PDA

Επιστροφή στο Forum : Νεο Ε39 525tds και service και μικροπροβλημα


Dipanu
26-11-11, 20:17
Παιδια καλησπερα κ χαιρομαι που επιτελους γραφω σ αυτο το forum.τα φωτα σας παρακαλω...πηρα ενα 525 tds 98μοντ. και ηθελα να ρωτησω, τι αλλαζω στο πρωτο service.καλο ειναι Να τ αλλαξω ολα θα μου πειτε για να παρω τη γραμμη του αλλα τι;
Φιλτρο λαδια,πετρελαιο,αερα κατι διαβασα απο τον φιλο individual για το φιλτρο αναθυμιασεων(ελπιζω να το βρει ο μαστορας). Ξεχναω κατι,εχει τιποτα αλλο Για καθαρισμα πχ;; Δεν εχω ξανα ανεβει πετρελαιο αλλα απο καμια 300ρια χλμ που εκανα χτες παληκαρια αν το αμαξι δεν βγαλει σοβαρα προβληματα δεν θα το πουλησω καμια φορα ειναι γαματο.
Ξεχασα το μονο που κανει ειναι στα ρελαντι να τριζει ορισμενες φορες αφυσικα(τριξιμο σοβαρο οχι το τριξιμο που κανει το πετρελαιο ή διαφορετικα ειναι σαν να ανεβαινεις φορτηγο!!)Χωρις να το τσεκαρω επανηλλειμενα εχω την αισθηση οτι οταν εχω το klima κλειστο δεν το κανει.Υποψιαζεστε. Τιποτα
Σας ευχαριστω εκ των προτερων

k.kakos
09-12-11, 18:09
Εκτος απο αυτα που ανεφερες καλο ειναι εαν δε γνωριζεις το προκατοχο ν΄αλλαξεις θερμοστατη, αντλια νερου με τετοια που τα κινουμενα μερη δεν ειναι πλαστικα (το εργοστασιο εβαζε τετοιες με πλαστικα κινουμενα μερη). Επισης ελεγξε εαν ο υδραργυρικός συμπλέκτης δουλευει σωστα. Ο tds δυστηχως δε συγχωρει ανεβασματα θερμοκρασιας και στραβωνει κεφαλαρι ευκολα.

Ο tds δεν εχει φιλτρο αναθυμιασεων, τετοιο εχουν τα d. Για το τριξιμο δε μπορω να σε βοηθησω.

Χαιρετισμους!

dimitris 029/505
09-12-11, 18:42
Καταρχην καλοταξιδο!!!!!!!!Πιστευω οτι ο Αντωνης-Individual ειναι ο πλεον αρμοδιος να σου δωσει τα φωτα του για το συγκεκριμενο μοντελο....(για θερμοστατη θα πας παντως σιγουρα-εγω σε 7 χρονια αλλαξα τρεις)

Dipanu
12-12-11, 01:24
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.Λοιπον ενα νορμαλ service εγινε, το τριξιμο δεν το παρουσιασε ξανα και για την ωρα ολα καλα.Απο θερμοστατη τι θα γινει παιδια?Να σας πω την αληθεια το κανα 1500-2000 χλμ δεν προσεξα τιποτα περιεργο.Το μονο που ηθελα να ρωτησω εαν το ειδατε και σεις ειναι το εξης ενω στα αλλα γερμανικα που ειχα η θερμοκρασια επιανε 90 και εμενε εκει χειμωνα καλοκαιρι ανηφορα κατηφορα 90 εδω εχω προσεξει το εξης που το βλεπω και σε ενα peugeot Που εχω.οταν το ξεκουρασεις το αυτοκινητο σε παρατεταμενη κατηφορα κτλ κτλ (δηλ δεν το ζοριζεις) ριχνει την θερμοκρασια κατω απο το 90 και τα ξανα πιανει αν το ζορισεις πχ σε ανηφορα παντως το 90 δεν το περναει.Στο peugeot το ηξερα αλλα σ αυτο τωρα ειναι normal να το κανει?
Ευχαριστω και παλι

stauros772000
12-12-11, 05:16
δεν ξερω αν πρεπει να το κανει,αλλα λογικα δεν πρεπει να το κανει.μαλλον εχει κολλησει ανοιχτος ο θερμοστατης(ευτηχως).

k.kakos
15-12-11, 21:51
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.Λοιπον ενα νορμαλ service εγινε, το τριξιμο δεν το παρουσιασε ξανα και για την ωρα ολα καλα.Απο θερμοστατη τι θα γινει παιδια?Να σας πω την αληθεια το κανα 1500-2000 χλμ δεν προσεξα τιποτα περιεργο.Το μονο που ηθελα να ρωτησω εαν το ειδατε και σεις ειναι το εξης ενω στα αλλα γερμανικα που ειχα η θερμοκρασια επιανε 90 και εμενε εκει χειμωνα καλοκαιρι ανηφορα κατηφορα 90 εδω εχω προσεξει το εξης που το βλεπω και σε ενα peugeot Που εχω.οταν το ξεκουρασεις το αυτοκινητο σε παρατεταμενη κατηφορα κτλ κτλ (δηλ δεν το ζοριζεις) ριχνει την θερμοκρασια κατω απο το 90 και τα ξανα πιανει αν το ζορισεις πχ σε ανηφορα παντως το 90 δεν το περναει.Στο peugeot το ηξερα αλλα σ αυτο τωρα ειναι normal να το κανει?
Ευχαριστω και παλι

Οπως εισαι για θερμοστατη. Εισαι τυχερος που κολαει ανοιχτος, αλλιως οπως σου ειπα και στο αρχικο ποστ θα ειχες παρει το κεφαλαρι στο χερι ως τωρα. Αλλαξε και αντλια νερου και θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Μη το αμελεις, ο tds ποναει ακριβως εκει και κατα συνεπεια θα πονεσει και η τσεπη σου. Η μακροζωια αυτου του μοτερ εξαρταται κατα 95% απο τη σωστη λειτουργια του συστηματος ψυξης.

individual
17-12-11, 07:54
πολυ σωστα ολα οσα ειπαν τα παιδια πιο πριν...
επιπλεον θα ηταν καλο να αλλαξεις και τα λαδια του σασμαν και του διαφορικου.....
ειδικα αν ειναι και αυτοματο..λαδια+φιλτρο......μην το αφησεις.
και ασε την BMW να λεει οτι δεν χρειαζοντε αλλαγη....
το εχουμε δει το εργο!!!

tsitsos
18-09-12, 21:09
φιλε μου εχουμε το ιδιο αμαξι να προσεχεις τα φιλτρα σου,λαδια παντου φρεσκα την θερμοκρασια ποτε να μην ανεβει!!!πολυ πολυ συμαντικο!!!και να πλενεις τακτικα το ιντερκουλερ/και ψυγειο ναναι πεντακαθαρα μην το σπας κρυο ποτε και η θερμοκρασια ποτε δεν παιζει πανω κατω μολις πιασει σχεδον την μεση εκει μενει ειτε το πας τερμα ειτε κενο κατηφορα.και να φοβασαι το 3 ηλεκτρονικο μπεκ μιασ και ειναι πανακριβο στην ελλαδα τιμη 435ε ενω απο γερμανια 215ε

s_goudis
25-09-12, 09:42
Παιδιά αυτά τα μοτέρ από κατανάλωση πως πάνε?

tsitsos
18-11-12, 19:16
φιλε μου η καταναλωση μπορει να σου φανει αστεια αλλα μολις 7.8λιτρα στην πολυ καλη ταχυτητα των 160χλμ...ειναι απιστευτα οικονομικο...