα να γίνει με τον Σταμάτη και γιατί την προηγούμενη φορά "έκλασε" ο δίσκος μου και τον κουβάλησα τσάμπα και γιατί το αμάξι του είναι από τα 2-3 πιο ενδιαφέροντα για πάτημα Μ3 με το οποίο δεν είχαμε πατήσει ποτέ ...

για μένα τέτοια πατήματα με καλούς οδηγούς και σωστό ρολ πάτημα είναι καλά για να βγάλεις και μερικά συμπεράσματα εκτός από το κλασικό ποιός ήταν μπροστά και ποιός πίσω

αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι αν και περίμενα μοτερικά να είναι πιο δυνατό αφού στροφάρει 500 rpm παραπάνω φοράει πολύ πιο επιθετικό πρόγραμμα με φουλ αβάνς λόγω βελτιωτικού και έχει ποιό ελέυθερη εξαγωγή (λόγω ss χταποδιών) από ότι είδα στα πολλά χλμ αντί να μου ανοίγει αυτός του ανοίγω εγώ ελαφρά

από την άλλη στην κατάβαση που μειώνεται η μεταφορά βάρους πίσω επάνω στις αλλαγές ... η διαφορά των cup (ειδικά σε 18αρα διασταση) σε σχέση με τα απλά ps2 (σε 19άρα με πολύ μικρό προφίλ) ήταν επίσης εντυπωσιακή αφού μου έκανε 1 αμάξι ακριβώς στην αλλαγή 1ης-2ας

αν κάτι θα άλλαζα μετά την κόντρα με το Σταμάτη στο αμάξι μου θα ήταν ίσως τα ps2 σε cup

πάντως ανεξάρτητα του τι έχει κατά καιρούς ειπωθεί για μένα το 46άρι θέλει ελάφρωμα , κοντό διαφορικό , στη χειρότερη ps2 και ακόμα καλύτερα cup (toyo κλπ το χαντακώνουν το αμάξι) και αν έχει κάποιος όρεξη (και λεφτά) κατάργηση του μαφ

τέλος επιβεβαιώνεται πάλι ο Γιώργος που αν και εγώ ήμουνα σίγουρος ότι θα είμαι πίσω επέμενε για το αντίθετο ... έχει χάρισμα αυτό το παιδί ... επίσης από τότε που πήγα στο λασιχά του το αμάξι πήρε τα πάνω του χαχαχαχαχαχα

τέσπα ήταν πολύ καλή φάση σε άριστο κλίμα ... κρίμα που δεν ήρθαν στη γέφυρα τα παιδιά με το 36άρι να τα λέγαμε με τον "zf"

αντιγραφή από το street

panos 316T
14-07-11, 14:20
δεν περνιούνται εύκολα τα ε46άρια Βαγγέλη....ειδικά από άλλα 46αρια και 335! ....καλή φάση....:D

πέρα από την πλάκα μου κάνει εντύπωση με τις 19άρες που φοράς...

επειδή πρόλαβα και είδα εξαρχής το τελευταίο πάτημα με το Χάρη (είχα άλλες δουλειές :D )
μου έδινε την εντύπωση της υστέρησης(lag )το 335 και εκεί έχτιζες την διαφορά...

πάντως με τέτοια κρίση έχεις "ανοίξει τις δουλειές σου" ! χαχαχαχα

EVANGELOS
14-07-11, 14:26
http://www.youtube.com/watch?v=fBlXbG4_5KQ&feature=player_embedded

εδώ το βίντεο με το Μ3 στο 2ο πάτημα που περνάω με πανοραμική λήψη του Γιώργου ... ούτε στο άβαταρ τέτοιες λήψεις !!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ

Dimitris ///M
14-07-11, 14:30
Βλέπω πάντως άξια και τα 2 αυτοκίνητα!

InsaneDriver
14-07-11, 14:32
Αυτά έγραψα εγώ...

Έτσι έγινε.

Στο 1ο πάτημα από 1ες ήμουν στον κώλο του, δηλαδή ένα αμάξι μπροστά ο Βαγγέλης και στο 2ο από πρώτες ήταν μπροστά 1,5 περίπου αυτοκίνητο.

Στα πατήματα από 2ες στο πρώτο πάτα μου κάνει λίγο λιγότερο από ένα αμάξι και μαζεύω, όπου στις 4ες έως εκεί που κόψαμε ξεμύτησα ελάχιστα(μισό φτερό). Στο δεύτερο ήρθα δίπλα πάλι αλλά ήταν ελάχιστα μπροστά ο Βαγγέλης νομίζω.


Γενικά όση διαφορά έκανε το Μ3 ήταν στο πάτα και μετά σταθεροποιούσα και ή μάζευα ή έμενε εκεί. Βέβαια μετά τα πρώτα 2 πατήματα ανέβαζα σιγά σιγά θερμοκρασίες και ήταν μείον.

Επιφυλάσομαι για επανάληψη με 16 psi, μιας και δεν είναι full ακόμα από ρύθμιση.

Το Μ3 του Βαγγέλη πάει μπάλα πάντως αφού ο συνδυασμός δύναμη-βάρος παίζει πολύ δυνατά. Εμένα είναι 1600παρά κιλά μετρημένο σε πλάστιγγα.
Μακράν το πιο γρήγορο e46 ατμόσφαιρα στην Ελλάδα πιστεύω.-



μου έδινε την εντύπωση της υστέρησης(lag )το 335 και εκεί έχτιζες την διαφορά...



Δεν ήθελα να το πω για να μην φανεί σαν δικαιολογία ή κάτι άλλο, αλλά αυτό συμβαίνει. Όποτε πατάγαμε έκανε ένα αμάξι και μετά έτρεχα να προλάβω και είτε έφτανα είτε όχι. Νομίζω ότι έχει να κάνει με την οδήγηση μου. Ίσως είναι λάθος στο πάτα σε ένα turbo αμάξι να σανιδώνεις τέρμα το γκάζι γιατί έστω και στιγμιαία θα λαγγάρει. Πρέπει να κάνω δοκιμές στο θέμα αυτό.

Όπως και να έχει πάντως θα ξαναγίνει με 16 psi που θα δουλεύει μόνιμα το αμάξι, γιατί είχα βάλει λίγες μέρες πριν τα downpipes και ανεβάζω σταδιακά την πίεση ώστε να δω αν όλα λειτουργούν σωστα(κυρίως με την αντλία που είναι ευπαθής στα n54) και να κάνει σωστό adaptation.

graphe36
14-07-11, 14:34
Μες τη μαυρη τη νυχτα τρεχατε? Ετσι για να ανεβει και λιγο η αδρεναλινη??

EVANGELOS
14-07-11, 14:36
για αυτό λέγονται σκοτάδια !!! :D :D :D

panos 316T
14-07-11, 14:43
Φιλε Χαρη ακριβως ετσι οπως τα ειπες συμβαινει...
Μηπως ειναι καλυτερα απο σταση;
ποσο μαλλον με εκπληκτικο χρονο που εχεις κανει 0-100;

EVANGELOS
14-07-11, 15:01
H λογική λέει ότι θα έχει περισσότερο λαγκ από 0 χαω ... είναι και σπινιάρισμα και λαγκ Πάνο ... κοίτα έχω πατήσει με S2K τουρμπάτο 360 ρόδα από 1ες Κερατέα ... στο πάτα του κάνω ακόμα μεγαλύτερη διαφορά ...

δε γίνεται να έχεις την απόκριση του s54 με τουρμπιστό

InsaneDriver
14-07-11, 15:16
δε γίνεται να έχεις την απόκριση του s54 με τουρμπιστό

Προφανώς, αλλά όλες τις φορές είναι σαν να πατάω γκάζι τουλάχιστον μισό δευτερόλεπτο μετά από εσένα που έχεις τρελή απόκριση.

Θα δοκιμάσω σε μετρήσεις με performance box να πατάω στην αρχή λιγότερο(πχ 3/4 γκάζι) και μετά αφού σπουλάρουν τα καυσαέρια να σανιδώνω. Θέλει δοκιμές και θα φανεί από το χρονόμετρο. :nixweiss:


Από στάση φίλε Pano 316T έκανα 2 εκκινήσεις για χαβαλέ να δω που βρισκόμαστε. Πραγματικά το λυπάμαι χωρίς μπλοκέ να χοροπηδάει να βρει πρόσφυση. Δεν αξίζει η καταπόνηση αυτή πιστεύω. Πάντως από στάση και 2.000 στροφές δεν υπάρχει lag.

Ωρίστε οι μετρήσεις:
http://img856.imageshack.us/img856/9318/ins0100.jpg
http://img26.imageshack.us/img26/8306/ins400m.jpg

EVANGELOS
14-07-11, 15:28
ρε συ Χάρη με παρεμφερές σε άλογα τουρμπιστό π.χ. κ04 ή κανά έβο (αληθινό 1ο στάδιο) έχεις δοκιμάσει ?

chief
14-07-11, 15:29
Χαρη και του φιλου μου το 335 μρ Vishnou κανει lag στην αλλαγη 1ης - 2ης.

InsaneDriver
14-07-11, 15:38
Χαρη και του φιλου μου το 335 μρ Vishnou κανει lag στην αλλαγη 1ης - 2ης.

Δεν μιλάω για αυτό. Μιλάω για το Lag στο πάτα είτε από 1η είτε από 2α.


Δεν έχω πατήσει με κανέναν άλλο ακόμα.

EVANGELOS
14-07-11, 15:40
μα για αυτό λέω να δεις σε σχέση με άλλα τουρμπιστά πόσο λαγκάρεις στο πάτα ... πιστέυω πολύ λιγότερο από κ04 τερματισμένη

panos 316T
14-07-11, 16:14
Δεν μιλάω για αυτό. Μιλάω για το Lag στο πάτα είτε από 1η είτε από 2α.


Δεν έχω πατήσει με κανέναν άλλο ακόμα.
βεβαια υπαρχει και η αλλη λυση....
Να πατας στις δευτερες κορνες :D


για να μην καταφευγεις σε αλλες πολυεξοδες λυσεις πιστευω οτι θελει λιγο συνεση στο πατα,βεβαια οταν βλεπεις τον αλλον να πεταγεται πανικοβαλεσαι...

Dimitris ///M
14-07-11, 16:51
Μες τη μαυρη τη νυχτα τρεχατε? Ετσι για να ανεβει και λιγο η αδρεναλινη??

Οι βρωμοδουλιές πάντα νύχτα γίνονται :smokin:

manosm3
14-07-11, 18:59
Χαρη πατα στη 2.5η κόρνα ρε :ylsuper:

InsaneDriver
14-07-11, 21:59
Ε εντάξει...με έχει καταλάβει ο Βαγγέλης κιόλας ότι είμαι και ο ιδανικός άνθρωπος για ''κλέψιμο'' αφού πάντα περιμένω να ακούσω τη κόρνα και μετά πατάω. Ακόμα και αν τις πατάω εγώ.
Δεν είμαι κοντρόφατσα τι να κάνουμε. :embarassm

panos 316T
14-07-11, 22:34
Χαρη και κατι που εχω παρατηρησει,
εχω δει live να παταει ο Στρατος,κομπρεσορατο 330 και τουρμπατο ζ3 (οχι μεταξυ τους)και εμεινα αναυδος για την μη υστερηση τους.Ξερεις τι κοινο εχουν; τις μεθανολες!

InsaneDriver
14-07-11, 22:36
Mακρυά από εμάς...Έχει τελειώσει το θέμα μοτέρ για εμένα. Εκεί στα 390 άλογα περίπου μοτέρ όταν ανεβάσω 16psi θα είμαι μια χαρά. Δεν θέλω κάτι άλλο.

ditris
15-07-11, 08:24
H λογική λέει ότι θα έχει περισσότερο λαγκ από 0 χαω ... είναι και σπινιάρισμα και λαγκ Πάνο ... κοίτα έχω πατήσει με S2K τουρμπάτο 360 ρόδα από 1ες Κερατέα ... στο πάτα του κάνω ακόμα μεγαλύτερη διαφορά ...

δε γίνεται να έχεις την απόκριση του s54 με τουρμπιστό

Βαγγέλη είσαι ψαγμένος κοντράκιας ο οποίος με το "αιχμηρό" throttlebodies εργαλείο του(m3) κερνάει πίκρα-προβληματισμό στους αντιπάλους του.Σε παραδέχομαι...........κ το καλό είναι ότι είσαι πολύ επαναλήψιμος ως σοβαρός κοντράκιας....λοιπόν τα εύσημα μου είναι το λιγότερο..κ να παραμείνεις για πάντα ειλικρινής κ ήπιων τόνων κοντράκιας ωε έχεις...

Geo_3D
15-07-11, 18:23
Μιλαμε για 2 ιδια αυτοκινητα και 2 τελειως διαφορετικα επιπεδα βελτιωσης.
Οτι εχει κερδισει ο ενας απο Α/Ν το εχει παρει ο αλλος απο χταποδι.
Οτι κερδιζει ο ενας απο το ελαφρωμα,το κερδιζει ο αλλος απο τις 18αρες.

Ετσι για την ιστορια ομως,μιας και στα bmw οπως εχουμε ξαναπει δεν χρειαζεται να παρεις αλογα για να εισαι γινεις πιο γρηγορος....εχουμε καμια εικονα για τις ιπποδυναμεις των αυτοκινητων???
Φανταζομαι οτι Ευαγγελος πρεπει να εχει λιγο καλυτερες καμπυλες απτον Σταματη,πραγμα που φανηκε ψηλα 4ες που εκανε το μαζεμα ή ανοιγε ο Ευαγγελος,εμεναν και τα αυτοκινητα περισσοτερη
ωρα σε αυτο το φασμα στροφων...

Μπραβο και στους 2 παντως,ωραια κοντρουλα!!!

p.s-Με τον Χαρη δεν ασχολουμαι καν....μεχρι και εγω τον περναω!!!!:p: :thefinger

manosm3
15-07-11, 19:14
Χαρη μην το αφησεις μονο με τα dp. Και δεν το λεω για εξτρα ιπποδυναμη αλλα για σωστη λειτουργια.

kacey
15-07-11, 20:29
Κουλε-αχρηστε-κρεας, αν νιωθεις σιδεροφαγος μπορεις να πατας το γκαζι κ να κρατας το αυτοκινητο με το φρενο, ενω πατατε κορνες. AN δεν μπλεξεις τα ποδια σου :D

EVANGELOS
15-07-11, 22:28
χαχαχαχα ο φίλος μου ο Γιώργος μου είπε ότι έγιναν πολύ αστείες αναφορές σε άλλο BMW φόρουμ

1)ότι και καλά "σιγά μην είμαι σκέτο αλφα-ν" ... και ότι "πολλά έχουν ακουστεί " ...

2)ότι "σιγά τη διαφορά" αφού το αμάξι του Σταμάτη "σιγά τα πράγματα που φοράει " και "δεν είναι και ελαφρωμένο"

3)ο άνθρωπος που τα γράφει αυτά "βαθύς γνώστης" φοράει επίσης alpha-n και airbox ... τρώει κατά δικιά του δήλωση ένα αμάξι από μαμά Μ3 και παέι κοπίο με Ζ4Μ ... xaxaxaxaxa

Λοιπόν έτσι για να μη λέμε ότι θέλουμε

όποιος κάτσει κοπίο στην 1η με το Μ3 του Σταμάτη (ελαφρωμένο με Michelen cup σε 18ρες BBS και σεταπ ανάρτησης για εκκίνηση) από μένα δώρο ένα λουκούμι

για μένα θα φάει ένα αμάξι στο πάτα και μετά από ένα αμάξι σε κάθε σχέση ...

δεύτερον ... όποιος φάει στην αλλαγή 1ης-2ας ένα αμάξι και το μαζέψει στην 4η και περάσει στην 5η ... άλλο ένα λουκούμι

για μένα αν φάς ένα αμάξι στην αλλαγή θα τρώς και από ένα σε κάθε αλλαγή

τρίτον ... και πολύ σημαντικό ... ας περάσει κάποιος άλλος ... και θα του δώσω και 3ο λουκούμι

Cayman S
15-07-11, 22:28
Να πω και εγω την γνωμη μου για τα πατηματα....

Πρωτα απ ολα ο Βαγγελης χρειαζεται το CaymanS για να τον ιδρωνει λιγο....αφου το δωσαμε βεβαια εχει γινει πρωταγωνιστης στην Ν/Α κατηγορια μεχρι 350+

Απο εκει και περα οπως και επεμενα εκεινο το βραδυ του Βαγγελη το Μ3 ειναι πολυ δυσκολο να χασει απο αλλο κοντα στα αλογα του και ειδικα εαν πατησουν και 6ες...πραγμα που εμεις δοκιμαζαμε χρονια,δεν εχει καμια σχεση με αλλα Μ3...εκει δουλευει τερμα η εισαγωγη του!!

Οσο για την διαφορα στο πατα του Ν/Α με το τουρμπο ειναι φυσικο επομενο....φανταστειτε οτι και εγω που εκανα με το 911 turbo πατημα roll με το Gallardo superllegera στα πατα μου εκανε 1 εως 2 αμαξια...απλα η διαφορα ηταν οτι ενα πιο δυνατο τουρμπο θα προλαβει και θα περασει οπως ειχα κανει και εγω οποτε το 335 θελει κατι ακομα για να μπορει να το κανει...
Υποψιν οτι απο ρολ 2ες και σε εμενα ο Βαγγελης μου κανει ενα αμαξι στο 911 ασχετα οτι οταν ξελαγκαρει το δικο μου ειναι αλλη ιστορια....

InsaneDriver
15-07-11, 22:34
Απο εκει και περα οπως και επεμενα εκεινο το βραδυ του Βαγγελη το Μ3 ειναι πολυ δυσκολο να χασει απο αλλο κοντα στα αλογα του και ειδικα εαν πατησουν και 6ες...πραγμα που εμεις δοκιμαζαμε χρονια,δεν εχει καμια σχεση με αλλα Μ3...εκει δουλευει τερμα η εισαγωγη του!!



Που πατάτε 6ες; Στο Terravibe; :D

EVANGELOS
15-07-11, 22:37
6es έβαζε αυτός ... εγω κόφτη τελικής με 5η πιάνω ...

ΑΟ πηγαίναμε ...

Τερα Βάιμπ μόνο τα Ε92 πάνε ... :D :D :D

InsaneDriver
15-07-11, 22:43
Έχω μια απορία που δεν μου απαντήθηκε στο στρεετγκανγκστερ, παρόλο που ρώτησα 2 φορές...

Ο Σταμάτης όταν πήρε το αμάξι δήλωσε ότι μετρήθηκε 332 άλογα μοτέρ στου extreme το dyno ως baseline.
Δεν απάντησε σε αυτό που ρώτησα, δηλαδή πόσα μετρήθηκε στο ίδιο dyno μετά τις βελτιώσεις.
Όχι για να πούμε ότι έβγαλε 350-360-370 στου extreme, απλά για να δούμε το κέρδος από την πρώτη μέτρηση. Σίγουρα το κάθε dyno μετράει διαφορετικά, όμως η διαφορά πριν και μετά λέει πολλά για ένα αμάξι.

EVANGELOS
15-07-11, 23:01
o Σταμάτης μου είπε ότι είναι πλέον 370+ στο δυναμόμετρο του Σπύρου

InsaneDriver
15-07-11, 23:18
Άρα μιλάμε για 40 άλογα βελτίωση περίπου. Μάλιστα...Δεν είναι άσχημα. Σκέψου πόσο τέζα είναι από αβανς για να έχει τόση διαφορά στη δύναμη.

EVANGELOS
15-07-11, 23:24
Xάρη δεν είναι τυχαίο ούτε το αμάξι ούτε ο Σταμάτης ...

InsaneDriver
17-07-11, 14:18
Οι υποψίες μου επαληθεύτηκαν...
Το μεγάλο στιγμιαίο κόμπιασμα όταν από κάποια ταχύτητα πηγαίνω σε WOT δεν ήταν φυσιολογικό.

Το διαγνωστικό έβγαλε αποθηκευμένα σφάλματα •2A87 VANOS exhaust - stiff, jammed mechanically, δηλαδή βαλβίδα του vanos του εκκεντροφόρου εξαγωγής.

Το ανταλλακτικό είναι αυτό
http://i281.photobucket.com/albums/kk214/orionredwing/BMW%20335i/DSCN0237.jpg

Τα συμπτώματα είναι κόμπιασμα και στιγμιαίο διαφορετικό θόρυθο από την εξάτμιση σε φάση WOT και κάποιες φορές λαμπάκι κινητήρα που οδηγεί σε Limp mode.

Θα το αλλάξω αύριο αν προλάβω γιατί έγινε παραγγελία.

EVANGELOS
17-07-11, 19:33
πάρε Μ3 να μη χαλάει ποτέ ρεεεεεεε !!! ...

InsaneDriver
17-07-11, 19:39
Ναι ρε... :D
Tρελή αξιοπιστία λέμε!


Υ.Γ: Θα κανω έντζιν σγουάπ τον 2jz που πούλαγε χθες ο κάλαντας. στο στρεετ, αλλά του κατευάσαν την αγγελία οι κακοί mod...
http://astrx.files.wordpress.com/2007/01/2jz.jpg?w=426

EVANGELOS
17-07-11, 19:49
αχχαχαχαχαχαχαχαχχα χαχαχαχχαχαχα κλαίω !!!!!!! ... ρησπεκτ Κάλαντας λεμε

billarasm3
19-07-11, 09:26
xaxaxaxxaxaxaxa!!!
ρε σεις τι τυπος ειναι αυτος ο καλαντας???
λιωνωωωωω οταν ποσταρει!!!

EVANGELOS
20-07-11, 15:42
kalantas rulz λέμε !!! είναι και εδώ μέλος με άλλο username

InsaneDriver
20-07-11, 16:34
Όταν εγώ γνώρισα τον Κάλαντα από κοντά και τον είχα co-driver σε στριφτερές διαδρομές, εσείς μπάζατε καβούκες. :thefinger

Μιλάμε για μεγάλο βελτιωτή-μηχανικό... ;)

kacey
21-07-11, 02:49
Όταν εγώ γνώρισα τον Κάλαντα από κοντά και τον είχα co-driver σε στριφτερές διαδρομές... ;)

Χαρη, με απατας? :bugeye:

InsaneDriver
21-07-11, 06:26
Τι να έκανα; Αφού δεν μου δίνεις πια σημασία...