PDA

Επιστροφή στο Forum : Αλλαγή αμορτισέρ σε Ζ3


antonisloud
03-10-11, 20:31
Καλησπέρα σε όλους.
Ήρθε ο καιρός να αλλάξω αμορτισέρ στο ζετάκι μου[Ζ3 1.9 facelift του 2000] , το 1 ήδη έχει πάθει ζημιά, ας είναι καλά η τέλεια κατάσταση των Ελληνικών δρόμων..
Στον Σπανό μου ζητούν περίπου 1 χιλιαρικάκι €uros για αντικατάσταση.Δεν ρώτησα εαν στην τιμή περιλαμβάνονται και τα ελατήρια.
Με μια απλή έρευνα έχω καταλήξει στα BILSTEIN τα οποία είναι σαφώς ανώτερα απο τα αμορτισέρ (ΟΕΜ) της BMW.
Είμαι μεταξύ των BILSTEIN Β4 δηλ. σαν αυτά περίπου της μάνας του που φοράει τώρα, και των Β6 sport .
Τα παλιά ελατήρια πρέπει να τα αλλάξω?
Καλή η τιμή παρακάτω?
http://www.tpauto.gr/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=13376 ] 4:feedback:
Δεν θέλω να πάω σε πολύ σκληρά αμορτισέρ, ούτε έχω διάθεση για χαμηλώματα με τόσο άσχημες συνθήκες στους δρόμους...
Θα ήθελα την άποψή σας,
Ευχαριστώ!

Nickolas_s2k
03-10-11, 21:06
Ελατηρια αλλαζεις οταν θες να χαμηλωσεις..Τα ελατηρια γενικα δεν πεφτουν ουτε σε 400.000 χλμ και ειναι Lifetime..τουλαχιστον δεν πεφτουν τοσο που να σου δημιουργησουν προβλημα διοτι και να πεσουν απειροελαχιστα μετα απο παααααααααρα πολλα χλμ δεν τρεχει και τπτ! οποτε αν δεν θες να χαμηλωσεις το ζ πας σε Bilstein B6 sport και καθαριζεις ! ισως η καλυτερη και πιο πολυφορεμενη επιλογη ..τα συγκεκριμενα τοποθετημενα πανε κοντα στο 700 (520 περιπου αγορα και κανα 120αρι τοποθετηση μαζι με φπα και δεν μιλαω για εξουσιοδοτημενο αλλα για αποιο εξιδεικευμενο συνεργειο..τα 1000 ειναι πολλα

rapid_fast
03-10-11, 21:11
Αυτό που έβαλες, έχει εμπρός Β6 και πίσω Β8..
Οταν αλλάζουμε αμορτισέρ, αλλάζουμε αμορτισέρ.. Στο χιλιαρικάκι, είναι τα αμορτισέρ..
Τα ελατήρια δεν αλλάζονται εκτός αν δοθεί εντολή πελάτη...
Τα Β6 είναι σκληρά αμορτισέρ..

Nickolas_s2k
03-10-11, 21:42
Βασικα πιστευω οτι στο λινκ που εβαλε μιλαει για 4δα β6 και 4αδα β8 απλα ο τροπος που εχουν βαλει την αγγελια μπερδευει..ειναι πολυ κουλο να δινουν ενα σετ κανονικα για μπροστα και ενα χαμηλωματος για πισω! Απλα εχουν βαλει ιδια τιμη τα χαμηλωματος με τα κανονικα! Νταξει τα β6 ειναι σκληρα αλλα με τα μαμα ελατηρια δεν θα κοπαναει υπερβολικα.. Εγω τα β8 τα χα βαλει 750 σε εξιδεικευμενο μαζι με πισω τοπμουντς απο μ3 ε46 καμπριο μεσα στη τιμη και για αυτο μου φαινονται πολλα τα 1000 μονο για καλαμια..

bmwz3m44
03-10-11, 22:33
εγω στο z ειχα δωσει περισυ 1000 ευρω αλλα με αλλαγη top mounts,αντιστρεπτικες και 4αδα b8.τα οποια δεν κοπανουσαν καθολου.να το πω αυτο.

Vassilis E46 Cabrio
04-10-11, 18:44
Αν θές ελάχιστο χαμήλωμα μέχρι 1,5 πόντο ορίστε λύση και γνήσια κιόλας.Απλά πάρε με τηλ.Συνδιάζονται άψογα με ΒILSTEIN.

http://www.car.gr/parts/view/1737625/

Nickolas_s2k
04-10-11, 20:13
το παιδι εχει ζ3 επομενως δεν του κανουν φιλε μου..καλη πωληση παντως!

antonisloud
07-10-11, 16:34
Ευχαριστώ για τις απόψεις σας,έκανα και εγώ μια έρευνα και κατέληξα στα εξής:
Τα απλά Bilstein B4 αερίου( black color),είναι αντίστοιχα και ανώτερα απο τα αυθεντικά BMW για το Ζ3 που είναι λαδιού.
Η τιμή στο LINK είναι 4τράδας, το γράφει άλλωστε....
Αυτό που ρώτησα ήταν εαν είναι σε καλή τιμή καυα την γνώμη σας.
Anyway, τηλεφώνησα στην αντ/πεία της Bilstein και μου έδωσαν τηλ.πελατών τους-καταστήματα και συνεργεία στην περιοχή μου, αφού δεν μπορώ να αγοράσω υπερχονδρική απ'ευθείας, απο αυτούς και μου είπαν πως το κόστος μαζί με τοποθέτηση δεν θα ξεπεράσει τα 400euro...
Συμπέρασμα:Τα 1000 euro της BMW και μάλιστα για υποδιέστερα αμορτισέρ είναι πολλά...
Ελατήρια όπως έγραψε και κάποιος άλλος φίλος, δεν χρειάζεται να αλλάξω εκτος και εαν μεταφέρεις συχνά με το αυτοκίνητο μεγάλα βάρη.
Όλοι όσοι(ειδικοί και μη) μου έδωσαν την άποψή τους καταλήγουν πως όλες οι άλλες λύσεις δηλ. χαμηλότερα ελατήρια και αμορτισέρ σπορ τύπου, μόνο προβλήματα θα δημιουργήσουν μελλοντικά, στην μεσούλα μου,στην τζέπη μου και στο Ζ3.
Ευχαριστώ.

street-runner
14-10-11, 14:50
εγω παντως εβαλα αμορτισερ BILSTEIN τα κιτρινα για χαμηλωμενα ελατηρια βεβαια και ταπληρωσα 600 ευρω μαζι με δυο βασεις για τα πισω

street-runner
14-10-11, 17:34
μη βαλεις τα μαυρα δεν ταιριαζουν σε τετοιου ειδους αυτοκινητο !!!!!

antonisloud
25-01-12, 20:31
Γιατί φίλε μου δεν ταιριάζουν τα Bilstein B4?απο την στιγμή που τα προτείνει και ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου?Τεκμηρίωσε το σκεπτικό σου.
Δηλαδή είναι Μακάκας ο κατασκευαστής των αμορτισέρ που προτείνει συγκεκριμένα αμορτισέρ για κάθε τύπο αυτοκινήτου χωρίς να τον ενδιαφέρει η καταστροφή της φήμης του...
Έλειπα εκτός Ελλάδος για αρκετό διάστημα και τελικά θα τα αλλάξω αυτές τις ημέρες.
Επέλεξα τα Bilstein B4 . Συνολικό κόστος 400€ με την τοποθέτηση.
Μου πρότειναν και τα Sachs στην ίδια τιμή γιατί όπως με συμβούλεψε η υπάλληλος του συνεργείου:screwy: που έκλεισα ραντεβού μετα το 2ο τηλεφώνημα, τα Βilstein Β4 δεν θα αντέξουν πάνω απο 180.000 χιλ. μιας που το Z3 είναι βαρύ (?):icon02:, ενώ τα Sachs θα αντέξουν λίγο παραπάνω!..
Και ρωτώ εγώ ο αδαής, υπάρχει περίπτωση να φτάσω ακόμα τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα ώστε να με ενδιαφέρει τοσο το κάτι παραπάνω των ολίγων χιλιομέτρων???
Προφανώς ο χαϊστας Ελληναράς ιδιοκτήτης του συνεργείου "σφύριξε" στο γκομενάκι-υπάλληλο να "κάψει" τα bilstein ώστε να διαλέξω τα sachs όπου θα τσιμπήσει μεγαλύτερη προμήθεια.Τα γνωστά Ελληνικά "tricks":dblthumb2
Φταίω να τον καρφώσω στην αντιπ/σωπεία της Bisltein?:angryfire
Για τους "tzitzides" φίλους θα πρότεινα απο τo να "σακατεύουν" τα αυτοκίνητά τους θέλοντας να φτάσουν σε επίπεδο "αγωνιστικών προδιαγραφών" αλλάζοντας αμορτισέρ και χαμηλώματα σε αυτοκίνητα που δεν αντέχουν σε τέτοιες αλλαγές, τζάμπα τα ευρώπουλα! Μπήκα σε Audi S3, ίσως το καλύτερο αυτοκίνητο παραγωγής EVER!
Ότι πληρώσεις παίρνεις...:cool:

bmwz3m44
25-01-12, 21:11
τα b8 ειναι πολυ καλυτερα και σχετικα μαλακα αμορτισερ.180000 χιλιομετρα τα μαυρα?μου φαινονται πολλα εμενα....
ηδιαφορα τους με τα b8 θα ειναι 100 ευρω.σκεψου το.

Dim77
27-01-12, 18:00
Εδώ τα κίτρινα Bilstein δεν αντέχουν 50.000 χλμ, τα μαύρα αν αντέξουν 50.000χλμ...καλά θα είναι.

Έχει ρίξει πολύ την ποιότητα η εταιρεία...άσε που συνήθως μετά τον πρώτο χρόνο κάποιο από την 4άδα κλατάρει.

Τα καλύτερα που είχες να βάλεις σε σχέση με τα μαύρα μπιλστειν είναι της μάνας του τα αυθεντικά (ΟΕΜ) που είναι σαφώς ανώτερα από τα μαύρα bilstein παρά την αντίθετη γνώμη σου.

Τώρα αν τα πήρες, τα πήρες. Θα δείς πώς θα σου πάνε.

Επίσης πρόσεξε με τους χαρακτηρισμούς όλων, γιατί μπορεί να ισχύουν προς πάσα κατεύθυνση.
Κάτι ξέρουν και όσοι σου πρότειναν κάτι.

Τελικά έβαλες μαύρα μπιλσταιν και θεωρείς το καλύτερο όχημα EVER το S3...
Από Audi και μόνο υπάρχουν πολλά καλύτερα.

Stunt Mike
27-01-12, 19:09
Γιατί φίλε μου δεν ταιριάζουν τα Bilstein B4?απο την στιγμή που τα προτείνει και ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου?Τεκμηρίωσε το σκεπτικό σου.
Δηλαδή είναι Μακάκας ο κατασκευαστής των αμορτισέρ που προτείνει συγκεκριμένα αμορτισέρ για κάθε τύπο αυτοκινήτου χωρίς να τον ενδιαφέρει η καταστροφή της φήμης του...
Έλειπα εκτός Ελλάδος για αρκετό διάστημα και τελικά θα τα αλλάξω αυτές τις ημέρες.
Επέλεξα τα Bilstein B4 . Συνολικό κόστος 400€ με την τοποθέτηση.
Μου πρότειναν και τα Sachs στην ίδια τιμή γιατί όπως με συμβούλεψε η υπάλληλος του συνεργείου:screwy: που έκλεισα ραντεβού μετα το 2ο τηλεφώνημα, τα Βilstein Β4 δεν θα αντέξουν πάνω απο 180.000 χιλ. μιας που το Z3 είναι βαρύ (?) ενώ τα Sachs θα αντέξουν λίγο παραπάνω!..
Και ρωτώ εγώ ο αδαής, υπάρχει περίπτωση να φτάσω ακόμα τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα ώστε να με ενδιαφέρει τοσο το κάτι παραπάνω των ολίγων χιλιομέτρων???
Προφανώς ο χαϊστας Ελληναράς ιδιοκτήτης του συνεργείου "σφύριξε" στο γκομενάκι-υπάλληλο να "κάψει" τα bilstein ώστε να διαλέξω τα sachs όπου θα τσιμπήσει μεγαλύτερη προμήθεια.Τα γνωστά Ελληνικά "tricks"
Φταίω να τον καρφώσω στην αντιπ/σωπεία της Bisltein?
Για τους "tzitzides" φίλους θα πρότεινα απο τo να "σακατεύουν" τα αυτοκίνητά τους θέλοντας να φτάσουν σε επίπεδο "αγωνιστικών προδιαγραφών" αλλάζοντας αμορτισέρ και χαμηλώματα σε αυτοκίνητα που δεν αντέχουν σε τέτοιες αλλαγές, τζάμπα τα ευρώπουλα! Μπήκα σε Audi S3, ίσως το καλύτερο αυτοκίνητο παραγωγής EVER!
Ότι πληρώσεις παίρνεις...:cool:

Μαλλον εισαι ψιλοασχετος με το θεμα των αυτοκινητων και των ανταλλακτικων τους...Οποιος σου'πε οτι τ'αμορτισερ θ'αντεξει ανετα 180.000χλμ,πες του να σου δωσει κι εγγυηση γι'αυτο με την υπογραφη του....Επισης τα παιδια σου προτειναν τα Β6-Β8 γιατι συνηθως τα Ζ3 οδηγουνται ελαφρως πιο σβελτα-γρηγορα απο ενα οικογενειακο αμαξι(για το οποιο προοριζονται αμορτισερ τυπου Β4) οποτε με λιγα ευρω παραπανω θα'χες ενα καλυτερο αμαξι.
Υ.γ τωρα που κολλαει η συγκριση του Audi S3(καλο αυτοκινητο αλλα τιποτα ιδιαιτερο) με τα απανταχου φτιαγμενα,δεν καταλαβα!Και ποια αυτοκινητα εννοεις δεν αντεχουν χαμηλωματα και σκληρα αμορτισερ?....λιγο γιουχου το post σου....

teo21
27-01-12, 21:26
Μαλλον εισαι ψιλοασχετος με το θεμα των αυτοκινητων και των ανταλλακτικων τους...Οποιος σου'πε οτι τ'αμορτισερ θ'αντεξει ανετα 180.000χλμ,πες του να σου δωσει κι εγγυηση γι'αυτο με την υπογραφη του....Επισης τα παιδια σου προτειναν τα Β6-Β8 γιατι συνηθως τα Ζ3 οδηγουνται ελαφρως πιο σβελτα-γρηγορα απο ενα οικογενειακο αμαξι(για το οποιο προοριζονται αμορτισερ τυπου Β4) οποτε με λιγα ευρω παραπανω θα'χες ενα καλυτερο αμαξι.
Υ.γ τωρα που κολλαει η συγκριση του Audi S3(καλο αυτοκινητο αλλα τιποτα ιδιαιτερο) με τα απανταχου φτιαγμενα,δεν καταλαβα!Και ποια αυτοκινητα εννοεις δεν αντεχουν χαμηλωματα και σκληρα αμορτισερ?....λιγο γιουχου το post σου....

:dblthumb2

bmwz3m44
27-01-12, 21:27
η αληθεια ειναι οτι η καροτσα του ζ3 δεν ειναι και οτι καλυτερο για σκληρα αμορτισερ κτλ
αλλα τα bilstein τα κιτρινα δεν ειναι σκληρα σε σχεση με αλλα
τα κανουν ολα και συμφερει.
οποιον και να ρωτησεις θα σου πει οτι το μαυρο ειναι για πεταμα.
εκτος βεβαια απο τον δικο σου που λεει οτι τα sachs κανουν μη σου πω και 200.000 χλμ
χαχαχαχαχαχα δηλαδη τραγικος ο τυπος.
εγω με 70000 χλμ και σκεφτομαι οτι μπορει να θελουν αλλαγη τα κιτρινα στο 36αρι μου.
εγω μονο για να σε προστατεψω απο την βλακεια σου καθομαι και γραφω γιατι εγω εχω πληρωσει αμορτισερ για z3 και τα εχω οδηγησει και τα sachs και τα ΟΕΜ KAI τα bilstein b8 πανω του.

street-runner
29-01-12, 15:29
εγω τα μαυρα Β4 οπως λεγονται ειχα βαλει σε ενα νισσαν σανυ παλιο αυτοκινητο με λιγα αλογα απλα μια καλη μεση λυση ειναι τα μαυρα (και επειδη και η νισσαν βγαζει αυτοκινηταρες πολυ πιο τουμπανα απο τα ξενερωτα αουντι )
στο Ζ3 εβαλα τα κιτρινα το οτι ειναι σκληρα δεν σημαινει πως δεν κανουν για το αυτοκινητο αυτο ισα ισα . το οτι οι δρομοι ειναι αθλιοι και δεν κανουν για σοβαρα αυτοκινητα ισχυει

το s3 μπροσθοκινητο ειναι ?

gupakos
29-12-13, 20:40
Ανοίγω ξανά το θέμα για να ρωτήσω το πως μπορώ να ελέγξω το αν χρειάζονται τα αμορτισέρ μου αλλαγή. Φοράω τα bilstein τα κίτρινα - έχω κάνει και μετρήσεις (ΚΤΕΟ και αλλού), αλλά από ότι κατάλαβα δεν μπορείς από αυτές τις μετρήσεις να βγάλεις αξιόπιστα συμπεράσματα.

Θα προσπαθήσω να μάθω πότε τα έβαλε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, αλλά αν δεν τα καταφέρω, τί προτείνετε; Τα συγκεκριμένα αμορτισέρ πόσο 'άντέχουν', χιλιόμετρα/χρόνια;

Επίσης, σε ότι αφορά του τί αμορτισέρ να βάλω σε περίπτωση αλλαγής, να ξαναπάω στα κίτρινα; Βρήκα τετράδα εδώ στα 420:

http://www.car.gr/parts/view/2852792/

Εννοεί φαντάζομαι ότι δίνει την τετράδα είτε των Β6 είτε των Β8 στα ίδια λεφτά; Η τιμή είναι καλή;
Να σημειώσω ότι οδηγώ χωρίς υπερβολές και σίγουρα όχι στο όριο, κ πρόκειται για τη Ζ3 τη δίλιτρη. Οι απαιτήσεις μου είναι δηλαδή σχετικά περιορισμένες, αλλά θα ήθελα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ότι έβαλα κάτι καλό πάνω στο αμάξι (έστω και για τι λίγες φορές που θα το χρειαστώ), χωρίς να ξεφεύγω και από τιμή.

MarinosE46
29-12-13, 21:27
Ανοίγω ξανά το θέμα για να ρωτήσω το πως μπορώ να ελέγξω το αν χρειάζονται τα αμορτισέρ μου αλλαγή. Φοράω τα bilstein τα κίτρινα - έχω κάνει και μετρήσεις (ΚΤΕΟ και αλλού), αλλά από ότι κατάλαβα δεν μπορείς από αυτές τις μετρήσεις να βγάλεις αξιόπιστα συμπεράσματα.

Θα προσπαθήσω να μάθω πότε τα έβαλε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, αλλά αν δεν τα καταφέρω, τί προτείνετε; Τα συγκεκριμένα αμορτισέρ πόσο 'άντέχουν', χιλιόμετρα/χρόνια;

Επίσης, σε ότι αφορά του τί αμορτισέρ να βάλω σε περίπτωση αλλαγής, να ξαναπάω στα κίτρινα; Βρήκα τετράδα εδώ στα 420:

http://www.car.gr/parts/view/2852792/

Εννοεί φαντάζομαι ότι δίνει την τετράδα είτε των Β6 είτε των Β8 στα ίδια λεφτά; Η τιμή είναι καλή;
Να σημειώσω ότι οδηγώ χωρίς υπερβολές και σίγουρα όχι στο όριο, κ πρόκειται για τη Ζ3 τη δίλιτρη. Οι απαιτήσεις μου είναι δηλαδή σχετικά περιορισμένες, αλλά θα ήθελα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ότι έβαλα κάτι καλό πάνω στο αμάξι (έστω και για τι λίγες φορές που θα το χρειαστώ), χωρίς να ξεφεύγω και από τιμή.

νομίζω ότι μπορεί να γίνει σέρβις στα αμορτισέρ σου και να μη χρειαστεί να τα αλλάξεις.έχει κάποιο εξουσιοδοτημένο σέρβις bilstein στη μεταμόρφωση.κάνε ένα τηλέφωνο ίσως να σε συμφέρει αν τελικά επισκευάζονται.

gupakos
29-12-13, 21:38
νομίζω ότι μπορεί να γίνει σέρβις στα αμορτισέρ σου και να μη χρειαστεί να τα αλλάξεις.έχει κάποιο εξουσιοδοτημένο σέρβις bilstein στη μεταμόρφωση.κάνε ένα τηλέφωνο ίσως να σε συμφέρει αν τελικά επισκευάζονται.

Ξέρουμε αν η 'επαναφορά' είναι η απαιτούμενη - κ πως το μετράει κανείς αυτό;

MarinosE46
29-12-13, 21:46
Ξέρουμε αν η 'επαναφορά' είναι η απαιτούμενη - κ πως το μετράει κανείς αυτό;

Δεν το ξέρω.Θέλω και εγώ να ρωτήσω γιατί φοράω τα b8 και έχουν κάνει 50000 χιλιόμετρα.Στα ΚΤΕΟ βγαίνουν τέλεια και στο δρόμο το αυτοκίνητο είναι άψογο παρά το ότι οι περισσότεροι εδώ που τα έχουν δοκιμάσει λένε πως ''τελειώνουν'' γρήγορα.

gupakos
30-12-13, 09:36
Δεν το ξέρω.Θέλω και εγώ να ρωτήσω γιατί φοράω τα b8 και έχουν κάνει 50000 χιλιόμετρα.Στα ΚΤΕΟ βγαίνουν τέλεια και στο δρόμο το αυτοκίνητο είναι άψογο παρά το ότι οι περισσότεροι εδώ που τα έχουν δοκιμάσει λένε πως ''τελειώνουν'' γρήγορα.

Προσανατολίζομαι σε καινούρια αμορτισέρ για το λόγο ότι η εργασία (βγάλε/βάλε) θα μου χρεωθεί έτσι και αλλιώς + το κόστος της συντήρησης, και αν πράγματι μπορώ να βάλω τα bilstein με συνολικά 200-250 ευρώ παραπάνω, αλλά καινούρια, ώστε να έχω, πρώτα ο Θεός, άλλα ~60,000 χλμ με σίγουρα αμορτισέρ, θα το προτιμήσω. Δεν ξέρω βέβαια αν έχει κάποιος και από το φόρουμ άποψη για τη συντήρηση/ανανέωση αμορτισέρ

Ξέρεις ποιά είναι η διαφορά των B6 από τα Β8;

Σε σχέση με το παρακάτω ερώτημα (σε περίπτωση αλλαγής με καινούρια), έχεις άποψη; Ευχαριστώ.



Επίσης, σε ότι αφορά του τί αμορτισέρ να βάλω σε περίπτωση αλλαγής, να ξαναπάω στα κίτρινα; Βρήκα τετράδα (B6/B8) εδώ στα 420 (φαντάζομαι ίδια τιμή και για τους δύο τύπους):

http://www.car.gr/parts/view/2852792/

Η τιμή είναι καλή;Να σημειώσω ότι οδηγώ χωρίς υπερβολές και σίγουρα όχι στο όριο, κ πρόκειται για τη Ζ3 τη δίλιτρη. Οι απαιτήσεις μου είναι δηλαδή σχετικά περιορισμένες, αλλά θα ήθελα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ότι έβαλα κάτι καλό πάνω στο αμάξι (έστω και για τι λίγες φορές που θα το χρειαστώ), χωρίς να ξεφεύγω και από τιμή.

6ylinder
30-12-13, 10:15
Ξέρεις ποιά είναι η διαφορά των B6 από τα Β8;



Tα Β6 είναι για εργοστασιακό ύψος ενώ τα Β8 για χαμήλωμα έως 3,5-4 πόντους

gupakos
30-12-13, 11:29
Tα Β6 είναι για εργοστασιακό ύψος ενώ τα Β8 για χαμήλωμα έως 3,5-4 πόντους

Ευχαριστώ. Άρα πάμε για Β6. Έχεις υπόψη σου για συντήρηση αμορτισέρ; Αν γίνεται, κόστος και αξιοπιστία;

6ylinder
30-12-13, 11:49
Μόνο κόστος ξέρω, κανά 50-60άρι κάθε αμορτισέρ. Αλλά έχε υπόψη σου ότι μπορείς στην επισκευή να αλλάξεις κ τα χαρακτηριστικά bound-rebound πλέον, σύμφωνα με τα γούστα σου, αν πχ το θες πιο μαλακό. Από διάρκεια κ αξιοπιστία δεν έχω ιδέα...

gupakos
30-12-13, 11:55
Μόνο κόστος ξέρω, κανά 50-60άρι κάθε αμορτισέρ. Αλλά έχε υπόψη σου ότι μπορείς στην επισκευή να αλλάξεις κ τα χαρακτηριστικά bound-rebound πλέον, σύμφωνα με τα γούστα σου, αν πχ το θες πιο μαλακό. Από διάρκεια κ αξιοπιστία δεν έχω ιδέα...

Αν τα καινούρια κάνουν 420, μου φαίνεται (πολύ) ακριβή η επισκευή με 240 ευρώ. Πάντως ευψαριστώ για την ενημέρωση.

6ylinder
30-12-13, 13:47
Αν η επισκευή είναι καλή και έχει διάρκεια, δεν βλέπω λόγο να μην τσεπώσεις τα 180, χώρια που γλυτώνεις τα περαστικά καθότι αφού θα στα βγάλει να τα επισκευάσει θα στα ξαναβάλει...αλλά αυτό ας το πει κάποιος που το έχει κάνει.

kostastnt
30-12-13, 14:04
Υπάρχει η φήμη ότι τα πολύ φθηνά του bilstein του car μπορεί να τρώνε μπανάνες.. Δεν λέω συγκεκριμένα για κάποιο λινκ που βάλατε, αλλά έψαχνα κι εγώ αμορτισέρ και είδα τρελές διαφορές σε τιμές.. Για άλλο αμάξι έβρισκα 4άδα με 120-130 στο car και έξω από μεγαλο-εισαγωγέα ή απευθείας από γερμανία κάτω από 170 δεν έβρισκα.. Δηλάδή ένα 50άρικο που δεν δικαιολογείται εύκολα τόσο μεγάλη διαφορά..

gupakos
30-12-13, 16:05
Αν η επισκευή είναι καλή και έχει διάρκεια, δεν βλέπω λόγο να μην τσεπώσεις τα 180, χώρια που γλυτώνεις τα περαστικά καθότι αφού θα στα βγάλει να τα επισκευάσει θα στα ξαναβάλει...αλλά αυτό ας το πει κάποιος που το έχει κάνει.

Εντάξει η διαφορά τότε είναι 180 + περαστικά (άλλα π.χ. 120 ευρώ) είναι αρκετά. Υπάρχει κάποιος που έχει κάνει επισκευή στα αμορτισέρ του; Γνώμες για διάρκεια κ αξιοπιστία ευπρόσδεκτες

Υπάρχει η φήμη ότι τα πολύ φθηνά του bilstein του car μπορεί να τρώνε μπανάνες.. Δεν λέω συγκεκριμένα για κάποιο λινκ που βάλατε, αλλά έψαχνα κι εγώ αμορτισέρ και είδα τρελές διαφορές σε τιμές.. Για άλλο αμάξι έβρισκα 4άδα με 120-130 στο car και έξω από μεγαλο-εισαγωγέα ή απευθείας από γερμανία κάτω από 170 δεν έβρισκα.. Δηλάδή ένα 50άρικο που δεν δικαιολογείται εύκολα τόσο μεγάλη διαφορά..

Δηλαδή πιστεύεις ότι είναι β' διαλογής ή τελείως μαϊμού; Μήπως είναι υπερβολικό; Το λινκ που έβαλα είναι υποτίθεται από την Ρελλας ΕΠΕ που φέρνει εισαγωγή τα bilstein και έτσι 'δικαιολογώ' την πολύ καλή τιμή τους. Με έβαλες σε σκέψη τώρα βέβαια.

gupakos
30-12-13, 17:06
Η γνώμη του rapid....

Μετά απο καιρό θα πώ..
Στείλτε όλοι τα αμορτισέρ σας για ανακατασκευή.
Οσοι αγοράζετε καινούρια αμορτισέρ είστε κορόιδα, έτσι και αλλιώς ότι αμορτισέρ
και να πληρώσετε για καινούριο, ανακατασκευασμένο είναι..
Για αυτό τα σημερινα μπιλσταην πάνε 100.000 χιλιόμετρα και τα παίζουν..
Ενώ τα παλιά μπιλστάην (1987) με 300.000 στο κεφάλι είχαν 90% απόδοση...
Και σε όλο αυτό που λέω, δεν έχω καμία απολύτως δόση ειρωνείας..

...από παλιό θέμα εδώ:

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=30000&highlight=%C5%D0%C9%D3%CA%C5%D5%C7+BILSTEIN

Αν είναι όντως έτσι τα πράγματα τότε πραγματικά δεν αξίζει να μην κάνεις επισκευή.

gregE36
31-12-13, 11:24
αυτος ειναι κορυφη στην επισκευη παντος ειδους αμορτισερ
http://www.amendola.gr/

kostastnt
31-12-13, 13:51
Δηλαδή πιστεύεις ότι είναι β' διαλογής ή τελείως μαϊμού; Μήπως είναι υπερβολικό; Το λινκ που έβαλα είναι υποτίθεται από την Ρελλας ΕΠΕ που φέρνει εισαγωγή τα bilstein και έτσι 'δικαιολογώ' την πολύ καλή τιμή τους. Με έβαλες σε σκέψη τώρα βέβαια.

Σε καμία περίπτωση δεν λέω για κάποιον συγκεκριμένα.. Απλά επειδή κι εγώ ψάχνω και μέσω Γερμανίας με φίλους, οι τιμές εδώ είναι πολύ πολύ πιο χαμηλά.. Για το ίδιο προιόν φίλος (χωρίς κέρδος) που παίρνει περισσότερα από 1000 κομμάτια το τρίμηνο στην γερμανία δεν μπόρεσε να φτάσει την τιμή εδώ..

Επίσης πολλοί συνεργείαδες απότι έμαθα δεν μπορούν να βρουν προμηθευτή με τόσο χαμηλή τιμή όσο στο car.gr..

Αυτό που λέει ο rapid μπορεί να το εξηγεί εν μέρει.. Αλλά μια ανακατασκευασμένη μπουκάλα όταν την βγάζεις από την κούτα δεν θα έχει μια γρατσουνιά? Ένα λάδι σταγμένο? ένα πάσο ήδη δουλεμένο?

gupakos
31-12-13, 17:38
Αυτό που λέει ο rapid μπορεί να το εξηγεί εν μέρει.. Αλλά μια ανακατασκευασμένη μπουκάλα όταν την βγάζεις από την κούτα δεν θα έχει μια γρατσουνιά? Ένα λάδι σταγμένο? ένα πάσο ήδη δουλεμένο?

Δε νομίζω ότι αναφερόταν στα καινούρια (του κουτιού), που θα πας να αγοράσεις από ένα εισαγωγέα και θα τα φορέσει ο μηχανικός σου, αλλά στα 'καινούρια' που θα σου φορέσει ένα συνεργείο και που μάλλον δεν θα τα δεις ποτέ να βγαίνουν από την κούτα.

Πάντως διαβάζοντας αυτές τις μέρες, βλέπω ότι κάποιοι σε χρεώνουν έξτρα για το βγάλε/βάλε κατά την επισκευή των αμορτισέρ (μέχρι και 160 ευρώ είδα), οπότε σε αυτήν την περίπτωση με βλέπω με νέα αμορτισέρ στα 420 ευρώ (τσεκάροντας όσο μπορώ να μην είναι κουκουρουκου) και περαστικά στο μηχανικό μου.

gregE36
01-01-14, 10:53
τα αμορτισερ οσο και ανα σας φαινονται περιεργο στοιχιζουν στο εργοστασιο κατασκευης ξεφτιλα δλδ περιπου στα 20 ευρω το κοματι .φανταστητε οτι μετα πρεπει να βγαλει το εργοστασιο ,μετα ο αντιπροσωπος ,μετα ο εισαγωγεας ,και τελευταιος ο μαγαζατορας που θα στα βαλει .δλδ απο 80 ευρω η τετραδα στο τελος θα την πληρωσεις 400+.κι ομως ειναι αληθινα τα νουμερα .φανταστητε οτι ενα παπι(μηχανακι) που το πουλανε εδω 1200 ευρω στην γραμμη παραγωγης στοιχιζει 50-60 δολαρια .ω ναι!!!!!!

MarinosE46
01-01-14, 19:18
τα αμορτισερ οσο και ανα σας φαινονται περιεργο στοιχιζουν στο εργοστασιο κατασκευης ξεφτιλα δλδ περιπου στα 20 ευρω το κοματι .φανταστητε οτι μετα πρεπει να βγαλει το εργοστασιο ,μετα ο αντιπροσωπος ,μετα ο εισαγωγεας ,και τελευταιος ο μαγαζατορας που θα στα βαλει .δλδ απο 80 ευρω η τετραδα στο τελος θα την πληρωσεις 400+.κι ομως ειναι αληθινα τα νουμερα .φανταστητε οτι ενα παπι(μηχανακι) που το πουλανε εδω 1200 ευρω στην γραμμη παραγωγης στοιχιζει 50-60 δολαρια .ω ναι!!!!!!

καλή χρονιά,προφανώς αναφέρεσαι σε κινέζικο παπί γιατί με 1200 ευρώ μόνο τέτοιο παίρνεις...

johnstam
02-01-14, 11:26
ρε παιδιά για αυτά τα αμορτισέρ τι λέτε ποια είναι η γνώμη σας τα λέει ο κατασκευαστής και για Ζ3 TA Technix - Sport Kit BMW Z3 E36/7+E36/8 30/30mm αλλά είναι για χαμήλωμα εμένα αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η τιμή εδω στην Ελλάδα 240 ευρώ

gregE36
02-01-14, 12:10
καλή χρονιά,προφανώς αναφέρεσαι σε κινέζικο παπί γιατί με 1200 ευρώ μόνο τέτοιο παίρνεις...

ναι σε κινεζικο αλλα και τα ιαπωνικα αντε να στοιχιζουν 200δολαρια:smokin:

BMW Power
02-01-14, 12:23
Το κόστος κατασκευής μονάδας ενός απλού αμορτισέρ για την bilstein δεν είναι πάνω από €1

gupakos
02-01-14, 13:26
Το κόστος κατασκευής μονάδας ενός απλού αμορτισέρ για την bilstein δεν είναι πάνω από €1

Η κουβέντα για την τιμή ξεκίνησε εν πολλοίς γιατί βρήκα μία αγγελία στο car.gr από εισαγωγέα των Βilstein που δίνει την τετράδα (B6) στα 420 ευρώ, τιμή που φάνηκε σε πολλούς ύποπτα χαμηλή. Επειδή και σε ένα άλλο ποστ μία άλλη χαμηλή τιμή που είπα για τα ελαστικά που φόρεσα φάνηκε και αυτή ύποπτα χαμηλή, αναρωτιέμαι αν είναι δικαιολογήμένο να θεωρούμε, a priori, κάθε χαμηλή τιμή ως ύποπτη.

Και το λέω αυτό με δεδομένο (αν και δεν είμαι φυσικά ειδικός) ότι τα 420 ευρώ για τετράδα bilstein δεν είναι αναγκαστικά πολύ χαμηλή τιμή, απλά σίγουρα χαμηλότερη από το κόστος που είχαμε (κακώς) συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια.

MarinosE46
02-01-14, 14:29
Η κουβέντα για την τιμή ξεκίνησε εν πολλοίς γιατί βρήκα μία αγγελία στο car.gr από εισαγωγέα των Βilstein που δίνει την τετράδα (B6) στα 420 ευρώ, τιμή που φάνηκε σε πολλούς ύποπτα χαμηλή. Επειδή και σε ένα άλλο ποστ μία άλλη χαμηλή τιμή που είπα για τα ελαστικά που φόρεσα φάνηκε και αυτή ύποπτα χαμηλή, αναρωτιέμαι αν είναι δικαιολογήμένο να θεωρούμε, a priori, κάθε χαμηλή τιμή ως ύποπτη.

Και το λέω αυτό με δεδομένο (αν και δεν είμαι φυσικά ειδικός) ότι τα 420 ευρώ για τετράδα bilstein δεν είναι αναγκαστικά πολύ χαμηλή τιμή, απλά σίγουρα χαμηλότερη από το κόστος που είχαμε (κακώς) συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια.

Ενδεχομένως και να έχεις δίκιο σε αυτό που λες.Να έχουν περιορίσει το κέρδος τους κατά κάποιο ποσοστό προκειμένου να επιβιώσουν.Εγώ βλέπω πχ σε πολλά είδη ότι πλέον είμαστε φτηνότεροι σε σύγκριση με την Ευρώπη συγκρίνοντας τιμές που βρίσκω πχ sto ebay με ελληνικά μαγαζιά για το ίδιο ακριβώς αντικείμενο.

gupakos
03-01-14, 07:52
Επιστρέφοντας λίγο στο αρχικό ερώτημα περί τοποθέτησης Bilstein κίτρινων στη Ζ3 (2.0, 2000), ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ των διάφορων τύπων αμορτισέρ π.χ. καλάμι σκέτο, μονο-μπούκαλα, λαδιού και αερίου κτλ.

Επίσης, αν και η ερώτηση μπορεί να είναι αφελής, όταν αγοράζεις μία τετράδα Bilstein B6 ή Β8 χρειάζονται επιπλέον διευκρινήσεις δηλ. υπάρχουν πολλοί τύποι τέτοιων αμορτισέρ; Και αν ναι, ποιος ενδείκνυται για μία Ζ3 με νορμάλ χρήση;

Dim77
03-01-14, 08:38
Bilstein:

B4 μαύρα, απλά αντικατάστασης. κανονικό ύψος ανάρτησης.

Β6 sport: κίτρινα (σπορ). Κανονικό ύψος ανάρτησης.
twintube (λεπτό καλάμι-κανονικό)
monotube (χοντρό καλάμι), πιο ενισχυμένα υποτίθεται, αυξημένος έλεγχος κινήσεων(πλευρικές). στις κανονικές κινήσεις είναι ίδια με τα λεπτά.

B8 sprint: κίτρινα (σπορ) υποτίθεται ίδια χαρακτηριστικά δυνάμεων με τα sport, απλά έχουν μικρότερο μήκος για χαμηλωμένα σασί. (πάνω από 3cm).
πάλι twintube και monotube.

Σε κάποια μοντέλα (όπως στο Ε46) υπάρχει ειδικό μοντέλο Β8sprint για m-technics ανάρτηση και όχι το απλό B8sprint.

Για απλή χρήση βάλε τα sport Β6 twin tube (λεπτοκάλαμα) (αν δεν το έχεις χαμηλωμένο).
Αν και καλύτερα να έβαζες τα ΟΕΜ της BMW...

gupakos
03-01-14, 10:52
Για απλή χρήση βάλε τα sport Β6 twin tube (λεπτοκάλαμα) (αν δεν το έχεις χαμηλωμένο). Αν και καλύτερα να έβαζες τα ΟΕΜ της BMW...

Ευχαριστώ πολύ. Ο παλιός ιδιοκτήτης είχε αγοράσει πριν από 5.5 χρόνια από το φόρουμ, Αμορτισέρ + Ελατηρια μαμα τα οποία και μου χάρισε όταν μου πούλησε το αμάξι (αφού δεν τα είχε βάλει πάνω). Υποτίθεται ότι ήταν (τότε) σε καλή κατάσταση αλλά φαντάζομαι ότι τώρα τα αμορτισέρ είναι για πέταμα - σωστά;

Άρα ελατήρια μαμά έχω. Γιατί προτείνεις Μαμά vs. Bilstein? Τα μαμά είναι τα Sachs? Και αν ναι ποιο μοντέλο και τύπος είναι - έχει και εδώ λεπτό και χοντρό καλάμι;
Ευχαριστώ.

gregE36
03-01-14, 15:42
αν δεν τα εχει βαλει επανω τοτε δεν εχουν παθει τιποτα

gupakos
03-01-14, 16:03
αν δεν τα εχει βαλει επανω τοτε δεν εχουν παθει τιποτα

Ενδιαφέρον, τότε ίσως να αξίζει αν και μιλάμε για ένα αμορτισέρ που έιναι στο γκαράζ 5.5. χρόνια και φαντάζομαι κατασκευάστηκε πριν από minimum 7 χρόνια. Θέλω να γλυτώσω να αγοράσω νέα αλλά κάπως η ιδέα του να βάλω ένα τόσο παροπλισμένο αμορτισέρ μου κάθεται 'κάπως'. Αλλά ευχαριστώ για το tip.