PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW M3 CSL ή 1Μ


konoss
14-11-11, 02:38
Καλησπερα ονομαζομαι Κωνσταντινος Παπαναγιωτου και φοιτω ως Μηχ. Μηχανικος . Εδω και αρκετο καιρο εχω " ερωτευθει " την M3 csl και τελικα μαλλον οδευω προς αγορα αυτης . Ομως απο κοντα δεν εχω καταφερει ποτε να την δω . Τελευταια οδηγησα την 1Μ ( την λευκη που ηρθε για τον Ελληνικο Τυπο απο BMW Hellas ) και πλεον ειμαι σε διλλημα.... . Μαλλον δεν επρεπε να κανω κατι τετοιο . Για αυτο θα ηθελα να ρωτησω με ολο το σεβασμο , αν υπαρχει καποιο μελλος στην Αθηνα Η' εντος Ελλαδας που να διαθετει μια , και αν θα μπορουσα να τη δω απο κοντα ακομη και σταματημενη - σβηστη .

Ευχαριστω εκ των προτερων για τον χρονο σας και ελπιζω να μη φερνω κανενα σε δυσκολη θεση .

Veldrin
14-11-11, 04:02
Καλησπερα ονομαζομαι Κωνσταντινος Παπαναγιωτου και φοιτω ως Μηχ. Μηχανικος . Εδω και αρκετο καιρο εχω " ερωτευθει " την M3 csl και τελικα μαλλον οδευω προς αγορα αυτης . Ομως απο κοντα δεν εχω καταφερει ποτε να την δω . Τελευταια οδηγησα την 1Μ ( την λευκη που ηρθε για τον Ελληνικο Τυπο απο BMW Hellas ) και πλεον ειμαι σε διλλημα.... . Μαλλον δεν επρεπε να κανω κατι τετοιο . Για αυτο θα ηθελα να ρωτησω με ολο το σεβασμο , αν υπαρχει καποιο μελλος στην Αθηνα Η' εντος Ελλαδας που να διαθετει μια , και αν θα μπορουσα να τη δω απο κοντα ακομη και σταματημενη - σβηστη .

Ευχαριστω εκ των προτερων για τον χρονο σας και ελπιζω να μη φερνω κανενα σε δυσκολη θεση .

1. Αχ και να χα κι εγώ τέτοια διλήμματα.

2. Μην αφήνεις ονοματεπώνυμα σε φόρουμ κάνοντας τέτοιες ερωτήσεις, είναι πονηροί οι καιροί, ποτέ δε ξέρεις τι γίνεται.

crazy_beaver
14-11-11, 10:53
Αυτά είναι διλήμματα μελλοντικέ συνάδελφε! Δυστυχώς δεν έχω Μ3 για να σου δείξω αλλά αυτό που έχω να πω είναι ότι τα αυτοκίνητα που προσπαθείς να συγκρίσεις έχουν τελείως διαφορετική φιλοσοφία! κατά την γνώμη μου αν ψαχτείς εσύ εσωτερικά για το τί θέλεις θα πάρεις την απάντηση μόνος σου!

Vassilis E46 Cabrio
14-11-11, 11:47
Καλησπερα ονομαζομαι Κωνσταντινος Παπαναγιωτου και φοιτω ως Μηχ. Μηχανικος . Εδω και αρκετο καιρο εχω " ερωτευθει " την M3 csl και τελικα μαλλον οδευω προς αγορα αυτης . Ομως απο κοντα δεν εχω καταφερει ποτε να την δω . Τελευταια οδηγησα την 1Μ ( την λευκη που ηρθε για τον Ελληνικο Τυπο απο BMW Hellas ) και πλεον ειμαι σε διλλημα.... . Μαλλον δεν επρεπε να κανω κατι τετοιο . Για αυτο θα ηθελα να ρωτησω με ολο το σεβασμο , αν υπαρχει καποιο μελλος στην Αθηνα Η' εντος Ελλαδας που να διαθετει μια , και αν θα μπορουσα να τη δω απο κοντα ακομη και σταματημενη - σβηστη .

Ευχαριστω εκ των προτερων για τον χρονο σας και ελπιζω να μη φερνω κανενα σε δυσκολη θεση .

Καλημέρα Κωνσταντίνε,τελικά λεφτά υπάρχουν....αλλά δεν τα έχω εγώ...:whip:

chief
14-11-11, 14:45
@ konoss
Κανονικα δεν επρεπε να σου απαντησω γιατι (και χωρίς να θελω να σε προσβάλω) οταν ημουν και εγω φοιτητης ειχα ερωτευτει και "αγοράσει" πολλα αμαξια μεσα στο μυαλό μου.

Τωρα ως προς που αποσκοπει η συγκριση και το διλλημα που εχεις μεταξυ των δυο αμαξιων, ειλικρινα δεν μπορω να καταλάβω αφου ειναι διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκινητα.

Ομως, επειδη απ οτι οπως λες εχεις την οικονομικη δυνατότητα για την αγορα του CSL ή και του 1M, σιγουρα θα εχεις και την οικονομικη δυνατοτητα να αγορασεις ενα αεροπορικό εισητηριο για Κυπρο.
Να ερθεις για 2-3 ωρες, να σε πάω βόλτα με το αμαξι και ισως σου το δωσω και να το οδηγησεις.
Αμα ειναι και Σαββατοκυριακό με κανονισμενο track day, ισως να το δεις τι κανει και σε πιστα.

Dim77
14-11-11, 15:02
Αν έχεις πράγματι την δυνατότητα αγοράς και συντήρησης και ταυτόχρονα των παγίων εξόδων τουτέστιν 1100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, άλλα τόσα τουλάχιστον (αν είσαι και στην κατηγορία των νέων οδηγών αρκετά παραπάνω) για ασφάλεια και 1300 ευρώ (χοντρικά) εισφορά για τον επόμενο δεκέμβριο (σιγά μη τη βγάλουν), καλό είναι να πάς σε μια αντιπροσωπεία και να παραγγείλεις ένα καινούριο 1M κουπέ.
Αν έχουν και κανένα σε στόκ θα κάνουν και τούμπες.

Το να δείς ένα CSL απλά από κοντά αν έχεις δει M3 με το πορτ μπαγκάζ CSL δεν έχει νόημα (πλην των καθισμάτων που είναι περίπου σαν τα Recaro Pole Position.

Στην οδήγηση φυσικά είναι πολύ ανώτερο από απλό M3 Ε46 (και το SMG του CSL είναι ρυθμισμένο λίγο διαφορετικά).

Άνθρωπος που έχει την άνεση των 4000 ευρώ το χρόνο μόνο για τέλη κλπ πάγια...που έχουν ''φορέσει'' στους κατόχους 3λιτρων+ άνω, δεν αξίζει να παιδεύεται και να ψάχνει μεταχειρισμένα αυτοκίνητα...πήγαινε πάρε ένα καινούριο.
Γιατί στην περίπτωση τέτοιων οχημάτων (σαν το Μ3) ένα μεταχειρισμένο με ελλιπή (ας το πώ ευγενικά) συντήρηση μπορεί να κοστίσει θεαματικά σε χρήμα και ψυχική ηρεμία.

Μην ξεχνάμε και την άνεση στην κατανάλωση....13λίτρα/100km πάνω κάτω...γιατί αν είναι να πάρεις 350 ps αμάξι για να οδηγείς οικονομικά και να μην κάψει...άστο.

konoss
14-11-11, 17:08
Καταρχας σας ευχαριστω για το ενδιαφερον που δειξατε , γιατι πιστευα πως ειναι μια " περιεργη " ερωτηση ως πρωτο ποστ και μαλλον θα με περνατε απο τα μουτρα . Και παλι σας ευχαριστω .

Τωρα το γνωριζω οτι αμεσα δεν συγκρινονται αυτα τα 2 αυτοκινητα τοσο σε εμφανιση ( το οποιο ειναι κατι που μπορω να διαπιστωσω ) οσο και σε οδικη συμπεριφορα το οποιο απο εικονες και βιντεο δεν γινετε . Ειμαι και εγω της αποψης οτι καλητερα ενα καινουργιο αυτοκινητο , ομως επειδη δεν το θελω για να το δειχνω αλλα για να τρεχω σε πιστα , πιστευω ( προσωπικη γνωμη τα οσα εκφερω ) οτι και ο προηγουμενος ιδιοκτητης πανω κατω τα ιδια θα εκανε . Αρα ειμαι οσο το δυνατον υποψιασμενος για τυχον προβληματα .

Τελος , αν ο Chief οντως το εννοει σοβαρα και οχι μεταξυ σοβαρου και αστειου , φυσικα και θα ηθελα να ερθω και να το δω απο κοντα , και φυσικα χωρις να εχω ουτε την απαιτηση αλλα ουτε την προσδοκια να το οδηγισω , γιατι θα ηταν κατι που θα με εφερνε σε δυσκολη θεση και φανταζομαι , πολυ περισσοτερο και εσενα .

chief
14-11-11, 18:22
Αυτα που εγραψα τα εννοω .
Οποτε θες βγαλε ενα εισητηριο να ερθεις μεσημερι και να φυγεις απογευμα.
Οταν θα εισαι ετοιμος στειλε πμ με το τηλεφωνό σου να συνενοηθουμε.

oldcarskickass
14-11-11, 18:27
Ρε παιδιά το λέει και η λέξη. Ένα... Εμ;;;

Απέναντι ΣΤΟ ΚΤΗΝΟΣ δεν πρέπει να υπάρχει δίλημμα, και από την στιγμή που δεν το πληρώνω εγώ ας πάρει ακόμα ένας Έλληνας ένα CSL. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ και δεν θα με πάρεις σοβαρά στην απόφασή σου, δλδ αν θες να πράξεις αντικειμενικά σε αυτό το μπουρδέλο το κράτος/έθνος η σωστή απάντηση είναι του Dim77, απλά έπρεπε να το πω. Καλό το 1 αλλά...

Είναι Ε46 θα μου πεις, και τα Ε46 σπάνε χαλάνε και δεν πάνε, αλλά είναι και CSL.

Veldrin
14-11-11, 19:09
Να την πώ την αμαρτία μου πάντως, άν είχα τέτοια διλλήματα θα χτυπούσα χωρίς δεύτερη σκέψη το 1Μ.

+ Νεότερο
+ Πανέμορφο (υποκειμενικό κριτήριο)

Δεν είναι ατμόσφαιρα αλλα τι να κάνουμε ! Εγώ θα το πάρω. Κρατήστε μου 5 τέτοια εκεί στο Σπανό ! :D

konoss
14-11-11, 19:14
Αφου Chief το εννοεις , καταρχας σε ευχαριστω για την προσκληση .
Φυσικα και θα ερθω σε επαφη μαζι σου για τα περαιτερω ! Ομως για ημερομηνια κλπ θα ξερω μεσα στην βδομαδα ( το ταξιδι για αρχες Η ' μεσα Δεκεμβρη υπολογιζω ) και φυσικα να εξυπηρετει και εσενα πανω απ' ολα . ( νωριτερα δεν νομιζω επειδη μεχρι τελη Νοεμβρη εχω εξεταστικη )

paganis
14-11-11, 19:25
αν καταφερεις να βρεις ενα γνησιο csl..σε καλη κατασταση...εφοσον το θελεις κυριως για πιστα, χωρισ σκεψη αγορασε το! δεν ξερω αν το 1Μ...ειναι καλυτερο εξαλλου δεν θα με απασχολουσε ,στα λεφτα του αγοραζω 2 ισως και 3 csl και εχω ενα αμαξι θρυλο...με απιστευτη αισθηση...και επιπλεον συλλεκτικη αξια!

EVERGET
14-11-11, 19:27
Καλωσήρθες!

Πες μας τι αμάξι οδηγάς τώρα ώστε να δούμε τι είναι καλύτερο σαν συνέχεια.

spou_e36
14-11-11, 20:12
αν καταφερεις να βρεις ενα γνησιο csl..σε καλη κατασταση...εφοσον το θελεις κυριως για πιστα, χωρισ σκεψη αγορασε το! δεν ξερω αν το 1Μ...ειναι καλυτερο εξαλλου δεν θα με απασχολουσε ,στα λεφτα του αγοραζω 2 ισως και 3 csl και εχω ενα αμαξι θρυλο...με απιστευτη αισθηση...και επιπλεον συλλεκτικη αξια!

Σωστος ο παιχτης !!! Και αμα εισαι και "σωστος" στην χρηση του γινετε σιγουρα μια συλλεκτικη και πανεμορφη bmw ...αρκει να ειναι γνησια!

InsaneDriver
14-11-11, 22:50
Αν έχεις γκαράζ και θες να ασχολείσαι με πιστάκια σχετικά συχνά(τουλάχιστον 5-6 φορές τον χρόνο) πάρε Csl γιατί φτιάχτηκε για αυτό, είναι συλλεκτικό και είναι φονέας γιγάντων στα χρονόμετρα.
Αν θες overall χρήση πάρε 1Μ που είναι σίγουρα τρομερό αυτοκίνητο και θέλει λιγότερες υποχωρήσεις σε σχέση με την CSL.

Driver M
14-11-11, 23:45
Mην ξεχνάμε πως ένα csl είναι και αισθητά φτηνότερο από ένα 1Μ, οπότε με βάση τα οικονομικά δεδομένα συμφέρει το πρώτο.
Παράλληλα, το csl είναι σίγουρα πιο καθαρόαιμο οδηγικά.

Από την άλλη το 1Μ είναι πολύ πιο σύγχρονο αυτοκίνητο με περισσότερες ανέσεις (αν φυσικά σε ενδιαφέρει) και φυσικά υπάρχει και ο τομέας του tuning που με χρήμα και ψάξιμο μπορεί να το κάνει πραγματικό πύραυλο, ενώ με το csl οι επιλογές είναι πιο περιορισμένες.

Προσωπικά, αν είχα μόνο ένα αυτοκίνητο θα έπαιρνα το 1Μ καθώς είναι πιο all around, αλλά ταυτόχρονα πολύ αποτελεσματικό και παιχνιδιάρικο.
Από την άλλη, αν ήθελα ένα αυτοκίνητο καθαρά για πίστα και οδήγηση στα άκρα, το csl θα ήταν μονόδρομος.

konoss
15-11-11, 00:31
Λοιπον , τον τελευταιο χρονο οδηγω ενα Mazda MX5 2000cc για να αποκτησω εμπειρια σε σχεση με την πισω κινηση . Αρκετα τιμιο μπορω να πω , μονο λαστιχα και τακακια εχω αλλαξει .
( Βεβαια σε μπροστοκινητα τα παω πολυ καλυτερα καθως εχει περασει μεγαλυτερη γκαμα απο τα χερια μου , και το καλυτερο αλλων , προσωπικη γνωμη παντα ενα Honda Type R αγωνιστικο κατηγοριας R3 )


Οντως δεν το θελω για καθε μερα αλλα ουτε για ταξιδια , η χρηση θα ειναι 10 φορες το χρονο σε πιστα , και το καλοκαιρι σε βουνο - πολλες στροφες ( κλειστο δρομο ) .

Sp!ros G
15-11-11, 00:47
Παρε το CSL φιλε ,τετοια αυτοκινητα δυσκολα ξαναβγαινουν !!

Σε λιγα χρονια θα τα βλεπουμε και θα νοσταλγουμε τις εποχες αυτες ,που περασαν....

Να `σαι καλα εσυ και θα σου δοθει η ευκαιρια και στο μελλον να αγορασεις τουρμποBMW .

chief
15-11-11, 07:09
Αφου Chief το εννοεις , καταρχας σε ευχαριστω για την προσκληση .
Φυσικα και θα ερθω σε επαφη μαζι σου για τα περαιτερω ! Ομως για ημερομηνια κλπ θα ξερω μεσα στην βδομαδα ( το ταξιδι για αρχες Η ' μεσα Δεκεμβρη υπολογιζω ) και φυσικα να εξυπηρετει και εσενα πανω απ' ολα . ( νωριτερα δεν νομιζω επειδη μεχρι τελη Νοεμβρη εχω εξεταστικη )
Οκ.
Τελειωσε με το καλό τις υποχρεωσεις σου, και το αμαξι ειναι εδω οποτε σε βολευει.
Εαν θες ενα αμαξι για τον σκοπο που αναφερες (βουνα και πιστα) ενα CSL ειναι η καλυτερη επιλογη.

Επειδη ειχα και Μ3 Ε46, να πω εδω οτι το CSL ΔΕΝ ειναι ενα διαφορετικο Μ3 αλλα ειναι διαφορετικό αμαξι. Το ξερω οτι ακουγετε υπερβολικό αλλα τα αμαξια δεν εχουν και πολλα κοινα στοιχεία.
Το τι το κάνει να βγαζει σουπερ χρονους οταν οδηγητε στο οριο σε πιστα και να ειναι εκτος συναγωνισμου απεναντι σε αμαξια με τα ιδια και λιγοτερα κιλα και με μεγαλυτερη ιπποδυναμη, ακομη δεν το ανακάλυψα...

Για το 1Μ δεν εχω άποψη αφου μονο σε φωτογραφίες το έχω δει.
Αν και τα μέλη του cslregister εχουν ήδη βγαλει τα συμπερασματα τους..., ευχομαι να ειναι τοσο καλό σε πιστα οσο ισχυριζεται η BMW.

EVANGELOS
17-11-11, 09:37
εγώ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αμάξι δε θα έπαιρνα με τίποτα ...

θα έπαιρνα 135 απλό μτχ (αν μου άρεσε) και βέβαια μτχ Ε92 ή Ε89 (όλα με Ν54 2τούρμπινα εννοώ) και μάλιστα το Ζ4 με dkg είναι πιστόλι ... όλα αυτά με ΕΛΑΧΙΣΤΑ χρήματα γίνονται (πλέον) ΠΑΡΑ πολύ γρήγορα

για το CSL το μόνιμο πρόβλημα είναι τα λεφτά ... σήμερα με 15-20 χιλ (το ΠΑΡΑ πολύ) παίρνεις απλό Μ3 Ε46 για πλάκα ... ανάλογα με το πόσο θα βρείς το CSL αποφασίζεις (είναι συλλεκτικό και άρα είναι προσωπικό σου θέμα πόσο ψηλά θα "φτάσεις") ...

Τέλος να πω ότι με 35-40 πλέον αγοράζεις ΚΟΥΤΑ μτχ Μ3 Ε92 (και dkg) ... οπότε το 1Μ καινούργιο για μένα είναι (οικονομικά) λάθος επιλογή ...

p.s. If u have to ask ... u don't want the csl ;)

m_power_lunatic
17-11-11, 09:48
εγώ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αμάξι δε θα έπαιρνα με τίποτα ...

θα έπαιρνα 135 απλό μτχ (αν μου άρεσε) και βέβαια μτχ Ε92 ή Ε89 (όλα με Ν54 2τούρμπινα εννοώ) και μάλιστα το Ζ4 με dkg είναι πιστόλι ... όλα αυτά με ΕΛΑΧΙΣΤΑ χρήματα γίνονται (πλέον) ΠΑΡΑ πολύ γρήγορα

για το CSL το μόνιμο πρόβλημα είναι τα λεφτά ... σήμερα με 15-20 χιλ (το ΠΑΡΑ πολύ) παίρνεις απλό Μ3 Ε46 για πλάκα ... ανάλογα με το πόσο θα βρείς το CSL αποφασίζεις (είναι συλλεκτικό και άρα είναι προσωπικό σου θέμα πόσο ψηλά θα "φτάσεις") ...

Τέλος να πω ότι με 35-40 πλέον αγοράζεις ΚΟΥΤΑ μτχ Μ3 Ε92 (και dkg) ... οπότε το 1Μ καινούργιο για μένα είναι (οικονομικά) λάθος επιλογή ...

p.s. If u have to ask ... u don't want the csl ;)

Ετσι απλα!!!!!!!!!!!!!

P.S Βαγγελη εδωσες την Μ3 Ε46 εμαθα???Δεν μας λες για που κατευθυνεσαι ομως......:D:D

EVANGELOS
17-11-11, 10:25
δεν έδωσα ΤΙΠΟΤΑ μαν

nik200
17-11-11, 10:47
ασυγκριτα ποσα το 46αρι csl με το 1m...τουρμπο vs ατμοσφαιρα..stripped out εσωτερικο με full εξοπλισμο..η διαφορα εδω μετριεται στην αισθηση και εκει το csl excels!

InsaneDriver
17-11-11, 14:36
Ετσι απλα!!!!!!!!!!!!!

P.S Βαγγελη εδωσες την Μ3 Ε46 εμαθα???Δεν μας λες για που κατευθυνεσαι ομως......

http://cdn1.worldcarfans.co/2011/9/7/super/2477648441785998495.jpg







:D:D:D

EVANGELOS
17-11-11, 14:45
περιμένω να πάει στους 4 τόννους ... τόσο ελαφρύ δεν οδηγείται

InsaneDriver
17-11-11, 17:58
Πάρε το Uno του Νικόλα ρε...ΠΙΣΤΟΛΙ

chief
17-11-11, 20:07
Ατρακαριστο και σε τιμη χαρισμα...

Panoz
28-11-11, 15:55
Αν έχεις γκαράζ και θες να ασχολείσαι με πιστάκια σχετικά συχνά(τουλάχιστον 5-6 φορές τον χρόνο) πάρε Csl γιατί φτιάχτηκε για αυτό, είναι συλλεκτικό και είναι φονέας γιγάντων στα χρονόμετρα.
Αν θες overall χρήση πάρε 1Μ που είναι σίγουρα τρομερό αυτοκίνητο και θέλει λιγότερες υποχωρήσεις σε σχέση με την CSL.

Σωστός ο παίκτης!

stef
28-11-11, 18:30
35-40 M3 E92 DKG...???????????
Μακάρι, αλλά μου φαίνονται λίγα...

georgepap
28-11-11, 22:51
Τα manual m3e92 αρχιζουν απο τα 30.Τα dkg απο τα 40.Αυτο ισχυει γενικα.
Τωρα σε μια χωρα σαν την Ελλαδα που η οικονομια ειναι διαλυμενη..ετσι και η αξια
των αυτοκινητων ειναι σχετικη και εξαρταται απτη κατασταση του ιδιοκτητη..οικονομικη και
ψυχολογικη.
Παντως η αγορα μεταχειρισμενου ειναι συμφερουσα τη περιοδο αυτη.
Προσωπικα αγορασα το περασμενο αυγουστο 335i steptronic '07 υπεραριστο στη τιμη
των 32000...αυτοκινητο το οποιο καποιος το πληρωσε καινουριο 70...!!!

stef
28-11-11, 22:55
Προσωπικα αγορασα το περασμενο αυγουστο 335i steptronic '07 υπεραριστο στη τιμη
των 32000...αυτοκινητο το οποιο καποιος το πληρωσε καινουριο 70...!!!

Και τώρα έχει 24..

chief
29-11-11, 07:03
Οσα και να εχει, δεν εχει σχεση με πιστα.
Δεν μπορει να κανει χρονους.

georgepap
29-11-11, 09:41
Ενταξει φιλε μου csl μπορει να μην ειναι αλλα οχι και οτι δεν κανει χρονους
σε πιστες...
8'26'' εχει στο Nurburgring....
http://der-nordschleife.blogspot.com/2009/12/best-laps.html

chief
29-11-11, 10:06
Φίλε δεν το ειπα με αυτη την έννοια .
Το παιδί που ανοιξε το θρεντ ειναι σε διλλημα τι αμαξι να αγοράσει για να κάνει και track days και βρισκετε μεταξυ 1Μ και CSL.
Το Μ3 Ε92 δεν εχει σχεση με αυτα τα δύο αμαξια οσον αφορά χρόνους, πιστα και track days. Ειναι αλλη ιστορία αμαξι και δεν εχει αυτες τις δυνατοτητες.

Οσον αφορά τον χρονο του στο Nurburgring, φαινετε οτι το αμαξι δεν μπορει να κάνει χρονους. Τα μαμα Evo, Impreza, Z4M, με 100 και 150 αλογα κάτω ειναι πιο γρηγορα.

georgepap
29-11-11, 10:54
Φίλε δεν το ειπα με αυτη την έννοια .
Το παιδί που ανοιξε το θρεντ ειναι σε διλλημα τι αμαξι να αγοράσει για να κάνει και track days και βρισκετε μεταξυ 1Μ και CSL.
Το Μ3 Ε92 δεν εχει σχεση με αυτα τα δύο αμαξια οσον αφορά χρόνους, πιστα και track days. Ειναι αλλη ιστορία αμαξι και δεν εχει αυτες τις δυνατοτητες.

Οσον αφορά τον χρονο του στο Nurburgring, φαινετε οτι το αμαξι δεν μπορει να κάνει χρονους. Τα μαμα Evo, Impreza, Z4M, με 100 και 150 αλογα κάτω ειναι πιο γρηγορα.

Συμφωνω και επικροτω φιλε μου!!!
Προσωπικα προτιμω το csl γιατι ειναι πιο καθαροαιμο απο οτιδηποτε συγχρονο bmw
και μη bmw...!!:rockon: