PDA

Επιστροφή στο Forum : x3 2.0 diesel... Περι καταναλωσης


harrys
25-09-11, 01:03
Σκεφτομαι να πουλησω το ζ4 και να παρω ενα χ3 πετρελαιο να βολευομαι...
Κατα ποσο οικονομικο ειναι ρε παιδια;
Εντος αθηνας το ζ4 2.5 καιει 7.5.. Αλλα στα ταξιδια τσιμπαει.... Με 140 9αρι!
Εντυπωσιαστηκα με το θεμα πετρελαιο με το μιτσουμπισι ασχ του πατερα μου.
5αρια στην αθηνα και ταξιδι με 160+ το πολυ 7! Βεβαια και 120 να πηγαινα θα παιζε στο 6.5..

giannis_compact
25-09-11, 01:56
Το εχει ο πατερας μου!
Σε μεικτο κυκλο καιει 7-7,4!
Σε ταξιδι καιει απο 5,3 ως 7 αν το πιεσεις!
Με νορμαλ ταχυτητες ειναι γυρω στο 6,3!

KATSARAIOS
25-09-11, 02:02
και αν μπορεις αυτοματο...

harrys
25-09-11, 08:45
τι ενννοουμε νορμαλ ταχυτητες; και τι αν το πατησεις;

mitsos_chania
25-09-11, 08:49
Z4 2.5 και σου καει στην Αθηνα 7.5 και θες να το δωσεις?δλδ σε αλλους που καινε 15αρια τι να λενε...

peter79
25-09-11, 09:10
Z4 2.5 και σου καει στην Αθηνα 7.5 και θες να το δωσεις?δλδ σε αλλους που καινε 15αρια τι να λενε...

δεν υπάρχει περίπτωση....


σε ΑΤΤΙΚΗ οδό και με 90 ΚΜ/Η?

harrys
25-09-11, 13:33
Αττικη σπανια μπαινω... Τα καθημερινα μου δρομολογια ειναι ιλιον-αλιμος ιλιον-γαλατσι και βολτουλες τα βραδια.... 7.5 αλλα το αμαξι το οδηγαω οικονομικα... Δεν ξεπερναω ευκολα τις 2000 στροφες... Εχει ροπη απο χαμηλα και δεν χρειαζεται... Οντως ευχαρηστημενος ειμαι... Αλλα αν μπορω τετοια καταναλωση με το ζ φανταστειτε με το πετρελαιο...

Και δεν μιλαω για μετρηση μια φορα... Ειμαι μονημα σε αυτο το επιπεδο.... Το ταξιδι με ξενερωνει εμενα... Αν ηταν κανενα 6ταχυτο μαλλον δεν θα εψαχνα για πετρελαιο...

harrys
25-09-11, 13:37
Του πατερα μου το ασχ επαιζε με ιδια οδηγηση μια βδομαδα που το ειχα στο 5.5-6!

Γιαννη αν μπορεις πες μου με τι ταχυτητες τι καιε...

stef
25-09-11, 15:08
7.5 αλλα το αμαξι το οδηγαω οικονομικα... Δεν ξεπερναω ευκολα τις 2000 στροφες... Εχει ροπη απο χαμηλα και δεν χρειαζεται... .

Απορώ τον λόγο τότε που πήρες 2.5
Και με MX-5 10ετίας έκανες την δουλειά σου..

Dim77
25-09-11, 15:46
Απορώ τον λόγο τότε που πήρες 2.5
Και με MX-5 10ετίας έκανες την δουλειά σου..

Ήθελε prestige όμως για τη δουλειά του.

Φίλτατε harrys, από Ζ3 πήγες σε Ζ4 2.5, (σκεφτόσουν και για slk και boxter-θα το είχες δώσει σε 1 μήνα, από κατανάλωση και κόστος σέρβις), τώρα για να καίς λίγο λιγοτερο σκέφτεσαι να πάρεις Χ3 2.0Diesel.

Θα χάσεις τόσο πολύ στη διαδικασία ανταλλαγής του 2.5λιτρων αυτοκινήτου σου, που με τα χρήματα θα βάζεις βενζίνη για 3 χρόνια (αν καταφέρεις να βρείς αγοραστή, ιδιωτη ή μαντρά που να το πάρει).

Άστο όπως είναι καλύτερα. Με το Χ3 ντιζελ, αν γίνει και καμμιά στραβή σε κανένα πρατήριο με περίεργο πετρέλαιο, κάηκες.

harrys
25-09-11, 16:14
Δεν καταλαβαινω δηλαδη ποσο γρηγορα μπορει να παει κανεις μεσα σε μια πολη; Πρεπει να πηγαινω με μπαντες σαν καγκουρι; Σοβαρο αμαξι εχω νορμαλ πηγαινω δεν καταλαβαινω προς τι το σχολιο... Οταν υπαρχει δρομος φυσηκα πηγαινω με 140.. Εθνικη και αττικη..

harrys
26-09-11, 10:05
Επίσης δεν είναι φυσικό κάποιος που έχει καμπριο αυτοκίνητο όσο τέλειο και αν είναι σαν το Ζ4 να θέλει καποια στιγμή να πάρει ένα αυτοκίνητο με χώρους και ανέσεις σαν το Χ3 αν έχει μόνο ένα αυτοκίνητο?
Απλά άλλο ένα αβανταζ της αλλαγής αυτής θέλω να είναι η καλύτερη οικονομία γιατί εγώ κανω πολλά χιλιόμετρα και πιο συγκεκριμένα ταξίδια.

Με λίγα λόγια τα σχόλια σας ήταν εντελώς άστοχα...!


Α και όσο για την αλλαγή αυτή... δεν είμαι τρελός... το πολύ να δώσω και 1000ευρω για μια τέτοια αλλαγή.. και έχω βρει.. και μάλιστα φουλ φουλ εξτρα... από γυάλλινη οροφή μέχρι ότιδήποτε...

Dim77
26-09-11, 10:10
Επίσης δεν είναι φυσικό κάποιος που έχει καμπριο αυτοκίνητο όσο τέλειο και αν είναι σαν το Ζ4 να θέλει καποια στιγμή να πάρει ένα αυτοκίνητο με χώρους και ανέσεις σαν το Χ3 αν έχει μόνο ένα αυτοκίνητο?

Απλά άλλο ένα αβανταζ της αλλαγής αυτής θέλω να είναι η καλύτερη οικονομία γιατί εγώ κανω πολλά χιλιόμετρα και πιο συγκεκριμένα ταξίδια.

Με λίγα λόγια τα σχόλια σας ήταν εντελώς άστοχα...!

Προφανώς δεν διαβάζεις όλα τα σχόλια, άσε που δεν ήταν άστοχα τα σχόλια των υπολοίπων.
Δεν ανέφερες ότι θέλεις παραπάνω χώρους, είπες για οικονομία.

Θα χάσεις τόσο πολύ στη διαδικασία ανταλλαγής του 2.5λιτρων αυτοκινήτου σου, που με τα χρήματα θα βάζεις βενζίνη για 3 χρόνια (αν καταφέρεις να βρείς αγοραστή, ιδιωτη ή μαντρά που να το πάρει).

Άστο όπως είναι καλύτερα. Με το Χ3 ντιζελ, αν γίνει και καμμιά στραβή σε κανένα πρατήριο με περίεργο πετρέλαιο, κάηκες.

Δηλαδή, θα δώσεις τσάμπα πια αν το παρει κανείς το Ζ4, για να αγοράσεις με τουλάχιστον 4-5000 ευρώ παραπάνω Χ3 2.0d που θα καίει λίγο λιγότερο (6-7Lt/100km) αν δεν σου βγάλει καμμιά ωραία ζημιά τουρμπινο-πετρελαϊκή (δεν λέω περισσότερα).

Αν πιστεύεις ότι έτσι θα κάνεις οικονομία, δοκίμασε του.

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ρωτάς αν σου φαίνονται οι απαντήσεις ηλιθιες. Το έχεις ξανακάνει εντωμεταξύ από όσο θυμάμαι.

Dimzan
26-09-11, 10:52
Δεν καταλαβαινω δηλαδη ποσο γρηγορα μπορει να παει κανεις μεσα σε μια πολη; Πρεπει να πηγαινω με μπαντες σαν καγκουρι; Σοβαρο αμαξι εχω νορμαλ πηγαινω δεν καταλαβαινω προς τι το σχολιο... Οταν υπαρχει δρομος φυσηκα πηγαινω με 140.. Εθνικη και αττικη..

οταν αγοραζεις 2.5 Ζ4 το παιρνεις γιατι θες δυναμη για να σπας την προσφυση.

Ειδαλως υπαρχουν και αλλα κυριλε αυτοκινητα με λιγοτερα κυβικα, πιο φτηνα κλπ κλπ. Καλα σου ειπε ο αλλος για το ΜΧ-5

Εκτος αν μερος του πρεστιζ ειναι να λες οτι εχεις ΔΥΟΜΙΣΙΧΙΛΙΑΔΕΣΚΥΒΙΚΑ τα οποια φυσικα δε χρησιμοποιεις.

Δεν υπαρχει αμαξι απο το 90 και μετα που να μην πηγαινει με 140 στην εθνικη.

Επισης το χω τρελη απορια πως γινετια να καις 7.5 εντος πολης. Προφανως μιλας για ελαφρια κινηση με σταθερη πορεια 30-60χλμ/ωρα χωρις πολλα σταματα-ξεκινα

harrys
26-09-11, 10:54
Α και όσο για την αλλαγή αυτή... δεν είμαι τρελός... το πολύ να δώσω και 1000ευρω για μια τέτοια αλλαγή.. και έχω βρει.. και μάλιστα φουλ φουλ εξτρα... από γυάλλινη οροφή μέχρι ότιδήποτε...

harrys
26-09-11, 11:07
Dizman κανονική κυκλοφορία εντός Αθήνας... τι δεν καταλαβαίνεις? Δεν μίλησα για μια διαδρομη που μου βγήκε 7.5.... Μηδενίζω τον μετρητη μόνο όταν πάω ταξίδι... άρα μιλάμε για μέτριση βδομάδων εντός αττικής που μου βγαίνει 7.5! Δεν είναι δύσκολο αν ξέρεις να οδηγάς οικονομικά... και φυσικά κυκλοφορώ όπως πάει η ροη της κίνησης... φυσικά εθνική και αττική πάντα τέρμα αριστερα και ανάβω φώτα στους πάντες για να περάσω..

Δηλαδή επειδή έχω 2.5 πρέπει να ξεμπαζώσω την άσφαλτο... πρέπει να το πηγαίνω κόφτες.... πρέπει να ταξιδεύω με 240... πρέπει να κάνω μπαντιλίκια σαν έναν βλάκα που είδα με Ζ4 άντι για παντιλίκι να τον φέρνει τετακέ αμφιθέας με ποσειδώνος...
Στέκεις με τα καλά σου ρε άνθρωπε? Πολύ fast and the furious βλέπεις!!!

Η διαφορά ενός αυτοκινήτου 190 αλόγων με σχέση με τα 120 του mx5 είναι ότι κάνεις καλύτερα ταξίδια.. έχεις γκάζι όταν θες να προσπεράσεις... έχεις γκάζι όταν υπάρχει ανάγκη να τρέξεις... και πάει λέγοντας.

Για πες μου κανένα άλλο κυριλε καμπριο με την αίσθηση ενός Ζ4 εσύ που τα ξέρεις όλα? Το mx5 τον κουραμπιε? Μάλλον δεν έχεις ιδέα απο αυτοκίνητα.. Το Ζ4 είναι από τα καλύτερα κάμπριο και κάτι καλύτερο είναι το καινούργιο Ζ4 και κάτι καλύτερο όλων είναι το Boxter 05+ που πολύ θα θελα να πάρω.

Και βασικά δεν με ενδιαφέρει η άποψη σου για το αν μου κάνει το 2,5 ή πρέπει να πάρω smart... κάνε δουλειά σου! Δεν ρώτησα αν πρέπει να πουλήσω το ζ4 για να πάρω smart..

bmwz3m44
26-09-11, 11:10
να μας το δειξεις και εμας το x3 να σου πουμε την γνωμη μας
αληθεια ποσο το πουλαει ο ιδιοκτητης το x3 το διλιτρο diesel?

Dim77
26-09-11, 11:15
Dizman κανονική κυκλοφορία εντός Αθήνας... τι δεν καταλαβαίνεις? Δεν μίλησα για μια διαδρομη που μου βγήκε 7.5.... Μηδενίζω τον μετρητη μόνο όταν πάω ταξίδι... άρα μιλάμε για μέτριση βδομάδων εντός αττικής που μου βγαίνει 7.5! Δεν είναι δύσκολο αν ξέρεις να οδηγάς οικονομικά... και φυσικά κυκλοφορώ όπως πάει η ροη της κίνησης... φυσικά εθνική και αττική πάντα τέρμα αριστερα και ανάβω φώτα στους πάντες για να περάσω..

Δηλαδή επειδή έχω 2.5 πρέπει να ξεμπαζώσω την άσφαλτο... πρέπει να το πηγαίνω κόφτες.... πρέπει να ταξιδεύω με 240... πρέπει να κάνω μπαντιλίκια σαν έναν βλάκα που είδα με Ζ4 άντι για παντιλίκι να τον φέρνει τετακέ αμφιθέας με ποσειδώνος...
Στέκεις με τα καλά σου ρε άνθρωπε? Πολύ fast and the furious βλέπεις!!!

Η διαφορά ενός αυτοκινήτου 190 αλόγων με σχέση με τα 120 του mx5 είναι ότι κάνεις καλύτερα ταξίδια.. έχεις γκάζι όταν θες να προσπεράσεις... έχεις γκάζι όταν υπάρχει ανάγκη να τρέξεις... και πάει λέγοντας.

Για πες μου κανένα άλλο κυριλε καμπριο με την αίσθηση ενός Ζ4 εσύ που τα ξέρεις όλα? Το mx5 τον κουραμπιε? Μάλλον δεν έχεις ιδέα απο αυτοκίνητα.. Το Ζ4 είναι από τα καλύτερα κάμπριο και κάτι καλύτερο είναι το καινούργιο Ζ4 και κάτι καλύτερο όλων είναι το Boxter 05+ που πολύ θα θελα να πάρω.

Και βασικά δεν με ενδιαφέρει η άποψη σου για το αν μου κάνει το 2,5 ή πρέπει να πάρω smart... κάνε δουλειά σου! Δεν ρώτησα αν πρέπει να πουλήσω το ζ4 για να πάρω smart..

Λυπάμαι, αλλά τα 2 τελευταία ποστ σου με κάνουν πρώτη φορά να πώ τα εξής:

Δεν έχεις ιδέα από αυτοκίνητα και δεν ξέρεις ούτε τί θέλεις, ούτε τι παίρνεις και για ποιό λόγο το παίρνεις. (Εύκολα συγκρίνεις εντωμεταξύ το MX5 1.8 με το Ζ4 2.5, καλύτερα ας έβαζες το 2.0 τουλάχιστον αλλά δε θα πετύχαινε το επιχείρημα σου)

Μην επιχειρήσεις να λοιδωρήσεις τα λεγόμενα κανενός από εδώ που προσπαθούν να πουν τη γνώμη τους για αυτά που ρωτάς κατά καιρούς... γιατί θα αναγκαστούμε να quote-άρουμε τα ''μαρούλια, και λοιπά χαριτωμένα'' για όσους θυμούνται.

Ο τρόπος που απαντάς, σε αυτούς που σου απαντούν και αναρωτιούνται τι αυτοκίνητο θέλεις-χρειάζεσαι για να σε βοηθήσουν, που ούτε ο ίδιος μπορείς να απαντήσεις, είναι απαράδεκτος.

Λοιπόν, με το Χ3 2.0 diesel θα καίς 5-7.5lt/100km πετρέλαιο. Αυτά αν δεν πάθεις ζημιά (πετρελαιοζημιά αν καταλαβαίνεις τι εννοώ που τσούζουν σε κόστος).

Από την άλλη στην καλύτερη περίπτωση η ανταλλαγή Ζ4 2.5 με Χ3 θα σου κοστίσει 3-5000 ευρώ. Αν σε καλύπτει η οικονομία...ιδού η Ρόδος, ιδού και ...

Η απόφαση δική σου και η γνώμη δική σου.

Καλή τύχη.

Dimzan
26-09-11, 11:51
φυσικά εθνική και αττική πάντα τέρμα αριστερα και ανάβω φώτα στους πάντες για να περάσω..


Και βασικά δεν με ενδιαφέρει η άποψη σου για το αν μου κάνει το 2,5 ή πρέπει να πάρω smart... κάνε δουλειά σου! Δεν ρώτησα αν πρέπει να πουλήσω το ζ4 για να πάρω smart..

-1 απο μενα.

αν εχεις μυαλο εχεις κι επιχειρηματα.

αν εχεις μυαλο τα λεγομενα σου θα κινουνταν σε γυρω απο μια αποψη και δε θα αλλαζες αποψη καθε τρεις και πεντε απλα για να την πεις σε οποιον διαφνωει μαζι σου.


προσωπικα ειμαι ευτυχισμενος με το αμαξι που εχω, καιω πραγματικα 8 εντος πολης και αμα λαχει στριβω και πιο γρηγορα απο καναν ασχετο με ζ4. Α! και δεν πληρωνω 1000€ σημα για να πηγαινω με μαξ 140 στην αριστερη λωριδα και να αναβω φωτα στους μπροστινους μου για να μην πανε πιο γρηγορα



Οταν υπαρχει δρομος φυσηκα πηγαινω με 140.. Εθνικη και αττικη..

μιλάμε για μέτριση βδομάδων εντός αττικής που μου βγαίνει 7.5! Δεν είναι δύσκολο αν ξέρεις να οδηγάς οικονομικά...

ειναι πολυ δυσκολο για οσους εχουν ηδη ζ4 να πιασουν τετοια νουμερα


Η διαφορά ενός αυτοκινήτου 190 αλόγων με σχέση με τα 120 του mx5 είναι ότι κάνεις καλύτερα ταξίδια.. έχεις γκάζι όταν θες να προσπεράσεις... έχεις γκάζι όταν υπάρχει ανάγκη να τρέξεις... και πάει λέγοντας.

προφανως δεν εχεις οδηγησει ποτε σου ΜΧ-5


Και βασικά δεν με ενδιαφέρει η άποψη σου για το αν μου κάνει το 2,5 ή πρέπει να πάρω smart... κάνε δουλειά σου! Δεν ρώτησα αν πρέπει να πουλήσω το ζ4 για να πάρω smart..

antreas
26-09-11, 15:10
Α και όσο για την αλλαγή αυτή... δεν είμαι τρελός... το πολύ να δώσω και 1000ευρω για μια τέτοια αλλαγή.. και έχω βρει.. και μάλιστα φουλ φουλ εξτρα... από γυάλλινη οροφή μέχρι ότιδήποτε...

μήπως κάνεις λάθος στο μηδενικό??
Ποιός δίνει τέτοια εποχή 2λιτρο πετραίλεο
για να πάρει βενζινοκαταπιόνα Ζ4???

KATSARAIOS
26-09-11, 15:55
παντως με το Χ3 θα καταστραφεις οικονομικα .
το πετρελαιο θελει γκαζι ,καποιος δεν στα εχει εξηγησει καλα αν δεν δινεις ροπη στο ντιζελατο Χ3 θα εισαι καλος πελατης για μπεκ-αισθητηρες-τρομπα.
οποτε ξεχνα τα νουμερα που φανταζεσαι με το αλαφροισκιωτο δεξι σου ποδαρακι.
υπολογιζε με χαμηλες ταχυτητες 9-10 μεσα στην πολη και αυτα φυσικα χωρις κυκλοφοριακο .
για εξω σε ταξιδι μεχρι 120 θα εισαι σημαδουρα για τα Σκανια που θα σε περνανε απο πανω με μουτζες επειδη θα εμποδιζεις λογω ογκου του Χ3.
και τοτε φιλε μου ερχεται η τσιπουρα της αριστερης λωριδας οπου πανω απο τα 120 το σχεδον 2 τονο Χ3 σου θα καιει 13-14 χαλαρα.
καλη εβδομαδα και ονειρα γλυκα με τα ντιζελ.

Συγνωμη για το ολιγον επιθετικο αλλα διαβασα τα ποστ απαντησεις και καταλαβα....

bmwz3m44
26-09-11, 16:34
harrys αν σε χαλαει η καταναλωση που εχεις τωρα που ειναι γυρω στο 7,5 οπως λες,για να δεις διαφορα πρεπει να παρεις diesel MIKΡΟ οχι SUV
επειδη ειχα για κανα μηνα z4 στην πολη 2,5 κατω απο 9 δεν εγραφε με τιποτα.αν ειναι βεβαια να σε πιανει πανικος αν ανεβεις πανω απο τις 2000 χιλ/στροφες για την καταναλωση βενζινης πρεπει να ξανασκεφτεις το θεμα αν αξιζει ή αν αξιζε ποτε να παρεις 2,5 z4.παντως καις λιγοτερο απο το 1600 μου,πολυ καλος.

stef
26-09-11, 21:13
Α και όσο για την αλλαγή αυτή... δεν είμαι τρελός... το πολύ να δώσω και 1000ευρω για μια τέτοια αλλαγή.. και έχω βρει.. και μάλιστα φουλ φουλ εξτρα... από γυάλλινη οροφή μέχρι ότιδήποτε...

3 birds are sitting...

strof
27-09-11, 07:39
3 birds are sitting...

Και συμπληρωνω... Το φθηνοτερο Χ3 diesel με ηλιοροφη αυτη την στιγμη στο car εχει 18.000 και ειναι του 2004. Απο την αλλη αυτοκινητα σαν το δικο σου εχουν μεσο ορο πωλησης τα 12.000.
Θελεις λοιπον να πεις οτι βρηκες καποιον που δινει το Χ3 του γυρω στα 16.000 (2000 κατω απο το πιο φτηνο στο car) και ταυτοχρονα θελει το δικο σου γυρω στα 15000 (3000 πανω απο τον μεσο ορο του car).
Και τι το σκεφτεσαι αν ισχυει;;;; Αν δεν το παρεις εσυ το Χ3, το παιρνω εγω!!!

BMW850i
27-09-11, 08:16
Α και όσο για την αλλαγή αυτή... δεν είμαι τρελός... το πολύ να δώσω και 1000ευρω για μια τέτοια αλλαγή.. και έχω βρει.. και μάλιστα φουλ φουλ εξτρα... από γυάλλινη οροφή μέχρι ότιδήποτε...

Εάν βρεις κάποιον να πουλήσεις το Ζ4 2.5 αυτήν την περίοδο, φώναξε και μένα να το πουλήσω το δικό μου Ζ4 2.0... Η μοναδική περίπτωση να στο πάρει κάποιος αυτή τι στιγμή (αν βρεθεί) είναι να το δώσεις κάτω από 14.000 Ευρώ.

Εδώ εγώ ζητάω ανταλλαγή του δικού μου + να δώσω και κάποια διαφορά για να πάρω μεγαλύτερου κυβισμού και βρίσκω κλειστές πόρτες, είναι δυνατόν να σου ανταλλάξουν το 2.5 με πετρέλαιο; Που ζεις φίλε μου;

harristheo
04-06-12, 07:12
Α και όσο για την αλλαγή αυτή... δεν είμαι τρελός... το πολύ να δώσω και 1000ευρω για μια τέτοια αλλαγή.. και έχω βρει.. και μάλιστα φουλ φουλ εξτρα... από γυάλλινη οροφή μέχρι ότιδήποτε...


Χωρίς να θέλω να υπόδειξω κατι και μη να σε προσβαλλω
Έχω την εντύπωση ότι αυτη η διαφορα που αναφέρεις των 1000 ευρώ πολυ δύσκολα θα την καταφέρεις..
Πρόσφατα αγόρασα το Χ3 2.0d μου και γνωρίζω πολυ καλα ότι χρειάζεσαι τουλαχιστων 25.000 για ένα σωστο Χ3 απο το 2007 και μετα
Αν πιστεύεις ότι υπάρχει δυνατότητα να δώσεις ένα roadster ( 2θεσιο ακριβo στην χρήση λόγω τεκμηρίων ασφάλισης κτλπ "παιχνίδι" ) η λέξη παιχνίδι δεν ειναι προσβλητική,αλλα χαρακτηρίζει ένα αυτοκίνητο που δεν θα το έπαιρνε ένας οικογενειάρχης για να μεταφέρει την οικογένεια του, αλλα και πολυ δύσκολα (πια ένας νεαρός είτε μόνος του αλλα είτε σαν δώρο απο τους γονείς) ...τότε κανε το.


Και κάτι άλλο. Δεν προσδιοριζεις ακριβώς τον λόγω που θες το Χ3. Ειναι μόνο η κατανάλωση? ή και οι χώροι του? έχεις οικογένεια? χρειάζεσαι jeep?

Ίσως τελικά να μπορούσες να πας σε μια 3αρα diesel που εκει καιμπιο φθηνά θα την επαιρνες και την διαφορα θα μπορούσες να την πετύχεις, και πολυ πιομοικονομικο θα ήταν, αλλα κυρίως θα είχε πολυ πιο εύκολη και άνετη οδήγηση απο το Χ3 που θες.

Χάρης

harristheo
04-06-12, 07:27
παντως με το Χ3 θα καταστραφεις οικονομικα .
το πετρελαιο θελει γκαζι ,καποιος δεν στα εχει εξηγησει καλα αν δεν δινεις ροπη στο ντιζελατο Χ3 θα εισαι καλος πελατης για μπεκ-αισθητηρες-τρομπα.
οποτε ξεχνα τα νουμερα που φανταζεσαι με το αλαφροισκιωτο δεξι σου ποδαρακι.
υπολογιζε με χαμηλες ταχυτητες 9-10 μεσα στην πολη και αυτα φυσικα χωρις κυκλοφοριακο .
για εξω σε ταξιδι μεχρι 120 θα εισαι σημαδουρα για τα Σκανια που θα σε περνανε απο πανω με μουτζες επειδη θα εμποδιζεις λογω ογκου του Χ3.
και τοτε φιλε μου ερχεται η τσιπουρα της αριστερης λωριδας οπου πανω απο τα 120 το σχεδον 2 τονο Χ3 σου θα καιει 13-14 χαλαρα.
καλη εβδομαδα και ονειρα γλυκα με τα ντιζελ.

Συγνωμη για το ολιγον επιθετικο αλλα διαβασα τα ποστ απαντησεις και καταλαβα....

Όπως βλέπετε και πο την υπογραφή μου κάτω κάτω,
Αλλα και οποίος ανατερεξει στο ποστς μου,
Θα καταλάβει πρώτον ότι μπορω να σου απαντήσω σε ότι αφορά την κατανάλωση του Χ3 αλλα επίσης ότι την έχω πατήσει με ντίζελ κινητήρα ΒMW και άκρη δεν έχω βρει.

Απαντώ λοιπόν.
Το Χ3 ( το οποίο το σκισω κανονηκοτατα, δηλαδή κοφτες) με τίποτα δεν σου καταναλώνει 14 λίτρα που λες.
Όσον αφορά στο σχόλιο σου σχετικά με την πελατεία στον τρομπα-Μπέκ, αυτ΄ο ειναι πολυ πιθανο δεδομενου της πολυ κακής ποιότητας πετελαιου κίνησης ( που ποτε δεν ειναι κίνησης 100%) που έχουμε στην ελλάδα.
Μια επίσκεψη ανα 50.000 χλμ στον τρομπα-μπεκα για καθαρισμό δεν ειναι και τόσο κακή ιδέα.

Χάρης