Επιστροφή στο Forum : Κίτρινο Φωτάκι Μηχανής - Check Engine Light


gupakos
29-11-11, 21:35
Καλησπέρα,

Μου άναψε σήμερα το κίτρινο φωτάκι μηχανής (σε Ζ3 2.0 1999, facelift). Δεν έχω παρατηρήσει κάτι διαφορετικό στη συμπεριφορά της μηχανής και το manual λέει ότι πιθανώς να οφείλεται σε πρόβλημα με τις εκπομπές ρύπων.

Πράγματι το τελευταίο διάστημα παρατήρησα περισσότερες αναθυμιάσεις από την εξάτμιση (τις έβλεπα απο τον καθρέπτη του οδηγού στα φανάρια) ενώ είχα παρατηρήσει και λίγο υγρό (σταγόνες) στην εξάτμιση (το μύρισα και μου έκανε για νερό και σίγουρα όχι για βενζίνη).

Θέλω να πάω να μου τσεκάρουν το αμάξι στο συνεργείο, αλλά προηγουμένως και για να μην είμαι τελείως ανενημέρωτος, θα εκτιμούσα μερικές απόψεις για το ποιο μπορεί να είναι το πιθανό πρόβλημα (π.χ καταλύτης, αισθητήρας), την αιτία που το προκάλεσε (π.χ. νοθευμένη βενζίνη) και τρόπο/κόστος αποκατάστασης βλάβης.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθεια παίδες.

ThaNOS E46coupe
29-11-11, 22:23
Καλησπέρα,

Μου άναψε σήμερα το κίτρινο φωτάκι μηχανής (σε Ζ3 2.0 1999, facelift). Δεν έχω παρατηρήσει κάτι διαφορετικό στη συμπεριφορά της μηχανής και το manual λέει ότι πιθανώς να οφείλεται σε πρόβλημα με τις εκπομπές ρύπων.

Πράγματι το τελευταίο διάστημα παρατήρησα περισσότερες αναθυμιάσεις από την εξάτμιση (τις έβλεπα απο τον καθρέπτη του οδηγού στα φανάρια) ενώ είχα παρατηρήσει και λίγο υγρό (σταγόνες) στην εξάτμιση (το μύρισα και μου έκανε για νερό και σίγουρα όχι για βενζίνη).

Θέλω να πάω να μου τσεκάρουν το αμάξι στο συνεργείο, αλλά προηγουμένως και για να μην είμαι τελείως ανενημέρωτος, θα εκτιμούσα μερικές απόψεις για το ποιο μπορεί να είναι το πιθανό πρόβλημα (π.χ καταλύτης, αισθητήρας), την αιτία που το προκάλεσε (π.χ. νοθευμένη βενζίνη) και τρόπο/κόστος αποκατάστασης βλάβης.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθεια παίδες.

Θα σβήσει μόνο του ... η πολύ καλή ποιότητα βενζίνης που έχουμε τα προκαλεί αυτά...
άν και δέ λέω οτι μπορέι να είναι κάτι και άλλο.:ices_ange
τα νερά που βλέπεις όντως είναι νερά. απλά τώρα που κρυώνει ο καιρός θα τα βλέπεις πιό συχνά!!!!!:D

gupakos
29-11-11, 23:44
Θα σβήσει μόνο του ... η πολύ καλή ποιότητα βενζίνης που έχουμε τα προκαλεί αυτά...
άν και δέ λέω οτι μπορέι να είναι κάτι και άλλο.:ices_ange
τα νερά που βλέπεις όντως είναι νερά. απλά τώρα που κρυώνει ο καιρός θα τα βλέπεις πιό συχνά!!!!!:D

Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα βάλω αύριο κάποια άλλη βενζίνη (πιθανόν από εκείνες των 100 οκτανίων, που 'λένε' ότι νοθεύονται λιγότερο) για να δούμε αν υπάρξει κάποια αλλαγή και κυρίως αν σβήσει το φωτάκι.

Αναρωτιέμαι πάντως αν συμβαίνει ('εχει συμβεί') γενικά και σε άλλους αυτό.
Διότι με δεδομένη τη νοθεία στις βενζίνες μας θα έπρεπε λογικά κάτι τέτοιοι να συνέβαινε 'σχετικά' συχνά σε όλους μας...

Μία λύση θα ήταν να πάω στο συνεργείο να μου διαβάσουν τη βλάβη, αλλά φοβάμαι ότι αν πάω μπορεί και να μου βρούνε (ντε και καλά) κάτι, ενώ το αμάξι ίσως να μην έχει τίποτα.

gupakos
01-12-11, 08:06
Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα βάλω αύριο κάποια άλλη βενζίνη (πιθανόν από εκείνες των 100 οκτανίων, που 'λένε' ότι νοθεύονται λιγότερο) για να δούμε αν υπάρξει κάποια αλλαγή και κυρίως αν σβήσει το φωτάκι.

Αναρωτιέμαι πάντως αν συμβαίνει ('εχει συμβεί') γενικά και σε άλλους αυτό.
Διότι με δεδομένη τη νοθεία στις βενζίνες μας θα έπρεπε λογικά κάτι τέτοιοι να συνέβαινε 'σχετικά' συχνά σε όλους μας...

Μία λύση θα ήταν να πάω στο συνεργείο να μου διαβάσουν τη βλάβη, αλλά φοβάμαι ότι αν πάω μπορεί και να μου βρούνε (ντε και καλά) κάτι, ενώ το αμάξι ίσως να μην έχει τίποτα.

Έβαλα και την κατοστάρα βενζίνη αλλά το λαμπάκι επιμένει (μετά από περίπου 50 χλμ)...αύριο λέω να πάω στο συνεργείο να το τσεκάρουν...απλά τα οικονομικά δεδομένα είναι τέτοια που αυτές οι επισκέψεις στο συνεργείο είναι 'γροθιά στο στομάχι'...αν έχει κάποιος άλλος να προτείνει κάτι, ευπρόσδεκτος...

ΥΓ: Θάνο, όταν έλεγες οτι το φωτάκι μπορεί να φύγει και μόνο του, πόσο διάστημα/χλμ είχες στο μυαλό σου...; Ενώ δεν έχω πρόβλημα να περιμένω, φοβάμαι απλά μην του κάνω μεγαλύτερη ζημιά με την καθυστέρηση, αν πρόκεται για ένα πρόβλημα που οφείλεται σε κάτι άλλο και όχι απλά σε κακής ποιότητας βενζίνη....

gsova
01-12-11, 09:16
Άν αποσυνδέσεις την μπαταρία, το αφήσεις λίγη ώρα και μετά την ξανασυνδέσεις; Σε κάποια αυτοκίνητα αυτό μηδενίζει το check engine...

Nickolas_s2k
01-12-11, 10:52
Καλα ασ'το manual..Απο το pc διαγνωσεις δεν γινονται.Μπορει να ναι χιλια δυο πραγματα με πιο πιθανο τον λ (αφου λες οτι δεν εχεις παρατηρησει ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμια διαφορα στη συμπεριφορα του αυτοκινητου)Μπορει να την ακουσε και το μαφ (ακομα και αν δεν σου κανει παιχνιδακια) μπορει μπορει μπορει..σε διαγνωστικο εξιδεικευμενου και οχι εξουσιοδοτημενου δεν χρεωνουν οποτε πηγαινε να το δεις

Akis09
01-12-11, 11:23
πήγαινε το μεταμόρφωση στον Μανώλη να σου το σβήσει... μήπως και είναι και κάτι άλλο:scratchch

Dimitris ///M
01-12-11, 12:33
Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα βάλω αύριο κάποια άλλη βενζίνη (πιθανόν από εκείνες των 100 οκτανίων, που 'λένε' ότι νοθεύονται λιγότερο) για να δούμε αν υπάρξει κάποια αλλαγή και κυρίως αν σβήσει το φωτάκι.

Αναρωτιέμαι πάντως αν συμβαίνει ('εχει συμβεί') γενικά και σε άλλους αυτό.
Διότι με δεδομένη τη νοθεία στις βενζίνες μας θα έπρεπε λογικά κάτι τέτοιοι να συνέβαινε 'σχετικά' συχνά σε όλους μας...

Μία λύση θα ήταν να πάω στο συνεργείο να μου διαβάσουν τη βλάβη, αλλά φοβάμαι ότι αν πάω μπορεί και να μου βρούνε (ντε και καλά) κάτι, ενώ το αμάξι ίσως να μην έχει τίποτα.

Αυτές οι βενζίνες είναι που νοθεύονται περισσότερο..... Βρές αξιόπιστο βενζινάδικο και μην πετάς τα λεφτά σου..... Δεν έχει τίποτα το αμάξι σου απλά έχει μάπα βενζίνη μέσα!
Τα νερά που βλέπεις είναι υδρατμοί που εξατμίζονται και το κάνουν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα :)

gupakos
01-12-11, 16:42
Αυτές οι βενζίνες είναι που νοθεύονται περισσότερο..... Βρές αξιόπιστο βενζινάδικο και μην πετάς τα λεφτά σου..... Δεν έχει τίποτα το αμάξι σου απλά έχει μάπα βενζίνη μέσα!
Τα νερά που βλέπεις είναι υδρατμοί που εξατμίζονται και το κάνουν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα :)

Πως ξέρεις αλήθεια ποιο είναι ένα αξιόπιστο βενζινάδικο;

Όσον αφορά την κατοστάρα, δεν νομίζω ότι νοθεύεται περισσότερο γιατί η κατανάλωσή της είναι πολύ μικρό μέρος των συνολικών πωλήσεων ενός βενζινάδικου άρα και το κίνητρο να κλέψει κάποιο ειναι μικρότερο (παρά τη διαφορά στην τιμή της).

Καλα ασ'το manual..Απο το pc διαγνωσεις δεν γινονται.Μπορει να ναι χιλια δυο πραγματα με πιο πιθανο τον λ (αφου λες οτι δεν εχεις παρατηρησει ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμια διαφορα στη συμπεριφορα του αυτοκινητου)Μπορει να την ακουσε και το μαφ (ακομα και αν δεν σου κανει παιχνιδακια) μπορει μπορει μπορει..σε διαγνωστικο εξιδεικευμενου και οχι εξουσιοδοτημενου δεν χρεωνουν οποτε πηγαινε να το δεις

Συμφωνώ σε αυτό που λές - Θα τσεκάρω αύριο.

Άν αποσυνδέσεις την μπαταρία, το αφήσεις λίγη ώρα και μετά την ξανασυνδέσεις; Σε κάποια αυτοκίνητα αυτό μηδενίζει το check engine...

Ξέρεις αν αφού το αποσυνδέσεις για να σβήσεις το φωτάκι, αν τουλάχιστον κραταέι στη μνήμη του την αρχική βλάβη που έκανε το φωτάκι να ανάψει; Σκέπτομαι ότι μία λύση θα ήταν, όντως να το αποσύνδεα για να δω αν θα ξανανάψει, αλλά να έχω και το log της αρχικής βλάβης για παν ενδεχόμενο.

ThaNOS E46coupe
01-12-11, 17:14
ΥΓ: Θάνο, όταν έλεγες οτι το φωτάκι μπορεί να φύγει και μόνο του, πόσο διάστημα/χλμ είχες στο μυαλό σου...; Ενώ δεν έχω πρόβλημα να περιμένω, φοβάμαι απλά μην του κάνω μεγαλύτερη ζημιά με την καθυστέρηση, αν πρόκεται για ένα πρόβλημα που οφείλεται σε κάτι άλλο και όχι απλά σε κακής ποιότητας βενζίνη....

Εμένα έσβηνε κάθε δύο ή τρεις ημέρες!


Ξέρεις αν αφού το αποσυνδέσεις για να σβήσεις το φωτάκι, αν τουλάχιστον κραταέι στη μνήμη του την αρχική βλάβη που έκανε το φωτάκι να ανάψει; Σκέπτομαι ότι μία λύση θα ήταν, όντως να το αποσύνδεα για να δω αν θα ξανανάψει, αλλά να έχω και το log της αρχικής βλάβης για παν ενδεχόμενο.

η βλάβη μένει μέσα καταγεγραμμένη...μήν αγχώνεσαι...το μόνο που θα χρειαστεί να ρυθμίσεις είναι η ώρα!!!! άν και δε νομίζω να σβίσει έτσι...το είχα δοκιμάσει κ στο δικό μου και δέν έπιασε!!!

gsova
01-12-11, 19:15
Εμένα έσβηνε κάθε δύο ή τρεις ημέρες!


η βλάβη μένει μέσα καταγεγραμμένη...μήν αγχώνεσαι...το μόνο που θα χρειαστεί να ρυθμίσεις είναι η ώρα!!!! άν και δε νομίζω να σβίσει έτσι...το είχα δοκιμάσει κ στο δικό μου και δέν έπιασε!!!

Στο Saab του φάδερ μου έπιασε πάντως η συγκεκριμένη μέθοδος. Η βλάβη κι εγώ πιστεύω ότι μένει καταγεγραμμένη αφού λογικά η μνήμη πρέπει να είναι EPROM.

gupakos
01-12-11, 20:56
Εμένα έσβηνε κάθε δύο ή τρεις ημέρες!

Λοιπόν, προς το παρόν έπιασε...το λαμπάκι έσβησε μόνο του....θα βάλω 100στάρα για τα επόμενα 2-3 γεμίσματα και μετά βλέπουμε...thanks!

Αν το λαμπάκι παραμείνει σβηστό, υπάρχει κάποιος λόγος να ανησυχώ; Δηλαδή το ξεχνάω προς το παρόν ή πιστεύει κάποιος ότι πρέπει να το διελευκάνω έτσι και αλλιώς;

:offtopic: Βενζίνη πότε είναι προτιμότερο να βάζουμε; π.χ το αφήνω να αδειάσει και βάζω, να βάζω λίγο πριν το τέλος, όταν φτάσει στη μέση κτλ....Επίσης πόσο βάζουμε π.χ πάντα φουλάρισμα ή απλά ένα πόσο π.χ 50 ευρώ κτλ

Προφανώς τα ερωτήματα αναφέρονται στο αν παίζει η απόφασή μας κάποιο ρόλο στην καλή συντήρηση του αμαξιού
π.χ Αν συμφωνούμε όλοι ότι η βενζίνη στην Ελλάδα ειναι συχνά κακής ποιότητας τότε δεν πρέπει να βάζουμε βενζίνη στο αμάξι όταν είναι άδειο με την ελπίδα ότι τουλάχιστον αν έχεις στο ντεπόζιτο βενζίνη και μπει και η νοθευμένη τουλάχιστον θα ανακατευτούν...ενώ αν είναι άδειο θα πάει η νοθευμένη όπως είναι στη μηχανή (κατανάλωση).

street-runner
02-12-11, 20:51
εγω εχω βρει ενα βενζιναδικο που εχουν ακουστει καλα σχολια και παρατηρω και διαφορα στον ηχο με ενα αλλο που την εχει λιγο φτηνοτερη + οτι το νιωθω να ακουει καλυτερα στην αυξομιωση του γκαζιου
ποτε δεν το γεμιζω λιγο πανω απο τη μεση αμα το γεμισεις θα ειναι και πιο βαρυ και παρασυρεσαι και κανεις περισσοτερα χλμ ;)
μερικες φορες αστο να αναψει λαμπακι και μετα πηγαινε

gupakos
03-12-11, 12:13
εγω εχω βρει ενα βενζιναδικο που εχουν ακουστει καλα σχολια και παρατηρω και διαφορα στον ηχο με ενα αλλο που την εχει λιγο φτηνοτερη + οτι το νιωθω να ακουει καλυτερα στην αυξομιωση του γκαζιου
ποτε δεν το γεμιζω λιγο πανω απο τη μεση αμα το γεμισεις θα ειναι και πιο βαρυ και παρασυρεσαι και κανεις περισσοτερα χλμ ;)
μερικες φορες αστο να αναψει λαμπακι και μετα πηγαινε

Διαφορά τόσο σημαντική μεταξύ επιδόσεων απο πρατήριο σε πρατήριο δεν εχω δει (εχω δοκιμάσει 2-3, αλλα ειναι όλα φθηνά)...το ενδιαφέρον είναι ότι τώρα που δοκίμασα εκτάκτως ένα ακριβό πρατήριο και έβαλα την ΒP ultimate (100στάρα) το φωτάκι της μηχανής έσβησε και οι υδρατμοί περιορίστηκαν...

Θα συνεχίσω για μερικές φορές ακόμα την Ultimate και βλέπουμε...

Στο θέμα του αν χρειάζεται να ασχοληθώ με το φωτάκι με δεδομένο ότι έσβησε μόνο του, τι λες; Να το ξεχάσω και βλέποντας στην πορεία, ή προληπτικά να κάνω κάτι;

street-runner
04-12-11, 22:24
εγω gia BP δεν εχω ακουσει καλα σχολια ποτε...
πριν οταν ελεγα για φωτακι εννοουσα αυτο για την βενζινη...
τι να σου πω για το κιτρινο φωτακι που λες δν ξερω ακριβως τι ειναι δν μου χει αναψει ποτε
γραφει καποια ενδειξη η μονο χρωμα?

gupakos
06-12-11, 00:10
Για βενζίνη έχω ακούσει καλά λόγια για την 100στάρα (racing) της Shell...αλλά είναι σχετικά ακριβή....όσο για το φωτάκι, αν διαβάσεις το πρώτο post του thread θα καταλάβεις... :)

Veldrin
06-12-11, 02:28
Όσον αφορά το θέμα της νοθείας, πιάστο λίγο αλλιώς απο τον (ευτυχώς) αθώο τρόπο σκέψης σου.

Έστω οτι είμαι βενζινάς, και θέλω να βγάλω κέρδη, τι κάνω ; Βάζω στην αντλία μου, μισή απλή, μισή 100άρα και πουλάω το σύνολο για 100άρα :) Αν δείς τα πρόστιμα απο το υπουργείο ανάπτυξης, το 80% αφορά νοθεία 100άρας.

Εγγυημένα καλά πρατήρια, είναι τα ΕΚΟ του προγράμματος "Καλυψώ". Θα τα ξεχωρίσεις απο το σήμα που υπάρχει μόνο λευκό και κόκκινο στην ταμπέλα και καθόλου μπλέ.

gupakos
06-12-11, 15:47
Όσον αφορά το θέμα της νοθείας, πιάστο λίγο αλλιώς απο τον (ευτυχώς) αθώο τρόπο σκέψης σου.

Έστω οτι είμαι βενζινάς, και θέλω να βγάλω κέρδη, τι κάνω ; Βάζω στην αντλία μου, μισή απλή, μισή 100άρα και πουλάω το σύνολο για 100άρα :) Αν δείς τα πρόστιμα απο το υπουργείο ανάπτυξης, το 80% αφορά νοθεία 100άρας.

Εγγυημένα καλά πρατήρια, είναι τα ΕΚΟ του προγράμματος "Καλυψώ". Θα τα ξεχωρίσεις απο το σήμα που υπάρχει μόνο λευκό και κόκκινο στην ταμπέλα και καθόλου μπλέ.

Δεν ήξερα ότι τα περισσότερα πρόστιμα στα βενζινάδικα - η συντριπτική πλειοψηφία όπως σημείωσες - είναι για νοθεία 100στάρας. Πολύ χρήσιμη πληροφορία. Ευχαριστώ.

Όμως θα συμφωνήσεις φαντάζομαι ότι ακόμα και έτσι, το αμάξι στη νοθεία της 100στάρας δεν θα πάθει κάποια βλάβη , ενώ με τη νοθεία της απλής βενζίνης (με υγρά τρίτης προέλευσης) μία ζημιά είναι πιο πιθανή...στην προκειμένη περίπτωση είχαμε το εξής...με πολύ φθηνή, απλή βενζίνη το λαμπάκι check engline άναψε...και βάζοντας ένα ντεπόζιτο από την 100στάρα και μετά από 80 χλμ το λαμπάκι έσβησε...τουλάχιστον σε ότι με αφορά θα σταματήσω να είμαι κάπως αφελής με τις πολύ χαμηλές τιμές βενζίνης και θα προτιμώ όποτε μπορώ τις 100στάρες βενζίνες, αλλά και να αποφεύγω τις πολύ φθηνές βενζίνες.

giannis 116
06-12-11, 18:19
Κι ομως τα περισσοτερα προστιμα σε βενζιναδικα αφορουν παραβασεις νοθειας πετρελαιου. Πχ κινησης με ναυτικο πετρελαιο (που ειναι υψηλης περιεκτικοτητας σε θειο). Ισως οι παραβασεις που αφορουν τις βενζινες εχουν να κανουν με νοθεια απλης με σουπερ αμολυβδης στο μεγαλυτερο ποσοστο.
Οσο για τα ΕΚΟ με κοκκινο ασπρο σημα εχουν και κατι τιμες...Φωτια!

Ξεφυγαμε ομως λιγακι απ το θεμα

thomasz3
12-01-12, 08:40
αποδειδειγμένα με bp 95 οκτανίων η ΕΚΟ κάνω τουλάχιστον 50 χιλιόμετρα περισσότερα από άλλες εταιρίες!
σημειωτέον ότι κάνω πάνω από 40.000km τον χρόνο!

gupakos
12-01-12, 11:49
αποδειδειγμένα με bp 95 οκτανίων η ΕΚΟ κάνω τουλάχιστον 50 χιλιόμετρα περισσότερα από άλλες εταιρίες!
σημειωτέον ότι κάνω πάνω από 40.000km τον χρόνο!

Να επιβεβαιώσω απόλυτα το θέμα της ποιότητας της ΒΡ Ultimate και ιδιαίτερα των 100 οκτανίων.

Όταν ξεκίνησα το παρόν θέμα, ο Θάνος είπε ότι μάλλον είναι η βενζίνη το πρόβλημα, που είχα βάλει από Shell επί της Καβάλας στην άνοδο, μεταξύ Κηφισού και Θηβών. Πράγματι αλλάζω πρατήριο και βάζω από ένα (πιο ακριβό) ΒΡ και βάζω μάλιστα 100στάρα. Το λαμπάκι σβήνει και όλα καλά.

Μετά από ένα γέμισμα στη ΒΡ, σκέφτομαι ότι μπορεί να ήταν άλλο το θέμα οπότε, ας γυρίσω πάλι στο Shell πρατήριο για οικονομία (που όντως είναι ένα 4% πιο φθηνό). Αποτέλεσμα: το λαμπάκι και πάλι ανάβει.

Από τότε (2 γεμίσματα) βάζω από το ΒΡ (100στάρα) και το λαμπάκι δεν έχει ξανανάψει, ενώ με επιφύλαξη (γιατί θα ήθελα να το δω πιο πολύ μέσα στο χρόνο) μου έχει βγάλει ένα 10% περισσότερα χιλιόμετρα. Για τουλάχιστον άλλα 3 γεμίσματα θα βάζω 100στάρα ΒΡ για να δω και την κατανάλωση, και μετά θα το γυρίσω στην απλή ΒΡ 95άρα για σύγκριση. Πάντα από το νέο μου πλέον πρατήριο.

Πλήρης επιβεβαίωση του 'ότι πληρώνεις, παίρνεις'.

thomasz3
12-01-12, 11:58
έτσι είναι φιλε μου ότι πληρώνεις παίρνεις!
σε λίγες μέρες θα φορέσω και στο αυτοκίνητο μου το μαραφέτι αυτό με τους μαγνήτες που το βάζεις στο σωληνάκι βενζίνης και έχεις 30% λιγότερο καύσιμο!
θα το τσεκάρω και θα σας πω τα αποτελέσματα εδώ!

Dim77
12-01-12, 12:04
έτσι είναι φιλε μου ότι πληρώνεις παίρνεις!
σε λίγες μέρες θα φορέσω και στο αυτοκίνητο μου το μαραφέτι αυτό με τους μαγνήτες που το βάζεις στο σωληνάκι βενζίνης και έχεις 30% λιγότερο καύσιμο!
θα το τσεκάρω και θα σας πω τα αποτελέσματα εδώ!

Ελπίζω να στο έδωσαν δώρο και να μην το πλήρωσες...

thomasz3
12-01-12, 12:09
χεχεχε...γι αυτό ηπα σε λίγες μέρες!
θα το βγάλει άλλος και θα το φορέσω εγώ!
πάντως έχει μια βάση με το μαγνητικό πεδίο και τα μόρια τις βενζίνης αλλα αν αναφερθούμε σε αυτό θα πρέπει να τα πούμε αλλου!

Driftakos
12-01-12, 12:17
χμ..ναι, αν και το θέμα έχει αναλυθεί.

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=24395

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=21454

και σε διάφορα άλλα θέματα. αφου δεν τους πλήρωσες, καλά είσαι :)

και απο περιέργεια, γτ τους βγάζει?

rapid_fast
12-01-12, 20:15
Να επιβεβαιώσω απόλυτα το θέμα της ποιότητας της ΒΡ Ultimate και ιδιαίτερα των 100 οκτανίων.

Όταν ξεκίνησα το παρόν θέμα, ο Θάνος είπε ότι μάλλον είναι η βενζίνη το πρόβλημα, που είχα βάλει από Shell επί της Καβάλας στην άνοδο, μεταξύ Κηφισού και Θηβών. Πράγματι αλλάζω πρατήριο και βάζω από ένα (πιο ακριβό) ΒΡ και βάζω μάλιστα 100στάρα. Το λαμπάκι σβήνει και όλα καλά.

Μετά από ένα γέμισμα στη ΒΡ, σκέφτομαι ότι μπορεί να ήταν άλλο το θέμα οπότε, ας γυρίσω πάλι στο Shell πρατήριο για οικονομία (που όντως είναι ένα 4% πιο φθηνό). Αποτέλεσμα: το λαμπάκι και πάλι ανάβει.

Επειδή ψιλοβαριέμαι, καθότι είμαι απόλυτα κουρασμένος σήμερα απο τη δουλειά..
Το αυτοκίνητο σου δεν ειναι φτιαγμένο για βενζίνη 100, ή 1000 οκτανιών..
Βάζοντας τέτοιο καυσιμο, απλά κρύβεις ένα πρόβλημα που υπάρχει..
Για εμένα, πρέπει να αλλάξεις μπουζί, η κάποιον πολλαπλασιαστή..
Ξεκίνα με μπουζί, βάλε τη χειρότερη βενζίνη που θα βρείς στην αγορά, και αν ανάψει το
λαμπάκι, ψάξε ποιός πολλαπλασιαστής είναι χαλασμένος..
Ολα τα άλλα είναι ημίμετρα..

gupakos
12-01-12, 20:35
Επειδή ψιλοβαριέμαι, καθότι είμαι απόλυτα κουρασμένος σήμερα απο τη δουλειά..
Το αυτοκίνητο σου δεν ειναι φτιαγμένο για βενζίνη 100, ή 1000 οκτανιών..
Βάζοντας τέτοιο καυσιμο, απλά κρύβεις ένα πρόβλημα που υπάρχει..
Για εμένα, πρέπει να αλλάξεις μπουζί, η κάποιον πολλαπλασιαστή..
Ξεκίνα με μπουζί, βάλε τη χειρότερη βενζίνη που θα βρείς στην αγορά, και αν ανάψει το
λαμπάκι, ψάξε ποιός πολλαπλασιαστής είναι χαλασμένος..
Ολα τα άλλα είναι ημίμετρα..

Μπουζί είναι αλλαγμένα το καλοκαίρι...

Αν το γυρίσω σε βενζίνη 95 οκτανίων, από το ίδιο ΒΡ πρατήριο που θεωρητικά του έχω πιο πολύ εμπιστοσύνη, και δεν ξανανάψει το λαμπάκι, θα πρέπει να ψάχνω να βρω ντε και καλά μία βλάβη, επειδή 2 φορές και με την ίδια βενζίνη ενός συγκεκριμένου πρατηρίου άναψε το λαμπάκι (το οποίο πλέον δεν ανάβει);...

Αν το ένα είναι ημίμετρο, το παραπάνω για υπερβολή μου φαντάζει.. :)

φιλικά πάντα... :)

thomasz3
12-01-12, 22:28
χμ..ναι, αν και το θέμα έχει αναλυθεί.

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=24395

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=21454

και σε διάφορα άλλα θέματα. αφου δεν τους πλήρωσες, καλά είσαι :)

και απο περιέργεια, γτ τους βγάζει?

η μαγνήτες είναι ενός συναδέλφου μου...τους φοράει ένας άλλος συνάδελφος μου πάνω σε ένα 500αράκι και μετά επειδή έχω ταξίδι την επομενη εβδομάδα θα τους βγάλει να τους βάλω εγώ μιας και η διαδρομή που κάνω είναι στάνταρ και έτσι θα τσεκάρω αν έχει διαφορα Η ΛΈΝΕ P@P@RIES....

thomasz3
24-01-12, 07:07
μπαρούφες παίδες οι μαγνήτες.
δεν κάνουν τίποτα με το καύσιμο!
κάποιος έγινε πλούσιος πάλι!:)

Dim77
24-01-12, 08:20
Ελπίζω να στο έδωσαν δώρο και να μην το πλήρωσες...
χεχεχε...γι αυτό ηπα σε λίγες μέρες!
θα το βγάλει άλλος και θα το φορέσω εγώ!
πάντως έχει μια βάση με το μαγνητικό πεδίο και τα μόρια τις βενζίνης αλλα αν αναφερθούμε σε αυτό θα πρέπει να τα πούμε αλλου!

Όσες φορές άνθρωποι που έχουν σπουδάσει με κάποιο τρόπο κάτι που αφορά την οργανική χημεία, λένε ότι ο ''μαγνητισμός'' της βενζίνης είναι π@π@ρια ολκής, κάποιοι άλλοι που δεν έχουν ιδέα μιλάνε γενικά για ''συντονισμούς ηλεκτρονίων κλπ...'' για μόρια που περνούν από τον ''υπερμαγνήτη'' και ....παρατάσσονται σαν στρατιωτάκια και μπαίνουν με τάξη μέσα στους κυλίνδρους και έτσι ...καταναλώνει λιγότερο το μοτέρ (ίσως και με αυξηση της ισχύος κιόλας...γιατί οι μπουρτζόβλαχοι που φτιάξανε το μαραφέτι και φυσικά δούλευαν πρωτύτερα στην ανάπτυξη ion-engines στη NASA αλλά βαρέθηκαν, έφυγαν από τη NASA, και είπαν να βοηθήσουν τους Έλληνες με την κατανάλωση του ρημαδίου τους) και φυσικά οι εταιρείες υπό την παγκόσμια συνομωσία των πετρελαιο-εταιρειών δεν τους τοποθετούν εξ'αρχής αυτά τα ''εξαρτήματα'')

Είναι σίγουρο ότι κάποιοι χρησιμοποιούν χημικούς όρους με τέχνη μέσα σε κείμενα για να εντυπωσιάζουν και με την ευγλωττία τους παραμυθιάζουν τους αδαείς και απελπισμένους για οικονομία ανθώπους.

Μετά από 3-4 χρόνια που κυκλοφορούν αυτά τα καραγκιοζιλίκια, όποιος το παίρνει πια (πληρώνοντας και ελπίζοντας) είναι άξιος της μοίρας του.

Μπράβο σου όμως thomasz3, που παραδέχεσαι ότι το εξάρτημα παρά τη ''θεωρητική βάση που ισχυρίζονται οι κατασκευαστές και εισπρακτορες των χρημάτων που κόστιζε'' (δεν ξέρω πως αλλιώς να τους χαρακτηρίσω), δεν κάνει τίποτα.

Sorry για το ύφος του post μου, αλλά πλέον μετά από τόσα χρόνια, είναι τραγικό που ακόμα κυκλοφορούν αυτές οι αηδίες με υποτιθέμενες ''έρευνες'' και αποτελέσματα.
Το κακό είναι ότι ο κόσμος μένει απροστάτευτος για μια ακόμα φορά σε κάποιους που τον εκμεταλλεύονται και του αποσπούν 50-100-200 ευρώ με κάτι ''επιστημονικό''.

thomasz3
24-01-12, 12:19
μια χαρά είναι το ύφος σου φιλε μου μην ανησυχείς!
μπράβο σου ειλικρινά γιατί διάβασα ένα κείμενο που και καταλάβαινα τι λέει αλλα και μου κάλυψε όλες μου τις απορίες!
στο θέμα μας τώρα!!
με το θέμα τις κατανάλωση το μονο που μπορείς να κανεις αν δεν δεν μπορείς να αντέξεις τα έξοδα του αυτοκινητου σου είναι να πάρεις άλλο μικρότερο.
το δεύτρο είναι να σηκώσεις το πόδι σου από το γκάζι και να το πας μαλακωσιά με 2350 στροφές που έλεγε και ο φίλος μας ο νταλικέρης!
όταν προσπαθούνε να σου πωλήσουν τέτοιες αηδίες βάζοντας θέμα οικονομίας και εξοικονομήσεις χρημάτων το λιγότερο που θα μπορούσαμε να τους κάνουμε είναι να τους χαστουκίζουμε!!!!!:nutkick::nutkick::twak::twak:

gupakos
24-01-12, 16:31
Παιδιά συγνώμη για το on topic :), αλλά σήμερα πήγα στο Μανώλη στη Μεταμόρφωση για το αρχικό μου θέμα με το check engine και κάναμε τη διάγνωση.

Έδειξε φτωχό μείγμα που από ότι μου είπε και διάβασα μπορεί να οφείλεται σε πολλές αιτίες. Κοίταξε διάφορα στο αμάξι για κανά μισάωρο σε συνδυασμό και με το διαγνωστικό, έγινε και δοκιμή με άλλο ΜΑΦ, αλλά δεν κατέληξε κάπου σίγουρα. Μου πρότεινε να αλλάξουμε τη βαλβίδα αναθυμιάσεων (αφού πρώτα είχε προφανώς αποκλείσει άλλες πιθανές αιτίες) χωρίς όμως να είναι σίγουρος ότι είναι αυτό το πρόβλημα ('την αλλάζουμε και βλέπουμε'). Προφανώς αν του το αφήσω ίσως να μπορέσει να δει περισσότερα, αλλά με δεδομένο ότι το κόστος αντικατάστασης είναι 120 ευρώ (εργασία και ανταλλακτικό), έχω δύο ερωτήσεις για εσάς:

1. Είναι συνηθισμένες οι δοκιμές του τύπου 'το αλλάζουμε και βλέπουμε' για τέτοιου είδους βλάβες όπου από το διαγνωστικό δεν βγαίνει ξεκάθαρα η αιτία του προβλήματος;

2. Να προχωρήσω με την αλλαγή στη βαλβίδα όπως μου πρότεινε ή να πάω κάπου αλλού για μία δεύτερη γνώμη; Δεν είναι ένα ρίσκο να μην λυθεί το πρόβλημα μετά την αλλαγή βαλβίδας και να δώσω ξανά άλλα λεφτά για να βρω τι φταίει;

Ευχαριστώ

Κωνσταντίνος

ΥΓ: Υπάρχει μηχανικός (στην Αθήνα) ευγενικός και ευχάριστος, με γνώσεις...; Κάθε επίσκεψή μου σε συνεργείο (με εξαίρεση τις ευθυγραμμίσεις στο Διονυσόπουλο) είναι αγχωτική...αν μάλιστα κάνω το 'λάθος' να κάνω και κάποια ερώτηση (γιατί βρε παιδιά, ναι δεν το κατέχω, αλλά μου αρέσει να μαθαίνω), 'φίδι που μ' έφαγε'...αισθάνομαι ότι μου κάνουν χάρη που μου απαντούν, ενώ και ο Μανώλης μόλις με είδε, σιωπηλό, να κοιτάω τι βγάζει το διαγνωστικό, μου ζήτησε (ευγενικά βέβαια) να περιμένω πιο πέρα...

giannis 116
24-01-12, 18:53
Καλυτερα πηγαινε και καπου αλλου να παρεις και μια 2η και γιατι οχι και μια 3η γνωμη. Θα σου στειλω πμ με προτεινομενο συνεργειο.

Τωρα για αυτα που ρωτας, ειναι πολυ δικαιολογημενες οι αποριες σου. Τελικα απο οτι καταλαβα καποιες βλαβες το να διαγνωστουν σωστα και να βρεθει λυση τελικα ειναι συνδυασμος τυχης και γνωσεων και ικανοτητων των διαγνωστων-μηχανικων.
Εαν εισαι τυχερος, ισως με το πρωτο εξαρτημα που θα αλλαξεις εστω και προληπτικα τοτε θα βγαλεις ακρη με τη μια. Εαν εισαι ατυχος μπορει να αλλαζεις και να ξαναλλαζεις λαθος εξαρτηματα, δινοντας απειρα λεφτα, σπαταλωντας το χρονο σου στα συνεργεια, διαλυοντας τα νευρα σου και τελικα να μη βγαζεις ακρη. Καπως ετσι την πατησα κι εγω και σε 'μεγαλα' συνεργεια υποτιθεται...
Πηγαινε και σ αυτον που θα σου προτεινω, ισως να διαφερει απ ολους τους αλλους και να βγαλεις ακρη οσο γινεται πιο ανεξοδα. Μια επισκεψη που εκανα εγω μου φανηκε πολλα υποσχομενος και επιτελους ισως κι εγω να βαλω τελος σε χρονιο προβλημα που με απασχολει με τα ηλεκτρονικα και δεν το εχω λυσει ακομα κι ας εχω δωσει τοσα λεφτα σε λαθος αλλαγες εξαρτηματων...

gnx
24-01-12, 19:07
Ποια επιχειρηση ειναι ο Μανώλης ρε παιδιά και πού;

gupakos
24-01-12, 19:28
Ποια επιχειρηση ειναι ο Μανώλης ρε παιδιά και πού;

Είναι Τατοϊου 45 στη Μεταμόρφωση (συνέχεια της Δεκελείας που ξεκινά από την Αχαρνών και περνάει μέσα από τη Νέα Φιλαδέλφεια).

Από εδώ, το φόρουμ, το βρήκα, με δεδομένο ότι μερικά μέλη είχαν εκφραστεί θετικά. Αλλά τι να πω....

Καλυτερα πηγαινε και καπου αλλου να παρεις και μια 2η και γιατι οχι και μια 3η γνωμη. Θα σου στειλω πμ με προτεινομενο συνεργειο.

Τωρα για αυτα που ρωτας, ειναι πολυ δικαιολογημενες οι αποριες σου. Τελικα απο οτι καταλαβα καποιες βλαβες το να διαγνωστουν σωστα και να βρεθει λυση τελικα ειναι συνδυασμος τυχης και γνωσεων και ικανοτητων των διαγνωστων-μηχανικων.
Εαν εισαι τυχερος, ισως με το πρωτο εξαρτημα που θα αλλαξεις εστω και προληπτικα τοτε θα βγαλεις ακρη με τη μια. Εαν εισαι ατυχος μπορει να αλλαζεις και να ξαναλλαζεις λαθος εξαρτηματα, δινοντας απειρα λεφτα, σπαταλωντας το χρονο σου στα συνεργεια, διαλυοντας τα νευρα σου και τελικα να μη βγαζεις ακρη. Καπως ετσι την πατησα κι εγω και σε 'μεγαλα' συνεργεια υποτιθεται...
Πηγαινε και σ αυτον που θα σου προτεινω, ισως να διαφερει απ ολους τους αλλους και να βγαλεις ακρη οσο γινεται πιο ανεξοδα. Μια επισκεψη που εκανα εγω μου φανηκε πολλα υποσχομενος και επιτελους ισως κι εγω να βαλω τελος σε χρονιο προβλημα που με απασχολει με τα ηλεκτρονικα και δεν το εχω λυσει ακομα κι ας εχω δωσει τοσα λεφτα σε λαθος αλλαγες εξαρτηματων...

Γιάννη ευχαριστώ για το πμ. Το πρόβλημα όμως έχει και συνέχεια...Θα επανέλθω.

giannis 116
24-01-12, 19:35
Είναι Τατοϊου 45 στη Μεταμόρφωση (συνέχεια της Δεκελείας που ξεκινά από την Αχαρνών και περνάει μέσα από τη Νέα Φιλαδέλφεια).

Από εδώ, το φόρουμ, το βρήκα, με δεδομένο ότι μερικά μέλη είχαν εκφραστεί θετικά. Αλλά τι να πω....



Γιάννη ευχαριστώ για το πμ. Το πρόβλημα όμως έχει και συνέχεια...Θα επανέλθω.

Παρακαλω δεν κανει τιποτα. Για να βοηθιομαστε ειμαστε εδω. Κρατα μας ενημερους. Ελπιζω να βγαλεις συντομα ακρη.

gupakos
24-01-12, 19:38
Παιδιά συγνώμη για το on topic :), αλλά σήμερα πήγα στο Μανώλη στη Μεταμόρφωση για το αρχικό μου θέμα με το check engine και κάναμε τη διάγνωση.

Έδειξε φτωχό μείγμα που από ότι μου είπε και διάβασα μπορεί να οφείλεται σε πολλές αιτίες. Κοίταξε διάφορα στο αμάξι για κανά μισάωρο σε συνδυασμό και με το διαγνωστικό, έγινε και δοκιμή με άλλο ΜΑΦ, αλλά δεν κατέληξε κάπου σίγουρα. Μου πρότεινε να αλλάξουμε τη βαλβίδα αναθυμιάσεων (αφού πρώτα είχε προφανώς αποκλείσει άλλες πιθανές αιτίες) χωρίς όμως να είναι σίγουρος ότι είναι αυτό το πρόβλημα ('την αλλάζουμε και βλέπουμε'). Προφανώς αν του το αφήσω ίσως να μπορέσει να δει περισσότερα, αλλά με δεδομένο ότι το κόστος αντικατάστασης είναι 120 ευρώ (εργασία και ανταλλακτικό), έχω δύο ερωτήσεις για εσάς:

1. Είναι συνηθισμένες οι δοκιμές του τύπου 'το αλλάζουμε και βλέπουμε' για τέτοιου είδους βλάβες όπου από το διαγνωστικό δεν βγαίνει ξεκάθαρα η αιτία του προβλήματος;

2. Να προχωρήσω με την αλλαγή στη βαλβίδα όπως μου πρότεινε ή να πάω κάπου αλλού για μία δεύτερη γνώμη; Δεν είναι ένα ρίσκο να μην λυθεί το πρόβλημα μετά την αλλαγή βαλβίδας και να δώσω ξανά άλλα λεφτά για να βρω τι φταίει;

Ευχαριστώ

Κωνσταντίνος

ΥΓ: Υπάρχει μηχανικός (στην Αθήνα) ευγενικός και ευχάριστος, με γνώσεις...; Κάθε επίσκεψή μου σε συνεργείο (με εξαίρεση τις ευθυγραμμίσεις στο Διονυσόπουλο) είναι αγχωτική...αν μάλιστα κάνω το 'λάθος' να κάνω και κάποια ερώτηση (γιατί βρε παιδιά, ναι δεν το κατέχω, αλλά μου αρέσει να μαθαίνω), 'φίδι που μ' έφαγε'...αισθάνομαι ότι μου κάνουν χάρη που μου απαντούν, ενώ και ο Μανώλης μόλις με είδε, σιωπηλό, να κοιτάω τι βγάζει το διαγνωστικό, μου ζήτησε (ευγενικά βέβαια) να περιμένω πιο πέρα...

Είχαμε και συνέχεια. Γυρνώντας από το συνεργείο μετά τα παραπάνω, πάω δουλειά και αφήνω το αμάξι παρκαρισμένο για 6 ώρες. Καθώς πάω να το πάρω, βάζω μπρος και το αμάξι δεν είχε καθόλου δύναμη....δεν ανέβαζε στροφές καθόλου και κόντεψε να σβήσει. Το παρκάρισα για 2 ώρες και μετά ξανά τα ίδια, για 1 λεπτό, και μετά ηρέμισε...

Προφανώς κάτι πειράχτηκε στο έλεγχο που έγινε όπως έγραψα αρχικά...ρωτάω αφελώς: όταν βγαίνει το ΜΑΦ, τοποθετείται άλλο για δοκιμή και ξανατοποθετείται το αρχικό, πρέπει να γίνει κάποιος προγραμματισμός; Τι μπορεί να πήγε στραβά;

Αύριο να πάω σε άλλο συνεργείο για να δούμε τι παίζει; Ή να ξαναπάω στο Μανώλη και να του πω τι έγινε και να απαιτήσω μία λύση; Είχαμε, δεν είχαμε πάλι αγχώθηκα...:nixweiss:

giannis 116
24-01-12, 19:45
Είχαμε και συνέχεια. Γυρνώντας από το συνεργείο μετά τα παραπάνω, πάω δουλειά και αφήνω το αμάξι παρκαρισμένο για 6 ώρες. Καθώς πάω να το πάρω, βάζω μπρος και το αμάξι δεν είχε καθόλου δύναμη....δεν ανέβαζε στροφές καθόλου και κόντεψε να σβήσει. Το παρκάρισα για 2 ώρες και μετά ξανά τα ίδια, για 1 λεπτό, και μετά ηρέμισε...

Προφανώς κάτι πειράχτηκε στο έλεγχο που έγινε όπως έγραψα αρχικά...ρωτάω αφελώς: όταν βγαίνει το ΜΑΦ, τοποθετείται άλλο για δοκιμή και ξανατοποθετείται το αρχικό, πρέπει να γίνει κάποιος προγραμματισμός; Τι μπορεί να πήγε στραβά;Αύριο να πάω σε άλλο συνεργείο για να δούμε τι παίζει; Ή να ξαναπάω στο Μανώλη και να του πω τι έγινε και να απαιτήσω μία λύση; Είχαμε, δεν είχαμε πάλι αγχώθηκα...:nixweiss:

Δεν ειναι καθολου αφελεστατη ερωτηση, ισα ισα...

Οταν βγαινει ο ΜΑΦ, και ειναι κλειδι πανω, τοτε ο εγκεφαλος καταγραφει σφαλμα απ την αποσυνδεση του. Μετα θελει reset με το διαγνωστικο για να φυγει το σφαλμα, δεν ειναι κατι. Τωρα, εαν λογω βιασυνης βαλε βγαλε δοκιμασε κλπ, ή ξεχαστηκε κλειδι πανω ή δεν εγινε reset του σφαλματος ή μπορει να ειναι κατι αλλο ασχετο, δε ξερω, τι να πω. Δοκιμαστηκε και τιποτα αλλο ή αλλαχτηκε προληπτικα κατι αλλο εκτος απο ΜΑΦ?..

Για μενα πηγαινε σε αλλο συνεργειο να παρεις και μια 2η γνωμη και πες τους και για αυτο το θεμα σου. ΠΜ σου εχω στειλει ηδη, ρωτα και εκει που σου προτεινα.

gupakos
24-01-12, 20:26
Δεν ειναι καθολου αφελεστατη ερωτηση, ισα ισα...

Οταν βγαινει ο ΜΑΦ, και ειναι κλειδι πανω, τοτε ο εγκεφαλος καταγραφει σφαλμα απ την αποσυνδεση του. Μετα θελει reset με το διαγνωστικο για να φυγει το σφαλμα, δεν ειναι κατι. Τωρα, εαν λογω βιασυνης βαλε βγαλε δοκιμασε κλπ, ή ξεχαστηκε κλειδι πανω ή δεν εγινε reset του σφαλματος ή μπορει να ειναι κατι αλλο ασχετο, δε ξερω, τι να πω. Δοκιμαστηκε και τιποτα αλλο ή αλλαχτηκε προληπτικα κατι αλλο εκτος απο ΜΑΦ?..

Για μενα πηγαινε σε αλλο συνεργειο να παρεις και μια 2η γνωμη και πες τους και για αυτο το θεμα σου. ΠΜ σου εχω στειλει ηδη, ρωτα και εκει που σου προτεινα.

Αλλαγή αλλού δεν έγινε.
Έλεγξε διάφορα (π.χ. αν κατάλαβα καλά το σωληνάκι της υποπίεσης), κάποια στιγμή πείραξε κάτι και ανέβηκαν οι στροφές στη μηχανή, έριξε υγρό σε διάφορα σημεία για να δει αν ρουφάει αέρα, αλλά γενικά δεν είδα να κάνει κάτι φοβερό (πλην της αλλαγής του ΜΑΦ, μετά την οποία και με επιφύλαξη νομίζω ότι έκανε reset για τα σφάλματα)...

Το να πατάς γκάζι όμως και να μην ανεβάζει στροφές, έτσι ξαφνικά, σημαίνει ότι κάτι έκαναν στο συνεργείο πλημελλώς γιατί τέτοιο πρόβλημα δεν είχα πριν να το πάω στο συνεργείο.

Θα πάω αύριο σε ένα εξειδικευμένο κόντα στο σπίτι μου και αν δε βρω και εκεί άκρη θα πάω και σε εκείνο που μου πρότεινες. Thanks!

gupakos
11-03-12, 09:41
Αλλαγή αλλού δεν έγινε.
Έλεγξε διάφορα (π.χ. αν κατάλαβα καλά το σωληνάκι της υποπίεσης), κάποια στιγμή πείραξε κάτι και ανέβηκαν οι στροφές στη μηχανή, έριξε υγρό σε διάφορα σημεία για να δει αν ρουφάει αέρα, αλλά γενικά δεν είδα να κάνει κάτι φοβερό (πλην της αλλαγής του ΜΑΦ, μετά την οποία και με επιφύλαξη νομίζω ότι έκανε reset για τα σφάλματα)...

Το να πατάς γκάζι όμως και να μην ανεβάζει στροφές, έτσι ξαφνικά, σημαίνει ότι κάτι έκαναν στο συνεργείο πλημελλώς γιατί τέτοιο πρόβλημα δεν είχα πριν να το πάω στο συνεργείο.

Θα πάω αύριο σε ένα εξειδικευμένο κόντα στο σπίτι μου και αν δε βρω και εκεί άκρη θα πάω και σε εκείνο που μου πρότεινες. Thanks!

Σε συνέχεια των προηγουμένων, πήγα στο συνεργείο που μου πρότεινε με πμ o giannis 116 και πράγματι τα παιδιά εκεί με βοήθησαν αρκετά [το συνεργείο βρίσκεται Κωστη Παλαμα 108 στο Καματερό, 6942230762 (γιάννης), 6944817295 (τάσος)].

Το πρόβλημα τελικά ήταν με το λούφτ το οποίο είχε μία άρκετά μεγάλη τρύπα. Αλλάχτηκε (40 ευρώ αν θυμάμαι) και από τότε (περίπου 6 εβδομάδες) το φωτάκι δεν έχει ξανανάψει.

Στα αξιοσημείωτα είναι ότι το πρώτο συνεργείο που πήγα στη Μεταμόρφωση (Μανώλης) δεν βρήκε τη βλάβη και μου έλεγε άλλα ('αλλάζουμε βαλβίδα αναθυμιάσεων με 120 ευρώ και βλέπουμε'), ενώ αυτοί το βρήκαν. Και μιλάμε για μία (σχετικά) προφανή βλάβη.

Στο ίδιο συνεργείο στο Καματερό άλλαξα τη μονάδα του ABS, λάδια διαφορικού/σασμάν αλλά και το πίσω πλαστικό τζάμι (έχω Ζ3). Αλλά για να μη είμαι offtopic θα γράψω τις εμπειρίες μου στην αντίστοιχη ενότητα.