PDA

Επιστροφή στο Forum : 116i διευκρινισεις-αποριες


bimmerm
01-12-11, 18:40
Γεια σας παιδια.
Εχω ενα 116ι .το αγορασα 07/11.το αμαξι ειναι ομως παραγωγης 04/10,στοκ δλδ.
Εχω 4337 χιλ. Σημερα μολις ενεργοποιησα την αναφλεξη,αντι να μου βγαλει το αυτοκινητο κιτρινο, νομιζω ,και απο κατω ποσα χιλιομετρα απομενουν για σερβις,μου εβγαλε ενα κοκκινο αυτοκινητο.
Καθοτι ειναι ο πρωτος μου μπεμπης εριξα μια ματια στο βιβλιαρακι,το μανιουαλ και ειδα οτι πρεπει να μπω στο μενου για να δω την επεξηγηση του.μπηκα λοιπον και ειδα τα εξης -

Α) εχει ενα κοκκινο αυτοκινητο και απο πανω δυο S το ενα κατω απο το αλλο ...να πω? μηπως ειναι η λεξη ...SOS αλλα γραμμενη καθετα? καπως ετσι μου φανηκε και κατω απο αυτο αντι για τα χιλιομετρα του σερβις εχει ενα σαν ρολογακι και διπλα 11/ 2011 . τι ειναι αυτο?

Β) ειδα οτι για τα λαδια γραφει σερβις 04/12

Γ) εχει ενα αλλο ικονιδιο που ειναι ( ^^^ ) καπως ετσι κατω απο τις διακεκομενες ειναι σαν μισογεματο υγρο και γραφει επισης 04/12.

ΟΙ αποριες μου ειναι οι εξης -

Τι ειναι το Α)?

Τι ειναι το Γ)?

Το αυτοκινητο τον 04 του 12 θα εχει 2 χρονια παραγωγης αλλα 1 χρονο κυκλοφοριας.Κανονικα πρεπει η στα χιλ. που λεει ο υπολογιστης η' στα 2 χρονια.Στα 2 χρονια κυκλοφοριας η' στα 2 χρονια σαν διαστημα απο τοτε που παραχθηκε?

αν μου απαντησετε να παω για το Α) να το βαλουν σε μηχανημα εφοσον ειναι στην εγγυηση θα πληρωσω για την διαγνωση?αν ειναι υγρα φρενων -απο παρομοιο ποστ σε ψαξιμο- ωψρις δεν ειναι? θα πληρωσω εγω η' η εταιρεια?

συγγνωμη για το μεγαλο ποστ,ευχαριστω για τις απανησεις σας.

gnx
01-12-11, 21:32
Το Α είναι κάρτα καυσαεριων, νομίζω

Το Γ ειναι μαλλον υγρα φρένων

bimmerm
02-12-11, 15:25
τελικα επικοινωνησα με διαφορες αντιπροσωπειες και μουπαν οτι το Α) ειναι λαθος ρυθμιση για κτεο και ηθελε αλλαγη,μουδωσαν οδηγιες απο τηλεφωνο και τοκανα.
παραπονο μονο για μια αντιπροσωπεια κοντα ηλιουπολη,που μου ζητησε να παω να το ελεγξουν και να πληρωσω και 40 ευρω!μεγαλο φαουλ.

τα αλλα ειναι αλλαγη λαδιων και φρενων καιμουπαν να ταλλαξω οποτε μου γραφει γιατι ειναι προγραμματισμενο να αλλαζουν ειτε στα χιλιομετρα που πρεπει η' ανα 2 χρονια ακομα και αν τον 1 χρονο δεν εχει κινηθει το αμαξι.

bimmerm
13-12-11, 21:33
εχω καποιες αποριες σχετικα με το αυτοκινητο.

α) απο τοτε που το πηρα οταν στριβω το τιμονι τερμα η' λιγο πριν το τερμα ακουγεται ενα "σκουξιμο" , σαν να τριζει λιγο.αυτον τον θορυβο τον ακουω απο μεσα.δεν δοκιμασα απεξω να ακουσω.οταν το ειπα στην αντιπροσωπεια μουπε, φερε να το βαλουμε μεσα να δουμε τι εχει.οταν ομως του περιεγραψα οτι το κανει οταν το στριβω τερμα μουπε ο αρχιμηχανικος οτι δεν κανει ετσι κιαλλιως να στριβουμε αυτα τα καινουρια τιμονια τερμα γιατι χαλανε.

αυτο που ειπε ο προισταμενος ισχυει?
ενω ειμαι στην εγγυηση οταν το αυτοκινητο μπαινει μεσα για ελεγχο οι διαγνωσεις γενικα ειναι δωρεαν η' επι πληρωμη?

β) το αυτοκινητο το αγορασα οπως εγραψα πιο πανω απο στοκ ενος χρονου.τωρα μου λεει οτι θελει σερβις μετα απο ενα χρονο κυκλοφοριας. δ.λ.δ βρισκοταν σε στοκ ενα χρονο ,το αγοραζω ,το κινω ενα χρονο και ζηταει το πρωτο σερβις.
ειναι γνωστο σε ολους σας οτι το 1ο σερβις γινεται η στα 24.000 η' σε 2 χρονια αν δεν πιασεις τα χιλιομ.ομως εγω τωρα θα πληρωσω στην αντιπροσωπεια το σερβις ενω το εχω κινησει ενα χρονο ενω τον προηγουμενο ηταν σαυτους χωρις να κινηθει?ειναι δικαιο αυτο να πληρωνω σερβις ενα αυτοκινητο που μετρησε τον πρωτο χρονο του απο τον σερβις μεσα στην αντιπροσωπεια?μπορω να αξιωσω καποια εκπτωση τουλαχιστον?

γ) ακουω συνεχεια για τους πολ/στες. υπαρχει οδηγια να αλλαχθουν δωρεαν αν χαλασουν μεσα στην εγγυηση?αν δεν μου βγαλουν προβλημα τωρα μεσα στην εγγυηση και μου βγαλουν ενα χρονο μετα την εγγυηση υπαρχει επισημη οδηγια να αλλαχθουν δωρεαν απο την αντιπ/πεια? η' τους πληρωνω εγω?

rapid_fast
13-12-11, 22:11
Λάθος αυτοκίνητο αγόρασες, δεν είναι για εσένα...
Στα πρώτα 1000 χλμ, έπρεπε να αλλάξεις τα λάδια και το φίλτρο..
Λάδια να αλλάζεις κάθε 8.000 χλμ, ή κάθε 6 μήνες αν μέσα στο διάστημα αυτό έχεις κάνει
έστω και 1 χιλιόμετρο..
Ολα τα υδραυλικά τιμόνια σκούζουν στα άκρα τους.. Δεν υπάρχει λόγος να το ζορίζεις
στα άκρα, αλλά εκεί έχει στόπ, και δεν έχει λόγο να προκαλέσει βλάβη..
Αν όμως το φτάνεις στα άκρα, και μετά "κρεμιέσαι" πάνω στο τιμόνι, ναι θα κάνεις ζημιά..
Τη διάγνωση την πληρώνεις.. Αν αποδειχτεί υπαιτιότητα του εργοστασίου, δεν πληρώνεις
τίποτε, και τα ανταλλακτικά καλύπτονται μαζί με την εργασία τους για 2 έτη.
Να αξιώσεις το οτιδήποτε για έκπτωση επειδή αγόρασες στοκαρισμένο εν αγνοία σου, ναι
μπορείς απο εκεί που το αγόρασες..
Αν όμως το πήρες εις γνώση σου, με χαμηλότερη τιμή/προσφορά, δεν μπορείς να αξιώσεις τίποτα..
Για τους πολλαπλασιαστές και τα μπέκ, υπήρχε οδηγία ανάκλησης, δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα,
πάντως σε καλύπτει η διετής εγγύηση απο την αγορά..

120ihatch
14-12-11, 01:14
Καλορίζικο να είναι το αυτοκίνητό σου φίλε.... συμφωνώ με την πρωτη γραμμη της απαντησης του rapid

Driver M
14-12-11, 01:48
Λάθος αυτοκίνητο αγόρασες, δεν είναι για εσένα...
Στα πρώτα 1000 χλμ, έπρεπε να αλλάξεις τα λάδια και το φίλτρο..
Λάδια να αλλάζεις κάθε 8.000 χλμ, ή κάθε 6 μήνες αν μέσα στο διάστημα αυτό έχεις κάνει
έστω και 1 χιλιόμετρο..
Ολα τα υδραυλικά τιμόνια σκούζουν στα άκρα τους.. Δεν υπάρχει λόγος να το ζορίζεις
στα άκρα, αλλά εκεί έχει στόπ, και δεν έχει λόγο να προκαλέσει βλάβη..
Αν όμως το φτάνεις στα άκρα, και μετά "κρεμιέσαι" πάνω στο τιμόνι, ναι θα κάνεις ζημιά..
Τη διάγνωση την πληρώνεις.. Αν αποδειχτεί υπαιτιότητα του εργοστασίου, δεν πληρώνεις
τίποτε, και τα ανταλλακτικά καλύπτονται μαζί με την εργασία τους για 2 έτη.
Να αξιώσεις το οτιδήποτε για έκπτωση επειδή αγόρασες στοκαρισμένο εν αγνοία σου, ναι
μπορείς απο εκεί που το αγόρασες..
Αν όμως το πήρες εις γνώση σου, με χαμηλότερη τιμή/προσφορά, δεν μπορείς να αξιώσεις τίποτα..
Για τους πολλαπλασιαστές και τα μπέκ, υπήρχε οδηγία ανάκλησης, δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα,
πάντως σε καλύπτει η διετής εγγύηση απο την αγορά..
Στα υπόλοιπα πάνω κάτω συμφωνώ, αλλά τα bold είναι πολύ υπερβολικά.

Αλλαγές κάθε 12 μήνες είναι μια χαρά ή ανα 10-12.000χλμ.
Τα σύγχρονα φουλ συνθετικα λάδια εχουν πολύ πιο αυξημένες αντοχές σε σχέση με τα ορυκτέλαια των περασμένων ετών και όταν ένα καθημερινό ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο (όχι τούρμπο ή Μ πχ) δεν βαράει κόφτες συχνά και γενικά δε ζορίζεται, τότε τα παραπάνω διαστήματα είναι μια χαρά και αρκετά ασφαλή.

bimmerm
14-12-11, 11:03
Λάθος αυτοκίνητο αγόρασες, δεν είναι για εσένα...

τι εννοεις???

Για τους πολλαπλασιαστές και τα μπέκ, υπήρχε οδηγία ανάκλησης, δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα,
πάντως σε καλύπτει η διετής εγγύηση απο την αγορά..

οταν λεμε ανακληση συνηθως εννουμε προληπτικη αντιμετωπιση.στις αντιπροσωπειες ομως για το συγκεκριμενο προβλημα λενε οτι για να αλλαξουν κατι απο αυτα τα δυο πρεπει να βγει το προβλημα ,να το διαγνωσει το μηχανημα γιατι ολα συνδεονται με γερμανια και αφου το διαπιστωσουν ,αυτοι μετα δινουν το ο.κ. για να γινει δωρεαν η αλλαγη
αν δεν υπαρξει προβλημα δεν γινεται αλλαγη προληπτικα.η οδηγια ισχυει αφου διαπιστωθει το προβλημα..λογια αντιπροσωπων μεταφερω.
η ερωτηση μου που δεν απαντηθηκε ακομα ειναι αν δεν βγει το προβλημα εντος εγγυησης αλλα αρκετα μετα στα 4 χρονια δλδ τοτε ισχυει η οδηγια για δωρεαν αλλαγη οπως ισχυει συνηθως σε ολες τις ανακλησεις η' οχι?

Αλλαγές κάθε 12 μήνες είναι μια χαρά ή ανα 10-12.000χλμ.

και εγω το ξερω αυτο και στα προηγουμενα αυτοκινητα μου αυτο εκανα.
απλα επειδη πρωτη φορα παιρνω αυτοκινητο με αυτη την νοοτροπια,με τοσο μεγαλο διαστημα αλλαγης απο την αρχη,
οι αντιπροσωποι λενε οτι αλλαζουμε λαδια κ.λ.π. συμφωνα με τις οδηγιες της εταιρειας και οτι δεν χρειαζεται για τον λογο που ανεφερες και εσυ πιο πανω (για την συσταση των λαδιων ) ,να αλλαξω λαδια φιλτρα κ.λπ. τοσο νωρις .
εγω ομως οπως και εσυ και πολλοι αλλοι εχουμε αλλη νοοτροπια ,πιο εμπειρικη,ενω εχω συναντησει και ατομα που κανανε την αλλαγη σε 2 χρονια συμφωνα με την οδηγια της εταιρειας και δεν ειχανε κανενα προβλημα( μεχρι εκεινη την στιγμη.)
αποτι βλεπω οι αποψεις διαφερουν.

120ihatch
14-12-11, 12:47
rapid: Λάθος αυτοκίνητο αγόρασες, δεν είναι για εσένα...

τι εννοεις???




Να σου απαντήσω εγώ τι καταλαβαινω πως εννοεί... (rapid, μου επιτρέπεις ε? :ices_ange )


...εννοεί πως για σένα θα ήταν κάποιο άλλο αυτοκίνητο, σπορ και φινετσάτο.... το τογιοτα αουρις ας πούμε! :jester:

Dimzan
14-12-11, 14:18
Βρες 2-3 χαλασμενους πολλαπλασιαστες ιδιους με τους δικους σου και βαλτους πανω. Πηγαινε να σου τους αλλαξουν και ετσι θα εχεις και καβατζα τους δικους σου καλους αμα μεινεις ποτε.

Σορρυ που προτεινω τετοια πλαγια μεθοδο αλλα η BMW εχει πιασει πατο στο θεμα πολλαπλασιαστες και δε λεει να διορθωθει. Κανονικα επρεπε να τους αλλαζουν χωρις "τι και πως" (οπως σου επιστρεφουν τα λεφτα στο carefour ακομα κι αν δεν παρεις ελλατωματικο προιον).

bimmerm
14-12-11, 15:05
.εννοεί πως για σένα θα ήταν κάποιο άλλο αυτοκίνητο, σπορ και φινετσάτο.... το τογιοτα αουρις ας πούμε!

γιατι με ξερεις και απο χθες? εκτος αν εισαι ο γελοιος του φορουμ:jester: και λες συνεχεια τετοια χαζα και νομιζεις οτι εισαι αστειος:thefinger

rapid_fast
14-12-11, 18:48
Μην αρπάζεστε χωρίς λόγο..
Είπα στον άνθρωπο...: Λάθος αυτοκίνητο αγόρασες, δεν κάνει για εσένα..
Εξηγώ στα ίσια...
Ασχολήθηκες κάποιο χρόνο, για να ψάξεις σε αντιπροσωπείες να δείς αν χρεώνουν
ή όχι τη διάγνωση.. (Και θεωρείς οτι 40 ευρώ για τη διάγνωση είναι φάουλ).
Ψάχνεσαι για να δείς αν γίνεται να κόψεις έστω και ένα ευρώ απο το κόστος σέρβις,
επειδή το όχημα ήταν 1 χρόνο αραγμένο και όχι σε χρήση..
Θέλεις, δικαίως ή αδίκως, να καλύψεις την περίπτωση αστοχίας πολλαπλασιαστών
όταν θα είσαι εκτός εγγύησης..
Σεβαστό, δικά σου είναι τα χρήματα, δικός σου ο κόπος, καλά κάνεις..
Απλά χαλάς τη ζαχαρένια σου για 180 ευρώ, ενω θα μπορούσες αμέριμνος να
απολαμβάνεις το αυτοκίνητο σου..
Ενα αυτοκίνητο που όταν το οδηγάς, σε βάζει σε τέτοιες σκέψεις, και δεν σε αφήνει να
απολαύσεις αμέριμνος, είναι ακατάλληλο..
Εκεί πάει το "Λάθος αυτοκίνητο αγόρασες, δεν κάνει για εσένα"

Υ.Γ. Τα σκήπτρα του γελοίου του φόρουμ ανήκουν δικαιωματικά, απο καιρό τώρα, σε εμένα..

advanced
14-12-11, 19:08
εμένα που μόλις απόψε έβγαλε κίτρινο λαμπάκι να ανβοσβήνει, και άρχισε να τρέμει (στο ρελαντί και στην επιτάχυνση) και μετά απο 3 χιλιόμετρα σταμάτησε να αναβοσβήνει και έγινε μόνιμα κίτρινο είναι το κλασσικό θέμα με πολλ/στη & μπεκ? (πλεον το βάζω μπρος και στο ρελαντί τρέμει και δεν τραβάει - αλλά το φωτάκι έσβησε!) (είναι 2μιση ετών το αυτοκίνητο με 34.000 χλμ)

rapid_fast
14-12-11, 19:11
εμένα που μόλις απόψε έβγαλε κίτρινο λαμπάκι να ανβοσβήνει, και άρχισε να τρέμει (στο ρελαντί και στην επιτάχυνση) και μετά απο 3 χιλιόμετρα σταμάτησε να αναβοσβήνει και έγινε μόνιμα κίτρινο είναι το κλασσικό θέμα με πολλ/στη & μπεκ? (πλεον το βάζω μπρος και στο ρελαντί τρέμει και δεν τραβάει - αλλά το φωτάκι έσβησε!) (είναι 2μιση ετών το αυτοκίνητο με 34.000 χλμ)
Ελα μωρέ, πώς κάνεις έτσι..
Ενας πολλαπλασιαστής 52 ευρώ και τέλειωσες...
Αλλά αυριο το πρωί, όχι σε 10 μέρες....

advanced
14-12-11, 19:17
ευχαριστώ πολύ rapifast. Διάβαζα στο γνωστό thread με τα προβλήματα ότι αλλάζουν προεραιτικά και τα 4 μπουζί. αυτά δεν θέλουν αλλαγή? προληπτικά? και επίσης το βασικό. ο καινούργιο πολ/στής θα είναι ο ίδιος (ο μάπα δλδ!)??

rapid_fast
14-12-11, 19:23
ευχαριστώ πολύ rapifast. Διάβαζα στο γνωστό thread με τα προβλήματα ότι αλλάζουν προεραιτικά και τα 4 μπουζί. αυτά δεν θέλουν αλλαγή? προληπτικά? και επίσης το βασικό. ο καινούργιο πολ/στής θα είναι ο ίδιος (ο μάπα δλδ!)??

Τι να σου πω, δεν ξέρω...
Εγώ αλλάζω κάθε 25.000 μπουζί, μου χάλασε πολλαπλασιαστής στα 254.000 χλμ (νομίζω)
έβαλα μπός, χωρίς να αλλάξω μπουζί, και ο προηγούμενος πολλαπλασιαστής που είχε
χαλάσει στον αδερφό μου ήταν κάπου στις 85.000 χλμ..
Ούτε ασχολούμαι, το θεωρώ ανούσιο...

advanced
14-12-11, 19:26
χαχαχαχαχ ΘΕΟΣ! ότι νά ναι δλδ, δεν βγάζει κάποιος συμπέρασμα! πάντως απ' ότι κατάλαβα αυτό είναι (μάλλον) το πρόβλημα ε? γιατί αγχώθηκα μην είναι κάτι άλλο! και κάτι τελευταίο. απ' ότι βλέπω μάλλον τον πληρώνω και δεν αλλάζει εξιουσιοδοτημένος χύμα έτσι εκτός εγγύησης... ε?

thx πολύ

Dim77
14-12-11, 20:23
εχω καποιες αποριες σχετικα με το αυτοκινητο.

α) απο τοτε που το πηρα οταν στριβω το τιμονι τερμα η' λιγο πριν το τερμα ακουγεται ενα "σκουξιμο" , σαν να τριζει λιγο.αυτον τον θορυβο τον ακουω απο μεσα.δεν δοκιμασα απεξω να ακουσω.οταν το ειπα στην αντιπροσωπεια μουπε, φερε να το βαλουμε μεσα να δουμε τι εχει.οταν ομως του περιεγραψα οτι το κανει οταν το στριβω τερμα μουπε ο αρχιμηχανικος οτι δεν κανει ετσι κιαλλιως να στριβουμε αυτα τα καινουρια τιμονια τερμα γιατι χαλανε.

αυτο που ειπε ο προισταμενος ισχυει?
ενω ειμαι στην εγγυηση οταν το αυτοκινητο μπαινει μεσα για ελεγχο οι διαγνωσεις γενικα ειναι δωρεαν η' επι πληρωμη?

β) το αυτοκινητο το αγορασα οπως εγραψα πιο πανω απο στοκ ενος χρονου.τωρα μου λεει οτι θελει σερβις μετα απο ενα χρονο κυκλοφοριας. δ.λ.δ βρισκοταν σε στοκ ενα χρονο ,το αγοραζω ,το κινω ενα χρονο και ζηταει το πρωτο σερβις.
ειναι γνωστο σε ολους σας οτι το 1ο σερβις γινεται η στα 24.000 η' σε 2 χρονια αν δεν πιασεις τα χιλιομ.ομως εγω τωρα θα πληρωσω στην αντιπροσωπεια το σερβις ενω το εχω κινησει ενα χρονο ενω τον προηγουμενο ηταν σαυτους χωρις να κινηθει?ειναι δικαιο αυτο να πληρωνω σερβις ενα αυτοκινητο που μετρησε τον πρωτο χρονο του απο τον σερβις μεσα στην αντιπροσωπεια?μπορω να αξιωσω καποια εκπτωση τουλαχιστον?

γ) ακουω συνεχεια για τους πολ/στες. υπαρχει οδηγια να αλλαχθουν δωρεαν αν χαλασουν μεσα στην εγγυηση?αν δεν μου βγαλουν προβλημα τωρα μεσα στην εγγυηση και μου βγαλουν ενα χρονο μετα την εγγυηση υπαρχει επισημη οδηγια να αλλαχθουν δωρεαν απο την αντιπ/πεια? η' τους πληρωνω εγω?

Καταρχάς συμφωνώ με τον rapid fast (αν και το σχόλιο του εμπεριείχε και δόση χιούμορ στην αρχή, μετά που το εξήγησε, νομίζω θα συμφωνείς και εσύ).

Παρόλα αυτά.
Όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο ''στοκ'' συνήθως επιτυγχάνουμε κάποια επιπλέον έκπτωση.
(άρα δεν υπάρχει δόλος).

Το ότι πρέπει να αλλάξεις λάδια και υγρά φρένων (και ΜΟΝΟ) είναι για σένα. Δεν είναι για κανέναν άλλο. Για τη δική σου ασφάλεια και καλή λειτουργία του οχήματος σου.

Μετά το πέρας ενός έτους τα συνθετικά λάδια δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους (ενώ μέσα στο χρόνο αντέχουν άνετα τα μεγάλα διαστήματα που προτείνουν όλες οι εταιρείες 25-30.000χλμ συνήθως).

Για να αξιώσεις έκπτωση φαντάζομαι (δεν είμαι νομικός), θα πρέπει να συνέβη αυτό και να στο έχουν αποκρύψει και φυσικά να έχεις αγοράσει το όχημα στο 100% της αξίας του (σαν να το είχες παραγγείλει). Δηλαδή να σε έχουν ''ξεγελάσει''.

Αν οι άνθρωποι σου είπαν ''έχουμε αυτό στοκ και το παίρνεις με -1500 ευρώ, τι να τους πείς, κόψτε μου 20 ευρώ από τα πρώτα λάδια?''.

Συμβαίνει σε όλες τις μάρκες τα τελευταία χρόνια που έκαναν στοκ οχημάτων και τους...έμειναν λόγω των γνωστών συνθηκών. Όλοι όμως κάνουν προσφορές (προφανώς για τα ''ετοιμοπαράδοτα''-στοκ οχήματα).

Το φαινόμενο των πολλαπλασιαστών παρατηρείται σε διάφορες μάρκες τα τελευταία χρόνια και υπάρχουν διαφορετικές αντιμετωπίσεις από τις αντιπροσωπείες με συνήθη την ''πληρώνεις'' γιατί θεωρούνται αναλώσιμοι.

bimmerm
14-12-11, 20:25
Υ.Γ. Τα σκήπτρα του γελοίου του φόρουμ ανήκουν δικαιωματικά, απο καιρό τώρα, σε εμένα.
οτι πεις.απλα πριν μπω στο φορουμ ειχα διαβασει πολλα ποστ και ειδα οτι εισαι προκλητικος και αιχμηρος συατα που λες αλλα τουλαχιστον ντομπρος.γιαυτο και δεν σε παρεξηγησα αμεσως και ζητησα πρωτα εξηγηση, αλλιως θα καταλαβαινες οπως ο αλλοι οτι και εγω δεν τα μασαω.

Ασχολήθηκες κάποιο χρόνο, για να ψάξεις σε αντιπροσωπείες να δείς αν χρεώνουν
ή όχι τη διάγνωση.. (Και θεωρείς οτι 40 ευρώ για τη διάγνωση είναι φάουλ).
Ψάχνεσαι για να δείς αν γίνεται να κόψεις έστω και ένα ευρώ απο το κόστος σέρβις,
επειδή το όχημα ήταν 1 χρόνο αραγμένο και όχι σε χρήση..
Θέλεις, δικαίως ή αδίκως, να καλύψεις την περίπτωση αστοχίας πολλαπλασιαστών
όταν θα είσαι εκτός εγγύησης..
Σεβαστό, δικά σου είναι τα χρήματα, δικός σου ο κόπος, καλά κάνεις..
Απλά χαλάς τη ζαχαρένια σου για 180 ευρώ, ενω θα μπορούσες αμέριμνος να
απολαμβάνεις το αυτοκίνητο σου..

κιολα αυτα τα καταλαβες απο ενα ποστ που εκανα.δεν ειμαι ουτε 2 βδομαδες μεσα και εβγαλες συμπερασμα για μενα?
λαθος συμπερασμα φιλε.δεν ειμαι ο τυπος που πηρε για να πουλησει μουρη αν αυτο εννοεις ,ουτε ασχετος με αμαξια,εχω οδηγησει λογω δουλειας παρα πολλα μοντελλα αλλα επειδη δεν ηταν δικα μου ,δεν τα πηγαινα εγω σερβις .πρεπει να μπω στην νεα νοοτροπια.
πριν λοιπον θεσω το θεμα ουτε σε αντιπροσωπους ρωτησα ουτε τηλεφωνα πηρα ,ουτε τιποτα απο αυτα ,δεν την ψαχνω ετσι.μπηκα μεσα στα φορουμ και διαβασα τα παντα.το δικο μου συμπερασμα και ο λογος που εκανα την ερωτηση ειναι γιατι διαπιστωσα οτι πεφτει πολυ εκμεταλευση και παραμυθι απο αντιπροσωπους που κρυβονται πισω απο δηθεν πρινιουμ ταμπελες,μη χεσω, και πασαρουν στον κοσμο φουμαρα και του τα παιρνουν τσαμπα και βερεσε.
λοιπον φιλε δεν ειναι θεμα χρηματων.πιστεψε με .πριν αγορασω μπεμπη ηξερα απο φιλους ποσα θα χωνω.
και θα χωσω οσα θελει γιατι το αμαξι το γουσταρω πολυ. οδηγησα 5 διαφορετικα αυτοκινητα πριν καταληξω συατο, αν και τοχα ερωτευτει εδω και χρονια
μολις οδηγησα την μπεμπα καταλαβα την διαφορα.ειναι απολαυση.η μπεμπα για μενα ειναι απολυτο μηχανημα οδηγησης ειτε ειναι ασσος ειτε ειναι 7αρα. ειναι ξεχωριστα αμαξια,ζωντανα ,τα νιωθεις ρε παιδι μου, σου αφηνουν ενα χαμογελο αφου τα οδηγησεις και περιμενεις ποτε να ξαναμπεις μεσα να κανεις διαδρομες.
αλλα δεν γουσταρω εκμεταλλευση και να με κανουν χαζο οι εμποροι.γιαυτο ηθελα να ειμαι προετοιμασμενος και εκανα μια σουμα απο,τι διαβασα ,εριξα τις αποριες μαζεμενες,για να μου λυθουν και να οδηγω αμεριμνος.τοπιασες ετσι?
ετσι κιλαλλιως θελω δεν θελω οταν μπαινω μεσα δεν σκεφτομαι τιποτα,χαλαρωνω και απολαμβανω.
ομως οσα και αν εχω δεν ταχω για χασιμο και να με λενε κοροιδο.εσυ?

bimmerm
14-12-11, 20:34
Καταρχάς συμφωνώ με τον rapid fast (αν και το σχόλιο του εμπεριείχε και δόση χιούμορ στην αρχή, μετά που το εξήγησε, νομίζω θα συμφωνείς και εσύ).

Παρόλα αυτά.
Όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο ''στοκ'' συνήθως επιτυγχάνουμε κάποια επιπλέον έκπτωση.
(άρα δεν υπάρχει δόλος).

Το ότι πρέπει να αλλάξεις λάδια και υγρά φρένων (και ΜΟΝΟ) είναι για σένα. Δεν είναι για κανέναν άλλο. Για τη δική σου ασφάλεια και καλή λειτουργία του οχήματος σου.

Μετά το πέρας ενός έτους τα συνθετικά λάδια δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους (ενώ μέσα στο χρόνο αντέχουν άνετα τα μεγάλα διαστήματα που προτείνουν όλες οι εταιρείες 25-30.000χλμ συνήθως).

Για να αξιώσεις έκπτωση φαντάζομαι (δεν είμαι νομικός), θα πρέπει να συνέβη αυτό και να στο έχουν αποκρύψει και φυσικά να έχεις αγοράσει το όχημα στο 100% της αξίας του (σαν να το είχες παραγγείλει). Δηλαδή να σε έχουν ''ξεγελάσει''.

Αν οι άνθρωποι σου είπαν ''έχουμε αυτό στοκ και το παίρνεις με -1500 ευρώ, τι να τους πείς, κόψτε μου 20 ευρώ από τα πρώτα λάδια?''.

Συμβαίνει σε όλες τις μάρκες τα τελευταία χρόνια που έκαναν στοκ οχημάτων και τους...έμειναν λόγω των γνωστών συνθηκών. Όλοι όμως κάνουν προσφορές (προφανώς για τα ''ετοιμοπαράδοτα''-στοκ οχήματα).

Το φαινόμενο των πολλαπλασιαστών παρατηρείται σε διάφορες μάρκες τα τελευταία χρόνια και υπάρχουν διαφορετικές αντιμετωπίσεις από τις αντιπροσωπείες με συνή

φιλε ντιμ καλα ειναι να ζηταμε πρωτα εξηγησεις για το υφος καποιου οτι λεει γιατι ο γραπτος λογος προκαλει παρεξηγησεις και δινει λαθος νοημα συατα που λεμε και πως τα λεμε.
μετα την εξηγηση πιο πανω που εδωσα θα καταλαβες και εσυ ποιος ειμαι και πως τα εννοουσα και οτι κανεις και εσυ λαθος στην κριση σου .
και να προσθεσω οτι δεν παραπονεθηκα ουτε διαμαρτυρηθηκα.αποριες εχω. δλδ τι υπαρχει πορτα στο ποιος πρεπει να εχει μπεμπα και πιος οχι?ολοι εδω εχουν αποριες,εδω και εσυ συμμετειχες μαζι μου στο ποστ για τελη και πετρελαια και οικονομια.δεν ειδα να σου λεει κανεις οτι " ρε φιλε αν θες οικονομια και μειωμενα τελη λαθος αμαξι πηρες". ετσι?
απλα δεν εχω αγορασει αυτοκινητο τα τελευταια 17 χρονια και ειμαι εξω απο την αγορα.εσεις ειμαι σιγουρος οτι ειναι το μερακι σας και εχετε αλλαξει πολλα ,συν τα μαστορεματα .εγω μονο τα οδηγουσα λογω δουλειας.

Dim77
14-12-11, 20:34
:calm:

bimmerm νομίζω ότι όσοι σου απάντησαν σοβαρά (με δόσεις χιούμορ ή χωρίς), μαζί και εγώ στο πιό πάνω ποστ, λύνουν τις απορίες σου.

Για τη χρέωση των 40 ευρώ για διάγνωση, εγώ προσωπικά τη θεωρώ λογική στην αντιπροσωπεία.
Δηλαδή έχουν δώσει κάποιο ποσό (διαστημικό πίστεψε με) για να πάρουν το τελευταίο διαγνωστικό της BMW (αναγκαστικά, για να έχουν τον τίτλο του ''εξουσιοδοτημένου'') και μπορώ εγώ (πχ.) που αγόρασα ένα αυτοκίνητο να πηγαίνω κάθε 3 μέρες για διάγνωση?

Απλά αν πας με πρόβλημα, μπορεί να μη στη χρεώσουν παντού (για καλόπιασμα). Αλλά είναι λογικό να σε χρεώνουν 5-10-50 ευρώ (αρκεί να στο πούν από την αρχή, ''η διάγνωση κάνει τόσο'').

advanced
14-12-11, 20:42
παιδιά 1000 σόρρυ για το off topic αλλά θα πάω αύριο πρωί συνεργίο και έχω αγχωθεί- το πρόβλημά μου 4-5 ποστ πιο πίσω είναι θεωρήτε πολ/στης?
:offtopic:

Dim77
14-12-11, 20:45
φιλε ντιμ καλα ειναι να ζηταμε πρωτα εξηγησεις για το υφος καποιου οτι λεει γιατι ο γραπτος λογος προκαλει παρεξηγησεις και δινει λαθος νοημα συατα που λεμε και πως τα λεμε.
μετα την εξηγηση πιο πανω που εδωσα θα καταλαβες και εσυ ποιος ειμαι και πως τα εννοουσα και οτι κανεις και εσυ λαθος στην κριση σου .
και να προσθεσω οτι δεν παραπονεθηκα ουτε διαμαρτυρηθηκα.αποριες εχω. δλδ τι υπαρχει πορτα στο ποιος πρεπει να εχει μπεμπα και πιος οχι?ολοι εδω εχουν αποριες,εδω και εσυ συμμετειχες μαζι μου στο ποστ για τελη και πετρελαια και οικονομια.δεν ειδα να σου λεει κανεις οτι " ρε φιλε αν θες οικονομια και μειωμενα τελη λαθος αμαξι πηρες". ετσι?
απλα δεν εχω αγορασει αυτοκινητο τα τελευταια 17 χρονια και ειμαι εξω απο την αγορα.εσεις ειμαι σιγουρος οτι ειναι το μερακι σας και εχετε αλλαξει πολλα ,συν τα μαστορεματα .εγω μονο τα οδηγουσα λογω δουλειας.

Αγαπητέ bimmerm, δεν κατάλαβα τι σχέση έχει αυτό που γράφεις με το ποστ μου που σου εξηγώ και εγώ γιατί δεν πρέπει να διαμαρτύρεσαι για το πρώορο σέρβις (λαδιών-υγρών φρένων).
Δεν καταλαβαίνω που ''έκρινα'' για να έχω κάνει λάθος.

Για τα υπόλοιπα.
Εννοείται ότι δε χρειάζεται να έχεις BMW για να είσαι μέλος του φόρουμ και να συμμετέχεις.
Δεν χρειάζεται καν να έχεις αυτοκίνητο.
Δεν χρειάζεται καν να έχεις δίπλωμα οδήγησης.
Δεν χρειάζεται να είναι όλοι ''έμπειροι'' (από κάθε άποψη).

Απλά με το καινούριο αυτοκίνητο δε σημαίνει ότι παίρνεις αγκαλιά την αντιπροσωπεία για να σε φροντίζουν (και ας το διαφημίζουν μερικοί) :D

Συνοψίζοντας τις απορίες.
Για το τιμόνι, δεν παθαίνει τίποτα, αλλά δεν το ζορίζεις στο τέρμα (δεν χρειάζεται άλλωστε).
Αν πήρες το στοκ όχημα με έκπτωση, τι να σου δικαιολογηθούν? Για το πρώορο σέρβις. Μπορείς να σβήσεις την ένδειξη και να πας του χρόνου (αλλά αυτό δε θα δώσει επιπλέον ζωή στα λάδια και τα υγρά φρένων).
Για την διάγνωση, ο καθένας βάζει την τιμή του για κάθε απασχόληση. Αν πας με βλάβη και αναμμένα λαμπάκια φαντάζομαι δεν θα στη χρεώσουν αφού βρουν τη βλάβη που καλύπτεται από την εγγύηση. Εκτός αν σου πούν από την αρχή διαφορετικά. Αν πας έτσι, ε λογικό είναι να στη χρεώσουν.
Για τους πολ/στες, ΑΝ σου συμβεί ρώτα. Συνήθως τους χρεώνουν από ότι κατάλαβα.

Dimzan
14-12-11, 20:47
παιδιά 1000 σόρρυ για το off topic αλλά θα πάω αύριο πρωί συνεργίο και έχω αγχωθεί- το πρόβλημά μου 4-5 ποστ πιο πίσω είναι θεωρήτε πολ/στης?
:offtopic:

μαλλον πολλαπλασιαστης μην ανησυχεις, σου το απαντησε και ο rapid.

rapid_fast
14-12-11, 20:55
οτι πεις.απλα πριν μπω στο φορουμ ειχα διαβασει πολλα ποστ και ειδα οτι εισαι προκλητικος και αιχμηρος σ'αυτα που λες αλλα τουλαχιστον ντομπρος.γιαυτο και δεν σε παρεξηγησα αμεσως και ζητησα πρωτα εξηγηση, αλλιως θα καταλαβαινες οπως ο αλλοι οτι και εγω δεν τα μασαω.
ομως οσα και αν εχω δεν ταχω για χασιμο και να με λενε κοροιδο.εσυ?
Είμαι ο μπαγάσας... και κατάλαβα οτι δεν παρεξήγησες..
Απλά σου εξέθεσα τον προβληματισμό μου, βασιζόμενος στο οτι επικοινώνησες με
διάφορες αντιπροσωπείες..
Στο ξαναλέω, δικός σου ο κόπος, σεβαστό αυτό που κάνεις..
Δεν είπα, ούτε υπονόησα, ούτε θα υπονοήσω, ότι το πήρες για μόστρα..
Οταν κάποιος το πήρε για μόστρα, (πρέπει να τον θυμούνται πολλοί εδώ μέσα τον κύριο
με τα μαρούλια) του τα έχωσα χοντρά..
Εγώ το έχω πει πολλές φορές.. Μια φορά πήγα στο Μητρούδη το 1984, η 1985 και έγινε
το έλα να δείς..
Απο τότε, το αυτοκίνητο πάει εκτός αντιπροσωπείας, και δεν πρόκειται ούτε σε 1000 ζωές
να πάω σε αντιπροσωπεία..
Οχι για τις χρεώσεις, αλλά για την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εργασία που προσφέρουν..

advanced
14-12-11, 20:57
μαλλον πολλαπλασιαστης μην ανησυχεις, σου το απαντησε και ο rapid.

Ευχαριστώ πολύ Dimzan & Rapid_Fast

rapid_fast
14-12-11, 21:01
:calm:
Για τη χρέωση των 40 ευρώ για διάγνωση, εγώ προσωπικά τη θεωρώ λογική στην αντιπροσωπεία.
Δηλαδή έχουν δώσει κάποιο ποσό (διαστημικό πίστεψε με) για να πάρουν το τελευταίο διαγνωστικό της BMW (αναγκαστικά, για να έχουν τον τίτλο του ''εξουσιοδοτημένου'') και μπορώ εγώ (πχ.) που αγόρασα ένα αυτοκίνητο να πηγαίνω κάθε 3 μέρες για διάγνωση?


Διαφωνώ κάθετα μαζί σου..
Το διαγνωστικό των χχχ.χχχ ευρώ που αγοράζει το κάθε συνεργείο,
δεν πρέπει να το πληρώσω εγώ, αλλά να το αποσβέσει το
ίδιο το συνεργείο απο το χρόνο που κερδίζει το συνεργείο στην διάγνωση του προβλήματος.
Ενας έμπειρος και καλός διαγνώστης, πληρώνεται 3.500 ευρώ καθαρά, και κοστίζει στο μαγαζί συνολικά 7.000 το μήνα..
Το τσιράκι των 19 χρονών, που δεν ξέρει τι είναι καδένα, και τι κάνει ο λ, και κοστίζει στο
συνεργείο 780 ευρώ το μήνα, βάζει το καλώδιο, και ξέρει τι να αλλάξει..
Δεν ξέρει γιατί, δεν ξέρει πώς, δεν ξέρει τι το προκάλεσε, δεν ξέρει πως λειτουργεί,
δεν έχει ιδέα τι εξυπηρετεί..
Και στο παίζει και επιστήμονας..
Οχι Δημήτρη, δεν συμφωνώ..

kplc16
14-12-11, 21:32
:calm:

bimmerm νομίζω ότι όσοι σου απάντησαν σοβαρά (με δόσεις χιούμορ ή χωρίς), μαζί και εγώ στο πιό πάνω ποστ, λύνουν τις απορίες σου.

Για τη χρέωση των 40 ευρώ για διάγνωση, εγώ προσωπικά τη θεωρώ λογική στην αντιπροσωπεία.
Δηλαδή έχουν δώσει κάποιο ποσό (διαστημικό πίστεψε με) για να πάρουν το τελευταίο διαγνωστικό της BMW (αναγκαστικά, για να έχουν τον τίτλο του ''εξουσιοδοτημένου'') και μπορώ εγώ (πχ.) που αγόρασα ένα αυτοκίνητο να πηγαίνω κάθε 3 μέρες για διάγνωση?

Απλά αν πας με πρόβλημα, μπορεί να μη στη χρεώσουν παντού (για καλόπιασμα). Αλλά είναι λογικό να σε χρεώνουν 5-10-50 ευρώ (αρκεί να στο πούν από την αρχή, ''η διάγνωση κάνει τόσο'').

ενδεικτικα για αλμερα: διαγνωστικο σε εξουσιωδοτημενο και reset σφαλματων εδωσα 30+φπα.Και το αμαξι παλι μαρσαρει παγωμενο.

rapid_fast
14-12-11, 21:52
ενδεικτικα για αλμερα: διαγνωστικο σε εξουσιωδοτημενο και reset σφαλματων εδωσα 30+φπα.Και το αμαξι παλι μαρσαρει παγωμενο.

A χα χα χα χα χα χα χα χα χα....
idle air valve!!!!!! κάφροι, κάφροι, κάφροι...

kplc16
14-12-11, 22:16
A χα χα χα χα χα χα χα χα χα....
idle air valve!!!!!! κάφροι, κάφροι, κάφροι...

λεπτομερειες.almera not bmw

rapid_fast
14-12-11, 22:37
λεπτομερειες.almera not bmw

Κάτω απο την πεταλούδα του γκαζιού είναι, με 2 βίδες..
Εχει και 6 καλώδια με μια φύσα, αδύνατο να μην τη δείς..
Γυρνας το κλειδί (με κρύο μοτέρ), πρέπει να επεκτείνεται, κλείνεις το κλειδί, μαζεύει πίσω..
Αν δεν κάνει τίποτε, ξεβιδώνεις και πετάς στην ανακύκλωση..
Κλασσικό πρόβλημα γιαπανέζικου..

bimmer-corfu
15-12-11, 08:01
φίλε bimmerm θα σου πω κάτι που θα σε βοηθήσει να διαβάζεις με μεγαλύτερη ψυχολογική ηρεμία τα thread. O rapid fast (δεν τον γνωρίζω προσωπικά) είναι πάντα χείμαρος. Και πολύ λίγα που είπε αυτή τη φορά, μάλιστα με το πρώτο του post σε αυτό το thread σκέφτηκα ότι δεν έχει όρεξη αυτή τη φορά ο rapid.

Πολλές φορές μας πιέζει ψυχολογικά ο rapid ΑΛΛΑ οι γνώσεις του είναι τέτοιες που πολλές φορές γράφω μόνο και μόνο για να απαντήσει αυτός μπας και έχω καμιά σίγουρη απάντηση!

Συμπέρασμα, μην ακούς τα 'μπινελίκια' που ρίχνει αλλά δώσε βάση μόνο στις γνώσεις του

bimmerm
15-12-11, 12:37
χαχαχα...βλεπω οτι μετα τον ραπιντ προκαλω και εγω αντιδρασεις ...λοιπον..

Δεν καταλαβαίνω που ''έκρινα'' για να έχω κάνει λάθος.

φιλε ντιμ οι συμβουλες σου ειναι σωστες και σε ευχαριστω.για το" λαθος αμαξι πηρες" ,ηταν λαθος η κριση σου.εγω καταλαβα ποιος ειναι ο ραπιντ, γιατι επαναλαμβανω πριν μπω στο φορουμ διαβασα πολλα απο πολλους και ξερω το υφος του καθενος.και δεν τον παρεξηγησα τι ειπε πριν μαθω τι εννοει...αλλα ολοι οι υπολοιποι σπευσατε να συμμεριστειτε την αποψη του χωρις να ξερετε τι εννοει.και χωρις να ρωτησετε γιατι εθεσα και εγω αυτες τις αποριες.αυτο με χαλασε λιγο.

Απλά με το καινούριο αυτοκίνητο δε σημαίνει ότι παίρνεις αγκαλιά την αντιπροσωπεία για να σε φροντίζουν (και ας το διαφημίζουν μερικοί)

γενικα επρεπε να αρχισω ετσι..."ξερετε εγω δεν εχω εμπειρια απο συνεργεια,αντιπροσωπειες κ.λ.π. ...για πειτε μου" ...και μετα να θεσω τις αποριες μου, ωστε να καταλαβατε με ποιο υφος μιλαω...αλλα ειπα για συντομια λογου να μπω κατευθειαν στο θεμα χωρις προλογο .
ετσι στο παραπανω μπολντ, πες μου, σου εδωσα εγω τετοια εντυπωση?ερωτηση εκανα γιατι δεν ξερω και εσιες πεσατε πανω μου λιγο επιθετικα με σχολια σαν αυτο.εγω δεν εκανα επιθεση (ακομα) σε καμμια αντιπροσωπεια ,ουτε αξιωθηκα κατι.ηθελα να εχω γνωση να ειμαι προετοιμασμενος απο εσας που εχετε.
εξαλλου βλεπεις απο το σχολιο που ακολουθει απο τον ραπιντ για το διαγνωστικο οτι οι αποψεις διαφερουν, γιαυτο εθεσα αποριες.

δεν πρέπει να διαμαρτύρεσαι για το πρώορο σέρβις (λαδιών-υγρών φρένων)

ξανα... ερωτηση εκανα για ποια ειναι τα δικαιωματα μου.δεν διαμαρτυρηθηκα ετσι το εξελαβες.εδω παει για το συμπερασμα του υφους που γραφει καποιος.ας ρωταμε πρωτα τι λεει καποιος και τι εννοει οπως εκανα εγω με τον ραπιντ γιαυτο και δεν τον παρεξηγησα πριν μου εξηγησει...εξηγουμαι για να μην παρεξηγουμαι,λεμε στην γλωσσα μας.

Απλά σου εξέθεσα τον προβληματισμό μου, βασιζόμενος στο οτι επικοινώνησες με
διάφορες αντιπροσωπείες..

ειδες λοιπον που βιαστηκες να μου πεις οτι πηρα λαθος αμαξι?εσυ με παρεξηγησες και συμπερανες λαθος, αλλα εσυ εισαι ο ραπιντ ,οι αλλοι γιατι συμεριστηκαν το λαθος συμπερασμα σου χωρις να ξερουν τι εννοεις?
παντως ευχαριστω για τις συμβουλες σου και οπως ειπα πριν και ξαναλεω εχω το αμαξι 6 μηνες και δεν κοιταξα ουτε λαδια ,ουτε τιποτα,μπαινω και κανω αυτο που λες,οδηγω και απολαμβανω αμεριμνος.αν κατι προκυψει τοτε μονο ρωταω.μπεμπα ειναι αυτη θελει λιγο "νταντεμα", με πιανεις ετσι?

φίλε bimmerm θα σου πω κάτι που θα σε βοηθήσει να διαβάζεις με μεγαλύτερη ψυχολογική ηρεμία τα thread. O rapid fast (δεν τον γνωρίζω προσωπικά) είναι πάντα χείμαρος. Και πολύ λίγα που είπε αυτή τη φορά, μάλιστα με το πρώτο του post σε αυτό το thread σκέφτηκα ότι δεν έχει όρεξη αυτή τη φορά ο rapid.

Πολλές φορές μας πιέζει ψυχολογικά ο rapid ΑΛΛΑ οι γνώσεις του είναι τέτοιες που πολλές φορές γράφω μόνο και μόνο για να απαντήσει αυτός μπας και έχω καμιά σίγουρη απάντηση!

Συμπέρασμα, μην ακούς τα 'μπινελίκια' που ρίχνει αλλά δώσε βάση μόνο στις γνώσεις του

φιλλε μπιμμερ-κορφου , δεν μαλλον δεν ειδες την πρωτη απαντηση που του εδωσα.του ειπα οτι ξερω πριν μπω στο φορουμ για το υφος του γιαυτο δεν τον παρεξηγησα αλλα του ζητησα να μου εξηγησει τι εννοουσε γιατι ξερω οτι εχει γνωσεις και ξερω για οτι λεει εχει λογο που το λεει. αν ομως λεει κατι λαθος θα πρεπει να του απαντησω,οπως και εκανα.
αν πεσει εξω συατα που λεει η' νιωσω οτι με θιγει καποιος αδικα,τοτε πιστεψε ας μην εχω γνωσεις, μαρεσει και μενα να μπινελικωνω και να μην με παρεξηγησετε.φορτωνω ευκολα οταν κρινω οτι καποιος μου την" λεει" τσαμπα και βερεσε.
αρε ρε ραπιντ σε κανω και διαφημιση ,φιρμα σε κανω με το ποστ μου χαχαχα.
και για να το κλεισω εγω δεν παρεξηγησα τον ραπιντ αλλα τους αλλους που συμφωνησαν μαζι του για το σχολιο λαθος αμαξι πηρες χωρις να ξερουν γιατι το ειπε.
οσο γιαυτο το σχολιο εχω να πω το εξης μια που αποτι καταλαβες μαρεσει να αντιπαραθετομαι με επιχειρηματα.
ολοι σας κανετε διαφορα ποστ για διαφορα θεματα διασπαρτα μεσα στο φορουμ.εγω αντι να μοιρασω την μια απορια μου στο ποστ για τους πολ/στες,την αλλη για τις αντιπροσωπειες σε αναλογο θεμα και την αλλη για την αγορα,οπως ολοι κανετε,διαβασα τα θεματα σας εκανα μια σουμα και τα εθεσα μαζεμενα για να απαντησετε μαζι.δεν εκανα δλδ τιποτα αλλο απο αυτο που κανουν ολοι μεσα στο φορουμ.θετουν αποριες και παραπονα κ.λπ. γιατι εγω να χαρακτηριστω οτι πηρα λαθος αμαξι?
τι σχεση εχει οτι ζηταω πληροφοριες για τις αντιπροσωπειες και την πολιτικη τους(οχι παραπονα τονιζω) με το τι αμαξι διαλεξα? δλδ ολοι οι αλλοι που βριζουν και παραπονιουνται(που εγω δεν τοκανα ακομη) τις αντιπροσωπειες οπως και ο ραπιντ σαυτο το ποστ πριν απο λιγο,αξιζουν ναχουν μπεμπα και εγω οχι?λιγο υποκριτικο δεν ειναι αυτο?
τοτε ολοι εσεις που πηρατε 2500-3000 κυβικα και τωρα γκρινιαζετε για την εισφορα, τα τελη κυκολοφοριας και που θελετε να καιτε κατω απο 10λιτ?100 ,' που σας το γρατζουνισαν λιγο και κλαιτε,πηρατε το σωστο αμαξι?(ταχω διαβασει αυτα σε ποστ)
γιατι ρε φιλε ραπιντ δεν τους λες οτι πηραν λαθος αμαξι κιαυτους?
εδω ειναι που δεν γουσταρα.

Dim77
15-12-11, 13:50
Αγαπητέ bimmerm, για μια ακόμη φορά θα σου πώ ότι κανένας δεν ''στην είπε'' όπως κατάλαβες και φόρτωσες.

Δεν έγραψα για λάθος αυτοκίνητο, απλά συμφωνούσα με το ποστ του rapid_fast (γράφοντας ότι εμπεριέχει και δόση χιούμορ).

Για τις υπόλοιπες απορίες σου εξηγήσαμε σε αρκετά ποστ αρκετοί.

Για τις γκρίνιες και τα κλαψουρίσματα για τις γρατζουνιές, ο καθένας νιώθει έτσι (ή όχι) ανεξάρτητα από το αν είναι BMW ή Fiat Panda.
Για τα παράπονα περί 2000-3000cc και τελών κυκλοφορίας πίστεψε με, είναι άλλο θέμα και δικαιολογεί γκρίνια....πολύ γκρίνια. Και όχι μόνο από κατόχους BMW.
Αυτοί δεν πήραν(πήραμε) λάθος αμάξι...απλά έχουμε πολιτογραφηθεί σε λάθος χώρα...(ας πουμε ότι ...πήραμε λάθος χώρα για να ταιριάζει :bricks1:)

Εγώ πάντως πιο πολύ κλαίω που μου έσπασε το διαφορικό...όντως πήρα λάθος αμάξι...και ο ραπιντ πήρε λάθος αμάξι...όλο γκρινιάζει για τριγμούς :D

Για να μην το συνεχίζω άλλο το ''πήρες λάθος αμάξι'' ήταν πιο πολύ χιουμοριστικό παρά αξιζουν ναχουν μπεμπα και εγω οχι?λιγο υποκριτικο δεν ειναι αυτο?
Δεν είπε κανείς ότι δεν αξίζεις να πάρεις BMW, ή Porsche ή Lamborghini.
Ο καθένας αξίζει να πάρει ότι μπορεί να...πληρώσει, δεν έχει να κάνει ούτε με γνώσεις ούτε με ικανότητες.


Οι απορίες σου αφορούσαν 3 πράγματα. Για το 1) Είναι θέμα όλων των τιμονιών. Δεν το τερματίζεις με δύναμη. Δεν θέλει άλλωστε.
2) Όταν παίρνουμε κάτι στοκ με έκπτωση έχουμε θέμα με το πρόωρο πρώτο σέρβις. Η έκπτωση συνήθως υπερκαλύπτει το όποιο θέμα με την αλλαγή λαδιών-υγρών φρένων (μόνο αυτά θέλουν αλλαγή).
3) Οι πολ/στες. Όταν βγείς εκτός εγγύησης τους πληρώνεις σίγουρα.
Αν είναι συνεργάσιμοι στην αντιπροσωπεία (είναι σε πολλά θέματα από εμπειρία, εξαρτάται και από την εκάστοτε αντιπροσωπεία), μπορείς να γλυτώσεις κάποια πράγματα και ακόμα και να σου κάνουν κάποια έκπτωση αν μόλις βγήκες από την εγγύηση.
Γενικά καλό είναι όταν σου παρουσιάζονται προβληματα και είσαι εντός εγγύησης, πιστεύω πως θα υπάρχει ανταπόκριση αν ευγενικά ζητάς δωρεάν αντικατάσταση (π.χ. πολ/στη) ακόμα και αν σου λένε ότι είναι κάτι αναλώσιμο και εκτός εγγύησης.

Για τον rapid fast τώρα...κάτσε να κάνουμε μια γερή αντιδικία :thefinger
Παναγιώτη, αν ήταν δωρεάν ο διαγνωστικός έλεγχος, θα πήγαιναν όλοι μια φορά τη βδομάδα να κάνουν και από έναν. Στο συνεργείο θα γινόταν το αδιαχώρητο απλά χωρίς κανένα απολύτως λόγο.

Αν πας με πρόβλημα τοτε θεωρώ πως θα πρέπει να είναι δωρεάν καθώς τη διάγνωση την κάνουν για να βρούν το πρόβλημα, να το φτιάξουν και να πληρώσεις (ήτοι το κάνουν για δική τους διευκόλυνση).

bimmerm
15-12-11, 15:34
Αγαπητέ bimmerm, για μια ακόμη φορά θα σου πώ ότι κανένας δεν ''στην είπε'' όπως κατάλαβες και φόρτωσες

αγαπητε φιλε ντιμ δεν ενοουσα εσενα οτι μου "την ειπες" ,γιατι ...

(γράφοντας ότι εμπεριέχει και δόση χιούμορ).
το ''πήρες λάθος αμάξι'' ήταν πιο πολύ χιουμοριστικό

το διευκρυνισες.


Οι απορίες σου αφορούσαν 3 πράγματα. Για το 1) Είναι θέμα όλων των τιμονιών. Δεν το τερματίζεις με δύναμη. Δεν θέλει άλλωστε.
2) Όταν παίρνουμε κάτι στοκ με έκπτωση έχουμε θέμα με το πρόωρο πρώτο σέρβις. Η έκπτωση συνήθως υπερκαλύπτει το όποιο θέμα με την αλλαγή λαδιών-υγρών φρένων (μόνο αυτά θέλουν αλλαγή).
3) Οι πολ/στες. Όταν βγείς εκτός εγγύησης τους πληρώνεις σίγουρα.
Αν είναι συνεργάσιμοι στην αντιπροσωπεία (είναι σε πολλά θέματα από εμπειρία, εξαρτάται και από την εκάστοτε αντιπροσωπεία), μπορείς να γλυτώσεις κάποια πράγματα και ακόμα και να σου κάνουν κάποια έκπτωση αν μόλις βγήκες από την εγγύηση.
Γενικά καλό είναι όταν σου παρουσιάζονται προβληματα και είσαι εντός εγγύησης, πιστεύω πως θα υπάρχει ανταπόκριση αν ευγενικά ζητάς δωρεάν αντικατάσταση (π.χ. πολ/στη) ακόμα και αν σου λένε ότι είναι κάτι αναλώσιμο και εκτός εγγύησης.

φιλε ντιμ αυτη ειναι η πληρεστερη ,λιτη και πιο διευκρυνιστικη απαντηση που πηρα..σευχαριστω πολυ.

.και ο ραπιντ πήρε λάθος αμάξι...όλο γκρινιάζει για τριγμούς

χαχαχα...ταπα!!! λοιπον φιλε ραπιντ καποτε ενας γνωστος μου που δουλευε στην φιατ-συνεργειο οταν του ειπα εγω σαν οδηγος οτι τα φιατ πολυ τριζουν μου ειπε ολα τα αυτοκινητα εχουν τους θορυβους τους!!! οποτε ζησε μαυτο και οδηγα... αμεριμνος χαχαχα

bimmerm
15-12-11, 15:50
οφ τοπικ αλλα μιας και ειμαι νεο μελος και δεν ξερω τα κατατοπια, γιατι αν αργησω να γραψω μια απαντηση με πεταει εκτος συνδεσης?

Dim77
15-12-11, 15:56
Πάνω δεξιά που βάζεις όνομα και κωδικό, έχει ένα κουτάκι ''keep me logged in'' (''διατήρηση σύνδεσης'') η κάπως έτσι.

Αν δεν το τσεκάρεις σε πετάει έξω στα 15 λεπτά (είναι καλό αν μπαίνεις από internet cafe), τσέκαρε το και είσαι εντάξει (και δε θα χρειάζεται να βάζεις κάθε φορά που μπαίνεις από το συγκεκριμένο PC τον κωδικό σου).

rapid_fast
15-12-11, 16:47
Για τον rapid fast τώρα...κάτσε να κάνουμε μια γερή αντιδικία :thefinger
Παναγιώτη, αν ήταν δωρεάν ο διαγνωστικός έλεγχος, θα πήγαιναν όλοι μια φορά τη βδομάδα να κάνουν και από έναν. Στο συνεργείο θα γινόταν το αδιαχώρητο απλά χωρίς κανένα απολύτως λόγο.

Αν πας με πρόβλημα τοτε θεωρώ πως θα πρέπει να είναι δωρεάν καθώς τη διάγνωση την κάνουν για να βρούν το πρόβλημα, να το φτιάξουν και να πληρώσεις (ήτοι το κάνουν για δική τους διευκόλυνση).

Αυτό ξέρεις το κάνουν στο εξωτερικό... Δωρεάν διάγνωση και έλεγχος..
Ετσι βάζουν τον κόσμο στα μαγαζί, έτσι τον κρατάνε..
Και όπως και με την εθνική οδό, όπου δείς πολλές νταλίκες, έχει καλό φαγητό και φτηνό..
Δεν μπορώ να έχω διαμάχη μαζί σου, αφού λές πως η διάγνωση του προβλήματος
πρέπει να είναι δωρεάν εφόσον ακολουθήσει η επισκευή..
Ομως, ξέρω περίπτωση σε αντ/πια που η διάγνωση ήταν έξτρα...

rapid_fast
15-12-11, 16:52
χαχαχα...ταπα!!! λοιπον φιλε ραπιντ καποτε ενας γνωστος μου που δουλευε στην φιατ-συνεργειο οταν του ειπα εγω σαν οδηγος οτι τα φιατ πολυ τριζουν μου ειπε ολα τα αυτοκινητα εχουν τους θορυβους τους!!! οποτε ζησε μαυτο και οδηγα... αμεριμνος χαχαχα

Μόνο τάπα?? και λίγα λές..
Όταν πρωτοέγραψα οτι το Ε46 είναι μέτριο αυτοκίνητο, και υστερεί σημαντικά από
ένα Ε28 κατασκευής 1985, μου είπαν να το πουλήσω!!
Ηταν μία απλή σύγκριση δύο διαφορετικών μπεεμβε, δύο διαφορετικών εποχών..
Πάντως, το μοτεράκι του αξίζει τα 660 για τα τέλη, και τα 240 για την έκτακτη εισφορά,
και τα αποσβένει σε υπερπολλαπλασιο βαθμό λόγω της απίστευτης (για εμένα τουλάχιστο)
οικονομίας καυσίμου του..

Dim77
15-12-11, 17:03
Αυτό ξέρεις το κάνουν στο εξωτερικό... Δωρεάν διάγνωση και έλεγχος..
Ετσι βάζουν τον κόσμο στα μαγαζί, έτσι τον κρατάνε..
Και όπως και με την εθνική οδό, όπου δείς πολλές νταλίκες, έχει καλό φαγητό και φτηνό..
Δεν μπορώ να έχω διαμάχη μαζί σου, αφού λές πως η διάγνωση του προβλήματος
πρέπει να είναι δωρεάν εφόσον ακολουθήσει η επισκευή..
Ομως, ξέρω περίπτωση σε αντ/πια που η διάγνωση ήταν έξτρα...

Εννοείς, να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία χωρίς ένδειξη ή λόγο για να κάνεις διάγνωση δωρεάν?

Εδώ ξέρω που το κάνει η Opel το Δεκέμβριο σαν προσφορά πάντως ''χειμερινού ελέγχου''.

Ξέρω και εγώ? Δε μου φαίνεται λογικό. Αν πας με πρόβλημα, σκορτσαρίσματα, μουγκρίσματα, ήχους, λαμπάκια και δε ξέρω και εγώ, ε τι να σου χρεώσουν. Θα το βάλουν για να βρουν τι να φτιάξουν.

Ξαναλέω...χωρίς πρόβλημα...έτσι για να περάσει η ώρα. Εκεί είναι λογικότατη η χρέωση. (Για μένα).

Valvetronic for ever:king: (Άλλαξε τίτλο χρήστη Παναγιώτη...Valvetronic super user):king::king: