PDA

Επιστροφή στο Forum : Αφαίρεση κεριού απο το μηχανοστάσιο


Dimitris ///M
05-12-11, 23:31
Το συζητούσα με τον πατέρα μου πρίν κάτι ώρες και είπα να ρωτήσω......

Ο χώρος του μηχανοστασίου έχει ενα μουσταρδί χρώμα που δεν είναι άλλο απο κλασικό "κερί"

Ο πατέρας μου, μου είπε πως παλιά τα αμάξια ερχόντουσαν "κερωμένα" απο το εργοστάσιο για λόγους προστασίας χρώματος κατά την μεταφορά κλπ.
Έτσι ήταν και η 2002ti που είχε πάρει τότε καινούρια το '70κάτι.

Όταν τα αμάξια ερχόντουσαν Ελλάδα τα έπλεναν και το κερί έφευγε και άφηνε το κανονικό χρώμα στο αμάξωμα.
Σε εμένα λοιπόν προφανώς το κερί δεν καθαρίστηκε απο τότε στο μηχανοστάσιο με αποτέλεσμα να έχει ξεραθεί εκεί μέσα......

Αν πάρω ένα πολύ ψιλό σύρμα για κατσαρόλες και με λίγο σαπουνάδα καθαρίζει και γίνεται λαμπίκο αλλά είναι κάτι μέρη που δεν μου δίνει χέρι....

Τι να κάνω λοιπόν? Υπάρχει κάποιο ειδικό φάρμακο? Γιατί με σουάζ και νερό (πλύσιμο μηχανοστασίου σε βενζινάδικο) δεν καταφέραμε κάτι + οτι πρέπει να καθαριστεί και η "λίγδα" που χει μαζέψει τόσα χρόνια εκει μέσα (καθαρά ψυχολογικοί λόγοι)........

Δείτε κιόλας:
http://i884.photobucket.com/albums/ac47/Dimitriscinque/518.jpg
http://i884.photobucket.com/albums/ac47/Dimitriscinque/518eng.jpg

ThaNOS E46coupe
05-12-11, 23:51
υπαρχουν καποια καθαριστικα δημητρη που τα ριχνεις επανω ,περιμενεις και πλενεις με το πιεστικο με ζεστο νερο (130 βαθμους). Το δοκιμασατε? Με το σιρμα κατσαρολας μπορει να βγαινει αλλα κανει και ζημια ταυτοχρονα...θαμπωνει. Δοκιμασε μηπως μαλακωνουν με πετρελαιο αναμειγμενο με βενζινη, και τριβε το με πινελο... Η καλυτερη λυση. Οταν βγουν, μπουγαδα κανονικα και τελος...

georgepap
06-12-11, 00:10
Εγω στη θεση σου δεν θα το εβγαζα το εργοστασιακο κερι!!
Και προστατευει το αυτοκινητο και ειναι δειγμα οτι ειναι αχτυπητο...

ThaNOS E46coupe
06-12-11, 00:18
ναι αλλά αλλά φαίνεται σα βρωμα... Χτυπάει λίγο άσχημα.

Dimitris ///M
06-12-11, 11:38
Θάνο δοκίμασα σύρμα σε ένα μικρό σημείο 10cm*10cm...... Δοκιμάσαμε με σουάζ και με πιεστικό αλλά δεν κατάφερε να το ξεκολλήσει, μάλλον θέλει κάποιο άλλο ειδικό φάρμακο!

Γιώργο δεν αντιλέγω αλλά όταν ανοίγω το καπώ με πιάνει κατάθλιψη έτσι που το βλέπω..... Αν ήταν έτσι δεν θα το καθάριζε κανένας και θα άφηναν το κερί σε όλα τα αυτοκίνητα, αν ήταν "φρέσκο" δεν θα με χαλούσε για τον λόγο που λες αλλά μετά απο 11 χρόνια που έχει μείνει εκεί πάνω είναι λίγο άσχημο οπτικά!

bimmerm
06-12-11, 12:34
εγω φιλε ντιμ το αγορασα φετος καινουριο και εχει και εμενα αυτα τα κερια οχι μονο στον χωρο της μηχανης αλλα και αναμεσα στις πορτες...
στην αρχη δεν ηξερα τι ειναι ,μαλιστα ο πωλητης μου ειπε οτι θα φυγει με τον καιρο και τις θερμοκρασιες της μηχανης θα.... λιωσουν!!!???? ..
.αφου εμαθα δεν με ενοχλουσε και τοσο γιατι ειναι σε μερη που δεν ειναι εμφανη εξωτερικα.αλλα σε καταλαβαινω γιατι δεν συμβαινει σε ολα τα αμαξια στον ιδιο βαθμο.π.χ σε φιλο μου πριν 1 χρονο ιδιο αμαξι δεν ειχε τιποτα.
σε συμβουλευω να μην τα ξυσεις γιατι θα κανεις αραχνες η' χειροτερα γρατζουνιες.δοκιμασε σε διαφορους ντιτειλερ και αν βρεις κατι αποτελεσματικο καντο,αλλιως αστο ,ξεχνα το.
εγω το ξεχασα και ειναι και καινουριο.

το αμαξι μου το πηρα καινουριο αλλα στοκ.εχει αρκετες αραχνες και στο αμαξωμα αλλα και στους καθρεπτες(τα τζαμια),μαλλον απο αποκερωση της εταιρειας η' κανα πλυσιμο-στεγνωμα με κακης ποιοτητας σφουγγαρια πετσετες.
τι με συμβουλευετε να κανω? να το παω για γυαλισμα να φυγουν οι αραχνες και μετα ενα κερωμα? και ποτε ?
οι αραχνες απο τους καθρεπτες βγαινουν με καποιο τροπο?
καθε φορα που γινεται κερωμα πρεπει να προηγειται και ενα γυαλισμα?
επισης ο πωλητης μου ειπε οτι σαυτα τα καινουρια μη μεταλλικα χρωματα το βερνικι με το χρωμα ειναι ανακατεμενα μαζι οχι το ενα πανω στο αλλο.Γιαυτο θελει προσοχη οταν κατεβαινει το βερνικι. ειναι αληθεια αυτο?
αν αληθευει ποσες φορες τον χρονο μπορει να αντεξει γυαλισμα ενα τετοιου ειδους χρωμα σε βαθος χρονου ?

Driver M
06-12-11, 14:31
το αμαξι μου το πηρα καινουριο αλλα στοκ.εχει αρκετες αραχνες και στο αμαξωμα αλλα και στους καθρεπτες(τα τζαμια),μαλλον απο αποκερωση της εταιρειας η' κανα πλυσιμο-στεγνωμα με κακης ποιοτητας σφουγγαρια πετσετες.
τι με συμβουλευετε να κανω? να το παω για γυαλισμα να φυγουν οι αραχνες και μετα ενα κερωμα? και ποτε ?
οι αραχνες απο τους καθρεπτες βγαινουν με καποιο τροπο?
καθε φορα που γινεται κερωμα πρεπει να προηγειται και ενα γυαλισμα?
επισης ο πωλητης μου ειπε οτι σαυτα τα καινουρια μη μεταλλικα χρωματα το βερνικι με το χρωμα ειναι ανακατεμενα μαζι οχι το ενα πανω στο αλλο.Γιαυτο θελει προσοχη οταν κατεβαινει το βερνικι. ειναι αληθεια αυτο?
αν αληθευει ποσες φορες τον χρονο μπορει να αντεξει γυαλισμα ενα τετοιου ειδους χρωμα σε βαθος χρονου ?
Είναι τεράστια μπούρδα.
Το χρώμα με το βερνίκι είναι ξεχωριστά, είτε σε μεταλλικό είτε σε μη μεταλλικό χρώμα.
Η μόνη διαφορά είναι πως το μεταλλικό χρώμα έχει μέσα του "μέταλλα" που σημαίνει διαφορά στην απόχρωση, κατά τ'άλλα είναι ολόιδια.

Οι αράχνες πάλι με γυάλισμα βγαίνουν από παντού.
Οπότε πας και κάνεις ένα καλό γυάλισμα και μετά κέρωμα και είσαι κομπλέ.
Το κέρωμα δεν απαιτεί πρώτα γυάλισμα, είναι εντελώς ανεξάρτητο το ένα από το άλλο.
Κέρωμα κάνεις κάθε 2-4 μήνες (ανάλογα το κερί και τη χρήση του αμαξιού) και γυάλισμα όταν έχει αρχίσει να θολώνει το χρώμα του αυτοκινήτου.

bimmerm
06-12-11, 17:29
ευχαριστω driver m

P.S
06-12-11, 18:52
Είναι τεράστια μπούρδα.
Το χρώμα με το βερνίκι είναι ξεχωριστά, είτε σε μεταλλικό είτε σε μη μεταλλικό χρώμα.
Η μόνη διαφορά είναι πως το μεταλλικό χρώμα έχει μέσα του "μέταλλα" που σημαίνει διαφορά στην απόχρωση, κατά τ'άλλα είναι ολόιδια.

Οι αράχνες πάλι με γυάλισμα βγαίνουν από παντού.
Οπότε πας και κάνεις ένα καλό γυάλισμα και μετά κέρωμα και είσαι κομπλέ.
Το κέρωμα δεν απαιτεί πρώτα γυάλισμα, είναι εντελώς ανεξάρτητο το ένα από το άλλο.
Κέρωμα κάνεις κάθε 2-4 μήνες (ανάλογα το κερί και τη χρήση του αμαξιού) και γυάλισμα όταν έχει αρχίσει να θολώνει το χρώμα του αυτοκινήτου.
+1000.......Σωστοτατος ο φιλος Αρης για αλλη μια φορα!!!

P.S
06-12-11, 18:59
Φιλε Δημητρη δοκιμασε με ενα καλο καθαριστικο που ειναι γι αυτη την δουλεια και οχι με συρμα...ριξτο πανω στην μηχανη αφου πρωτα εχεις φροντιση να καλυψεις τα "ευαισθητα" σημεια και αστο λιγο να ενεργησει και κατοπιν πλυνετη με ζεστο νερο.

Αφου τελειωσεις φυσηξετη πολυ καλα με αερα αστη να στεγνωσει τελειως και θα εισαι ο.κ.!

Αν δεν βρισκεις καλο καθαριστικο κινητηρα και εισαι κοντα στην περιοχη μου ελα απο δω αν θες να το κανουμε μαζι ή αν εισαι μακρια πες μου αν θες να σου στειλω!!

Dimitris ///M
07-12-11, 00:28
Φιλε Δημητρη δοκιμασε με ενα καλο καθαριστικο που ειναι γι αυτη την δουλεια και οχι με συρμα...ριξτο πανω στην μηχανη αφου πρωτα εχεις φροντιση να καλυψεις τα "ευαισθητα" σημεια και αστο λιγο να ενεργησει και κατοπιν πλυνετη με ζεστο νερο.

Αφου τελειωσεις φυσηξετη πολυ καλα με αερα αστη να στεγνωσει τελειως και θα εισαι ο.κ.!

Αν δεν βρισκεις καλο καθαριστικο κινητηρα και εισαι κοντα στην περιοχη μου ελα απο δω αν θες να το κανουμε μαζι ή αν εισαι μακρια πες μου αν θες να σου στειλω!!

Στείλε μου ενα ΠΜ φίλε μου γιατί δεν βγάζω άκρη, είναι τόσα πολλά τα προιόντα και δεν ξέρω τι να πάρω!