PDA

Επιστροφή στο Forum : Μ3 Ε36 321hp μου φαίνεται αργό


M3MAN
07-09-04, 10:39
Πρόσφατα ολοκλήρωσα την μετατροπή του 318iS μου σε Μ3-3200cc.
Το μοτερ ειναι φανταστικό πολύ σφιχτό ακόμα στρώνεται.
Το κιβώτιο εξατάχυτο χωρίς προβλήματα.
Τροπέτο από Ιταλία μοντέλο '98 με 22,500 χλμ
Έβαλα και μία PSS9 ανάρτηση.

Παρόλα αυτά το αμάξι το αισθάνομαι πιο αργό απο ένα αντίστοιχο Αμερικάνικο Μ3 με τα 240 άλογα, που έτυχε να οδηγήσω στην Βουλιαγμένης. Αυτό έκανε παπάδες στις χαμηλές στροφές, κυριολεκτικά τα γ*μαγε όλα.
Αφού εψαχνα να βρώ κανένα S2000 να έστελνα τον ιδιοκτήτη του για βελτιώσεις.

Έχει κανείς παρατηρήσει παρόμοια φαινόμενα;

aVog
07-09-04, 10:43
Παρόλα αυτά το αμάξι το αισθάνομαι πιο αργό απο ένα αντίστοιχο Αμερικάνικο Μ3 με τα 240 άλογα, που έτυχε να οδηγήσω στην Βουλιαγμένης.

Έχει κανείς παρατηρήσει παρόμοια φαινόμενα;
Μήπως μηλάς για Ζ3 Μ με 240άλογα? Αν ναι το ξέρω το συγκεκριμένο και πραγματικά σκοτώνει!!!

Strax
07-09-04, 11:06
Εξαρτάται τι εννοείς χαμηλές στροφές! Μπορεί να είναι πιο σβέλτο μέχρι τις 5000 στροφές, αλλά από εκεί και πέρα πρέπει να είστε μέρα με νύχτα! Αλλιώς τα πράγματα είναι ύποπτα! Δηλαδή, ή κάτι πάει πολύ καλά στο δικό του ή κάτι όχι και τόσο καλά στο δικό σου ή και τα δύο!

Z3 Fat Bastard
07-09-04, 11:09
Εγω που εζησα αρκετα το Μ3 Αμερικης με τα 240 αλογα (αν δεν με απατα η μνημη μου ειναι μοτερ 2500 cc με φτιαξιμο απο Alpina :confused: ) και το συγκρινω με Μ3 286 αλογα δεν ειχαν καμμια σχεση....

Το Μ3 286 ηταν και ειναι πολυ πιο γρηγορο.

Για να μας πουν οι γνωστες

Fanatic
07-09-04, 11:30
Aπο οτι ξερω τα παλαιοτερα Μ τα αμερικανικα ηταν μονοπεταλουδα και ειχαν πολυ παραπανω ροπη απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα αλλα λιγοτερη μεγιστη ιπποδυναμη.Αυτο που συμβαινει ειναι οτι λογω εξαπεταλουδης εισαγωγης το ευρωπαικο Μ3 φαινεται οτι τραβαει λιγοτερο απο το αντιστοιχο αμερικανικο λογω ροπης χαμηλα του αμερικανικου.Ως γνωστον πολυπεταλουδες εισαγωγες προκαλουν μια ελλειψη(σχετικο) δυναμης χαμηλα αλλα ψηλα ξυριζουν.... ;)

BMW Power
07-09-04, 12:13
M3man κατ’ αρχάς καλός ήρθες στην παρέα μας.

Αυτό που περιγράφεις για το αυτοκίνητό σου είναι πραγματικά περίεργο σε σύγκριση με το Αμερικάνικο. Δεν είναι δυνατόν αν το αμερικάνικο δεν είναι βελτιωμένο και το δικό σου δουλεύει σωστά, να βλέπεις τέτοια διαφορά. Το 321 έχει ένα σκαλοπάτι και ίσως αυτό να σε μπερδεύει ενώ το άλλο είναι πολύ γραμμικό στην απόδοσή του. Το δικό σου μοτέρ είναι μαμά ή έχει κάποιο πρόγραμμα? Αν όχι απλά δεν δουλεύει σωστά.

aVog
07-09-04, 12:33
Παιδιά το ξαναλέω αν μιλάει για Ζ3Μ ύπάρχει βάση σε αυτο που λέει. Χωρις βέβαια να είμαι απολυτος.

BMW Power
07-09-04, 12:47
Παιδιά το ξαναλέω αν μιλάει για Ζ3Μ ύπάρχει βάση σε αυτο που λέει. Χωρις βέβαια να είμαι απολυτος.

Βεβαίως και υπάρχει ειδικά αν λέμε για το λευκό του Αννίβα :D

aVog
07-09-04, 12:52
Βεβαίως και υπάρχει ειδικά αν λέμε για το λευκό του Αννίβα :D
Ποσα ξέρεις ποσα ξέρεις άτιμο παιδί!!!!!!!! :p

M5-Matzos
07-09-04, 12:55
Μ3ΜΑΝ καλώς ήρθες στην παρέα μας, το αμερικάνικο Μ3 από όσο ξέρω δεν είναι πιο γρήγορο από το δικό σου, μήπως του έχει κάνει κάτι και σου φάνηκε αυτή η διαφορά ? :(

S38B38 Monsta
07-09-04, 15:59
Μ3ΜΑΝ πες μου ότι το αμερικάνικο Μ3 που οδήγησες στη Βουλιαγμένης δεν ήταν ένα ανοιχτό σιελ με 18αρες replica zάντες από Ε46 Μ3. Αν ναι αυτό ήταν το δικό μου αυτοκίνητο που το πούλησα το Νοεμβριο 03.

Το συγκεκριμένο λοιπόν φαίνεται 'μαμά' αλλά έχει άλλο πρόγραμμα φτιαγμένο ειδικά για 24lbs injectors της BOSCH τους οποίους και φοράει. Το αμάξι έχει δυναμομετρηθεί στα 275PS (από 240 μαμά) και ναι σπινάρει τρίτες.

Τα έχω πάει με ευρωπαικό 286 και μέχρι τα 220 ήμουν μπροστά 1 περίπου καρότσα, αλλά μετά τον έχασα λόγω gearing (φορούσα ακόμα κοντό από 320). Με 321 πρέπει όμως λογικά να μην έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα.

Όσο για τις επιδόσεις του αμερικάνικου Μ3 (μαμά) 0-100 έχει 5.5 και το 400άρι σε 13.9-14 στα 155χλμ περίπου.

M3MAN
07-09-04, 16:26
Κατάρχάς σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και χαίρομαι ιδιαίτερα που υπάρχει αυτός ο χώρος για κουβέντα γύρω από τα αμάξια μας.

Το US Spec Μ3 είναι Ε36, δεν είναι Ζ3 και δεν είναι σιέλ χρώμα, ένα μαύρο ανθρακί είναι. Είναι σίγουρα πειραγμένο και έχει καταπληκτικό ήχο εξάτμισης.

Τα δικά μου υλικά είναι όλα μαμά εκτός από ανάρτηση όπως ανέφερα.

Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχουν γίνει συναντήσεις μελών του φόρουμ.
Θα με ενδιέφερε να βρεθώ με άλλα Ε36-Μ3-3.2/3.0 για να κάνουμε συγκρίσεις.
Δηλαδή θα ήθελα πολύ νε οδηγήσω ένα άλλο Ε36-Μ3-3.2/3.0, αν γίνεται γνήσιο, για να δώ τι διαφορές υπάρχουν.

manosm3
07-09-04, 19:39
Γεια χαρα! εχω μια 325 e36 του 94. τ αυτοκινητο ειναι σβελτο αλλα θελω κατι πολυ παραπανω. ΕΧΩ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΜΕ RS4 Κ ΜΟΥ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤ ΑΥΤΙΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ! Κινητηρας Μ3 Ε46 ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΠΑΕΙ? Τ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ. ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΝΕΟ THREAD?

BMW Power
07-09-04, 20:00
Γεια χαρα! εχω μια 325 e36 του 94. τ αυτοκινητο ειναι σβελτο αλλα θελω κατι πολυ παραπανω. ΕΧΩ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΜΕ RS4 Κ ΜΟΥ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤ ΑΥΤΙΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ! Κινητηρας Μ3 Ε46 ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΠΑΕΙ? Τ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ.

Γεια σου Μάνο,

Κατ’ αρχάς μπορείς να κάνεις και στο δικό σου μοτέρ βελτιώσεις οι οποίες όμως ή θα σου δώσουν λίγα άλογα ή θα είναι πολύ ακριβές βλέπε compressor ή turbo.

Το Ε46 Μ3 μοτέρ ουσιαστικά δεν μπαίνει σε Ε36 καρότσα οπότε η λύση είναι μονόδρομος για να βρεις την υγειά σου Μ3 321. Και σου έχω και έτοιμο πελάτη για το 25άρι μοτέρ σου. ;)

BMW Power
07-09-04, 20:03
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχουν γίνει συναντήσεις μελών του φόρουμ. Θα με ενδιέφερε να βρεθώ με άλλα Ε36-Μ3-3.2/3.0 για να κάνουμε συγκρίσεις. Δηλαδή θα ήθελα πολύ νε οδηγήσω ένα άλλο Ε36-Μ3-3.2/3.0, αν γίνεται γνήσιο, για να δώ τι διαφορές υπάρχουν.


Μ3ΜΑΝ βεβαίως και έχουν γίνει συναντήσεις και θα υπάρξουν και πολλές άλλες και βεβαίως και έχουμε Ε36 Μ3 και γνήσια και μετατροπές που μπορείς να δείς αλλά και να ανταλλάξεις απόψεις με τους ιδιοκτήτες τους.

Υπομονή μέχρι το επόμενο meeting.

manosm3
07-09-04, 20:10
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ 15 ΑΚΟΜΑ Κ ΟΔΗΓΩ ΠΑΡΑΝΟΜΑ Κ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΔΕΝ ΟΔΗΓΩ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ(ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ). ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ Μ3 Ε46 ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ Ε36 ΜΕ ΜΙΚΡΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟ ΣΤΙΣ ΜΕΣΑΙΕΣ! ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΝΕΟ ΤΗread?

BMW Power
07-09-04, 20:20
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ 15 ΑΚΟΜΑ Κ ΟΔΗΓΩ ΠΑΡΑΝΟΜΑ Κ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΔΕΝ ΟΔΗΓΩ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ(ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ). ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ Μ3 Ε46 ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ Ε36 ΜΕ ΜΙΚΡΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟ ΣΤΙΣ ΜΕΣΑΙΕΣ! ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΝΕΟ ΤΗread?

Μάνο μην ανησυχείς μπορέσεις να έρθεις στο επόμενο meeting μιάς και μένουν αρκετά μέλη στα Βριλήσσια οπότε κάποιος θα σε πάρει μαζί του.

Όσο για το να δημιουργήσεις καινούριο Thread μπορείς πολύ εύκολα πατώντας την επιλογή New Thread που υπάρχει πάνω αριστερά μέσα σε κάθε forum.

M3MAN
09-09-04, 08:14
Μάνο μην ανησυχείς μπορέσεις να έρθεις στο επόμενο meeting μιάς και μένουν αρκετά μέλη στα Βριλήσσια οπότε κάποιος θα σε πάρει μαζί του.

Πότε και πού είναι το επόμενο meeting? Ποιός το συντονίζει;

compact
09-09-04, 10:45
ενα μικρο meeting γινεται σημερα!!!!!9/9/2004
διαβασε στο"για συναντηση κανεις"

BMW Power
09-09-04, 12:41
Πότε και πού είναι το επόμενο meeting? Ποιός το συντονίζει;

Δε έχει οριστεί ακόμη το επόμενο meeting αλλά όταν γίνει αυτό θα ειδοποιηθείτε όλοι από το home page του site και μέσο e-mail. Τα meetings τα οργανώνουν οι Administrators.

m_power_lunatic
11-09-04, 10:53
Φιλε m3man καλωσηρθες στην παρεα μας,σχετικα με το αν ειναι αργο το 321hp M3 E36 νομιζω οτι θα αξιζε να ριξεις μια ματια στο VANOS γιατι ως γνωστον τα 321HP παρουσιασανε προβληματα με αυτο και μαλλον εμπλεξες αν ειναι αυτο και ειλικρινα το απευχομαι,επισης οπως ξερεις υπαρχει τροπος να δεις στο καντραν σου τα αληθινα σου χ.λ.μ του μοτερ ειναι οντως 23.000χλμ?Σχετικα με το να οδηγησεις γνησιο Μ3 Ε36 δεν εχει διαφορα στις επιδοσεις αν το αμαξι σου ειναι καλοφτιαγμενο,ισως μπορουμε στην επομενη συναντηση να ανοιξουμε φιλικα με το δικο μου ///Μωρακι για να δουμε πως παει το δικο σου..... αν βεβαια δεν εχεις προβλημα και αν δεν εχω βαλει την CARBON εισαγωγη που περιμενω απο Γαλλια, παντως με τα αμερικανικα εγω τουλαχιστον εχω διαφορα.

M3MAN
11-09-04, 15:53
ισως μπορουμε στην επομενη συναντηση να ανοιξουμε φιλικα με το δικο μου ///Μωρακι για να δουμε πως παει το δικο σου.....

Γεια σου lunatic,

θα ηθελα πολυ να εχω καποιο μετρο συγκρισης. Το δικο σου γνησιο;
Η δουλεια εγινε στον Τσαβο. Εκαναν οντως πολυ καλη δουλεια γιατι κι αν εχω δει μετατροπες. Οτι ελειπε μπηκε καινουργιο. Δεν κρεμεται απολυτως τιποτα.

Τωρα για τα Vanos τι να σου πω. Το μονο που μπορω να πω ειναι οτι χτυπανε μετα απο λιωσιμο αλλα αυτο ειναι φυσιολογικο. Μου ειπε ο μηχανικος στον Τσαβο οτι πρεπει να περιμενω τα λαδια να φτασουν τουλαχιστο 90 βαθμους πριν το λιωσιμο και οτι αν γινεται αυτο το μοτερ αυτο θα ειναι αθανατο.Εδω που τα λεμε δεν το εχω ζορισει το αμαξι εκτος απο μια φορα που το πηγα με ενα Cayenne turbo.

Για τα χλμ και εμενα μου φαινεται περιεργο. Αν υπαρχει τροπος να τα διπλοτσεκαρω θα σου ημουν υποχρεος.

Παντος θα ηταν πολυ cool να τα λεγαμε και ισως με πεισεις να βαλω και εγω την Γαλλικη εισαγωγη. Θα σου στειλω PΜ με το κινητο μου.

Strax
11-09-04, 20:00
Παιδιά λέτε για την εισαγωγή του Delage που είχα αναφέρει στο σχετικό thread? Για ενημερώστε γιατί ψήνομαι τρελά να κάνω το ίδιο. Έχεις στείλει τον εγκέφαλο ή περιμένεις να έρθει πρώτα η εισαγωγή? Τελικά, οι τιμές είχαν ΦΠΑ ή όχι? Από έξοδα αποστολής τι είχαμε? Μήπως πρέπει να κανονίσουμε μια δυναμομέτρση πριν και μία μετά? Μπορώ να το κανονίσω εύκολα και σε δυναμόμετρο με ΠΟΛΥ μεγάλο αρχείο για να κάνουμε συγκρίσεις. Σε κούρασα σίγουρα. Αν θες στείλε PM να τα πούμε!

nikos_E34
12-09-04, 12:06
paidia epeidi oso nanai ksero ti metaxeirismena poulaei i italia kai ti i germania...Katarxin to diko mou to pentari to agorasa apo monaxo oxi apo ti madra tis bmw alla evala sigeni mou na psaksei to kalitero...To periergo me to diko mou einai oti einai italiko BMW kai poulimeno Germania kai afto dioti o spaghetti-boy pethane distixos se taksidi tou sti Germania kai to amaksi poulithike ekei mesw tis xiras...tespa...Pos to katalavaineis to italiko einai aplo toulaxiston se mena...sta germania E34 den iparxei plaino flasaki sto ftero:))) enw sta italika iparxei...ti to kako tha mou peite?

O italos to exei to amaksi gia to peos kavala!! Tou vgazei to aima kai to poulaei meta afou proigoumenws tou girisei to konter kamposes xiliades km!!Osoi gnostoi mou pirane bmw apo ekei tous vgikan xrisa me apokorifosi ena 540i E34 tou 94 eksataxito kopike i alisida kai egine mia tsonda metaksi 8 pistonion kai 32 valvidwn...xwria tou oti anakalipse oti i kefali tou itan spasmeni,ksanakolimeni klp...einai poli megalo risko to italiko metaxeirismeno!! :eek: min ksexnate oti oi italoi einai san tous ellines...skisimo ta vardoula!!xalase??ftiaxto ligo kai poula to kai ase to epomeno koroido na spaei to kefali tou,as prosexe...

episis alli ekdoxi einai na min sou rithmisan to moter sosta...dld i kainouria ilektroniki klp klp kalodia istories kati na min exei rithmistei sosta kai na sou tin spaei...emena ston 5-6 kilindro eixan kaei kati solinakia pou metaferei to revma apo tin mpompina sto mpouzi kai to amaksi ekane foveres diakopes kai oloi elegan oti o aisthitiras lamda ta eftise alla den itan etsi...

ksanakoitakse to vale to moter sti bmw na sou poune ti exei...tosa lefta exeis dosei gia ftiaksimo ena 100ari evro den einai tipota na sto valoun sto kompiuter gia diagnosi...

gia ti dikia mou istoria tora...skeftomoun me to pou ta ftisei to moter mou (den leei na ta ftisei akoma gmt!!) vrika se mia madra ena trakarismeno 850 CSi 12kilindro me ta 400 aloga!! Mou to dinane me kivotio,ilektronika,diaforiko,mixani gia 8000 evro kai den ekatse i fasi filarakia giati den mporesa na vro kai anartiseis na min sa pw kai frena...i epomeni fasi tha itan vgalsimo to simataki 520i kai meta i tha evaza 555i i 5??i ena apo ta dio :D kalo e???

BMW Power
12-09-04, 12:26
O italos to exei to amaksi gia to peos kavala!! Tou vgazei to aima kai to poulaei meta afou proigoumenws tou girisei to konter kamposes xiliades km!!

Δυστυχώς αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα με την Ιταλική αγορά. Μπορείς να βρείς πιο φτηνά BMW ακόμα και από την Γερμανία αλλά όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα είναι ρημάδια. Δεν μπορείτε να φαντασθείτε την κακοποίηση την οποία δέχονται τα αυτοκίνητα στην γείτονα χώρα και τον τρόπο που οδηγούν γενικώς οι Ιταλοί ακόμη και μέσα στις πόλεις. :mad:

BMW Power
12-09-04, 12:36
Φιλε m3man καλωσηρθες στην παρεα μας,σχετικα με το αν ειναι αργο το 321hp M3 E36 νομιζω οτι θα αξιζε να ριξεις μια ματια στο VANOS γιατι ως γνωστον τα 321HP παρουσιασανε προβληματα με αυτο και μαλλον εμπλεξες αν ειναι αυτο και ειλικρινα το απευχομαι


Το VANOS είναι η αχίλλειος πτέρνα του 321 αλλά το πρόβλημα στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων έχει να κάνει με την κακή συντήρηση. Βέβαια ακόμη και αν έχει πρόβλημα ο υπάρχει λύση. Ο skandalis321 είναι γνώστης των 321 και πραγματικά δίνει λύσεις. ;)

m_power_lunatic
14-09-04, 21:48
Φιλε Strax και φιλε Μ3ΜΑΝ εκανα επαφη με Γαλλια και η τελικη τιμη με μεταφορικα για Μ3 Ε36 ειναι 2080 Euro και δεν περιλαμβανεται ο εγκεφαλος.Εμενα ισως να με καλυψει το Superchips που φοραω αλλα ισως το αναβαθμισω,υπομονη μεχρι τον Οκτωμβριο που θα ερθει Ελλαδα και θα σας πω.....η καθαρη τιμη ειναι για την εισαγωγη 1850 Euro συν φιλτρο συν μεταφορικα!

Strax
15-09-04, 09:10
Εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις και το πρόγραμμα του μαζί, γιατί έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το συνδυασμό. Δεν νομίζω ότι μπορείς να βρείς έτοιμο πρόγραμμα, γιατί απλά δεν ξέρεις πως δουλεύει η εισαγωγή του. Υπάρχουν βέβαια και προγραμματιστές με μεγάλη πείρα στο αμάξι σου που μπορούν να σου φτιάξουν πρόγραμμα πάνω στο δυναμόμετρο. Στη θέση σου πάντως θα ξεκίναγα με το δικό του πρόγραμμα για σιγουριά και ασφάλεια. Τι θα έλεγες για μια δυναμομέτρηση πριν και μετά?

M3MAN
15-09-04, 23:14
Το 321 έχει ένα σκαλοπάτι και ίσως αυτό να σε μπερδεύει ενώ το άλλο είναι πολύ γραμμικό στην απόδοσή του.

Τελικά έχεις δίκιο για το σκαλοπάτι,
Το Αμερικάνικο είναι όντως πιο γραμμικό. Αυτο που εμαθα ειναι οτι σε συνθηκες μαχης το 321 πρεπει να ειναι μονιμα οπλισμένο με ψηλες στροφες αλλιως κανει κοιλια, αυτο το σκαλοπάτι που λες. Πρέπει να βρίσκεσαι κοντα στο σκαλοπάτι αλλιώς πας για τσάι, (δηλαδη μιλάμε για καπου γυρω στις 6,000 rpm+). Πλάκα έχει όταν ανεβάζεις στροφες - και τις ανεβάζει τρελλά γρήγορα- να αισθάνεσαι αυτη τη κλωτσιά του σκαλπατιού που σε κολλάει πισω.

Πάντως ακόμα το μαθαίνω το αμάξι αφού η μετατροπή έγινε Ιούλιο και Αύγουστος ήμουν διακοπές. Θα ήθελα πάντως να το ανοίξω φιλικά με ένα απο τα αδελφάκια του για να δω και που βρίσκομαι γενικώς.

BMW Power
16-09-04, 02:06
Θα ήθελα πάντως να το ανοίξω φιλικά με ένα απο τα αδελφάκια του για να δω και που βρίσκομαι γενικώς.

Θα σου δοθεί η ευκαιρία να συνομιλήσεις με τον πλέον ειδικό στα 321 μοτέρ (skandalis321) στην συνάντηση. Και γιατί όχι να ανοίξετε και μια φιλική αν και τώρα έχει ένα M Roadster πολύ δυνατό. ;)

vasilis-E36
16-09-04, 06:22
αχ...με θλιβουν αυτα που διαβαζω...μη τα λετε μπροστα μου...βλεπω το look M3 του coupe(316 :o ) και σκεφτομαι δυνατο 6κυλινδρο διαμαντι,αναποδα σε καθε στροφη και εδω βλεπω οτι δεν παει??? μαλλον πρεπει να σε παω βολτα Μ3ΜΑΝ να δεις πιο δε παει!!!

M3MAN
18-09-04, 17:02
αχ...με θλιβουν αυτα που διαβαζω...μη τα λετε μπροστα μου...βλεπω το look M3 του coupe(316 :o ) και σκεφτομαι δυνατο 6κυλινδρο διαμαντι,αναποδα σε καθε στροφη και εδω βλεπω οτι δεν παει??? μαλλον πρεπει να σε παω βολτα Μ3ΜΑΝ να δεις πιο δε παει!!!

Σε πιάνω αλλά όλα είναι σχετικά.
Εγώ έκανα σύγκριση μεταξύ αμερικάνικου Μ3 και ευρωπαικού.
Πάντος μετα την συνάντηση δεν παραπονιέμαι γιατι οι γνώστες λίγο πολυ μου είπαν ότι έτσι δουλεύουν τα 321 :cool:

alexk
22-09-04, 21:50
Φίλε Μ3ΜΑΝ, μπορεί να είναι λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά είναι πολύ σημαντικό να βάζεις καλή βενζίνη (υψηλών οκτανίων). Το αυτοκίνητο σου έχει υψηλή συμπίεση και άλλωστε το manual του αυτοκινήτου σου γράφει ότι τα 321 είναι για βενζίνη 98 οκτανίων. Το μοτέρ σου ξέρει τι βενζίνη βάζεις και αναλόγως ρυθμίζει και τη λειτουργία του. Πολύ πιθανό, όλα τα παραπάνω να τα ξέρεις.

M3MAN
22-09-04, 22:43
....το manual του αυτοκινήτου σου γράφει ότι τα 321 είναι για βενζίνη 98 οκτανίων. Το μοτέρ σου ξέρει τι βενζίνη βάζεις και αναλόγως ρυθμίζει και τη λειτουργία του.

Alexk ευχαριστώ για τη συμβουλή,

όχι δεν το ήξερα για τα 98 οκτάνια.
Πρέπει να βρώ ένα manual για 98 Μ3 (θα το ζητήσω σε άλλο thread). Μετα απο την μετατροπη βάζω μόνο BP ULTRA των 100 οκτανίων.

MAGNUS
02-10-04, 13:08
Πρόσφατα ολοκλήρωσα την μετατροπή του 318iS μου σε Μ3-3200cc.
Το μοτερ ειναι φανταστικό πολύ σφιχτό ακόμα στρώνεται.
Το κιβώτιο εξατάχυτο χωρίς προβλήματα.
Τροπέτο από Ιταλία μοντέλο '98 με 22,500 χλμ
Έβαλα και μία PSS9 ανάρτηση.

Παρόλα αυτά το αμάξι το αισθάνομαι πιο αργό απο ένα αντίστοιχο Αμερικάνικο Μ3 με τα 240 άλογα, που έτυχε να οδηγήσω στην Βουλιαγμένης. Αυτό έκανε παπάδες στις χαμηλές στροφές, κυριολεκτικά τα γ*μαγε όλα.
Αφού εψαχνα να βρώ κανένα S2000 να έστελνα τον ιδιοκτήτη του για βελτιώσεις.

Έχει κανείς παρατηρήσει παρόμοια φαινόμενα;

Gia na sou lisw tin aporia isws exei provlima to moter me to vanos! polla apo ta evo ta 3.2 parousiasan provlima! Episis koitaxe kai stin sxesi diaforikou ! Foras to 318is to diaforiko? isws thes allo! telos koitaxe na deis an mporeis na dynamometriseis to amaxi! posopika pistebw oti einai ena apo ta parapanw!

M3MAN
05-10-04, 21:09
Gia na sou lisw tin aporia isws exei provlima to moter me to vanos! polla apo ta evo ta 3.2 parousiasan provlima! Episis koitaxe kai stin sxesi diaforikou ! Foras to 318is to diaforiko? isws thes allo! telos koitaxe na deis an mporeis na dynamometriseis to amaxi! posopika pistebw oti einai ena apo ta parapanw!

Γεια χαρα Magnus,

Το διαφορικό που έχει μπεί είναι απο Μ3 (μπλοκέ).

Τωρα για τα Vanos, οπου το έχω παει, δηλ. σε γνωστα BMW συνεργεία που
συντηρούν και αγωνιστικά Μ3, αλλα και απο γνώστες και κατοχοι του ιδιου
κινητήρα απο το φόρουμ, μου λένε ότι η μηχανή είναι σε φοβερή κατάσταση.

Πάντως οι περισσότεροι λένε ότι αν το δυναμομετρήσω δεν πρέπει να περιμένω παραπάνω απο 280-290HP στο τροχό.

Αν μου έρθουν ευνοικά καποια πραγματα, θα βαλω supercharger για να ησυχάσω.

Ray
05-10-04, 21:53
Καλά τόσο τρομερό ήταν αυτό το αμερικάνικο με τα 240 άλογα? Γιατί από τη στιγμή που ο κινητήρας σου είναι μια χαρά με 321 έπρεπε να είσαι υπέρ του δέοντος ευχαριστημένος σε σύγκριση με τα 240...
Σίγουρα δεν ήταν καρασκισμένο στο φτιάξιμο το αμερικάνικο που αναφέρεις!?!?:confused:

Fanatic
05-10-04, 22:43
ειπαμε η διαφορα στην αισθηση ειναι γιατι στο αμερικανικο το μπαμ απο χαμηλα ειναι πιο αισθητο λογω μονοπεταλουδου!Στο ευρωπαικο υπαρχει μια υστερηση χαμηλα σε σχεση με το αμερικανικο αλλα ψηλα και κοντα στον κοφτη δεν πιανεται.... :p

Brown
06-10-04, 06:48
Υπάρχει και μιά υστέρηση στην απόδοση γύρω στις 4000rpm, λόγω Vanos.
Μήπως είναι αυτό που σε προβληματίζει :confused:

MAGNUS
06-10-04, 09:36
Γεια χαρα Magnus,

Το διαφορικό που έχει μπεί είναι απο Μ3 (μπλοκέ).

Τωρα για τα Vanos, οπου το έχω παει, δηλ. σε γνωστα BMW συνεργεία που
συντηρούν και αγωνιστικά Μ3, αλλα και απο γνώστες και κατοχοι του ιδιου
κινητήρα απο το φόρουμ, μου λένε ότι η μηχανή είναι σε φοβερή κατάσταση.

Πάντως οι περισσότεροι λένε ότι αν το δυναμομετρήσω δεν πρέπει να περιμένω παραπάνω απο 280-290HP στο τροχό.

Αν μου έρθουν ευνοικά καποια πραγματα, θα βαλω supercharger για να ησυχάσω.

Xwris na exw mpei sto amaxi den mporw na pw tipota. Isws an to odigisei kapoios filos sou me idio amaxi na exei kapoia idea. Pantws nai an dynamometrithiei prepei na dwsei toulaxiston 285 aloga ston troxo. An omws baleis compresora kalytera na to pas gia dynamometrisi prwta! eimai sxedon sigouros oti kati den einai swsto epanw sto amaxi! Ektos kai an apla etsi fenetai se esena. Dia gnwstiko elegxo me to computer ekanes stin BMW????
Pantws gia na min legontai polla gia ta amerikanika moter den yparxei periptwsi na einai poio grigora. Isws fainete poio grigoro sto Z3 alla se triara tha einai poio argo. Isws poio ropato xamila alla kamia periptwsi poio grigoro. Allwstestin ameriki to allazoun to moter me to eurwpaiko

M3MAN
06-10-04, 13:04
Υπάρχει και μιά υστέρηση στην απόδοση γύρω στις 4000rpm, λόγω Vanos.
Μήπως είναι αυτό που σε προβληματίζει :confused:

Ναι ρε Σπύρο, αυτό ακριβώς.

M3MAN
06-10-04, 13:09
Xwris na exw mpei sto amaxi den mporw na pw tipota. Isws an to odigisei kapoios filos sou me idio amaxi na exei kapoia idea. Pantws nai an dynamometrithiei prepei na dwsei toulaxiston 285 aloga ston troxo. An omws baleis compresora kalytera na to pas gia dynamometrisi prwta! eimai sxedon sigouros oti kati den einai swsto epanw sto amaxi! Ektos kai an apla etsi fenetai se esena. Dia gnwstiko elegxo me to computer ekanes stin BMW????
Pantws gia na min legontai polla gia ta amerikanika moter den yparxei periptwsi na einai poio grigora. Isws fainete poio grigoro sto Z3 alla se triara tha einai poio argo. Isws poio ropato xamila alla kamia periptwsi poio grigoro. Allwstestin ameriki to allazoun to moter me to eurwpaiko

Διαγνωστικό θα κάνω στο πρώτο σερβις μετα την μετατροπή (στα 5000χλμ).
Θα πω μόνο ότι ο Skandalis321 που είναι πολυ ενημερωμένος στα 321 αλλα και παλαιότερα κάτοχος Ε36 Μ3 και τώρα Ζ3 Μcoupe(321), μοθ είπε ότι δουλεύει ρολόι. Μάλλον τελικά εμένα μου φαίνεται.

Brown
07-10-04, 06:08
Αυτή η υστέρηση, δεν ξέρω αν μπορεί να βελτιωθεί. Έτσι λειτουργεί.
Αφού και σε τέστ στους 4τροχούς, που είχαν κάνει στην νέα 530, φαινόταν εμφανέστατα στο διάγραμμα ροπής - ιπποδύναμης και το είχαν αναφέρει κιόλας.