PDA

Επιστροφή στο Forum : Οι τιμές της 1-Series F20


espoff
19-09-11, 18:53
Τιμές BMW Σειρά 1 2011
BMW 116i 1.6 136ps : 23.900€
BMW 118i 1.6 170ps : 26.950€
BMW 118d 2.0 143ps : 33.200€
BMW 120d 2.0 184ps : 35.700€

από το http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=2381&comp=bmw

καλές τις κόβω και λογικές

Dim77
19-09-11, 18:58
Diesel συμφέρει δηλαδή μόνο αν κάνεις 200.000χλμ το χρόνο.

EVANGELOS
19-09-11, 18:58
xaxaxaxaxaxaxaxα 24 χιλιάρικα για 1.6 άσσο !!! σοβαρά πιστέυουν ότι θα πουλήσουν έστω και ένα ????

Dim77
19-09-11, 19:12
xaxaxaxaxaxaxaxα 24 χιλιάρικα για 1.6 άσσο !!! σοβαρά πιστέυουν ότι θα πουλήσουν έστω και ένα ????

Είναι τούρμπο φίλε :king: :ylsuper:

http://www.youtube.com/watch?v=3BklC1TUFS8

Nick_compact
19-09-11, 19:13
Είναι τούρμπο φίλε :king: :ylsuper:

Eίναι περίπου στην ίδια βασική τιμή με την απερχόμενη 1.6, και σίγουρα θα κινείται πολύ πιο αξιοπρεπώς πάντως!

Dim77
19-09-11, 19:18
Eίναι περίπου στην ίδια βασική τιμή με την απερχόμενη 1.6, και σίγουρα θα κινείται πολύ πιο αξιοπρεπώς πάντως!

Εντάξει, η 116 θα κινείται καλύτερα από την απερχόμενη 116 (και πιθανά σαν τις ατμ 2λιτρες 1) με περισσότερα μακροχρόνια έξοδα συντήρησης, όπως και η 118i θα είναι πολύ ανώτερη από τις 118-120 που φεύγουν πάλι όμως με μεγαλύτερα έξοδα μακροχρόνια.

Απλά είναι η κατάσταση λίγο περίεργη στη χώρα μας για να δώσεις 24000 για αμάξι (ή 27, ή 34 κλπ).

Πριν 3 χρόνια δε θα προλάβαιναν τα εργοστάσια τις παραγγελίες.

Nick_compact
19-09-11, 19:20
Το μόνο παραπάνω έξοδο συντήρησης που έχει είναι η τουρμπίνα, το οποίο είναι ΠΟΛΥ μακροχρόνιο, αν δεν την "φουσκώσεις" με πρόγραμμα και την φτάσεις 200.000rpm. Από τις στροφές στις οποίες αποδίδεται η μέγιστη ροπή και ιπποδύναμη προκύπτει ότι οι τουρμπίνες τους θα είνα αρκετά μικρές μάλλον.

Dim77
19-09-11, 19:28
Για την περίπτωση της 116 και μόνο πιστεύω πως όντως παίρνεις ''πιο πολύ αυτοκίνητο'' σε αυτή την έκδοση.

Τώρα για τις άλλες δεν ξέρω... Όπως και είναι λίγο επίφοβο να πάρεις αυτοκίνητο με πρωτοπαρουσιαζόμενο μοτέρ. (Το έχει αποδείξει η πράξη τα τελευταία 5 χρόνια σε πλήθος εταιρειών).

Driver M
19-09-11, 19:30
Λογικές τιμές, μιας και πλέον με γύρω στα 25 χιλιάρικα παίρνεις μια ολοκληρωμένη bmw, χωρίς ασθενικό κινητήρα.
Αν και με τη διαφορά τιμής που έχουν, νομίζω πως η 118 αξίζει καλύτερα τα λεφτά της και είναι πιο συμφέρουσα.

Προφανώς και τα λεφτά δεν είναι και λίγα, αλλά δεν γίνεται η bmw να έχει τιμές dacia για να αγοράσει όλος ο κοσμάκης κι απο μια.
Αρκετά καλή κοστολόγηση λοιπόν και παρά την κρίση, βλέπω ο νέος άσσος να τα πάει σχετικά καλά στις πωλήσεις, τηρουμένων και των αναλογιών πάντα.

Nick_compact
19-09-11, 19:32
Για να δούμε λίγο και τα νούμερα, αν και τα βλέπω λίγο αισιόδοξα, οι Γερμανοί δίνουν για την 116i 0-100 σε 8.5 sec με 210 χλμ., καμία επαφή με την απερχόμενη. 7.4 και 225 ειναι τα αντίστοιχα νούμερα για την 118i. Επίσης λένε ότι έχει βαρύνει ελάχιστα σε σχέση με την απερχόμενη, φαντάζομαι τι θα κάνει με το δίλιτρο με τα 245!! (και βελτιωμένο!!!)

M_enzo
19-09-11, 20:08
αν θυμαμαι καλα κάποιοι λέγανε στο φορουμ οτι η 116 θα πηγαινε 28-30Κ € :P
μια χαρα τιμή ειναι.

Dim77
19-09-11, 20:12
Για να δούμε λίγο και τα νούμερα, αν και τα βλέπω λίγο αισιόδοξα, οι Γερμανοί δίνουν για την 116i 0-100 σε 8.5 sec με 210 χλμ., καμία επαφή με την απερχόμενη. 7.4 και 225 ειναι τα αντίστοιχα νούμερα για την 118i. Επίσης λένε ότι έχει βαρύνει ελάχιστα σε σχέση με την απερχόμενη, φαντάζομαι τι θα κάνει με το δίλιτρο με τα 245!! (και βελτιωμένο!!!)

Για την 116 παραείναι αισιόδοξα τα νούμερα. Το πιο πιθανό είναι να έχει 150ps στην πράξη για να τα πετυχαίνει.

Για την 118 είναι λογικά τα νούμερα για 170-180ps (7.7 μέτρησαν οι 4Τροχοί την 120i 170ps)

Πάντως από ότι είδα πρέπει να έχει πολύ μακριές σχέσεις (ίδιες σχέσεις με τα κλασσικά BMW αλλά διαφορικό 2.81 και 3.07 (πιο κοντό η δυνατή έκδοση) :thumbsdow

Τον δίλιτρο δεν τον έχουν στην γκάμα, ίσως αργότερα σε κανένα remake της σπορτιφ 130i.

Εντάξει, θα γίνουν οι δοκιμές των περιοδικών και θα δούμε, γιατί στο δρόμο...:friday:

αν θυμαμαι καλα κάποιοι λέγανε στο φορουμ οτι η 116 θα πηγαινε 28-30Κ € :P
μια χαρα τιμή ειναι.

Κοίτα, μη νομίζεις οτι η έκδοση joy (ή πως θα τη λένε) την 23900 θα είναι φουλ... Και ή 116 joy (η παλιά) με τάσια και πλαστικό τιμόνι τόσο έκανε.
Και τώρα σαν κλασσική BMW για να την πάρεις και να την ευχαριστιέσαι και από εξοπλισμό πρέπει να βάλεις άλλα 3-5000 (στην κάθε έκδοση).

gnx
19-09-11, 20:13
to 2005, ενα καλά εξοπλισμενο 116 με δερμα, ηλιοροφη, μεταλλικο, ξενον, παρκτρονικ ειχε 33 χιλιαρικα...Καλες ειναι οι τιμες!

Dim77
19-09-11, 20:28
Νομίζω πως οι τιμές απλά παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με τις εκδόσεις (ονομαστικά 116-118 κλπ) που αντικαθιστούν. Φυσικά με τα νέα μοτέρ παίρνεις άνετα μια έκδοση ''κάτω''.
Καλό είναι αυτό. Όπως είπα και πρίν
Πριν 3 χρόνια δε θα προλάβαιναν τα εργοστάσια τις παραγγελίες.
Και εννοούσα μόνο για την Ελλάδα. Τώρα...λίγο δύσκολο.

Fanatic
19-09-11, 22:33
Κακασχημο ειναι παντως....αλλα τα μοτερ ειναι πολλα υποσχομενα!!!

espoff
19-09-11, 23:26
νομίζω ότι οι τιμές είναι μια χαρά και αν δεν υπήρχε η φάση στην ελλάδα θα πούλαγε μια χαρά, τώρα όμως δύσκολα τα πράγματα αν και έχει σούπερ κινητήρες.

giannis_compact
19-09-11, 23:38
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=151332980&action=topInCategory&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=2%2C3%2C4%2C59%2C61%2C5% 2C58&makeModelVariant1.modelDescription=f20&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=2

stef
19-09-11, 23:40
φαντάζομαι τι θα κάνει με το δίλιτρο με τα 245!! (και βελτιωμένο!!!)

Λες αυτό να το πει 1Μ....?
(εννοώ στην καινούρια σειρά F20)

kostastnt
20-09-11, 09:45
νομίζω ότι οι τιμές είναι μια χαρά και αν δεν υπήρχε η φάση στην ελλάδα θα πούλαγε μια χαρά, τώρα όμως δύσκολα τα πράγματα αν και έχει σούπερ κινητήρες.

Συμφωνώ απόλυτα! Εδώ θα πουληθούν 116 κομμάτια το χρόνο, αλλά στο εξωτερικό όταν πούλαγε το παλιό το ψοφίμι τόσο πολύ, το καινούριο θα κάνει θραύση..

Χτυπάνε πλέον και στο νεανικό κοινό με αυτές τις gay διαφημίσεις και πιστεύω ότι θα πάρει πολλές πωλήσεις από golf,leon κτλ που είναι πιο νεανικά αμάξια...

Πατσίκας Βασίλειος
20-09-11, 11:55
η τιμη ειναι λογικη και αφου πλεον εχει και ποιοτητα εσωτερικου μεσα δε θα νοιωθεις μειονεκτικα για τα λεφτα π εδωσες..

parouskas
20-09-11, 13:06
και η δικη μου αποψη ειναι πως η τιμη ειναι αρκετα καλη για τον εξοπλισμο και αυτα που θα προσφερει
απο αποψη αποδοσης γιατι η τορινη συγνωμη κιολας αλλα δεν παει βημα!!!και εγω προσωπικα δεν θα την αγοραζα με τιποτα!!

giannis 116
20-09-11, 14:51
Οι βασικες εκδοσεις ειναι παραδοσιακα γυμνες και για να βαλεις εναν ας πουμε αξιοπρεπη εξοπλισμο που αλλες εταιριες τον δινουν στανταρ ή τον χρεωνουν φτηνοτερα θα φτασει μια 116 τα 30 χιλ. ευκολα. Τα μοτερ ομως ειναι ολα τα λεφτα και δε νομιζω να ειναι 1παρουσιαζομενα καθως τα 1600αρια δεν ειναι σχεδον τα ιδια με των Cooper S και διαφορων μοντελων του Group PSA? Και τα ντηζελ νομιζω ηδη ειναι σε Χ1. Αν κανω λαθος διορθωστε με.
Οπως και να χει για μενα προσωπικα αυτο το μοτερ (1600 Turbo) δυστυχως ηρθε πολυ αργα...

EVANGELOS
20-09-11, 18:19
την απαξία στους n/a Άσσους την σκέφτηκαν στο Μόναχο ??? ...

Πατσίκας Βασίλειος
20-09-11, 19:10
Οι βασικες εκδοσεις ειναι παραδοσιακα γυμνες και για να βαλεις εναν ας πουμε αξιοπρεπη εξοπλισμο που αλλες εταιριες τον δινουν στανταρ ή τον χρεωνουν φτηνοτερα θα φτασει μια 116 τα 30 χιλ. ευκολα. Τα μοτερ ομως ειναι ολα τα λεφτα και δε νομιζω να ειναι 1παρουσιαζομενα καθως τα 1600αρια δεν ειναι σχεδον τα ιδια με των Cooper S και διαφορων μοντελων του Group PSA? Και τα ντηζελ νομιζω ηδη ειναι σε Χ1. Αν κανω λαθος διορθωστε με.
Οπως και να χει για μενα προσωπικα αυτο το μοτερ (1600 Turbo) δυστυχως ηρθε πολυ αργα...

τα μοτερ ειναι απο mini citroen klp δοκιμασμενα αλλα τοποθετημενα κατα το διαμηκη και οχι κατα τον εγκαρσιο και για αυτο εχουν καποιες μικροααλγες αλλα ναι ειναι δοκιμασμενα και μαλλον τα καλυτερα της κατηγοριας...........

Driver M
20-09-11, 19:29
τα μοτερ ειναι απο mini citroen klp δοκιμασμενα αλλα τοποθετημενα κατα το διαμηκη και οχι κατα τον εγκαρσιο και για αυτο εχουν καποιες μικροααλγες αλλα ναι ειναι δοκιμασμενα και μαλλον τα καλυτερα της κατηγοριας...........
Πολύ καλά μοτέρ πράγματι, που θυμίζουν σε γραμμικότητα ατμοσφαιρικό κινητήρα.

Τα θεματάκια τους ωστόσο (χρονισμοί, κάψιμο λαδιού κλπ) τα έχουνε κι ελπίζω η bmw να έχει βελτιώσει τους τομείς αυτους.

antonis7_10
20-09-11, 20:21
σήμερα έκανα test drive την καινούργια 116i 136hp:

Οι εντυπώσεις είναι η παρακάτω:
- αρπάζει απο πιο χαμηλά αλλά πρέπει να την έχεις στο sport για να γίνει αυτό- και πάλι όμως δεν αισθάνθηκα και την τρελή διαφορά στο γκαζι.
- στο εσωτερικό μπροστα είχα μια αίσθηση οτι έχει γίνει πιο στενό- θυμίζει πιο μικρό αυτοκίνητο.
- ο ήχος του κινητήρα και ειδικα του τουρμπο-σκαστρας μου άρεσε.
- το εξωτερικό της sport έκδοσης είναι πολυ χειρότερο από της urban νομίζω και γενικά περίμενα καλυτερα πράγματα σε σχέση με την παλιά.
- το παλίο τιμονι έιχε πιο συμπαγής αίσθηση γενικότερα.
- το τιμόνι του καινούργιου είναι πιο ψεύτικο και στο δρόμο δεν μου άρεσε.
- ο πίνακας των οργάνων έχει μικρύνει.
- ανοιξα το καπό να δω κινητήρα. πολλά μέρη του είναι ακάλυπτα από πλαστικά και μη τακτοποιημενα.Γενικά μου έδωσε την εικόνα κινητήρα ford π.χ.
- οι ταπετσαρίες έχουν το ίδιο ύφασμα με την παλία έκδοση αλλά από συνδιασμούς χρωμάτων η εκδοση sport είναι πολυ φτωχή και κακόγουστη.

Εδώ πρέπει να πω ότι οδήγησα πολύ λίγο το αυτοκίνητο και σε δρόμο "γλίτσα" λόγω βροχής σήμερα.

Συμπερασματικά... μου έδωσε την είκονα πολύ προσεγμένου αυτοκίνητου "άλλης μάρκας" όμως.

stefanos116
22-09-11, 23:52
παιδια δεν πιστευω οτι λεει απο εμφανιση σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο ειδικα το εσωτερικο..οσο για τους κινητηρες ενταξει τουρμπο περισοτερα `ps:ylsuper: