PDA

Επιστροφή στο Forum : Είναι λογικό;


Harisp
03-10-11, 21:49
Ε 36 318i Μ43. Το ντεπόζιτο είναι 52lt. Έχει 4πράσινα και το κόκκινο της ρεζέρβας. Στα 250km άναψε το κόκκινο λαμπάκι. Το είχα γεμάτο. Εγκατάσταση πριν 5ημερες. Λογικό ή κάτι τρέχει;

Dimitris ///M
03-10-11, 21:51
Αισθητήρας στάθμης ίσως? Εκτός αν μύρισες υγραέριο οπότε διαρροή....

250km και να αδειάσει πολύ κουλό εκτός αν ζόρισες τον κινητήρα πολύ και η κατανάλωση χτύπησε κόκκινα!

rapid_fast
03-10-11, 22:02
Ε 36 318i Μ43. Το ντεπόζιτο είναι 52lt. Έχει 4πράσινα και το κόκκινο της ρεζέρβας. Στα 250km άναψε το κόκκινο λαμπάκι. Το είχα γεμάτο. Εγκατάσταση πριν 5ημερες. Λογικό ή κάτι τρέχει;

52 δε χωράει στο αυτοκίνητο σου.. μην και έχεις κατιτις λιγότερο???
Δεν είναι τίποτα αυτό που αναφέρεις..
Πήγαινε πίσω στον εγκαταστάτη, και πες του να ρυθμίσει λίγο καλύτερα το
σόφτγουερ του δείκτη ρεζερβουάρ..
Είναι πρακτικά αδύνατο να ξέρει ακριβώς τα βόλτ για να συμβαδίζει η ένδειξη με την
πραγματικότητα, εκτός και αν γεμίζει και αδειάζει τη δεξαμενή σου 4 φορές πρίν στο παραδώσει.. Οπότε όπως καταλαβαίνεις, πρέπει να δώσεις και εσύ 2-3 φορές
τη συνδρομή σου για να το κάνεις να δουλέψει όπως το θές..
Πάντα έχω σαν δεδομένο, οτι απλά βλέπεις κόκκινο λαμπιόνι, αλλά πάς κανονικά με γκάζι...

Harisp
03-10-11, 22:03
Κανένα ζόρισμα, Δημήτρη. Το αντίθετο, μάλιστα. Μυρωδιά, μηδέν. Το πρώτο κόκκινο άντεξε 100km. Τα άλλα τρία, κάθε 50km περίπου...

Harisp
03-10-11, 22:07
52 δε χωράει στο αυτοκίνητο σου.. μην και έχεις κατιτις λιγότερο???
Δεν είναι τίποτα αυτό που αναφέρεις..
Πήγαινε πίσω στον εγκαταστάτη, και πες του να ρυθμίσει λίγο καλύτερα το
σόφτγουερ του δείκτη ρεζερβουάρ..
Είναι πρακτικά αδύνατο να ξέρει ακριβώς τα βόλτ για να συμβαδίζει η ένδειξη με την
πραγματικότητα, εκτός και αν γεμίζει και αδειάζει τη δεξαμενή σου 4 φορές πρίν στο παραδώσει.. Οπότε όπως καταλαβαίνεις, πρέπει να δώσεις και εσύ 2-3 φορές
τη συνδρομή σου για να το κάνεις να δουλέψει όπως το θές..
Πάντα έχω σαν δεδομένο, οτι απλά βλέπεις κόκκινο λαμπιόνι, αλλά πάς κανονικά με γκάζι...¨Ετσι είναι. Το γέμισα, μόνο, μιά φορά.

rapid_fast
03-10-11, 22:21
¨Ετσι είναι. Το γέμισα, μόνο, μιά φορά.

Γράψε σε ένα χαρτάκι τα νούμερα που παρατήρησες..
Περίμενε να μείνεις τελείως απο γκαζι..
Πήγαινε στο συνεργείο..
Δές τα νούμερα που γράφει το σόφτγουέρ με άδειο ρεζερβουάρ. Γράψτο..
Πήγαινε και γέμισε με γκάζι.
Ξαναγύρνα στο συνεργείο, και δές πόσο γράφει το σόφτγουερ με γεμάτο ρεζερβουάρ.
Γράψτο..
Αφαίρεσε το νούμερο άδειου ρεζερβουάρ, απο το νούμερο του γεμάτου ρεζερβουάρ..
Διαίρεσε με το 4..
Ξεκίνα τη βαθμονόμιση απο αυτό που έδειχνε στο άδειο, προσθέτοντας τον αριθμό
(Γεματο-Αδειο)/4. Εκεί θα ανάψει το κόκκινο..
Μετά πάρε το νούμερο Αδειο+((Γεμάτο-Αδειο/4) και προσέθεσε (Γεμάτο-Αδειο)/4..
Εκεί θα ανάψει το τελευταίο πράσινο..
Κάνε το ίδιο και με τα άλλα, και θα έχεις τη βαθμονόμιση που θες..

fz21
03-10-11, 23:28
Γράψε σε ένα χαρτάκι τα νούμερα που παρατήρησες..
Περίμενε να μείνεις τελείως απο γκαζι..
Πήγαινε στο συνεργείο..
Δές τα νούμερα που γράφει το σόφτγουέρ με άδειο ρεζερβουάρ. Γράψτο..
Πήγαινε και γέμισε με γκάζι.
Ξαναγύρνα στο συνεργείο, και δές πόσο γράφει το σόφτγουερ με γεμάτο ρεζερβουάρ.
Γράψτο..
Αφαίρεσε το νούμερο άδειου ρεζερβουάρ, απο το νούμερο του γεμάτου ρεζερβουάρ..
Διαίρεσε με το 4..
Ξεκίνα τη βαθμονόμιση απο αυτό που έδειχνε στο άδειο, προσθέτοντας τον αριθμό
(Γεματο-Αδειο)/4. Εκεί θα ανάψει το κόκκινο..
Μετά πάρε το νούμερο Αδειο+((Γεμάτο-Αδειο/4) και προσέθεσε (Γεμάτο-Αδειο)/4..
Εκεί θα ανάψει το τελευταίο πράσινο..
Κάνε το ίδιο και με τα άλλα, και θα έχεις τη βαθμονόμιση που θες..

ας δωσει καποιος μια θετικη στον ραπιντ γιατι εμενα δεν με αφηνει ...! :rockon:

God
03-10-11, 23:36
Ίσως και να αδειάζει όντως. 52 ρεζερβουάρ είναι 40-41 ωφέλιμο. Δεδομένου ότι έχεις κατανάλωση κάπου 12.5 λίτρα στα 100χλμ, περίπου 300χλμ αυτονομία σου δίνει το ρεζερβουάρ σου.

Harisp
05-10-11, 22:18
Καλησπέρα.
Σήμερα το γέμισα και έκανα τις πρώτες μετρήσεις. 361km, 36.3lt, 30.5€. Με 0.84€/lt.
Ερώτηση: Ο πρατηριούχος, ενώ το ντεπόζιτο είχε γεμήσει ( ακούστηκε ο ήχος ) προσπάθησε να βάλει περισσότερο για να στρογγυλοποιήσει το ποσόν. Αυτή η παραπάνω πίεση, μήπως δημιουργεί πρόβλημα εκτόνωσης σε μαστούς, κολάρα ή άλλα μέρη της δεξαμενής;

Harisp
06-10-11, 09:20
Μετρηση km € Lt € / Lt km/Lt €/km Lt/100km
1η 361 30,5 36,3 0,84 11,83 0,084 8,45
H ερώτηση για τη δεξαμενή ισχύει.

God
06-10-11, 09:38
Κανένα πρόβλημα. Εξάλλου ήδη έχεις 20% λιγότερη χωρητικότητα για ασφάλεια.

Η κατανάλωσή σου είναι εξαιρετική, δεδομένου του κινητήρα που φοράς. Αν ήταν όλα τα χλμ εντός πόλεως και έτυχες και σε κίνηση τολμώ να πω ότι ίσως να δουλεύεις και φτωχά μίγματα. Για εθνική οδό είναι απλώς οκ και για μικτή διαδρομή ή διαδρομές εντός πόλεως χωρίς πολύ κίνηση είναι εξαίσια.

Harisp
06-10-11, 14:58
Ευχαριστώ, God!
Όλα τα km έγιναν με πολύ ήπια οδήγηση. Όλα μετρημένα: 220km μηδέν κίνηση (Αττική Οδό με 1άτομο, 77kgr) , 105km σε εφικτή κίνηση ( Ηράκλειο, Μαρούσι, Πεύκη με 2 άτομα, 136kgr), 36km σε εξοχικό δρόμο ( ανηφόρες-κατηφόρες-κλειστές στροφές με 2ατομα & 2 μωρά, 165kgr). Ο χώρος αποσκευών, μόνιμα με 30kgr ± 10.
Το 20% από τα 52Lt,είναι κενό; Νόμιζα ότι έχει καύσιμο, αλλά δεν το προωθεί για λόγους ασφάλειας.

God
06-10-11, 16:02
Το 20% είναι τελείως κενό για λόγους διαστολής.

Από τα λεγόμενά σου, μου ακούγεται άψογο.

rapid_fast
06-10-11, 20:35
Το 20% είναι τελείως κενό για λόγους διαστολής.

Από τα λεγόμενά σου, μου ακούγεται άψογο.

Και εγώ μαζί σου...
Οπως τα λές είναι..