PDA

Επιστροφή στο Forum : Διαρροές Μ54..


zaharias
20-01-12, 23:20
Υπαρχει εδω ενα πολυ ωραιο θεματακι http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=882732 με τις πιο συνηθισμενες διαρροες του Μ54..

1)Μπορει να ειναι μια κοκκαλωμενη φλαντζα ψευτοκαπακου, η οποια με τον καιρο δεν σφραγιζει πλεον και ετσι εχουμε διαρροη λαδιου.. Σε αυτη τη περιπτωση το λαδι πεφτει πανω στη πολλαπλη εξαγωγης και καιγεται (και μυριζει μεσα στη καμπινα), πραγμα που σε προειδοποιει οτι κατι δεν παει καλα.. Επισης φαινεται ασπρος καπνος (απο το λαδι που καιγεται πανω στο χταποδι) να βγαινει απο το καπο..

2)Διαρροη απο τη βαση του φιλτρου του λαδιου (εκει δλδ που ακουμπαει με το κορμο του κινητηρα)..
Αυτο εχω παθει εγω αυτη τη στιγμη..
Οταν σηκωσαμε το αμαξι για να βαλουμε τις BBS πριν λιγες μερες, (παντα μπαινω απο κατω και χαζευω) ειδα το καρτερ λουσμενο στο λαδι.. Λεω, τον ηπιαμε.. Φλαντζα καρτερ.. Αμ δε..!! Βγαζω πριν λιγες μερες το φιλτροκουτι για να βλεπω καλυτερα απο τη μεσα μερια του φιλτρου (λαδιου), κατω απο τη πολλαπλη εισαγωγης δλδ και βλεπω οτι απο εκει ξεκιναει το λουσιμο.. Λεω.. μανιτσα μου.. εδω ειμαστε..
Εχω παραγγειλει φλαντζουλες, ροδελες, βιδες κτλ (Ναι, ηταν και αυτα μεσα στη περιβοητη λιστα των 104 κωδικων!!) και θα γινει DIY..

3)Αλλο ενα σημειο ειναι το σωληνακι του βανος.. (εκει, ειχα αλλαξει ροδελες οταν αλλαξα τα τσιμουχακια, απο τη μια μερια.. σειρα εχει τωρα, να αλλαξω και απο την αλλη..)

4)Βαλβιδα αναθυμιασεων.. Εδω συνηθως κοβεται (με τον καιρο σκληραινει και σπαει) το σωληνακι που φευγει απο τη βαλβιδα και επιστρεφει τα λαδια στο καρτερ μεσω του μεταλλικου σωληνα που μπαινει το μετραρι του λαδιου..

5)Υδραυλικο τιμονι.. Συνηθως την ακουνε τα σωληνακια και χανουν ή αμα τα χει παιξει και η αντλια, μπορει να τα πεταξει απο τη ταπα του δοχειου των υγρων για το υδραυλικο τιμονι.. Επισης, το δοχειο για τα υγρα του υδραυλικου τιμονιου εχει μεσα (build in) φιλτρακι.. οποτε, το πεταμε και παιρνουμε αλλο δοχειακι (φτηνο ειναι.. υπαρχει και του εμποριου και λεει πανω ZF αν θυμαμαι καλα)..

Υπαρχουν κι αλλα σημεια διαρροης.. διαφορικο, σασμαν, υγρα ψυγειου, τρομπα νερου, θερμοστατης.. υπαρχουν ολα στο λινκ παραπανω..

Το να τυχει μια διαρροη.. δεν ηρθε και το τελος του κοσμου.. ουτε παει να πει οτι το μοτερ εχει κατι ή ειναι για την ανακυκλωση..
Και με τα σωστα εργαλεια αμα πιανουν λιγο τα χερια, γινονται DIY..

zaharias
20-01-12, 23:21
Εγω, θα αλλαξω τη φλαντζα του φιλτρου του λαδιου και μαζι με αυτο θα αλλαξω και αντλια υδραυλικου τιμονιου η οποια μου εκανε θορυβο και εχω κανα χρονο μια καινουργια στο γκαραζ και καθεται.. Αν καταφερω, θα τραβαω και φωτο κατα τη διαρκεια..


Εδω ενα πολυ ωραιο βιντεο.. Ο τυπος εχει κανει απιστευτη δουλεια..
Και η πατεντα με τις βιδες (για να ξερει που παει η καθεμια) μ'αρεσε και μεχρι και τις ροπες ειχε αναλυτικα για τη καθε βιδα..!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Jy0EKjuxlpY&feature=player_embedded

zaharias
20-01-12, 23:33
Δοχειακι ειχα παρει.. και αντλια.. εμενα φοραει την LF-20 (Luk)..

Οποτε περιμενω τα υπολοιπα..
11 42 7 512 300 φιλτρο λαδιου (δεν χρειαζεται, αλλα μπορει και να το αλλαξω με την ευκαιρια)
11 42 1 719 855 φλαντζα βασης φιλτρου λαδιου
32 41 1 093 596 X 2 ροδελες για τη βιδα στο σωληνακι του vanos
32 41 1 093 596 X 2 ροδελες για τα σωληνακια του υδραυλικου τιμονιου
32 41 1 093 597 X 2 >> >> >> >> >> >> >> >> >>
Σφυκτηρες πρεπει να παρω.. 12-20 και 16-25.. ειναι για τα σωληνακια του υδραυλικου, διοτι τα γνησια δεν ειναι πολυ καλα..
64 50 8 390 601 Gasket ring
+ τις βιδες για τους σωληνες του υδραυλικου και του σωληνα του βανος..
#16 http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/LHD/N/2003/january/browse/engine/cylinder_head_vanos/#16
#6 & 9 http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/LHD/N/2003/january/browse/steering/hydro_steering_oil_pipes/

kplc16
21-01-12, 08:24
zaxo τη παλια αντλια μη βιαζεσαι να τη πεταξεις.
αγορασα καινουργια απο αυτον που μου προτεινες.
η καινουργια αυτη τη στιγμη κανει περισσοτερο θορυβο απο τη παλια.
εγω ευτυχως τη παλια τη κρατησα.

επισης κατα την αλλαγη να θυμασαι δυο πραγματα: για να βαζεις υγρα στο υδραυλικο θα πρεπει καθε τοσο να μαρσαρεις.επισης να ελεξεις τα ρουλεμαν-τροχαλιες.Οταν την αντικατεστησα και μετα διαπιστωσα οτι δυο απο αυτα εκαναν θορυβο.Και ξαναελυσα το συστημα.Για τον ιμαντα ειμαι σιγουρος οτι τον εχεις αλλαξει στη μετατροπη.

zaharias
21-01-12, 10:20
zaxo τη παλια αντλια μη βιαζεσαι να τη πεταξεις.
αγορασα καινουργια απο αυτον που μου προτεινες.
η καινουργια αυτη τη στιγμη κανει περισσοτερο θορυβο απο τη παλια.
εγω ευτυχως τη παλια τη κρατησα.

επισης κατα την αλλαγη να θυμασαι δυο πραγματα: για να βαζεις υγρα στο υδραυλικο θα πρεπει καθε τοσο να μαρσαρεις.επισης να ελεξεις τα ρουλεμαν-τροχαλιες.Οταν την αντικατεστησα και μετα διαπιστωσα οτι δυο απο αυτα εκαναν θορυβο.Και ξαναελυσα το συστημα.Για τον ιμαντα ειμαι σιγουρος οτι τον εχεις αλλαξει στη μετατροπη.

Ευχαριστω για τη συμβουλη Νικολα..
Ρουλεμαν που..?? Αφου η αντλια του υδραυλικου ειναι κομπλε..??
Τροχαλιες, μηπως εννοεις τους τεντωτηρες..??
Οι ιμαντες ειναι καινουργιοι..

kplc16
21-01-12, 11:15
Ευχαριστω για τη συμβουλη Νικολα..
Ρουλεμαν που..?? Αφου η αντλια του υδραυλικου ειναι κομπλε..??
Τροχαλιες, μηπως εννοεις τους τεντωτηρες..??
Οι ιμαντες ειναι καινουργιοι..

ναι τεντωτηρες.αν και τεντωτηρας ειναι μονο αυτος του δυναμου. αν χαλασει το εξωτερικο ρουλεμανακι του τεντωτηρα δυναμου(μισο παλαστικο μισο μεταλικο) να ξερεις οτι για Μ54 θα σου πουλησουν και το τεντωτηρα μαζι.Σε αυτη τη περιπτωση θα ζητησεις το αντιστοιχο ρουλεμαν του 1.6 που ταιριαζει κουτι στο τεντωτηρα.

Με λιγα λογια τα μαστορια λενε τεντωτηρα το εξαρτημα που τεζαρει τον ιμαντα.Βρισκεται μεσα στη μηχανη διπλα στο δυναμο.Εσυ βλεπεις τη τροχαλια του

zaharias
21-01-12, 11:37
ναι τεντωτηρες.αν και τεντωτηρας ειναι μονο αυτος του δυναμου. αν χαλασει το εξωτερικο ρουλεμανακι του τεντωτηρα δυναμου(μισο παλαστικο μισο μεταλικο) να ξερεις οτι για Μ54 θα σου πουλησουν και το τεντωτηρα μαζι.Σε αυτη τη περιπτωση θα ζητησεις το αντιστοιχο ρουλεμαν του 1.6 που ταιριαζει κουτι στο τεντωτηρα.

Με λιγα λογια τα μαστορια λενε τεντωτηρα το εξαρτημα που τεζαρει τον ιμαντα.Βρισκεται μεσα στη μηχανη διπλα στο δυναμο.Εσυ βλεπεις τη τροχαλια του

Τα χω αλλαξει και αυτα Νικο..
Μονο το κατω κατω του A/C δεν εχω αλλαξει, τοπ οποιο θα το κανω.. Το εχω αγορασει καιρο και περιμενα την ευκαιρια..
Ευχαριστω φιλε! :)

zaharias
21-01-12, 14:09
Λογικα, τη τροχαλια της αντλιας θα πρεπει να την ξεσφιξω (οχι εντελως) ΠΡΙΝ βγαλω τον ιμαντα, ετσι..??
Και αντιστοιχα θα τη σφιξω (τελικο σφυξιμο) με τον ιμαντα φορεμενο, εεε..??