PDA

Επιστροφή στο Forum : Z4m coupe Vs. Z4 3.0 Si Roadster


akak
06-09-11, 21:54
Καλησπέρα σε όλους!

Είμαι μεταξύ των δυο αμαξιών που λέει και ο τίτλος.

το Ζ4 3.0 το έχω οδηγήσει, το έχω λατρέψει. Ήταν απο τα λίγα αμάξια που αισθάνθηκα τη στιγμή που κάθησα στη θέση του οδηγού ότι έδεσα. Όταν το οδήγησα, μέσα σε λίγα χιλιόμετρα μου ενέπνεε τέτοια εμπιστοσύνη που το πήγαινα σε ρυθμούς που μπορούσα να ακολουθήσω μόνο αν ήξερα κάποιο αμάξι πολύ καλά! Μου άρεσε το γκάζι του, η αμεσότητα, ο 6cylinder ήχος και φυσικά, το fun to drive.

Δεν έχω οδηγήσει και δεν έχω καμία εμπειρία με Ζ4m. Έχοντας ψάξει αρκετά, συμπέρανα στο ότι το Z4m και ειδικά το coupe, είναι πολύ σκληρό, με αποτέλεσμα να έχει περισσότερη ασάφεια στο μπροστινό μέρος και να μη σου εμπνέει την ίδια εμπιστοσύνη με το 3.0. Γενικότερα το 3.0 παρουσιάζεται ως πιο all around αυτοκίνητο απο το m. Δε με ενδιαφέρει καθόλου ο πιο βαρύς συμπλέκτης, το πιο βαρύ τιμόνι. Ίσα ίσα. Συμβιβάζομαι ακόμα και με την ιδέα του ότι θα είναι πιο δυσάρεστο σε ταξίδια (που κάνω πολλά).

Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι το εξής:

Το m σου εμπνέει την ίδια εμπιστοσύνη με το 3.0si στο όριο? Προτιμώ να έχω 260 άλογα παρά 340 μουλάρια, if you know what i mean. Δε με συγκινεί τόσο η ευθεία όσο το στρίψιμο και το παιχνίδι.

Με το θέμα σαζμάν του m έχετε ακούσει κάτι? Κράζει πολύς κόσμος για το syncro της δευτέρας, όπου σε γρήγορη αλλαγή απο πρώτη γρατζουνάει και θέλει τεχνική. Αρκετοί μάλιστα έχουν αλλάξει σαζμάν. Αν είναι ιδιαιτερότητα του αυτοκινήτου δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα, αλλά ανησυχώ μήπως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το έχει κάνει τόσες φορές που έχει κουρέψει.

Επίσης θα δω διαφορά στο 3.0 (που έχω οδηγήσει) με το 3.0 SI?

Υ.Γ. Ξέρω ότι με αυτο το budget (give or take) έχω αρκετές επιλογές.
Έχω σκεφτεί Boxster S facelift, Cayman S, 335i. Απλά φοβάμαι ότι το Z4 είναι μια ρετσινιά που έχω χρόνια και πρέπει να τη βγάλω οπωσδήποτε απο πάνω μου.

TAZ118!
06-09-11, 22:00
Ακριβως επειδη σου αρεσει το στριψιμο και το παιχνιδι θα παρεις Ζ4Μ Coupe....
Μπλοκε-κινητηρας ποιημα-εξαιρετικο πλαισιο ειναι οι καλυτεροι συμμαχοι σου στις ορεξεις σου...

manosm3
06-09-11, 22:12
Προφανως κανεις πλακα σχετικα με το Μ, ε;

akak
06-09-11, 22:22
Μακάρι να ήξερα!

Η αλήθεια είναι πάντως ότι τα περισσότερα reviews λένε αυτά που έχω παραθέσει παραπάνω.
Θα μου πεις γιατί διαβάζω reviews. Δυστυχώς μόνο αυτά έχω προς το παρόν.

thomasz3
06-09-11, 22:44
σε κάθε κατηγοριας BMW η M είναι σαφώς η καλύτερη και foul σε όλα τα μήκη κύματος..
τώρα πως εσύ και που διαβάζεις ότι είναι χειρότερο από το τρίλιτρο...τι να πω δεν ξέρω!
Αν μπορείς να πάρεις M πάρτο με κλειστά ματια αλλα όχι όταν οδηγείς!!:search:

Stunt Mike
06-09-11, 22:59
Μακάρι να ήξερα!

Η αλήθεια είναι πάντως ότι τα περισσότερα reviews λένε αυτά που έχω παραθέσει παραπάνω.
Θα μου πεις γιατί διαβάζω reviews. Δυστυχώς μόνο αυτά έχω προς το παρόν.

Reviews αμαξιων για κομμωτες διαβαζεις???Τελειως αστοχα ολα αυτα.....πηγαινε κανε ενα test drive ενα Ζ4 Μ πρωτα.....

akak
06-09-11, 23:03
The second, bigger problem is one of expectation. It’s a long-nosed, short-tailed, two seater in the mould of, say, the old Austin Healey. You know it’s been stiffened up and you know it has the engine from an M3. You can see the fat tyres and the four exhaust pipes, and as you sit there gripping the almost absurdly thick rimmed steering wheel, you are expecting greatness.

And it doesn’t come. Drive it normally, on reasonably smooth roads, and it feels like a normal Z4 M, only with a hard roof and an ugly backside. And you can’t see why you might want to spend nearly £42,000 on such a thing.

Then you find the sort of twisting, bumpy back road that the Ramblers’ Association would like to see governed with a 3mph speed limit and you think: “Yes. Here we go.”

But it won’t. Oh sure, the engine’s a masterpiece but the traction control light flickers constantly, suggesting that the suspension is so stiff the rear wheels are actually airborne half the time. So it lurches and pitches and is generally pretty horrid. Couple this to brakes that are too sharp, a clutch that requires practice and a steering system that’s been toughened up — but not enough — and you’re left with something rather underwhelming.

It’s probably the first disappointing BMW M car I’ve ever driven.

If you want this sort of car, the Porsche Gayman is an obvious rival. It goes harder but is deeply embarrassing to be seen in. So what I’d do is buy the soft-top Z4 M instead. Or if you want something really fun for the weekend, buy a digger.

"http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/jeremy_clarkson/article625530.ece"

Show this M-car a smooth road and you’ll feel you’re getting value out of the chassis, too. Big boots and fine balance provide a meaty purchase on a bend, your confidence boosted by a thick-rimmed wheel. There’s a shade of stabilising understeer for reassurance (a TVR Sagaris darts harder) and a tiny amount of roll, but this car feels like a reliable and very potent weapon despite a couple of shortfalls in feel.

The steering gear might be hydraulically assisted for greater sensitivity (in contrast to the 3.0si’s electric assistance) but you won’t be getting much feedback and the brakes, though mightily effective, are over-servoed. Couple this to a fierce clutch that demands precise control and you’ve got some work on. It’s a good thing that the gearlever is so pleasing to palm about.

Your work rate will intensify if you choose to attack the kind of B-roads that this car ought to be built for. There’s nothing wrong with that – you buy a car like this to interact with it – but it can be a crude and unsatisfying experience. The ride is so firm that the BMW feels almost bouncy on some roads, its vertical jerks adding to the effort of steering a car that needs continuous guiding if the road’s camber rises and falls.

The traction control light illuminates with amazing frequency. It’s signalling diminishing traction, as the rear tyres’ purchase is continually challenged by that over-firm suspension.

The M Coupé doesn’t quite cut it as a classic M-car. It’s too crude and unsubtle to unseat the slower Cayman S as our £40k sports coupé of choice, too short of the feel and delicacy that you’d expect of a car built for unadulterated driving, and its thrilling engine doesn’t entirely compensate. If you like its looks, go for the cheaper 3.0si, which is a more rounded buy. For the UK at least, the M Coupé’s dynamic repertoire needs more polish.

http://www.autocar.co.uk/CarReviews/RoadTestsOnTheRoad/BMW-Z4-3.2-M/221602/

akak
06-09-11, 23:09
Reviews αμαξιων για κομμωτες διαβαζεις???Τελειως αστοχα ολα αυτα.....πηγαινε κανε ενα test drive ενα Ζ4 Μ πρωτα.....



Αν μου βρεις ένα που να μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω απο πρώτη δευτέρα γύρω απο ένα οικοδομικό τετράγωνο στείλε μου pm και διαγράφω επιτόπου το thread...

Stunt Mike
07-09-11, 00:26
Αμα το'λεγες 2 μηνες πριν.....ειχε ενας φιλος ενα και το'κανε σουπα στην Αττικη Οδο.....

Stunt Mike
07-09-11, 00:45
"http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/jeremy_clarkson/article625530.ece"





http://www.autocar.co.uk/CarReviews/RoadTestsOnTheRoad/BMW-Z4-3.2-M/221602/

Κλασικος Αγγλος ομοφυλοφιλος.....μονο για την αναρτηση λεει οτι ειναι πολυ σκληρη.Γι'αυτο σου λεει παρε το απλο....Αλλα και μονο που βλεπεις γνωμες που ασχολουνται μ'ενα αμαξι καθαρα σπορ και σχολιαζουν το ποσο ανετο ειναι ή οχι και οτι επεμβαινει το traction control λογω της σκληρης αναρτησης,εισαι σε ακυρο εδαφος....ουτε μια μνεια για το μπλοκε του δεν εχουν κανει...Και μονο που το ενα εχει μπλοκε και το αλλο οχι,ειναι εκτος τοπου η συγκριση....

manosm3
07-09-11, 02:55
Καταλαβαινεις ομως οτι δε γινεται το ενα να εχει 265 αλογα και το αλλο 343 μουλαρια;;; οτι δε γινεται το 3.0 να ειναι καλυτερο απο το Μ;
Τελος παντων, επειδη το Σαββατο πηρα βολτα το Ζ4Μ ενος φιλου, προκειται για τρελο φουντωτικο μηχανημα που δε γινεται να περιγραφει. Αλλη αισθηση, ηχος (γαμ. sound generator), πατημα, στριψιμο, παντηλικια. Το πραμα ειναι ΑΛΛΟΥ.

Stunt Mike
07-09-11, 17:48
Εγω οταν πηρα βολτα πρωτη φορα το Ζ4Μ,επειδη δεν εχω φραγκα να το παρω υποσχεθηκα στον εαυτο μου να πηγαινει το 28αρι μου ετσι!! :)

BMW Power
08-09-11, 10:08
Και εγώ είχα το ίδιο δίλημμα όταν αγόρασα το δικό μου.

Τα χρήματα ήταν ίδια για ένα φορτωμένο με λίγα χλμ. 3.0si Roadster και για το Ζ4Μ Coupe με λιγότερο εξοπλισμό αλλά περισσότερα χλμ.

Αναμφισβήτητα το Μ είναι ταχύτερο, στρίβει καλύτερα και έχει και μπλοκέ!!!

Τελικά επέλεξα το si γιατί:

Φοβάμαι τον S54

Το κόστος συντήρησης έχει πολύ μεγάλη διαφορά

Ενώ το Ζ4 Coupe είναι το ομορφότερο αυτοκίνητο της BMW τα τελευταία χρόνια, το Roadster είναι άλλη φάση!!! και ειδικά με ένα hardtop δεν έχεις και θέματα τον χειμώνα.

tsilis
08-09-11, 10:49
Πάντως προ ετών, όταν είχε βγει η Ζ4Μ, γνωστός μου διευθυντής περιοδικού αυτοκινήτου, και τρομερή οδηγάρα (...και σίγουρα όχι Άγγλος ομοφυλόφυλος :) :) ) , μού είχε πει σε κατ΄ιδίαν συζήτηση, ότι η Ζ4Μ είναι νευρική πολύ, δεν έχει την ισορροπία μεταξύ διασκέδασης και αποτελεσματικότητος που έχουν-είχαν οι άλλες Μ!
Καλύτερη η 3.0 είχε καταλήξει

Να σημειώσω ότι έχει οδηγήσει κυριολεκτικά τα πάντα, και είχε-έχει κατα καιρούς στην κατοχή του αυτοκινητάρες

Το παραθέτω χωρίς να έχω ίδιαν άποψη, απλά για τη συζήτηση και την βοήθεια επιλογής προς τον χρήστη που έθεσε το δίλημμα

akak
08-09-11, 12:40
Τα χρήματα ήταν ίδια για ένα φορτωμένο με λίγα χλμ. 3.0si Roadster και για το Ζ4Μ Coupe με λιγότερο εξοπλισμό αλλά περισσότερα χλμ.


Στην ίδια κατάσταση είμαι και εγώ. Η διαφορά είναι σχετικά μικρή.


Φοβάμαι τον S54

Δεν το έβαλα στην εξίσωση αυτό. Νόμιζα ότι τα προγενέστερα είχαν πρόβλημα μόνο.
Φοβόμουν όμως, και φοβάμαι ακόμα, το σαζμάν.


Το κόστος συντήρησης έχει πολύ μεγάλη διαφορά

very true!


Πάντως προ ετών, όταν είχε βγει η Ζ4Μ, γνωστός μου διευθυντής περιοδικού αυτοκινήτου, και τρομερή οδηγάρα (...και σίγουρα όχι Άγγλος ομοφυλόφυλος :) :) ) , μού είχε πει σε κατ΄ιδίαν συζήτηση, ότι η Ζ4Μ είναι νευρική πολύ, δεν έχει την ισορροπία μεταξύ διασκέδασης και αποτελεσματικότητος που έχουν-είχαν οι άλλες Μ!
Καλύτερη η 3.0 είχε καταλήξει

Έχω λιώσει στο ψάξιμο τις τελευταίες μέρες. Σε γενικές γραμμές αυτό που λες φαίνεται να συμμερίζονται αρκετοί οδηγοί. Και δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου κανένας ο οποίος να μιλάει τόσο κολακευτικά για το Ζ4Μ όσο π.χ. για τη M3 η ακόμα και για το 3.0.


Όσον αφορά τα reviews, παρέθεσα τα δυο αυτά γιατί συμπίπτουν μεταξύ τους και είναι καλογραμμένα. Διάβασα και άλλα. Πολλά. Σε καμία περίπτωση δεν τα καταπίνω όπως είναι, όμως αρκετοί έχουν γράψει και για αυτοκίνητα που ξέρω καλά. Και τείνω να συμφωνήσω στις παρατηρήσεις τους και πιάνω το feeling που θέλουν να περάσουν.

Φυσικά και δεν θέτω θέμα για το αν το Z4M είναι καλό η κακό αμάξι.
Αν είχα την επιλογή μεταξύ των δυο για ένα μήνα έννοειται ότι θα επέλεγα το Μ χωρίς καμία αναστολή. Αλλά εδώ τίθεται και θέμα μεσο-μακροχρόνιας συμβίωσης με το αμάξι και δεν αναφέρομαι μόνο στο κόστος.

Άρα που καταλήγω? Ζ4m ? 3.0si? Και αν είναι να πάρω το τρίλιτρο δεν πάω να πάρω ενα χαρτί μποξτεράκι S με τα μισά λεφτά? Δε λέω προτιμώ το Ζ4 σε πολλά θέματα αλλα και το Boxster, ε, κακό δεν το λες!
Σκατά μπερδεύτικα πάλι...

BMW Power
08-09-11, 13:07
Για να σε ξεμπερδέψω, ρώτα πόσο κάνει η αλλαγή δίσκο πλατό στο Porsche χαχα

EVERGET
08-09-11, 13:08
O s54 μετά από τον 06/2003 έχει τα νέα μέταλλα οπότε δεν χρειάζεται να τον φοβάσαι, είναι αρκετά σπάνιες οι περιπτώσεις αστοχίας με σωστή συντήρηση και χρήση.

Το z4 είναι πολύ λογικό να είναι πιο νευρικό στο όριο από τα m3 λόγω κοντού μεταξονίου. Αυτό για άλλους είναι κακό (το χαρακτηρίζουν πιο απόλυτο) για άλλους είναι καλό (πιο fun to drive).

Eάν βρεις καλό z4 m μην κάνεις το λάθος και δεν το πάρεις. Αυτό το μοντέλο το θεωρώ "επένδυση" σε ένα future classic, πράγμα που ούτε το boxster ούτε το si αποτελούν.

sdrala
08-09-11, 15:22
O s54 μετά από τον 06/2003 έχει τα νέα μέταλλα οπότε δεν χρειάζεται να τον φοβάσαι, είναι αρκετά σπάνιες οι περιπτώσεις αστοχίας με σωστή συντήρηση και χρήση.

Το z4 είναι πολύ λογικό να είναι πιο νευρικό στο όριο από τα m3 λόγω κοντού μεταξονίου. Αυτό για άλλους είναι κακό (το χαρακτηρίζουν πιο απόλυτο) για άλλους είναι καλό (πιο fun to drive).

Eάν βρεις καλό z4 m μην κάνεις το λάθος και δεν το πάρεις. Αυτό το μοντέλο το θεωρώ "επένδυση" σε ένα future classic, πράγμα που ούτε το boxster ούτε το si αποτελούν.


Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη σου.
Με κάλυψες πλήρως.Το αυτοκίνητο αυτό είναι ο διακαής μου πόθος περισσότερο από κάθε μοντέλο Μ και ναι πιστεύω ότι θα γίνει future classic.
Έχει τις τέλειες αναλογίες για σπορ αυτοκίνητο.Τι έρωτας θεέ μου.

akak
15-01-12, 22:03
Τελικά πήρα ένα μαύρο coupe si με ελάχιστα χιλιόμετρα σε άψογη κατάσταση, και ερωτεύτηκα...
Έχω κάνει 4.000km στον ένα μήνα που το έχω και δεν το χορταίνω!

Next stop Quaife. Το μπλοκέ το χρειάζεται κατα τη γνώμη μου.
Επίσης τα φρένα του δε μπορώ να πω ότι με ενθουσίασαν. Μάλλον επειδή στο προηγούμενο αμάξι μου φόραγα Brembo. Θα ψαχτώ προς τα εκεί κάποια στιγμή.

chief
15-01-12, 22:27
Καλοριζικο και καλοταξιδο.

georgepap
15-01-12, 23:36
πολυ ωραιο αυτοκινητο με θεσπεσιο ηχο...!!!!!
Καλοριζικο και καλοταξιδο!!!

akak
16-01-12, 00:26
Ευχαριστώ παιδιά! Ναι ο ήχος του είναι ερεθιστικός! Και σίγουρα τον λατρεύει και ο βενζινάς μου...

Veldrin
16-01-12, 00:42
Με γειές, καλορίζικο και καλοτάξιδο. Και θέλουμε φώτο να χαζέψουμε ! Πέτα μας ένα κοκκαλάκι να χαρούμε κι εμείς βρε αδερφέ !