PDA

Επιστροφή στο Forum : που βρισκονται τα υγρα φρενων;


AlexVag
08-09-11, 14:17
Εχθες ειπα να κουνησω το αμαξι για να μην κατσουν τα λαστιχα μιας και καθοταν 4 μερες ...ενω οδηγουσα αναψε το λαμπακι των φρενων...ωστοσο τακακια αλλαξα πριν 3k χλμ οποτε λογικα δεν ειναι τακακια(αν και το καλοκαιρι πηγα πηλιο και εκανα 2-3 γρηγορες διαδρομες που σημαινει οτι τα φρενα ζοριστηκαν πολυ...) υποθετω οτι ειναι υγρα φρενων που εχω να τα αλλαξω 3 χρονια...το ερωτημα ειναι πως βγαινει η εισαγωγη αερα για το ac για να δω αν εχω λιγα υγρα...το αμαξι ειναι e39...παντως ο πατερας μου οταν το ειχε δεν ειχε αλλαξει υγρα για 6 χρονια και δεν αναψε λαμπακι...ξερουμε κανενα καλο συνεργειο στη λαρισα να παω για υγρα; γιατι στη bmw εδω ειναι πολυ ζωα...

M535 E28
08-09-11, 14:34
είναι πολύ εύκολο...απλά ξεκουμπώνεις τα καπάκια αριστερά στη γωνία
επίσης αν έχεις αλλάξει πρόσφατα τακάκια, κοίταξε αν έχει κουμπώσει σωστά το καλώδιο που στέλνει ένδειξη

AlexVag
08-09-11, 15:07
Απο που ξεκουμπωνει; απο εκει που ενωνεται το κουτι με το φιλτρο με την εισαγωγη; ευχαριστω

M535 E28
08-09-11, 15:44
ξεκουμπώνει το καπάκι μαζί με το φίλτρο γύρης αριστερά στη γωνία

AlexVag
08-09-11, 16:46
Τελικα το εβγαλα...αλλα τωρα μου φαινεται οτι ο σωληνας που παει τν αερα απο το φιλτρο στην καμπινα δεν παταει σωστα στο σημειο που μπαινει ο αερας ατην καμπινα...τεσπα...μπορει να ειναι η ιδεα μου...το θεμα ειναι οτι τα υγρα ειναι στη σωστη σταθμη και τ λαμπακι εσβησε...μηπως οταν ανοιγεις το καπο σβηνουν τα λαμπακια και αναβουν ξανα μετα απο καποια χλμ; γιατι στα vw αυτο γινεται

rapid_fast
08-09-11, 17:17
Τελικα το εβγαλα...αλλα τωρα μου φαινεται οτι ο σωληνας που παει τν αερα απο το φιλτρο στην καμπινα δεν παταει σωστα στο σημειο που μπαινει ο αερας ατην καμπινα...τεσπα...μπορει να ειναι η ιδεα μου...το θεμα ειναι οτι τα υγρα ειναι στη σωστη σταθμη και τ λαμπακι εσβησε...μηπως οταν ανοιγεις το καπο σβηνουν τα λαμπακια και αναβουν ξανα μετα απο καποια χλμ; γιατι στα vw αυτο γινεται

Αν συμβαίνει αυτό που λές, τα VW είναι μελετημένα οχήματα...
Μπορεί να κόλλησε η φούσκα της στάθμης υγρών. Άνοιξε το καπάκι κάνε λίγο παιγνίδι
πάνω κάτω μήπως ξεκολλήσει..

AlexVag
08-09-11, 18:24
Αν συμβαίνει αυτό που λές, τα VW είναι μελετημένα οχήματα...
Μπορεί να κόλλησε η φούσκα της στάθμης υγρών. Άνοιξε το καπάκι κάνε λίγο παιγνίδι
πάνω κάτω μήπως ξεκολλήσει..

τουλαχιστον με το polo gti της αδερφης μου (εδω γελαμε) αυτο συμβαινει...αν πεσουν τα λαδια ας πουμε και ανοιξεις καπο μετα σβηνει το φωτακι και αναβει ξανα μετα απο καποια χλμ... υπαρχει περιπτωση να εκαψα τα τακακια επειδη το εσκισα για 60-70χλμ περιπου σε στροφιλικια? δεν μπορω να καταλαβω αν εχουν ψωμι ακομα...πρεπει να βγαλω ζαντα...γενικα τρωω γρηγορα τα τακακια αλλα οχι και σε 3000χλμ... το αφηνω και αν αναψει ξανα βλεπω...παντως στη bmw της Λαρισας δεν το παω...ειναι τρομεροι κλεφτες...προτιμω να καψω βενζινη και να το παω στιν δικο μου στη θεσσαλονικη

M535 E28
08-09-11, 18:59
φίλε αλεξβαγκ(!) αποκλείεται να έφαγες τα τακάκια σε 70χλμ στροφιλίκια...και μόνο που το συζητάμε είναι έγκλημα...

AlexVag
08-09-11, 19:11
Γενικα τρωω γρηγορα τα τακακια γιατι το κυνηγαω πολυ το αμαξι αλλα σε 3k χλμ ειναι παααρα πολυ νωρις...το vag ειναι απο το επιθετο μου...δεν νομιζω ο αισθητηρας να τσεκαρει και την ποιοτητα των υγρων οποτε ισως εφαγε κολλημα το φλοτερακι οπως συμβαινει και με αυτο της βενζινης...και κατι αλλο...στο ιντερνετ ειδα οτι οταν βγαλεις το καπακι του φιλτρου πρεπει να βγαλεις και εναν αισθητηρα που εχει επανω...εμενα ομως δεν ειχε τιποτα τετοιο...

rapid_fast
08-09-11, 20:01
τουλαχιστον με το polo gti της αδερφης μου (εδω γελαμε) αυτο συμβαινει...αν πεσουν τα λαδια ας πουμε και ανοιξεις καπο μετα σβηνει το φωτακι και αναβει ξανα μετα απο καποια χλμ... υπαρχει περιπτωση να εκαψα τα τακακια επειδη το εσκισα για 60-70χλμ περιπου σε στροφιλικια? δεν μπορω να καταλαβω αν εχουν ψωμι ακομα...πρεπει να βγαλω ζαντα...γενικα τρωω γρηγορα τα τακακια αλλα οχι και σε 3000χλμ... το αφηνω και αν αναψει ξανα βλεπω...παντως στη bmw της Λαρισας δεν το παω...ειναι τρομεροι κλεφτες...προτιμω να καψω βενζινη και να το παω στιν δικο μου στη θεσσαλονικη

Υπάρχει περίπτωση σε χίλια μέτρα να φας τα τακάκια.. Θα καεί και το καρβουνάκι του
αισθητήρα πάχους υλικού..
Οκ, θα ανάψει το λαμπάκι. Δε θα σβήσει όμως ποτέ και με τίποτα, παρά μόνο αν αλλάξεις
το καρβουνάκι του αισθητήρα..
Οπότε δεν ειναι απο τακάκια, μάλλον το φλοτέρ της στάθμης φρένων είναι...
Συμπέρασμα, είσαι φρενάκιας, αλλά τα τακάκια δεν τα έφαγες ακόμα..

AlexVag
08-09-11, 20:58
Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια...ε τι να κανω οταν εχω κενο μπροστα μου με τρωει το ποδι μου να χορεψει λιγο ο κωλος και μετα αναγκαστικα ορμας στα φρενα...για να μην πω τι γινεται οταν ανεβαινω αμπελακια...παντως οταν οδηγαω κανονικα δεν το ακουμπαω καν το φρενο...

zami
09-09-11, 23:18
Εγω πρόσφατα ,στο καλοκαιρινό μου ταξίδι Αθήνα -θεσσαλονίκη και ενω και εγω ειχα αλλαξει τακακια μπρος πισω πριν 3000-4000 χιλ είδα μετα λύπης μου το αυτό λαμπάκι να ανάβει στην πορεία μου και πριν φτασω στον τελικό προορισμό.Την πρώτη εργασιμη και εν μεσω αδειων καλοκαιριού το πήγα σε εξειδικευμένο οπου μετα λύπης μου διαπιστωσα οτι λόγω κακης τοποθετησης του test καλωδιου των τακακιων ,αυτό ειχε λασκάρει και εβρισκε πανω στην ζαντα οπότε στην πορεία φαγωθηκε και αναψε το λαμπάκι στο ταμπλό...Απογοητευτηκα πολύ οταν ο μαστορας μου εδειξε οτι το καλωδιο που μου ειχε βαλει ο κατα τα άλλα ''εμπιστος'' μαστορας μου στην Αθηνα δεν ηταν το αρχικης τοποθετησης του μοντελου μου Ε39 αλλα το αντιστοιχο για Ε36!!!Η επαφη ειναι ακριβώς η ιδια και δουλευει σωστά ,απλά αυτο που ειναι για Ε39 εχει μια μικρή κουρμπα και ειδική εσοχη μεσω της οποιας κουμπώνει ακριβως στο οχημα.....
Τελικά σε ποιον μπορεις να εχεις εμπιστοσυνη???

M535 E28
10-09-11, 10:37
Έβαλε ο,τι βρήκε πιο εύκολα...δεν υπάρχει καμία εμπιστοσύνη. Καλύτερα να αγοράζεις μόνος σου τα ανταλλακτικά

giannis 116
10-09-11, 14:50
Εγω πρόσφατα ,στο καλοκαιρινό μου ταξίδι Αθήνα -θεσσαλονίκη και ενω και εγω ειχα αλλαξει τακακια μπρος πισω πριν 3000-4000 χιλ είδα μετα λύπης μου το αυτό λαμπάκι να ανάβει στην πορεία μου και πριν φτασω στον τελικό προορισμό.Την πρώτη εργασιμη και εν μεσω αδειων καλοκαιριού το πήγα σε εξειδικευμένο οπου μετα λύπης μου διαπιστωσα οτι λόγω κακης τοποθετησης του test καλωδιου των τακακιων ,αυτό ειχε λασκάρει και εβρισκε πανω στην ζαντα οπότε στην πορεία φαγωθηκε και αναψε το λαμπάκι στο ταμπλό...Απογοητευτηκα πολύ οταν ο μαστορας μου εδειξε οτι το καλωδιο που μου ειχε βαλει ο κατα τα άλλα ''εμπιστος'' μαστορας μου στην Αθηνα δεν ηταν το αρχικης τοποθετησης του μοντελου μου Ε39 αλλα το αντιστοιχο για Ε36!!!Η επαφη ειναι ακριβώς η ιδια και δουλευει σωστά ,απλά αυτο που ειναι για Ε39 εχει μια μικρή κουρμπα και ειδική εσοχη μεσω της οποιας κουμπώνει ακριβως στο οχημα.....
Τελικά σε ποιον μπορεις να εχεις εμπιστοσυνη???

Τα ιδια ειχα παθει κι εγω και με τα δυο καλωδια και για τα πισω και για τα εμπρος τακακια!
Μετα απο αλλαγη φρενων και καλωδιων ακουγα εναν πολυ ανυσηχητικο ηχο απ τους πισω τροχους λες κι ειχε μπει ενα λαμακι μεσα σε καποια ζαντα κι οταν γυριζε ο τροχος ακουγοταν ενας εντονος μεταλλικος θορυβος! Οπως πιτσιρικαδες βαζαμε στις ροδες των ποδηλατων χαρτακια ή κοματια απο κουτια αλουμινιου για να κανει θορυβο, καπως ετσι.
Το πηγα πισω εκει που ειχε γινει το σερβις, το εβγαλαν το καλωδιο και το ξαναβαλαν το ιδιο λιμαροντας λιγο μονο την κεφαλη του που κουμπωνει πανω στη δαγκανα. Ξανα μου εκανε σχεδον τα ιδια με μικροτερη ενταση του ηχου ομως και ακουγοταν ακομα κι οταν εκανα οπισθεν σε παρκαρισμα!
Μετα το πηγα σε συνοικιακο συνεργειο φρενων οπου και μου τα βγαλανε τα καλωδια και μου εδειξαν οτι δεν ηταν για Ε87 αλλα για Ε46! Μπηκαν σωστα καλωδια κι απο τοτε ολα καλα.
Θα συμφωνησω με τον zami πως πλεον που μπορεις να εχεις εμπιστοσυνη...
Γενικα με το εξουσιοδοτημενο που το πηγαινα ειμαι πολυ ικανοποιημενος σε ολους τους τομεις αλλα με τετοια 'λαθακια' η εμπιστοσυνη κλονιζεται και χανεται η αξιοπιστια του συνεργειου...

AlexVag
16-09-11, 20:38
Το προβλημα επανηλθε...αναψε παλι το λαμπακι...και ρωταω...υπαρχει περιπτωση να εχει αερα το κυκλωμα και γιαυτο να αναβει το λαμπακι; γιατι ηθελα να κανω εξαερωση και δεν προλαβα...νιωθω οτι παταω το φρενο και το πενταλ κατεβαινει μεχρι ενα σημειο γρηγορα και μετα με σταθερη πιεση κατεβαινει λιγο ακομα...δηλαδη φτανει μεχρι ενα σημειο και μετα απο λιγο κατεβαινει κ αλλο...αρα θελει εξαερωση...

AlexVag
17-09-11, 17:37
Καμια ιδεα; την παρασκευη θα παω στο μηχανικο μου...