PDA

Επιστροφή στο Forum : Χαμηλωμα Χ1


danos
03-01-12, 09:08
Καλημέρα καλη χρόνια χρόνια πολλα !! Όχι αλλο κάρβουνο εε φόρους


Λέω να χαμηλωσω το Χ1 sdrive της συζύγου θα αρχίσει να κοπαναει ; Φορα τις μαμά. 17αρες με τα RFlat ελαστικά

Τι να προτίμησω schnitser ελατηρια 430 ευρω με την τοποθέτηση ή eibach 220 ευρω με την τοποθέτηση έχουν διάφορα συμπεριφοράς ;

Ευχαριστώ

rapid_fast
03-01-12, 09:26
Καλημέρα καλη χρόνια χρόνια πολλα !! Όχι αλλο κάρβουνο εε φόρους


Λέω να χαμηλωσω το Χ1 sdrive της συζύγου θα αρχίσει να κοπαναει ; Φορα τις μαμά. 17αρες με τα RFlat ελαστικά

Τι να προτίμησω schnitser ελατηρια 430 ευρω με την τοποθέτηση ή eibach 220 ευρω με την τοποθέτηση έχουν διάφορα συμπεριφοράς ;

Ευχαριστώ

Να αγοράσεις Χ1 επειδή είναι ψηλό, και μετά να θές να το χαμηλώσεις,
δεν το βρίσκω ούτε πρακτικό, ούτε λογικό..
EPIC FAIL...

YANNIS X1
03-01-12, 09:44
Καλημερα σας και καλη χρονια σε ολους !!!
Εγω προσωπικα, μιας και εχω το X1 23d,δεν θα σε προτινα να το χαμηλωσεις και αλλο...
Το X1 ειναι ηδη χαμηλωμενο,οποτε δεν θα κερδισεις ουτε σε ανεση ουτε σε κρατημα....

120ihatch
03-01-12, 18:06
Να αγοράσεις Χ1 επειδή είναι ψηλό, και μετά να θές να το χαμηλώσεις,
δεν το βρίσκω ούτε πρακτικό, ούτε λογικό..
EPIC FAIL...



:+1:

:nixweiss:

stef
03-01-12, 18:57
X1 χαμηλωμένο...?
Απορώ γιατί πήρες Χ1 και όχι πχ ένα touring 320..

danos
03-01-12, 19:33
Σας καταλαβαίνω απόλυτα αλλα το άμαξι έχει 17 αρες με μεγάλο κενό και δεν μου αρέσει δεν μου απαντάτε σνιτσερ η ειβαχ να βάλω ; Έχουν διαφορές πλην της τιμής ; Δεν πάω στα βουνά αλλα μόνο πόλη και ήθελα αυτόματο ΑΣΣΟ που δεν έβρισκα στην τιμη που πήρα το Χ1 σε αυτόματο

Nick_compact
03-01-12, 20:50
τα Eibach βάλε, τσάμπα λεφτά τα schnitzer.

danos
04-01-12, 01:01
Αυτο που με απασχολεί είναι το οτι οι ζάντες που μου αρέσουν και κάποια στιγμή θα του βάλω είναι 18 αρες το χαμηλωμα το κάνω για 3 πόντους μόνο για να κάλυψω αυτο το κενό που έχει απο τα λάστιχα μέχρι το θόλο Έτσι και αλλιως sdrive είναι δε θα παει βουνό


Μόνο αν γίνει πολυ σκληρό θα με φάει η γυναίκα εξου και οι ερωτήσεις σν τα σνιτσερ είναι πιο μαλακά ελατηρια απο τα ειμπαχ ;

konc
04-01-12, 04:45
Τα σνιτσελ :D είναι πιο μαλακά. Το θέμα είναι.. κρίμα τω Θεώ, δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω. Μην χαμηλώσεις το αμάξι μόνο και μόνο για να το βλέπεις χαμηλό, απλά θα το χαλάσεις. Τα είπε και ο αρχηγός, ο ταχύς γρήγορος πιο πάνω με τον μοναδικό του τρόπο και έχει πολύ δίκιο. Αφού αναζητάς ευθεία απάντηση, η δικιά μου είναι "τίποτα". Sorry αν στο χαλάω, αλλά πίστεψέ μας θα το μετανιώσεις και εσύ και το αμάξι.

Dim77
04-01-12, 10:10
SUV χαμηλωμένο είναι αντιαισθητικό.

Πραγματικά δηλαδή θα χαλάσεις το αμάξι από κάθε άποψη.

E36 RULES!!
04-01-12, 12:31
SUV χαμηλωμένο δεν εχει νοημα

Fixed :D :owned:

HULK
04-01-12, 12:49
Πουλα το..

Makis_
04-01-12, 18:04
Να αγοράσεις Χ1 επειδή είναι ψηλό, και μετά να θές να το χαμηλώσεις,
δεν το βρίσκω ούτε πρακτικό, ούτε λογικό..
EPIC FAIL...
:+1:
SUV χαμηλωμένο είναι αντιαισθητικό.

Πραγματικά δηλαδή θα χαλάσεις το αμάξι από κάθε άποψη.

Συμφωνώ... Έχουν απόλυτο δίκιο... Άκουσέ τους...

τα Eibach βάλε, τσάμπα λεφτά τα schnitzer.

Είχες ποτέ σου οτιδήποτε schnitzer και δεν σε κάλυψε στο απόλυτο..???
Γιατί εγώ που είχα αλλά και άλλοι που έβαλαν όλοι έχουμε να πούμε τα καλύτερα γι'αυτά...
Μακράν καλύτερα από άλλα του εμπορίου... (Φυσικό είναι άλλωστε..)
Αξίζουν μέχρι τελευταίου λεπτού του ευρώ τα λεφτά τους αρκεί ...να τα έχεις !!!


Σου τα συνιστώ danos ανεπιφύλακτα... :rolleyes:

Nick_compact
04-01-12, 18:26
Όχι φίλε μου δεν τα αξίζουν τα λεφτά τους μέχρι το τελευταίο ευρώ. Για την ακρίβεια, δεν θα πλήρωνα ούτε ένα ευρώ, για κανένα εξάρτημα Schnitzer, και ναι είχα διάφορα εξαρτήματα Schintzer στο παλιό compact μου, μαζί και ελατήρια. Αλήθεια λες; Υπάρχουν ελατήρια που κοστίζουν 430 (!!!) ευρώ και αξίζουν μάλιστα μέχρι και το τελευταίο ευρώ; Δε νομίζω!!! Ε όχι να πληρώσω 200 εως 250 ευρώ παραπάνω επειδή έχουν πάνω σήμα AcS!!!

danos
05-01-12, 00:18
Σας καταλαβαίνω αν και οι τελευταίες δυο απαντήσεις είναι αντιφατικές , κάποιος που ρώτησα μου είπε οτι είναι ίδια και τα δυο ελατηρια με άλλο όνομα !!! Και αυτός κάνει αυτή τη δουλειά

Το Χ1 της συζύγου είναι sdrive 2lt valvetronic αυτοματο 150 άλογα ... παιδια δίπλα στο παλιό μου ml 350 είναι σαν μίνι κούπερ ..... suv μπορει να είναι τα δικά σας τα τετρακινητα με τις 18αρες 19αρες ζάντες όταν κάποια στιγμή φάω τα λάστιχα θα βάλω 18αρες και νομίζω η απόσταση απο τους θολους θα μικρύνει..... και δε με τρελαίνει το στήσιμο του σε σχέση με τη σειρά 1

Είδα κάτι ωραίες φωτο με χαμηλωμενο και 20αρες ζάντες !!! Καμία σχέση με της γυναίκας !!!

danos
05-01-12, 00:20
Ξέχασα να πω οτι μου το πρότειναν και απο το Σπανό BMW για το χαμηλωμα είπαν θα πατάει πολυ καλύτερα !!!

Makis_
05-01-12, 00:51
Όχι φίλε μου δεν τα αξίζουν τα λεφτά τους μέχρι το τελευταίο ευρώ. Για την ακρίβεια, δεν θα πλήρωνα ούτε ένα ευρώ, για κανένα εξάρτημα Schnitzer, και ναι είχα διάφορα εξαρτήματα Schintzer στο παλιό compact μου, μαζί και ελατήρια. Αλήθεια λες; Υπάρχουν ελατήρια που κοστίζουν 430 (!!!) ευρώ και αξίζουν μάλιστα μέχρι και το τελευταίο ευρώ; Δε νομίζω!!! Ε όχι να πληρώσω 200 εως 250 ευρώ παραπάνω επειδή έχουν πάνω σήμα AcS!!!

Ό,τι έβαλα σε AS κούμπωνε τέλεια και είχε ΑΨΟΓΗ συμπεριφορά στο χρόνο και στο δρόμο...
Κοστίζουν πολύ και είναι φυσικό να κοστίζουν γιατί κρύβουν πίσω τους πολύ κόπο, χρόνο, ποιότητα, τεχνολογία και εξειδίκευση απο τους πλέον ειδικούς του χώρου και της μάρκας...
Μια ανάρτηση AS κοστίζει πολύ, πολύ περισσότερο απο 430... αλλά δεν είναι ούτε apex ούτε eibach και άλλα συναφή...
Είναι το απόλυτο στοιβαρό, δεμένο και καθόλου "κατσικωμένο" στήσιμο που μπορεί να δει το αμάξι σου και αν θες να το συγκίνεις με κάτι θα πρέπει να ψάξεις σε προιόντα αντίστοιχων δυνατών βελτιωτικών οίκων όπως πχ Hartge...
Καλώς ή κακώς τα καλά πράγματα κοστίζουν φίλε μου... και η λεπτομέρεια είναι που κάνει την διαφορά...

Dano να ξέρεις οτι δεν υπάρχουν ίδια προιόντα...
Όταν μια εταιρία παραγγέλνει σε μια άλλη κατασκευαστρια κάποιο προιόν θέτει stadards και κατοχυρώνει νομικά την παραγγελία της...
Η κατασκευάστρια εταιρία δεν έχει πια το δικαίωμα να παράγει το ίδιο προιόν με την δική της επωνυμία επάνω. Μπορεί να βγάλει κάποιο παραπλήσιο που πιθανόν να είναι χειρότερο ή και καλύτερο αλλά οχι το ίδιο...

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
Made in China είναι και τα ατμοσίδερα της Bosch αλλά δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που πουλάν οι κινέζοι στα μαγαζιά τους και ας φτιάχνονται και τα δύο απο τα ίδια άτομα...

Nick_compact
05-01-12, 01:58
Ό,τι έβαλα σε AS κούμπωνε τέλεια και είχε ΑΨΟΓΗ συμπεριφορά στο χρόνο και στο δρόμο...
Κοστίζουν πολύ και είναι φυσικό να κοστίζουν γιατί κρύβουν πίσω τους πολύ κόπο, χρόνο, ποιότητα, τεχνολογία και εξειδίκευση απο τους πλέον ειδικούς του χώρου και της μάρκας...
Μια ανάρτηση AS κοστίζει πολύ, πολύ περισσότερο απο 430... αλλά δεν είναι ούτε apex ούτε eibach και άλλα συναφή...
Είναι το απόλυτο στοιβαρό, δεμένο και καθόλου "κατσικωμένο" στήσιμο που μπορεί να δει το αμάξι σου και αν θες να το συγκίνεις με κάτι θα πρέπει να ψάξεις σε προιόντα αντίστοιχων δυνατών βελτιωτικών οίκων όπως πχ Hartge...
Καλώς ή κακώς τα καλά πράγματα κοστίζουν φίλε μου... και η λεπτομέρεια είναι που κάνει την διαφορά...

Dano να ξέρεις οτι δεν υπάρχουν ίδια προιόντα...
Όταν μια εταιρία παραγγέλνει σε μια άλλη κατασκευαστρια κάποιο προιόν θέτει stadards και κατοχυρώνει νομικά την παραγγελία της...
Η κατασκευάστρια εταιρία δεν έχει πια το δικαίωμα να παράγει το ίδιο προιόν με την δική της επωνυμία επάνω. Μπορεί να βγάλει κάποιο παραπλήσιο που πιθανόν να είναι χειρότερο ή και καλύτερο αλλά οχι το ίδιο...

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
Made in China είναι και τα ατμοσίδερα της Bosch αλλά δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που πουλάν οι κινέζοι στα μαγαζιά τους και ας φτιάχνονται και τα δύο απο τα ίδια άτομα...


Να σε ρωτήσω φίλε μου, τι χρόνο, κόπο, ποιότητα, τεχνολογία και εξειδίκευση κρύβει απο πίσω της μια 15άρα ζάντα Schnitzer που έκανε το 1998 600 χιλιάρικα χωρίς τα ελαστικά στον Σπανό, από πίσω είχε σήμα ΟΖ Racing, και ζύγιζε 10 κιλά έκαστη; (Τις είχα στο Compact μου)
Το λεβιεδάκι που κάνει 200 ευρώ;
Διακοσμητικά τύπου βράγχια πλαινά για το Ζ4 (απλό πλαστικό, όχι τπτ ανκθρακόνημα) στα 450 ευρώ;
Πληρώνεις καθαρά όνομα... απλά. Είναι σαν ένα φόρεμα... Όσο καλό ύφασμα και ωραίο σχέδιο και να έχει... αν είναι φτηνό η γυναίκα δε θα το σεβαστεί... αν της το δώσεις πανάκριβο... θα νιώσει μοναδική...

Makis_
05-01-12, 17:43
Μια 15άρα ζάντα φίλε Νίκο κρύβει πίσω της πολύ κόπο, πολύ χρόνο σε δοκιμές και πολύ ποιότητα σε υλικό ειδικά αν έχει μέσα κράμα τιτανίου..
Τις διαφορές από τις …άλλες τις απλές αλουμινίου θα τις έβλεπες αν είχες διαλέξει ένα νούμερο 17-18-19 όπως είχα εγώ στο παλαιό μου αμάξι που ποτέ τους δεν στράβωσαν σαν βούτυρο παρόλο το φορτίο που δέχονταν από το 35άρι προφίλ στους ελληνικούς δρόμους και που ποτέ δεν είχα τα γνωστά για τέτοιο μέγεθος προβλήματα ζυγοσταθμίσματος.
Για τις πλαστικές εφαρμογές και επενδύσεις θα σου πω ότι ο εμπρός προφυλακτήρας που άφηνε μόλις 12 πόντους από το έδαφος (..σκέψου ότι ούτε το παπούτσι δεν χώραγε να μπει όλο από κάτω) πέρασε στην εθνική με 150χμ περίπου πάνω από πεσμένο τσοπανόσκυλο ύψους τουλάχιστον 30-35 πόντων…
Αν θες το πιστεύεις… Δίπλωσε όλο το κάτω μέρος και επανήλθε μετά στην θέση του χωρίς να σπάσει…
Τώρα ναι για τα φρυδάκια, τα βράγχια, τα λεβιεδάκια και τα διάφορα διακοσμητικά τριμς συμφωνώ είναι υπερτιμημένα …αλλά καλώς ή κακώς η schnitzer δεν περιορίζεται μόνο σε αεροδυναμικές και μηχανικές βελτιώσεις αλλά δραστηριοποιείται και σε αισθητικές οι οποίες …πρέπει να εναρμονίζονται με τις υπόλοιπα προϊόντα και στο θέμα των τιμών…

Εξάλλου το ίδιο δεν γίνεται σε όλες τις «επώνυμες» περιπτώσεις, όπως ακόμα και με τα αμάξια μας..??
Το Μ3 είναι φτηνό για την αξία του ενώ o άσσος είναι λίγο ακριβούτσικος… δεν νομίζεις?

Nick_compact
05-01-12, 18:12
Μια 15άρα ζάντα φίλε Νίκο κρύβει πίσω της πολύ κόπο, πολύ χρόνο σε δοκιμές και πολύ ποιότητα σε υλικό ειδικά αν έχει μέσα κράμα τιτανίου..
Τις διαφορές από τις …άλλες τις απλές αλουμινίου θα τις έβλεπες αν είχες διαλέξει ένα νούμερο 17-18-19 όπως είχα εγώ στο παλαιό μου αμάξι που ποτέ τους δεν στράβωσαν σαν βούτυρο παρόλο το φορτίο που δέχονταν από το 35άρι προφίλ στους ελληνικούς δρόμους και που ποτέ δεν είχα τα γνωστά για τέτοιο μέγεθος προβλήματα ζυγοσταθμίσματος.
Για τις πλαστικές εφαρμογές και επενδύσεις θα σου πω ότι ο εμπρός προφυλακτήρας που άφηνε μόλις 12 πόντους από το έδαφος (..σκέψου ότι ούτε το παπούτσι δεν χώραγε να μπει όλο από κάτω) πέρασε στην εθνική με 150χμ περίπου πάνω από πεσμένο τσοπανόσκυλο ύψους τουλάχιστον 30-35 πόντων…
Αν θες το πιστεύεις… Δίπλωσε όλο το κάτω μέρος και επανήλθε μετά στην θέση του χωρίς να σπάσει…
Τώρα ναι για τα φρυδάκια, τα βράγχια, τα λεβιεδάκια και τα διάφορα διακοσμητικά τριμς συμφωνώ είναι υπερτιμημένα …αλλά καλώς ή κακώς η schnitzer δεν περιορίζεται μόνο σε αεροδυναμικές και μηχανικές βελτιώσεις αλλά δραστηριοποιείται και σε αισθητικές οι οποίες …πρέπει να εναρμονίζονται με τις υπόλοιπα προϊόντα και στο θέμα των τιμών…

Εξάλλου το ίδιο δεν γίνεται σε όλες τις «επώνυμες» περιπτώσεις, όπως ακόμα και με τα αμάξια μας..??
Το Μ3 είναι φτηνό για την αξία του ενώ o άσσος είναι λίγο ακριβούτσικος… δεν νομίζεις?

Χωρίς να θέλω να αποδείξω κάτι για τα ACS αξεσουάρ, δεν πιστεύω ότι έχει τέτοιου είδους εξέλιξη μια ζάντα από την ACS. Τους δίνουν ένα σχέδιο (στην ΟΖ, BBS, τον εκάστοτε προμηθευτή), επιλέγουν ένα κράμα από τα διαθέσιμα και η ζάντα είναι έτοιμη. (Οι ACS μου είχαν 205/60/15 ελαστικά, δηλαδή μπαλόνια, και η μια είχε στραβώσει χωρίς να έχει φάει κοπάνημα πουθενά, από λακούβα, την ίσιωσα σε τόρνο)
Όσον αφορά τον προφυλακτήρα, και ο μαμά προφυλακτήρας τόσο αντέχει...τον είχα κοπανήσει γερά κάποιες φορές γιατί είχα Alpina σποιλερ μπροστά, και σε συνδυασμό με την ανάρτηση ήταν πολύ χαμηλό, παρόλα αυτά ο προφακτήρας δεν πάθαινε τπτ, κάθε φορά που έβρισκε κάπου το Alpina, τράβαγε τον προφυλακτήρα. (μέχρι που μια μέρα παίζοντας στην χιονισμενη Καβάλα χτύπησα ένα πεζοδρόμιο μέσα σε ένα πάρκιν που ούτε καν το έβλεπα από το χιόνι, ε αυτό δεν το άντεξε :smashtard )
Τεσπα, ας μη χαλάμε το topic, κι εσύ δίκιο έχεις ότι ειναι καλά πράγματα ποιοτικά τα ACS, κι εγώ όμως έχω δίκιο όταν λέω ότι οι τιμές τους είναι παράλογες.

Dim77
05-01-12, 18:21
Χωρίς να θέλω να χαλάσω άλλο το τοπικ, αν οι Σνιτσερ είναι OZ, ζάντες παίζει να είναι πολύ καλής ποιότητας (αν είναι σαν τις competition και όχι τις style).

Τα ελατήρια σνιτσερ από ότι θυμάμαι που είχε συζητηθεί παλαιότερα είναι χαμηλά, με προσανατολισμό σε περίπου ''εργοστασιακή'' σκληρότητα-άνεση. Ίσως να είναι αυτό που ψάχνει ο danos. Αυτός ξέρει καλύτερα. Καλό θα ήταν να του κάνουν μια επίδειξη με κάποιο όχημα εφοδιασμένο με τέτοια.

Σίγουρα είναι καλά ποιοτικά τα πράγματα της Σνίτσερ όπως λέει και ο Νικ_κομπακτ και σίγουρα είναι αρκετά ακριβότερα από όσο θα έπρεπε για πολλούς λόγους.

Του είπαν ότι θα έχει καλύτερο πάτημα...Πιθανώς. Σε πολύ καλή και ομαλή άσφαλτο.
Σίγουρα καλύτερο πάτημα θα έχει το ταμείο της εταιρείας μετά την τοποθέτηση.

Εξαρτάται από το τι θέλει ο καθένας πάντα.

Makis_
05-01-12, 20:21
Τεσπα, ας μη χαλάμε το topic, κι εσύ δίκιο έχεις ότι ειναι καλά πράγματα ποιοτικά τα ACS, κι εγώ όμως έχω δίκιο όταν λέω ότι οι τιμές τους είναι παράλογες.

Σωστός... :cheers:

danos
06-01-12, 20:12
Χωρίς να θέλω να χαλάσω άλλο το τοπικ, αν οι Σνιτσερ είναι OZ, ζάντες παίζει να είναι πολύ καλής ποιότητας (αν είναι σαν τις competition και όχι τις style).

Τα ελατήρια σνιτσερ από ότι θυμάμαι που είχε συζητηθεί παλαιότερα είναι χαμηλά, με προσανατολισμό σε περίπου ''εργοστασιακή'' σκληρότητα-άνεση. Ίσως να είναι αυτό που ψάχνει ο danos. Αυτός ξέρει καλύτερα. Καλό θα ήταν να του κάνουν μια επίδειξη με κάποιο όχημα εφοδιασμένο με τέτοια.

Σίγουρα είναι καλά ποιοτικά τα πράγματα της Σνίτσερ όπως λέει και ο Νικ_κομπακτ και σίγουρα είναι αρκετά ακριβότερα από όσο θα έπρεπε για πολλούς λόγους.

Του είπαν ότι θα έχει καλύτερο πάτημα...Πιθανώς. Σε πολύ καλή και ομαλή άσφαλτο.

Σίγουρα καλύτερο πάτημα θα έχει το ταμείο της εταιρείας μετά την τοποθέτηση.

Εξαρτάται από το τι θέλει ο καθένας πάντα.

Ξέρω οτι δεν με βοηθάτε εντάξει κάτι με το κράτημα είπε ο Σπανός φαντάζομαι θα πατά καλύτερα τεσπα κανένας να έχει σνιτσερ φθηνότερα απο το Σπανό ; Ας υποθέσουμε οτι επιλέγω τα σνιτσερ πρέπει να δώσω 420 ευρω η να το ψάξω στο eBay και να πάω να μου τα περάσουν ; Έτσι και αλλιώς η διαφορά είναι μεγάλη αλλιώς να πάω να βάλω τα αλλα και ο θεός βοηθός να μην κοπαναει μόνο με τα RFlat

danos
06-01-12, 21:13
Μετα απο αυτο αποφάσισα http://www.aze-tuning.de/gutachten/E10-20-020-01-22.pdf. Αυτα Θα γράψω εντυπώσεις

danos
07-03-12, 12:42
τελικα εβαλα τα σνιτσελ :flipa: λογω οτι μου ζητηθηκε 160 ευρω τα ειμπαχ +120 τοποθετηση + 60 ευρω ρυθμιση ευθυγραμιση συνολο 340 ευρω ολα αυτα στο σπανο με 400 ευρω μετα απο λιγο παζαρι το αμαξι παει οπως με τα κανονικα ελατηρια σε ανεση κραταει ομως απιστευτα καλυτερα