PDA

Επιστροφή στο Forum : Λαδια διαφορικου κ σασμαν


kotsos83
14-10-11, 17:50
Μηπως γνωριζει καποιος αν τα αλλαζουμε και ποτε?Εχω ενα Ε46 316 compact 2004 με 150000 χλμ και δεν εχω αντικαταστησει ακομα κατι περα απο φιλτρα,λαδια,μπουζι.Σκεφτηκα το διαφορικο-σασμαν αλλα μου ειπαν πως δεν τα αλλαζεις ποτε.Οποιος γνωριζει ας μου πει τι αλλο να προσεξω.

ThaNOS E46coupe
15-10-11, 00:06
εγω αλλαξα στο σασμαν εχθες κοτσο. Εβαλα (ΟΕΜ)τις δικες του δηλαδη. Ειδα σημαντικη διαφορα. Μαλακωσε. Κακο δεν του κανεις σε καμια περιπτωση... Στο διαφορικο θα τις αλλαξω την αλλη εβδομαδα μαζι με το σινεμπλοκ του διαφορικου. Δεν εχει να προσεξεις τιποτα. Ειναι πολυ ευκολο για τον οποιοδηποτε μαστορα αρκει να βαλεις τις σωστες βαλβολινες που γραφει το ταμπελακι ....

M8CSI
15-10-11, 00:11
Μηπως γνωριζει καποιος αν τα αλλαζουμε και ποτε?Εχω ενα Ε46 316 compact 2004 με 150000 χλμ και δεν εχω αντικαταστησει ακομα κατι περα απο φιλτρα,λαδια,μπουζι.Σκεφτηκα το διαφορικο-σασμαν αλλα μου ειπαν πως δεν τα αλλαζεις ποτε.Οποιος γνωριζει ας μου πει τι αλλο να προσεξω.
Καλα Πλακα Κανεις????? ΑΝ περπαταει ΑΚΟΜΑ το αμαξι σου εισαι τυχερακιας!!!!!
Πανω σ'αυτο:
Σκεφτηκα το διαφορικο-σασμαν αλλα μου ειπαν πως δεν τα αλλαζεις ποτε.Οποιος γνωριζει ας μου πει τι αλλο να προσεξω
Ηθελα να μου στειλης ΑΥΤΟΝ που σου το'πε
ΑΝ ειναι Δυνατον. ΟΤΙ και του Θεου το λιπαντικο να βαλεις μεσα μετα απο χρονια και καιρους απο θερμοκρασιες και βαλε μονο τα λιπαντικα σε διαφορικο - σασμαν, θα χουν γινει (κουρκουτι) εκει μεσα ΤΙ!!!!! να λιπανουν μετα.
ΥΣ.Αγαπας τ'αμαξακι σου φιλε μου ? αν θες να μ'ακουσης :
Λαδι μοτερ 7.400 χιλ.
Μπουζια 20.000χιλ.(εκτος αν βαλεις τ'ακριβα Bosch Platinum τετρακιδα και 1τον αν συνηστουνται στο μοτερ σου ειναι για 50.000χλμ).
Λιπαντικα σασμαν-Διαφορικο 55.000χιλ. ΑΛΛΑΓΗ....................

ThaNOS E46coupe
15-10-11, 00:42
Καλα Πλακα Κανεις????? ΑΝ περπαταει ΑΚΟΜΑ το αμαξι σου εισαι τυχερακιας!!!!!
Πανω σ'αυτο:
Σκεφτηκα το διαφορικο-σασμαν αλλα μου ειπαν πως δεν τα αλλαζεις ποτε.Οποιος γνωριζει ας μου πει τι αλλο να προσεξω
Ηθελα να μου στειλης ΑΥΤΟΝ που σου το'πε
ΑΝ ειναι Δυνατον. ΟΤΙ και του Θεου το λιπαντικο να βαλεις μεσα μετα απο χρονια και καιρους απο θερμοκρασιες και βαλε μονο τα λιπαντικα σε διαφορικο - σασμαν, θα χουν γινει (κουρκουτι) εκει μεσα ΤΙ!!!!! να λιπανουν μετα.
ΥΣ.Αγαπας τ'αμαξακι σου φιλε μου ? αν θες να μ'ακουσης :
Λαδι μοτερ 7.400 χιλ.
Μπουζια 20.000χιλ.(εκτος αν βαλεις τ'ακριβα Bosch Platinum τετρακιδα και 1τον αν συνηστουνται στο μοτερ σου ειναι για 50.000χλμ).
Λιπαντικα σασμαν-Διαφορικο 55.000χιλ. ΑΛΛΑΓΗ....................

εισαι λιγο υπερβολικος νομιζω. Ε και τι εγινε που δεν ελλαξε βαλβολινες? Κανονικα δεν αλλαζονται Ποτε λεει η μαμα. Εεεε... Θα τις αλλαξει στις 150χιλιαδες....δε νομιζω πια να παρει και το σασμαν στο χερι...ελλαδα ειναι εδψ. Δεν ειναι γερμανια να κανει τοσο κρυο που να μη μπορει το πρωι να αλλαξει ταχυτητα....φιλικα παντα....

zaharias
15-10-11, 07:33
εισαι λιγο υπερβολικος νομιζω. Ε και τι εγινε που δεν ελλαξε βαλβολινες? Κανονικα δεν αλλαζονται Ποτε λεει η μαμα. Εεεε... Θα τις αλλαξει στις 150χιλιαδες....δε νομιζω πια να παρει και το σασμαν στο χερι...ελλαδα ειναι εδψ. Δεν ειναι γερμανια να κανει τοσο κρυο που να μη μπορει το πρωι να αλλαξει ταχυτητα....φιλικα παντα....

Συμφωνω!! Αν ηταν αυτοματο, να ανησυχουσε.. Αλλα τα χειροκινητα ειναι σκυλια.. Ενταξει η BMW δινει lifetime τις βαλβολινες και τα λαδια για διαφορικο & σασμαν, αλλα μια (προληπτικη) αλλαγη στις 150.000χλμ δεν νομιζω οτι ειναι κακο..

LEO328
15-10-11, 08:13
Καλα Πλακα Κανεις????? ΑΝ περπαταει ΑΚΟΜΑ το αμαξι σου εισαι τυχερακιας!!!!!
Πανω σ'αυτο:
Σκεφτηκα το διαφορικο-σασμαν αλλα μου ειπαν πως δεν τα αλλαζεις ποτε.Οποιος γνωριζει ας μου πει τι αλλο να προσεξω
Ηθελα να μου στειλης ΑΥΤΟΝ που σου το'πε
ΑΝ ειναι Δυνατον. ΟΤΙ και του Θεου το λιπαντικο να βαλεις μεσα μετα απο χρονια και καιρους απο θερμοκρασιες και βαλε μονο τα λιπαντικα σε διαφορικο - σασμαν, θα χουν γινει (κουρκουτι) εκει μεσα ΤΙ!!!!! να λιπανουν μετα.
ΥΣ.Αγαπας τ'αμαξακι σου φιλε μου ? αν θες να μ'ακουσης :
Λαδι μοτερ 7.400 χιλ.
Μπουζια 20.000χιλ.(εκτος αν βαλεις τ'ακριβα Bosch Platinum τετρακιδα και 1τον αν συνηστουνται στο μοτερ σου ειναι για 50.000χλμ).
Λιπαντικα σασμαν-Διαφορικο 55.000χιλ. ΑΛΛΑΓΗ....................

συμφωνω σε ολα φιλε μου μονο στο σασμαν-διαφορικο και γω θα διαφωνησω.
εγω οταν το πηρα ειχε 90.000 (τοσα εγραφε χεχε και καλα) χωρις να ξερω το ιστορικο του.
βαλβολινες σασμαν-διαορικου αλλαξα στις 140.000 οταν αλλαξα και διαφορικο μαζι.(επι της ευκαιριας).το 55.000 που λες ειναι υπερβολη.και καθε 100.000-150.000 χλμ να αλλαξεις δεν παθαινει μια.και αυτα δεν τα λεω εγω.τα λεει μηχανικος που φτιαχνει bmw 30 χρονια τωρα.
φιλικα παντα.....

rapid_fast
15-10-11, 12:06
Καλα Πλακα Κανεις????? ΑΝ περπαταει ΑΚΟΜΑ το αμαξι σου εισαι τυχερακιας!!!!!
Πανω σ'αυτο:
Σκεφτηκα το διαφορικο-σασμαν αλλα μου ειπαν πως δεν τα αλλαζεις ποτε.Οποιος γνωριζει ας μου πει τι αλλο να προσεξω
Ηθελα να μου στειλης ΑΥΤΟΝ που σου το'πε
ΑΝ ειναι Δυνατον. ΟΤΙ και του Θεου το λιπαντικο να βαλεις μεσα μετα απο χρονια και καιρους απο θερμοκρασιες και βαλε μονο τα λιπαντικα σε διαφορικο - σασμαν, θα χουν γινει (κουρκουτι) εκει μεσα ΤΙ!!!!! να λιπανουν μετα.
ΥΣ.Αγαπας τ'αμαξακι σου φιλε μου ? αν θες να μ'ακουσης :
Λαδι μοτερ 7.400 χιλ.
Μπουζια 20.000χιλ.(εκτος αν βαλεις τ'ακριβα Bosch Platinum τετρακιδα και 1τον αν συνηστουνται στο μοτερ σου ειναι για 50.000χλμ).
Λιπαντικα σασμαν-Διαφορικο 55.000χιλ. ΑΛΛΑΓΗ....................
Να σε ρωτήσω ρε μόρτη, χωρίς παρεξήγηση..
Τι επίπτωση έχει η μη αλλαγή βαλβολίνων σε διαφορικό που ΔΕΝ ΕΧΕΙ βαλβίδα ανακούφισης??
Ομοίως να σε ρωτήσω, τι ζημιά κάνουμε στο κιβώτιο, αν ΔΕΝ αλλάξουμε ποτέ βαλβολίνες??
επειδή η φρέσκια βαλβολίνη κρύβει τα κενά των γραναζιών, σημαινει οτι τα κενά δεν θα υπάρχουν?

kotsos83
15-10-11, 19:57
M8CSI ευχαριστω για τις συμβουλες σου αλλα εισαι πραγματι πολυ υπερβολικος.Το σασμαν μου δουλευει μια χαρα,οι ταχυτητες κουμπωνουν αψογα και τα 150000χλμ τα εκανα Αθηνα-Ξανθη ταξιδια.Παιδια περα απο τις βαλβολινες αυτες τι αλλο χρειαζεται αλλαγη η εστω καθαρισμα-συντηρηρη.Το αμαξι ειναι 7 χρονων.Τα λουρια δυναμου και ερκοντισιον καθε ποτε τα αλλαζουμε?Τα νερα του ψυγειου?Τιποτα συνεμπλοκ η ρουλεμανακια?Για πειτε να τα κανω ολα μαζι αν ειναι.

zaharias
15-10-11, 22:40
M8CSI ευχαριστω για τις συμβουλες σου αλλα εισαι πραγματι πολυ υπερβολικος.Το σασμαν μου δουλευει μια χαρα,οι ταχυτητες κουμπωνουν αψογα και τα 150000χλμ τα εκανα Αθηνα-Ξανθη ταξιδια.Παιδια περα απο τις βαλβολινες αυτες τι αλλο χρειαζεται αλλαγη η εστω καθαρισμα-συντηρηρη.Το αμαξι ειναι 7 χρονων.Τα λουρια δυναμου και ερκοντισιον καθε ποτε τα αλλαζουμε?Τα νερα του ψυγειου?Τιποτα συνεμπλοκ η ρουλεμανακια?Για πειτε να τα κανω ολα μαζι αν ειναι.

Στη 2ετια καλο ειναι να αλλαζεις υγρα (φρενων, ψυγειου κτλ)... Τα λουρια καλο ειναι να τα τσεκαρεις αν εχουν σκισιματα και αν χρειαζεται να τα αντικαταστησεις.. Συνεμπλοκ κτλ αν δεν εχεις τζογους ή θορυβους περιεργους, δεν υπαρχει λογος να τα αλλαξεις..

Stunt Mike
16-10-11, 11:20
Να σε ρωτήσω ρε μόρτη, χωρίς παρεξήγηση..
Τι επίπτωση έχει η μη αλλαγή βαλβολίνων σε διαφορικό που ΔΕΝ ΕΧΕΙ βαλβίδα ανακούφισης??
Ομοίως να σε ρωτήσω, τι ζημιά κάνουμε στο κιβώτιο, αν ΔΕΝ αλλάξουμε ποτέ βαλβολίνες??
επειδή η φρέσκια βαλβολίνη κρύβει τα κενά των γραναζιών, σημαινει οτι τα κενά δεν θα υπάρχουν?

Παναγιωτη δεν ειναι ετσι ακριβως τα πραγματα,χωρις ομως να'χεις και αδικο.Σιγουρα η βαλβολινη σ'ενα αμαξι που χρησιμοποιειται αποκλειστικα σε δρομο αντεχουν πολυ περισσοτερο απ'οσο θ'αντεξει το ιδιο το αυτοκινητο.Αλλα το φιλμ τους και οι ιδιοτητες φθινουν με τη χρηση+τα οποια γρεζακια θα δημιουργηθουν απο ακυρες αλλαγες(ολοι κανουμε τετοιες) μεσα 5-10 χρονια.Δεν ειναι κακο ν'αλλαξουμε λοιπον βαλβολινες σε σασμαν-διαφορικο στα 100-150.000 χλμ αλλα ουτε και επιτακτικο.
Τα πραγματα αλλαζουν αρδην οταν τ'αμαξι χρησιμοποιειται συνεχεια σε κοντρες,drift ή αγωνες....Δεν μπορεις να φανταστεις πως γινονται οι δικιες μου βαλβολινες σε σασμαν και διαφορικο μεσα σε 10.000χλμ!!

rapid_fast
16-10-11, 15:05
Παναγιωτη δεν ειναι ετσι ακριβως τα πραγματα,χωρις ομως να'χεις και αδικο.Σιγουρα η βαλβολινη σ'ενα αμαξι που χρησιμοποιειται αποκλειστικα σε δρομο αντεχουν πολυ περισσοτερο απ'οσο θ'αντεξει το ιδιο το αυτοκινητο.Αλλα το φιλμ τους και οι ιδιοτητες φθινουν με τη χρηση+τα οποια γρεζακια θα δημιουργηθουν απο ακυρες αλλαγες(ολοι κανουμε τετοιες) μεσα 5-10 χρονια.Δεν ειναι κακο ν'αλλαξουμε λοιπον βαλβολινες σε σασμαν-διαφορικο στα 100-150.000 χλμ αλλα ουτε και επιτακτικο.
Τα πραγματα αλλαζουν αρδην οταν τ'αμαξι χρησιμοποιειται συνεχεια σε κοντρες,drift ή αγωνες....Δεν μπορεις να φανταστεις πως γινονται οι δικιες μου βαλβολινες σε σασμαν και διαφορικο μεσα σε 10.000χλμ!!

Δε διαφωνώ,
αλλά να λέμε οτι είναι τυχεράκιας που το αυτοκίνητο ακόμα πάει, είναι άκρως άκυρο..
(τα γρεζάκια στο μαγνήτη!!!)

Stunt Mike
16-10-11, 15:14
Δε διαφωνώ,
αλλά να λέμε οτι είναι τυχεράκιας που το αυτοκίνητο ακόμα πάει, είναι άκρως άκυρο..
(τα γρεζάκια στο μαγνήτη!!!)

Μα ναι!Εννοειται!Σιγα μην σπασει κιολας!
Υ.Γ.Τα γρεζακια πριν φτασουν στον μαγνητη εχουν κανει πολλες βολτες αναμεσα στα γραναζια του...

M8CSI
18-10-11, 12:21
εισαι λιγο υπερβολικος νομιζω. Ε και τι εγινε που δεν ελλαξε βαλβολινες? Κανονικα δεν αλλαζονται Ποτε λεει η μαμα. Εεεε... Θα τις αλλαξει στις 150χιλιαδες....δε νομιζω πια να παρει και το σασμαν στο χερι...ελλαδα ειναι εδψ. Δεν ειναι γερμανια να κανει τοσο κρυο που να μη μπορει το πρωι να αλλαξει ταχυτητα....φιλικα παντα....

ενταξει βρεεεεεεε βαλε στοις 55.000 αλλαγη ΘΕΣ να'χης το καφαλακι σου Υσηχο!!!!!
ο Κατασκευαστης ΤΙ θα πη!!! αυτος αμαξια να πουληση θελει δεν θα πουλαει αεροπλανα,,,,,ακου 150.000 χιλμ.

Dimitris ///M
18-10-11, 12:29
Εγώ αισίως στις 225.000χλμ δεν έχω αλλάξει ούτε βαλβολίνες ούτε τίποτα.... Μια χαρά μαλακό είναι το σασμάν και το διαφορικό μου επίσης.

Και έχει φάει κάτι "σκαμπίλια" καρφωτές 2ες 3ες με το στροφόμετρο στις 6000rpm όλες δικές του!
Δεν λεω άμα τις αλλάξω (βαλβολίνες) θα γίνει πιο μαλακό αλλά εντάξει δεν είναι και τίποτα τραγικό....
Όσο για το διαφορικό δεν νομίζω να γίνονται κουρκούτι οι βαλβολίνες του αν είσαι σε κόντρες drift κλπ καθώς το διαφορικό δεν είναι σαν σασμάν να αλλάζεις ταχύτητες συνέχεια, 2 άξονες σταθεροί είναι που ο ένας μεταδίδει την κίνηση απο τον κεντρικό άξονα στα ημιαξόνια (τροχοί).... Το διαφορικό στην χειρότερη αν έχεις πολύ δύναμη στο μοτέρ, έχεις διαφορικό για μικρότερο κινητήρα και είσαι "άγαρμπος" θα στο κουρέψει....

M8CSI
18-10-11, 12:32
Να σε ρωτήσω ρε μόρτη, χωρίς παρεξήγηση..
Τι επίπτωση έχει η μη αλλαγή βαλβολίνων σε διαφορικό που ΔΕΝ ΕΧΕΙ βαλβίδα ανακούφισης??
Ομοίως να σε ρωτήσω, τι ζημιά κάνουμε στο κιβώτιο, αν ΔΕΝ αλλάξουμε ποτέ βαλβολίνες??
επειδή η φρέσκια βαλβολίνη κρύβει τα κενά των γραναζιών, σημαινει οτι τα κενά δεν θα υπάρχουν?

Μα τα Κενα ειναι ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΡΙΒΗΣ με ΣΩΣΤΗ λιπανση ΔΕΝ Δημιουργουνται αν καθεσε και ρωτας μηχανικους - κατασκευαστες αυτοι ΤΙ θα σου πουν ειναι δυνατον να ασχοληθουν με αλλο επαγγελμα φαρμακων π.χ?
Φιλε Η ΛΙΠΑΝΣΗ ειναι η Ζωη του αν τάγαπας ΕΚΕΙ ΔΕΝ φτουραει η οικονομια Αλαξτα γιατι ΚΑΝΕΝΑ μα ΚΑΝΕΝΑ λιπαντικο δεν ΖΗ ΠΛΗΡΕΣ σε 150000 χλμ.
η BMW λεει οτι κλαιν μαιν υπαρχουν λαδια της καινουργιου ξερω Γω τυπου για μοτερ με 25.000χλμ. λειτουργια ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΤΙ θα το Κανουμε?????
Φιλε το λαδακι η ΖΩΗ του 7.400χλμ. πεταμα ,,,,,ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ας ειναι

M8CSI
18-10-11, 12:35
M8CSI ευχαριστω για τις συμβουλες σου αλλα εισαι πραγματι πολυ υπερβολικος.Το σασμαν μου δουλευει μια χαρα,οι ταχυτητες κουμπωνουν αψογα και τα 150000χλμ τα εκανα Αθηνα-Ξανθη ταξιδια.Παιδια περα απο τις βαλβολινες αυτες τι αλλο χρειαζεται αλλαγη η εστω καθαρισμα-συντηρηρη.Το αμαξι ειναι 7 χρονων.Τα λουρια δυναμου και ερκοντισιον καθε ποτε τα αλλαζουμε?Τα νερα του ψυγειου?Τιποτα συνεμπλοκ η ρουλεμανακια?Για πειτε να τα κανω ολα μαζι αν ειναι.

Τα αλλα ειναι δευτερευοντα Απο τα αλλα ΔΕΝ ακους ΜΙΑ μερα το ποιημα,,,,,το λαδι η,,,,,,,Ζωη του και η Ψυξη σωστη ΠΑΝΤΑ,,,,,,,,,,,,, τα Πρωτευοντα.

M8CSI
18-10-11, 12:41
....Δεν μπορεις να φανταστεις πως γινονται οι δικιες μου βαλβολινες σε σασμαν και διαφορικο μεσα σε 10.000χλμ!!

χμμμμ που να τοις εβλεπες και στοις 150.000+χλμ.:confused:

kotsos83
18-10-11, 13:22
Τα αλλα ειναι δευτερευοντα Απο τα αλλα ΔΕΝ ακους ΜΙΑ μερα το ποιημα,,,,,το λαδι η,,,,,,,Ζωη του και η Ψυξη σωστη ΠΑΝΤΑ,,,,,,,,,,,,, τα Πρωτευοντα.

Ενω αν δεν αλλαζουμε βαλβολινη σε σασμαν κ διαφορικο καθε 55000χλμ θα το ακουσουμε το ποιημα ε?

Vassilis E46 Cabrio
18-10-11, 15:24
Ενω αν δεν αλλαζουμε βαλβολινη σε σασμαν κ διαφορικο καθε 55000χλμ θα το ακουσουμε το ποιημα ε?

Δεν παθαίνει τπτ μην αγχώνεσαι...

zaharias
18-10-11, 19:37
Δεν παθαίνει τπτ μην αγχώνεσαι...

Σωστα.. Για να τα δινει lifetime η BMW νομιζω κατι ξερει παραπανω.. Μια προληπτικη αλλαγη οποτε μπορουμε, δεν νομιζω οτι κανει κακο.. (σιγουρα παιζουν ρολο ποσα χλμ κανει ο καθενας το χρονο και τι χρηση κανει στο αυτοκινητο κτλ) Απο εκει και περα δεν χρειαζονται υπερβολες.. Δηλ αμα κανεις 10,000χλμ το χρονο, θα τις αλλαξεις σε 5 χρονια (τυχαιο παραδειγμα)..

Stunt Mike
18-10-11, 20:12
Εγώ αισίως στις 225.000χλμ δεν έχω αλλάξει ούτε βαλβολίνες ούτε τίποτα.... Μια χαρά μαλακό είναι το σασμάν και το διαφορικό μου επίσης.

Και έχει φάει κάτι "σκαμπίλια" καρφωτές 2ες 3ες με το στροφόμετρο στις 6000rpm όλες δικές του!
Δεν λεω άμα τις αλλάξω (βαλβολίνες) θα γίνει πιο μαλακό αλλά εντάξει δεν είναι και τίποτα τραγικό....
Όσο για το διαφορικό δεν νομίζω να γίνονται κουρκούτι οι βαλβολίνες του αν είσαι σε κόντρες drift κλπ καθώς το διαφορικό δεν είναι σαν σασμάν να αλλάζεις ταχύτητες συνέχεια, 2 άξονες σταθεροί είναι που ο ένας μεταδίδει την κίνηση απο τον κεντρικό άξονα στα ημιαξόνια (τροχοί).... Το διαφορικό στην χειρότερη αν έχεις πολύ δύναμη στο μοτέρ, έχεις διαφορικό για μικρότερο κινητήρα και είσαι "άγαρμπος" θα στο κουρέψει....

Δεν ειναι θεμα γραναζοκουρεματων μονο ρε Δημητρη.Ειναι θεμα χημικο καθαρα.Οταν ντριφταρεις,τρεχεις,το πιεζεις γενικως αναπτυσσονται πολυ υψηλοτερες θερμοκρασιες και για περισσοτερο χρονικο διαστημα.Και στα λαδια του μοτερ αλλα και στις βαλβολινες(πολυ πιο δυσκολα) αναπτυσσεται το φαινομενο της σπηλαιωσης,φυσαλιδες αερα δλδ που διασπουν τη χημικη συσταση του προιοντος,μειωνοντας και τη δραση του.Οσες πιο πολλες φορες γινει αυτο λοιπον τοσο περισσοτερη χανει τις ιδιοτητες του ενα λαδι-βαλβολινη.Γι'αυτο ενα αγωνιστικο διαφορικο-σασμαν-μοτερ δεν νοειται να'χει τα ιδια υγρα μεσα για παραπανω απο μερικους αγωνες(ασε που τ'αλλαζουν συνεχεια αυτοι).Τωρα η BMW φτιαχνει ενα αμαξι δρομου και εχει υπολογισει οτι η βαλβολινη αυτη θα κανει καμποσες εκατονταδες χιλιαδες χλμ με χρηση κυριως βολταδικη.Θα κανεις και μια αναβαση σε μια διαδρομη που γουσταρεις?Θα την κανεις...Θα το ντριφταρεις κιολας??Εννοειται...αλλα μετα θα παρκαρεις,θα κρυωσει και θα το ξαναλιωσεις σε μια βδομαδα,μηνα ισως.Ασε που για ποσα χλμ θα πηγαινεις ''ταπα'' το εργαλειο χωρις να σε κοψει καποιος,ενα φαναρι,μια διασταυρωση....Δεν ειναι το ιδιο πραγμα με εναν αγωνα οπου πηγαινεις συνεχεια στο οριο...
Σε βολταδικες συνθηκες λοιπον δεν προκειται να παθει τιποτα κανενα σασμαν-διαφορικο αμα δεν αλλαξεις ποτε βαλβολινη.....Αλλα αμα εισαι και λιγο καφτης κι εχεις ριξει τοσο χρημα στο καμαρι σου,θα κολλησεις στα 20-50 ευρω της βαλβολινης μια φορα στα 50.000χλμ???Πλακα κανετε τωρα?Και αλλαγες λαδιων λενε οι εταιρειες καθε 30.000χλμ!!Θα τ'αφησεις?Αυτο κι αν ειναι κολπο μαρκετινγκ....

Dimitris ///M
18-10-11, 20:35
Mike το ίδιο πράγμα λέμε....

Παράδειγμα εμάς τους 2.
Εσύ το έχεις για πίστα κλπ εγώ το έχω για βόλτα/δουλειά/διασκέδαση και καμια πάντα σε τρελά κέφια!

Εσύ σταματάς να ακούς τον κατασκευαστή, εγώ τον ακούω όμως, αν σταματήσω να τον ακούω και εγώ σημαίνει δική μου λόξα γιατί δεν θα αλλάξει και τίποτα στην ουσία.....
Με πιάνεις?

Stunt Mike
18-10-11, 21:54
Mike το ίδιο πράγμα λέμε....

Παράδειγμα εμάς τους 2.
Εσύ το έχεις για πίστα κλπ εγώ το έχω για βόλτα/δουλειά/διασκέδαση και καμια πάντα σε τρελά κέφια!

Εσύ σταματάς να ακούς τον κατασκευαστή, εγώ τον ακούω όμως, αν σταματήσω να τον ακούω και εγώ σημαίνει δική μου λόξα γιατί δεν θα αλλάξει και τίποτα στην ουσία.....
Με πιάνεις?

Ισχυει.....

panagiotisE46ci
19-10-11, 07:13
poso ειναι το κοστοσ αλλαγης σασμαν -διαφορικο?

lambrosz
19-10-11, 07:13
φιλε μου αν θες αλλαξετα.
κακο δεν θα του κανεις.
{εγω εκανα στο (προηγουμενο) 630,000χλμ και δεν τα ειχα αλλαξει.}

rapid_fast
19-10-11, 07:17
Μα τα Κενα ειναι ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΡΙΒΗΣ με ΣΩΣΤΗ λιπανση ΔΕΝ Δημιουργουνται αν καθεσε και ρωτας μηχανικους - κατασκευαστες αυτοι ΤΙ θα σου πουν ειναι δυνατον να ασχοληθουν με αλλο επαγγελμα φαρμακων π.χ?
Φιλε Η ΛΙΠΑΝΣΗ ειναι η Ζωη του αν τάγαπας ΕΚΕΙ ΔΕΝ φτουραει η οικονομια Αλαξτα γιατι ΚΑΝΕΝΑ μα ΚΑΝΕΝΑ λιπαντικο δεν ΖΗ ΠΛΗΡΕΣ σε 150000 χλμ.
η BMW λεει οτι κλαιν μαιν υπαρχουν λαδια της καινουργιου ξερω Γω τυπου για μοτερ με 25.000χλμ. λειτουργια ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΤΙ θα το Κανουμε?????
Φιλε το λαδακι η ΖΩΗ του 7.400χλμ. πεταμα ,,,,,ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ας ειναι

Τα γρανάζια έχουν κενά απο τη μάνα τους. Αν δεν είχαν θα φρακάριζαν..
Πάτα άσε γκάζι, ξεχειλώνεις τα κενά.
Οσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία στο γρανάζι, τόσο πιο μαλακό, τόσο πιο εύκολα μεγαλώνει το
κενό.. Οι αντίθετες ροπές χαλάνε τα γρανάζια.. Ολα τα άλλα είναι πιπεριές..
Αγόρασε αυτοκίνητο, και άλλαξε όλα τα λιπαντικά στα 1000-2000 χλμ..
Ποιός αλλάζει βαλβολίνες στα 1000 χλμ? κανείς...

gupakos
19-10-11, 10:34
Σχετικά με το θέμα έχω κάποιες ερωτήσεις αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει...

Στη Ζ3 (2000cc) θέλω να αλλάξω μετά από 100,000 χλμ βαλβολίνες στο κιβώτιο ταχυτήτων γιατί είναι λίγο δύσκολες οι αλλαγές στις ταχύτητες και εκτιμώ ότι θα βοηθήσει....Τέλος σκέφτομαι να αλλάξω και βαλβολίνες διαφορικού...

Οι ερωτήσεις που έχω είναι: 1) ποιές προτείνει η BMW για διαφορικό και κιβώτιο 2) ποιες προτείνετε εσείς 3) η αλλαγή είναι εύκολη και πόσο μπορεί να κοστίσει σε ένα συνεργείο (προτίθεμαι να τις αγοράσω εγώ και τις βάλει ένας μηχανικός) 4) για τα ΟΕΜ λάδια υπάρχουν πολύ ελκυστικές τιμές από ebay.de. Υπάρχει κάποιο αντίστοιχο e-shop για βαλβολίνες;

Αν κάποιος έχει επίσης το μεράκι και τη γνώση ας μας πει (ή ας κάνει copy-paste) από παλιό μήνυμα ή από άλλου κτλ 2-3 πράγματα για τις βαλβολίνες και τους τύπους τους...

Ευχαριστώ.

Κωνσταντίνος

panagiotisE46ci
20-10-11, 11:48
poso ειναι εργατικα και υλικα για αλλαγη βρε παιδια σασμαν και διαφορικο.φανταζομαι δεν τηα θα ειναι μεγαλο το κοστος ωστε στα 100.000 να μην κανεις μια αλλαγη για καλο θα ειναι

zaharias
20-10-11, 12:19
poso ειναι εργατικα και υλικα για αλλαγη βρε παιδια σασμαν και διαφορικο.φανταζομαι δεν τηα θα ειναι μεγαλο το κοστος ωστε στα 100.000 να μην κανεις μια αλλαγη για καλο θα ειναι

Εξαρταται Παναγιωτη.. αν θα πας αντιπροσωπεια ή σε ενα οποιοδηποτε συνεργειο..

performance
22-10-11, 21:09
Περιπου 100000κμ σε E46 N42.(2000CC)
Αλλαξα βαλβολινες κιβωτιου αλλα και διαφορικου.
Υλικα γνησια bmw.Για σαζμαν mtf LT 2 η LT3 δεν θυμαμαι και στο διαφορικο συνθετικη βαλβολινη 75w-90.
Χρειαζονται περιπου 1.5 λιτρα για καθε εργασια.Κοστος υλικου 22euro(περιπου) το λιτρο.
Για κοστος εργασιας δεν ξερω.
Ολες οι βαλβολινες αλλαχτηκαν μετα την συσταση του μηχανικου μου,τον οποιο ακουω χωρις δευτερη κουβεντα.
Αυτες του σαζμαν βγηκαν σαν καινουργιες και αυτο γιατι το αυτοκινητο μου ΔΕΝ κινειται μεσα στην Αθηνα.
Κατι αναλογο και με αυτες του διαφορικου.
Η διαφορα στη ποιοτητα των αλλαγων δεν φανηκε αμεσως αλλα μετα 2-3 βολτες των 100 χιλιομετρων και αξιζε το κοπο.
Συμπερασμα.Αν του πινεις το αιμα,αν οδηγεις στη πολη και εισαι κοντα στα 100000κμ αλλαζεις.Αν οχι(οπως εγω)το αφηνεις και για αργοτερα.

zaharias
22-10-11, 21:35
Τα Ε46 με χειροκινητο σασμαν παιρνουν MTL και οπως λεει και ο φιλος παραπανω 75W90 στο διαφορικο (εκτος του Μ3 που νομιζω οτι παιρνει αλλη λογω μπλοκε)..
Εγω πηρα απο Λαμπριανιδη της Redline 2lt για σασμαν και 2lt για διαφορικο.. 20 ευρω το λιτρο Χ 4 = 80 ευρω.. Γυρω στα 1100 γραμαρια παιρνουν, οποτε το υπολοιπο μενει.. Βασικα γεμιζεις μεχρι να τρεξει εξω.. Εγω παντως νιωθω μαλακοτερο το σασμαν με τα Redline..
Στην αντιπροσωπεια νομιζω σου χρεωνουν οσο σου βαλουν..

gupakos
23-10-11, 07:56
Περιπου 100000κμ σε E46 N42.(2000CC)
Αλλαξα βαλβολινες κιβωτιου αλλα και διαφορικου.
Υλικα γνησια bmw.Για σαζμαν mtf LT 2 η LT3 δεν θυμαμαι και στο διαφορικο συνθετικη βαλβολινη 75w-90.
Χρειαζονται περιπου 1.5 λιτρα για καθε εργασια.Κοστος υλικου 22euro(περιπου) το λιτρο.
Για κοστος εργασιας δεν ξερω.
Ολες οι βαλβολινες αλλαχτηκαν μετα την συσταση του μηχανικου μου,τον οποιο ακουω χωρις δευτερη κουβεντα.
Αυτες του σαζμαν βγηκαν σαν καινουργιες και αυτο γιατι το αυτοκινητο μου ΔΕΝ κινειται μεσα στην Αθηνα.
Κατι αναλογο και με αυτες του διαφορικου.
Η διαφορα στη ποιοτητα των αλλαγων δεν φανηκε αμεσως αλλα μετα 2-3 βολτες των 100 χιλιομετρων και αξιζε το κοπο.
Συμπερασμα.Αν του πινεις το αιμα,αν οδηγεις στη πολη και εισαι κοντα στα 100000κμ αλλαζεις.Αν οχι(οπως εγω)το αφηνεις και για αργοτερα.

Τα Ε46 με χειροκινητο σασμαν παιρνουν MTL και οπως λεει και ο φιλος παραπανω 75W90 στο διαφορικο (εκτος του Μ3 που νομιζω οτι παιρνει αλλη λογω μπλοκε)..
Εγω πηρα απο Λαμπριανιδη της Redline 2lt για σασμαν και 2lt για διαφορικο.. 20 ευρω το λιτρο Χ 4 = 80 ευρω.. Γυρω στα 1100 γραμαρια παιρνουν, οποτε το υπολοιπο μενει.. Βασικα γεμιζεις μεχρι να τρεξει εξω.. Εγω παντως νιωθω μαλακοτερο το σασμαν με τα Redline..
Στην αντιπροσωπεια νομιζω σου χρεωνουν οσο σου βαλουν..


Ευχαριστώ! Επειδή έχω κάνει τα 100,000χλμ και το χρησιμοποιώ καθημερινά μέσα στην πόλη, νομίζω ότι επιβάλλεται να κάνω την αλλαγή.

Από Γερμανία που μένει η αδερφή μου βρίσκω τα 5 λίτρα MTF LT2 της BMW στα 50 ευρώ και ίσως το αγοράσω, και να δω αν θέλει και κάποιος άλλος να μοιραστούμε τα έξοδα...

Για το διαφορικό βγάζει η ΒΜW καποιο δικό της; Αν όχι, της red line θεωρείται το καλύτερο (κ όχι ας πούμε castrol ή ΜΟΒΙL);

Για Ζ3 2.0 που είναι το δικό μου υπάρχει περίπτωση να θέλει κάποιου άλλου είδους λάδι (και όχι το 75W90); Και τέλος αν το δικό μου έχει μπλοκέ διαφορικό αλλάζει κάτι; Λέω 'αν' γιατί το έχω αγοράσει μεταχειρισμένο και νομίζω ότι έχει - υπάρχει τρόπος να το ελέγξω μόνος μου;

Εκ των προτέρων συγνώμη που σας ζάλισα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
κ


ΥΓ: Μία φορά σε ένα συνεργείο μου το είχαν σηκώσει στο πλάι, ώστε να 'πατάει' στους δύο 'δεξιούς' τροχούς και προσπάθησαν να κυλήσουν τον πίσω αριστερό τροχό (για να δούν αν υπάρχει θέμα με ένα ρουλεμάν), αλλά αυτός δεν κινιόταν...είναι αυτό ένδειξη ότι είναι μπλοκέ το διαφορικό;

ThaNOS E46coupe
24-10-11, 15:37
άν δέ γύριζε τότε είναι μπλοκέ. δώσε τα τελευταία 8 ψηφία του αριθμού πλαισίου του αυτοκινήτου να δούμε άν το φόραγε απο τη μαμά του ή άν έχει αλλαχτεί εκ των υστέρων!!!!

rapid_fast
24-10-11, 21:14
άν δέ γύριζε τότε είναι μπλοκέ. δώσε τα τελευταία 8 ψηφία του αριθμού πλαισίου του αυτοκινήτου να δούμε άν το φόραγε απο τη μαμά του ή άν έχει αλλαχτεί εκ των υστέρων!!!!

Μπα...
Γιατί το λές??
Αν είχε χειρόφρενο θα γύρναγε??
Αν είχε ταχύτητα στο κιβώτιο, θα γύρναγε??
Αν είχε κολλημένο ρουλεμάν, θα γύρναγε??
Αν είχε κολλημένη δαγκάνα, θα γύρναγε??
Αν όμως είχε μπλοκέ, να είσαι σίγουρος, πως αν ήταν μικρότερο απο 100% εμπλοκή, θα γύρναγε...

M8CSI
31-10-11, 14:42
Σχετικά με το θέμα έχω κάποιες ερωτήσεις αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει...

Στη Ζ3 (2000cc) θέλω να αλλάξω μετά από 100,000 χλμ βαλβολίνες στο κιβώτιο ταχυτήτων γιατί είναι λίγο δύσκολες οι αλλαγές στις ταχύτητες και εκτιμώ ότι θα βοηθήσει....Τέλος σκέφτομαι να αλλάξω και βαλβολίνες διαφορικού...

Οι ερωτήσεις που έχω είναι: 1) ποιές προτείνει η BMW για διαφορικό και κιβώτιο 2) ποιες προτείνετε εσείς 3) η αλλαγή είναι εύκολη και πόσο μπορεί να κοστίσει σε ένα συνεργείο (προτίθεμαι να τις αγοράσω εγώ και τις βάλει ένας μηχανικός) 4) για τα ΟΕΜ λάδια υπάρχουν πολύ ελκυστικές τιμές από ebay.de. Υπάρχει κάποιο αντίστοιχο e-shop για βαλβολίνες;

Αν κάποιος έχει επίσης το μεράκι και τη γνώση ας μας πει (ή ας κάνει copy-paste) από παλιό μήνυμα ή από άλλου κτλ 2-3 πράγματα για τις βαλβολίνες και τους τύπους τους...

Ευχαριστώ.

Κωνσταντίνος

φιλε Εδω ειναι η περιπτωση που ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθησεις τον κατασκευαστη δεν υπαρχει ΠΙΕΣ μου προτεινετε,,,,,δεν αλλαζεις λαστιχα αλλα τη σωστη προδιαγραφομενη λιπανση

gupakos
31-10-11, 16:33
φιλε Εδω ειναι η περιπτωση που ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθησεις τον κατασκευαστη δεν υπαρχει ΠΙΕΣ μου προτεινετε,,,,,δεν αλλαζεις λαστιχα αλλα τη σωστη προδιαγραφομενη λιπανση

Σε ευχαριστώ για το μήνυμα. Όπως είδες η πρώτη ερώτηση ήταν ποιες προτείνει η BMW.

Μπορεί όμως στην τελική να έχει κάποιος και μία διαφορετική άποψη για κάποιο λόγο, την οποία μπορεί να παραθέσει με την ανάλογη επιχειρηματολογία.

Από αυτά που διάβασα μέχρι τώρα είδα ότι η BMW προτείνει για λάδια σασμάν τα MTF LT-2 (σημ: ξέρει κανείς από που μπορώ να τα βρω φθηνα;), ενώ για το διαφορικό βρήκα από online ψάξιμο ότι καλές είναι οι Castrol SAF-XJ 75W-140 (η Ζ3 μου έχει τελικά μπλοκέ διαφορικό 25%, οπότε για αυτές τις περιπτώσεις αυτό το λάδι της Castrol συνίσταται).

zaharias
31-10-11, 22:49
Σε ευχαριστώ για το μήνυμα. Όπως είδες η πρώτη ερώτηση ήταν ποιες προτείνει η BMW.

Μπορεί όμως στην τελική να έχει κάποιος και μία διαφορετική άποψη για κάποιο λόγο, την οποία μπορεί να παραθέσει με την ανάλογη επιχειρηματολογία.

Από αυτά που διάβασα μέχρι τώρα είδα ότι η BMW προτείνει για λάδια σασμάν τα MTF LT-2 (σημ: ξέρει κανείς από που μπορώ να τα βρω φθηνα;), ενώ για το διαφορικό βρήκα από online ψάξιμο ότι καλές είναι οι Castrol SAF-XJ 75W-140 (η Ζ3 μου έχει τελικά μπλοκέ διαφορικό 25%, οπότε για αυτές τις περιπτώσεις αυτό το λάδι της Castrol συνίσταται).

Αν εχεις οντως μπλοκε, ναι αυτες θα βαλεις.. Και MTF-MTL στο σασμαν.. Τα ΟΕΜ ισως τα βρεις σε κανα ebay.. Απο εκει και περα δεν ξερω αν θελεις να δεις σε Castrol ή καποια αλλη μαρκα.. Εγω πηρα Redline απο Λαμπριανιδη (tradewind)..

gupakos
01-11-11, 00:03
Αν εχεις οντως μπλοκε, ναι αυτες θα βαλεις.. Και MTF-MTL στο σασμαν.. Τα ΟΕΜ ισως τα βρεις σε κανα ebay.. Απο εκει και περα δεν ξερω αν θελεις να δεις σε Castrol ή καποια αλλη μαρκα.. Εγω πηρα Redline απο Λαμπριανιδη (tradewind)..

Για το μπλοκέ έχω μία επιφύλαξη (VIN: LG27455 αν κάποιος μπορεί να το ελέγξει για το αν έχει από μαμά), αλλά βρήκα τα στοιχεία από όταν το αγόρασα και έτσι μου το είχε πει το παιδί από το οποίο το πήρα...για λάδια σασμάν θα ήθελα και εγώ τα ΟΕΜ αλλά από ebay δεν υπάρχει προς το παρόν κάτι...θα ρωτήσω εδώ σε καμία αντιπροσωπεία να δω τι θα μου πουν...τα πουλάει η BMW μόνο σε 5-λιτρη συσκευασία οπότε δεν βολεύει και πολύ, εκτός και αν θέλει και από το φόρουμ κάποιος άλλος να τα πάρουμε μαζί...

Σε Castrol, τί θα πρότεινες....; Αρκετοί λένε ότι ίσως και να είναι της Castrol τα ΟΕΜ (αν και μου φαίνεται δύσκολο γιατί τα υποτιθεμενα ΟΕΜ της Castrol είναι τα SMX-S 75W85 ενώ τα πραγματικά ΟΕΜ είναι 75W80 από ότι διάβασα)...οι περισσότεροι που έχω διαβάσει πάντως ισχυρίζονται ότι τα ΟΕΜ είναι από την Pentosin...μπέρδεμα...Αν με ρωτήσεις θέλω τα ΟΕΜ για να είμαι ήσυχος, αλλά που τα βρίσκω (φθηνά) είναι το θέμα...

Για redline γενικά έχω διαβάσει διάφορα αλλά τελικά συμπέρασμα δεν έβγαλα...εσύ είσαι ικανοποιημένος;

zaharias
01-11-11, 00:16
Για το μπλοκέ έχω μία επιφύλαξη (VIN: LG27455 αν κάποιος μπορεί να το ελέγξει για το αν έχει από μαμά), αλλά βρήκα τα στοιχεία από όταν το αγόρασα και έτσι μου το είχε πει το παιδί από το οποίο το πήρα...για λάδια σασμάν θα ήθελα και εγώ τα ΟΕΜ αλλά από ebay δεν υπάρχει προς το παρόν κάτι...θα ρωτήσω εδώ σε καμία αντιπροσωπεία να δω τι θα μου πουν...τα πουλάει η BMW μόνο σε 5-λιτρη συσκευασία οπότε δεν βολεύει και πολύ, εκτός και αν θέλει και από το φόρουμ κάποιος άλλος να τα πάρουμε μαζί...

Σε Castrol, τί θα πρότεινες....; Αρκετοί λένε ότι ίσως και να είναι της Castrol τα ΟΕΜ (αν και μου φαίνεται δύσκολο γιατί τα υποτιθεμενα ΟΕΜ της Castrol είναι τα SMX-S 75W85 ενώ τα πραγματικά ΟΕΜ είναι 75W80 από ότι διάβασα)...οι περισσότεροι που έχω διαβάσει πάντως ισχυρίζονται ότι τα ΟΕΜ είναι από την Pentosin...μπέρδεμα...Αν με ρωτήσεις θέλω τα ΟΕΜ για να είμαι ήσυχος, αλλά που τα βρίσκω (φθηνά) είναι το θέμα...

Για redline γενικά έχω διαβάσει διάφορα αλλά τελικά συμπέρασμα δεν έβγαλα...εσύ είσαι ικανοποιημένος;

Κοιτα.. και τα ΟΕΜ μια χαρα ειναι.. Νομιζω οτι αντιπροσωπεια σε χρεωνουν οσο σου βαλουν, οχι για 5 λιτρα.. Αν απλα θελεις να τα αλλαξεις, μπορεις να ρωτησεις σε μια αντιπροσωπεια για το κοστος.. Τα Redline ειναι πολυ γνωστα στο εξωτερικο.. Εγω παντως νιωθω μαλακοτερο το σασμαν με τα Redline σε σχεση με τα ATF που μου ειχαν βαλει χωρις να γνωριζουν στο συνεργειο τοτε που εκανα τη μετατροπη.. Ειπα για Castrol γιατι ειπες οτι θελεις να αλλαξεις.. Αν δεν θελεις να πας αντιπροσωπεια και να βαλεις ΟΕΜ, νομιζω οτι αν επιλεξεις μια επωνυμη εταιρεια που να πληρει τις προδιαγαφες της BMW θα εισαι μια χαρα..

BMW Power
01-11-11, 09:18
Για το μπλοκέ έχω μία επιφύλαξη (VIN: LG27455 αν κάποιος μπορεί να το ελέγξει για το αν έχει από μαμά)

Το συγκεκριμένο δεν έχει μπλοκέ από το εργοστάσιο 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) αν θες μπορώ να σου στείλω το ASAP του με mail ή να το ανεβάσω στο thread.

gupakos
01-11-11, 11:48
Το συγκεκριμένο δεν έχει μπλοκέ από το εργοστάσιο 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) αν θες μπορώ να σου στείλω το ASAP του με mail ή να το ανεβάσω στο thread.

Ευχαριστώ. Τι πληροφορίες δίνει το ASAP?

Κοιτα.. και τα ΟΕΜ μια χαρα ειναι.. Νομιζω οτι αντιπροσωπεια σε χρεωνουν οσο σου βαλουν, οχι για 5 λιτρα.. Αν απλα θελεις να τα αλλαξεις, μπορεις να ρωτησεις σε μια αντιπροσωπεια για το κοστος.. Τα Redline ειναι πολυ γνωστα στο εξωτερικο.. Εγω παντως νιωθω μαλακοτερο το σασμαν με τα Redline σε σχεση με τα ATF που μου ειχαν βαλει χωρις να γνωριζουν στο συνεργειο τοτε που εκανα τη μετατροπη.. Ειπα για Castrol γιατι ειπες οτι θελεις να αλλαξεις.. Αν δεν θελεις να πας αντιπροσωπεια και να βαλεις ΟΕΜ, νομιζω οτι αν επιλεξεις μια επωνυμη εταιρεια που να πληρει τις προδιαγαφες της BMW θα εισαι μια χαρα..

Θα πάρω τηλ Ζαχαρία μερικές αντιπροσωπείες για να μάθω λεπτομέρειες...Ευχαριστώ.

BMW Power
01-11-11, 12:10
Ευχαριστώ. Τι πληροφορίες δίνει το ASAP?

πότε και από πού παρήχθη και τον εξοπλισμό του μοντέλου

το έχω στείλει ήδη στο mail που έχεις δώσει για την εγγραφή σου στο forum.

gupakos
02-11-11, 05:08
Ευχαριστώ! Το πήρα το μήνυμα...

Επίσης ενημερωτικά, μίλησα και με BMW...20 ευρώ το λίτρο για διαφορικό και σασμάν (από 1.5 λίτρο είπαν το καθένα, άρα σύνολο 60 (30+30) και 40 ευρώ εργασία...σύνολο 100..παίζει και κάποια έκπτωση...άρα γύρω στο 80-90αρι το κόβω...σχόλιο?

Tasulis
06-09-12, 15:53
40 € εργασια για ξεβιδωμα της ταπας και γεμισμα ??? Τι μας λες??

rapid_fast
06-09-12, 16:03
40 € εργασια για ξεβιδωμα της ταπας και γεμισμα ??? Τι μας λες??

Ξέχασες το βίδωμα της τάπας, για αυτό σου φάνηκαν πολλά..

M8CSI
14-06-13, 17:50
για μπλοκε διαφορικο παντως στο δικο μου σιμπλιρωσα 85/140 synthetic της BP επειδη δε βρηκα μονοκιλο 75/140 ,,,,,, τωρα καλυτερα BP Shell και καλες μαρκες

LefterisK
04-02-14, 10:53
να ρωτησω και εγω 1-2 αφελεις ερωτησεις. μοντελο Ε90 320i Ν46
για να μαθω τι υγρα παιρνει το μηχανικο κιβωτιο μου πρεπει να δω ταμπελακι ή παω χαλαρα σε ATF; π.χ. red line D4 ATF; απ'οσα διαβασα θα χρειαστω 2 μπουκαλακια, σωστα;
αλλαζοντας τα υγρα του σασμαν καλο ειναι να αλλαξω και του διαφορικου ή αυτο μπορει να περιμενει μερικους μηνες ακομα; (εννοω αν ειναι αναγκαιο και σύνηθες) για το διαφορικο διαβασα οτι παμε καρφι στα red line 75W-90
ευχαριστω

MarinosE46
04-02-14, 14:41
να ρωτησω και εγω 1-2 αφελεις ερωτησεις. μοντελο Ε90 320i Ν46
για να μαθω τι υγρα παιρνει το μηχανικο κιβωτιο μου πρεπει να δω ταμπελακι ή παω χαλαρα σε ATF; π.χ. red line D4 ATF; απ'οσα διαβασα θα χρειαστω 2 μπουκαλακια, σωστα;
αλλαζοντας τα υγρα του σασμαν καλο ειναι να αλλαξω και του διαφορικου ή αυτο μπορει να περιμενει μερικους μηνες ακομα; (εννοω αν ειναι αναγκαιο και σύνηθες) για το διαφορικο διαβασα οτι παμε καρφι στα red line 75W-90
ευχαριστω

έχει ταμπελάκι αλλά για χειροκίνητο σασμάν προτίμησε ΜΤF.το ATF είναι για αυτόματο και δεν ξέρω κατά πόσο κάνει.Αν λέω ανακρίβειες ας με διορθώσει κάποιος...

LefterisK
04-02-14, 18:33
μαρινο σε ευχαριστω για την απαντηση σου. απ'οτι ειδα απο διαφορα ποστ εδω μεσα και απο την περιγραφη του προϊοντος το συγκεκριμενο κανει για χειροκινητα, αναφερει οτι κανει για τα περισσοτερα χειροκινητα της bmw. και το ειχα σηκωσει πριν 1 βδομαδα για τις αναρτησεις κ δεν μου εκοψε να κοιταξω ταμπελακι :/
ξεχασα να αναφερω οτι ειμαι στα 72κ χλμ

topmar
04-02-14, 20:15
μαρινο σε ευχαριστω για την απαντηση σου. απ'οτι ειδα απο διαφορα ποστ εδω μεσα και απο την περιγραφη του προϊοντος το συγκεκριμενο κανει για χειροκινητα, αναφερει οτι κανει για τα περισσοτερα χειροκινητα της bmw. και το ειχα σηκωσει πριν 1 βδομαδα για τις αναρτησεις κ δεν μου εκοψε να κοιταξω ταμπελακι :/
ξεχασα να αναφερω οτι ειμαι στα 72κ χλμ

Δεν χρειάζεται να το ξανασηκώσεις, πάνε εδώ (http://realoem.com/bmw/select.do) και βάλε το VΙΝ του οχήματός σου, μετά πάνε στην υποκατηγορία 23-05 και δες ποιό ταμπελάκι εμφανίζεται (πχ. εδώ (http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=VG91&mospid=50492&btnr=23_1060&hg=23&fg=05) που είναι για άλλο όχημα, θα δεις πως εμφανίζεται το MTF-LT3)....:)

ΥΓ: 2 Αντιπροσωπείες BMW σε διαφορετικές πόλεις, χρεώνουν 90€ & 100€ αντίστοιχα, για εργασία και ανταλλακτικά (λάδια διαφορικού + Μηχανικού Κιβωτίου 6ταχ.).

Driver M
04-02-14, 20:27
Λιγο νωρις δεν θες να τα αλλαξεις?

topmar
04-02-14, 21:39
Εάν έχεις αυτό το κιβώτιο (GS6-17BG), είναι MTF-LT3.....:nod:

LefterisK
05-02-14, 11:41
Δεν χρειάζεται να το ξανασηκώσεις, πάνε εδώ (http://realoem.com/bmw/select.do) και βάλε το VΙΝ του οχήματός σου, μετά πάνε στην υποκατηγορία 23-05 και δες ποιό ταμπελάκι εμφανίζεται (πχ. εδώ (http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=VG91&mospid=50492&btnr=23_1060&hg=23&fg=05) που είναι για άλλο όχημα, θα δεις πως εμφανίζεται το MTF-LT3)....:)

ΥΓ: 2 Αντιπροσωπείες BMW σε διαφορετικές πόλεις, χρεώνουν 90€ & 100€ αντίστοιχα, για εργασία και ανταλλακτικά (λάδια διαφορικού + Μηχανικού Κιβωτίου 6ταχ.).

βασικα σε ευχαριστω, ουτε που θα φανταζομουν οτι το ρεαλοεμ αναφερει το ταμπελακι...

giorgosdam
06-02-14, 16:19
σε Ε90 320i Ν46 που έχω και εγώ το ταμπελάκι ήταν MTF-LT3.
μόλις άλλαξα τις βαλβολίνες (στα 103.000χλμ) με RED LINE είδα μεγάλη διαφορά, κυρίως όταν βάζω 1η από στάση, που κάποιες φορές σκάλωνε.

LefterisK
07-02-14, 11:09
σε Ε90 320i Ν46 που έχω και εγώ το ταμπελάκι ήταν MTF-LT3.
μόλις άλλαξα τις βαλβολίνες (στα 103.000χλμ) με RED LINE είδα μεγάλη διαφορά, κυρίως όταν βάζω 1η από στάση, που κάποιες φορές σκάλωνε.

το ιδιο θεμα εχω και εγω, αλλα εμενα ηταν απο οταν το πηρα δλδ στα 27κ χλμ...τωρα εχει γινει καπως χειροτερο χωρις να προβληματιζει ιδιαιτερα αλλα και χωρις να ειμαι χαιρομαι με το συγκεκριμενο ζητημα

LefterisK
07-02-14, 21:48
@driver M: συγγνωμη τωρα συνηδειτοποιησα οτι μου ειχες στειλει ποστ. βασικα ισως ειναι νωρις αλλα τρωει σκαλωμα ωρες ωρες στην 1η και ειπα να αλλαξω στο κιβωτιο μιας κ κακο δεν κανει (μονο στην τσεπη) . αλλα το διαφορικο θα περιμενει

@topmar: ναι σε ευχαριστω οντως MTF-LT3 εχω και εγω οποτε μαλλον θα παω για τα redline εκτος κι αν βρεθει κατι πιο οικονομικο αλλα γνωστης φιρμας τυπου castrol (δεν ξερω αν τα castrol ATF DEX III κανουν για τα κιβωτιο μας που ειναι αρκετα πιο οικονομικα)

LefterisK
08-02-14, 13:01
μολις ειδα οτι για την προδιαγραφη LT3 η red line συνιστα τα D6ATF :

http://www.redlineoil.com/news_article.aspx?id=13

συγγνωμη αν κουρασα με τα συνεχομενα ποστ μου

giorgosdam
09-02-14, 19:33
red line D6ATF έβαλα και εγώ

topmar
09-02-14, 22:20
@topmar: ναι σε ευχαριστω οντως MTF-LT3 εχω και εγω οποτε μαλλον θα παω για τα redline εκτος κι αν βρεθει κατι πιο οικονομικο αλλα γνωστης φιρμας τυπου castrol (δεν ξερω αν τα castrol ATF DEX III κανουν για τα κιβωτιο μας που ειναι αρκετα πιο οικονομικα)

Καλησπέρα,

υπάρχουν και της Castrol φυσικά για να βάλεις, που πληρούν τις προδιαγραφές της BMW, και δεν είσαι υποχρεωμένος να βάλεις μόνο τις RedLine.

1) Για το κιβώτιο ταχυτήτων (GS6-17BG/DG 6/1), μπορείς να βάλεις την CASTROL SYNTRANS B 75W (παίρνει 1,4 l).

2) Για το πίσω διαφορικό, μπορείς να βάλεις Castrol Syntrax Longlife 75W-90 (προδιαγραφή BMW) ή εάν θέλεις το top προϊόν, την Castrol Syntrax Longlife 75W-140 (χωρίς την ένδειξη LS) (παίρνει 0,8 l).

:cheers:

LefterisK
10-02-14, 14:34
Καλησπέρα,

υπάρχουν και της Castrol φυσικά για να βάλεις, που πληρούν τις προδιαγραφές της BMW, και δεν είσαι υποχρεωμένος να βάλεις μόνο τις RedLine.

1) Για το κιβώτιο ταχυτήτων (GS6-17BG/DG 6/1), μπορείς να βάλεις την CASTROL SYNTRANS B 75W (παίρνει 1,4 l).

2) Για το πίσω διαφορικό, μπορείς να βάλεις Castrol Syntrax Longlife 75W-90 (προδιαγραφή BMW) ή εάν θέλεις το top προϊόν, την Castrol Syntrax Longlife 75W-140 (χωρίς την ένδειξη LS) (παίρνει 0,8 l).

:cheers:

ευχαριστω να εισαι καλα! μιας κ ειναι το GS6-17BG θα κοιταξω να δω σε τι τιμες παιζει και το CASTROL SYNTRANS B 75W :clap:

topmar
24-02-14, 07:33
Καλημέρα,

στο δικό μου άλλαξα τα λάδια του κιβωτίου και του πίσω διαφορικού, προ εβδομάδος σε αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης.

Αυτά που βγήκαν είχαν ακόμα χρυσοκίτρινο χρώμα, το δε κόστος της αλλαγής 100€ (εργασία και γνήσια λάδια της BMW).

Διαφορά προς το παρόν δεν είδα καμμία:takecover.....

BMW Power
24-02-14, 08:25
Αυτό είναι το λογικό, να μην δεις καμία διαφορά. Όσοι βλέπουν διαφορά έχουν κάνει την αλλαγή πολύ αργά ή παθαίνουν το γνωστό placebo. Έπλυνα το μοτέρ το Σάββατο και από τότε ράβει!!!!

topmar
24-02-14, 08:33
Αυτό είναι το λογικό, να μην δεις καμία διαφορά. Όσοι βλέπουν διαφορά έχουν κάνει την αλλαγή πολύ αργά ή παθαίνουν το γνωστό placebo. ....

Είσαι ο 3ος που μου λέει το ίδιο πράγμα......και μάλλον έχετε δίκιο....:)

Τη μηχανή με νερό την έπλυνες (έριξες νερά) ή με βρεγμένο πανί μόνο??

BMW Power
24-02-14, 08:51
Πλάκα κάνω για το μοτέρ.

topmar
24-02-14, 08:52
Πλάκα κάνω για το μοτέρ.

Μετά το ποστάρισμα το αντελήφθην......δεν ήπια καφέ ακόμα...:icon_toil

LefterisK
25-02-14, 11:42
Αυτό είναι το λογικό, να μην δεις καμία διαφορά. Όσοι βλέπουν διαφορά έχουν κάνει την αλλαγή πολύ αργά ή παθαίνουν το γνωστό placebo. Έπλυνα το μοτέρ το Σάββατο και από τότε ράβει!!!!

mipos ennoeis oti kelaidaei kai kentaei???!!! ego to idio niotho otan kano detailing sto amaksi...kalo plusimo, meta pilos meta gualisma k telos keroma...to amaksi skizei tous aitheres!!! to placebo einai edo!!! :icon_kidr

Ego ypologizo na ta allakso telos tis epomenis bdomadas pou tha epistrepso, genika oi allages stis sxeseis tou dikou mou kibotiou exoun ginei ligo apaleytes. tha anafero apotelesmata opos kai na exei.


YG: zito syggnomi gia ta greeklish den exo ellinika gia liges meres. euxaristo

Driver M
25-02-14, 15:22
Καλημέρα,

στο δικό μου άλλαξα τα λάδια του κιβωτίου και του πίσω διαφορικού, προ εβδομάδος σε αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης.

Αυτά που βγήκαν είχαν ακόμα χρυσοκίτρινο χρώμα, το δε κόστος της αλλαγής 100€ (εργασία και γνήσια λάδια της BMW).

Διαφορά προς το παρόν δεν είδα καμμία:takecover.....

Στα ποσα χιλιαδες χλμ?

topmar
25-02-14, 20:11
Στα ποσα χιλιαδες χλμ?

Καλησπέρα,

είχε 80.500ΚΜ, η αλλαγή έγινε ως επιλογή για να πατσίσουμε ένα υπόλοιπο που είχα λαμβάνειν από αυτούς, δεν θα έπαιρνα χρήμα στο χέρι.....οπότε....

LefterisK
03-04-14, 20:19
τελικα αλλαξα τις βαλβολινες στο κιβωτιο. το χρωμα ηταν σχετικα καλο (χρυσο αλλα λιγο μαυρισμενο προφανως απο την χρηση). εβαλα τελικα τις red line D6 atf (αναφερομαι σχετικα με κοστος στην ενοτητα Συντηρηση)
ειδα μια καλυτερευση αλλα θα περιμενω να δω κ με κρυο καιρο (αν κρυωσει εδω που ειμαστε..)
επισης, αποφασισα να προχωρησω και σε αλλαγη βαλβολινων και στο πισω διαφορικο (αν και με το χρωμα των υγρων του κιβωτιου οπως τα ειδα, θα μπορουσα να μην ασχοληθω με αυτες του διαφορικου ανετα για καποια χλμ ακομα) το κερασακι στη τουρτα ειναι οτι το διαφορικο δεν εχει ταπα αδειασματος, εχει μονο μια ταπα :icon11: (τελικα το εννοει η bmw οτι δεν τις αλλαζεις..) οι βαλβολινες ηταν σε ακομα καλυτερη κατασταση (χρωματικα) απο αυτες του κιβωτιου.
ρουφηξαμε τις παλιες και πεταξαμε τις καινουριες Torco sgo gl-6 (πληρουν τις gl-5 και αυτος ειπε οτι ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει κ δεν θα χρειασθει να ασχοληθω ξανα)
χλμ 72.700

ΥΓ: ευχαριστω τον μαριο (topmar) που με βοηθησε στο να κοιταξω και εναλλακτικες λυσεις εστω κι αν δεν προχωρησα με αυτες