PDA

Επιστροφή στο Forum : Καταργηση του Ανεμιστηρα?


spou_e36
09-11-11, 18:19
Ψαχνοντας πληροφοριες και διαφορα για το τριανταεξαρη μου επεσα πανω σε αυτο το site και απο οτι καταλαβα λιγο πολυ μας εξηγει πως και γιατι να καταργησουμε το υδραργιρικο με το βεντηλατερ του μοτερ απο οτι καταλαβα αλλα αυτο δεν θα ειχε καταστροφικες συνεπιοιες? Και επιδη δεν πολυκαταλαβα για αυτο και πηρα το θαρρος να απευθυνω το λογο σε εσας για να μου πει καποιος ποιο πεποιραμενος τι λεει ο ποιητης ...

http://www.understeer.com/fanclutchmod.shtml

E36 RULES!!
09-11-11, 19:35
Χμ...

Η αληθεια ειναι, οτι το καλοκαιρι που μας περασε 3 φορες ακουσα το βεντιλατερ. Και τις 3 ειχα παρκαρει (σβηστο, αλλα ζεστο) για κανα μισαωρο κατω απο τον ηλιο και οταν το ξαναεβαλα μπροστα δουλευε στη μεγαλη ''σκαλα'' (αν θεωρειται σκαλα στα δικα μας βεντιλατερ που γυριζουν μονιμα). Μετα απο 2 λεπτα που κινηθικε το αμαξι, γυριζε αργα παλι! (ΥΓ: Παλια, με το μικρο, μαμα ψυγειο των 316 χωρις a/c και τον μαμα θερμοστατη ακουγοταν ΟΛΗ την ωρα αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα :D)

Παρ'ολα αυτα ΔΕΝ θα το εκανα! Αν θες να το καταργησεις καλυτερα βαλε ενα ηλεκτρικο βεντιλατερ να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο!

spou_e36
09-11-11, 19:38
Δλδ αυτο καλα το καταλαβα καταργηση ... Και αληθεια 8α εχει διαφορα? ηλεκτρικο βεντιλατερ φορουσαν τα μεταγενεστερα αρα μπορουν να βρεθουν και οεμ ανταλακτικα ...το θεμα ειναι αν αξιζει

E36 RULES!!
09-11-11, 19:46
Δεν θα εχεις ό.τι απωλειες εχεις τωρα με τη βλακεια να περιστρεφεται γυρω-γυρω ολη την ωρα :D

To θεμα ειναι οτι μετα μπορει να καει μια ασφαλεια και να σταματισει να γυρναει το ηλεκτρικό..

paganis
09-11-11, 20:00
το καλοκαιρι ...παραλιγο να καψω φλαντζα .,,,,απο χαλασμενη ασφαλεια ! καηκε η ασφαλεια και σε λιγη κινηση....η θερμοκρασια χτυπησε κοκκινα! ασε τα βεντιλατερ....να κανουν την δουλεια που προοριζονται,,,αν θες παραπανω δυναμη,,,βρες την με αλλο τροπο,,

rapid_fast
09-11-11, 20:20
Ψαχνοντας πληροφοριες και διαφορα για το τριανταεξαρη μου επεσα πανω σε αυτο το site και απο οτι καταλαβα λιγο πολυ μας εξηγει πως και γιατι να καταργησουμε το υδραργιρικο με το βεντηλατερ του μοτερ απο οτι καταλαβα αλλα αυτο δεν θα ειχε καταστροφικες συνεπιοιες? Και επιδη δεν πολυκαταλαβα για αυτο και πηρα το θαρρος να απευθυνω το λογο σε εσας για να μου πει καποιος ποιο πεποιραμενος τι λεει ο ποιητης ...

http://www.understeer.com/fanclutchmod.shtml

Αν και το υδραργυρικό σου κόβει κάποιο ποσοστό ιπποδύναμης,
δεν υπάρχει ασφαλέστερο σύστημα, που να διασφαλίζει ακόμα και σε βλάβη, την ψύξη του
κινητήρα..
Την θεωρώ σαν μία απο τις περισσότερο άστοχες μετατροπές όλων των εποχών..

Dimitris ///M
10-11-11, 02:02
Επειδή τα πράγματα είναι απλά, το βεντιλατέρ χρησιμευει μόνο όταν είσαι κολλημένος στην κίνηση ή κινήσαι πολύ αργά. Όταν το αμάξι ρολάρει κανονικά τότε σταματάει να λειτουργεί λόγο οτι το ψυγείο το κρυώνει ο αέρας απο μπροστά.

Αν το καταργήσεις καθαρά για θέμα ιπποδύναμης ενώ έχεις όλα τα άλλα στο μοτέρ σου και έχει μείνει αυτό τότε ναι κάντο, αν εγκατασταθεί προσεκτικά δεν θα έχεις πρόβλημα ούτε ασφάλειες θα καούνε ούτε τίποτα. Δηλαδή τα αυτοκίνητα με ηλεκτρικά βεντιλατέρ πως δεν καίνε ασφάλειες?
Αν το βεντιλατέρ λειτουργεί με 15Α και εμείς του έχουμε 15Α ασφάλεια θα στην κάψει με μαθηματική ακρίβεια, η ασφάλεια ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ παρα μόνο το καλώδιο να μην γίνει βραχυκύκλωμα και λιώσει και γίνεις πυροτέχνημα!

Συνεπώς φίλε μου τα ίδια είναι ή υδράργυρος ή ηλεκτρικό, διαλέγεις και παίρνεις.


Υ.γ. Rapid όχι και σε οποιαδήποτε βλάβη, άν σου κολλήσει κανας θερμοστάτης κλειστός δεν θα φταίει το βεντιλατέρ που σε σύστημα ψύξης ή κολλάρο θα έχει κοπεί/λυθεί, ή θερμοστάτης θα έχει κολλήσει ή βεντιλατέρ θα έχει σταματήσει.

Και πάλι αν έχεις ηλεκτρικό βεντιλατέρ και σου σταματήσει, πες οτι σου κάηκε βρε αδερφέ υπάρχει λύση, ένα 10αράκι γερμανοπολύγωνο, λύνεις το καβούκι του θερμοστάτη, τον βάζεις πίσω στο πορτμπαγκάζ, βιδώνεις το καβούκι και έφυγες. Και άμα ανεβεί η θερμοκρασία σφύρα μου κλέφτικα, καθώς ως γνωστόν ο θερμοστάτης είναι μεν για να κρατάει τον κινητήρα σε επιθυμητή θερμοκρασία για να γίνεται σωστή καύση αλλά είναι και για το καλοριφέρ τον χειμώνα.... ;)

rapid_fast
10-11-11, 06:44
Για να μη λέω εγώ ότι ναναι..
Ρωτήστε σε ένα συνεργείο, πόσες τριάρες έχουν αλλάξει ηλεκτρονική πλακέτα
στο βεντιλατέρ, επειδή όπλιζε μόνο η μεγάλη σκάλα, ή επειδή δεν όπλιζε καθόλου...

ziaba
10-11-11, 10:14
εάν φοβάσαι ότι θα καεί η ασφάλεια η γίνει τπτ κ θα μείνεις απο βεντιλατέρ μπαξε 2 πιο μικρά που θα δουλεύουν ταυτόχρονα με ξεχωριστές ασφάλειες κυκλοφορούν πολλα kitακια στ ebay διαλέγεις κ παίρνεις

Dimpas
10-11-11, 17:01
Άποψη:

Βεντιλατέρ SPAL με στραφές λεπίδες
Φούσκα βεντιλατέρ με ευρος ανάλογο του θερμοστάτη
Χοντρά καλώδια, καλές συνδέσεις, ΕΠΩΝΥΜΟΙ Heavy duty ρελέδες
Ασφάλειες

Προαιρετικά αισθητήρα στάθμης ψυκτικού υγρού να ανάβει λαμπάκι-Buzzer αν πέσουν τα νερά κάτω απο ένα όριο και αν η φούσκα είναι διπλή μπορείς να φτιάξεις λαμπάκι να ανάβει όταν η θερμοκρασία υπερβαίνει κάποιο όριο ( της φούσκας) .

Βέβαια αν θέλεις να το τραβήξεις , η Spal βγάζει απίστευτα κιτ ελέγχου βεντιλατέρ που 1000% θα καλύψουν τις ανάγκες σου !

Τα βεντιλατέρ χρειάζονται όταν δεν υπάρχει φυσική ροή αέρα στο ψυγείο ! Για αυτό τον λόγο υπάρχουν !
Και πότε δεν υπάρχει ??? Όταν είμαστε κολλημένοι στην κίνηση , όταν κάνουμε μανούβρες για παρκάρισμα κτλ !
Σε αυτές τις περιπτώσεις , ο κινητήρας είναι σε χαμηλές στροφές και δεν γυρνάει γρήγορα !
Εκεί ένα ηλεκτρικό βεντιλατέρ , ( αν το τραβήξουμε , με ελεγχόμενες στροφές ) είναι ποιο αποτελεσματικό από ένα μηχανικό !
Τώρα αν ο μηχανικός μηχανισμός της BMW ( υδραργυρικό ) περιέχει γρανάζια και τις 1500 Rpm τις κάνει στο βεντιλατέρ 4000 , αυτό δεν το ξέρω !

E36 RULES!!
10-11-11, 17:18
Μαζι σου, αλλα οι λυσεις αυτες θεωρω οτι απευθυνονται σε συγκεκριμενα ατομα, με συγκεκριμενο τροπο οδηγησης. (Χωρις να βγαζω την ουρα μου απ'εξω)

Σε ενα πολιτικο αμαξι με ψιλονορμαλ χρηση ολα αυτα κατα τη γνωμη μου ειναι ανουσια.

Δεν το ξερω το παιδι, γι'αυτο κοιταμε πρωτα ΤΙ χρηση θελει ο αλλος, και μετα προτεινουμε λυσεις. Το να βαζουμε ο.τι πιο επωνυμο, ακριβο και ψαγμενο κυκλοφορει, χωρις πραγματικα να χρειαζεται, εγώ δεν θα το προτεινα.

Μην γινουμε σαν τα Hellaflush boys..

ΥΓ: Τονισα τις περιπτωσεις που ΔΕΝ χρειαζεται κατι.. Σε καμμια περιπτωση δεν λεω οτι αυτα που προτεινες ΔΕΝ ειναι χρησιμα, αλλα οχι παντα και οχι για ολους.

Stunt Mike
10-11-11, 20:35
Σε μια χωρα που 9/12 μηνες εχει πανω απο 25c,3-4 μηνες σκαλωνει πανω απ'τους 30c και η κινηση μπορει να σου τυχει οποιαδηποτε ωρα και στιγμη,ακομη και στις 05:00 τα ξημερωματα,το θεωρω απιστευτη ηλιθια μοντα να καταργησεις το υδραργυρικο χωρις να το κανεις εστω ηλεκτρικο!Αντε βαρια βαρια και χειροκινητο με διακοπτακι.....Εκτος αν το προοριζεις μονο για το Dragster τ'αμαξι σου και σου λειπουν τα 5-6hp για να κανεις πανελληνιο ρεκορ!

Dimitris ///M
10-11-11, 21:48
Εμένα πχ με χαλάει ο ήχος του μαμά βεντιλατέρ, ο υδράργυρος το πως ακριβώς λειτουργεί δεν το ανέφερε κανείς σας....

Μόλις ο υδράργυρος φτάσει σε μια συγκεκριμένη θερμοκρασία "κομπλάρει" το γρανάζι και γυρίζει με όσες στροφές γυρίζει ο κινητήρας.
Όταν ο υδράργυρος δεν έχει κομπλάρει την φτερωτή τότε δεν πας να γυρνάς το μοτέρ στον κόφτη? Και με το χέρι που λέει ο λόγος την σταματάς ;)