PDA

Επιστροφή στο Forum : BELTIOSI E90 316M


JOHNY-PL
06-12-11, 00:41
KALISPERA STHN PAREA...
EIMAI KAINOYRGIOS STO FORUM...K THA ITHELA NA MOIRASTO KAPIES APORIES MOU MAZI SAS...EIMAI KATOXOS ENOS BMW 316i E90 mPACK 2006 MODELO...115PS MAMA.
EPEIDI TO AMAXI ITANE ARTKETA BARI PROXORISA SE KAPIES ANABATMISEIS...EBALA LIPON ENA FILTRO SIMOTA RACING(ELEYTHERAS) TO OPIO TO EBALA MESA STO KOUTI...
STHN SYNEXEIA PROXORISA STH ALLAGI EXATMISIS...EBALA XEIROPIOITI APO TO MESAIO KAZANAKI K META ME KAZANI NA KATALIGEI SE K DIPLO TELIKO.EPEIDI DEN EBGAZE TON IXO POU ITHELA AFAIRESA K TO MESAIO KAZANI...SAN IXO EINAI ARKETA DYNATO TO AMAXI,K MOU ARESEI NA AKOUGETE EDO POU TA LEME...TO THEMA EINAI STHN ODIGISI KATALABA ARKETI DIAFORA THA ELEGA...EINAI SOSTA TA PRAGMATA ETSI OPOS TA EBALA?I NA ALLAXO KATI?XEREI KANEIS AN PROSTHESANE PS?I ROPES?
APO THN ALLI THELO NA ZOIREPSO KAI ALLO TO AMAXI K SKEFTOMAI NA BALO PROGRAMMATAKI.AXIZEI O KOPOS LETE?THA YPARXEI DIAFORA???POSA PS MPOREI NA DOSEI?

Lambros
06-12-11, 00:49
Παρε την κοπελα σου -γυναικα σου και πηγαινε την ενα διημερο καπου με τα λεφτα που θα εδινες για το προγραμμα...πιο πολυ θα τα ευχαριστηθεις μιας και το προγραμμα δεν ωφελει σε κατι...

JOHNY-PL
06-12-11, 00:52
KATARXAS EYXARISTO POLY GIA THN APANTISI SOU...DEN THA OFELISEI KATHOLOU?MOU EIPANE OTI THA APODOSEI GYRO STA 10 ME 15 PS DEN ISXYEI?

Driver M
06-12-11, 01:13
KATARXAS EYXARISTO POLY GIA THN APANTISI SOU...DEN THA OFELISEI KATHOLOU?MOU EIPANE OTI THA APODOSEI GYRO STA 10 ME 15 PS DEN ISXYEI?
Όχι.

Ο κινητήρας σου πάντως αν δεν κάνω λάθος δεν είναι valvetronic, οπότε αν θες πραγματική διαφορά ιπποδύναμης πας σε τούρμπο.
Αφού έχεις ήδη βάλει φίλτρο και εξάτμιση, τίποτα άλλο ουσιαστικά δε μπορείς να κάνεις "ατμοσφαιρικά", οπότε μην ξοδεύεις άλλα χρήματα.

Στη θέση σου θα αρκούμουν σε αυτά που προσφέρει το αμάξι και δεν θα έψαχνα παραπάνω γκάζι, αφού έτσι κι αλλιώς δεν περιμένει κανείς επιδόσεις από 316.
Ειδάλλως τούρμπο.

JOHNY-PL
06-12-11, 01:18
O KINITIRAS MOU EINAI VALVETRONIC...EPIDOSEIS TRELES DEN PERIMENO!NA TO ZOIREPSO LIGO EPEIDEI EINAI ARKETA BARI,GIAYTO SKEFTIKA TO PROGRAMMA.ALLA NA PAO SE TURBO XEFEYGEI K OIKONOMIKA,K DEN THELO NA SKALISO TON KINITIRA...

Veldrin
06-12-11, 02:07
Ελληνικά, κεφαλαία-μικρά και search στο φόρουμ για τους λόγους που δε γίνεται :)

Dim77
06-12-11, 08:11
1) Καλώς ήρθες στο φόρουμ

2) Απαγορεύεται να γράφεις με greeklish και κεφαλαία. Είναι κανόνας του φόρουμ (τους οποίους δέχτηκες με την εγγραφή σου).

3) Το μοτέρ σου δεν είναι valvetronic, έχει μόνο διπλό βάνος για τον χρονισμό των εκκεντροφόρων.

4) Ότι και αν έκανες με τις εξατμίσεις, πάνω από 2-3 άλογα δεν πήρες και αντίστοιχα κάποια Nm ροπής. (Και πολλά λέω κανονικά η διαφορά για μεσαίο-τελικό είναι...0, με σοβαρό φόβο να έχεις χάσει αν αυξησαν διαμέτρους κλπ...''έτσι''). Το φιλτρο simota αντί για το μαμίσιο φιλτροκούτι μάλλον σου κάνει πιο πολυ θόρυβο αλλά χάνεις σε απόδοση (όσο και αν σου φαίνεται παράξενο και ειδικά χαμηλά) και στάνταρ θα σου προκαλέσει βλάβη στο MAF πιο γρήγορα.

5) Τουρμπο δεν μπαίνει στο μοτέρ σου...

6) Με το πρόγραμμα μπορεί να κερδίσεις κάτι, μπορεί και όχι κάτι σημαντικό (Μην περιμένεις πάνω από 4-5 άλογα στις μεσαίες στροφές, αυτό επειδή αν είναι καλό το πρόγραμμα και έχει περιθώριο το μοτέρ στις μεσαίες να βελτιωθεί η ρύθμιση τροφοδοσίας και να ανέβει λιγάκι η ροπή οποτε και η ισχύς λόγω της αλληλοσύνδεσης των 2 μεγεθών...στις ψηλές 0-μηδέν άλογα).
Αν είχες βαλβτρόνικ και μεγαλύτερο κινητήρα, ίσως να είχες καλύτερα αποτελέσματα γιατί αυτό αυξομειώνει και βύθισμα των βαλβίδων.

Καλύτερα κράτα τα χρήματα σου, γιατί οι εποχές έχουν αλλάξει λίγο. Πριν 2-3 χρόνια θα σου ελεγα κάντο για να είσαι ψυχολογικά ικανοποιημένος.

Υ.Γ. Ότι κέρδος σε ισχύ βλέπεις σε κάποιες στροφές, υπάρχει και κέρδος σε ροπή. Τα μεγέθη συνδέονται.
Ισχύς= ροπή χ rpm χ συντελεστής (δεν τον θυμάμαι απ'έξω).

MAKENZI E90
06-12-11, 11:22
Η χαρά της βελτίωσης αλλά και η σκέψη ότι το δικό σου έχει κάτι παραπάνω από τα υπόλοιπα είναι αυτό που σε κάνει να αναζητάς κάτι παραπάνω.

Driver M
06-12-11, 14:26
5) Τουρμπο δεν μπαίνει στο μοτέρ σου...

Γιατί?
Απ'τη στιγμή που δεν υπάρχει valvetronic τι εμποδίζει το τούρμπισμα?

giannis 116
06-12-11, 15:32
1) Καλώς ήρθες στο φόρουμ

2) Απαγορεύεται να γράφεις με greeklish και κεφαλαία. Είναι κανόνας του φόρουμ (τους οποίους δέχτηκες με την εγγραφή σου).

3) Το μοτέρ σου δεν είναι valvetronic, έχει μόνο διπλό βάνος για τον χρονισμό των εκκεντροφόρων.

4) Ότι και αν έκανες με τις εξατμίσεις, πάνω από 2-3 άλογα δεν πήρες και αντίστοιχα κάποια Nm ροπής. (Και πολλά λέω κανονικά η διαφορά για μεσαίο-τελικό είναι...0, με σοβαρό φόβο να έχεις χάσει αν αυξησαν διαμέτρους κλπ...''έτσι''). Το φιλτρο simota αντί για το μαμίσιο φιλτροκούτι μάλλον σου κάνει πιο πολυ θόρυβο αλλά χάνεις σε απόδοση (όσο και αν σου φαίνεται παράξενο και ειδικά χαμηλά) και στάνταρ θα σου προκαλέσει βλάβη στο MAF πιο γρήγορα.

5) Τουρμπο δεν μπαίνει στο μοτέρ σου...

6) Με το πρόγραμμα μπορεί να κερδίσεις κάτι, μπορεί και όχι κάτι σημαντικό (Μην περιμένεις πάνω από 4-5 άλογα στις μεσαίες στροφές, αυτό επειδή αν είναι καλό το πρόγραμμα και έχει περιθώριο το μοτέρ στις μεσαίες να βελτιωθεί η ρύθμιση τροφοδοσίας και να ανέβει λιγάκι η ροπή οποτε και η ισχύς λόγω της αλληλοσύνδεσης των 2 μεγεθών...στις ψηλές 0-μηδέν άλογα).
Αν είχες βαλβτρόνικ και μεγαλύτερο κινητήρα, ίσως να είχες καλύτερα αποτελέσματα γιατί αυτό αυξομειώνει και βύθισμα των βαλβίδων.

Καλύτερα κράτα τα χρήματα σου, γιατί οι εποχές έχουν αλλάξει λίγο. Πριν 2-3 χρόνια θα σου ελεγα κάντο για να είσαι ψυχολογικά ικανοποιημένος.

Υ.Γ. Ότι κέρδος σε ισχύ βλέπεις σε κάποιες στροφές, υπάρχει και κέρδος σε ροπή. Τα μεγέθη συνδέονται.
Ισχύς= ροπή χ rpm χ συντελεστής (δεν τον θυμάμαι απ'έξω).

+1 τα ειπες ολα και σωστα!

JOHNY-PL
06-12-11, 16:42
Καταρχάς σας ευχαριστώ ολους για τις απαντήσεις σας...επίσεις θελω να ζητήσω συγνώμη για τα κεφαλαία που έγραφα,αλλα ειχα πρόβλημα με το πληκτρολόγιο μου....το φίλτρο που έχω βάλει,είναι μέσα στο μαμίσιο το φιλτροκούτι.απο τοτε που το έβαλα ειδα αρκετή διαφορά στα χαμηλά,αλλα και στην κατανάλωση.δηλαδή θα μου βγάλει πρόβλημα με το φίλτρο???οσο αφορά τις διαμέτρους για τις εξατμήσεισ οχι δεν αλλαξανε,κ ο κινιτήρας μου ειναι σιγουρα valvetronic....

Dim77
06-12-11, 16:44
Μόνο για ένα πράγμα μπορώ να σου πώ με σιγουριά, ότι σε BMW Ν4χ το φίλτρο (aftermarket) δεν κάνει τίποτα.

2 αυτοκίνητα με ίδιο μοτέρ. Με ίδιο πρόγραμμα και χειροποίητα τελικά εξάτμισης. Ο ένας είχε KN στο φιλτροκούτι (την πρόταση δηλαδή της KN ακριβώς για το Ν42Β20) και ο άλλος με το μαμίσιο φίλτρο...

Ανοιγμα....μαζί...
Δυναμομέτρηση...καρμπόν!!! (το μαμίσιο φίλτρο είχε -1ps στις 6400 και +4Nm στις 4500) τρίχες δηλαδή, ίδια.

Κίνδυνος για το MAF κάθε φορά που το πλένεις/λαδώνεις.

Καλύτερα νέο χάρτινο φίλτρο κάθε 25000χλμ.

Θα μου πείς τώρα το πλήρωσες το σιμοτα....τι να σου πώ. Εγώ θα το έβγαζα.

Dim77
06-12-11, 16:46
Ο κινητήρας σου είναι σίγουρα μόνο double vanos και όχι valvetronic αν είναι 1.6 με 115ps.

bimmer-corfu
06-12-11, 16:54
1) Καλώς ήρθες στο φόρουμ

2) Απαγορεύεται να γράφεις με greeklish και κεφαλαία. Είναι κανόνας του φόρουμ (τους οποίους δέχτηκες με την εγγραφή σου).

3) Το μοτέρ σου δεν είναι valvetronic, έχει μόνο διπλό βάνος για τον χρονισμό των εκκεντροφόρων.

4) Ότι και αν έκανες με τις εξατμίσεις, πάνω από 2-3 άλογα δεν πήρες και αντίστοιχα κάποια Nm ροπής. (Και πολλά λέω κανονικά η διαφορά για μεσαίο-τελικό είναι...0, με σοβαρό φόβο να έχεις χάσει αν αυξησαν διαμέτρους κλπ...''έτσι''). Το φιλτρο simota αντί για το μαμίσιο φιλτροκούτι μάλλον σου κάνει πιο πολυ θόρυβο αλλά χάνεις σε απόδοση (όσο και αν σου φαίνεται παράξενο και ειδικά χαμηλά) και στάνταρ θα σου προκαλέσει βλάβη στο MAF πιο γρήγορα.

5) Τουρμπο δεν μπαίνει στο μοτέρ σου...

6) Με το πρόγραμμα μπορεί να κερδίσεις κάτι, μπορεί και όχι κάτι σημαντικό (Μην περιμένεις πάνω από 4-5 άλογα στις μεσαίες στροφές, αυτό επειδή αν είναι καλό το πρόγραμμα και έχει περιθώριο το μοτέρ στις μεσαίες να βελτιωθεί η ρύθμιση τροφοδοσίας και να ανέβει λιγάκι η ροπή οποτε και η ισχύς λόγω της αλληλοσύνδεσης των 2 μεγεθών...στις ψηλές 0-μηδέν άλογα).
Αν είχες βαλβτρόνικ και μεγαλύτερο κινητήρα, ίσως να είχες καλύτερα αποτελέσματα γιατί αυτό αυξομειώνει και βύθισμα των βαλβίδων.

Καλύτερα κράτα τα χρήματα σου, γιατί οι εποχές έχουν αλλάξει λίγο. Πριν 2-3 χρόνια θα σου ελεγα κάντο για να είσαι ψυχολογικά ικανοποιημένος.

Υ.Γ. Ότι κέρδος σε ισχύ βλέπεις σε κάποιες στροφές, υπάρχει και κέρδος σε ροπή. Τα μεγέθη συνδέονται.
Ισχύς= ροπή χ rpm χ συντελεστής (δεν τον θυμάμαι απ'έξω).

¶ψογος για άλλη μια φορά.
Μόνο για το 5 δεν μπορώ να πω μα σιγουριά και αυτό γιατί έχω χάσει τα τελευταία νέα της αγοράς και δεν ξέρω αν κάποιος/κάπου/κάποτε (Καράς-¶ργος?) μπορεί να τουρμπίσει αυτό το μοτέρ.
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=17122

Dim77
06-12-11, 17:07
7-10 χρόνια από την κυκλοφορία του μοτέρ (όλης της σειράς Ν4χ), και ακόμα δεν υπήρξε ΕΝΑ αυτοκίνητο που να είδαμε κάπου, παρά τους ''μετεωρίτες'' που υπόσχονταν μέσω pm ότι το συνεργείο που ''ξέρουν'' τουρμπίζει κομπρεσάρει...κλπ

Τα τελευταία 2 χρόνια, που ξαναμπήκαν τέλη κλπ στο προσκήνιο, αν κάποιος κάτι είχε κάνει, θα εμφανιζόταν.

Εξακολουθούμε να ακούμε ότι ''γίνεται'' χωρίς να υπάρχει ένα αυτοκίνητο.

Πιστεύω πως αν υπήρχε έστω και ένα, όλο και σε κάποια συνάντηση κάποιου forum/club θα εμφανιζόταν, καθώς και ΣΙΓΟΥΡΑ παρουσίαση/διαφήμιση σε κάποιο περιοδικό.

Θα έρρεε χρήμα... Αλλά ακόμα περιμένουμε. Πιο πιθανό βλέπω να φτιάχνουν κιτ κηροζήνης :owned: παρά τούρμπο/κομπρέσορ :icon18:

giannis 116
06-12-11, 17:13
Καταρχάς σας ευχαριστώ ολους για τις απαντήσεις σας...επίσεις θελω να ζητήσω συγνώμη για τα κεφαλαία που έγραφα,αλλα ειχα πρόβλημα με το πληκτρολόγιο μου....το φίλτρο που έχω βάλει,είναι μέσα στο μαμίσιο το φιλτροκούτι.απο τοτε που το έβαλα ειδα αρκετή διαφορά στα χαμηλά,αλλα και στην κατανάλωση.δηλαδή θα μου βγάλει πρόβλημα με το φίλτρο???οσο αφορά τις διαμέτρους για τις εξατμήσεισ οχι δεν αλλαξανε,κ ο κινιτήρας μου ειναι σιγουρα valvetronic....

Μπορεις να μας γραψεις τον κωδικο του κινητηρα σου?.. Φαινεται στην αδεια. Εαν ειναι Ν45Β16Α τοτε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Valvetronic. Παντως αφου λες οτι ειναι 115 αλογα ειναι λογικα, ιδιος με το δικο μου 116i που δεν ειναι valvetronic αλλα διπλο VANOS οπως γραφτηκε πριν.

JOHNY-PL
06-12-11, 17:14
Μόνο για ένα πράγμα μπορώ να σου πώ με σιγουριά, ότι σε BMW Ν4χ το φίλτρο (aftermarket) δεν κάνει τίποτα.

2 αυτοκίνητα με ίδιο μοτέρ. Με ίδιο πρόγραμμα και χειροποίητα τελικά εξάτμισης. Ο ένας είχε KN στο φιλτροκούτι (την πρόταση δηλαδή της KN ακριβώς για το Ν42Β20) και ο άλλος με το μαμίσιο φίλτρο...

Ανοιγμα....μαζί...
Δυναμομέτρηση...καρμπόν!!! (το μαμίσιο φίλτρο είχε -1ps στις 6400 και +4Nm στις 4500) τρίχες δηλαδή, ίδια.

Κίνδυνος για το MAF κάθε φορά που το πλένεις/λαδώνεις.

Καλύτερα νέο χάρτινο φίλτρο κάθε 25000χλμ.

Θα μου πείς τώρα το πλήρωσες το σιμοτα....τι να σου πώ. Εγώ θα το έβγαζα.
επειδή δεν είμαι τοσο καλός στα μηχανοολογίκα το maf τί είναι???και πώς μπορεί να πάθει ζημιά?

bimmer-corfu
06-12-11, 17:17
Ο MAF (Mass Air Flow) ή στα ελληνικά Μετρητής Ροής Μάζας Αέρα είναι ένας αισθητήρας που μετρά την θερμοκρασία αλλά και τη ροή της μάζας του αέρα που εισέρχεται μέσω της πεταλούδας γκαζιού προς το θάλαμο καύσης. Αυτή την πληροφορία τη διαβιβάζει στην Κεντρική Μονάδα Ελέγχου έτσι ώστε να υπολογιστεί με ακρίβεια το μίγμα της καύσης.

Dim77
06-12-11, 17:20
Τα είπε ωραιότατα ο bimmer-corfu.
Και επειδή είναι ένα μικρό φιλμάκι, μόλις λερωθεί λίγο από το λαδάκι (της χοάνης)....πάει για βρούβες

JOHNY-PL
06-12-11, 17:24
Καταρχάς σας ευχαριστώ ολους για τις απαντήσεις σας...επίσεις θελω να ζητήσω συγνώμη για τα κεφαλαία που έγραφα,αλλα ειχα πρόβλημα με το πληκτρολόγιο μου....το φίλτρο που έχω βάλει,είναι μέσα στο μαμίσιο το φιλτροκούτι.απο τοτε που το έβαλα ειδα αρκετή διαφορά στα χαμηλά,αλλα και στην κατανάλωση.δηλαδή θα μου βγάλει πρόβλημα με το φίλτρο???οσο αφορά τις διαμέτρους για τις εξατμήσεισ οχι δεν αλλαξανε,κ ο κινιτήρας μου ειναι σιγουρα valvetronic....

Μπορεις να μας γραψεις τον κωδικο του κινητηρα σου?.. Φαινεται στην αδεια. Εαν ειναι Ν45Β16Α τοτε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Valvetronic. Παντως αφου λες οτι ειναι 115 αλογα ειναι λογικα, ιδιος με το δικο μου 116i που δεν ειναι valvetronic αλλα διπλο VANOS οπως γραφτηκε πριν.
Ναί έχεις δίκιο φίλε μου,κοίταξα την άδεια κ είναι ο ίδιος κώδικος με των δικό σου...

Dim77
06-12-11, 17:27
Χμμμ...

Εντωμεταξύ ΔΕΝ φταίει το valvetronic.

Όταν βγήκε το valvetronic, οι πρωτοι valvetronic ήταν 3.6 και 4.4 λίτρα (735-745).

Αυτοί μια χαρά υπερκυβίστηκαν, s/c κιτ βγήκαν από Γερμανούς βελτιωτές.

Ίσως χρειαζόταν μεγάλο ποσό R&D που κανένας δεν ξόδεψε ποτέ για τα 4κύλινδρα αδερφάκια.

Γεγονός παραμένει ότι μέχρι να δηλώσει κάποιος με καλό όνομα (π.χ. Καράς) ότι το κάνει έτσι ή αλλιώς, δυσπιστώ (προσωπικά).
Επίσης, ας εμφανιζόταν και κάποτε κάποιο αμάξι από αυτά που ''έγιναν'' και κυκλοφορούν ''απροβλημάτιστα'' από διάφορους άλλους.

JOHNY-PL
06-12-11, 17:35
Τα είπε ωραιότατα ο bimmer-corfu.
Και επειδή είναι ένα μικρό φιλμάκι, μόλις λερωθεί λίγο από το λαδάκι (της χοάνης)....πάει για βρούβες
Με βάλατε σε ιδέες τωρα...πως το καταλαβαίνουμε αν έχει πρόβλημα???βγάζει ένδειξη??

leyteris
06-12-11, 17:48
Με βάλατε σε ιδέες τωρα...πως το καταλαβαίνουμε αν έχει πρόβλημα???βγάζει ένδειξη??μην εχεις αγχος απλα οταν ερθει η στιγμη να το καθαρισεις και να το λαδωσεις τοτε πρεπει να προσεξεις να μην ψεκασεις υπερβολικο λαδι

JOHNY-PL
06-12-11, 17:50
μην εχεις αγχος απλα οταν ερθει η στιγμη να το καθαρισεις και να το λαδωσεις τοτε πρεπει να προσεξεις να μην ψεκασεις υπερβολικο λαδι
να πω των μηχανικό μου να πρόσεχει....

peter79
08-12-11, 09:35
μην εχεις αγχος απλα οταν ερθει η στιγμη να το καθαρισεις και να το λαδωσεις τοτε πρεπει να προσεξεις να μην ψεκασεις υπερβολικο λαδι

Σωστός...

δεν θα πάθει κάτι

rapid_fast
12-12-11, 20:36
Χμμμ...

Εντωμεταξύ ΔΕΝ φταίει το valvetronic.


Δε γίνεται να φταίει το τελειότερο σύστημα της αυτοκίνησης όλων των εποχών...
(απο πλευράς κινητήρων)
Σαφώς και μπορεί να τουρμπιστεί το τετρακύλινδρο, λεφτά για την τουρμπίνα δεν έχουμε..