PDA

Επιστροφή στο Forum : Προβλημα με βεντιλατερ κτλ...


ADINOWS
18-09-11, 15:07
Καλησπερα.
Εχω το εξης προβλημα σε ενα E36 318 is 1994...Συνεχως ακομα και κρυο το αυτοκινητο μου δουλευει εντονα το βεντιλατερ και συγκεκριμενα αυξομειωνονονται οι στροφες παραλληλα με το στροφομετρο.(Δηλ. οσο παταω το γκαζι τοσο και στροφαρει το βεντιλατερ περισσοτερο)

Εχουν αντικατασταθει με καινουρια ανταλλακτικα:
Tο κομπλερ(υδραργυρου)
Θερμοστατης.
Αντλια νερου,
Το προβλημα συνεχιζει να υπαρχει αν και η θερμοκρασια ειναι σταθερα οπως πρεπει παντα η βελονα στην μεση.
Η καποιο ανταλλακτικο που αλλαχτηκε ειναι ελατωματικο η κατι αλλο περιεργο συμβαινει...

Dimitris ///M
18-09-11, 15:40
Μα έτσι λειτουργεί φυσιολογικά ο ανεμιστήρας.... Όσο γκάζι δίνεις και ανεβάζει στροφές ο κινητήρας τόσες στροφές γυρνάει και ο ανεμιστήρας.... Μόλις "κομπλάρει" ο υδράργυρος τότε "κλειδώνει" και πάει ακριβώς με όσες στροφές γυρίζει ο κινητήρας, όσο δεν είναι κομπλαρισμένος ο υδράργυρος μπορεί να μην είναι ακριβώς στίς ίδιες στροφές ο ανεμιστήρας με τον κινητήρα....

Για να καταλάβεις όσο είναι κρύο το μοτέρ και βάλεις κάτι να σταματήσεις τον ανεμιστήρα θα σταματήσει και το μοτέρ θα γυρίζει κανονικά.... Αν όμως ο υδράργυρος έχει κομπλάρει τότε δεν στο συνιστώ να προσπαθήσεις τον ανεμιστήρα γιατί θα σου φάει το χέρι ή θα σπάσει η φτερωτή αν βάλεις κάτι άλλο να τον σταματήσεις.....

Αν είχες θέμα με τον θερμοστάτη τότε ή θα σου ανέβαζε θερμοκρασίες ή θα δούλευε μονίμως κάτω απο την μέση.... Αν η τρόμπα νερού είχε θέμα τότε θα ανέβαζες θερμοκρασίες.....

Αυτά.... Εκτός αν κατάλαβα κάτι λάθος....

Υ.γ. γιατί δεν βάζεις ένα ηλεκτρικό βεντιλατέρ της SPAL? Οι κάτοχοι Is και όχι μόνο αυτό κάνουν καιρό τώρα :smokin:

rapid_fast
18-09-11, 16:50
Καλησπερα.

Η καποιο ανταλλακτικο που αλλαχτηκε ειναι ελατωματικο η κατι αλλο περιεργο συμβαινει...
Η δεν συμβαίνει τίποτε απολύτως....
Και πάντα η απάντηση είναι τόσο προφανής που δεν την βλέπουμε...:idea:

ADINOWS
18-09-11, 19:35
παιδες ευχαριστω για τις απαντησεις...

Λοιπον αυτο ειναι το 2ο is που εχω στην αλλαξει και το εχω 7 χρονια.
Ειναι η πρωτη φορα που μου το κανει αυτο το προβλημα και δουλευει μονιμα το βεντιλατερ με το γκαζι και δεν κομπλαρει σταθερα ποτε και κανει τοσο υπερβολικη φασαρια....λες και εχω ανοιξει αποροφητηρα ακουγεται μεσα στην καμπινα.

MZ3
18-09-11, 22:12
na κοιταξης και το ψυγειο αν εισαι 100% σιγουρος οτι το κομπλερ ειναι οκ
μπορει να εχει πιαση μουργα εξωτερικα και να μην κρυωνει τοσο ωστε να σταματηση το βεντηλατερ
και 2ον μπορει να εχει φραξει εσωτερικα και να δουλευει το μισο ψυγειο οποτε και η αναγκη
να δουλευει το κομπλερ συνεχεια
3ον δες και την αποσταση φτερωτης με ψυγειο αν ειναι η σωστη
4 αν δεν ειναι γνησιο το κομπλερ δυσκολα θα σηνεργαστη με τα υπολοιπα

5 ο δείκτης θερμοκρασιας ειναι στο ψηλοπεριπου μονο οταν εχει μεγαλη αποκληση η θερμοκρασια δηχνει πιο πανω η πιο κατω εκτος και αν ειναι προγραματισμενο ο δεικτης
για motorsport

ADINOWS
18-09-11, 23:38
na κοιταξης και το ψυγειο αν εισαι 100% σιγουρος οτι το κομπλερ ειναι οκ
μπορει να εχει πιαση μουργα εξωτερικα και να μην κρυωνει τοσο ωστε να σταματηση το βεντηλατερ
και 2ον μπορει να εχει φραξει εσωτερικα και να δουλευει το μισο ψυγειο οποτε και η αναγκη
να δουλευει το κομπλερ συνεχεια
3ον δες και την αποσταση φτερωτης με ψυγειο αν ειναι η σωστη
4 αν δεν ειναι γνησιο το κομπλερ δυσκολα θα σηνεργαστη με τα υπολοιπα

5 ο δείκτης θερμοκρασιας ειναι στο ψηλοπεριπου μονο οταν εχει μεγαλη αποκληση η θερμοκρασια δηχνει πιο πανω η πιο κατω εκτος και αν ειναι προγραματισμενο ο δεικτης
για motorsport
ουφ...ευχαριστω αλλα...
Δουλευει και οταν ειναι κρυο το αμαξι φιλε μου μολις το βαλω μπροστα δουλευει και το βεντιλατερ δυνατα...το κομπλερ γνησιο ειναι και ηταν ορθιο το κουτι στο ραφι το ειδα με τα ματια μου.
Εχω κανει 500klm αν ηταν θεμα θερμοκρασιας θα ειχε καει.....

ThaNOS E46coupe
19-09-11, 00:20
να πώ και γώ κάτι αλλα μή με κράξετε....μήπως έχει πάρει μπρός το air condotion σου? και δέν το έχεις καταλάβει?:screwy::jester:

ADINOWS
19-09-11, 00:56
να πώ και γώ κάτι αλλα μή με κράξετε....μήπως έχει πάρει μπρός το air condotion σου? και δέν το έχεις καταλάβει?:screwy::jester:
Μες την απελπισια μου με εκανες και γελασα...:rofl2:

MZ3
19-09-11, 01:04
Μα έτσι λειτουργεί φυσιολογικά ο ανεμιστήρας.... Όσο γκάζι δίνεις και ανεβάζει στροφές ο κινητήρας τόσες στροφές γυρνάει και ο ανεμιστήρας.... Μόλις "κομπλάρει" ο υδράργυρος τότε "κλειδώνει" και πάει ακριβώς με όσες στροφές γυρίζει ο κινητήρας, όσο δεν είναι κομπλαρισμένος ο υδράργυρος μπορεί να μην είναι ακριβώς στίς ίδιες στροφές ο ανεμιστήρας με τον κινητήρα....

Για να καταλάβεις όσο είναι κρύο το μοτέρ και βάλεις κάτι να σταματήσεις τον ανεμιστήρα θα σταματήσει και το μοτέρ θα γυρίζει κανονικά.... Αν όμως ο υδράργυρος έχει κομπλάρει τότε δεν στο συνιστώ να προσπαθήσεις τον ανεμιστήρα γιατί θα σου φάει το χέρι ή θα σπάσει η φτερωτή αν βάλεις κάτι άλλο να τον σταματήσεις.....

ετσι ειναι
μετα απο μερικα λεπτα λειτουργιας μπορουμε να δοκιμασουμε το κομπλερ
ποτε με το χερι , βαζουμε αντι για το χερι ενα περιοδικο η μια εφημεριδα

και τα υδραργυρικα εχουν καταργηθει και μεσα υπαρχει ενα ελατηριο εληκοειδες που κανει
αυτη την δουλεια εξου και η ονομασια του απο εξωτερικο
fun clach δηλαδη συμπλεχτης φανας η κατι τετιο


αν ειναι καινουριο και κομπλαρη με παγωμενο μοτερ γρηγωρα για επιστροφη εντος εγγυησης

ADINOWS
19-09-11, 01:13
Συμφωνω αλλα σας λεω μετα απο 10 χρονια για πρωτη φορα ακουω να δουλευει πολυ δυνατα ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ακομα και κρυα η μηχανη,δουλευει το αμαξι και κανει λες και εχω αποροφητηρα...παταω το γκαζι και ακουγεται λες και ειναι viper.....και μην τα ξαναγραφω,αλλαχτηκε για δευτερη φορα καινουριο κομπλερ(δεν εχω πειραξει το λαμακι του μπροστα ενοειται).

MZ3
19-09-11, 01:51
Συμφωνω αλλα σας λεω μετα απο 10 χρονια για πρωτη φορα ακουω να δουλευει πολυ δυνατα ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ακομα και κρυα η μηχανη,δουλευει το αμαξι και κανει λες και εχω αποροφητηρα...παταω το γκαζι και ακουγεται λες και ειναι viper.....και μην τα ξαναγραφω,αλλαχτηκε για δευτερη φορα καινουριο κομπλερ(δεν εχω πειραξει το λαμακι του μπροστα ενοειται).

το κομπλερ αμα δουλευει παγωμενο εχει θεμα
δεν πα να αλλαξεις και δεκα πως να το κανουμε αφου δεν πρεπει να κομπλαρει
σου ειπα πιο πανω τι μπορει να το επηρεαζει αλλα στην φαση του χλιαρου δεν πρεπει να
ειναι κομπλαρισμενο
να πας να στο ξανα αλλαξουνε μα τζαμπα ειναι η εγγυηση και κρατα και ενα περιοδικο να κανεις το τεστ μπροστά τους να τελειώνει το θεμα

οταν σβηνεις το αμαξη και γυρνας με το χερη σου την φανα ειναι σφιχτή η χαλαρη?
και οταν ειναι παγωμενο το αμαξη εχει διαφορετικη αντίδραση?

rapid_fast
19-09-11, 10:52
το κομπλερ αμα δουλευει παγωμενο εχει θεμα
δεν πα να αλλαξεις και δεκα πως να το κανουμε αφου δεν πρεπει να κομπλαρει
σου ειπα πιο πανω τι μπορει να το επηρεαζει αλλα στην φαση του χλιαρου δεν πρεπει να
ειναι κομπλαρισμενο
να πας να στο ξανα αλλαξουνε μα τζαμπα ειναι η εγγυηση και κρατα και ενα περιοδικο να κανεις το τεστ μπροστά τους να τελειώνει το θεμα

οταν σβηνεις το αμαξη και γυρνας με το χερη σου την φανα ειναι σφιχτή η χαλαρη?
και οταν ειναι παγωμενο το αμαξη εχει διαφορετικη αντίδραση?

αν ήταν κομπλαρισμένο, ο δείκτης θερμοκρασίας θα ήταν στο 1/4..
ειδικά εκτός πόλης..
Αφού λέει είναι κέντρο... άβυσσος...
ή κάτι δε λέει σωστά...

bmwdakias85
19-09-11, 12:33
αλλαξε του το ρουλεμαν μεσα στο βεντιλατερ σου για να σταματησει να ακουγετε τοσο πολυ..

rapid_fast
19-09-11, 16:41
αλλαξε του το ρουλεμαν μεσα στο βεντιλατερ σου για να σταματησει να ακουγετε τοσο πολυ..

Δεν έχει ρουλεμάν μέσα στο βεντιλατέρ..
Η φτερωτη του βιδώνει πάνω στο κόπλερ.. και το ρουλεμαν του κόπλερ δεν αλλάζει..