PDA

Επιστροφή στο Forum : Ασετόν στην βενζίνη?


Dimitris ///M
25-07-11, 15:36
Καλησπέρα!

Συζητούσα με ένα φιλαράκι μου το εν λόγω θέμα... Εκείνος με παρότρεινε να διαβάσω το εξής κείμενο: http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=34240&sid=cf7d9b30d32ddab08700251e6edf1a98


Τελικά ισχύει αυτό? Έχεις όντως καλύτερη καύση στους θαλάμους και το μοτέρ είναι πιο ζωντανό? Ή υπάρχει περίπτωση δυσλειτουργίας?

Πιστεύω πως αξίζει να το ψάξουμε λιγάκι γιατί πληρώνουμε που πληρώνουμε την σκάρτη/νερομένη βενζίνη χρυσάφι......

rapid_fast
25-07-11, 16:42
Εγώ λέω να ρίξεις μέσα red bull να βγάλει το μοτέρ φτερα...

Dim77
25-07-11, 16:49
Το καθαρό ασετόν πάντως περιεκτικότητας 99.5% έχει 3 ευρώ το λιτρο (ίσως λίγο φτηνότερο βγαίνει σε 4κιλο).

Καλύτερη η 100άρα...

Dimitris ///M
25-07-11, 16:50
Ναι αλλά η αναλογία είναι 3ml ασετόν σε 1lt Βενζίνης.....

Διαβάστε το λίνκ που έβαλα....

rapid_fast
25-07-11, 16:54
Μελέτα πρώτα τί διαβρώνει η ακετόνη. Τι διαβρώνει η βενζίνη.
Και όταν καταλήξεις τι ζημιά θα γίνει (σε αντλίες τσιμουχάκια φλοτερ κλπ)
πές μας να ξέρουμε...

Chris316
25-07-11, 16:59
Η αλήθεια είναι ότι επιφυλάσσομαι να διαβάσω όσα μπορώ περισσότερα σχόλια για τη χρήση του, η οποία φαντάζει ιδανική έτσι όπως το παρουσιάζουν, αλλά δε μπορώ να δεχτώ ότι κανένας τους δεν έχει σοβαρά προβλήματα πλην της φθοράς του λαστιχένιου σωλήνα που οδηγεί στο ντεπόζιτο και γενικά όλων των λαστιχένιων "αγωγών" της μηχανής.... Περιμένω να βρω κάποιον που να έχει παράπονα ώστε να αρχίσω να αποκτώ κι εγώ άποψη με τη σειρά μου....

Dim77
25-07-11, 17:02
Του εριξα μια ματιά.

Καταρχάς αρχίζει με ''ασετον σε νερωμένη βενζίνη''

Αυτό έχει ίσως νόημα καθώς το ασετόν μπορεί να σχηματίσει δεσμούς υδρογόνου αφού πρώτα αλλάξει δομή (αυτό γίνεται σε μίγμα αυτομάτως) CH2COHCH3 από CH3C0CH3. και μετά μπορεί να παρεμβληθεί μόριο νερού ανάμεσα σε 2 CH2C0HCH3. (αν τα θυμάμαι και καλά).
Μπορεί να ''απορροφήσει'' κάποια ποσότητα νερού δηλαδή. (αυτό το θυμάμαι).

τώρα ότι βάζεις ασετόν και ξαφνικά ...φεύγουν 3 άτομα από το αμάξι (τόση δύναμη παίρνει),
στροφάρει, έχει τέλειο ρελαντί, βγάζει πιο κρύο το A/C, κρατάει καλύτερα στις στροφές κλπ....νομίζω ότι μοιάζει με τη διαφήμιση του red bull.

Εντωμεταξύ...δε θα το έβαζαν ήδη οι εταιρείες για να φτιάξουν την τέλεια βενζίνη των 110 οκτανίων με 2.5 euro/lt?

(χώρια που με μπόλικο ασετον, δε θα μείνει σωληνάκι λαστιχένιο, τσιμουχάκι κλπ όπως λέει ο rapid)

God
25-07-11, 18:40
Κάπου δεν είχαμε ξανακάνει αυτή την συζήτηση; Είμαι σίγουρος ότι είχα πει πολλά, αλλά το "ρεζουμέ" της γνώμης μου ήταν "και δεν θα κάνει απολύτως τίποτα και θα γίνετε κολλητάρια με τους μηχανικούς σας".

Ω ναι, είχα δίκιο. Εδώ, από την μέση και κάτω και στην πίσω σελίδα:

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=2785&highlight=%E1%EA%E5%F4%FC%ED%E7&page=50

mike21
25-07-11, 18:58
παλιά λέγανε για ναφθαλίνη,τώρα λένε για ασετόν και σε λίγο καιρό θα λένε για μπύρα(πράσινη πάντα)

strofimios
25-07-11, 19:07
Σιγα μη βαλω μπυρα!Τσιπουρο Καλεντινης και.....βοηθεια μας!!!

REDNECK
25-07-11, 20:30
Παντως το 2003 που πρωτοφερανε την 100αρα της BP και την εβαζα και εγω σε μια 318is που ειχα τοτε , το αμαξι πεταγε στην κυριολεξια και τα καυσαερια του μυριζαν εντονα σαν ασετον !!!
Το ειχα διασταυρωσει και με αλλους φιλους που την εβαζαν τοτε ... φυσικα αυτο κρατησε θυμαμαι για κανα 5μηνο , μετα τερμα η μυρωδιες και το αμαξι ξανεπανηλθε !

Dimitris ///M
25-07-11, 20:49
Τι να σας πω ρε παιδιά ούτε εγώ το πιστεύω και δεν έχω διάθεση να αγοράζω σωληνάκια......

Αλλά επειδή μου φάνηκε τρελλό είπα μπας και........

Όσο για την νοθεία αυτό να λέγεται.... Χρόνια κρατάει αυτή η κολόνια!

gregE36
27-07-11, 15:05
εγω εχω βαλει σε παλιοτερο μου αμαξι και δεν επαθε τιποτα αντιθετως κατι πειρακια που βαραγε και κατι αρυθμιες στο ρελαντι πηγαν περιπατο ....ουτως η αλλως η βενζινη μεσα εχει ακετονη(ασετον).παντως το αμαξι δεν παθαινει τιποτα ουτε τα τσιμουχακια ουτε τα σωληνακια ουτε η τρομπα ουτε τιποτα.εχουν δοκιμασει αλλα παιδια παλιοτερα σε αλλο forum το ασετον αν μπορει να φθυρει σωληνακια τσιμουχακια κτλ βουτοντας τα σε κουτι απο ασετον και αφηνοντας τα μεσα 24ωρα και δεν ειχαν παθει τιποτα....επισης θυμαμαι παιδι με τολεντο 1.6 που ειχε κανει πολλες δοκιμες μεχρι και μετρησεις καυσαεριων και καταναλωσεις και με την χρηση ασετον ηταν παντου χαμηλωτερες..οποτε αφοβα βαλτε και θα δειτε καλλη διαφορα

God
27-07-11, 15:08
εγω εχω βαλει σε παλιοτερο μου αμαξι και δεν επαθε τιποτα αντιθετως κατι πειρακια που βαραγε και κατι αρυθμιες στο ρελαντι πηγαν περιπατο ....ουτως η αλλως η βενζινη μεσα εχει ακετονη(ασετον).παντως το αμαξι δεν παθαινει τιποτα ουτε τα τσιμουχακια ουτε τα σωληνακια ουτε η τρομπα ουτε τιποτα.εχουν δοκιμασει αλλα παιδια παλιοτερα σε αλλο forum το ασετον αν μπορει να φθυρει σωληνακια τσιμουχακια κτλ βουτοντας τα σε κουτι απο ασετον και αφηνοντας τα μεσα 24ωρα και δεν ειχαν παθει τιποτα....επισης θυμαμαι παιδι με τολεντο 1.6 που ειχε κανει πολλες δοκιμες μεχρι και μετρησεις καυσαεριων και καταναλωσεις και με την χρηση ασετον ηταν παντου χαμηλωτερες..οποτε αφοβα βαλτε και θα δειτε καλλη διαφορα

Αν το κάνεις αυτό σε σωληνάκι καυσίμου, σε 24 ώρες είναι σφουγγάρι.

Και όχι, η βενζίνη δεν περιέχει ασετόν. Περιέχει εθανόλη και αυτή σπανίως και σε μικρές ποσότητες. Το ασετόν είναι χημικό καταστροφικό για τα περισσότερα ελαστικά προϊόντα που έχει παράξει ποτέ το ανθρώπινο είδος. Για την ακρίβεια, σχεδόν ότι τελειώνει σε -κετόνη, όπως η άκετονη (ασετόν), είναι απίστευτα διαβρωτικό και θα διαλύσει σχεδόν οτιδήποτε έχει οργανική βάση αλλά ακόμα και μέταλλα.

Επίσης, μαθηματικώς είναι αδύνατον να κάνει την παραμικρή διαφορά. Ακόμα και αν παραλογιστούμε θεωρώντας πως έχει βαθμό οκτανίων 300, προσθέτωντας ένα λίτρο ασετόν σε 50 λίτρα βενζίνης παίρνεις καύσιμο 95,4 οκτανίων. Εάν είδες τόσο τραγικές διαφορές είναι απλώς φαινόμενο placebo, που ναι μεν δεν γίνεται απολύτως τίποτα αλλά νομίζεις ότι πήρες 50 άλογα.

Τα παρακάτω είναι από σελίδα όπου διαφημίζει και προτείνει την χρήση του! Που να ήταν και εναντίον.

Issues

*A note of extreme caution: Acetone is a very powerful solvent, and extremely corrosive to rubber. In fact, when the acetone hits a rubber fuel line, or o-rings, or any other rubber part coming into contact with the acetone, it will slowly be dissolved away. With continual corrosion of the rubber, it will eventually disintegrate, leading to extensive repairs of the fuel line, and a possibly worse if it happened while driving. When it all comes down to it, realize that you are using the acetone at your own consequence.

Q. What about Engine Lubrication?
-Acetone greatly lowers lubricity.

CAUTION: Acetone degrades cheaper plastics. While we would expect that all components used in all automobiles would be of a more durable nature, this may not necessarily be the case. There could be serious problems if a cheap component gave out in the fuel system. Be sure your system is of high quality before trying acetone.
AT RISK: Do-it-yourself patch-job fuel systems that might not use the highest quality components called for in an automobile.

Q. Are there personal dangers?
Yes. Acetone is a solvent. However, it is considered a nominally toxic solvent in industry. Minor exposure should not be an issue.
Do not breath vapors.

Q. What will acetone do to my car's paint?
Extended exposure could cause tarnishing of paint or even removal.

Q. What should I do if I get some on my car?
(Comment from anon source): Will instantly dissolve the clear coat. If acetone comes into contact with paint DO NOT wipe with a rag. Flood with water immediately.
Note: Acetone evaporates more rapidly than gasoline.

gregE36
27-07-11, 15:23
τι να σου πω ετσι θυμαμαι .παντως το αμαξι δουλευε καλυτερα.και το ασετον εχει τρομερη αντικροτικοτητα 150ΡΟΝ....

God
27-07-11, 15:27
τι να σου πω ετσι θυμαμαι .παντως το αμαξι δουλευε καλυτερα.και το ασετον εχει τρομερη αντικροτικοτητα 150ΡΟΝ....

Ναι, συμφωνούμε, έχει 150 οκτάνια.

50 λίτρα 95 οκτανίων βενζίνης και 1 λίτρο καθαρότατης (παράλογο) ακετόνης 150 οκτανίων = 50.1 λίτρα απίστευτα διαβρωτικού καυσίμου 96 ολάκερων οκτανίων.

Να το κάνουμε με 100άρα βενζίνη;

50 λίτρα 100 οκτανίων βενζίνης και 1 λίτρο καθαρότατης (παράλογο) ακετόνης 150 οκτανίων = 50.1 λίτρα απίστευτα διαβρωτικού καυσίμου 100,8 ολάκερων οκτανίων.

Όχι, δεν θα βάλεις 1 λίτρο ακετόνη στο ρεζερβουάρ γιατί α) κάνει ζημιά, β) κοστίζει και γ) 0.8 οκτάνια δεν κάνουν το παραμικρό. Γεμίζεις 100άρα, κοστίζει λιγότερο, αποδίδει, είναι ασφαλές.

Dimitris ///M
04-08-11, 08:01
Τουλάχιστον με καλύψατε

ΑΛΛΑ το θέμα είναι πως ακριβοπληρώνουμε τελευταίας ποιότητας βενζίνη! Που εκτός αυτού έχω παρατηρήσει πως καίγεται πιο γρήγορα η "σημερινή" σε σχέση με 2 χρόνια πίσω που ήταν πιο φθηνή, με τον ίδιο τρόπο οδήγησης και με το ίδιο αυτοκίνητο!

Υπάρχει κάτι βελτιωτικό εκτός απο ασετόν/ναφθαλίνες/ακουαφόρτε?

Dim77
04-08-11, 08:32
Τουλάχιστον με καλύψατε

ΑΛΛΑ το θέμα είναι πως ακριβοπληρώνουμε τελευταίας ποιότητας βενζίνη! Που εκτός αυτού έχω παρατηρήσει πως καίγεται πιο γρήγορα η "σημερινή" σε σχέση με 2 χρόνια πίσω που ήταν πιο φθηνή, με τον ίδιο τρόπο οδήγησης και με το ίδιο αυτοκίνητο!

Υπάρχει κάτι βελτιωτικό εκτός απο ασετόν/ναφθαλίνες/ακουαφόρτε?

Δημήτρη, τα βελτιωτικά δεν κάνουν τίποτα.

Και τεστ είχα δεί στο εξωτερικό που δοκίμαζαν τέτοια βελτιωτικά και ...δεν βελτίωναν τίποτα. Πεταμένα λεφτά εντελώς.

Αυτά τα πράγματα είναι για τα καύσιμα του παρελθόντος ίσως.

Εντωμεταξύ, οι σημερινές βενζίνες καίγονται πιο αργά από ότι έχω παρατηρήσει (οι διαφορές είναι μικρές όμως).

Μήπως φταίει κάτι άλλο που έχεις αυξημένη κατανάλωση?:nixweiss:

Dimitris ///M
04-08-11, 08:37
Συννονόματε ίσως να είναι και η ιδέα μου, ψυχολογικό θέμα.......

stauros772000
04-08-11, 09:42
"50 λίτρα 95 οκτανίων βενζίνης και 1 λίτρο καθαρότατης (παράλογο) ακετόνης 150 οκτανίων = 50.1 λίτρα"
50+1=51
και την ακετονη δεν την βαζουμε για να αυξησουμε τα οκτανια ,μονο.κανει ομογενοποιηση στα νοθευμενα καυσιμα,και απο εκει εχουμε το περισοτερο κερδος.το αν στεγνωνει-λειωνει τα λαστιχα τροφοδοσιας καυσιμου,εξαρταται απο τα λαστιχα.εχει και αντοχης,εχει και καλαμακια.

God
04-08-11, 10:51
"50 λίτρα 95 οκτανίων βενζίνης και 1 λίτρο καθαρότατης (παράλογο) ακετόνης 150 οκτανίων = 50.1 λίτρα"
50+1=51
και την ακετονη δεν την βαζουμε για να αυξησουμε τα οκτανια ,μονο.κανει ομογενοποιηση στα νοθευμενα καυσιμα,και απο εκει εχουμε το περισοτερο κερδος.το αν στεγνωνει-λειωνει τα λαστιχα τροφοδοσιας καυσιμου,εξαρταται απο τα λαστιχα.εχει και αντοχης,εχει και καλαμακια.

Σωστά, 51. Το copy-paste από το άλλο thread με έφαγε.

Και όχι, δεν κάνει τίποτα. Ίσα ίσα που όσα καύσιμα έχουν εθανόλη την εξουδετερώνουν και εντελώς. Και διαβρώνει όλα τα λάστιχα μηδενός εξαιρουμένου, όλα τα οργανικά υλικά, τα περισσότερα πλαστικά και πολλά μέταλλα. Από φύσεως η ακετόνη είναι ένα πάρα πάρα πολύ καλό διαβρωτικό και δεν της φταίει τίποτα άλλο.