PDA

Επιστροφή στο Forum : First BMW F80 M3 video


BMW Power
30-09-11, 09:57
http://www.youtube.com/watch?v=6jEokuh46ks&feature=digest_refresh_thu

Dim77
30-09-11, 10:09
Για ένα πράγμα είμαι σίγουρος.

Τα ///Μ είτε ατμοσφαιρικά, είτε τούρμπο, είτε υβριδικά, είτε πετρέλαιο, είτε υγραέριο, είτε ηλεκτρικά, θα είναι πάντα κολασμένα και θα κάνουν και φοβερό ήχο...

Nick_compact
30-09-11, 10:21
Εγώ χαίρομαι γιατί τα specs της νέας Μ5 δείχνουν ότι έδωσαν προσοχή τα ///Μ τουρμπομοτέρ να μην κρεμάνε ψηλά όπως τα απλά τουρμπάτα. (το μοτέρ της 1 Μ Coupe δεν θεωρείται Μ μοτέρ, γιατι δεν είναι, προλαβαίνω σχόλια)

Dim77
30-09-11, 11:14
Σωστός ο Νίκος για το μοτέρ.

Μια απορία. Η νέα 3αρα δεν έχει κωδικό F30 και όχι F80?

m_power_lunatic
30-09-11, 11:18
Αν δεν ειναι εξακυλινδρο σε σειρα με την ανατριχιλα του........πανε αυτες οι καλες εποχες.....

Dim77
30-09-11, 11:19
Αν δεν ειναι εξακυλινδρο σε σειρα με την ανατριχιλα του........πανε αυτες οι καλες εποχες.....

6κύλινδρο σε σειρά δεν είναι?

PS. Πάντως αν η BMW κάποτε έφτιαχνε κινητήρα V6...θα ανέσταινε νεκρούς ο ήχος...είναι θέμα αρμονικών (βλ. L.J.Setright)

m_power_lunatic
30-09-11, 11:22
6κύλινδρο σε σειρά δεν είναι?

PS. Πάντως αν η BMW κάποτε έφτιαχνε κινητήρα V6...θα ανέσταινε νεκρούς ο ήχος...είναι θέμα αρμονικών (βλ. L.J.Setright)

Eννοω τα ''παλια καλα'' εξακυλινδρα........///Μ3 Ε36 και Μ3 Ε46 και Μ5 Ε34......

stelmaniac
30-09-11, 11:24
θα ανέσταινε νεκρούς ο ήχος...είναι θέμα αρμονικών (βλ. L.J.Setright)

...που στο ανεβασμα λεγονται διέσεις και στο κατεβασμα, υφέσεις....!!!!!:D:D

zazis
30-09-11, 12:48
Απο οσο διαβαζω σε ιστοσελιδες με θεμα BMW, το επομενο Μ3(ή Μ4 το coupe απο οσο λεγεται) κατα πασα πιθανοτητα θα ειναι V6 tri- turbo με χωρητικοτητα 3,2 - 3,5 και ισχυ πανω απο 450 ιππους. Την περιοδο αυτη η BMW τεσταρει στο 4πορτο σασι διαφορες επιλογες κινητηρων με την επικρατεστερη ομως απο οσο λενε την λυση του V6

BMW Power
30-09-11, 15:11
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=591486

Nikos120i
01-10-11, 16:20
Σωστός ο Νίκος για το μοτέρ.

Μια απορία. Η νέα 3αρα δεν έχει κωδικό F30 και όχι F80?

F30: 3er Sedan
F32: 4er Coupe
F80: M3 Sedan
F82: M4 Coupe
F83: M4 Convertible

Dim77
01-10-11, 17:00
F30: 3er Sedan
F32: 4er Coupe
F80: M3 Sedan
F82: M4 Coupe
F83: M4 Convertible

Δεν είναι λίγο χαζό αυτό?

10 κωδικοί για το ίδιο σασί? (φαντάζομαι θα έχει άλλο και το touring, άλλο το convertible το μη Μ κλπ).

Επίσης για το ''4''...λέγεται πολύ, αλλά λίγο δύσκολο το βλέπω να πετάξει στον υπόνομο όλη την ''εμπορική αξία'' που έχει δημιουργήσει η 2θυρη έκδοση ///Μ της σειράς 3...και το διάσημο όνομα Μ3 να μπαίνει μόνο στο σεντάν.
:nixweiss::nixweiss:

Vasilis M3
01-10-11, 17:29
Ξενέρωσα αφάααααααααααανταστα.....:help:

Enema
01-10-11, 17:44
Πως η 6αρα ειναι η κουπε 5αρα, μηπως το κανει αντιστοιχα η 4αρα να ειναι η κουπε 3αρα?
Απο αυτη την αποψη βγαζει νοημα.

Nikos120i
01-10-11, 18:27
Δεν είναι λίγο χαζό αυτό?

10 κωδικοί για το ίδιο σασί? (φαντάζομαι θα έχει άλλο και το touring, άλλο το convertible το μη Μ κλπ).

Επίσης για το ''4''...λέγεται πολύ, αλλά λίγο δύσκολο το βλέπω να πετάξει στον υπόνομο όλη την ''εμπορική αξία'' που έχει δημιουργήσει η 2θυρη έκδοση ///Μ της σειράς 3...και το διάσημο όνομα Μ3 να μπαίνει μόνο στο σεντάν.


Έξι. :)

Απλά έχει φτιάξει διαφορετικούς κωδικούς για τα M counterparts γιατί θέλει να διαχωρίσει την Μ από τη BMW. Σιγά-σιγά θα δείτε η Μ να απομακρύνεται από τη BMW.

Και η τωρινή σειρά 3 έχει 3 διαφορετικούς κωδικούς για τη κάθε έκδοση.

Απ'ότι φαίνεται είναι μάλλον σχεδόν σίγουρο ότι θα διαχωρίσει τα coupe από τα sedan. Κατά τη γνώμη μου έπρεπε να είχε γίνει πριν καιρό.

Οπότε οι εκδόσεις θα είναι ως εξής:

1er - 3dr/5dr Sporthatch
2er - Coupe/Convertible
3er - Sedan
4er - Coupe/Convertible
5er - Sedan
6er - Coupe
7er - Sedan
8er - Coupe
X1 - SAV
X2 - SAC
X3 - SAV
X4 - SAC
X5 - SAV
X6 - SAC

Τα Μ θα έχουν το γράμμα Μ μπροστά όπως πχ Μ2, Μ4 κλπ.

Το Μ3 παραμένει, δε χάνεται σαν όνομα απλά μένει σαν sedan έκδοση.

Δεν πρόκειται να χαθεί καμιά εμπορική αξία, για τη BMW μιλάμε. :) :cheers:

Dim77
02-10-11, 11:15
Όταν έχεις ιστορικές ονομασίες, καλό είναι να μην σε παρασύρει η ονοματολογία του υποδεέστερου ανταγωνιστή :smokin:.

Αν αυτός βγάζει B3-4-5-15...Δεν τον ακολουθείς.

Η 3 ήταν αρχικά μια 2θυρη μπερλίνα.
Με τον καιρό μεγάλωσε σε μια ολόκληρη γενιά οχημάτων από compact-coupe-station wagon-convertible.
Το σασί ήταν το ίδιο Ε36, Ε46 κλπ, το ίδιο και τώρα.

Αν η BMW ονομάσει την κουπέ 4...θα κάνει μεγάλο λάθος.

Όταν χτίζεις ιστορία, δεν σταματάς επιτυχημένα μοντέλα για νεωτερισμούς. Όποιοι το δοκίμασαν, τα έκαναν ...σκ...ά:bs: και επανέφεραν ένδοξα ονόματα από το παρελθόν.

Η Μ3, είναι Μ3...η Μ4 θα είναι κάτι χαζό...(όσο φοβερό αυτοκίνητο και αν είναι).

stef
02-10-11, 20:33
Η μ3 ξεκίνησε σαν coupe
Όταν λες Μ3 εννοείς 2πορτο κουπέ είτε μας αρέσει είτε όχι
Δεν εννοείς 4πορτο οικογενειακό. Το Μ3 είναι συνδεδεμένο με την λέξη κουπέ. ΤΕΛΟΣ!!!
Όπως όταν λέμε πχ 911 turbo εννοούμε εδώ και δεκαετίες coupe 911, αν κάνει την πατάτα η Porsche και βγάλει 911 sedan και βγάλει την coupe σαν πχ 917 την γ@....σε...

Nikos120i
02-10-11, 21:04
Αν η BMW ονομάσει την κουπέ 4...θα κάνει μεγάλο λάθος.

Τι λάθος θα κάνει?

Θα χάσει πωλήσεις? Όχι.

Θα χάσει θαυμαστές? Ούτε.

Κανένα λάθος δε θα κάνει και τίποτα δε θα χάσει.

Από τη στιγμή που αποφάσισε να ξεχωρίσει τα coupe από τα sedan...δεν υπάρχει άλλη επιλογή στην ονομασία.

Τρώει κράξιμο ειδικά από τους Άγγλους γιατί ο Μ4 είναι αυτοκινητόδρομος αλλά δε νομίζω να ιδρώνει τ'αυτί της.

Άλλωστε είμαι σίγουρος ότι οι ίδιοι που τη κράζουν είναι αυτοί που θα υπογράψουν στη παραγγελία όταν έρθει η ώρα.

EVANGELOS
03-10-11, 01:00
Μ4 ??? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ ...

http://www.longdin.co.uk/images/studies/survey-m4-uk.jpg

tre kseftil

BMW Power
03-10-11, 09:49
Εντάξει και Μ3 αυτοκινητόδρομος υπάρχει αλλά με την απίστευτη αύξηση των μοντέλων δεν θα μπορούσε να γίνει και αλλιώς.

Έγινε μια προσπάθεια με τον κωδικό ci στα Ε46 coupe αλλά ήταν λάθος.

- Τι BMW έχεις φίλος?

- Έχω ένα 330d ci xi

Chris316
03-10-11, 10:00
Πράγματι ακούγεται κάπως περίεργα. Η αλήθεια είναι ότι όταν ακούς Μ3 σου έρχεται στο μυαλό κάτι πολύ συγκεκριμένο και δεν είναι αυτό που σκέφτονται στην BMW αυτή τη στιγμή σύμφωνα με τις φήμες. Για μένα το πιο "σωστό" που θα μπορούσαν να κάνουν αφού θέλουν τόσο πολύ το διαχωρισμό των μοντέλων (που προσωπικά δεν το βρίσκω και τρομερά απαραίτητο), θα ήταν να το κάνουν ανάποδα. Δηλαδή η σειρά 4 να είναι η 4-πορτη σειρά 3. Αυτό άλλωστε συμβαδίζει περισσότερο με τη λογική αφού......σειρά 4 = 4 πόρτες...!!!

Dim77
03-10-11, 10:17
Εντάξει και Μ3 αυτοκινητόδρομος υπάρχει αλλά με την απίστευτη αύξηση των μοντέλων δεν θα μπορούσε να γίνει και αλλιώς.

Έγινε μια προσπάθεια με τον κωδικό ci στα Ε46 coupe αλλά ήταν λάθος.

- Τι BMW έχεις φίλος?

- Έχω ένα 330d ci xi

Δεν έχεις άδικο, αλλά νομίζω πως δεν υπήρχε ιδιαίτερο πρόβλημα στην γενιά Ε36 που είχε ίδια γκάμα αμαξωμάτων χωρίς το Ci. (και η Ε30, μόνο compact δεν είχε).

Τελοσπάντων...αυτοί αποφασίζουν...εμείς διαμαρτυρόμαστε μόνο :embarassm

Τελικά η BMW θα κάνει επιτέλους (flame on) :owned: το μεγάλο βήμα να βάλει V6 κινητήρες ξεκινώντας από το Μ3-4? :smokin:

EVANGELOS
03-10-11, 10:55
γιατί να μη βάλει v8 ???

Dim77
03-10-11, 11:28
γιατί να μη βάλει v8 ???

Γιατί it's downsize time and...

http://www.youtube.com/watch?v=3BklC1TUFS8

Απλά αφού τα αλλάζουν όλα, ας αλλάξουν και το σήμα να ησυχάσουμε. (Για αυτό και οι V6 αντί των inline6)

Παιδιά, δεν ξέρω, ίσως όλα να είναι φυσιολογικά ...αλλά δεν μπορώ άλλες αλλαγές.

Δε μοιάζουν όλες προς το καλύτερο εντωμεταξύ (για τη BMW πάντα).

crazy_beaver
03-10-11, 11:51
Πάντως ποιο λογικό θα ακουγώταν να ονομάζανε την coupe 3 και την τετράθυρη 4!!

EVANGELOS
03-10-11, 12:53
από ήχο πάντως το v8 είναι στάνταρ καλύτερο (για εμένα τουλάχιστον) ... μετά είναι το str8six και βέβαια πάνω από όλα το v10 !!!

Dim77
03-10-11, 13:13
από ήχο πάντως το v8 είναι στάνταρ καλύτερο (για εμένα τουλάχιστον)

Εννοείται...άλλο εννοούσα εγώ πάντως. Για ήχο V8, V12, V10, V6, i6...:rockon:

Nikos120i
03-10-11, 19:17
Δεν έχεις άδικο, αλλά νομίζω πως δεν υπήρχε ιδιαίτερο πρόβλημα στην γενιά Ε36 που είχε ίδια γκάμα αμαξωμάτων χωρίς το Ci. (και η Ε30, μόνο compact δεν είχε).

Καλά τότε υπήρχε το 1/10 των μοντέλων που υπάρχουν τώρα. :D

Πάντως ποιο λογικό θα ακουγώταν να ονομάζανε την coupe 3 και την τετράθυρη 4!!

Κοίτα, X1, X3, 7άρα είναι 4θυρα και η 6άρα είναι coupe.

BMW Power
10-11-11, 10:02
http://www.youtube.com/watch?v=KMpcEm_LQ1k&feature=digest_wed

Straight six
10-11-11, 10:22
http://www.youtube.com/watch?v=KMpcEm_LQ1k&feature=digest_wed

εμενα παντως ο ηχος του μου κανει για v6....ουτε ν8, ουτε 6 σε σειρα.....

Vasilis M3
10-11-11, 15:46
Το βίντεο έχει και μια Μ4:banned:...

Πάντως έχει και γκάζια και σκασίματα...:smokin:

Nikos120i
10-11-11, 17:04
εμενα παντως ο ηχος του μου κανει για v6....ουτε ν8, ουτε 6 σε σειρα.....

Μπορεί...αλλά να σε ρωτήσω κάτι?

Πως το συμπέρανες? Πως ακούγεται δηλαδή ένας V6, πως ένα V8 και πως ένα straight 6? Πως καταλαβαίνεις δηλαδή τις διαφορές?

Nikos120i
10-11-11, 17:06
Το βίντεο έχει και μια Μ4:banned:...

Πάντως έχει και γκάζια και σκασίματα...:smokin:

Μ6 είναι, όχι Μ4. Η Μ4 ακόμα δεν έχει ξεκινήσει FEP testing.

Straight six
10-11-11, 17:18
Μπορεί...αλλά να σε ρωτήσω κάτι?

Πως το συμπέρανες? Πως ακούγεται δηλαδή ένας V6, πως ένα V8 και πως ένα straight 6? Πως καταλαβαίνεις δηλαδή τις διαφορές?


κοιτα γενικα καταλαβαινω παντα ποτε ενα μοτερ ειναι εξακυλινδρο....τωρα οι διοφορες σε ν και σε σειρα αν ασχολεισαι καιρο φαινονται....τουλαχιστον στα μπεμπε που ειναι σε σειρα.....για παραδειγμα το αλφα gtv ν6 τυρβο καταλαβαινεις οτι ειναι 6 κυλινδροι...εχει ομως διαφορετικη χροια απο εναν στρειτ σιξ τησ μπεμπε...γενικα ειμαι λατρης των εξακυλινδρων και το εχω εξασκηση...χαχα...ο ν8 εχει εντελως αλλα ηχο!!! βεβαια εχω ακουσει 156gta που ηχος του ν6 ειναι οτι πιο κοντινο σε μπεμπε........οπως και ο ν6 του gtr εχει
πολυ περιεργο ηχο για εξακυλινδρος.......για παραδειγμα ενα 325 ε36 η ε34 ξεχωριζει απο πολυυυυ μακρια....οτι απλα καποιο μπεμπε δυνατο ερχεται....με μαμα εξαγωγη....αγριος ηχος...στακατος..πολυ ιδιαιτερος....τα ν ειναι πιο ραφιναρισμενα, πιο ησυχα....αλλα ρε παιδιακι μου αν ξερει καποιος ας μ πει....γτ τα 6κυλινδρα 36αρια και 34αρια ακουγοντουσαν με μαμα εξατμιση ετσι...????? τι κ@υλα ηχος ηταν αυτος.....σαν να ελεγε....απο κατω εχω μοτερουκλα ,ακουστε........

Straight six
10-11-11, 17:31
αν ακουσεις πιο προσεκτικα στην εξοδο της καρουσελ με το που γεμιζει λιγο το μοτερ κανει μπαμ οτι ειναι 6κυλινδρο.....και στα μεχρι τωρα μοτερ της bmw δν μ κανει για 6 σε σειρα και ν8...μπορει να κανω και λαθος δν ξερω...σε μενα παντως ετσι ακουγεται....

Vasilis M3
16-11-11, 20:11
Nα μερικές φώτο που βρήκα σε μια μικρή αναζήτηση στο google.

Το μπλέ μου αρέσει πολύ!!!Οχι τόσα μπροστά αλλά απο πίσω είναι πανέμορφο!!! :ylsuper:

Dim77
16-11-11, 20:23
Nα μερικές φώτο που βρήκα σε μια μικρή αναζήτηση στο google.

Το μπλέ μου αρέσει πολύ!!!Οχι τόσα μπροστά αλλά απο πίσω είναι πανέμορφο!!! :ylsuper:

Photoshop είναι όλα και πιθανά ευσεβείς πόθοι του εκάστοτε ''δημιουργού''.

Ωραία φαίνονται. Είναι ωραίο το νέο 3άρι, πολύ καλύτερο από την Ε90 σε εμφάνιση, πιο άγριο και επιθετικό. Και σε κουπέ θα φανεί ακόμη πιο ωραίο.

Εντάξει, την χάρη των παλαιών (πια) σειρών Ε δεν θα την έχουν τα BMW του μέλλοντος. Δεν γίνεται και αλλιώς ίσως.

Υπομονή για κανένα πραγματικό δείγμα παιδιά...με τα photoshop δεν θα βγάλουμε άκρη.

spou_e36
17-11-11, 01:10
Προσωπικα για μενα ολο αυτο ειναι αστοχο 150 ονοματα για μια σειρα ... και τι παει να πει μ4? 3 ειναι τα μ που ερχονται αυτοματα στο μυαλο οταν μου μιλανε για αυτα Μ3 Μ5 Μ6 ... απο την αλλη ολα καποτε δινουν την θεση τους στον επομενο ειναι φυσικη εξελιξη των πραγματον... Καπιοι τα αποδεχοντε καπιοι οχι. The end of an Era για τα Ε αυτο ειναι το μονο σιγουρο...Κλεινει ενα μεγαλο κεφαλεο της ιστοριας της bmw με τις σειρες Ε και περναν στα F μπενουν τα τουρμπο πια και το downsize απο οτι φενετε ηρθε για να μεινει ... οι υπολιποι που γουσταρουμε τα παλια στιβαρα και αθανατα bmw θα γινουμε οπως φενετε clasic lovers...

Vasilis M3
17-11-11, 15:55
Ναι το ξέρω απλά λέω πως αν και photoshop το μπλέ είναι πολύ ωραίο και αξίζει να βγεί έτσι στην παραγωγή...:love:

BMW Power
10-05-12, 14:30
There are no sacred cows when it comes to the BMW M3. Its first engine was a lightweight four-cylinder, then BMW bumped it up to a straight-6 and later to a small-displacement V8. It wasn't about adhering to some kind of long-forgotten company mandate, it was simply about which engine made the M3 better.

That kind of thinking could make the upcoming 2014 BMW M3 yet another ground-breaking new vehicle when it arrives in about two years. Although initial rumors pointed to the possibility of an inline-6 boosted by a trio of turbochargers, there's another, even more radical change in the works — a V6.


Because a V6 Fits
Yes, a highly advanced 3.0-liter twin-turbo V6 is being developed, according to a BMW insider. The rejection of an inline-6, it's claimed, is for reasons of packaging. The new V6 will be the first to mount its two twin-scroll turbochargers within the vee-angle, mirroring the company's 4.4-liter V8 design. This unique-to-BMW approach reduces the length of the inlet tract compared with a regular turbo-vee setup, helping to sharpen throttle response and minimizing heat buildup after air passes through the intercooler.

The V6 apparently won't be simply a cut-down version of the BMW V8, even though history records the M3's 4.0-liter V8 as a chopped version of the old M5 V10, with an identical bore and stroke. A two-cylinder cut of the 4,395cc V8 results in a 3,270cc capacity, yet our insider insists that a 3.0-liter capacity is most likely.

In theory, a 60-degree vee offers the best primary balance for a six; however, a 90-degree angle is required for the two turbos to fit. BMW must then solve the imbalance issue by using either balance shafts or a unique firing order, as it did with the 90-degree V10 in the E60 M5. Outputs of the unique-to-M3 engine are believed to be around 429 horsepower and 405 pound-feet of torque: sufficient to fend off the Audi RS4 and Mercedes C63 AMG. Improved direct injection, extra boost and a higher compression ratio will all contribute to the advantage the V6 will have over the BMW 1M's 3.0-liter twin-turbo straight-6.

For the first time, the M3 four-door sedan will launch before the two-door body styles.

So while the new twin-turbo V6 does seem the likely power source for the new M3, it also signals the end of a high-revving naturally aspirated engine for the car, a format synonymous with the badge over the past 26 years.

Shaving Pounds Where They Count
The next M3 will also be larger, yet lighter than the outgoing generation. Although the new F30 3 Series sedan is 3.7 inches longer than the E90, on average the range weighs 88 pounds less, thanks to alloy chassis components and increased use of ultra-high-tensile steel throughout the body. Further weight-loss strategies will be employed in the M3, with the M3 CRT concept previewing the advances.

Lightweight design components include a carbon honeycomb hood weighing around 6.6 pounds, titanium mufflers and carbon composite panels and seat parts. Aluminum wiring for the car's electronics replaces heavier copper, saving another 15-20 pounds overall.

BMW is reportedly working on carbon-ceramic discs and aluminum calipers — saving 33 pounds on each corner — but this expensive tech will likely be introduced late in the car's life cycle. Expect the M3 to tip the scales close to 3,483 pounds, which would be about 75 pounds less than the current coupe. Electric power steering — not fitted to the new M5 — is a possibility for the new M3, while a six-speed manual will continue alongside a revised seven-speed dual-clutch gearbox.


The E92's electronics — including adaptive dampers and M-Sport differential — will be revised to complement the new 3 Series' wider tracks.

The Internal Word
For the first time, the M3 will get a unique code name, tipped to be F80 for the sedan and F82 for the coupe and convertible. Also for the first time, the M3 four-door sedan will launch before the two-door body styles. Debate continues inside Munich over the possibility of renaming the 3 Series coupe and convertible as the 4 Series; however, a name change to M4 is something the M division is apparently actively against.

When the M3/M4 debuts in early 2014, it will need to comply with Euro 6 emissions standards and substantially undercut both the E92's 11.9L/100km and 1M's 9.6L/100km consumption ratings, while achieving a low-4-second 0-60-mph time. That's the new-age performance-car balancing act facing the M division engineers — more power and reduced emissions, all while maintaining crisp throttle response and high rev-ability. It's not easy, but when you are free to use any means possible, it sure makes things easier.

http://media.il.edmunds-media.com/bmw/m3/2014/fe/2014_bmw_m3_f34_fe_32512_717.jpg

http://media.il.edmunds-media.com/bmw/m3/2014/fe/2014_bmw_m3_actr34_fe_325121_717.jpg

http://media.il.edmunds-media.com/bmw/m3/2014/fe/2014_bmw_m3_prf_fe_325121_717.jpg

http://media.il.edmunds-media.com/bmw/m3/2014/fe/2014_bmw_m3_actf34_fe_325122_717.jpg

http://www.insideline.com/bmw/m3/2014/2014-bmw-m3-preview.html

Straight six
10-05-12, 16:53
απαιτω να γινω MOD!!!! :ices_ange καλα ελεγα εγω οτι ειναι ν6!

Dim77
10-05-12, 18:41
Πλάκα πλάκα...είναι καλύτερα με V6...από πολλές απόψεις.

Straight six
10-05-12, 19:42
Πλάκα πλάκα...είναι καλύτερα με V6...από πολλές απόψεις.


περα απο μικροτερες διαστασεις δεν νομιζω οτι εχουν αλλα πλεονεκτηματα.εχουν θεμα με την
γωνια του ν συν οτι υπαρχει και ανισσοροπια σε καθε πλευρα του ν λογω οτι δεν υπαρχουν
ομοια ζευγη κυλινδρων με αποτελεσμα τους κραδασμους.ακομα λογω οτι το πιστονι ειναι υπο
γωνια εχουν θεμα με το στροφαρισμα και καπου ειχα διαβασει και για απωλεια δυναμης σε
σχεση με εναν εν σειρα στο κατω σημειο της διαδρομης τους.γι αυτο και η τραχυτητα που εχουν στον ηχο τους σε σχεση με τους εν σειρα.αυτο ομως μονο στους εξακυλινδρους που τα οχι ισαριθμα ζευγη των κυλινδρων στις πλευρες του ν δημιουργουν τους κραδασμους αυτους.

αν τωρα το παμε σε θεμα tuning πιστευω οτι η καθε τουρμπινα στην πλευρα του ν δεν συγκρινετε με τα εν σειρα διτουρμπινα...

BMW Power
11-05-12, 10:19
Συμφωνώ με τον Παναγιώτη το V6 είναι λάθος σε σχέση με το Ι6

Nikos120i
21-05-12, 23:42
I6 στη νέα Μ3/Μ4: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=694375

:hello:

BMW Power
04-09-12, 15:16
http://img3.sportauto.de/Erlkoenig-BMW-M3-19-fotoshowImageNew-fd719019-617428.jpg

http://img2.sportauto.de/Erlkoenig-BMW-M3-19-fotoshowImageNew-96e38a1c-617431.jpg

http://img3.sportauto.de/Erlkoenig-BMW-M3-19-fotoshowImageNew-bb24f9c4-617427.jpg

Dimzan
04-09-12, 15:51
εμφανισιακα παντως το θεωρω πιο καλογουστο απο το τωρινο Ε90 Ε92

BMW Power
04-09-12, 16:46
Το μεγάλο πρόβλημα του Μ3 (Ε90 Ε92 Ε92) ήταν το πίσω μέρος που για κάποιο ανεξήγητο οπτικά λόγο ήταν πιο στενό από ότι μπροστά. Εδώ φαίνεται να διορθώθηκε αυτό.

Προφανώς σχεδιαστικά θα υπήρχε εξήγηση αλλά φαίνεται άσχημο.

BMW Power
17-10-12, 15:59
http://www.bimmerboost.com/content.php?2767-Popping-the-hood-on-the-2014-F80-M3-reveals-a-cramped-engine-bay-sporting-450-horsepower-turbocharged-inline-6-cylinder

http://www.germanboost.com/images/imported/2012/09/bmw_2014_eng_ns_91312_1600-1.jpg

rapid_fast
17-10-12, 17:30
Το μεγάλο πρόβλημα του Μ3 (Ε90 Ε92 Ε92) ήταν το πίσω μέρος που για κάποιο ανεξήγητο οπτικά λόγο ήταν πιο στενό από ότι μπροστά. Εδώ φαίνεται να διορθώθηκε αυτό.

Προφανώς σχεδιαστικά θα υπήρχε εξήγηση αλλά φαίνεται άσχημο.

Χμμμμμμμμμμμμμμμμμμ
Τώρα το είδα...
Αεροδυναμική, τίποτε άλλο....

Nick_compact
18-10-12, 23:03
Υδρόψυκτο intercooler βλέπω, ενδιαφέρον. Όχι απαραίτητα θετικό για το ελληνικό κλίμα.

giannis 116
18-10-12, 23:27
Υδρόψυκτο intercooler βλέπω, ενδιαφέρον. Όχι απαραίτητα θετικό για το ελληνικό κλίμα.

Ειναι απ οτι βλεπω η νεα μηχανολογικη 'ταση' της BMW γι αυτα τα μοτερ. Και της νεας Μ5-Μ6, νομιζω και των Χ5Μ-Χ6Μ ειχαν chargecooler (νερο-αερας) και οχι intercooler (αερας-αερας).

Αυτου του ειδους η ψυξη του αερα υπερπληρωσης δεν ειναι απαραιτητα λαθος ή κακη επιλογη για θερμα κλιματα. Εξαλλου για να αναπτυξουν μοτερ με αυτου του ειδους την ψυξη θα εχουν προηγηθει και εξαντλητικες δοκιμες σε καθε ειδους κλιμα και συνθηκη.

Ολα, το πως θα φτιχτει ενα μοτερ, δουλευουν για τη θερμοδυναμικη πρωτα απ ολα. Για να βγαζει αυτα τα αλογα, να καιει τοσο, να εκπεμπει τοσα καυσαερια κλπ επρεπε προφανως να το φτιαξουν ετσι.

Επισης για να βαλουν intercooler με την 'αποδοση' του chargecooler που εχει τωρα μαλλον θα επρεπε να ηταν μεγεθους...νταλικας DAF!

Τελος σε πολλα συγχρονα μοτερ κι ιδιαιτερα σε ντηζελ, τα chargecoolers, μεχρι να 'πιασει θερμοκρασιες' το μοτερ, οταν αυτο ειναι ακομα κρυο, ουσιαστικα ζεσταινει τον αερα υπερπληρωσης και πιο πολυ με χαμηλες εξωτερικες θερμοκρασιες. Ετσι μειωνεται η παραγωγη αιθαλης στα καυσαερια. Δηλαδη δε βγαζει ντουμανια και καπνα απ την εξατμιση!

Nick_compact
18-10-12, 23:44
Δεν είναι έτσι. Τα chargecooler τις περισσότερες φορές δεν είναι ικανά να κρατήσουν την θερμοκρασία εισαγωγής σε ικανοποιητικά επίπεδα, ειδικά σε παρατεταμένη πίεση. (για ///Μ μιλάμε, όχι για 316i, πολλά απο αυτά θα δουν πίστα). Το chargecooler έχει συγκεκριμένη θερμοχωρητικότητα, που είναι άμμεσα συνδεδεμένη με τον όγκο του νερού στο κύκλωμα του, και κυρίως την χωρητικότητα του ψυγείου μπροστά, και την μετωπική επιφάνεια του (λογικό), αλλά και την παροχή του κυκλοφορητή που θα έχει (λίτρα/λεπτό που μπορεί να "μετακινήσει). Έπίσης το ψυγείο νερού του chargecooler δεν είναι "μόνο του", βρίσκεται μέσα σε ένα χώρο με μεγάλες θερμοκρασίες, και το ψυγείο του κατά πάσα πιθανότητα θα έχει από πίσω και ένα μεγάλο ψυγείο για τον κινητήρα, ψυγείο που έχει μέσα υγρό 90-100 βαθμούς, με το ίδιο το chargecooler να βρίσκεται πολύ κοντά σε μια κυλινδροκεφαλή. Το dt εξωτερικής θερμοκρασίας αέρα(που ψύχει το νερό του)/θερμοκρασίας νερού, όταν έξω θα έχει 35-40 βαθμούς και εσύ θες να έχεις max 50 βαθμούς θερμ. εισαγωγής πόσο θα είναι; Ο λόγος που το κάνουν είναι για να κρατήσουν το συνολικο μήκος των σωληνώσεων αέρα ανάμεσα στο turbo και την πεταλούδα (ή τις βαλβίδες αν είναι valvetronic) στο ελάχιστον δυνατό για καλύτερη απόκριση. Θα πέσει ξήλωμα και front mount...

Nick_compact
18-10-12, 23:46
Αυτου του ειδους η ψυξη του αερα υπερπληρωσης δεν ειναι απαραιτητα λαθος ή κακη επιλογη για θερμα κλιματα. Εξαλλου για να αναπτυξουν μοτερ με αυτου του ειδους την ψυξη θα εχουν προηγηθει και εξαντλητικες δοκιμες σε καθε ειδους κλιμα και συνθηκη.

Πολλά μοτέρ και κιβώτια, και διάφορα άλλα εξαρτήματα, έχουν περάσει από "εξαντλητικές" δοκιμές πριν βγουν σε παραγωγή από πολλές εταιρίες, και έχουμε δει τα αποτελέσματα...

giannis 116
18-10-12, 23:51
Συμφωνω και με τις δυο απαντησεις σου. Θα δουμε στην πορεια πως θα παει και αυτο το μοτερ σε αυτο το αμαξι απο θεματα αξιοπιστιας κι ειδικοτερα υπο πιεση, για προφανεις λογους, οχι στην Ελλαδα παντως!

giannis 116
10-06-13, 15:16
http://www.worldcarfans.com/113060558474/2014-bmw-m3-spied-on-the-nurburgring-video


Τι ηχος!

InsaneDriver
10-06-13, 15:37
To Καινούργιο Μ3 με το ημιαυτόματο κιβώτιο θα κάνει μεγάλες κηδείες ακόμα και σε Porsche.

m_power_lunatic
10-06-13, 16:13
To Καινούργιο Μ3 με το ημιαυτόματο κιβώτιο θα κάνει μεγάλες κηδείες ακόμα και σε Porsche.

Σαν να μου κανει κλικ απο το ρεπορταζ που διαβασα,μακαρι να ελαφρυνει σε σχεση με το Μ3 Ε92.

Απο ηχο κατι γινεται,να μην ητανε και turbo....

Vasilis M3
10-06-13, 16:23
Πωπω όντως!!!Τρομερός ήχος!!!:dblthumb2

Straight six αλλά Μ3 Ε46 ήχος σε τούρμπο έκδοση!!!

Πολύ άρρωστο λέμε!!!Κρίμα που δεν θα δούμε εδώ στην Ελλαδίτσαν...να γίνουν τα δικαστήρια με τα Porsche λέμε!!!:smiley_ab

TSAF
10-06-13, 16:47
ωραιο και καλο αλλα μεχρι εκει. Δεν εχει καμια τυχη διπλα σε 911t

Straight six
10-06-13, 17:10
σαν πατατα ειδικα απο μπροστα...παει και το μανιουαλ...καληνυχτα

Straight six
10-06-13, 17:58
και πραγματικα αναρωτιεμαι επειδη βλεπω live f30 3αρα, πως διαολο την εκαναν ετσι ειδικα απο

μπροστα...απο τα ασχημοτερα αυτοκινητα που εχω δει....σωστο μ3 ειναι με μανιουαλ,

δεκαοχταρια, ατμοσφαιρα και να λεγεται Μ3 ΚΑΙ ΟΧΙ Μ4. για την εμποροπανηγυρι εντελως:bullhorn::icon18:

Straight six
10-06-13, 18:00
Σαν να μου κανει κλικ απο το ρεπορταζ που διαβασα,μακαρι να ελαφρυνει σε σχεση με το Μ3 Ε92.

Απο ηχο κατι γινεται,να μην ητανε και turbo....


ειπαν οτι θα ειναι αρκετα ελαφρυτερη παντως....

ειμαι περιεργος να δω, θα βαλουν παλι διπιστονες μπροστα? οπως και στο 1μ???

Driver M
10-06-13, 18:12
ωραιο και καλο αλλα μεχρι εκει. Δεν εχει καμια τυχη διπλα σε 911t
Ποιος το σύγκρινε με 911Τ?
Αυτή (η 991 προφανώς) θα'χει σχεδόν διπλάσια τιμή και καμια 50ρια άλογα παραπάνω.

Οι Μ3 πάντα με τις carrera-carrera s συγκρίνονταν.
Και οι καινούριες Μ3-Μ4 θα είναι λογικά αισθητά γρηγορότερες.

InsaneDriver
10-06-13, 21:03
Εγώ πιστεύω ότι οι επιδόσεις του από στάση μέχρι τα 400 μέτρα στην έκδοση διπλού συμπλέκτη θα είναι εφάμιλες του 997Turbo με τα 480 άλογα.

paganis
10-06-13, 22:35
Εγώ πιστεύω ότι οι επιδόσεις του από στάση μέχρι τα 400 μέτρα στην έκδοση διπλού συμπλέκτη θα είναι εφάμιλες του 997Turbo με τα 480 άλογα.

για να ειναι οι επιδοσεις του , εφαμιλες με του 997 με τα 480...θα πρεπε να χε καμια 50αρια αλογα παραπανω...λογω κυριως απωλειων μεταδοσης και καποιων αλλων παραγοντων.

InsaneDriver
11-06-13, 00:45
Τα νούμερα από πληροφορίες-συζητήσεις σε διεθνή φόρα προβλέπουν τα παρακάτω για το διπλοσύμπλεκτο...

0-60 mph: 3.5 - 3.7 s
0-100 mph: 8.2 - 8.4 s
0-200 kph: 12.4 - 12.6 s (for our metric friends!)
1/4 mi time: 11.9 - 12.1 s
1/4 mi trap: 120 - 123 mph
Top speed: 193 - 197 mph (of course true, not indicated, indicated will be over 200 mph)
Nurburgring Nordschleife lap time (SportAuto): Low 7:5X (will greatly depend on choice of tires)

Driver M
11-06-13, 01:13
Το 3,7 για τα 0-100 για αμάξι 450 αλόγων με καμια 1400αρια κιλά βάρος μου φαίνεται πολύ υπερβολικό. Γύρω στο 4,2 θα μου φαινόταν λογικότερο.

Αν πάντως οι χρόνοι αυτοί αληθεύουν, τότε όντως βρίσκεται μπροστά από 997 911 Τ. Τώρα για 991 όταν βγει θα δούμε.

InsaneDriver
11-06-13, 13:26
Και εγώ για εκεί το βλέπω 4.1-4.2.

Αυτά είναι εκτιμήσεις.

Straight six
11-06-13, 14:19
ενα 5αρι ξερο για τα εκατο θεωρω το πιο ρεαλιστικο...αντε 4,8...παρακατω με τιποτα για μενα

InsaneDriver
11-06-13, 15:03
Τι λέτε βρε παιδιά...η Gts που έχει σχεδόν ίδιο βάρος με αυτό, θέλει 4.4 για τα 100 .
Aυτό τώρα έχει ΡΟΠΗ, ακόμα καλύτερο σασμάν και λογικά καλύτερο launch control.

Driver M
11-06-13, 15:10
ενα 5αρι ξερο για τα εκατο θεωρω το πιο ρεαλιστικο...αντε 4,8...παρακατω με τιποτα για μενα
Τόσο (4,8) ήθελε η Μ3 Ε92 με πολλά κιλά ροπής λιγότερα, 30 άλογα παρακάτω και 100 κιλά παραπάνω.
Η καινούρια θα'ναι στάνταρ μισό δεύτερο παρακάτω.

Vasilis M3
12-06-13, 12:43
Δεν μπορώ να καταλάβω γτ είμαστε όλοι τόσο απαισιόδοξοι...ότι πάει να βγάλει η μαμά BMW το βγάζουμε άχρηστο...

Dim77
12-06-13, 12:52
Εγώ πιστεύω πως θα είναι πολύ γρήγορο και πολύ καλό.

Απλά από το βίντεο, δεν μου άρεσε ο ήχος. Ίσως να φταίει το βίντεο.

Dim77
13-08-13, 17:48
BMW is prepairing something new.

Βίντεο από τη BMW για να προϊδεάσει για τον ήχο των επερχόμενων Μ3/Μ4...

http://www.youtube.com/watch?v=M2J_zPTUHZY

EVANGELOS
13-08-13, 23:45
@ munich ...we are preparing something new ...

@ weissach ... 0ax0ax0axa0xax0ax0a0xax0a0xa0x ... really ???

kalpasM3
14-08-13, 19:01
BMW is prepairing something new.

Βίντεο από τη BMW για να προϊδεάσει για τον ήχο των επερχόμενων Μ3/Μ4...

http://www.youtube.com/watch?v=M2J_zPTUHZY

Το marketing σε όλο του το μεγαλείο. Πάντως και η καινουργια θα κάνει πάταγο σίγουρα!