PDA

Επιστροφή στο Forum : Εγκυκλοπαίδια turbo


Dimitris ///M
15-09-11, 00:29
Πάντα ήθελα να μάθω τα περι σαλίγγαρου αλλά δεν βρέθηκε κανείς να μου μάθει....

Μεχρι πόσα bar μπορεί να διαβάσει ενας εγκέφαλος χωρίς πρόγραμμα
Πόση πίεση παίζουμε με stock σωθηκά
Τι ιδιαίτερο χρειάζεται πχ περιποίηση
Το intercooler χρειάζεται πάντα? Γιατί σε πολλά μαμά δεν εχω δεί
Με τι κριτήρια ψάχνουμε τουρμπίνα?

Αυτά και ότι άλλο ξέρετε ευπρόσδεκτα :)

ditris
15-09-11, 07:49
Πάντα ήθελα να μάθω τα περι σαλίγγαρου αλλά δεν βρέθηκε κανείς να μου μάθει....

Μεχρι πόσα bar μπορεί να διαβάσει ενας εγκέφαλος χωρίς πρόγραμμα
Πόση πίεση παίζουμε με stock σωθηκά
Τι ιδιαίτερο χρειάζεται πχ περιποίηση
Το intercooler χρειάζεται πάντα? Γιατί σε πολλά μαμά δεν εχω δεί
Με τι κριτήρια ψάχνουμε τουρμπίνα?

Αυτά και ότι άλλο ξέρετε ευπρόσδεκτα :)
Φίλε μου εδώ είσαι -->http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=27728

Υ.Γ Τουρμποκατάσταση χωρίς reprogramming δεν γίνεται..τουλάχιστον όταν μιλάμε γ σοβαρές δουλειές...

Dimitris ///M
15-09-11, 09:59
Άρχοντας φίλε! Μιλάμε για πολύ light άλλωστε όχι τίποτα τρελό.... Αρχίζω διάβασμα!

ditris
15-09-11, 13:51
Άρχοντας φίλε! Μιλάμε για πολύ light άλλωστε όχι τίποτα τρελό.... Αρχίζω διάβασμα!
Δημητρό καλό διάβασμα.Είναι και ερκετά εξιδικευμένα!Σε τυχόν απορίες απευθυνσου στον pagani για compressor ή στον pano316T για τουρποσαλιγκαρίσματα.....
Υ.Γ και χαμηλή πίεση να δουλεψεις 0,4 bar π.χ πάλι θέλεις πρόγραμμα.....αλλιώς την έξτρα βενζίνη που απιτείται ποιός θα τη δώσει?Με το avance?μιΑ έστω και μικρή μετατόπιση του κόφτη?Αρα θέλει remmaping η ecu...ή στη καλύτερη έξτρα εγκεφαλάκι που να ελέγχει το έξτρα μπεκ...αν μπει έξτρα στα ηση υπάρχοντα...

EVANGELOS
15-09-11, 17:12
φίλε μου όπως έλεγε και ο Clarkson

"Exhaust gases go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens, and you go faster..."

τόσο απλό είναι

Dimitris ///M
15-09-11, 18:21
φίλε μου όπως έλεγε και ο Clarkson

"Exhaust gases go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens, and you go faster..."

τόσο απλό είναι

Και αφού είναι τόσο απλό γιατί θέλει εγκεφάλους, παραεγκεφάλους, άλλα μπέκ άλλο αβάνς, άλλο πρόγραμμα......?

Τα μπέκ για έξτρα καύσιμο υποθέτω
Οι εγκέφαλοι μάλλον για να ελέγχουν την παραπάνω τροφοδοσία υποθέτω
Το αβάνς δεν ξέρω
Το άλλο πρόγραμμα δεν ξέρω


Δεν πετάμε 2 βεμπέρια πάνω να μπεί και η τουρμπίνα να ξενοιάσουμε και να παίζουμε μόνο με ζιγκλέρ?

Enema
15-09-11, 18:50
Και αφού είναι τόσο απλό γιατί θέλει εγκεφάλους, παραεγκεφάλους, άλλα μπέκ άλλο αβάνς, άλλο πρόγραμμα......?

Γιατι δεν ειναι απλο, απ'οτι φαινεται. :p:


Τα μπέκ για έξτρα καύσιμο υποθέτω
Οι εγκέφαλοι μάλλον για να ελέγχουν την παραπάνω τροφοδοσία υποθέτω
Το αβάνς δεν ξέρω
Το άλλο πρόγραμμα δεν ξέρω


Το μπεκ λογικα για εξτρα καυσιμο (αν δεν καψεις παραπανω βενζινη δεν κανεις δουλεια)
Oι εγκεφαλοι για να ελεγχουν τα παντα λογικα
Αβανς (προπορεια αναφλεξης) ισως γιατι αλλαζουν οι συνθηκες μεσα στους κυλινδρους και με το υπαρχον αβανς θα βαραει πυρακια? :nixweiss:
Και φυσικα ο εγκεφαλος χωρις προγραμμα δεν μπορει να δουλεψει.

Dimzan
15-09-11, 21:04
Τα διαβασα τα περισσοτερα pdf αλλα στην αρχη αναλλωνονται (καλως η κακως) στην επιλογη της τουρμπινας καθως και στην τεχνολογια και τον τροπο λειτουργιας της.

Θεωρω πως πλεον υπαρχψουν δοκιμασμενες λυσεις οποτε αναλογα με το τι λεφτα διαθετεις παιρνεις θρος η ρουλεμανατη. Τα μεγεθη που αντιστοιχουν στο μοτερ σου ειναι λιγο πολυ γνωστα.

Στα γραφω λιγο περιληπτικα, αν και ειμαι σιγουρος οτι εχουν αναλυθει στο παρελθον σε καποιο ποστ-θρεντ:

Αερας προς την εισαγωγη: με την τουρμπινα ουσιαστικα αναγκαζεις περισσοτερο αερα να μπει στους κυλινδρους αρα ψεκαζοντας και την αντιστοιχη ποσοτητα εξτρα βενζινης κερδιζεις αλογα.

Τροφοδοσια-καυσιμο: ξεκιναει απο την τρομπα βενζινης και φτανει στα μπεκ (injectors) οπου και ψεκαζεται η βενζινη στην εισαγωγη.


Συνηθη προβληματα:
Η τρομπα βενζινης δεν εχει "δυναμη" να στειλει εξτρα ποσοστητα βενζινης. Αν θες πχ να ψεκαζεις με ρυθμο 100λτ/ωρα και η τρομπα εχει προδιαγραφες μεχρι 80 θα ψεκασεις 80. Αρα θα εχεις και λαθος μιγματα απο καποιες σαλ και πανω. Βαζεις μια τρομπα με μεγαλυτερη παροχη και δεν μενεις απο καυσιμο, απλη λυση και φθηνη.

Τα μπεκ δε μπορουν να ψεκασουν πχ 100λτ/ωρα. Οποτε εσυ μπορει να τους λες να ψεκασουν 100 αλλα αφου μπορουν μεχρι 80, 80 θα δωσουν. Επισης τα μπεκ πρεπει να λειτουργουν μεχρι το 85% της μεγιστης ισχυος τους οποτε αν θες να ψεκασεις μεχρι 100 πρεπει να αγορασεις μπεκ των 120, για να μην τα διαλυσεις.

Αυτα για να μη μεινεις απο καυσιμο..


Ποιος θα τα διαχειριστει ομως ολα αυτα? Αν υποθεσουμε οτι κουμπωσες τουρμπινα ιντερκουλερ πολλαπλες κλπ κλπ δε σημαινει πως εβαλες μπρος και εφυγες! Ο μαμα εγκεφαλος οταν διαβασει παραπανω αερα λογω του τουρμπο δεν ξερεις πως θα αντιδρασει. Πιθανον να στειλει εξτρα καυσιμο, πιθανον και οχι. θα στειλει ομως το σωστο? Οι χαρτες του αβανς πιθανον να πρεπει να αλλαξουν λογω των νεων δεδομενων. Επισης στο τουρμπο πως θα ορισεις πιεση? Ολα αυτα τα φτιαχνει ο προγραμματιστης ειτε στο δικο σου εγκεφαλο αν μπορει, ειτε σε καποιον παραλληλο, που συνηθως ειναι πιο παραμετροποιησιμος