PDA

Επιστροφή στο Forum : ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΠΟ 4ΑΡΙ ΣΕ 5ΑΡΙ(ΣΑΣΜΑΝ)!!!


bmw_E21
13-11-05, 19:59
ΠΟΛΟΙ ΜΟΛΙΣ ΑΚΟΥΝΕ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΑΣΜΑΝ ΠΑΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ.ΓΙΑΥΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΝΑ 5ΑΡΙ ΣΑΣΜΑΝ ΣΕ Ε21,Ε12,2002 ΚΤΛ ΜΕ ΛΙΓΑ ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΜΕΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.
ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ:6(ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)Η ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΛΟΣ.
ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ:
1.ΣΑΣΜΑΝ 5ΑΡΙ ----ΚΟΣΤΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 200Ε
2.ΑΝΤΙΣΤΙΧΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΓΙΑ 5ΑΡΙ----ΠΕΡΙΠΟΥ 100Ε
3.ΣΕΤ ΔΙΣΚΟΠΛΑΤΩ-ΡΟΥΛΕΜΑΝ(ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙΡΟ)
-------ΚΟΣΤΟΣ 130Ε
4.ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ-ΒΑΣΗ ΣΑΣΜΑΝ(ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ,ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ)----ΠΕΡΙΠΟΥ 40Ε
ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΒΙΕ ΤΟΥ.
5.ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΤΣΙΓΑΡΑ!
ΕΡΓΑΛΕΙΑ:
1.ΓΡΥΛΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΣΕ ΥΨΟΣ 50 ΠΟΝΤΟΥΣΠΕΡΙΠΟΥ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ(ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΑΝΙΣΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ.ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ)
2.ΚΛΕΙΔΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ-ΓΕΡΜΑΝΟΠΟΛΥΓΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΡΥΔΑΚΙΑ,ΑΛΛΕΝ,ΚΑΤΣΑΒΙΔΙΑ ΚΤΛ
3.4 ΤΡΙΠΟΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ.ΕΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΣΙΜΕΝΤΟΛΙΘΟΙ Η ΤΟΥΒΛΑ Η ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΤΙΒΑΡΟ ΤΕΛΩΣ ΠΑΝΤΩΝ
5.ΣΥΡΙΓΚΑ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΒΑΛΒΟΛΙΝΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ...........
ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΙΑ.ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΤΟ ΓΡΥΛΟ ΣΕ ΚΑΠΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΠΩΣ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.ΠΟΤΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΤΟΥ ΣΑΣΙ.ΟΠΟΤΕ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΤΗΡΙΓΜΑ.ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΡΙΠΟΔΑ ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΣΤΗΣΕΤΕ.ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΑΘΕΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΛΕΥΡΙΚΕΣ,ΩΣΤΕ ΑΝ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΛΑΚΩΣΕΙ.ΕΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΗΡΙΓΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΣΤΙΒΑΡΑ ΣΗΜΕΙΑ,ΟΧΙ ΣΤΗ ΛΑΜΑΡΙΝΑ!
ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΤΟΣΟ ΩΣΤΕ ΑΝΑΤΑ ΝΑ ΧΩΡΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ.
ΑΦΟΥ ΤΟ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΕΡΓΑΣΙΑ.
ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΜΟΛΟ ΤΟΥ ΛΕΒΙΕ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΝΕΚΡΑ.ΛΥΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ.
ΑΠΟ ΚΑΤΩ:
ΛΥΝΟΥΜΕ ΤΙΣ 4 ΒΙΔΕΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ.ΟΤΙ ΒΙΔΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΗ ΒΓΑΛΑΜΕ.
ΛΥΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ 4 ΒΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ.ΛΥΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟ ΜΑΖΙ ΤΟ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ.
ΛΥΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΒΙΔΕΣ ΤΗΣ ΤΡΟΜΠΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΕΜΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΤΟΥ.
ΛΥΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΒΙΔΕΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΙΖΑ.(ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΣ).ΜΟΛΙΣ ΤΙΣ ΛΥΣΟΥΜΕ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΜΟΝΟ ΜΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΙΔΩΜΕΝΗ ΜΟΝΟ3-4 ΣΤΡΟΦΕΣΑΛΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΙΜΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΑ ΠΟΝΤΟ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ!ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ "ΟΥΡΑ" ΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΠΟΥ ΟΛΗ ΜΑΖΙ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΩΝΕΤΑΙ ΜΕ 2 ΒΙΔΕΣ ΣΤΟ ΣΑΣΙ.ΤΙΣ ΛΥΝΟΥΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΕΛΕΙΩΣ!ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΦΙΣΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΕΝ.
ΕΔΩ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ.ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΠΟΛΥ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΝΑΜΕ ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΞΕΚΟΥΜΠΩΣΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ.
ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΗ ΒΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΑΦΗΣΕΙ.
ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΞΕΒΙΔΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ 2ΒΔΕΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ.
ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΕΡΑ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΒΑΜΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ.ΠΡΟΣΟΧΗ.ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΧΤΥΠΗΣΕΙ!ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΒΑΜΕ ΕΞΩ!
ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΔΙΣΚΟ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΕΤΑΙ.
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΟΛΑΝ ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.ΕΧΕΙ 6 13ΑΡΕΣ ΒΙΔΕΣ.ΤΙΣ ΛΥΝΟΥΜΕ ΣΤΑΥΡΩΤΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΥΡΝΑΝΕ ΟΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ.ΤΙΣ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ.ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΤΣΑΒΙΔΙΟΥ ΞΕΚΟΥΜΠΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΛΑΝ(ΜΑΖΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΣΚΟΣ.)
ΕΔΩ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΨΟΥΜΕ ΠΙΑ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΚΟΙΤΑ ΣΤΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΠΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΤΩ!
ΒΓΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΝΑΒΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ!!!
ΚΑΘΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΛΕΙΜΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ 5ΑΡΙ ΠΛΕΟΝ ΣΑΣΜΑΝ ΜΑΣ!ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ.ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΤ ΔΙΣΚΟΠΛΑΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΛΛΟ.ΕΥΚΟΛΟ ΑΥΤΟ Ε?
ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΕΤ ΔΙΣΚΟΠΛΑΤΩ.ΑΚΟΥΜΠΑΜΕ ΤΟ ΔΙΣΚΟ ΣΤΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΑΤΩ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥ.ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΒΙΔΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΞΑΝΑΒΙΔΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΙΓΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΙΔΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ.ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ!
Ο ΔΙΣΚΟΣ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ. ΜΕ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΕΝΤΡΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΒΟΛΑΝ.ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΤΙ ΚΩΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΔΕΝ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΕΝΤΡΑΡΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ.ΒΡΕΣ ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΠΕΡΙΕΡΓΗ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ,ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΕΝΤΡΑΡΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΘΑ ΦΑΣ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΚΕΤΟ!
ΜΌΛΙΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΣΩΣΤΑ,ΣΦΙΞΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΒΙΔΕΣ,ΒΓΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ,ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΚΑΠΝΙΣΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ!ΕΛΕΝΞΕ ΑΝ ΤΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΕΚΕΙΝΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.ΑΝ ΟΧΙ ΒΑΛΤΟ(ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ.
ΣΠΡΩΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ TO ΠΗΓΑΙΝOYME ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.
ΕΔΩ ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ.
ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ(ΘΕΛΕΙ ΔΥΝΑΜΗ)ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΜΕ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΕΞΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.ΕΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΠΑΤΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΕΔΩ ΘΑ ΦΑΝΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.
ΕΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΠΑΤΑΤΑ ΜΗ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ.ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΙ ΞΑΝΑΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ.
ΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ.
ΜΟΛΙΣ ΚΟΥΜΠΩΣΕΙ ΣΠΡΩΧΤΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΜΙΑ ΒΙΔΑ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΑΕΙ.
ΠΡΟΣΟΧΗ.ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΜΟΛΙΣ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΤΕΚΑΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ.ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ!ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΨΙΛΟΣΤΡΑΒΩΣΕΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ!ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΜΟΛΙΣ ΒΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΒΙΔΑ.ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΒΑΣΗ ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΙ ΒΙΔΩΣΕ ΤΗ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ,ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΣΗ.ΜΗΝ ΤΗΝ ΣΦΙΞΕΙΣ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ. ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΛΕΒΙΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟΘΕΤΙΥΜΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΦΙΓΚΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΒΙΔΕΣ ΤΟΥ.ΜΟΛΙΣ Ο ΛΕΒΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ,ΤΟΤΕ ΒΙΔΩΝΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΗ ΒΑΣΗ.
ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΥΣΙΜΑΤΟΣ
1.ΒΙΔΕΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ
2.ΤΡΟΜΠΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ
ΕΔΩ ΑΝΕΒΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΑΤΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.ΕΑΝ ΤΥΧΟΝ (ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ)ΔΕΝ ΠΑΤΙΕΤΑΙ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ,ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΤΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ Η ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.ΞΑΝΑ ΑΠ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!
ΕΠΙΣΗΣ ΤΣΕΚΑΡΕ ΑΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ.
ΑΝ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ.
3.ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ
4.ΣΦΙΞΙΜΟ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ
5.ΣΦΙΞΙΜΟ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ.
6.ΦΙΣΑΚΙ ΟΠΙΣΘΕΝ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΙ ΒΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΝΩΝΟΥΝ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΕΣ.ΠΕΤΑΞΟΥ ΜΕΧΡΙ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΜΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΕΙΔΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΚΟΝΤΥΤΕΡΕΣ.ΚΟΣΤΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 5ΕΥΡΩ(ΤΟ ΠΟΛΥ)
ΤΩΡΑ ΞΕΒΙΔΩΣΕ ΤΙΣ ΤΑΠΕΣ ΤΩΝ ΛΑΔΙΩΝ.ΣΤΡΚΓΙΞΕ ΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ.ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΤΑΠΑ.ΒΑΛΕ ΒΑΛΒΟΛΙΝΗ ΣΤΗ ΣΥΡΙΓΓΑ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΤΟΥ ΕΝΕΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΤΑΠΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΧΕΙΛΙΣΕΙ.ΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΤΑΠΑ ΚΑΙ ΣΦΙΧΤΕΣ ΚΑΛΑ.
ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ!ΠΡΙΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΙΠΛΟΤΣΕΚΑΡΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΦΙΓΜΕΝΑ!
ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ!
ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΨΕΙΣ ΣΕ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ
1.ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΑΤΑΤΑ ΣΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΠΑΤΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ-ΚΕΝΤΡΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙΣ.
2.ΜΟΛΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ!ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!

ΑΜΑ ΟΛΑ ΒΓΟΥΝ ΟΚ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚΕ ΝΑ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΙΣ....!

Υ.Γ.ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΝΑ ΛΥΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΝΤΙΖΑ ΤΟΥ ΚΟΝΤΕΡ.ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ ΜΕ ΕΝΑ 8ΑΡΑΚΙ.

Geo_3D
14-11-05, 01:48
Μπραβο ρε αδερφε.Πολυ ενδιαφερον post.

Xeno-318is
14-11-05, 03:25
Εκτος του ενδιαφεροντος...Χαρας στο κουραγιο σου για το κατεβατο...
Να μην ξεχασουμε και τους απαρετητους καφεδες που χρειαζοντε μαζι με τα υπολοιπα εργαλεια...Γιατι συνεργειο χωρις καφε...Δε παλεβεται!!!
Και παλι μπραβο ρε φιλε για την ορεξη και το μερακι σου...!!Θα μας φανε τα νιατα αυτα τα κ**αμαξα!!!

DRIFTER
14-11-05, 07:46
Ωραιιοοοςςςς

bmw_E21
14-11-05, 08:27
thanks παιδια.ερχονται κιαλλα.εχετε κεντρικο κλειδωμα?ερχεταιιιιι.....

DRIFTER
14-11-05, 09:25
Έχουμε άλλα έχουμε και πρόβλημα με τη μία πόρτα...τη πίσω

Black5
14-11-05, 10:14
Πολύ ωραίο το ποστ. (να ήταν και με μικρά γράμματα....?)

Fad3In
14-11-05, 12:35
ΩΡΑΙΟΣ!!!
Το πιστευεις οτι σε Ε30 1985 Μ10 L-Letronik εχω 4ταχυτο; :pth: :banghead:
Και θεομακρο 3,64 απλο διαφορικο να προσθεσω! :party:
Ν.

bmw_E21
14-11-05, 15:15
ΝΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ 5ΑΡΙ!ΘΑ ΔΕΙΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ! ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΛΕΓΕΤΑΙ
K-JETRONIC!

Fad3In
14-11-05, 16:07
ΝΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ 5ΑΡΙ!ΘΑ ΔΕΙΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ! ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΛΕΓΕΤΑΙ
K-JETRONIC!

Δεν νομιζω να κανει και τοση διαφορα...:nixweiss:
Εχει πανω κατω την ιδια κλιμακωση με 5η overdrive!
Και οχι,ο κινητηρας Μ10 των Ε30 ειχε injection L-Jet,
σε αντιθεση με τα Ε21 που ειχαν τυπου Κ-Jet! ;)
N.

bmw_E21
14-11-05, 16:34
τι να σου πω φιλε...εγω εβαλα 5αρι και βρηκα την υγεια μου!(και η τσεπη μου μαζι)