PDA

Επιστροφή στο Forum : Active steering - Adaptive Drive X5


vmantas
19-11-11, 17:41
Αν θέλετε καταθέστε τις απόψεις σας για τη χρησιμότητα ή όχι αυτών των συστημάτων.
Θα ήθελα σχόλια τόσο από φίλους που δεν έχουν αυτά τα έξτρα και να μας πουν αν έχουν κάποιο θέμα με την αίσθηση του τιμονιού και τη συμπεριφορά σε στροφές και ανώμαλο δρόμο και στα αντίστοιχα όσο τα έχουν βάλει ή τα έχουν δοκιμάσει.

Ευχαριστώ πολύ.

rapid_fast
21-11-11, 22:24
Αν θέλετε καταθέστε τις απόψεις σας για τη χρησιμότητα ή όχι αυτών των συστημάτων.
Θα ήθελα σχόλια τόσο από φίλους που δεν έχουν αυτά τα έξτρα και να μας πουν αν έχουν κάποιο θέμα με την αίσθηση του τιμονιού και τη συμπεριφορά σε στροφές και ανώμαλο δρόμο και στα αντίστοιχα όσο τα έχουν βάλει ή τα έχουν δοκιμάσει.

Ευχαριστώ πολύ.

Ολα τα συστήματα είναι άχρηστα, και σε απομονώνουν απο την οδήγηση..
Το πλέον απαράδεκτο σύστημα είναι το υδραυλικό τιμόνι..
Στο πισωκίνητο, το πρώτο σημάδι οτι το όχημα θα υπερστέψει, είναι το απότομο βάρος
στο τιμόνι.. Με τα υδραυλικά τιμόνια, πλέον δεν μπορείς να το αντιληφθείς..
Πέραν τούτου, όλα τα συστήματα, είναι εκεί για 2 λόγους, 1) την ασφάλεια, 2) την άνεση..
Το 99,99999999% των καταναλωτών αυτό θέλουν..
Η συμπεριφορά στον ανώμαλο δρόμο, έχει να κάνει κυρίως με την διάσταση των ελαστικών,
και την ταχύτητα κίνησης, και όχι τόσο με τα βοηθήματα..
Π.Χ. το φαρδύ ελαστικό, έχει την τάση να απαγορεύει στο τιμόνι να επανέλθει στην απόλυτη
ευθεία, μετά απο μια στροφή, ενώ διαβάζει έντονα το δρόμο, με αποτέλεσμα να θέλει
απόλυτη συγκέντρωση κατά την οδήγηση...
Η μείωση υποβοήθησης σε υψηλές ταχύτητες, είναι ένα βήμα προς την ασφάλεια, αφού
χρειάζεσαι μεγάλη δύναμη για να στρίψεις ελάχιστα το τιμόνι, πράγμα που σημαίνει οτι
η βασική τροχιά του οχήματος επηρεάζεται ελάχιστα και ομαλά, σε ταχύτητες που
η πρόσφυση των ελαστικών με το έδαφος είναι μειωμένη στο ελάχιστο..

BMW Power
22-11-11, 09:48
Συμφωνώ με τον rapid

Αλλά στα σημερινά αυτοκίνητα των 2 + τόνων τα συστήματα αυτά κάνουν πιο εύκολη την οδήγηση.

Ο οδηγός που θέλει πραγματική αίσθηση από το αυτοκίνητο δεν θα βάλει ΚΑΝΕΝΑ τέτοιο σύστημα στο αυτοκίνητό του αλλά το 99,9% των οδηγών δεν ζητούν πραγματική αίσθηση γιατί έχουν τα ηλεκτρονικά μαραφέτια για να αισθάνονται ασφάλεια και άνεση.

Makis_
04-12-11, 10:30
Ολα τα συστήματα είναι άχρηστα, και σε απομονώνουν απο την οδήγηση..
Το πλέον απαράδεκτο σύστημα είναι το υδραυλικό τιμόνι..

Έχεις δίκιο αλλά....
Να σου δώσω ένα σύγχρονο πυραυλάμαξο 1,5-2+ τόνων με 300-400+ άλογα και αν...
ξεκινήσεις... στρίψεις... φρενάρεις... χωρίς αυτά τα υποβοηθήματα κερνάω σουβλάκια όλη την παρέα !!!

Πέραν τούτου, όλα τα συστήματα, είναι εκεί για 2 λόγους, 1) την ασφάλεια, 2) την άνεση..
Το 99,99999999% των καταναλωτών αυτό θέλουν..


Κακό είναι ?
Ειδικά αν κουβαλάς και τα παιδιά σου μέσα...

greekm3
06-12-11, 08:47
στο Χ5 το adaptive κανει δουλεια...πριν παρω το δικο μου Χ5 ειχα οδηγησει Χ5 με και χωρις adaptive...με adaptive η διαφορα ειναι εμφανης στις στροφες...με γνωμονα οτι οδηγεις ενα SUV με 2,2 τονους....οποτε κατεληξα χαλαρα και εψαχνα για Χ5 με adaptive...

vmantas
08-12-11, 18:48
στο Χ5 το adaptive κανει δουλεια...πριν παρω το δικο μου Χ5 ειχα οδηγησει Χ5 με και χωρις adaptive...με adaptive η διαφορα ειναι εμφανης στις στροφες...με γνωμονα οτι οδηγεις ενα SUV με 2,2 τονους....οποτε κατεληξα χαλαρα και εψαχνα για Χ5 με adaptive...

αν έχεις την καλοσύνη μας περιγράφεις λίγο περισσότερο την εμπειρία σου από το με και το χωρίς. Στις στροφές δλδ χωρίς adaptive πως θα το χαρακτήριζες το αμάξι; Μόνο στις στροφές βλέπεις τη διαφορά; Σε θέμα άνεσης, απορρόφηση ανωμαλιών του δρόμου, λακούβες και τέτοια, ποιο είχε καλύτερη συμπεριφορά ή δεν είχαν διαφορά ως προς αυτό;