PDA

Επιστροφή στο Forum : αγορα Χ5 μτχ


πζλοψο
01-09-11, 17:25
kalispera paidia.

skeftomai thn agora metaxirismenou x5 dioti ton teleutaio kairo ekana polla ta3idia me ena x5 3,0 automato 2001 montelo k para ta xronia tou htan katapliktiko k m arese polu.skeftomai gia kati antistoixo.to poso p dia8etw einai mexri 15 me 18.000.na protimisw automato i manual?oso gia ta kivika lew gia to 3.0 venzini.ti prepei na prose3w gnk k oti leptomereia k simvouli exete na m peite kalodexoumenh.
euxaristw.

Kαλησπέρα παιδιά ,

σκέφτομαι την αγορά μεταχειρισμένου Χ5 διότι τον τελευταίο καιρό έκανα πολλά ταξίδια με ένα Χ3 3.0 αυτόματο 2001 μοντ. και παρά τα χρόνια του ήταν καταπληκτικό και μου άρεσε πολύ. Σκέφτομαι για κάτι αντίστοιχο. Το ποσόν που διαθέτω είναι μέχρι 15 με 15 χιλ. Να προτιμήσω αυτόματο ή μάνουαλ ? 'Όσο για τα κυβικά λέω για 3.0 βενζίνη. Τι πρέπει να προσέξω γενικά ? και ότι λεπτομέρεια ή συμβουλή έχετε να πείτε καλοδεχούμενη.

Ευχαριστώ


ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ... ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΣΤ ΣΕ GREEKLISH ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ

Ευάγγελος

EVANGELOS
01-09-11, 19:27
Για μένα Χ5 καλύτερα steptronick ... κατά τα άλλα τα μετά facelift μοντέλα (νομίζω 2004) με τον Μ54 B30 είναι πάρα πολύ καλά ...

120ihatch
01-09-11, 20:04
Φίλε, οδήγησες x3 3.0 και σου άρεσε πάρα πολύ και θες να αγοράσεις x5??

Oδήγησε το x5 που θες να πάρεις αρκετά, μήπως και δεν σου αρέσει τόσο πολύ (ξέρω εγω? γουστα ειναι αυτά...)

Έξοδα συντήρησης κλπ τα έχεις συνυπολογίσει? (πιθανά προβλήματα κλπ που μπορει να βγάλει όντας μεταχειρισμένο, κόστος αλλαγής ελαστικών, κόστος service, συνηθισμένων βλαβών, κόστος ανταλλακτικών, κόστος επισκευής αυτόματου κιβωτίου αν βγάλει πρόβλημα κλπ)


Με το καλό, να το ευχαριστηθείς ότι και αν πάρεις.


Υ.Γ σου μαύρισα την καρδιά (χεχε) αλλά καλύτερα να προβληματιστείς τώρα παρά αύριο.... :)

Lambros
01-09-11, 21:45
X5 οδήγησε απλά το κείμενο στα ελληνικά έχει κάποια λαθάκια.Δες το αρχικό κείμενο που είναι σε greeklish και θα καταλάβεις τί εννοώ!

πζλοψο
01-09-11, 22:14
συγνωμη πρωτη φορα γραφω εδω.ευχαριστω για τις συμβουλες αλλα εχω ακρη απο συγγενη π μενει αμερικη κ εχει το Χ5 εδω ελλαδα για μονο οταν ερχεται.το 3,0 αυτοματο 2004 μοντελο με περιπου 46.000 χλμ κ το σκεφτομαι πολυ σοβαρα.αν κ ξερω οτι η συντηρηση κ αν παθει κ καμια βλαβη θα με βρει βουη,αλλα ειναι ωραιο το τιμημενο.ερωτας με την πρωτη βολτα!

DiMiTrIs_
01-09-11, 22:23
αμα το φυσας το χρημα παρτο...αλλα να ξερεις το δυσκολο δ ειναι η αγορα αλλα η συντηρηση!το εχεις ψαξει ποσο κανουν τα αναλωσιμα;πχ ελαστικα;πρεπει να κανουν ενα μηνιατικο να ξερεις

πζλοψο
01-09-11, 22:37
κοιτα το χρημα δν το φισαω αλλα επειδη ειμαι πιτσιρικας οτι βγαζω απο την δουλεια μ μενει το 75 % περιπου κ περισσοτερο.δν εχω εξοδα τπτ κ ουτε προκειτε να εχω τα επομενα 3- 4 χρονια θελω να πιστευω.απο την αλλη εχω εναν καλο φιλο π εχει συνεργειο κ ειδικευεται στα suv γτ κ ο ιδιος εχει κατι αντιστοιχο.θα το σκεφτω πολυ καλα παντως ευχαριστω για τις συμβουλες.
α κατι ακομα αν κ ειναι σε καλη κατασταση απο οτι μ εχουν πει τι να κοιταξω πανω κατω τι προβληματα βγαζουν απο 2002 εως 2004-2005 τα χ5 κ ειδικα τα 3,0 auto?

rapid_fast
01-09-11, 22:51
κοιτα το χρημα δν το φισαω αλλα επειδη ειμαι πιτσιρικας οτι βγαζω απο την δουλεια μ μενει το 75 % περιπου κ περισσοτερο.δν εχω εξοδα τπτ κ ουτε προκειτε να εχω τα επομενα 3- 4 χρονια θελω να πιστευω.απο την αλλη εχω εναν καλο φιλο π εχει συνεργειο κ ειδικευεται στα suv γτ κ ο ιδιος εχει κατι αντιστοιχο.θα το σκεφτω πολυ καλα παντως ευχαριστω για τις συμβουλες.
α κατι ακομα αν κ ειναι σε καλη κατασταση απο οτι μ εχουν πει τι να κοιταξω πανω κατω τι προβληματα βγαζουν απο 2002 εως 2004-2005 τα χ5 κ ειδικα τα 3,0 auto?

Συγγνώμη ρε φίλε..
Εγώ λέω οτι βγάζεις 2500 καθαρά στο χέρι.. (έτσι αυθαίρετα το λέω..)
Δε σου φτάνουν για αυτό το αυτοκίνητο..
Αν βγάζεις 6.000 καθαρά στο χέρι, είσαι τσίμα τσίμα..
(αν θές την αποψη μου)

πζλοψο
01-09-11, 23:00
3000 χιλιαρικα το μηνα δλδ δν φτανουν?γτ τοσα πολλα ρε φιλε?

MZ3
01-09-11, 23:16
ωρμα σε ενα φτηνο και καλο
στα χ5 υπαρχουν ευκαιριες
γιατι απλα δεν τα προτιμανε..
για την συντηρηση υπολογισε χοντρα ψιλα 17 λιτρα στα 100... οχι οτι δεν παει πιο κατω
απλα να μην πεσεις εκτος προηπολογισμου

λαστιχα καθε δυο χρονακια 1500 ευροπουλα εισαι οκ
αν υποθεσουμε οτι με το που το παρεις και ειναι συνεμπλοκ και ολα τα μηχανικα οκ
ενα πληρες σερβις εισαι στα 8-9 κατοσταρικα πραγμα που θα ξαναγινει χοντρικα σε 25 χιλιαδες χιλιομετρα ( μπουζι / βαλβολινες υπολογιζε καθε 50-75 χιλιαδες χιλιομετρα)
και καθε 10.000 χιλιομετρα μονο λαδακι δηλαδη 180 ευρο χονδρικα χοντρικα τιμες αντιπροσοπιας
αν υποθεσουμε οτι θα παρεις ενα καλο και οχι σκισμενο κακοσυντηρημενο και ζημιαρικο
τοτε 1000 ευρο τον χρονο εξοδα εισαι οκ ( σερβις και οτι αλλο χρειαζεται)
βαλε ασφαλιες και τελη κυκλοφοριας, αυτα τα βγαζεις και μονος σου να δεις ποσα ειναι

και υπολογισε και βενζινες για ποσα χιλιομετρα θα κανεις το χρονο και εισαι ετοιμος




αν τωρα δεν παρεις το ταδε αμαξη μην τυχον βγαλη ζημια ε αμα ειναι ετση ας μην περνει κανεις ασους και τριαρια που ειναι ολη την ωρα για ρεταρισματα και δινουν πιο πολλα απο καπιον με μεγαλυτερο και παλιοτερο αμαξη


γνωμη μου ολα αυτα χωρις να παρω κανεναν στο λαιμο μου

DiMiTrIs_
01-09-11, 23:17
3000?αμαν...φτανουν και για καγιεν και να δινεις κ σε μας τπτα!

πζλοψο
01-09-11, 23:23
ευχαριστω.κ εγω καπου εκει το βλεπω κ θελω να ασχολιθω κ με το αμαξι,εννοω περιφεριακα κ εσωτερικα με τον καιρο,γτ προσωπικα πιστευω παρα τα χρονια του ειναι ομορφο αμαξικ γουσταρω να το φροντισω κλπ.κατι σαν χομπυ

πζλοψο
01-09-11, 23:28
χαχα.φιλε dimitri δν ειμαι κανας λεφτας.ηλεκτρολογος εχω τελειωσει κ ακολουθω το επαγγελμα εδω κ 1 χρονο με τον πατερα μ κ ευυτυχως δουλεια εχει,οποτε γτ να μην το επιχηρησω στο κατω κατω για καμια πτωχευση παμε οποτε το πολυ πολυ να χασω το αμαξι στο τελος χαχα.(ξεφυγα λιγο απο το θεμα)

Stallion3.2
01-09-11, 23:36
Φίλε μου μην το πάρεις στραβά αλλά ΔΕΝ σου κάνει η Χ5.
Πρώτα απ'όλα μας λες ότι δεν είσαι φραγκάτος, οκ..δεν ειν'κακό και μακάρι να γίνεις στο μέλλον ΑΛΛΑ το Χ5 φτιάχτηκε για φραγκάτους..κοινώς θα καταντήσεις να μην την πας βόλτα γιατί δεν θα έχει να βάλεις βενζίνη (πάαααλι? θα λες...)...τα λάστιχα θα λες 'μα τώρα (προπερσυ) έσκασα 1500'... τα τέλη 1000 ευρά? ασφάλεια άλλα τόσα?καμιά έκτακτη εισφορά... υπολόγισε χαλαρότατα ένα τετραχίλιαρο το χρόνο μόνο τα πάγια..μετά: θες να κάνεις 15.000χλμ το χρόνο? με 17 λτ κατανάλωση? 2350λτχ1.8=4230 ευρώ για βενζίνες.... άρα φτάσαμε τα 8500 μόνο για το αμάξι... δηλαδή 708ευρώ το μήνα ΧΩΡΙΣ ΖΗΜΙΕΣ, για καφέ δεν θα βγείς?διακοπές δεν θα πας? θύμα του Χ5 θα είσαι?

πζλοψο
01-09-11, 23:56
εχεις δικιο αλλα φαντασου οτι για ολα τα υπολοιπα δν υπαρχει προβλημα.αν ημουν λεφτας 8α επερνα καινουργιο.με 1000 ευρω καθαρα μονο για το αμαξι νομιζω πως γινετε,κ σεβομαι την γνωμη σου.

DiMiTrIs_
02-09-11, 00:14
γιατι δ κοιτας στα ιδια λεφτα κυβικα κανενα ζ4 καμια 330 που ειναι κ νεανικα και σπορ;και λιγοτερο θα καινε και πιο γρηγορα θα πηγαινουν κ πιο ευελικτα θα ειναι!αυτα φιλικα!

Dimzan
02-09-11, 00:17
εχεις δικιο αλλα φαντασου οτι για ολα τα υπολοιπα δν υπαρχει προβλημα.αν ημουν λεφτας 8α επερνα καινουργιο.με 1000 ευρω καθαρα μονο για το αμαξι νομιζω πως γινετε,κ σεβομαι την γνωμη σου.

1000ευρω ειναι μονο τα τελη.

αν μπορεις να δινεις (πετας) 8000 το χρονο για αμαξι σε 5 χρονια θα χεις δωσει 40.000

Μια καλη προκαταβολη για μικρο σπιτι...

Dim77
02-09-11, 00:35
17800 ευρώ ετήσιο τεκμήριο.
880 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.
520 ευρώ εισφορά (λόγω κυβισμού).
Ασφάλεια, άνετα 1000 ευρώ το χρόνο.
Χώρια την κατανάλωση που δεν έχεις σκεφτεί στα σίγουρα. 15 λίτρα/100km (λίγα είπα), με 1.65 το λίτρο περίπου...


Είσαι σίγουρος?
Σίγουρα είναι ωραίο αυτοκίνητο, αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει στον οικονομοτεχνικό τομέα τα τελευταία 2 έτη. Είναι κρίμα να ζοριστείς πολύ και να ψάχνεις να το πουλήσεις όσο όσο σε Γερμανία, Βουλγαρία, κλπ...που ούτε εκεί θα το παίρνουν γιατί δε θα είναι το diesel.

george316
02-09-11, 08:25
το Χ5 ειναι ενα πολυ δυνατο αυτοκινητο.εχω προσωπικη εμπειρια με αυτο διοτι το ειχε ιδιοκτητης στουντιο που συνεργαζομουν και ημαστε φιλοι.
με το καλο να το παρεις,αλλα σιγουρα θα πρεπει να σου πω το εξης.
ο κριστιαν που το ειχε,το εδωσε και πηρε ενα πορσε μποξερ s. απο θεμα καταναλωσης βενζινης μου ειπε το εξης χαρακτηριστικο...
-αδερφε...σωθηκα!!!
πλεον εχω δει σε μαντρες που τα δινουν και 10.000 ενω σε παρακαλανε κι ολας.και με ενα καλο παζαρι τα 8000 τα εχεις ανετα.αλλα πρεπει να υπολογισεις αυξημενα εξοδα συντηρησης..τωρα το ποσα βγαζεις,το ποσα θα σου τρωει...ουτε ειμαι ειδικος να σου πω,αλλα ουτε ειμαι και μεσα στη τσεπη σου.
τελευταια σου προτεινω να κοιταξεις πετρελαιο αντι βενζινη..
κλασεις ανωτερο απο θεμα καταναλωσης και συντηρησης.

stelmaniac
02-09-11, 08:39
παρε Χ5 και σε κανα δυο χρονια που θα το' χεις βαρεθει και θα το χεις πληρωσει αλλες 20 φορες θα στο παρω εγω με 2 χιλιαρικα να το χω να το βλεπω....

rapid_fast
02-09-11, 19:38
παρε Χ5 και σε κανα δυο χρονια που θα το' χεις βαρεθει και θα το χεις πληρωσει αλλες 20 φορες θα στο παρω εγω με 2 χιλιαρικα να το χω να το βλεπω....

Μη γίνεσαι κακός.. 19 φορές θα το έχει ξανααγοράσει μόνο....

EVANGELOS
02-09-11, 20:34
αν κάποιος θέλει ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ suv ... το Χ5 το 3.0 λτ και το Χ3 δηλαδή είναι ότι καλύτερο ... έπεισα φίλο να πάρει Χ5 μτχ αντί για καινούργιο vag και έχει πάθει ΣΟΚ με τη διαφορά ποιότητας !!!

το Χ5 είναι ΤΣΑΜΠΑ πλέον ... και τρελό Value 4 money

τα έξοδα συντήρησης ΕΦΟΣΟΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ SUV ... είναι όσα και στις άλλες εταιρίες ... για αντίστοιχα αυτοκίνητα

δεν έχει νόημα να θέλει κάποιος τέτοιο όχημα και να του λέμε πάρε 1.4 πολο να μην έχεις τεκμήριο ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ αυτό το έχει λάβει υπόψιν !!!

πζλοψο
02-09-11, 20:35
χαχα δικιο εχεται παιδια,αλλα αν εχεις την μαλακια στο κεφαλι κ σ κολλησει κατι..
σε σχεση με το Ζ4 με το ιδιο μοτερ το 3,0 με 231 αλογα ποσο μεγαλι διαφορα λογω βαρους εχει δλδ για να καταλαβω?

EVANGELOS
02-09-11, 20:35
χαχα δικιο εχεται παιδια,αλλα αν εχεις την μαλακια στο κεφαλι κ σ κολλησει κατι..
σε σχεση με το Ζ4 με το ιδιο μοτερ το 3,0 με 231 αλογα ποσο μεγαλι διαφορα λογω βαρους εχει δλδ για να καταλαβω?

χαχαχαχ πλάκα κάνεις φίλε μου ... τι σχέση έχει το Χ5 με το Ζ4 ???

thomasz3
02-09-11, 21:12
πάρτο φιλε μου αν αυτό σου έχει κολλήσει πάρτο.εάν όμως μετά από καιρό δεν μπορείς να το συντηρήσεις θα το βγάλεις από πάνω σου πολύ δύσκολα!
θα σου πω μια παρόμοια ιστορία!
ένα ξαδερφάκι μου πήρε το RX8 mazda,το έκανε σε δυο χρονια που το έχει 7.000km
έπαιρνε 700 ευρώ και έβαλε δόση το μηνα 500 ευρώ,να σημειώσω πως μένει με την μαμά του.
το αποτέλεσμα είναι πως σήμερα είναι χωρίς δουλειά και το αμάξι του έχει μείνει από μπαταρία,έχει να δουλέψει 2 μήνες τουλάχιστον το αυτοκίνητο.
σε καμια περίπτωση δεν λέω πως και εσύ θα πάθεις το ίδιο,απλά σου λέμε ΌΛΟΙ μας να προσέξεις να τα μετρήσεις και μετά να προχωρήσεις σε αυτό που θες να κανεις!
X5 με Z4 σε βάρος έχουν τουλάχιστον 1 τόνο με βαρύτερο το X5

rapid_fast
02-09-11, 21:17
πάρτο φιλε μου αν αυτό σου έχει κολλήσει πάρτο.εάν όμως μετά από καιρό δεν μπορείς να το συντηρήσεις θα το βγάλεις από πάνω σου πολύ δύσκολα!
θα σου πω μια παρόμοια ιστορία!
ένα ξαδερφάκι μου πήρε το RX8 mazda,το έκανε σε δυο χρονια που το έχει 7.000km
έπαιρνε 700 ευρώ και έβαλε δόση το μηνα 500 ευρώ,να σημειώσω πως μένει με την μαμά του.
το αποτέλεσμα είναι πως σήμερα είναι χωρίς δουλειά και το αμάξι του έχει μείνει από μπαταρία,έχει να δουλέψει 2 μήνες τουλάχιστον το αυτοκίνητο.
σε καμια περίπτωση δεν λέω πως και εσύ θα πάθεις το ίδιο,απλά σου λέμε ΌΛΟΙ μας να προσέξεις να τα μετρήσεις και μετά να προχωρήσεις σε αυτό που θες να κανεις!
X5 με Z4 σε βάρος έχουν τουλάχιστον 1 τόνο με βαρύτερο το X5

Μάτια μου, καταλαβαίνεις οτι ο ξάδερφος δεν έκανε συνετή κίνηση..
Ετσι δεν ειναι??
Ασχετα αν τα γύρισε η ζωή και έμεινε άνεργος, μια τέτοια αγορά με αυτούς τους όρους,
εξ'αρχής μάλλον ήταν λάθος..

thomasz3
02-09-11, 21:25
Μάτια μου, καταλαβαίνεις οτι ο ξάδερφος δεν έκανε συνετή κίνηση..
Ετσι δεν ειναι??
Ασχετα αν τα γύρισε η ζωή και έμεινε άνεργος, μια τέτοια αγορά με αυτούς τους όρους,
εξ'αρχής μάλλον ήταν λάθος..

φυσικά και ήταν λάθος εξαρχής!
άποψη μου είναι πως για να πάρεις ένα αυτοκίνητο καινούριο πχ τον 30.000 χιλιάδων ευρώ, θα πρέπει να είναι πάνω κάτω το ίδιο και το ετήσιο εισόδημα σου κάπου εκεί!
εδώ z3 έχουμε με 18αρια και αλλάξαμε λάστιχα 800 ευρώ.
μας ήρθε το πάτωμα νταβάνι....:bugeye:

rapid_fast
02-09-11, 21:54
άποψη μου είναι πως για να πάρεις ένα αυτοκίνητο καινούριο πχ τον 30.000 χιλιάδων ευρώ, θα πρέπει να είναι πάνω κάτω το ίδιο και το ετήσιο εισόδημα σου κάπου εκεί!

Πώς αλλάζουν οι καιροί.....
Στην αρχή της δεκαετίας του 1980 η αναλογία ήταν 7:1..
(το όχημα στο 1/7 του ετήσιου εισοδήματος..)

thomasz3
02-09-11, 22:02
Πώς αλλάζουν οι καιροί.....
Στην αρχή της δεκαετίας του 1980 η αναλογία ήταν 7:1..
(το όχημα στο 1/7 του ετήσιου εισοδήματος..)

εμ περάσανε και 30 χρονια βλέπεις!!:)

KATSARAIOS
04-09-11, 03:43
καλυτερο ειναι το diesel Χ5 3.0 ,πιο οικονομικο σε καταναλωση και αρκετα ροπατο.
απλα θελει ψαξιμο για τυχον θεματα τρομπας,τουρμπινας...

chief
04-09-11, 10:36
+1000
Πιο γρηγορο, πιο ροπάτο και πολύ πιο οικονομικό απ το 3.0L. Το οδηγουσα για αρκετό καιρό.

Επισης για το νεο diesel SD με τα δυο turbos, δεν υπάρχουν πολλα λογια να πει κανεις.
Σφαίρα.

Driver M
04-09-11, 14:18
Πώς αλλάζουν οι καιροί.....
Στην αρχή της δεκαετίας του 1980 η αναλογία ήταν 7:1..
(το όχημα στο 1/7 του ετήσιου εισοδήματος..)
Mε αυτή τη λογική ρε συ το 90+% των Ελλήνων δεν θα είχε αυτοκίνητο.
Δεν παίζει.
Σιγά μην θες περίπου 100.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα για να πάρεις ένα kia proceed 1.6!
Το 1:1 είναι πολύ πιο λογικό αλλά τις περισσότερες φορές ούτε αυτό ισχύει.

Άσε που το 80 που τα αυτοκίνητα ήταν πιο ακριβά και οι μισθοί πιο χαμηλοί, αν υπήρχε αυτό που λες δεν θα είχε αμάξι το 99%.

Αν εννοείς πάλι τα ετήσια έξοδα ενός αυτοκινήτου να είναι στο 1/7 του ετήσιου εισοδήματος, τότε ναι. Και στο 1/10 μην σου πω.

Dimzan
04-09-11, 14:53
Τα ετησια εξοδα ενος μεσου αμαξιου ειναι περιπου στο 1/5 αν λαβουμε υποψην και τις βενζινες. Μπορει και στο 1/3 αν μιλαμε για πιο φθηνα αμαξια πολης που γραφουν 15.000-20.000 χλμ

Διοτι αμαξι παιρνεις για να το κινεις και οχι να καθεται

rapid_fast
05-09-11, 18:53
Mε αυτή τη λογική ρε συ το 90+% των Ελλήνων δεν θα είχε αυτοκίνητο.
Δεν παίζει.
Σιγά μην θες περίπου 100.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα για να πάρεις ένα kia proceed 1.6!
Το 1:1 είναι πολύ πιο λογικό αλλά τις περισσότερες φορές ούτε αυτό ισχύει.

Άσε που το 80 που τα αυτοκίνητα ήταν πιο ακριβά και οι μισθοί πιο χαμηλοί, αν υπήρχε αυτό που λες δεν θα είχε αμάξι το 99%.

Αν εννοείς πάλι τα ετήσια έξοδα ενός αυτοκινήτου να είναι στο 1/7 του ετήσιου εισοδήματος, τότε ναι. Και στο 1/10 μην σου πω.

Μπά, για αγορά λέω.. Κανένας δεν αγόραζε αυτοκίνητο με 7.000.000 αν δεν έβγαζε κάθε χρόνο 40-50.000.000..
Γιατί παλιά, είχες τεκμήρια θανάτου..
Π.χ. για να αγοράσεις ένα 520, ήθελες 14.000.000 δραχμες και είχες τεκμήριο διαβίωσης
8.000.000 αν θυμάμαι καλα..
Στο σύνολο δηλαδή, το πρώτο έτος ήθελες 14.000.000+8.000.000=22.000.000
Ολοι με ζάσταβα των 750.000 κυκλοφορούσαν, με σέατ, με χιλιάρια φίατ, και σκοντα
τάργκετ 120 τζι ελ ες 5 speed...
Και αν πάμε σε τιμές σέρβις, κόλαση.. Κάθε 5.000 χλμ λάδια φίλτρα, και κάθε 20 μεγάλο
σέρβις με τακάκια φίλτρα ξύδια και ρύθμιση βαλβίδων..
Μιλάμε για 120.000-140.000 όταν οι μισθοί διευθυντών δημοσίου ήταν 180.000..
Γιατί κυκλοφορούσε ο κόσμος με ντεσεβό? υπήρχε δυνατότητα για κανένα σοβαρό αυτοκίνητο??
Γιατί άλλαζε ο κόσμος αυτοκίνητο κάθε 20 χρόνια? υπήρχε δυνατότητα να αγοράζουν πιο
συχνά?

thomasz3
05-09-11, 19:09
Μπά, για αγορά λέω.. Κανένας δεν αγόραζε αυτοκίνητο με 7.000.000 αν δεν έβγαζε κάθε χρόνο 40-50.000.000..
Γιατί παλιά, είχες τεκμήρια θανάτου..
Π.χ. για να αγοράσεις ένα 520, ήθελες 14.000.000 δραχμες και είχες τεκμήριο διαβίωσης
8.000.000 αν θυμάμαι καλα..
Στο σύνολο δηλαδή, το πρώτο έτος ήθελες 14.000.000+8.000.000=22.000.000
Ολοι με ζάσταβα των 750.000 κυκλοφορούσαν, με σέατ, με χιλιάρια φίατ, και σκοντα
τάργκετ 120 τζι ελ ες 5 speed...
Και αν πάμε σε τιμές σέρβις, κόλαση.. Κάθε 5.000 χλμ λάδια φίλτρα, και κάθε 20 μεγάλο
σέρβις με τακάκια φίλτρα ξύδια και ρύθμιση βαλβίδων..
Μιλάμε για 120.000-140.000 όταν οι μισθοί διευθυντών δημοσίου ήταν 180.000..
Γιατί κυκλοφορούσε ο κόσμος με ντεσεβό? υπήρχε δυνατότητα για κανένα σοβαρό αυτοκίνητο??
Γιατί άλλαζε ο κόσμος αυτοκίνητο κάθε 20 χρόνια? υπήρχε δυνατότητα να αγοράζουν πιο
συχνά?

έχεις απόλυτο δίκαιο σε πολλά πράγματα!
κάποτε το αυτοκίνητο ήταν μέσο μεταφοράς,τώρα μονο για μεταφορά δεν το έχουμε..
πριν 15 χρονια κάποιο κοιτάζανε τα E36 και δεν περνούσε ούτε για πλακα από το μυαλό τους να το αγοράσουν..τώρα το κανεις δικό σου με 2000 ευρώ,το x5 με 10,000..
το θέμα δεν είναι πλέον να το πάρεις αλλα να το ΣΥΝΤΗΡΉΣΕΙΣ!!
ενώ κάποτε απλά δεν μπορούσες να το πάρεις και έτσι δεν είχες και τι συντήρηση!!!

Κωνσταντίνος
05-09-11, 23:58
Πώς αλλάζουν οι καιροί.....
Στην αρχή της δεκαετίας του 1980 η αναλογία ήταν 7:1..
(το όχημα στο 1/7 του ετήσιου εισοδήματος..)

Και στις αρχές του 2000 το ανάποδο.
:bs:

Driver M
06-09-11, 04:02
Μπά, για αγορά λέω.. Κανένας δεν αγόραζε αυτοκίνητο με 7.000.000 αν δεν έβγαζε κάθε χρόνο 40-50.000.000..
Γιατί παλιά, είχες τεκμήρια θανάτου..
Π.χ. για να αγοράσεις ένα 520, ήθελες 14.000.000 δραχμες και είχες τεκμήριο διαβίωσης
8.000.000 αν θυμάμαι καλα..
Στο σύνολο δηλαδή, το πρώτο έτος ήθελες 14.000.000+8.000.000=22.000.000
Ολοι με ζάσταβα των 750.000 κυκλοφορούσαν, με σέατ, με χιλιάρια φίατ, και σκοντα
τάργκετ 120 τζι ελ ες 5 speed...
Και αν πάμε σε τιμές σέρβις, κόλαση.. Κάθε 5.000 χλμ λάδια φίλτρα, και κάθε 20 μεγάλο
σέρβις με τακάκια φίλτρα ξύδια και ρύθμιση βαλβίδων..
Μιλάμε για 120.000-140.000 όταν οι μισθοί διευθυντών δημοσίου ήταν 180.000..
Γιατί κυκλοφορούσε ο κόσμος με ντεσεβό? υπήρχε δυνατότητα για κανένα σοβαρό αυτοκίνητο??
Γιατί άλλαζε ο κόσμος αυτοκίνητο κάθε 20 χρόνια? υπήρχε δυνατότητα να αγοράζουν πιο
συχνά?
Δεν αντιλέγω αφού έτσι κι αλλιώς είμαι νεότερος ώστε να ξέρω τα δεδομένα του 80 σε σχέση με το αυτοκίνητο.

Σήμερα όμως σε καμία περίπτωση δεν χρειάζονται τόσα λεφτά αφού η αγορά αυτοκινήτου αλλά και η συντήρησή του είναι πολύ πιο προσιτή.
Πάντα τηρουμένων των αναλογιών φυσικά, δε μπορεί να πάρει ο μισθωτός ferrari αλλά ούτε και lada.

gsova
06-09-11, 09:00
Μπά, για αγορά λέω.. Κανένας δεν αγόραζε αυτοκίνητο με 7.000.000 αν δεν έβγαζε κάθε χρόνο 40-50.000.000..
Γιατί παλιά, είχες τεκμήρια θανάτου..
Π.χ. για να αγοράσεις ένα 520, ήθελες 14.000.000 δραχμες και είχες τεκμήριο διαβίωσης
8.000.000 αν θυμάμαι καλα..
Στο σύνολο δηλαδή, το πρώτο έτος ήθελες 14.000.000+8.000.000=22.000.000
Ολοι με ζάσταβα των 750.000 κυκλοφορούσαν, με σέατ, με χιλιάρια φίατ, και σκοντα
τάργκετ 120 τζι ελ ες 5 speed...
Και αν πάμε σε τιμές σέρβις, κόλαση.. Κάθε 5.000 χλμ λάδια φίλτρα, και κάθε 20 μεγάλο
σέρβις με τακάκια φίλτρα ξύδια και ρύθμιση βαλβίδων..
Μιλάμε για 120.000-140.000 όταν οι μισθοί διευθυντών δημοσίου ήταν 180.000..
Γιατί κυκλοφορούσε ο κόσμος με ντεσεβό? υπήρχε δυνατότητα για κανένα σοβαρό αυτοκίνητο??
Γιατί άλλαζε ο κόσμος αυτοκίνητο κάθε 20 χρόνια? υπήρχε δυνατότητα να αγοράζουν πιο
συχνά?

Ακριβώς όπως τα περιγράφει ο ράπιντ ήταν το '80, άντε και λίγο στις αρχές του '90. Μετά άνοιξε η κάνουλα στις τράπεζες και γίναμε όλοι μάγκες :p:

Φίλε ράπιντ καλομελέτα κι έρχεται πάλι. Έτσι όπως πάει η κατάσταση θα το γυρίσουμε όλοι τα μεταχειρισμένα 15-ετίας +, ήδη κλείνουν πολλές κάθετες μονάδες σέρβις για τα καινούρια και πολλοί επιστρέφουν στον μαστρό-μήτσο της γειτονιάς ή κάνουν τα βασικά μόνοι τους.