PDA

Επιστροφή στο Forum : ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ Ε34 520 Μ50


BAK
20-07-11, 22:26
Καλησπέρα,

Νομιζω οτι σημερα την πατησα. Ο δεικτης θερμοκρασίας σε ενα λεπτό σκαρφάλωσε στο κόκκινο. Αναψα τερμα το ζεστο καλοριφερ αλλα εβγαζε κρυο... Σταμάτησα το μοτερ αμεσα. Κατεβηκα να δώ το δεικτη λαδιού και....σαπουνάδα.. Κοιτώ την ταπα του λαδιού επισης σαπουνάδα. Φορτωμα στην οδικη και στο συνεργείο... Αν ειμαι τυχερος να προλαβα να μην ραγισε το καπάκι θα δειξει...

Εχει τυχει και σε αλλους αυτό?. Υποψιάζομαι οτι εμεινα απο θερμοστατη.. το κυκλωμα δεν ανειξε... η φλαντζα παρεδωσε πνευμα το παραφλου καηκε στον κύλινδρο λευκος καπνος πισω βεβαια... και για να δούμε η κεφαλή.... Περιμένω τη γνωμάτευση του μηχανικού....

Dimitris ///M
21-07-11, 02:13
Θερμοστάτης, τρόμπα νερού, κολλάρο τρύπιο ή και αρπαγμένη φλάτζα που κάηκε και πέταξε τα νερά μέσα.... Πολλά παίζουν ρόλο φίλε μου.....

Το καπάκι και το μπλόκ ΔΕΝ ραγίζουν έτσι απλά μην ανησυχείς!

stauros772000
21-07-11, 02:47
το πλαναρισμα ομως δεν το γλιτωνεις ........αλλιως καλοκαιριατικα μπορει να σε ξαναφησει απο νερα....

Dimitris ///M
21-07-11, 02:56
Πλανάρισμα..... Ένα φάγωμα 1/10 χιλιοστού θέλει να πετάξει τα γρέζια!

race535
21-07-11, 10:33
Πλανάρισμα..... Ένα φάγωμα 1/10 χιλιοστού θέλει να πετάξει τα γρέζια!

Αυτο ειναι αναλογα το στραβωμα.

Μπορει να μην πετσικαρισε καθολου και να θελει μονο 1/10 μπορει ομως να την εχει ακουσει αρκετα και να μην ισιωνει ουτε με 8/10.

Αλλα ας μην μιλαμε, να δουμε πρωτα τη θα μας πει απο την Γνωματευση του Ρεκτιφιε ο Παθων.

stelmaniac
21-07-11, 15:27
Τιποτα δεν επαθε το μοτερ παιδια, πεταμα θελει...Παρε ενα αλλο μοτερ και βαλ'το, αν ειναι να αλλαξεις 10 πραγματα σ'αυτο,δεν αξιζει...

Dimitris ///M
21-07-11, 15:28
Σωστός.....

Καλό θα κάνει πάντως να το φάει και παραπάνω, απο παραπάνω συμπίεση κανείς δεν έχασε.....

race535
21-07-11, 18:03
Σωστός.....

Καλό θα κάνει πάντως να το φάει και παραπάνω, απο παραπάνω συμπίεση κανείς δεν έχασε.....

Στο πολυ φαγωμα το προβλημα δεν ειναι η συμπιεση αλλα η ψηλες θερμοκρασιες η βυθιση των βαλβιδων και η χαλαρωση της Αλυσιδας του χρονισμου!

Dimitris ///M
21-07-11, 18:19
Στο πολυ φαγωμα το προβλημα δεν ειναι η συμπιεση αλλα η ψηλες θερμοκρασιες η βυθιση των βαλβιδων και η χαλαρωση της Αλυσιδας του χρονισμου!

1. Παραφλού της προκοπής και όχι του κιλού απο το βενζινάδικο της γειτονιάς
2. Οι βαλβίδες ότι διαδρομή έκαναν θα κάνουν, δεν αγριέψαμε εκκεντροφόρο, καπάκι κατεβάσαμε, απλά πρέπει να το κατεβάσεις τόσο ώστε να μην έχουμε "γλωσσόφιλα" με το έμβολο
3. Ο ιμάντας/αλυσίδα χρονισμού για αυτό το λόγο έχει τον λεγόμενο "ρεγουλατόρο" σε περίπτωση που είναι χαλαρός ο ιμάντας/αλυσίδα (καδένα) να το τεντώσεις....
4. Ψυχρότερα μπουζί, όσο ανεβάζεις συμπίεση τόσο εντονότερο σπινθήρα θέλεις....

Και το πρόβλημα εξαφανίστηκε :cheers:

race535
21-07-11, 19:19
Στο πολυ φαγωμα

1. Παραφλού της προκοπής και όχι του κιλού απο το βενζινάδικο της γειτονιάς
2. Οι βαλβίδες ότι διαδρομή έκαναν θα κάνουν, δεν αγριέψαμε εκκεντροφόρο, καπάκι κατεβάσαμε, απλά πρέπει να το κατεβάσεις τόσο ώστε να μην έχουμε "γλωσσόφιλα" με το έμβολο
3. Ο ιμάντας/αλυσίδα χρονισμού για αυτό το λόγο έχει τον λεγόμενο "ρεγουλατόρο" σε περίπτωση που είναι χαλαρός ο ιμάντας/αλυσίδα (καδένα) να το τεντώσεις....
4. Ψυχρότερα μπουζί, όσο ανεβάζεις συμπίεση τόσο εντονότερο σπινθήρα θέλεις....

Και το πρόβλημα εξαφανίστηκε :cheers:

Μαλλον δεν διαβασες καλα αυτο που εγραψα.
Εχω χασει ειδη ενα Μ30 απο υπερβολικο φαγωμα και ο ρεγουλατορος οσο και να εσφυγκε εφαγε τις γλυστρες η αλυσιδα και ακουγοταν σαν κουμπαρας.
Και η συμπιεση θελει και καλες βενζινες εκτος απο μπουζι αλλιως μεγαλες θερμοκρασιες,πυρακια,Κουμπαρας :bigthumb:

Ολοι οι κινητηρες εχουν συγκεκριμενες ανοχες αν ηταν να διορθονωνται οι υπερβολες με γιατροσοφια ζητω που καηκαμε

Dimitris ///M
21-07-11, 19:40
Ναι δεν αντιλέγω αλλά η απορία μου χρόνια τώρα είναι πως όλοι οι σύγχρονοι μηχανικοί λένε πως δεν γίνεται αυτό δεν γίνεται εκείνο και θα χουμε πρόβλημα και το ρεζουμέ θα κοστίσει πολύ..... Και βλέπω συγχρώνως κάτι μαστόρια να δουλεύουν σε ερείπια συνοικιακά συνεργεία ή στο πεζοδρόμιο και σου φτιάχνουν ένα μοτέρ πιστόλι...... :D

Για αυτό θέλει υπολογισμούς και καμιά πατέντα άμα λάχει, αν εσύ θέλεις να κατεβάσεις το καπάκι σου 5 πόντους και μετά δεν τεντώνει τίποτα δεν φταίει η καδένα ή ο ιμάντας.... Για αυτό φτιάχνουμε βάση με πατενταρισμένο ρεγουλατόρο ή μεγαλύτερης διαμέτρου ρεγουλατόρο....

Το θέμα της βενζίνης άστο μην το συζητάμε.... Είναι που είναι νερωμένη και με θειάφι και μετά απορούμε γιατί πάμε κάθε 3 και λίγο συνεργείο... Τυχαίο?

ziaba
22-07-11, 00:05
Καλησπέρα,

Νομιζω οτι σημερα την πατησα. Ο δεικτης θερμοκρασίας σε ενα λεπτό σκαρφάλωσε στο κόκκινο. Αναψα τερμα το ζεστο καλοριφερ αλλα εβγαζε κρυο... Σταμάτησα το μοτερ αμεσα. Κατεβηκα να δώ το δεικτη λαδιού και....σαπουνάδα.. Κοιτώ την ταπα του λαδιού επισης σαπουνάδα. Φορτωμα στην οδικη και στο συνεργείο... Αν ειμαι τυχερος να προλαβα να μην ραγισε το καπάκι θα δειξει...

Εχει τυχει και σε αλλους αυτό?. Υποψιάζομαι οτι εμεινα απο θερμοστατη.. το κυκλωμα δεν ανειξε... η φλαντζα παρεδωσε πνευμα το παραφλου καηκε στον κύλινδρο λευκος καπνος πισω βεβαια... και για να δούμε η κεφαλή.... Περιμένω τη γνωμάτευση του μηχανικού....

άντε ευκαιρία να μπεί v8 :rockon:

rapid_fast
22-07-11, 10:20
Καλησπέρα,

Νομιζω οτι σημερα την πατησα. Ο δεικτης θερμοκρασίας σε ενα λεπτό σκαρφάλωσε στο κόκκινο. Αναψα τερμα το ζεστο καλοριφερ αλλα εβγαζε κρυο... Σταμάτησα το μοτερ αμεσα. Κατεβηκα να δώ το δεικτη λαδιού και....σαπουνάδα.. Κοιτώ την ταπα του λαδιού επισης σαπουνάδα. Φορτωμα στην οδικη και στο συνεργείο... Αν ειμαι τυχερος να προλαβα να μην ραγισε το καπάκι θα δειξει...

Εχει τυχει και σε αλλους αυτό?. Υποψιάζομαι οτι εμεινα απο θερμοστατη.. το κυκλωμα δεν ανειξε... η φλαντζα παρεδωσε πνευμα το παραφλου καηκε στον κύλινδρο λευκος καπνος πισω βεβαια... και για να δούμε η κεφαλή.... Περιμένω τη γνωμάτευση του μηχανικού....

Πριν 3 χρόνια, κατακαλόκαιρο, αλλά απόγευμα, είμαι σε ένα εμπορικό..
Πάω να πάρω το αυτοκίνητο, και είδα νερά κάτω.. Άνοιξα το καπό, είδα οτι έβγαιναν απο
το θερμοστάτη, συμπλήρωσα νερό για ψυχολογικούς λόγους, μπήκα μέσα και έβαλα μπρός.
Έκανα περίπου 4 χιλιόμετρα (μισή ώρα περίπου μέσα στην πόλη), με το δείκτη στο κόκκινο..
Από το καπό έβαιναν ατμοί, και λίγο πριν φτάσω στο σπίτι, χτυπούσαν σφυριές μέσα στον κινητήρα!! (προφανώς απο το νερό που είχε ατομοποιηθεί και έψαχνε διέξοδο..)
Καπνό ή ατμό στην εξάτμιση δεν είχα..
Την επόμενη μέρα, έφυγα απο το σπίτι, και πήγα συνεργείο..
Ιδια απόσταση, ίδιος χρόνος, ίδια συμπτώματα..
Άλλαξα θερμοστάτη, και όλα καλά..
Δεν έπαθε απολύτως τίποτα.. Έκανα περίπου 60.000 χιλιόμετρα έκτοτε και για τον επόμενο
χρόνο, χωρίς καμία απολύτως επιπλοκή. Και μιλάμε για μοτέρ που είχε 360.000 χιλιόμετρα
στην πλάτη του..
Θεωρώ, πως για να πάθεις τέτοιου είδους ζημιά, δεν ήταν η πρώτη φορά που έχει ζεσταθεί,
όπως και ότι ο χρόνος που δούλεψε ζεστό, ήταν μεγαλύτερος..
Υποψιάζομαι οτι δεν ήταν το αρχικό πρόβλημα σου ο θερμοστάτης.

BAK
01-08-11, 21:42
ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΝΟΙΧΘΗΚΕ ΕΓΙΝΕ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΕ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΣ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ. ΚΑΙ...ΚΕΦΑΛΗ ΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΔΥΟ ΣΗΜΕΙΑ. ΟΠΟΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΕΦΑΛΗΣ ΠΛΑΝΑΡΙΣΜΑ ΑΛΛΑΓΗ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΦΛΑΝΤΖΑ ΤΡΟΜΠΑ ΝΕΡΟΥ ΚΟΛΛΑΡΑ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΑΔΙΑ ΠΑΡΑΦΛΟΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΚΛΠ. ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 1000 ΕΥΡΩ. ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ?

Dimitris ///M
01-08-11, 21:44
Η κεφαλή επισκευάζεται αν είναι μικρά τα ραγίσματα, το πλανάρισμα σε καινούρια κεφαλή δεν χρειάζεται, η κεφαλή που θα αγοράσεις έχει ήδη θερμοστάτη και η τρόμπα νερού είναι στο μπλόκ αν δεν εχει χαλάσει δεν χρειάζεται αλλαγή.....

Μήπως να αλλάξεις συνεργείο?

BAK
01-08-11, 22:06
Η ΚΕΦΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ ΟΠΟΤΕ ΠΙΘΑΝΟΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΘΕΛΕΙ.. ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΕΡΙΛΑΜΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΡΑΓΙΣΜΑΤΑ ΤΟ ΕΝΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΜΠΕΡΕΣ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ...

ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΕΡΙΛΑΜΑΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΡΑΖΙΖΕΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ Η ΚΕΦΑΛΗ...

ΑΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ...

mike21
01-08-11, 22:10
ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΝΟΙΧΘΗΚΕ ΕΓΙΝΕ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΕ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΣ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ. ΚΑΙ...ΚΕΦΑΛΗ ΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΔΥΟ ΣΗΜΕΙΑ. ΟΠΟΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΕΦΑΛΗΣ ΠΛΑΝΑΡΙΣΜΑ ΑΛΛΑΓΗ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΦΛΑΝΤΖΑ ΤΡΟΜΠΑ ΝΕΡΟΥ ΚΟΛΛΑΡΑ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΑΔΙΑ ΠΑΡΑΦΛΟΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΚΛΠ. ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 1000 ΕΥΡΩ. ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ?

άπαξ και ράγισε η κεφαλή είναι πιό σωστό να αλλαχθεί,επισκεύαζεται αλλά δέν είναι τόσο αξιόπιστη λύση,άσε που για να έχει ρήγμα θα έχει στραβώσει αρκετά,την καινούργια-μεταχειρισμένη κεφαλή την περνάνε συνήθως ένα χάδι στο ρεκτιφιέ για να είναι σίγουρο ότι είναι εντάξει,ο θερμοστάτης θέλει σίγουρα αλλαγή,ακόμα και να έχει θερμοστάτη η κεφαλή που θα πάρεις πάντα τον αλλάζουμε γιατί δέν ξέρουμε πόσο καιρό κάθεται και σε τί κατάσταση είναι και τα αποτελέσματα τα είδες οπότε δέν το ρισκάρεις,την αντλία νερού τώρα δέν ξέρω γιατί στην αλλάζει,μάλλον για σιγουριά ότι όλα είναι οκ ή μπορεί να είδε ότι έχει κάτι,σε γενικά πλαίσια δέν βλέπω κάτι υπερβολικό,νορμάλ είναι αυτά που σου αλλάζει,τώρα για το ποσό δέν θέλω να εκφέρω άποψη γιατί δέν γνωρίζω τις τιμές των ανταλλακτικών,αλλά εκ πρώτης όψης δέν δείχνει υπερβολικό

Dimitris ///M
01-08-11, 22:21
1000E παραείναι υπερβολικό φίλε μου..... Με τόσα αλλάζεις κινητήρα! 700Ε αγορά Μ50Β25 με τα καλούδια του + τοποθέτηση!

mike21
01-08-11, 23:32
μήν το λές αυτό,σίγουρα μπορεί να πάρεις κινητήρα με 700 αλλά για ρώτα πόσο θέλουν για μιά κεφαλή,ότι θέλουν ζητάνε,βάλε και τα ανταλλακτικά,μου έχει τύχει συστολικό κολλάρο καλοριφέρ να κάνει 130 ευρώ,για αυτό ήμουν επιφυλακτικός στο θέμα τιμή,σε ορισμένα πράγματα οι τιμές είναι κουφές όταν πρόκειτε για καινούργια ακόμα και αν είναι aftermarket

rapid_fast
02-08-11, 06:31
Για να ραγίσει η κεφαλή, έχεις κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα με το πρόβλημα...
1000 ευρώ μπορεί να είναι πολλά, μπορεί όμως να είναι και λίγα..
Θέλει το κεφαλάρι, θέλει τσιμούχες βαλβίδων, θέλει και να βάλει νέες βαλβίδες,
γιατί οι παλιές έχουν κάνει πατούρα στα δακτυλίδια..
Η προσαρμογή βαλβίδων στο νέο κεφαλάρι προφανώς και δεν είναι καλή λύση, ούτε
θα μπορεί να κρατήσει καλή συμπίεση..
Μάλλον χρειάζεται να τις αντικαταστήσει όλες...

Dimitris ///M
02-08-11, 09:32
μήν το λές αυτό,σίγουρα μπορεί να πάρεις κινητήρα με 700 αλλά για ρώτα πόσο θέλουν για μιά κεφαλή,ότι θέλουν ζητάνε,βάλε και τα ανταλλακτικά,μου έχει τύχει συστολικό κολλάρο καλοριφέρ να κάνει 130 ευρώ,για αυτό ήμουν επιφυλακτικός στο θέμα τιμή,σε ορισμένα πράγματα οι τιμές είναι κουφές όταν πρόκειτε για καινούργια ακόμα και αν είναι aftermarket

Στην προκειμένη περίπτωση όμως δεν σε συμφέρει να δώσεις λιγότερα χρήματα και να αλλάξεις κινητήρα?

mike21
02-08-11, 11:19
Στην προκειμένη περίπτωση όμως δεν σε συμφέρει να δώσεις λιγότερα χρήματα και να αλλάξεις κινητήρα?

αυτό είναι σχετικό γιατί και άλλο μοτέρ να πάρει στάνταρ κάποια πράγματα θα θέλουν αλλαγή για να έχει κανείς το κεφάλι του ήσυχο,άρα δέν θα μείνεις στο αρχικό ποσό,το πόσο θα αυξηθεί εξαρτάτε απο το τί θέλει να αλλάξει κανείς,εάν για παράδειγμα αλλάξεις μία αντλία λαδιού(εγώ πάντα την αλλάζω)μετράς ήδη +200,τίποτα κολλάρα,θερμοστάτη,ήδη έχει αρχίσει και ξεφέυγει,εγώ όταν έφτιαξα το αμάξι μου η επισκευή του μοτέρ μου στοίχισε σχεδόν όσο αγόρασα το μοτέρ(γερή επισκευή όμως)