PDA

Επιστροφή στο Forum : Επιλογέας σασμάν


Dimitris ///M
24-07-11, 09:05
Δεν έχω πρόβλημα απλά θέλω να το "μαζέψω" λίγο....

Τι γίνεται τώρα, ο λεβιές έχει κάποια "μπόσικα", ενώ έχω κουμπωμένη ταχύτητα ο λεβιές παίζει αριστερά-δεξιά (με το χέρι) και μπρός-πίσω όταν παίζεις με το γκάζι (όχι πολύ αλλά φαίνεται άμα είσαι γνώστης του θέματος)....

Αυτό φυσικά δεν είναι πρόβλημα και φτιάχνεται απο όσο ξέρω αλλά δεν ξέρω πως φτιάχνεται....
Το σασμάν είναι 5άρι Getrag

Καμιά ιδέα? :smokin:

rapid_fast
24-07-11, 09:38
Δεν έχω πρόβλημα απλά θέλω να το "μαζέψω" λίγο....

Τι γίνεται τώρα, ο λεβιές έχει κάποια "μπόσικα", ενώ έχω κουμπωμένη ταχύτητα ο λεβιές παίζει αριστερά-δεξιά (με το χέρι) και μπρός-πίσω όταν παίζεις με το γκάζι (όχι πολύ αλλά φαίνεται άμα είσαι γνώστης του θέματος)....

Αυτό φυσικά δεν είναι πρόβλημα και φτιάχνεται απο όσο ξέρω αλλά δεν ξέρω πως φτιάχνεται....
Το σασμάν είναι 5άρι Getrag

Καμιά ιδέα? :smokin:
Πολλές και καλές ιδέες..
Ενα ποσοστό δεν μπορείς να το φτιάξεις, είναι εσωτερικό στο σασμάν..
Ενα μεγάλο ποσοστό όμως, είναι εξωτερικά. Κάτω απο το λεβιέ, έχει έναν άξονα
που έχει τρύπα εμπρός και πίσω (σε κάθε ακρη δηλαδή)
Στην μία τρύπα μπαίνει ο αξονάκος απο το λεβιέ.
Εκει, αν η τρύπα δεν έχει ξεχειλώσει, μπορείς να βάλεις μέσα και έξω ροδέλα.
Το κούμπωμα γίνεται με κοπίλια.
Ομοίως κάνεις και στην άλλη πλευρά..
Αν έχει φαγωθεί όμως η τρύπα στον αξονα, πρέπει να τον αλλάξεις. Δεν ειναι ακριβός πάντως..
Δες εδώ, το κομμάτι 11
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA11&mospid=47367&btnr=25_0025&hg=25&fg=05

Dimitris ///M
24-07-11, 10:10
Πολλές και καλές ιδέες..
Ενα ποσοστό δεν μπορείς να το φτιάξεις, είναι εσωτερικό στο σασμάν..
Ενα μεγάλο ποσοστό όμως, είναι εξωτερικά. Κάτω απο το λεβιέ, έχει έναν άξονα
που έχει τρύπα εμπρός και πίσω (σε κάθε ακρη δηλαδή)
Στην μία τρύπα μπαίνει ο αξονάκος απο το λεβιέ.
Εκει, αν η τρύπα δεν έχει ξεχειλώσει, μπορείς να βάλεις μέσα και έξω ροδέλα.
Το κούμπωμα γίνεται με κοπίλια.
Ομοίως κάνεις και στην άλλη πλευρά..
Αν έχει φαγωθεί όμως η τρύπα στον αξονα, πρέπει να τον αλλάξεις. Δεν ειναι ακριβός πάντως..
Δες εδώ, το κομμάτι 11
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA11&mospid=47367&btnr=25_0025&hg=25&fg=05

ράπιντ σε ευχαριστώ φίλε μου μου έφυγε ένα βάρος....!
Η κοπίλια βγαίνει και ξαναμπαίνει δεν υπάρχει περίπτωση να μου μείνει στα χέρια ε?

Η τρύπα στον άξονα δεν ξέρω σε τι κατάσταση βρήσκεται! Δεν το έχω δει ποτέ..... Θα δείξει μόλις το βγάλω έξω

rapid_fast
24-07-11, 10:36
ράπιντ σε ευχαριστώ φίλε μου μου έφυγε ένα βάρος....!
Η κοπίλια βγαίνει και ξαναμπαίνει δεν υπάρχει περίπτωση να μου μείνει στα χέρια ε?

Η τρύπα στον άξονα δεν ξέρω σε τι κατάσταση βρήσκεται! Δεν το έχω δει ποτέ..... Θα δείξει μόλις το βγάλω έξω

Ναι, η κοπιλια δεν θα σου μεινει στο χέρι..
Θα δεις τις τρύπες και τα κενά τους πολύ ευκολα.. Κανει μπαμ αν εχει τζογο..
Πρέπει να ειναι πολύ σφικτα..

Dimitris ///M
24-07-11, 10:41
Ναι, η κοπιλια δεν θα σου μεινει στο χέρι..
Θα δεις τις τρύπες και τα κενά τους πολύ ευκολα.. Κανει μπαμ αν εχει τζογο..
Πρέπει να ειναι πολύ σφικτα..

Ωραία αν είναι χαλαρωμένο (που αυτό θα είναι γιατί το σασμάν δουλεύει μια χαρά) θα του βάλω ροδέλες να το επαναφέρω στη θέση του!

Υπομονή 1 μέρα!

rapid_fast
24-07-11, 10:50
Ωραία αν είναι χαλαρωμένο (που αυτό θα είναι γιατί το σασμάν δουλεύει μια χαρά) θα του βάλω ροδέλες να το επαναφέρω στη θέση του!

Υπομονή 1 μέρα!

Ενα ποσοστό τζόγου είναι εσωτερικό στο κιβώτιο, και δεν θα μπορέσεις να το μαζέψεις..
Κάπου 80% θα μαζέψεις...

Dimitris ///M
24-07-11, 10:54
Ενα ποσοστό τζόγου είναι εσωτερικό στο κιβώτιο, και δεν θα μπορέσεις να το μαζέψεις..
Κάπου 80% θα μαζέψεις...

Καλά δεν θα είχα την απαίτηση απο ένα σασμάν 200.000χλμ να μην έχει καθόλου τζόγο ο λεβιές απο εσωτερική "φθορά"! Μην είμαστε και τρελλοί!

God
24-07-11, 11:28
Μπορείς βέβαια (αφού φτιάξεις αυτά που σου είπε ο rapid) να βάλεις και επιλογέα από ένα άλλο μοντέλο με πιο "κοντή" διαδρομή γιατί ο μαμά του Ε34 είναι πολύ μαλακός μα έχει και διαδρομή νταλίκας. Θα σκληρύνει ο λεβιές αλλά θα μικρύνουν κατά πολύ οι κινήσεις που θα πρέπει να κάνεις και θα γίνει και πιο σταθερός.