Επιστροφή στο Forum : "κλότσιμα" σε δευτέρα στις 2.000 στροφές
καλημέρα παιδιά....εχω μια απορία τι μπορεί να είναι αυτό το σπαστικό πράγμα...
όταν κουμπώνω δευτέρα και πηγαίνω ΣΤΑΘΕΡΑ (οταν επιταχύνω το κάνει αλλα για πολύ λίγο) στις 2.000 στροφές το αυτοκίνητο κάνει κάτι κλοτσιματάκια πάνω απο τις 2.000 σταματά...αυτό το κάνει ΜΟΝΟ στη 2ρα.....τι μπορεί να είναι;;;
μηπως σου πατιναρει κανα δισκος?
street-runner
22-11-11, 13:45
μηπως δεν εχει ζεσταθει το μοτερ...
δόντι στον δίσκο
φυσιολογική φθορά.
λογικά έχεις 60000-80000 χλμ να αλλάξεις δίσκο
rapid_fast
22-11-11, 17:40
δόντι στον δίσκο
φυσιολογική φθορά.
λογικά έχεις 60000-80000 χλμ να αλλάξεις δίσκο
Τι εννοείς δόντι στο δίσκο??
Και γιατί δεν το κάνει στην πρώτη, ή στην τρίτη??
Αλλάζει ο δίσκος και το δόντι?? μπα...
και ζεστό να είναι πάλι το κάνει
Καμιά άλλη γνώμη να ξεδιαλύνει το τοπίο;;:confused:
Nick_compact
23-11-11, 23:59
Ο αισθητήρας λ μπορεί να προκαλέσει τέτοια συμπτώματα, το ότι κάνει βέβαια μόνο στη 2α είναο περίεργο, εκτός κι αν δεν είναι πολύ έντονο και στις μεγαλύτερες σχέσεις που ο κινητήρας έχει μεγαλύτερο φορτίο δεν φαίνεται.
rapid_fast
24-11-11, 07:47
καλημέρα παιδιά....εχω μια απορία τι μπορεί να είναι αυτό το σπαστικό πράγμα...
όταν κουμπώνω δευτέρα και πηγαίνω ΣΤΑΘΕΡΑ (οταν επιταχύνω το κάνει αλλα για πολύ λίγο) στις 2.000 στροφές το αυτοκίνητο κάνει κάτι κλοτσιματάκια πάνω απο τις 2.000 σταματά...αυτό το κάνει ΜΟΝΟ στη 2ρα.....τι μπορεί να είναι;;;
Βουλωμένο μπέκ, ή πολλαπλασιαστής, ή βαλβίδα πρωινού, ή μαφ, ή λ, ή πεταλούδα γκαζιού..
Μέτρα καυσαέρια αλλιώς δε θα βρείς άκρη...
Καθαρισε τον αισθητηρα μαζας αερα στην εισαγωγη μετα το φιλτρο ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ, ψεκασε ενα καθαριστικο σπραυ και σκουπισε με ενα μικρο πινελο και λιγο χαρτι τις δυο λεπιδες.
Αλλαξε και τα μπουζι αν εχεις καιρο να το κανεις.
Τσεκαρε και τα vacuum licks (κατι κουτακια πλαστικα που συγκεντρωνουν υποπιεση).
Ειχα το ιδιο προβλημα καποτε, καθαρισα τον αισθητηρα ο οποιος ηταν καταμαυρος και επισης ενα πλαστικο κουτακι ειχε τρυπιση επειδη ακουμπαγε στην θολομπαρα.
giorgos_f1
26-11-11, 21:41
Πιθανον να εχεις και τριποιο κολαρο στην ισαγωγη του αερα, την ωρα που επηταχηνεις ο κηνητηρας μετακηνητε και αυτο γηνετε στις χαμιλες ταχητιτες πρωτη και δευτερα με αποτελεσμα να ανηγει για λιγο το κολαρο και να ρουφαει αερα και σου κανει το κομπιασμα. Με το ματι δεν φενετε αν ειναι σχιζμενο πιεσετο στο μερος που ειναι σαν φισουνα και δες αν ειναι σχιζμενο.
Καλημέρα, επανέρχομαι στο θέμα γιατί κάπου διάβασα οτι ίσως να είναι και ο βραχίωνας κεφαλής....;; παίζει αυτό;
bmwdakias85
03-02-12, 09:03
Για σκεψου λιγο κ κανα συγχρονιζε 2ερας!λεω εγω τωρα κοιτα τα αλλα πρωτα που ειναι απλα κ μετα πηγενε εκει
Για σκεψου λιγο κ κανα συγχρονιζε 2ερας!λεω εγω τωρα κοιτα τα αλλα πρωτα που ειναι απλα κ μετα πηγενε εκει
το κάνει και στην 1η αλλα ελάχιστα...δηλαδή το καταλαβαίνω μόνο κ μόνο επειδή έχω το νού μου, απλά στη δευτέρα είναι πολύ έντονο...μπορεί να είναι τόσα πολλα ρε γμτ...:bricks1:
bmwdakias85
03-02-12, 09:21
σου ειπα κοιτα ολα τα αλλα κ μετα αυτο αν κ πολυ φοβαμαι οτι ειναι συγχρονιζε προσφατα αντιμετοπισε ενας φιλος το ιδιο πραμα κ σιγα σιγα εγεινε ποιο εντονο!κοστος 200ε
rapid_fast
03-02-12, 09:46
αουτς :smashtard
Μη τον ακούς ρε..
90% πολλαπλασιαστής είναι..
Απλά, πρέπει πρώτα να μετρήσεις τα καυσαέρια σου..
rapid_fast
03-02-12, 09:57
σου ειπα κοιτα ολα τα αλλα κ μετα αυτο αν κ πολυ φοβαμαι οτι ειναι συγχρονιζε προσφατα αντιμετοπισε ενας φιλος το ιδιο πραμα κ σιγα σιγα εγεινε ποιο εντονο!κοστος 200ε
Συγκεντρώσου ρε..
Το συγχρονιζέ αν είναι χαλασμένο πετάει την ταχύτητα, κάνει το κιβώτιο να ξυρίζει τα
γρανάζια, ή το λεβιέ να κουνιέται σαν τρελός σε πάτημα-άφημα γκαζιού..
Τι σχέση έχει με το κλώτσιμα εν κινήσει??
τέλος πάντων έκλεισα ραντεβουδάκι για την τετάρτη σε ενα συνεργείο να το τσεκάρουν, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας
α, και μόλις με το καλό φτιαχτεί θα γράψω τι ήταν τελικά
λοιπόν, καυσαέρια οκ, πολλαπλασιαστής οκ, κολάρο αέρα οκ..
αύριο μεθαύριο θα συνεχίσουμε το ψάξιμο...
θα αντικαταστήσουμε τον αισθητήρα μάζας αέρα με άλλο να δούμε αν είναι αυτό
στο κανει και οταν ειναι ζεστο το αμαξι η μονο οταν ειναι κρυο?
rapid_fast
09-02-12, 16:52
θα αντικαταστήσουμε τον αισθητήρα μάζας αέρα με άλλο να δούμε αν είναι αυτό
Εχεις cruise control στο αυτοκίνητο??
Εχεις cruise control στο αυτοκίνητο??
οχι οχι οχι οχι οχι οχι (έγραψα πολλά γιατί δε μ'αφήνει να ποστάρω μικρό μνμ)
rapid_fast
09-02-12, 17:25
οχι οχι οχι οχι οχι οχι (έγραψα πολλά γιατί δε μ'αφήνει να ποστάρω μικρό μνμ)
Κριμα.................
Ακόμα δεν έβγαλα άκρη με αυτό το θέμα..σε λιγάκι θα παω στη BMW να δω τι γίνεται...
Vassilis E46 Cabrio
28-02-12, 16:22
Κριμα.................
:rofl2::rofl2::rofl2:
2α και 2000 στροφες????? λογικο μου ακουγετε
δοκίμασα με άλλο ΜΑΦ αλλα πάλι τα ίδια....τι εννοείς οτι σου ακούγεται λογικό;
Λοιπόν επαναφέρω το θέμα με οσο πιο πολλές λεπτομέρειες μπορώ, έχουμε λοιπόν μια Ζ3 1.8, κατα την επιτάχυνση και μεταξύ 1500 - 2100 στροφές, το αυτοκίνητο πάει με λόξιγκα! τελικά το κάνει σε ΟΛΕΣ τις ταχύτητες, απλά όσο πιο μεγάλη ταχύτητα τόσο πιο γρήγορα το κάνει, και γι αυτό είναι αισθητό μόνο σε 1η, 2ρα και ελάχιστα στην 3η...δοκίμασα ενα ΜΑΦ απο μια παλιά 318 αλλα τίποτα...το ίδιο...το κολάρο δεν έχει καμια τρύπα...αυτα.
καμία ιδέα;;;
εχω ακριβως το ιδιο θεμα σε ε30 μ10 και ουτε και γω ξερω τι ειναι!!!
οποτε αμα βρεις τη λυση μην ξεχασεις να την ποσταρεις!!!
rapid_fast
04-05-12, 21:34
εχω ακριβως το ιδιο θεμα σε ε30 μ10 και ουτε και γω ξερω τι ειναι!!!
οποτε αμα βρεις τη λυση μην ξεχασεις να την ποσταρεις!!!
Ωστήρια πότε άλλαξες τελευταία φορά???
δεν παιζει να εχουν αλλαχτει!
η αποδοση εχει πεσει αισθητα κ πολλα σκασιματα στην εξατμιση οταν αφηνω το γκαζι σε κατηφορο λογω αρρυθμιας των βαλβιδων και δεν ξερω αν εκει οφειλεται κ το κλοτσιμα
rapid_fast
06-05-12, 18:31
η αποδοση εχει πεσει αισθητα κ πολλα σκασιματα στην εξατμιση οταν αφηνω το γκαζι σε κατηφορο λογω αρρυθμιας των βαλβιδων και δεν ξερω αν εκει οφειλεται κ το κλοτσιμα
Τα σκασίματα στο άφημα του γκαζιου είναι απο ανοικτό μπεκ και τίποτε άλλο.
limnios.m3 e36
06-05-12, 18:54
φιλε τα ειχα και εγω αυτα τα κλοτσιματα αλλα δεν καταφερα να βρο τι ειναι. και μαφ αλαξα και μπουζι. μολισ βγαζω μια ασφαλεια που απενεργοπιει το abs kai acc σταματαει αλλα δεν εχω μετα abs
Τα σκασίματα στο άφημα του γκαζιου είναι απο ανοικτό μπεκ και τίποτε άλλο.
Στις 3000 στροφές παρά κάτι τα μπεκ αφού κλείνουν έτσι δεν είναι; (όταν αφήσεις το γκάζι)
Εκτός αν εννοείς κάποιο μπεκ να είναι χαλασμένο
δεν εχω μπεκ!ειμαι καρπυρατερ
παιδιά, το διαγνωστικό δείχνει πρόβλημα στο ΜΑΦ, άλλαξα μαφ με ενα "καλό", κάναμε reset τα errors αλλα και πάλι κάνει το ίδιο...τι μπορεί να φταίει;
rapid_fast
11-05-12, 18:04
παιδιά, το διαγνωστικό δείχνει πρόβλημα στο ΜΑΦ, άλλαξα μαφ με ενα "καλό", κάναμε reset τα errors αλλα και πάλι κάνει το ίδιο...τι μπορεί να φταίει;
Βουλωμένος καταλύτης
Βουλωμένος καταλύτης
πρόσφατα άλλαξα σε πιο ελεύθερο, αλλα το πρόβλημα προυπήρχε..
limnios.m3 e36
11-05-12, 20:49
φιλε το μαφ ειναι το γνυσιο.. ι εβαλεσ κατι αλλο..
panos 316T
12-05-12, 09:59
Για να κανει κλοτσιμα παει να πει οτι χαλαει το μειγμα οποτε κοιταζεις εισαγωγη , τρομπα και παρελκομενα αυτων.
Το ρελαντι σου ειδικα οταν ειναι κρυο το αμαξι , πως ειναι;
ναι το μαφ είναι το γνήσιο το bosch...με το ρελαντί δεν έχω κανένα θέμα είτε κρύο είτε ζεστό...δε μπορώ να καταλάβω..το κολάρο είναι μια χαρά:icon_pai:
limnios.m3 e36
12-05-12, 18:10
εγω καποια στιγμη ειχα καποια τετια προβληματακια και τελικα ιταν καμενο το λαστιχο μετα το μαφ. αλλα δεν φαινοταν καμμενο μεχρι που οταν το εβγαλα και το ειδα απο μεσα. αυτο με τισ ασφαλιεσ που σου ειπα το δοκιμασεσ...
ποιά είναι; στο κουτί λέει στο ABS 4 ασφάλειες..
υπάρχει περίπτωση το συγκεκριμένο πρόβλημα να προέρχεται απο χαλασμένα στηρίγματα του διαφορικού;
limnios.m3 e36
17-05-12, 19:25
εχει καμια με 21 νουμερο... αν ναι δεσ αυτι..
giannisARIS
17-05-12, 21:38
καλησπερα και απο εμενα...λοιπον παρομοιο προβλημα εχω και εγω με bmw e39 αλλα και αλοι φιλοι μου με e60 disel με e46 αλλα και συναδελφος με καινουριο 1600 bmw 1...μετα απο πολυ ψαξιμο σε πολλα γερμανικα φορουμ καταληξαμε στο συμπερασμα οτι αυτο για μια bmw ειναι νορμαλ...δεν υπαρχει καμια λυση.απλα ζεις με αυτο.δυστηχως.
καλησπερα και απο εμενα...λοιπον παρομοιο προβλημα εχω και εγω με bmw e39 αλλα και αλοι φιλοι μου με e60 disel με e46 αλλα και συναδελφος με καινουριο 1600 bmw 1...μετα απο πολυ ψαξιμο σε πολλα γερμανικα φορουμ καταληξαμε στο συμπερασμα οτι αυτο για μια bmw ειναι νορμαλ...δεν υπαρχει καμια λυση.απλα ζεις με αυτο.δυστηχως.
Συμφωνω!!! γι'αυτο και ειχα πει οτι ειναι φυσιολογικο!!!!! μα ειναι δυνατον να ξεκινας με δευτερα στις 2000.
Επειδη ομως δεν ειμαι εκει να το ζω οπως κι εσυ.... ξανακαταλειγω στο μαφ, δοκιμασε και βγαλε την φυσα του μαφ εντελως, αν δεν στο ξανακανει τοτε το μαφ που φορας ειναι λαθος.
οχι ρε παιδιά...αφού πιο παλιά δεν το έκανε...άρα κάτι πάει στραβά τώρα...το διαγνωστικό λέει για το ΜΑΦ, άλλαξα το δικό μου (μαμα) με ένα άλλο που λειτουργεί κανονικά (μαμα), κάναμε reset το error και πάλι κάνει το ίδιο πράγμα...και εχω την εντύπωση οτι οσο περνάει ο καιρός γίνεται και πιο έντονο :bricks1:
μα ειναι δυνατον να ξεκινας με δευτερα στις 2000.
ε αυτό είναι το κλασσικό μέσα στην πόλη, ξεκούραστη διαδρομή και για το αυτοκίνητο, και τώρα θα πρέπει η να πηγαίνω με πρώτη συνέχεια στις 3++ η να επιταχύνω, ελλατώνω συνεχώς ετσι ωστε να μήν βρίσκομαι σταθερός σε αυτό το εύρος στροφών και πηγαίνω με λόξιγκα...
ε αυτό είναι το κλασσικό μέσα στην πόλη, ξεκούραστη διαδρομή και για το αυτοκίνητο, και τώρα θα πρέπει η να πηγαίνω με πρώτη συνέχεια στις 3++ η να επιταχύνω, ελλατώνω συνεχώς ετσι ωστε να μήν βρίσκομαι σταθερός σε αυτό το εύρος στροφών και πηγαίνω με λόξιγκα...
δοκιμασε να βγαλεις την φυσα εντελως και κανε μια βολτα, και πες μας τι κανει????
αν τη βγάλω παίρνει μπροστά με το ζόρι, και δεν κρατάει ραλαντι, σβήνει...πήγα μια βόλτα έτσι και το πρόβλημα είναι ακριβώς το ίδιο
αν τη βγάλω παίρνει μπροστά με το ζόρι, και δεν κρατάει ραλαντι, σβήνει...πήγα μια βόλτα έτσι και το πρόβλημα είναι ακριβώς το ίδιο
Αυτο δειχνει οτι το μαφ λειτουργει!
Θα ψαξεις με προσοχη ολα τα σωληνακια υποπιεσης, πιθανον καποιο να εχει σχιστει, να εχει κοπει, να εχει βγει, επισης τσεκαρε και τα μαυρα κουτακια που συγκεντρωνουν υποπιεσης, απο καπου πρεπει να εχεις διαρροη αερα και συμβαινουν ολα αυτα. Δεν εχεις καποια σοβαρη ζημια.
Αυτο δειχνει οτι το μαφ λειτουργει!
Θα ψαξεις με προσοχη ολα τα σωληνακια υποπιεσης, πιθανον καποιο να εχει σχιστει, να εχει κοπει, να εχει βγει, επισης τσεκαρε και τα μαυρα κουτακια που συγκεντρωνουν υποπιεσης, απο καπου πρεπει να εχεις διαρροη αερα και συμβαινουν ολα αυτα. Δεν εχεις καποια σοβαρη ζημια.
θα δοκιμάσω με καπνό να βρώ τη διαρροή, αν υπάρχει, τα κουτάκια αυτά που λές που ακριβώς είναι;;
τίποτα τελικά...κάποιος μου'πε οτι ίσως να είναι ο αισθητήρας στροφών; παίζει κάτι τέτοιο;
Λοιπόν το πρόβλημα διορθώθηκε επιτέλους! τελικά ήταν ενα ελαστικό στρογγυλό πράγμα (δεν ξέρω πως το λένε) με τρύπες που λειτουργεί ως μεσσαία τριβή και μεταδίδει κίνηση στον άξονα!
είχε φθαρεί, το αντικατέστησα με καινούριο και λύθηκε το πρόβλημα..
Και πόσο πήγε αν επιτρέπεται?
το συγκεκριμένο ανταλλακτικό κοστίζει 40€ τώρα δε θέλει κάποια ιδιαίτερη εργασία..
λοιπον φιλε ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα με εσενα και σημερα πηγα σε ενα μαστορα και μου ρυθμισε το αβανσ και το αμαξι βρηκε την υγεια του!
rapid_fast
27-07-12, 19:32
λοιπον φιλε ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα με εσενα και σημερα πηγα σε ενα μαστορα και μου ρυθμισε το αβανσ και το αμαξι βρηκε την υγεια του!
Εσένα το αβάνς απο βαλβίδα υποπίεσης δεν ρυθμίζει αυτόματα???
http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/28072012419.jpg
εκει που λεει μποσ το καπακι το γυρισε λιγο δεξια....και πρεπει να εχει και αυτοματο π λες
rapid_fast
28-07-12, 15:37
http://i1126.photobucket.com/albums/l601/bmwakias/28072012419.jpg
εκει που λεει μποσ το καπακι το γυρισε λιγο δεξια....και πρεπει να εχει και αυτοματο π λες
Το χρυσό μπροστά, με το σωλήνα υποπίεσης απο κάτω, είναι το αυτόματο..
Ελπίζω να στο γύρισε δεξιά, και να είχε και τη λάμπα αναμμένη πάνω στο στρόφαλο και
συνδεδεμένη πάνω στο μουζοκαλώδιο...
Γιατί αλλιώς, κουτουρού δουλειά έκανε...
ναι αυτο το κολπο με τη λαμπα που αναβοσβηνε εκανε
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.