PDA

Επιστροφή στο Forum : ατμοσφαιρικη βελτιωση σε 316 ε46 n42b18


pokerboy
06-01-12, 18:31
γεια χαρα παληκαρια και καλη χρονια!!!
εχω ενα 316i τετραπορτο με 115 ιππους
οπως ξερετε με τοσο βαρος ειναι αηδιαστικα αργο το αμαξι...
θελω λοιπον να μου προτεινετε μετατροπες(περα απο Φ.Π.Ε) που μπορουν να γινουν και που εχετε κανει... βεβαια δεν εχω στο νου μου υπερκυβισμο,τουρμπο ή κομπρεσορ ουτε αλλαγη μοτερ... θελω να ασχοληθω με το μοτερ αυτο σε θεμετα ρεκτιφιε,εκκεντροφοροι,βαλβιδες,ελατηρια,συμπιεση, πιστονια,στροφαλο και Φ.Π.Ε αλλα αυτο τ αμαξι δε φταχτικε για τετοια και δε μπορω να βρω καποιον για μια τετοια βελτιωση.
Η κατασταση του αυτοκινητου τωρα ειναι μονο ενα τελικο sebring και χαμηλωμα με ελατηρια(δε θυμαμε καλα μαρκα)...
επισης σας παρακαλω πειτε μου πως να βαλω μπλοκε διαφορικο δεν βρισκω ΤΙΠΟΤΑ εστω και με πατεντα βρε παιδια (τζαμπα η πισωκινηση αν δε μπορεις να παιξεις λιγο...)
συγνωμη που σας ζαλησα με τοσα αλλα ειμαι απελπισμενος με το αμαξι...

Bassakos
06-01-12, 18:42
σορρυ φιλε μου, αλλα εαν δεν πας σε αλλο μοτερ δεν θα δεις ασπρη μερα, με αυτο δεν μπορεις να κανεις πολλα, θα δωσεις τσαμπα λεφτα, και μπλοκε να βαλεις, 1400κιλα αμαξι με 115 ps δεν κανει παντες , κρατα τα λεφτα σου και τραβα καποια στιγμη για αλλο μοτερ η για αλλο αμαξι

giannis 116
06-01-12, 18:53
σορρυ φιλε μου, αλλα εαν δεν πας σε αλλο μοτερ δεν θα δεις ασπρη μερα, με αυτο δεν μπορεις να κανεις πολλα, θα δωσεις τσαμπα λεφτα, και μπλοκε να βαλεις, 1400κιλα αμαξι με 115 ps δεν κανει παντες , κρατα τα λεφτα σου και τραβα καποια στιγμη για αλλο μοτερ η για αλλο αμαξι

+1 Τα ειπες ολα...

pokerboy
06-01-12, 18:53
μα καλα δεν παιζει τιποτα βελτιωτικο???σε αλλο μοτερ δε παω ή μαλλον παω αρκει να μην ανεβω σε κυβικα δλδ εχω ακουσει για μοτερ 318si ε36 που βγαζαν 150+ αλογα πειραγμενα ενα τετοιο μοτερ δε θα με χαλαγε καθολου...
σχετικα τωρα με το μπλοκε ξερεις αν γινεται να βρεθει και να κουμπωσει κ ας ειναι με πατεντα???

panos 316T
06-01-12, 18:56
"Boy" καλυτερα να τα παιξεις "poker" παρα να τα χωσεις και να νομιζεις οτι παει...

zaharias
06-01-12, 18:57
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=5944

pokerboy
06-01-12, 19:00
χαχα ωραιος Πανο...
μαγκες μου μαυρασατε τη καρδια παντως !!!με αποτελιωσατε τελειως αλλα τουλαχιστον δε θα κανω πλουσιο κανα μαστορη για αλλα 20 αλογα........

Nick_compact
06-01-12, 19:03
Δεν αξίζει να ασχοληθείς... παρότι το Ν40 είναι καλό μοτεράκι, εφόσον δεν υπάρχει τπτ έτοιμο στην αγορά (πχ, λέμε τώρα, εκκεντροφόροι με λίγο μεγαλύτερη διάρκεια) θα πρέπει να κάτσεις να τα εξελίξεις όλα μόνος σου. Πέρα από αυτό, το βαρύ αμάξι σου θέλει ροπή, και το 16άρι, ακόμα και 150 άλογα να το έφτανες, ροπή δε θα αποκτούσε.

Υ.Γ. : Ίσως να μπαίνουν εκκεντροφόροι από 320Si... αλλά και να μπαίνουν πόσο θα κάνουν...

pokerboy
06-01-12, 19:12
αμα ειναι να χωσω πχ 500 ευρω για εκκεντροφορια και το μοτερ ολοκληρο να κανει 1000 ευρω(παραδειγμα φερνω) που συμφερει να τους βαλω προτιμω κατι αφτερμαρκετ και ας βγει ακριβοτερα δλδ τι παραπανω εχουν τα σαξοραλα που ολα παιζουν με 145-165 ????

Nick_compact
06-01-12, 19:24
1600άρι έχεις ή 1800άρι Valvetronic?

pokerboy
06-01-12, 19:32
να πω επισης πως το αμαξι εχει πολυ καλο στησιμο...
μπροστα μπαρα θολων,17αρες ζαντες,χαμηλωμα,σκληροτερα ελατηρια,τρυπητους δισκους στα φρενα παντα ''φρεσκα'' λαστιχα κλπ μπορω να μπω με πολλα στις στροφες αλλα οσπου να τα πιασωωω ιδρωνει το ποδι στο γκαζι... τοσο καιρο ειχα σε δευτερη μοιρα τα αλογα
μη γελασετε αλλα νιτρο θα μπορουσα βαλω???

pokerboy
06-01-12, 19:34
1600άρι έχεις ή 1800άρι Valvetronic?

1800αρι ειναι φιλε

Nick_compact
06-01-12, 19:50
1800αρι ειναι φιλε

Δε μπορείς να κάνεις τίποτα... μην ψάχνεσαι άδικα.

pokerboy
07-01-12, 00:20
Αμα ειν τοσο χαλια τα πραματα αντι για ρεκτιφιε περνω ενα διλιτρο 143 αλογακια και ελπιζω να φτασω κοντα 160 με φπε...
Στο θεμα του διαφορικου τωρα τι γινεται ???
υπαρχει κατι στην αγορα???

ThaNOS E46coupe
07-01-12, 01:09
υπάρχει. Κάνε αναζήτηση στο φορουμ με το όνομα azet η μπλοκε διαφορικο κλπ. Υπαρχει θεμα εδω μεσα. Μπορεις να κανεις μπλοκε το δικο σου με 450 ευρω χωρις να αλλαξεις το βημα του αυτοκινητου σου....δε θα ειναι σαν το εργοστασιακο βεβαια αλλα θα ειναι πολυ κοντα σε αυτο που θελεις... Μπλοκε παντως θα ειναι...

rapid_fast
07-01-12, 06:20
Αμα ειν τοσο χαλια τα πραματα αντι για ρεκτιφιε περνω ενα διλιτρο 143 αλογακια και ελπιζω να φτασω κοντα 160 με φπε...
Στο θεμα του διαφορικου τωρα τι γινεται ???
υπαρχει κατι στην αγορα???

Ούτε 143 άλογα δεν θα πας με φπε και φπα..

x318big
07-01-12, 08:31
φιλε αμα το υπολογισεις με χαρτι και με μολυβι ,τετοια εποχη να δωσεις ενα σκασμο λεφτα ,για να ζωντανεψεις το μοτερ ,δε λεει.
Πουλα το βαλε και τα λεφτα που θα εβαζες και παρε αλλο.
Αλλιως τουρμπο ,η μονη λυση που θα δωσει αλογα.

pokerboy
07-01-12, 12:26
Σας ευχαριστω πολυ παιδια...
τωρα εχω στο νου μου να βαλω διλιτρο και να το πειραξω και οσα αλογα βγαλει τουλαχιστον θα εχω εξι κυλινδρους κατω απτο καπο
Για τουρμπο ή κομπρεσορα ουτε λογος πολυ διαδικασια,σωθικα,εξαρτηματα και απο αξιοπιστια αγνωστη

rapid_fast
07-01-12, 18:24
Σας ευχαριστω πολυ παιδια...
τωρα εχω στο νου μου να βαλω διλιτρο και να το πειραξω και οσα αλογα βγαλει τουλαχιστον θα εχω εξι κυλινδρους κατω απτο καπο
Για τουρμπο ή κομπρεσορα ουτε λογος πολυ διαδικασια,σωθικα,εξαρτηματα και απο αξιοπιστια αγνωστη

4 κυλίνδρους θα έχει..

pokerboy
07-01-12, 19:34
4 κυλίνδρους θα έχει..

ωπα κατσε τα μπρερδεψα οταν ειπα διλιτρο ενοουσα 320i που ειναι 2,2 λιτρα αυτο 6 κυλινδρο δεν ειναι με τα 143 αλογα???

Bassakos
07-01-12, 19:51
με τα 143ps ειναι 4 κυλινδρο και 2.000cc το 320 με το 2.200cc μοτερ ειναι 170ps και ειναι 6 κυλινδρο

zaharias
07-01-12, 20:13
με τα 143ps ειναι 4 κυλινδρο και 2.000cc το 320 με το 2.200cc μοτερ ειναι 170ps και ειναι 6 κυλινδρο

Σωστα.. Και τα πρωτα 2λιτρα 46αρια φορουσαν Μ52Β20 2.000cc 6κυλινδρο 150ps..

pokerboy
07-01-12, 21:01
νταξει συχωρεστε με αλλα εχω χασει το μετρημα με τοσα μοτερ που κυκλοφορουν...
τον διλιτρο 6 κυληνδρο ενοω που λεει ο Ζαχαριας αν και δε νομιζω να βγαζει 150 αλογα 143 ξερω
οπως και ναχει αν βαλω μοτερ μεχρι διλιτρο βαζω και το θεωρω καλο το συγκεκριμενο αν και παλιο !!!

Bassakos
07-01-12, 21:16
με τα 143 ειναι 4κυλινδρο αν δεν πιστευεις ψαξτο λιγο στο ιντερνετ γενικοτερα και θα το βρεις

αν θες να πας σε 2τρο , τραβα τοτε για το Μ52Β20 6κυλινδρο με 150 ps

Stunt Mike
08-01-12, 10:52
νταξει συχωρεστε με αλλα εχω χασει το μετρημα με τοσα μοτερ που κυκλοφορουν...
τον διλιτρο 6 κυληνδρο ενοω που λεει ο Ζαχαριας αν και δε νομιζω να βγαζει 150 αλογα 143 ξερω
οπως και ναχει αν βαλω μοτερ μεχρι διλιτρο βαζω και το θεωρω καλο το συγκεκριμενο αν και παλιο !!!

Επειδη γενικως απ'ολη την κουβεντα βγαζω το συμπερασμα οτι δεν εισαι πολυ σχετικος με το αθλημα των μετατροπων και σιγουρα δεν εισαι της δουλειας,θα σε συμβουλευα να μην ασχοληθεις με τετοιες αλλαγες στ'αμαξακι σου και ειδικα με μοτερ 15+ετιας!!Ειναι καλυτερα να το δωσεις και να παρεις κατι που θα σε φτιαχνει σε ολες τις προσδοκιες σου.....Η αγορα αυτη τη στιγμη βριθει ευκαιριων....

pokerboy
10-01-12, 22:50
Επειδη γενικως απ'ολη την κουβεντα βγαζω το συμπερασμα οτι δεν εισαι πολυ σχετικος με το αθλημα των μετατροπων και σιγουρα δεν εισαι της δουλειας,θα σε συμβουλευα να μην ασχοληθεις με τετοιες αλλαγες στ'αμαξακι σου και ειδικα με μοτερ 15+ετιας!!Ειναι καλυτερα να το δωσεις και να παρεις κατι που θα σε φτιαχνει σε ολες τις προσδοκιες σου.....Η αγορα αυτη τη στιγμη βριθει ευκαιριων.... δίκιο εχεις δεν Έχω ψαχτει το πρώτο μου άκαρι ειναι αλλα Έχω ενα κανόνα στο μυαλό μου οτι πισωκινηση+καλό στησιμο+πολλά άλογα=απολαυση ειδικα στο μοντέλο που εχω μονο η δύναμη λείπει και μπλοκε βρισκεται... Εσυ απ οτι καταλαβα μου λλες για άλλο αμαξι?

antreas
10-01-12, 23:16
"Boy" καλυτερα να τα παιξεις "poker" παρα να τα χωσεις και να νομιζεις οτι παει...

αχαχ σωστός

antreas
10-01-12, 23:19
δίκιο εχεις δεν Έχω ψαχτει το πρώτο μου άκαρι ειναι αλλα Έχω ενα κανόνα στο μυαλό μου οτι πισωκινηση+καλό στησιμο+πολλά άλογα=απολαυση ειδικα στο μοντέλο που εχω μονο η δύναμη λείπει και μπλοκε βρισκεται... Εσυ απ οτι καταλαβα μου λλες για άλλο αμαξι?

Φίλε πολλά άλογα άμα θες και στήσιμο καλήτερα πάρε κανα έτοιμο
ποιο φθηνά θα σου βγει,εκτος εάν νομίζεις οτι τα 2λιτρα bmw είναι γρήγορα

ThaNOS E46coupe
11-01-12, 00:52
μόνο με υπέρσυμπίεση θα σωθείς. Θα σου στοιχίσει λιγότερο απ το να βαλεις άλλο κ αμφιβόλου ποιότητας μοτέρ- απ το να φτιάξεις το δικό σου. Αν τουρμπιζεται βεβαια... Αν μπαίνει το τουρμπο θα έχεις πανω από 200 άλογα σε ασφαλή λειτουργεία κ θα παίζεις κ με χαμηλή πίεση. Θα έχεις απροβλημάτιστο εργαλείο. Αρκεί να φτιαχτεί σωστά.

pokerboy
11-01-12, 16:29
μόνο με υπέρσυμπίεση θα σωθείς. Θα σου στοιχίσει λιγότερο απ το να βαλεις άλλο κ αμφιβόλου ποιότητας μοτέρ- απ το να φτιάξεις το δικό σου. Αν τουρμπιζεται βεβαια... Αν μπαίνει το τουρμπο θα έχεις πανω από 200 άλογα σε ασφαλή λειτουργεία κ θα παίζεις κ με χαμηλή πίεση. Θα έχεις απροβλημάτιστο εργαλείο. Αρκεί να φτιαχτεί σωστά.

αρκει να φτιαχτει σωστα... αυτο με ανησυχει
Απο μοτερ παλι αμφιβολου ποιοτητας(μη πηγενει και χειροτερα απαυτο που εχω)
απο υπερσυμπιεση νιτρο αξιζει??? (ευκολα αλογα οποτε θες...) βλεπω κιτακια για 30,50,80 αλογα ή θα το ξετινιαξω το κακομοιρο...

gregE36
11-01-12, 17:24
τουρμπισε το δικο σου καλυτερα....

dia1995
11-01-12, 18:24
Φιλε τα 1800αρια τα BMW δεν ειναι για τα ονειρα που κανεις εσυ και πολλοι αλλοι....Οτι και να το κανεις....(εκτος απο τουρμπο) χαμενο χρημα.....Ειναι ενα πολυ καλο αμαξακι για να πηγαινεις ταξιδακια κτλ,αλλα οχι γ@μιώντ@ς....Aπο κει και περα μια ειναι λυση αν θες απολαυσεις: M54B25, Μ52ΤUB25 ή M52B28...Διαφορετικα τουρμπισετο οπως προαναφερθηκε και ξεμπλεξες....
BMW < 2.0L = χελώνα (νομος) Περιμενουμε να δουμε τα καινουργια με το turbo 1600cc 170hp...γιατι πλεον δεν ειναι δυνατον με ατμοσφαιρα να φτασουν τα υπολοιπα turbo-compressor της αγορας....

E36 RULES!!
11-01-12, 20:03
Tι χρήση θες να του κάνεις??

Ο Ν42 δεν ξερω κατα ποσο τουρμπιζεται πάντως..

Φιλε τα 1800αρια τα BMW δεν ειναι για τα ονειρα που κανεις εσυ και πολλοι αλλοι....Οτι και να το κανεις....(εκτος απο τουρμπο) χαμενο χρημα.....Ειναι ενα πολυ καλο αμαξακι για να πηγαινεις ταξιδακια κτλ,αλλα οχι γ@μιώντ@ς....

Όλα πάνε τάπα, αρκεί να ξερεις να τα πας :D

dia1995
11-01-12, 23:24
Όλα πάνε τάπα, αρκεί να ξερεις να τα πας :D

Το δεχομαι κατα καποιο τροπο.....

E36 RULES!!
11-01-12, 23:30
Το δεχομαι κατα καποιο τροπο.....

χαχαχα!

Περα απ'την πλακα, το παιδι λεει μεχρι 2λιτρο βαζει.. Και καλα κανει, οπως ειναι με τους φορους κλπ σημερα, ουτε εγω θα μπορουσα/ μπορώ να συντηρισω 2λιτρο, εδω το 1600αρι και με το ζορι!

Και οικονομικο, δυνατο και αξιοπιστο, δυστηχως, ΔΕΝ :( Απο τα 3 διαλεγεις 2 παντα!

pokerboy ξεκινα να κλωτσάς συμπλεκτες :D

gregE36
12-01-12, 15:45
ωπα Ν42 φοραει???χμμμ δυσκολο

pokerboy
14-01-12, 22:59
Παιδιά το αυτοκίνητο δε κουνιετε και με τους φόρους και τις τιμές της βενζίνης δε λέει για πολλά κυβικά... Το ακόμα πιο παλιό μοτέρ από 316 1900 κυβικά αξιζει? βελτιωνετε ατμοσφαιρικα ? ρωταω γιατί μπορώ να το βρω σε τιμή ξεφτιλα και καλη κατασταση από έμπιστο συγγενικό πρόσωπο που εριξε μοτέρ μεγαλύτερο

dia1995
15-01-12, 01:07
316 με 1900κυβικα δεν υπαρχει...
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E36) Εδω μπορεις να ριξεις μια ματια τα μοτερια του ε36...Εσυ λογικα θεωρεις τον is με τα 1895cc ή τον 6κυλινδρο με τα 1991cc!

Dim77
15-01-12, 01:20
Υπάρχει στα Ε46 που έχει ο pokerboy 316 1.9lt 8v M43 105ps. (σενταν και στεισιον στη Γερμανία και κάποιες άλλες χώρες)

Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να βάλεις τέτοιο μοτέρ....και να δώσεις και 3000 ευρώ για να το πάς 125ps με το στανιό...

Φυσικά το μοτέρ του 318 1.9 8v με τα 118ps πάει λίγο καλύτερα...αλλά και πάλι...μεγάλος μπελάς.
(και αυτό φυσικά άντε να φτάσει τα 125ps με το ζόρι πάλι και τα ίδια έξοδα, στην ουσία οι ίδιες αλλαγές πρόγραμμα, χταπόδι-καταλύτης-εξάτμιση-εκκεντροφόρος αν υπάρχει...τρίχες 5-6ps όλα μαζί).

Έχεις αμάξι με ηλεκτρονικό γκάζι (και τα υπόλοιπα υποσυστήματα με βάση αυτό) και θα πρεπει να κάνεις αρκετά για να βάλεις παλιότερο μοτέρ με ντίζα.

Άστο όπως είναι. Δώσε τα χρήματα σε βενζίνη καλύτερα.

gearboxer
15-01-12, 02:00
Υπάρχει στα Ε46 που έχει ο pokerboy 316 1.9lt 8v M43 105ps. (σενταν και στεισιον στη Γερμανία και κάποιες άλλες χώρες)

Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να βάλεις τέτοιο μοτέρ....και να δώσεις και 3000 ευρώ για να το πάς 125ps με το στανιό...

Φυσικά το μοτέρ του 318 1.9 8v με τα 118ps πάει λίγο καλύτερα...αλλά και πάλι...μεγάλος μπελάς.
(και αυτό φυσικά άντε να φτάσει τα 125ps με το ζόρι πάλι και τα ίδια έξοδα, στην ουσία οι ίδιες αλλαγές πρόγραμμα, χταπόδι-καταλύτης-εξάτμιση-εκκεντροφόρος αν υπάρχει...τρίχες 5-6ps όλα μαζί).

Έχεις αμάξι με ηλεκτρονικό γκάζι (και τα υπόλοιπα υποσυστήματα με βάση αυτό) και θα πρεπει να κάνεις αρκετά για να βάλεις παλιότερο μοτέρ με ντίζα.

Άστο όπως είναι. Δώσε τα χρήματα σε βενζίνη καλύτερα.

+500 +ΦΠΑ 23%!:smokin::smokin:

Bassakos
15-01-12, 03:13
Παιδιά το αυτοκίνητο δε κουνιετε και με τους φόρους και τις τιμές της βενζίνης δε λέει για πολλά κυβικά... Το ακόμα πιο παλιό μοτέρ από 316 1900 κυβικά αξιζει? βελτιωνετε ατμοσφαιρικα ? ρωταω γιατί μπορώ να το βρω σε τιμή ξεφτιλα και καλη κατασταση από έμπιστο συγγενικό πρόσωπο που εριξε μοτέρ μεγαλύτερο

οτι και να κανεις θα καιει αδελφε!!! ενα φιλτρο μια εξατμιση και ενα προγραμμα να βαλεις στο δικο σου οπως ειναι (λεμε υποθετικα) θα εισαι +2-3 λιτρα παραπανω καταναλωση , οποτε ειτε πας σε μεγαλυτερο μοτερ ειτε κανεις turbo το δικο σου, οπως καταλαβινεις θα κεει αρκετα μετα!

αν σκεφτεσε τις βενιζνες κτλ κτλ , αστο καλυτερα μην το κανεις καθολου! , απλα προσωπικα 1000 φορες 115ps και να βολταρω ολη μερα που λεει ο λογος , παρα να εχω ενα αμαξι, να το βγαζω 1 φορα την εβδομαδα (λεμε τωρα) και καθε φορα που ανοιγω μια 2τερα-3τη να κοιταω τον δεικτη βενζινης αν επεσε

pokerboy
15-01-12, 11:01
Αν θυμαμε καλά αυτά τα μοτέρ είναι πιο βελτιωσιμα από τα καινούργια αν και όλα παίρνουν λίγες μετατροπές... Αλλά αν είναι έτσι σκεφτομαι στο μοτέρ που έχω να βαλω φίλτρο προγραμμα εξάτμιση και ρεκτιφιέ γιατί εχει και 136000 χιλιόμετρα και να παίξουν πιστόνια και φλατζα νανεβει και η συμπίεση ... Δε περιμενω πολλά από δύναμη πάντως

pokerboy
15-01-12, 11:09
οτι και να κανεις θα καιει αδελφε!!! ενα φιλτρο μια εξατμιση και ενα προγραμμα να βαλεις στο δικο σου οπως ειναι (λεμε υποθετικα) θα εισαι +2-3 λιτρα παραπανω καταναλωση , οποτε ειτε πας σε μεγαλυτερο μοτερ ειτε κανεις turbo το δικο σου, οπως καταλαβινεις θα κεει αρκετα μετα!

αν σκεφτεσε τις βενιζνες κτλ κτλ , αστο καλυτερα μην το κανεις καθολου! , απλα προσωπικα 1000 φορες 115ps και να βολταρω ολη μερα που λεει ο λογος , παρα να εχω ενα αμαξι, να το βγαζω 1 φορα την εβδομαδα (λεμε τωρα) και καθε φορα που ανοιγω μια 2τερα-3τη να κοιταω τον δεικτη βενζινης αν επεσε

Καλά τα λες ρε μαγκα πολύ σωστός θέλει λεφτα το γκάζι γαμοτο!!!

Stunt Mike
15-01-12, 16:18
Αν θυμαμε καλά αυτά τα μοτέρ είναι πιο βελτιωσιμα από τα καινούργια αν και όλα παίρνουν λίγες μετατροπές... Αλλά αν είναι έτσι σκεφτομαι στο μοτέρ που έχω να βαλω φίλτρο προγραμμα εξάτμιση και ρεκτιφιέ γιατί εχει και 136000 χιλιόμετρα και να παίξουν πιστόνια και φλατζα νανεβει και η συμπίεση ... Δε περιμενω πολλά από δύναμη πάντως

Ποιος ο λογος να δωσεις 700-1000 ευρω στο ρεκτιφιε για ενα μοτερ που εχει μονο 136.000χλμ?Λογικα δεν εχει κανενα προβλημα και καμια πτωση αποδοσης προς το παρον.Καιει λαδια?Ρεταρει?Εχεις μετρησει συμπιεση να δεις ή απλως θεωρητικα το λες?

pokerboy
15-01-12, 17:55
Ποιος ο λογος να δωσεις 700-1000 ευρω στο ρεκτιφιε για ενα μοτερ που εχει μονο 136.000χλμ?Λογικα δεν εχει κανενα προβλημα και καμια πτωση αποδοσης προς το παρον.Καιει λαδια?Ρεταρει?Εχεις μετρησει συμπιεση να δεις ή απλως θεωρητικα το λες?
με τη λογική πως αν κανω κάτι πέρα από 1ο στάδιο και ανοιχτεί το μοτέρ ας γίνει και ένα ρεκτιφιέ ;)

mike21
15-01-12, 18:27
Ρεκτιφιέ κάνουμε όταν χρειάζεται,εάν ανοιχθεί υπάρχουν όργανα που μετράνε την πτώση του κυλίνδρου,εάν χρειάζεται τότε προχωράμε,δέν είναι βελτίωση το ρεκτιφιέ ούτε θα κερδίσεις κάτι εάν πάρει 50cc.

giannis 116
15-01-12, 19:12
Τι ρεκτιφιε ρε παιδια στις 136.000χμ! Παρθενο ειναι ακομα το μοτερακι! Εγω εχω παρα κατι 200.000 και μου φαινεται οτι παει μια χαρα, την τελικη του ταχυτητα την πιανει, λαδια δεν καιει, ΚΤΕΟ, καυσαερια ολα καλα, ειχα μετρησει και συμπιεση πριν 30.000χμ περιπου και ηταν λες και βγηκε χτες απ το εργοστασιο, παρα πολυ μικρες αποκλισεις προς τα κατω μονο, απολυτως φυσιολογικες.

Ασε που νομιζω πως τα μεταλλα και οι επιστρωσεις σε αυτα τα μοτερ, ΔΕΝ επιδεχονται ρεκτιφιε, με πασα επιφυλαξη ομως, δεν ειμαι απολυτως σιγουρος γι αυτο αλλα νομιζω πως στα συγχρονα μοτερ, η μεταλλουργια εχει 'καταργησει' το ρεκτιφιε. Παρα μονο σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ χιλιομετρα, αν 'σκασει' το μοτερακι, τ αλλαζεις.

kefalismos
15-01-12, 22:26
Mια ερώτηση και από μένα . Γιατί έχεις κολλήσει αγαπητέ με το φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση και τα συναφή ? Από ότι έχω καταλάβει δεν σε ενδιαφέρει το αποτέλεσμα αλλά θέλεις οπωσδήποτε να κάνεις αυτές τις μετατροπές . Και 3λιτρο να έβαζες , πάλι θα τα έκανες αυτά πιστεύω , μόνο και μόνο για να λες ότι τα έκανα . Δεν πάει έτσι ...

Εν τούτης , εσύ έχεις την πίτα αλλά και το μαχαίρι . Άλλαξε λοιπόν αυτά που αναφέρεις, δώσε τα 3000 ευρώ , κάνε 2 δυναμμομετρήσεις πριν και μετά , και έλα να μας πεις τις εντυπώσεις σου από τις διαφορές του αυτοκινήτου στο δρόμο και κατά πόσο νιώθεις ότι πιάσαν τόπο τα χρήματα αυτά .

Δεν γίνεται τόσα άτομα να λένε μην προχορήσεις και να έχουν άδικο , και είμαι και εγώ σε αυτούς .

Θέλω να μην με πάρεις στραβά , σου μιλάω όπως θα σου μίλαγα αν ήμαστε σε μια καφετέρια και πίναμε καφε ! Απλά ,προσπαθώ να σε κάνω να σκεφτείς λίγο διαφορετικά για να μην χτυπάς το κεφάλι σου μετά...Εδώ είμαστε για να βοηθάμε ο ένας τον άλλον και να κάνουμε τις καλύτερες επιλογές ;)

Stunt Mike
15-01-12, 22:29
με τη λογική πως αν κανω κάτι πέρα από 1ο στάδιο και ανοιχτεί το μοτέρ ας γίνει και ένα ρεκτιφιέ ;)

Οπως ειπε και ο φιλος Mike21,το ρεκτιφιε γινεται ΜΟΝΟ αν θες να υπερκυβισεις,ν'αλλαξεις πιστονια λογω συμπιεσης ή τουρμπισματος ή να φρεσκαρεις-επισκευασεις ενα ταλαιπωρημενο μοτερ με αποδεδειγμενη-μετρημενη πτωση αποδοσης.Αλλιως δεν υπαρχει λογος να αλλαξεις μεταλλα στροφαλου-μπιελων,γυαλισματα κορμου κτλ σ'ενα μοτερ που κατα τ'αλλα φαινεται μια χαρα.Αμα εχεις λεφτα για πεταμα,καν'το!Δικια σου τσεπη ειναι,εμεις συμβουλες δινουμε....Τωρα αν το ''περα απ'το 1ο σταδιο'' εννοεις καννιβαλους εκκεντροφορους,συμπιεση 13:1,πιστονια σφυρηλατα κτλ,τοτε μαλλον οντως εχεις λεφτα για πεταμα ή συμμετεχεις στο Dragster κατηγορια Α2:rockon:

Stunt Mike
15-01-12, 22:33
Mια ερώτηση και από μένα . Γιατί έχεις κολλήσει αγαπητέ με το φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση και τα συναφή ? Από ότι έχω καταλάβει δεν σε ενδιαφέρει το αποτέλεσμα αλλά θέλεις οπωσδήποτε να κάνεις αυτές τις μετατροπές . Και 3λιτρο να έβαζες , πάλι θα τα έκανες αυτά πιστεύω , μόνο και μόνο για να λες ότι τα έκανα . Δεν πάει έτσι ...

Εν τούτης , εσύ έχεις την πίτα αλλά και το μαχαίρι . Άλλαξε λοιπόν αυτά που αναφέρεις, δώσε τα 3000 ευρώ , κάνε 2 δυναμμομετρήσεις πριν και μετά , και έλα να μας πεις τις εντυπώσεις σου από τις διαφορές του αυτοκινήτου στο δρόμο και κατά πόσο νιώθεις ότι πιάσαν τόπο τα χρήματα αυτά .

Δεν γίνεται τόσα άτομα να λένε μην προχορήσεις και να έχουν άδικο , και είμαι και εγώ σε αυτούς .

Θέλω να μην με πάρεις στραβά , σου μιλάω όπως θα σου μίλαγα αν ήμαστε σε μια καφετέρια και πίναμε καφε ! Απλά ,προσπαθώ να σε κάνω να σκεφτείς λίγο διαφορετικά για να μην χτυπάς το κεφάλι σου μετά...Εδώ είμαστε για να βοηθάμε ο ένας τον άλλον και να κάνουμε τις καλύτερες επιλογές ;)

ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ!!Pokerboy το μοτερ που εχεις ΔΕΝ αξιζει να το πειραξεις ατμοσφαιρικα.Ειναι πεταμενα λεφτα με αστεια,ανευ λογου αποτελεσματα....Οποτε ή τα χωνεις χοντρα και τουρμπιζεις ή επιλεγεις αλλο μοτερ ή ακομη καλυτερα αλλο αυτοκινητο!

pokerboy
16-01-12, 22:45
Οπως ειπε και ο φιλος Mike21,το ρεκτιφιε γινεται ΜΟΝΟ αν θες να υπερκυβισεις,ν'αλλαξεις πιστονια λογω συμπιεσης ή τουρμπισματος ή να φρεσκαρεις-επισκευασεις ενα ταλαιπωρημενο μοτερ με αποδεδειγμενη-μετρημενη πτωση αποδοσης.Αλλιως δεν υπαρχει λογος να αλλαξεις μεταλλα στροφαλου-μπιελων,γυαλισματα κορμου κτλ σ'ενα μοτερ που κατα τ'αλλα φαινεται μια χαρα.Αμα εχεις λεφτα για πεταμα,καν'το!Δικια σου τσεπη ειναι,εμεις συμβουλες δινουμε....Τωρα αν το ''περα απ'το 1ο σταδιο'' εννοεις καννιβαλους εκκεντροφορους,συμπιεση 13:1,πιστονια σφυρηλατα κτλ,τοτε μαλλον οντως εχεις λεφτα για πεταμα ή συμμετεχεις στο Dragster κατηγορια Α2:rockon:

αν ειχα αγριους εκκεντροφορους 13.1 συμπιεση και σφυρηλατα σωθικα δε θα ημουν εδω για να ρωτησω για μετατροπες για κοντρες θα σας προκαλουσα :P ... φιλικα παντα :cheers:

pokerboy
16-01-12, 22:58
Mια ερώτηση και από μένα . Γιατί έχεις κολλήσει αγαπητέ με το φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση και τα συναφή ? Από ότι έχω καταλάβει δεν σε ενδιαφέρει το αποτέλεσμα αλλά θέλεις οπωσδήποτε να κάνεις αυτές τις μετατροπές . Και 3λιτρο να έβαζες , πάλι θα τα έκανες αυτά πιστεύω , μόνο και μόνο για να λες ότι τα έκανα . Δεν πάει έτσι ...

Εν τούτης , εσύ έχεις την πίτα αλλά και το μαχαίρι . Άλλαξε λοιπόν αυτά που αναφέρεις, δώσε τα 3000 ευρώ , κάνε 2 δυναμμομετρήσεις πριν και μετά , και έλα να μας πεις τις εντυπώσεις σου από τις διαφορές του αυτοκινήτου στο δρόμο και κατά πόσο νιώθεις ότι πιάσαν τόπο τα χρήματα αυτά .

Δεν γίνεται τόσα άτομα να λένε μην προχορήσεις και να έχουν άδικο , και είμαι και εγώ σε αυτούς .

Θέλω να μην με πάρεις στραβά , σου μιλάω όπως θα σου μίλαγα αν ήμαστε σε μια καφετέρια και πίναμε καφε ! Απλά ,προσπαθώ να σε κάνω να σκεφτείς λίγο διαφορετικά για να μην χτυπάς το κεφάλι σου μετά...Εδώ είμαστε για να βοηθάμε ο ένας τον άλλον και να κάνουμε τις καλύτερες επιλογές ;)

φιλε εχω κολλησει στο φπε γιατι ειμαι απελπισμενος για λιγα αλογα και αν το μοτερ ηταν πιο βελτιωσιμο θα ψαχνομουν και για αλλες μετατροπες... και δικιο εχεις αν ειχα 3λιτρο θα το εκανα αλλα οχι για ναχω να λεω αλλα γιατι γουσταρω τον μπασο και δυνατο(οχι υπερβολικα) ηχο απο την εξατμιση και τον βαθυ ηχο της φιλτροχοανης οταν γκαζωνω... και μη με παρεξηγησεις δεν ειμαι καγκουρας... ηδη εχω ενα τελικο ελευθερο και ενα φιλτρο μονο ωραιο ηχο εχω θελω και λιγη δυναμη

kefalismos
17-01-12, 00:16
Πάνε οι εποχές που βελτιώναμε τα bmw . Τώρα αλλάζεις κινιτήρα . Για βελτίωση ασχολείσε κατά κανόνα μόνο με τον αμέσως μικρότερο κινιτήρα από τον M . Ο λόγος ? Διότι αν υπάρχει έτοιμος άλλος κινιτήρας είναι ασκοπη η βελτίωση μιας χειρότερης βάσης και έχεις κ το κεφάλι σου ήσυχο και τώρα με την κρίση σου βγαίνει εξίσου φθηνά. Και επειδή τα Μ είναι άλλα αυτοκίνητα εντελώς , με άλλα έξοδα συντήρησης , αυτός που δε θέλει βάλει Μ κάνει αυτό που σου είπα.

Τώρα επειδή διάβασα όλο το θέμα και για τα νίτρο κτλ ... ( αυτά είναι για saxo και άλλες εποχές , τα ξεχνάς ) δες τι επιλογές έχεις με σειρά προτερεότητας .

1) Αλλάζεις αυτοκίνητο και πας για εκτός bmw .

Aν οπωςδήποτε θέλεις την πίσω κίνηση:

1) Το πουλάς και παίρνεις ε36 318ις , βάζεις και το μπλοκέ το εργοστασιακό αν δε το έχει και μια εξατμιση και είσαι κομπλε. Και σου μένουν και χρήματα αν θέλεις και για άλλα .
2) Δεν κάνεις τίποτε άλλο στο δικό σου . Με λίγα λόγια συμβιβάζεσε .
3) Αλλαγή μοτέρ σε 2λιτρο 4 κύλινδρο με τα 143 και τέλος . Δεν ξεχωρίζουν και εμφανισιακά , αν με πιανεις ;) .
4) Εδώ πάμε σε σοβαρά πράγματα . Βάζεις 2500άρι ή 3λιτρο και το δηλώνεις ότι νομίζεις.

Να σε ενημερώσω ότι οι κινιτήρες Ν42 ( και οι 2 ) δηλαδή και αυτός που φοράς , είναι κινιτήρες οικονομίας και γραμμικής απόδωσης. Και κάνουν πολύ οικονομία όσο δεν τρέχεις . Επίσης ο 143 είναι πιο γρήγορος από το 2λιτρο με τα 150 . Λίγο μεν αλλά είναι . Τέλος μια αναφορά στις καταναλώσεις . Ο 1900 του 36αριού είναι περίπου 15% πιο βετζινοβόρος σε 36αρι, ο 2λιτρος εξακύλινδρος 20%+ σε 46 . Ο δικός σου με τον 143 είναι πολύ κοντά .

pokerboy
17-01-12, 14:28
Πάνε οι εποχές που βελτιώναμε τα bmw . Τώρα αλλάζεις κινιτήρα . Για βελτίωση ασχολείσε κατά κανόνα μόνο με τον αμέσως μικρότερο κινιτήρα από τον M . Ο λόγος ? Διότι αν υπάρχει έτοιμος άλλος κινιτήρας είναι ασκοπη η βελτίωση μιας χειρότερης βάσης και έχεις κ το κεφάλι σου ήσυχο και τώρα με την κρίση σου βγαίνει εξίσου φθηνά. Και επειδή τα Μ είναι άλλα αυτοκίνητα εντελώς , με άλλα έξοδα συντήρησης , αυτός που δε θέλει βάλει Μ κάνει αυτό που σου είπα.

Τώρα επειδή διάβασα όλο το θέμα και για τα νίτρο κτλ ... ( αυτά είναι για saxo και άλλες εποχές , τα ξεχνάς ) δες τι επιλογές έχεις με σειρά προτερεότητας .

1) Αλλάζεις αυτοκίνητο και πας για εκτός bmw .

Aν οπωςδήποτε θέλεις την πίσω κίνηση:

1) Το πουλάς και παίρνεις ε36 318ις , βάζεις και το μπλοκέ το εργοστασιακό αν δε το έχει και μια εξατμιση και είσαι κομπλε. Και σου μένουν και χρήματα αν θέλεις και για άλλα .
2) Δεν κάνεις τίποτε άλλο στο δικό σου . Με λίγα λόγια συμβιβάζεσε .
3) Αλλαγή μοτέρ σε 2λιτρο 4 κύλινδρο με τα 143 και τέλος . Δεν ξεχωρίζουν και εμφανισιακά , αν με πιανεις ;) .
4) Εδώ πάμε σε σοβαρά πράγματα . Βάζεις 2500άρι ή 3λιτρο και το δηλώνεις ότι νομίζεις.

Να σε ενημερώσω ότι οι κινιτήρες Ν42 ( και οι 2 ) δηλαδή και αυτός που φοράς , είναι κινιτήρες οικονομίας και γραμμικής απόδωσης. Και κάνουν πολύ οικονομία όσο δεν τρέχεις . Επίσης ο 143 είναι πιο γρήγορος από το 2λιτρο με τα 150 . Λίγο μεν αλλά είναι . Τέλος μια αναφορά στις καταναλώσεις . Ο 1900 του 36αριού είναι περίπου 15% πιο βετζινοβόρος σε 36αρι, ο 2λιτρος εξακύλινδρος 20%+ σε 46 . Ο δικός σου με τον 143 είναι πολύ κοντά .

σε πιανω για τον διλιτρο μου ειπε ακριβως το ιδιο ο πατερας μου οταν μου την εδωσε και του ειπα ειναι βημα ...παντως δεν μου ακουγεται ασχημο γιατι στην καταναλωση δε μετρανε μονο τα κυβικα αλλα και αν ο οδηγος εχει τσιμεντολιθο στο ποδι του.Οπως και ναχει σκεφτομαι να μεινω ετσι που ειμαι τωρα ή αν βρω καμια καλη ευκαιρια ριχνω το διλιτρο και με λιγο ''χαιδεμα'' θα τα αγγιξει τα 150
Μια που ειπες και για σαξο-ραλλα εχω ξαδερφο με 106 που με φπε και ενα
2ο ''ψευτοσταδιο''(ουτε καν αλλοι εκκεντροφοροι...) παιζει με 150+ αλογα απο 1600 κυβικα :bugeye: και ενοειτε πως ειναι τερατακι οποτε το οδηγω ανοιγει η καρδια μου
σχετικα με την αλλαγη αυτοκινητου για ΚΑΝΕΝΑ λογω δε θα το πουλαγα μπορει να μην ειναι γκαζοφονιας(ακομα... :P) αλλα η ΚΥΡΙΛΑ,η ΑΝΕΣΗ,η ΑΙΣΘΗΣΗ στην οδηγηση,το ΣΤΗΣΙΜΟ και το ΚΥΡΟΣ που βγαζει... ειδικα στα κοριτσια λιγο οι γυαλισμενες 17αρες,λιγο το χαμηλωμα και το δερματινο εσωτερικο δε θελει και πολυ να μπει μεσα η κοπελια... τωρα καποιοι πιο ψαγμενοι ισως εκτος απο ολα αυτα να εχουν και ενα 2,5αρι ή
3λιτρο μοτερ τι αλλο να ζητησουν...

E36 RULES!!
17-01-12, 14:33
Μην συγκρινεις τα μοτερ των rallye με αυτα των bmw.. Με ''χαιδεματα'', "εμεις" δεν παιρνουμε αλογα, δυστηχώς.

giannis 116
17-01-12, 15:19
Μην συγκρινεις τα μοτερ των rallye με αυτα των bmw.. Με ''χαιδεματα'', "εμεις" δεν παιρνουμε αλογα, δυστηχώς.

+1, δυστυχως...Ουτε με κλωτσιες, οχι με χαιδεματα δε παιρνουν αλογα τα μικρα ατμοσφαιρικα μοτερ των BMW!

Nick_compact
17-01-12, 19:19
Ακόμα και να έπαιρναν, δε θα είχε νόημα. Τα BMW είναι βαριά και θέλουν ροπή, και σωστά κατανεμημένη σε όλο το φάσμα στροφών, για να κινηθουν σβέλτα. Ένα 1.6 μοτέρ με 170ps στις 7500-7700 και 17kgm ροπή στις 5500-6000 στροφές, δε θα κάνει το αμάξι καθόλου πιο σβέλτο εως τις 4500rpm.

Geo_3D
17-01-12, 20:32
Επίσης ο 143 είναι πιο γρήγορος από το 2λιτρο με τα 150 . Λίγο μεν αλλά είναι .
Δεν ισχυει αυτο που λες ουτε καν στο ελαχιστο.
Ο Dim στο δικο του ειχε προγραμμα 150φευγα αλογα δυναμομετρημενα και 15αρες (νομιζω) ζαντες και πηγαιναν κοπια με 320 6κυλινδρο 150 αλογα μαμα με 18αρες ζαντες
;)

Dim77
17-01-12, 20:48
Δεν ισχυει αυτο που λες ουτε καν στο ελαχιστο.
Ο Dim στο δικο του ειχε προγραμμα 150φευγα αλογα δυναμομετρημενα και 15αρες (νομιζω) ζαντες και πηγαιναν κοπια με 320 6κυλινδρο 150 αλογα μαμα με 18αρες ζαντες
;)

Δεν έχεις άδικο, μόνο που είχα καμιά 30αρια κιλά παραπάνω στο πορτ μπαγκάζ (σαβούρες για κόντρα, χρήσιμες σε ταξίδια κλπ).

Εντωμεταξύ παρά το ότι φαίνεται παράξενο αυτό που θα πώ, αυτό που παρατήρησα με 18αρες, με 17αρες, με 15άρες είναι ότι δεν έχει διαφορά στο πως επιταχύνει το αυτοκίνητο.

Μόνο με τα 15αρια, σπίναρε εύκολα...αρκετά εύκολα...

Το 143άρι έβγαζε πολύ ωραία νούμερα στα περιοδικά πάντως. Καλύτερα από τα Μ52Β20.
Στο δρόμο, δεν το επιβεβαίωσα...(τις διαφορές των περιοδικών). Και αν κρίνω από το πως πάει με το πρόγραμμα...το μαμά είναι λίγο πιο κάτω μάλλον.

Περίμενα να του ξεφεύγω του Στρατου, αλλά δεν έγινε.
Τώρα που έβαλα το 3.45 δεν έχουμε το άσπρο :(

Τα νουμερα που είχε βγάλει ο Στεφανος με VBOX δεν βγαίνουν πάντως από Μ52Β20...ίσως να είμαι και λίγο :loser::loser: τελικά στα ανοίγματα.

Αυτό που έχω παρατηρήσει στο N42 είναι ότι για να βγάζει το 100% πρέπει να το πας...ζόρικα για λίγη ώρα. Αν πας χαλαρά και μετά ''πατήσεις''...δεν έχεις max απόδοση...
Για αυτό αν οδηγείς οικονομικά ώρα καίει πολύ λίγο, αν πλακώνεις...νιώθεις ότι πάει...

Αλλά δεν μπορείς να βγάλεις κανένα νορμάλ συμπέρασμα ...αν το ψάχνεις. Αν είσαι ήπιος οδηγός ενός 318 όπως το έβγαλε η BMW σαν entry για το coupe...είναι τέλειο.


Για κάποιον με 316 16βαλβιδο Ν40 ή Ν45 είναι φοβερή βελτίωση...που δε γίνεται αλλιώς στο 1600άρι και εύκολη.

Geo_3D
17-01-12, 21:08
Εντωμεταξύ παρά το ότι φαίνεται παράξενο αυτό που θα πώ, αυτό που παρατήρησα με 18αρες, με 17αρες, με 15άρες είναι ότι δεν έχει διαφορά στο πως επιταχύνει το αυτοκίνητο.

Μόνο με τα 15αρια, σπίναρε εύκολα...αρκετά εύκολα...



Με τα 15αρια σπινιαρει πιο ευκολα,αλλα εχει τεραστια διαφορα στην αποδοση και στην επιταχυνση.Και δεν το λεω απτο κομπακτ,αλλα απτο 316 που ειναι που ειναι αργο...ε την καταλαβαινεις την διαφορα αμεσως αμα γινει ακομα πιο αργο (ειχα 15αρες,τωρα 17αρες)
Απο εκει και περα,αν θυμαμαι καλα τις εχεις δει τις διαφορες στον δρομο απο ενα stock σαν το δικο σου,οταν ειχε "αμφισβητησει" ο φιλος τα νουμερα των δυναμομετρησεων σας αλλά στο δρομο οταν ανοιξατε ειχε μεινει πισω τελικα...τα λεω σωστα??

pokerboy
17-01-12, 22:05
Ακόμα και να έπαιρναν, δε θα είχε νόημα. Τα BMW είναι βαριά και θέλουν ροπή, και σωστά κατανεμημένη σε όλο το φάσμα στροφών, για να κινηθουν σβέλτα. Ένα 1.6 μοτέρ με 170ps στις 7500-7700 και 17kgm ροπή στις 5500-6000 στροφές, δε θα κάνει το αμάξι καθόλου πιο σβέλτο εως τις 4500rpm.

βαλε και 1400 κιλα αμαξι να παιζει στις 4000+rpm πιο πολλα απο 2,5λιτρο θα καιει :shakehead

pokerboy
17-01-12, 22:10
Μην συγκρινεις τα μοτερ των rallye με αυτα των bmw.. Με ''χαιδεματα'', "εμεις" δεν παιρνουμε αλογα, δυστηχώς.
οπως ειδες μονο μοτερ συγκρινα γιατι αν ανεφερα ολα τα προτερηματα των μπεμπε θα νιωθαν μειωνεκτικα τα γαλλακια :gaysex:
κριμα παντως τετοια μοτερ να μη φτιαχνονται(κατω απο 2 λιτρα...)

E36 RULES!!
17-01-12, 22:20
οπως ειδες μονο μοτερ συγκρινα γιατι αν ανεφερα ολα τα προτερηματα των μπεμπε θα νιωθαν μειωνεκτικα τα γαλλακια :gaysex:
κριμα παντως τετοια μοτερ να μη φτιαχνονται(κατω απο 2 λιτρα...)

Μπα, μην το λες αυτο.. Mην κοιτας που στη χωρα μας εχουν γινει φαναρομαχητές, σε μια ορεινή διαδρομή προσφέρουν ΠΑΡΑ πολλά! Και φυσικα οχι μονο αυτα, αλλα και civic, mini κλπ!

Dim77
17-01-12, 23:11
Με τα 15αρια σπινιαρει πιο ευκολα,αλλα εχει τεραστια διαφορα στην αποδοση και στην επιταχυνση.Και δεν το λεω απτο κομπακτ,αλλα απτο 316 που ειναι που ειναι αργο...ε την καταλαβαινεις την διαφορα αμεσως αμα γινει ακομα πιο αργο (ειχα 15αρες,τωρα 17αρες)
Απο εκει και περα,αν θυμαμαι καλα τις εχεις δει τις διαφορες στον δρομο απο ενα stock σαν το δικο σου,οταν ειχε "αμφισβητησει" ο φιλος τα νουμερα των δυναμομετρησεων σας αλλά στο δρομο οταν ανοιξατε ειχε μεινει πισω τελικα...τα λεω σωστα??

Ναι, είχε διαφορά με το μαμά Ν42 αρκετή.
Για τις ζάντες πάντως τελικά, δεν είμαι σίγουρος ότι έχουν σοβαρή διαφορά στην πράξη.
Μόνο στην αρχική περιστροφή (ακαριαία) εξ' ού και το πιο εύκολο σπάσιμο της πρόσφυσης (και 205 λάστιχο)...μετά δε νομίζω και ειδικά όσο ανεβαίνει η ταχύτητα. Πιο πολύ ρόλο παίζει το 205, 225, 245, 255 λάστιχο μάλλον. Δηλαδή 17-18 με 225 λάστιχο δε νομίζω ότι κόβει σε 150-200ps. Σε 100ps κόβει.

Είναι πράγματα που δεν τα έχουμε ''παιδέψει''. Ότι δοκιμή έχει γίνει είναι ''μια και έξω'' και δεν μπορώ να σου πώ ασφαλές συμπέρασμα.

Πάντως διαφορά κάνουν χταπόδια, καταλύτες, προγράμματα και φυσικά διαφορικό παρά οι ζάντες.

Ξεφεύγω όμως από το θέμα με αυτά...και συγνώμη.

Η διαφορά πάντως σε αυτά τα αυτοκίνητα του 3.38 με το 3.45 είναι εμφανής υπέρ του 3.45 που έχει από τη μάνα του το 320 (Μ52).

kefalismos
17-01-12, 23:59
Δεν ισχυει αυτο που λες ουτε καν στο ελαχιστο.
Ο Dim στο δικο του ειχε προγραμμα 150φευγα αλογα δυναμομετρημενα και 15αρες (νομιζω) ζαντες και πηγαιναν κοπια με 320 6κυλινδρο 150 αλογα μαμα με 18αρες ζαντες
;)

Δεν αντιλέγω . Αλλά δεν είναι καινούργια αυτοκίνητα οπότε η κατάσταση παίζει στους κινιτήρες και γενικά στο αμάξι . Οπότε δε μου λέει τίποτα το περιστατικό . Δε ελιναι κριτήριο για να βγάλω συμπέρασμα .

Ρίξε μια ματιά σε αυτές τις 2 δυναμομετρήσεις από το ίδιο δυναμόμετρο σε καινούργια αυτοκίνητα . Το 90άρι μετριέται με 98άρα . Δες υποδυνάμεις στις 2000 , 3000 , στις 4000. Καμία σύγκριση . Καινούργιο μοτέρ bmw είναι πάντα συνολικά καλύτερο σε επιδόσεις από τον προκάτοχο. Νόμος πλην ελαχίστων εξαιρέσεων .

http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=664
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=379

Αυτά είναι κριτήρια για μένα :deal: . Δεν κρίνω τον κινιτήρα στην κόντρα αλλά από την συνολική εικόνα του . Ποιος νοιάζεται για τις κόντρες ? ;)

ΥΓ: παραθέτω τον 150άρι ο οποίος συγκρίνεται με του Δημήτρη . Τον 143 δεν τον έχουν. Αν το πρόγραμμα του είναι σωστό πρέπει να είναι τουλάχιστον εφάμιλος με τον μαμά 150άρι .

Dim77
18-01-12, 10:06
Η αλήθεια είναι ότι από ότι φαίνεται υπερέχει λίγο στις 5-6500 rpm ο παλιός 6κύλινδρος Μ52, αλλά μέχρι εκεί είναι αρκετά πιο κάτω.

Για αυτό και η BMW έβαλε πιο μακρύ διαφορικό αφού το ζητούμενο ηταν η μικρότερη κατανάλωση όσο γίνεται.

Στην πράξη το Ν42 τελικά με πρόγραμμα γίνεται σαν το Ν46 και πάει καλύτερα παντού εκτός της ''κόντρας'' που δουλεύεις μόνο πολύ ψηλά. Βέβαια το πάει καλύτερα δεν το καταλαβαίνεις λόγω του φαινόμενου με το ηλεκ. γκάζι που ανέφερα πιο πάνω και του συνεχούς adaptation με τάση συνέχεια προς την οικονομία.

Με το 3.45 πάντως στο Ν42-46 αλλάζουν κάπως τα πράγματα, αλλά δεν έχει γίνει και στην πράξη γιατί δεν έτυχαν οι συγκυρίες.

parouskas
18-01-12, 10:40
φιλε μ για μενα βαλε ενα 318is μοτερ π βρωμαει ο τοπος με 140 αλογακια....βαλε κανα φιλτρακι εξατμισουλα και προγραμματακι να πας 150+και τελειωσε....δηλωσε το κανονικα να εισαι κομπλε ετσι?!
πιστευω θα μεινεις ευχαριστημενος!!!

parouskas
18-01-12, 10:41
ωπ ακυρο το post μ δεν ειδα οτι ειναι Ε46...συγνωμη!!!!

pokerboy
18-01-12, 15:00
ωπ ακυρο το post μ δεν ειδα οτι ειναι Ε46...συγνωμη!!!!

μπα μην το λες και γω το ψιλοσκεφτομουν ...

pokerboy
18-01-12, 15:06
Μπα, μην το λες αυτο.. Mην κοιτας που στη χωρα μας εχουν γινει φαναρομαχητές, σε μια ορεινή διαδρομή προσφέρουν ΠΑΡΑ πολλά! Και φυσικα οχι μονο αυτα, αλλα και civic, mini κλπ!

σιβικ και μινι θα οδηγουσα ανετοτατα σε ορεινες διαδρομες και αναβασεις.Σαξοραλλα τα φοβαμε καπως γιατι εχουν και τη φημη της σκοτωστρας αλλα η πικρη αληθεια ειναι πως με χαιδεματα καταλαβαινεις διαφορα και στο δυναμομετρο και στο δρομο τα μοτερ τους ειναι υπερ-βελτιωσιμα...
σα φαναρομαχητες τα θεωρω κορυφη δε τους στεκεται τιποτα διπλα

pokerboy
18-01-12, 15:26
παιδια κατι ψιλοακυρο να ρωτησω...
1ο σταδιο ειναι φιλτρο,προγραμμα,εξατμιση
2ο ειναι ΦΠΕ και εκκεντροφοροι(reprofile μετραει για 2ο σταδιο???),ροικη εξελιξη,συμπιεση(με φλατζα ή κοβουν χιλιοστα απτο καπακι???)
3ο σταδιο τι εχει???

e60///M
18-01-12, 16:15
Ολα σχετικα ειναι, δεν συμβολιζει καποιο σταδιο συγκεκριμενα πραγματα

ditris
18-01-12, 16:32
παιδια κατι ψιλοακυρο να ρωτησω...
1ο σταδιο ειναι φιλτρο,προγραμμα,εξατμιση
2ο ειναι ΦΠΕ και εκκεντροφοροι(reprofile μετραει για 2ο σταδιο???),ροικη εξελιξη,συμπιεση(με φλατζα ή κοβουν χιλιοστα απτο καπακι???)
3ο σταδιο τι εχει???
Όπως έχει συνηθιστεί να λέγεται στην "πιάτσα".....όντως 1ο σταδιο ειναι ή φιλτρο ή προγραμμα ή εξατμιση ή και διάφορους συνδυασμούς αυτών......
2ο στάδιο ειναι εκκεντροφοροι(reprofile ή αλλαγή), ροικές, αλλαγή συμπιέσεων συνήθως με χρήση πιο λεπτής φλαντζας κυλινδροκεφαλής, πολυπετάλουδο κάποιες φορές,πρόγραμμα+εξατμιση.....και
3ο σταδιο ...είναι η υπερτροφοδότηση με υπερτροφοδότη καυσαερίων(γνωστό και ως turbo) ή με μηχανικό υπερτροφοδότη(κίνηση απο στροφαλοφόρο....γνωστό και ως compressor) ή χρήση nitro....ή και συνδυασμό υπερτροφοδότη+νίτρο, υπερτροφοδότη+πολυπετάλουδο(πρακτικά με αυτό το συνδυασμό δεν κερδίζεις όμως!) σε extreme καταστάσεις...

Bassakos
18-01-12, 16:56
προσοχη στους reprofile εκκεντροφορους! χανουν την εργοστασιακη σκληρυνση που εχουν και μετα οσο περνουν τα κμ, τρωγετε ο εκκεντροφορος (τα αμυγδαλα δλδ ) ετσι χανεις σε αποδωση

pokerboy
18-01-12, 21:58
προσοχη στους reprofile εκκεντροφορους! χανουν την εργοστασιακη σκληρυνση που εχουν και μετα οσο περνουν τα κμ, τρωγετε ο εκκεντροφορος (τα αμυγδαλα δλδ ) ετσι χανεις σε αποδωση

ή βαζεις ή δε βαζεις με δυο λογια.Οχι ημιμετρα

pokerboy
18-01-12, 22:00
Όπως έχει συνηθιστεί να λέγεται στην "πιάτσα".....όντως 1ο σταδιο ειναι ή φιλτρο ή προγραμμα ή εξατμιση ή και διάφορους συνδυασμούς αυτών......
2ο στάδιο ειναι εκκεντροφοροι(reprofile ή αλλαγή), ροικές, αλλαγή συμπιέσεων συνήθως με χρήση πιο λεπτής φλαντζας κυλινδροκεφαλής, πολυπετάλουδο κάποιες φορές,πρόγραμμα+εξατμιση.....και
3ο σταδιο ...είναι η υπερτροφοδότηση με υπερτροφοδότη καυσαερίων(γνωστό και ως turbo) ή με μηχανικό υπερτροφοδότη(κίνηση απο στροφαλοφόρο....γνωστό και ως compressor) ή χρήση nitro....ή και συνδυασμό υπερτροφοδότη+νίτρο, υπερτροφοδότη+πολυπετάλουδο(πρακτικά με αυτό το συνδυασμό δεν κερδίζεις όμως!) σε extreme καταστάσεις...

σευχαριστω καπως ετσι τα ειχα στο νου μου και γω μονο για το 3ο σταδιο δεν ηξερα

pokerboy
18-01-12, 22:11
μια καλη ιδεα παντως θα ηταν να γινονται μετατροπες που να μη φαινονται και να μοιαζεις μαμα...και να μενει αλλος μ*****ς οταν το πατας
πχ υπερκυβισμος που το ξερεις μονο εσυ :P φιλτρο στο μαμα κουτι του,προγραμμα,βολαν,συμπιεση,κοντυτερη τελικη σχεση μεταδοσης,ενα μικροοοο ανεβασμα στον κοφτη(δε το συστηνο...) ή παλι μετατροπες που σε κανουν να μοιαζεις τεζα πειραγμενος πχ σωληνα εξατμιση και ναχεις χασει και 5-6 αλογα :PPP
αυτα δε τα αναφερω για να τα κανει κανεις ουτε δινω συμβουλες παιζοντας το φωστηρας αν και καποιες απο αυτες τις μετατροπες θα τις εκανα αν αξιζε να φτιαξω το 316

pokerboy
19-01-12, 22:14
λοιπον μην με αποπαρετε γιατι δε λογαω και πολλα απο τουρμπο...
οι σκαστρες που λεγονται μπαιπας και ξαναριχνουν τον αερα στην εισαγωγη δε θα καναν περισσοτερο θορυβο σαν τις κλασσικες σκαστρες αν το σωληνακι που περναει ο αερας αφαιρουνταν???
σε ενα γνωστο μου με VAG που εχει ενα τετοιο συστημα το τρυπησε ή του κοπηκε το σωληνακι αυτο και το αμαξι εκανε εναν ηχο σα φτερνισμα ενω πρωτα μονο το σφυριγμα του τουρμπο ακουγοτανε...
ξερω πως ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ ασχετο με την ατμοσφαιρικη βελτιωση...αλλα μεχει φαει η περιεργεια να μαθω τι παιζει εξαλου δεν αποκλειεται τιποτα και η υπερτροφοδοσια μια πιθανοτητα ειναι ;)

Stunt Mike
22-01-12, 16:08
Ναι θα εκαναν πιο πολυ θορυβο γιατι ετσι δουλευουν οι ''ανοικτου τυπου'' σκαστρες.Του φιλου σου ομως με το VAG το μοτερ,θελει κλειστου τυπου σκαστρα γιατι αλλιως μπερδευεται το AFM και συντομα χαλαει...

Nick_compact
22-01-12, 18:01
Ναι θα εκαναν πιο πολυ θορυβο γιατι ετσι δουλευουν οι ''ανοικτου τυπου'' σκαστρες.Του φιλου σου ομως με το VAG το μοτερ,θελει κλειστου τυπου σκαστρα γιατι αλλιως μπερδευεται το AFM και συντομα χαλαει...

Δεν μπερδεύεται το AFM Μιχάλη, ούτε θα χαλάσει από αυτό το λόγο, το AFM ένα εξάρτημα που δίνει "σήμα" στην ECU είναι.. η ECU μπερδεύεται, γιατί η σχάστρα πετάει στο περιβάλλον αέρα που περνάει από το MAF και μετράτε, αλλά δεν καταλήγει στο μοτέρ, όπως θα συνέβαινε με την εργοστασιακή κλειστού τύπου.