Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα στην επιτάχυνση
Καλημέρα,
Έχω την e81 (αμάξι διετίας) και έχω παρατηρήσει οτί τον τελευταίο καιρό δεν μου επιταχύνει κανονικά. αρκετές φορές μου τρέμει και συμπεριφέρεται σαν μουγκομένο. Χτες μου εμφάνισε και το σηματάκι με κίτρινο χρώμα που λέει:
" η πληρης ισχυς του κινητηρα δεν ειναι πλέον διαθέσιμη. Η προσεκτικη συνεχιση της οδηγησης ειναι ειναι δυνατη. Αναθέστε τον έλεγχο του κινητήρα κατά το δυνατόν γρηγορότερα"
Θα το πάω την δευτέρα στον αδαμίδη να το δει, αλλα υποψιάζομαι πως θα ειναι κανενας πολλαπλασιαστής και κανα μπεκ. Εσείς τι λέτε? Αν θυμάμαι καλά η 116 έχει 5 χρόνια εγγύηση σε μηχανικά μέρη και 2 χρόνια ολική εγγύηση?
2 χρόνια εγγύηση στα μηχανικά έχει το αυτοκίνητο όταν το πήρες...
:(
καταρα... για να δουμε ποσο θα βγει η λυπητερη
Dimitris ///M
27-11-11, 20:47
βουλωμένο/α μπέκ μου μυρίζει........
ξερετε κανενα καλο συνεργείο στην θεσσαλονίκη για να μην με "γδάρουν" στην τιμη σε κάποια αντιπροσωπεία bmw απο την στιγμή που δεν είμαι στην εγγύηση
Καλησπέρα, έχει λήξει η εγγύηση μου στην e81 (2 χρόνια δεν είναι? ) και έχω ενα πρόβλημα με την επιτάχυνση μου (μουγκώνει - κομπιάζει μερικές φορές). Ξέρετε κανένα πολύ καλό συνεργείο να το πάω για να μην σκάσω ένα κάρο λεφτά σε κάποια αντιπροσωπεία bmw? Ή λέτε είναι παρακινδυνευμένο το να μην το πάω σε αντιπροσωπεία bmw
Τα γνωστα προβληματα, αν και προβληματιζομαι με το μερικες φορες. Μην ξεχνας η αντιπροσωπεια εχει το σκανερ που διαβαζει τα παντα.
μου ειπαν αρχικα οτι τα πισω τακακια των φρενων θελουν άλλαγμα (εχω κανει 28000 χιλιομετρα) και μου ειπαν μια τιμη κοντα στα 230 ευρω. επειδη δεν ξερω απο αυτα, μου ειπα πολλά ή ειναι κανονικά? το πηγα στον τρικαλίωτη τελικά
Dimitris ///M
28-11-11, 12:52
μου ειπαν αρχικα οτι τα πισω τακακια των φρενων θελουν άλλαγμα (εχω κανει 28000 χιλιομετρα) και μου ειπαν μια τιμη κοντα στα 230 ευρω. επειδη δεν ξερω απο αυτα, μου ειπα πολλά ή ειναι κανονικά? το πηγα στον τρικαλίωτη τελικά
Τα τακάκια που κολλάνε με την επιτάχυνση?
Τα άκουγες να σφυρίζουν όταν πήγαινες ρολαριστός?
Παράλειψη δική μου. εκτος απο αυτο το πρόβλημα ειχα και ενα μικρο-ανεπαίσθητο σφύριγμα στα φρενα στην αρχη του φρεναρίσματος και μιας που πηγα τους ειπα και αυτο το προβλημα. Οπως επισης τους ειπα οτι τις προάλλες που μου ειχε αναψει το λαμπακι για βενζινη, οταν πατουσα συμπλεκτη το αμαξι έτρεμε καπως , αλλά με το που έβαλα βενζινη το πρόβλημα λύθηκε
για το τρεμουλο μπορει να ηταν και κανα σκουπιδακι.μην αφηνεις τον δεικτη να πηγαινει κατω απο το 1/4 .
Για το αλλο πανε και σε αλλη αντιπροσωπεια και πες μονο τα συπτωματα. μην μεταφερεις τι σου ειπαν απο την πρωτη αντιπροσωπεια.
Μου ειπαν το εξης: βλαβη στον 4ο κύλινδρο σχετικά με την ανάφλεξη και καλό ειναι λέει να αλλαχτούν και οι 4 πολλαπλασιαστές και οχι μόνο ο ένας, γιατι ειναι πολύ πιθανό να χαλάσουν κ οι άλλοι. (Σε μία αναζήτηση που έκανα στο Internet σχετικά με αυτο το θεμα, υπήρχαν πολλοί που επιβέβαιωναν την θεωρια να αλλάξεις ολους τους πολλαπλασιαστές γιατί είναι θεμα χρόνου το να χαλάσουν και οι άλλοι γρήγορα). Επίσης πρέπει να αλλαχτούν 4 μπουζι και να γίνει μια αναβάθμιση στον εγκεφαλο. ΣΥΝΟΛΟ: 350 ευρω.
Τώρα μου ειίπαν οτι ειναι φαγομένα τα πίσω τακάκια και θέλουν άλλαγμα, παρόλο που μου βγάζει ένδειξη οτι θέλουν άλλαγμα στα 8000 χιλιόμετρα. Ισχυρίζονται οτι απλά ακόμα ο αισθητήρας, δεν τα ακούμπησε για να τα ελέγξει, κάπως έτσι τέλος παντων.Τα μέτρησαν επιτόπου με ενα εργαλείο και το κατάλαβαν. Κοίνώς μπορώ να μην τα αλλάξω τώρα, αλλά σε 1000- 1500 χιλιόμετρα θα θέλουν σιγουρα άλλαγμα- λένε. Η αλήθεια είναι οτι ακούω ενα μικρό σφύριγμα στο φρενάρισμα, αλλά δεν ξέρω αν προέρχεται απο τα πίσω τακάκια ή αν δεν έχει να κάνει με αυτο. ΤΙΜΗ: 220 ευρω. Επειδή δεν είμαι καλός γνώστης της μηχανολογίας αυτοκινήτων, πώς σας ακούγονται όλα αυτα?
Λοιπόν, αγοράζεις 4 πολλαπλασιαστές από το εμπόριο και κρατάς τους καλούς που θα βγαλεις απο το αυτοκινητο (θα σου πει καποιος αλλος φιλος ποιους να διαλεξεις και απο που να τους αγοράσεις), αγοράζεις και 4 μπουζί.....
^ τα παραπάνω τα τοποθετεις ο ίδιος ή σε κάποιον φθηνο μηχανικό - δεν ειναι τιποτα το ιδιαίτερο σαν δουλειά
με τα φρένα, ρωτάς μερικους φρενάδες για να είσαι ετοιμος για οταν θα σου αναψει λαμπάκι και πηγαινεις τοτε να αλλαξεις τα τακάκια εκεί ....
Σύνολο χρημάτων: αρκετά λιγότερα από αυτα που αναφέρεις και όλα καλά..... ;-)
Α, και οταν κανεις τα παραπάνω σε σχέση με τους πολλ/στες και μπουζί - πηγαίνεις τότε στην BMW για αναβάθμιση στον εγκέφαλο....! :-)
Μου ειπαν το εξης: βλαβη στον 4ο κύλινδρο σχετικά με την ανάφλεξη και καλό ειναι λέει να αλλαχτούν και οι 4 πολλαπλασιαστές και οχι μόνο ο ένας, γιατι ειναι πολύ πιθανό να χαλάσουν κ οι άλλοι. (Σε μία αναζήτηση που έκανα στο Internet σχετικά με αυτο το θεμα, υπήρχαν πολλοί που επιβέβαιωναν την θεωρια να αλλάξεις ολους τους πολλαπλασιαστές γιατί είναι θεμα χρόνου το να χαλάσουν και οι άλλοι γρήγορα). Επίσης πρέπει να αλλαχτούν 4 μπουζι και να γίνει μια αναβάθμιση στον εγκεφαλο. ΣΥΝΟΛΟ: 350 ευρω.
Τώρα μου ειίπαν οτι ειναι φαγομένα τα πίσω τακάκια και θέλουν άλλαγμα, παρόλο που μου βγάζει ένδειξη οτι θέλουν άλλαγμα στα 8000 χιλιόμετρα. Ισχυρίζονται οτι απλά ακόμα ο αισθητήρας, δεν τα ακούμπησε για να τα ελέγξει, κάπως έτσι τέλος παντων.Τα μέτρησαν επιτόπου με ενα εργαλείο και το κατάλαβαν. Κοίνώς μπορώ να μην τα αλλάξω τώρα, αλλά σε 1000- 1500 χιλιόμετρα θα θέλουν σιγουρα άλλαγμα- λένε. Η αλήθεια είναι οτι ακούω ενα μικρό σφύριγμα στο φρενάρισμα, αλλά δεν ξέρω αν προέρχεται απο τα πίσω τακάκια ή αν δεν έχει να κάνει με αυτο. ΤΙΜΗ: 220 ευρω. Επειδή δεν είμαι καλός γνώστης της μηχανολογίας αυτοκινήτων, πώς σας ακούγονται όλα αυτα?
ίσως να σε βοηθήσουν οι αναφορές μου και οι ανταποκρίσεις άλλων φίλων εδώ http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=22442&page=9
Από προσωπικη εμπειρία την προηγούμενη εβδομάδα.μου κάηκε ο πολλαπλασιαστής του πρώτου κυλίνδρου. τα παιδιά στο συνεργείο αλλαξαν και τους υπόλοιπους δωρεάν με νέους κωδικούς αφού η BMW έχει δώσει οδηγία για αλλαγή πολλαπλασιαστών ακόμα και μετά το πέρας της εγγύησης (να λέμε και α καλά). Αλλαγή προληπτικά και των τεσσάρων μπουζί με 38 ΕΥΡΩ σύμολο.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.