PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε60-523i και κρατήματα...


papi
03-09-11, 14:41
Γειά σας,
είμαι κάτοχος ενός Ε60 523i μοντέλο του Γενάρη 2006 το οποίο παρέλαβα με λάστιχα Dunlop τα οποία τα άλλαξα στα 19000 χλμ μετά από 3,5 χρόνια. Ο λόγος ήταν όχι γιατί φαινόταν φθαρμένα αλλά γιατί σε μιά ελαφριά στροφή με βρεγμένο δρόμο και 110 ταχύτητα χαροπάλευα να μαζέψω το αυτοκίνητο από το ένα ρεύμα στο άλλο. Ευτυχώς που μπήκα σε ευθεία και δεν ερχόταν κανείς από απέναντι.

Ετσι λοιπόν έκανα αλλαγή ελάστικών και φόρεσα τα Michelin Primacy HP 225/55/16 τα οποία τα έχω ακριβώς 2 χρόνια και έχουν κάνει 14000 χλμ. με καλή συμπεριφορά.

Το προηγούμενο Σαβατοκύριακο επιστρέφοντας από Λευκάδα και όσο ήμουν ακόμη στο νησί, σε μία στροφή ο κώλος άρχισε να πηγαίνει αριστερά δεξιά με πολύ σύντομες κινήσεις 2-3 φορές, το ίδιο και στην Εθνική όπου πάτησα φρένο σε στροφή. Νόμιζα και πάλι οτι θα χάσω τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Να πω την αλήθεια τα λάστιχα σε αυτό το ταξίδι ήταν γεμισμένα με άζωτο αλλά και πάλι αυτή η συμπεριφορά ήταν ξαφνική. Δεν μου έκανε αντίστοιχα προβλήματα όταν ταξίδευα για Λευκάδα. Με πολύ μικρή ταχύτητα έκανα δοκιμή και πάτησα φρένα απότομα και πάλι το αυτοκίνητο δεν γονάτισε, καταλάβαινες αστάθεια στο πίσω μέρος.

Θα ήθελα τη γνώμη σας αν συμβαίνει και σε εσάς το ίδιο πρόβλημα και αν κάνετε αλλαγή ελαστικών τόσο συχνά και με τόσα λίγα χλμ. Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να ελέγξω. Σίγουρα πάντως δε νοιώθω ασφάλεια...

Nick_compact
03-09-11, 16:42
Mάλλον θα πρέπει να μάθεις να οδηγείς... καθώς είχαμε Ε60 530i και ποτέ δεν παρουσίασε τέτοιες συμπεριφορές...

rapid_fast
03-09-11, 17:34
Καλησπέρα φίλε,
Αν αγόρασες το αυτοκίνητο καινούριο, και έχεις τα ηλεκτρονικά σε λειτουργία,
δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις τέτοιες οδικές συμπεριφορές.
Αν δεν το αγόρασες καινούριο, έχεις πρόβλημα ευθυγράμμισης πλαισίου και ανάρτησης,
δηλαδή αρπαγμένο σασί.
Είναι αδιανόητο μέσα σε στροφή, να αλλάζει η κατεύθυνση του οχήματος μια δεξιά
και μια αριστερά, όπως το περιγράφεις, χωρίς να έχεις τροχό στον αέρα..

Παναγιώτης

stelmaniac
03-09-11, 17:45
Οντως, τετοια συμπεριφορα δεν ειχαν ουτε τα Ε36 με σπασμενα σινεμπλοκ...Για τσεκαρε την αναρτηση μηπως εχει κοπει τιποτα

MZ3
03-09-11, 18:38
κανε μια μετρηση στα πισω αμορτισερ

Nick_compact
03-09-11, 18:56
Είχα αμάξι με τελειωμένα λάστιχα.
Με κομμένα σινεμπλόκ.
Με τελειωμένα αμορτισέρ.
Με τελειωμένα αμορτισέρ και λάστιχα.
Και όλα τα παραπάνω μαζί.
Χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα.
Μιλάω για Ε36 Compact.
Και τέτοιες αντιδράσεις δεν είχε ΠΟΤΕ. Και κανένα αμάξι δε θα έχει ποτέ, αν δεν υπάρχει λάθος input από τον οδηγό. Δεν αρχίζουν έτσι απλά τα χαστούκια με 50-60 χιλιόμετρα.

Dim77
03-09-11, 19:50
Ας πάει για μια ευθυγράμμιση καλύτερα και μετά βλέπει.

Όντως η αντίδραση είναι υπερβολική ακόμα και για τελειωμένα λάστιχα και αμορτισέρ μαζί.

(με 60kmh όχι 110 εκεί φταίνε τελειωμένα λάστιχα και αμορτισέρ)

Όμως σε 14000 και 19000 ΔΕΝ είναι καθόλου τελειωμένα τα λάστιχα.

Επίσης τις πιέσεις των ελαστικών να δείς αν είναι εντάξει. Τι το θες το άζωτο? Καλύτερα αέρας κοπανιστός και να συμπληρώνεις συχνά.

Stunt Mike
03-09-11, 21:29
Γειά σας,
είμαι κάτοχος ενός Ε60 523i μοντέλο του Γενάρη 2006 το οποίο παρέλαβα με λάστιχα Dunlop τα οποία τα άλλαξα στα 19000 χλμ μετά από 3,5 χρόνια. Ο λόγος ήταν όχι γιατί φαινόταν φθαρμένα αλλά γιατί σε μιά ελαφριά στροφή με βρεγμένο δρόμο και 110 ταχύτητα χαροπάλευα να μαζέψω το αυτοκίνητο από το ένα ρεύμα στο άλλο. Ευτυχώς που μπήκα σε ευθεία και δεν ερχόταν κανείς από απέναντι.

Ετσι λοιπόν έκανα αλλαγή ελάστικών και φόρεσα τα Michelin Primacy HP 225/55/16 τα οποία τα έχω ακριβώς 2 χρόνια και έχουν κάνει 14000 χλμ. με καλή συμπεριφορά.

Το προηγούμενο Σαβατοκύριακο επιστρέφοντας από Λευκάδα και όσο ήμουν ακόμη στο νησί, σε μία στροφή ο κώλος άρχισε να πηγαίνει αριστερά δεξιά με πολύ σύντομες κινήσεις 2-3 φορές, το ίδιο και στην Εθνική όπου πάτησα φρένο σε στροφή. Νόμιζα και πάλι οτι θα χάσω τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Να πω την αλήθεια τα λάστιχα σε αυτό το ταξίδι ήταν γεμισμένα με άζωτο αλλά και πάλι αυτή η συμπεριφορά ήταν ξαφνική. Δεν μου έκανε αντίστοιχα προβλήματα όταν ταξίδευα για Λευκάδα. Με πολύ μικρή ταχύτητα έκανα δοκιμή και πάτησα φρένα απότομα και πάλι το αυτοκίνητο δεν γονάτισε, καταλάβαινες αστάθεια στο πίσω μέρος.

Θα ήθελα τη γνώμη σας αν συμβαίνει και σε εσάς το ίδιο πρόβλημα και αν κάνετε αλλαγή ελαστικών τόσο συχνά και με τόσα λίγα χλμ. Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να ελέγξω. Σίγουρα πάντως δε νοιώθω ασφάλεια...

Κατι εχεις στραβο στ'αμαξι σου......μπορει να'ναι απο κομμενο συνεμπλοκ μεχρι στραβο ψαλιδι...πηγαινε σε συνεργειο να στο τσεκαρουν τ'αμαξι.

Stunt Mike
03-09-11, 21:35
Είχα αμάξι με τελειωμένα λάστιχα.
Με κομμένα σινεμπλόκ.
Με τελειωμένα αμορτισέρ.
Με τελειωμένα αμορτισέρ και λάστιχα.
Και όλα τα παραπάνω μαζί.
Χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα.
Μιλάω για Ε36 Compact.
Και τέτοιες αντιδράσεις δεν είχε ΠΟΤΕ. Και κανένα αμάξι δε θα έχει ποτέ, αν δεν υπάρχει λάθος input από τον οδηγό. Δεν αρχίζουν έτσι απλά τα χαστούκια με 50-60 χιλιόμετρα.

Ειναι αδυνατον να'χεις ΤΟΣΑ προβληματα στ'αμαξι και να μην εχει περιεργες αντιδρασεις και ασταθεια!Μαλλον εσυ δεν εδινες σημασια και απλως μειωνες την ταχυτητα του αυτοκινητου σου.Εγω προσφατα ειχα ενα κομμενο πισω αριστερο συνεμπλοκ και στο βρεγμενο σε καθε δεξια στροφη τ'αμαξι πηγαινε οπου ηθελε...Ενταξει χαστουκια δεν κανει αλλα εκανε μικρομετατοπισεις ενοχλητικες.Αλλα και ο φιλος Papi δεν μιλησε για χαστουκια αλλα για μετατοπισεις του πισω αξονα...

papi
05-09-11, 14:06
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας εκτός της άστοχης απάντησης του Nick. Αγαπητέ Nick έτσι οδηγούσα και πέρυσι και καταλαβαίνω αν μπορεί να πάει το αυτοκίνητο όπως οδηγώ. Δεν έκανα κάτι νέο ή παράτολμο...

δυστυχώς δεν τα πάω και πολύ καλά με τις ορολογίες ψαλίδια, σινεμπλόκ κλπ αλλά τα σημειώνω για να ρωτήσω.

Με τα προηγούμενα λάστιχα σε βρεγμένο δρόμο λίγο κατηφορικό και με πολύ μικρή ταχύτητα σε στροφή χόρευε ο κώλος αριστερά δεξιά για 2-3 φορές και τρόμαζες. Σκέψου να το πάθεις με ταχύτητα. Πήγαινα διαγώνια με τον κώλο αριστερά στο αριστερό ρεύμα και αντίστροφα στο δεξιό. Τα είδα όλα...Μόλις άλλαξα λάστιχα όλα διορθώθηκαν. Τότε είχα ζητήσει έλεγχο και η ευθυγράμμιση ήταν εντάξει. Επίσης μου είχαν πεί για τα πίσω αμορτισέρ μια μέτρηση 68-70 αν θυμάμαι καλά και οτι είναι εντάξει (είναι???)

rapid fast
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούργιο και δεν έχει τρακάρει. Το αρπαγμένο σασί εννοείς πως πρέπει να έχει χτυπήσει??

Dim77
Ο αέρας στα λάστιχα ήταν 2,2 εμπρός και 2,4 πίσω. Σχετικά με το άζωτο το μόνο που κατάλαβα είναι οτι έγινε πιό αθόρυβο και πάει σαν χαλί. Κυλάει μαλακά και όμορφα...


και πάλι ευχαριστώ

MZ3
05-09-11, 14:14
εγω επιμενω σε αμορτισερ να κοιταξης
να κανεις μια μετρησουλα

Stunt Mike
05-09-11, 14:55
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας εκτός της άστοχης απάντησης του Nick. Αγαπητέ Nick έτσι οδηγούσα και πέρυσι και καταλαβαίνω αν μπορεί να πάει το αυτοκίνητο όπως οδηγώ. Δεν έκανα κάτι νέο ή παράτολμο...

δυστυχώς δεν τα πάω και πολύ καλά με τις ορολογίες ψαλίδια, σινεμπλόκ κλπ αλλά τα σημειώνω για να ρωτήσω.

Με τα προηγούμενα λάστιχα σε βρεγμένο δρόμο λίγο κατηφορικό και με πολύ μικρή ταχύτητα σε στροφή χόρευε ο κώλος αριστερά δεξιά για 2-3 φορές και τρόμαζες. Σκέψου να το πάθεις με ταχύτητα. Πήγαινα διαγώνια με τον κώλο αριστερά στο αριστερό ρεύμα και αντίστροφα στο δεξιό. Τα είδα όλα...Μόλις άλλαξα λάστιχα όλα διορθώθηκαν. Τότε είχα ζητήσει έλεγχο και η ευθυγράμμιση ήταν εντάξει. Επίσης μου είχαν πεί για τα πίσω αμορτισέρ μια μέτρηση 68-70 αν θυμάμαι καλά και οτι είναι εντάξει (είναι???)

rapid fast
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούργιο και δεν έχει τρακάρει. Το αρπαγμένο σασί εννοείς πως πρέπει να έχει χτυπήσει??

Dim77
Ο αέρας στα λάστιχα ήταν 2,2 εμπρός και 2,4 πίσω. Σχετικά με το άζωτο το μόνο που κατάλαβα είναι οτι έγινε πιό αθόρυβο και πάει σαν χαλί. Κυλάει μαλακά και όμορφα...


και πάλι ευχαριστώ

Οποτε φιλε τσεκαρε συνεμπλοκ και αμορτισερ και γενικως το πισω συστημα.....

rapid_fast
05-09-11, 16:47
εγω επιμενω σε αμορτισερ να κοιταξης
να κανεις μια μετρησουλα

Κάπου εδώ καταλήγω και εγω...

vagm3e92
05-09-11, 17:48
Αυτες οι αντιδρασεις εγιναν με ολα τα ηλεκτρονικα ενεργοποιημενα??????Αναψε καποια λυχνια στο καντραν σου ?Κανε οπωσδηποτε ελεγχο στα αμορτισερ σου και τσεκαρε τα ηλεκτρονικα σου συστηματα ευσταθειας.

thomasz3
05-09-11, 18:20
για να φας τόση σφαλιάρα βρε αδερφέ σίγουρα είχες πρόβλημα και παλιότερα και δεν το κατάλαβες..διαφορετικά κάπου έπεσες με ταχύτητα σε κάποια λακκούβα η σε σαμαράκι και έκανες ζημια η άξονα η αμορτισέρ η έφαγες κανένα πεζοδρόμιο!
τσέκαρε σε συνεργείο γιατί θα πάρεις και κανένα άλλο στο λαιμό σου!

papi
06-09-11, 13:37
ok παιδιά τα σημειώνω όλα αυτά και στην πρώτη ευκαιρία θα σας ενημερώσω.