PDA

Επιστροφή στο Forum : Προληπτική συντήρηση.. Yes or no..??


zaharias
12-10-11, 14:19
Χαιρετω την παρεα..
Αυτο το θεμα το βρηκα τυχαια στο fanatics και ειπα να το κουβεντιασουμε κι εμεις..
Ειστε υπερ ή κατα της προληπτικης συντηρησης στα αυτοκινητα μας (η οποια φυσικα και δεν ειναι φθηνη, απλα ψαχνοντας φθηνα λαδια, ανταλλακτικα κτλ εμεις προσπαθουμε να χαμηλωσουμε το κοστος)..??

Αλλαζετε πραγματα by the book ή λετε οσο παει και μετα το αλλαζουμε..??

Dim77
12-10-11, 14:25
Καλή είναι η προληπτική συντήρηση. (όταν θέλεις να είναι σαν καινούριο το αυτοκίνητο σου για πολλά χρόνια ή όταν το πιέζεις).
Λάδια κάθε 12000 περίπου (αντί για 24-25000 που λέει η BMW).

Σινεμπλόκ, αμορτισέρ, δίσκοι-τακάκια, αλλάζω πριν φτάσουν στο τέλος .
Ότι υπολογίζεις ότι έχει χρόνο ζωής και βρεθείς στο συνεργείο και έχεις την άνεση, το αλλάζεις.
Τι τώρα τι σε 10.000χλμ.

Σε λογικά πλαίσια φυσικά.

zaharias
12-10-11, 14:38
Συμφωνω Dim.. Ειναι και σε τι οικονομικη φαση θα σε πετυχει..
Και γω τα αλλαζω πριν την ωρα τους.. Θυμαμαι τοτε που ειχαν αρχισει να εχουν τζογο τα ψαλιδια, μου το ειχαν πει στο συνεργειο, μετα μου το ειπαν και στο ΚΤΕΟ, αλλα ενω το οδηγησε και ο μηχανικος τοτε το αυτοκινητο και επιβεβαιωσε τα λεγομενα μου, οτι στο δρομο δηλ το αμαξι πηγαινε "καρφι".. Αλλαγη ψαλιδια συνεμπλοκ μετα απο σχεδον ενα μηνα..
Οταν εβαλα το 3λιτρο εκανα ενα μεγαλο προληπτικο σερβις.. εψαξα, βρηκα τί θεματα ειχε το Μ54 και προσπαθησα να αντικαταστησω τα περισσοτερα.. (Μονο μια τρομπα νερου μου εχει μεινει και μοτερ υδραυλικου τιμονιου, τα οποια τα εχω στο γκαραζ και τα αφηνω.. μηπως και χρειαστουν.. βασικα του τιμονιου θα το αλλαξω γιατι ειναι αρπαγμενο)..
Θερμοστατη πχ, μου κολλησε (ανοιχτος) λιγο καιρο αφοτου εβαλα το μοτερ.. Δεν ειχα σκοπο να τον αλλαξω.. Τον αλλαξα μολις χαλασε..
Μου εκανε φασαρια το μπροστα δεξι ρουλεμαν.. Αλλαγη και τα 4 να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο..

Dimitris ///M
12-10-11, 14:42
Προσωπικά ότι λέει το "book" τα έχω αφοδευμένα!

Πάντα ψάχνω το ποιοτικότερο aftermarket value for money!
Απο λάδια μέχρι συνεμπλόκ! (Βέβαια με τα συνεμπλόκ την πάτησα αλλά τόσα χρόνια που δεν έβαζα ΟΕΜ σε ότι αμάξι και να είχα δεν μου βγήκε πρόβλημα, τώρα για ενα συνεμπλόκ δεν θα κάτσω να χαλαστώ)
Λάδια έχει τύχει να αλλάξω μέσα σε 1000χλμ, ναι είμαι λίγο ψυχαναγκαστικός με το αμάξι μου, πολύ το άφησα στην τύχη του....
Τώρα για δισκόπλατο πχ εφόσον δεν μου πατινάρει δεν θα το αλλάξω όπως και οτιδήποτε αν λειτουργεί εντάξει δεν θα ασχοληθώ.... Αν όμως καταλάβω πως κάτι ίσως δεν πάει καλά τότε άλλαγμα!

LEO328
13-10-11, 08:31
ολα σχετικα ειναι παιδια.
προσωπικα προσπαθω να φτιαχνω οτι ειναι αναγκαιο και με βαση ευκαιριας οτι δεν βιαζει.εννοω π.χ. το μαιο που το βαλα μεσα ηθελε ενα ρουλεμαν μπροστινο και μολις μου ειπε οτι και το αλλο αρχιζει και φαγωνεται σουτ και τα δυο και μαμα (παρολο το κοστος που ηταν για μ3 ε46).το ιδιο για τα αμορτισερ.ενα ηθελε αλλαγμα σουτ και τα 2 πισω.η ξερω γω αλλαγμα βαλβολινες διαφορικου ε αλλαξα και στο κιβωτιο (επι της ευκαιριας παντα).θελω να πω δεν μπαινω σε διαδικασια παλι.οταν λυνονται πραματα και βλεπουμε οτι θα χρειαστουν και αλλα στην πορεια αλλαζονται μια και καλη.αμα το αφησεις παλι θα ξαναπληρωνεις εργατικα μετα.βεβαια ολα ειναι στο οικονομικο.αν εκεινη την ωρα τα χεις τα αλλαζεις μια και καλη ολα (οσα βλεπεις οτι πλησιαζουν).αν ομως εισαι σε δυσκολη οικονομικη φαση λιγα λιγα και βλεπεις στην πορεια.
οποτε εγω ψηφιζω υπερ εφοσον εχουμε τον παρα παντα (βασικη προυποθεση χεχε).:cheers:

ditris
13-10-11, 09:34
Ζάχο πρέπει να αλλάζουμε βασικά πράγματα ασφάλειας μόλις το παρατηρησουμε ότι θέλει.... π.χ λάστιχα,αμορτισέρ,φρένα,ψαλίδια,μπαλάκια,ιμάντες(χ ρονισμού όποιος έχει!).
Λαδια εγω αλλάζω τα foul synthetic κάθε 8-9000χλμ.Το ίδιο κ φίλτρο λαδιού,αέρος,καμπίνας που αναπνεουμε!Μπουζί ανα 30000 χλμ,φίλτρο βενζίνης το ίδιο.Ιμάντες δυναμού,a/c ανα 60000χλμ!
Υ.Γ Παρεπιπτόντως Ζάχο χτες πέρασα κτεο.Για το ψαλίδι που σούλεγα δεν μουκαναν καμία παρατήρηση παρόλο που τους είπα εξαρχής αν υπάρχει μάλλον πρόβλημα.Μουπαν χαρακτηριστικά αν είχε θα το βλέπαμε,ακουγαμε με το ταρακούνημα στη ράμπα που ελέγχουν αμορτισερ,τζόγους κτλ.Το κτεο ειναι ιδιωτικο κ τα μηχανηματα που χρησιμοποιουν της maha!Πάντως εγώ κ στους 2 μηχανικούς που πήγα ειδα που κουνουσαν τη ροδα του συνοδηγου το κενο απο το μπαλακι οπως ειπαν....αυτοι ειπαν πως θελει ψαλιδι επειδη παει σετ....την αλήθεια μαλλον ο μηχανικος της λεει!Οπότε θα το αλλάξω νε της mayle που λέγαμε ναχουμε το κεφαλι μας ήσυχοι....

LEO328
13-10-11, 12:52
Ζάχο πρέπει να αλλάζουμε βασικά πράγματα ασφάλειας μόλις το παρατηρησουμε ότι θέλει.... π.χ λάστιχα,αμορτισέρ,φρένα,ψαλίδια,μπαλάκια,ιμάντες(χ ρονισμού όποιος έχει!).
Λαδια εγω αλλάζω τα foul synthetic κάθε 8-9000χλμ.Το ίδιο κ φίλτρο λαδιού,αέρος,καμπίνας που αναπνεουμε!Μπουζί ανα 30000 χλμ,φίλτρο βενζίνης το ίδιο.Ιμάντες δυναμού,a/c ανα 60000χλμ!
Υ.Γ Παρεπιπτόντως Ζάχο χτες πέρασα κτεο.Για το ψαλίδι που σούλεγα δεν μουκαναν καμία παρατήρηση παρόλο που τους είπα εξαρχής αν υπάρχει μάλλον πρόβλημα.Μουπαν χαρακτηριστικά αν είχε θα το βλέπαμε,ακουγαμε με το ταρακούνημα στη ράμπα που ελέγχουν αμορτισερ,τζόγους κτλ.Το κτεο ειναι ιδιωτικο κ τα μηχανηματα που χρησιμοποιουν της maha!Πάντως εγώ κ στους 2 μηχανικούς που πήγα ειδα που κουνουσαν τη ροδα του συνοδηγου το κενο απο το μπαλακι οπως ειπαν....αυτοι ειπαν πως θελει ψαλιδι επειδη παει σετ....την αλήθεια μαλλον ο μηχανικος της λεει!Οπότε θα το αλλάξω νε της mayle που λέγαμε ναχουμε το κεφαλι μας ήσυχοι....

οπως σε εχω κοψει αδερφε mako εισαι και πολυ ψειρας με το αμαξι σου και καλα κανεις!να το προσεχεις για να σε προσεχει και αυτο.
οσον αφορα τα κτεο,το εχω ξαναπει και σε αλλους.μην τα πολυ εμπιστευεσαι.μονο τον μηχανικο σου να εμπιστευσαι.εμενα μου βγαλανε μετρηση αμορτισερ καλυτερη απο οτι πριν 2 χρονια με τα ιδια αμορτισερ που τοτε ηταν καινουργια!σου λεει κατι?χαχαχα :confused:

Vassilis E46 Cabrio
13-10-11, 18:19
:+1: Είμαι υπέρ της προληπτικής συντήρησης και γενικά ότι συντήρηση χρειαστεί το απόλυτο σκεύος ηδονής που λέγεται BMW....:party::party:

kostastnt
13-10-11, 18:44
Κι εγώ είμαι υπέρ της προληπτικής συντήρησης.. Βέβαια επειδή το αμάξι θα μείνει για πολλά χρόνια ακόμα στην οικογένεια και θέλω να το προσέχω..

Λάδια κάθε 10.000-15.000.. Όλα τα άλλα στα μισά περίπου απότι λέει το book.. Επίσης πριν λίγο καιρό πήγα για καθαρά προληπτική συντήρηση και βγήκαν 1-2 σημεία λίγο προβληματικά.. Θα τα αλλάξω πριν χαλάσουν για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου..

rapid_fast
13-10-11, 21:52
Χαιρετω την παρεα..
Αυτο το θεμα το βρηκα τυχαια στο fanatics και ειπα να το κουβεντιασουμε κι εμεις..
Ειστε υπερ ή κατα της προληπτικης συντηρησης στα αυτοκινητα μας (η οποια φυσικα και δεν ειναι φθηνη, απλα ψαχνοντας φθηνα λαδια, ανταλλακτικα κτλ εμεις προσπαθουμε να χαμηλωσουμε το κοστος)..??

Αλλαζετε πραγματα by the book ή λετε οσο παει και μετα το αλλαζουμε..??

Να σε κάνουν BAN ρε για να βάλεις μυαλό..
Στο Ε46..
Ολα τα λιπαντικά στο 1/3 απο αυτό που ορίζει το εργοστάσιο.
Οταν δεν ορίζει, κάθε 100.000 χλμ.
Φίλτρα κάθε 25.000 (λαδιού βενζίνης αέρα και καμπίνας)
Καθαρισμός μπέκ κάθε 60.000 χλμ
Τακάκια κοντά στο τέλος, (ποτέ δεν μου έχει τύχει να ανάψει το λαμπάκι 25 χρόνια τώρα..)
Μπουζί κάθε 25.000
Υγρά φρένων κάθε 2 χρόνια.
Λάμπες, όλες τις όμοιες όποτε καεί η μία.. (πχ, αν καει δεξί φώς αλλάζω και το αριστερό.)
Σινεμπλόκ, ζευγάρι μόλις εμφανιστεί τζόγος..
Ψαλίδια το ίδιο.
(Έλεγχος κάθε 8.000 χλμ..)
Λάστιχα, μόλις μείνω με τις ζάντες...
Ζάντες, μόλις τις πουλήσει ο Ζαχαρίας...
Αμορτισέρ, κάθε 60.000 χιλιόμετρα..
Ναι στην προληπτική, αλλά απο όσα βλέπω έξω, όλοι χρέπια κυκλοφορούν, και
αλλάζουν λάδια κάθε 100.000 χλμ, και μιλάω σοβαρά..

rapid_fast
13-10-11, 21:57
οσον αφορα τα κτεο,το εχω ξαναπει και σε αλλους.μην τα πολυ εμπιστευεσαι.μονο τον μηχανικο σου να εμπιστευσαι.εμενα μου βγαλανε μετρηση αμορτισερ καλυτερη απο οτι πριν 2 χρονια με τα ιδια αμορτισερ που τοτε ηταν καινουργια!σου λεει κατι?χαχαχα :confused:

Εμένα μου λέει.. Την πρώτη φορά πήγες με περισσότερη πίεση αέρα στα λάστιχα..:rtfm:

zaharias
13-10-11, 23:44
...............:bowdown: :D
Να σε κάνουν BAN ρε για να βάλεις μυαλό.. xaxaxaxaxaxaxaxa!!!
Στο Ε46..
Ολα τα λιπαντικά στο 1/3 απο αυτό που ορίζει το εργοστάσιο. Παντα στο χρονο ή στις 10.000χλμ (που δεν τα κανω ποτε xaxaxaxaxa)
Οταν δεν ορίζει, κάθε 100.000 χλμ.
Φίλτρα κάθε 25.000 (λαδιού βενζίνης αέρα και καμπίνας) Του λαδιου το αλλαζω σε ΚΑΘΕ αλλαγη, σιγα το κοστος.. Καμπινας ειναι ολοκαινουργιο του ριχνω πολυ τακτικα φυσιγμα και ετσι δεν προλαβαινει να βρωμισει.. βενζινης καθε 2 χρονια, ζητημα αν εχω κανει 20.000χλμ σε 2 χρονια xaxaxaxa
Καθαρισμός μπέκ κάθε 60.000 χλμ Τα καθαρισα οταν εβαλα το μοτερ, μετα απο 60.000χλμ μπορει να το εχω πουλησει κιολας.. xaxaxaxa
Τακάκια κοντά στο τέλος, (ποτέ δεν μου έχει τύχει να ανάψει το λαμπάκι 25 χρόνια τώρα..) Επισης..
Μπουζί κάθε 25.000 Καπου εκει..
Υγρά φρένων κάθε 2 χρόνια. Αυστηρα!!
Λάμπες, όλες τις όμοιες όποτε καεί η μία.. (πχ, αν καει δεξί φώς αλλάζω και το αριστερό.) Δεν μου εχει τυχει ακομα.. xaxaxaxa
Σινεμπλόκ, ζευγάρι μόλις εμφανιστεί τζόγος.. Σωστος, ετσι εκανα κι εγω..
Ψαλίδια το ίδιο. Σωστος, επισης..

(Έλεγχος κάθε 8.000 χλμ..)
Λάστιχα, μόλις μείνω με τις ζάντες... Εεεεετσι.. xaxaxaxaxa
Ζάντες, μόλις τις πουλήσει ο Ζαχαρίας...:rofl2:
Αμορτισέρ, κάθε 60.000 χιλιόμετρα.. Αν χρειαστει και νωριτερα.. Την ΟΕΜ την πεταξα μολις μου ειπαν οτι τα ειδαν στο 40% ενω το αμαξι πηγαινε μια χαρα στο δρομο.. αλλαγη..
Ναι στην προληπτική, αλλά απο όσα βλέπω έξω, όλοι χρέπια κυκλοφορούν, και
αλλάζουν λάδια κάθε 100.000 χλμ, και μιλάω σοβαρά..
Συμφωνω φιλε.. και γω αυτο εχω καταλαβει.. Σου λεει θα το παρω, μια φορα θα το πληρωσω και μετα συντηρηση ΤΙΠΟΤΑ!!!

LEO328
13-10-11, 23:45
Εμένα μου λέει.. Την πρώτη φορά πήγες με περισσότερη πίεση αέρα στα λάστιχα..:rtfm:

ρε παναγιωτη οκ.δηλδ πες οτι πηγα με λιγο παραπανω πιεση την πρωτη φορα.(που δεν το ξερουμε αυτο χεχε).δικαιολογειται 20% παραπανω αποδοση στα αμορτισερ μετα απο 2 χρονια?δηλδ η πιεση κανει καλυτερα τα αμορτισερ?που ειναι η φθορα αποδοσης μετα απο 2 χρονια ρε φιλε?δεν ειναι παραλογο?
υ.γ. την πιεση την τσεκαρω 2 φορες το μηνα.επεσες σε ψειρα.:D

ThaNOS E46coupe
14-10-11, 01:20
ΣΗΜΕΡΑ προληπτικη αλλαγη βαλβολινων σασμαν λαστιχο κεντρικου βασεις σασμαν(απο ε36)ιδιες ειναι, και μια τσιμουχα στο κ@βλιτζεκι που μπαινει στο κιβωτιο ταχυτητων... Κοστος 220ευρω. Πηρα και το συνεμπλοκ του διαφορικου, αλλα ο βλακας που πηγα δεν ηξερε οτι χρειαζεται ειδικο εξολκεα και μου το εδωσε στο χερι, και μου λλει τραβα στην μπε εμ βε να στο βαλουν γιατι δεν εχω μηχανημα...χαχαχαχα...οι Μ@λ@κες ρε....αχαχα