EVERGET
04-09-04, 00:43
Γεια σας παιδιά,
Αιτία για το συγκεκριμένο κείμενο αποτέλεσε η οδηγική μου επαφή με δύο γερμανικά μοντέλα, εταιριών άμεσα ανταγωνιστηκών της BMW. Μετά την εμπειρία μου αυτή, βέβαια, κατανόησα οριστικά και αμετάκλητα πως η bmw επιβεβαιώνει το παλιό της διαφημιστηκό σλόγκαν "Άλλη ράτσα" και παραμένει ασυναγώνιστη! Αρχικά ας αναφερθώ στην επαφή μου με ένα ολοκαίνουργο Μercedes Clk 230 Kompressor, ένα τετρακύλινδρο μοντέλο που δεν εισάγεται στην Ελλάδα. Κομψότατο μέσα κι έξω, πολυτελέστατο και με ανάρτηση Brabus που συνδίαζε άριστα άνεση με σπόρ αίσθηση. Εδώ όμως τελιώνουν τα θετικά! Ο κινητήρας φαίνεται τραχής και απολίτιστος ψηλά ενώ τα χαρακτηριστικά του δεν θυμίζουν με τίποτα τα μεταξένια 6κύλινδρα σύνολα της ΒΜW. Επίσης, η σπόρ οδική συμπεριφορά που απαιτείται να έχει ένα coupe όχημα, ειδικά στην sport έκδοση "Avantgarde", απουσιάζει πλήρως εξαιτίας κυρίως της έλλειψης δυνατότητας πλήρους απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών συστημάτων ευστάθιας. Εκεί που προσπαθείς να κινηθείς με γωνίες έρχεται το ηλεκτρονικό σύστημα και σου κόβει την όρεξη ενώ από το τιμόνι απουσιάζει η αίσθηση και η αμεσότητα (σε σχέση πάντα με τα BMW).
Το δεύτερο μοντέλο που έτυχε να οδηγήσω είναι το νέο Αudi A6 2.4 V6. Στη σκέψη πως πρόκειται για 6κύλινδρο μοντέλο ενθουσιάστηκα, στην πράξη όμως απογοητεύτηκα αφού το μοτέρ μου φάνηκε νωθρό για 177Ηp. Ο πωλητής της Audi δικαιολογήθηκε στο παράπονό μου λέγοντας πως το αμάξι είναι νέο και ο κινητήρας άστρωτος (!!!). Επίσης, μου κακοφάνηκε όταν σε μία γρήγορη αλλαγή 2ας σε 3η το σασμάν σκάλωσε πράγμα που στο BMW μου δεν έχει συμβεί ΠΟΤΕ! Τέλος η θέση οδήγησης μου θύμιζε ότι οδηγούσα καράβι ενώ η αίσθηση των χειριστηρίων (τιμόνι, σασμάν, συμπλέκτης) ήταν χλιαρότατη. Πάντως είχε και θετικά αυτό το αυτοκίνητο, μου άρεσε η ποιότητα κατασκευής του αλλά ποιοτηκά πλέον είναι και τα Hyundai! Ποιο απο τα δυο μοντέλα θα έπαιρνα; (με την απειλή πως αλλιώς θα με σκοτώσουν, φυσικά!) Μάλλον το Clk αφού τουλάχιστον είχε άψογη θέση οδήγησης, πολύ ανώτερη ποιότητα κύλισης και είναι πισωκίνητο (έστω και ευνουχισμένο με τα ηλεκτρονικά).
Απολογισμός : Οσο κι αν καθημερινά ακούω από διάφορους "σχετικούς" περί ανωτερότητας των Merc ή των Audi η αλήθεια είναι πως τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με τα Ultimate driving machines της BMW! Γιατι; Διότι παραμένουν τα μόνα ανόθευτα πισωκίνητα αυτοκίνητα (πλην ορισμένων Ιαπωνικών) τα οποία συνδιάζουν στο zenith ποιότητα, αίσθηση, κρατήματα και σπορ οδική συμπεριφορά. Γι' αυτό άλλωστε στα BMW απενεργοποιούνται όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα δυναμικής συμπεριφοράς, διότι δεν είναι ηλεκτρικές συσκευές αλλά μηχανολογικά δημιουργήματα υψηλής εξέλιξης! Πάντως οι μηχανικοί της Mercedes κάτι θα ξέρουν για να μην προσφέρουν δυνατότητα απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών, φαίνεται τα αμάξια τους είναι τοσο "καλοστημένα" μηχανολογικά που χωρίς τα ηλεκτρονικά στις στροφές θα θύμιζαν τα τραγικά ασταθή και άτσαλα Μercedes της δεκαετίας 80-90 (έχω τραυματικές εμπειρίες από ένα Ε190!).
Τελικό συμπέρασμα : ΒΜW, SHEER DRIVING PLEASURE!
Περιμένω τις δικές σας εμπειρίες και σχόλια!!!
Αιτία για το συγκεκριμένο κείμενο αποτέλεσε η οδηγική μου επαφή με δύο γερμανικά μοντέλα, εταιριών άμεσα ανταγωνιστηκών της BMW. Μετά την εμπειρία μου αυτή, βέβαια, κατανόησα οριστικά και αμετάκλητα πως η bmw επιβεβαιώνει το παλιό της διαφημιστηκό σλόγκαν "Άλλη ράτσα" και παραμένει ασυναγώνιστη! Αρχικά ας αναφερθώ στην επαφή μου με ένα ολοκαίνουργο Μercedes Clk 230 Kompressor, ένα τετρακύλινδρο μοντέλο που δεν εισάγεται στην Ελλάδα. Κομψότατο μέσα κι έξω, πολυτελέστατο και με ανάρτηση Brabus που συνδίαζε άριστα άνεση με σπόρ αίσθηση. Εδώ όμως τελιώνουν τα θετικά! Ο κινητήρας φαίνεται τραχής και απολίτιστος ψηλά ενώ τα χαρακτηριστικά του δεν θυμίζουν με τίποτα τα μεταξένια 6κύλινδρα σύνολα της ΒΜW. Επίσης, η σπόρ οδική συμπεριφορά που απαιτείται να έχει ένα coupe όχημα, ειδικά στην sport έκδοση "Avantgarde", απουσιάζει πλήρως εξαιτίας κυρίως της έλλειψης δυνατότητας πλήρους απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών συστημάτων ευστάθιας. Εκεί που προσπαθείς να κινηθείς με γωνίες έρχεται το ηλεκτρονικό σύστημα και σου κόβει την όρεξη ενώ από το τιμόνι απουσιάζει η αίσθηση και η αμεσότητα (σε σχέση πάντα με τα BMW).
Το δεύτερο μοντέλο που έτυχε να οδηγήσω είναι το νέο Αudi A6 2.4 V6. Στη σκέψη πως πρόκειται για 6κύλινδρο μοντέλο ενθουσιάστηκα, στην πράξη όμως απογοητεύτηκα αφού το μοτέρ μου φάνηκε νωθρό για 177Ηp. Ο πωλητής της Audi δικαιολογήθηκε στο παράπονό μου λέγοντας πως το αμάξι είναι νέο και ο κινητήρας άστρωτος (!!!). Επίσης, μου κακοφάνηκε όταν σε μία γρήγορη αλλαγή 2ας σε 3η το σασμάν σκάλωσε πράγμα που στο BMW μου δεν έχει συμβεί ΠΟΤΕ! Τέλος η θέση οδήγησης μου θύμιζε ότι οδηγούσα καράβι ενώ η αίσθηση των χειριστηρίων (τιμόνι, σασμάν, συμπλέκτης) ήταν χλιαρότατη. Πάντως είχε και θετικά αυτό το αυτοκίνητο, μου άρεσε η ποιότητα κατασκευής του αλλά ποιοτηκά πλέον είναι και τα Hyundai! Ποιο απο τα δυο μοντέλα θα έπαιρνα; (με την απειλή πως αλλιώς θα με σκοτώσουν, φυσικά!) Μάλλον το Clk αφού τουλάχιστον είχε άψογη θέση οδήγησης, πολύ ανώτερη ποιότητα κύλισης και είναι πισωκίνητο (έστω και ευνουχισμένο με τα ηλεκτρονικά).
Απολογισμός : Οσο κι αν καθημερινά ακούω από διάφορους "σχετικούς" περί ανωτερότητας των Merc ή των Audi η αλήθεια είναι πως τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με τα Ultimate driving machines της BMW! Γιατι; Διότι παραμένουν τα μόνα ανόθευτα πισωκίνητα αυτοκίνητα (πλην ορισμένων Ιαπωνικών) τα οποία συνδιάζουν στο zenith ποιότητα, αίσθηση, κρατήματα και σπορ οδική συμπεριφορά. Γι' αυτό άλλωστε στα BMW απενεργοποιούνται όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα δυναμικής συμπεριφοράς, διότι δεν είναι ηλεκτρικές συσκευές αλλά μηχανολογικά δημιουργήματα υψηλής εξέλιξης! Πάντως οι μηχανικοί της Mercedes κάτι θα ξέρουν για να μην προσφέρουν δυνατότητα απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών, φαίνεται τα αμάξια τους είναι τοσο "καλοστημένα" μηχανολογικά που χωρίς τα ηλεκτρονικά στις στροφές θα θύμιζαν τα τραγικά ασταθή και άτσαλα Μercedes της δεκαετίας 80-90 (έχω τραυματικές εμπειρίες από ένα Ε190!).
Τελικό συμπέρασμα : ΒΜW, SHEER DRIVING PLEASURE!
Περιμένω τις δικές σας εμπειρίες και σχόλια!!!