PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρός όλα τα μέλη κατόχους Μ3 Ε46


MPOWER
07-09-04, 13:33
Το θέμα που προέκυψε με το καινούριο recall για τα μοτέρ S54 ισχύει και αφορά ΣΧΕΔΟΝ όλα τα Μ3 Ε46.
Έχουμε έρθει σε επικοινωνία με την BMW και μας ζήτησε να της παραδώσουμε όλους τους αριθμούς πλαισίου των Μ3 Ε46 που υπάρχουν σαν μέλη στο site μας, έτσι ώστε να δρομολογηθεί η διαδικασία ελέγχου και επισκευής ομαδικά έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι διαδικασίες και συνεπώς η ταλαιπωρία μας
Παρακαλώ όλοι οι κάτοχοι των Μ3 Ε46 να μου στείλουν PM με τα στοιχεία επικοινωνίας τους και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τον αριθμό πλαισίου σας!

Υ.Γ Θεωρώ δεδομένο οτι καταλάβατε πως η εξυπηρέτηση αυτή αφορά ΜΟΝΟ ΓΝΗΣΙΑ Μ3 Ε46

aVog
07-09-04, 13:38
ΟΚ για κοιτα και για το δικο μου μήπως είναι Μ3
Α.Π. weopss120-93890-ff0-90950
Αν είναι γιατι δεν θυμάμαι πες τους και για μένα!!! :eek:

Strax
07-09-04, 13:45
You 've got private mail! ¶ντε να δούμε, γιατί με βλέπω να μπαίνω Σέρρες για στρώσιμο!!!!! :mad:

MPOWER
07-09-04, 13:46
Είδες aVog για να μην έχεις Μ3 Ε46 πόσο χαλαρός είσαι και κάνεις και αστειάκια!!! :p

aVog
07-09-04, 13:54
Είδες aVog για να μην έχεις Μ3 Ε46 πόσο χαλαρός είσαι και κάνεις και αστειάκια!!! :p
απο την μια είμαι αλαρός είμαι και το διασκεδάζω, απο την αλλη όμως δεν μπορώ να μπώ στο Μ3 κλάμπ του φίλου μου, γαμώ τον μπελάάά μου. :eek:

aVog
07-09-04, 13:56
ΟΚ για κοιτα και για το δικο μου μήπως είναι Μ3
Α.Π. weopss120-93890-ff0-90950
Αν είναι γιατι δεν θυμάμαι πες τους και για μένα!!! :eek:
Αν φτιάξαται και άλλο ποστ κλειδομένο επειδή εγώ γάμ...η....σα το συγκεκριμένο λειπουμε μάγκες!!! :(

stef
07-09-04, 16:49
Avog ,έχεις ρίξει 5 ποστ που λένε τα ίδια και τα ίδια , κάτι νέο δεν μας λες!
Όλο για φίλους σου με Μ3 μας μιλάς και τίποτα άλλο!
Γράψε 1 ποστ και καλό!
Μην ποστάρεις για να ποστάρεις άδικα

BMWER
07-09-04, 17:42
Φιλε Avog ρίξε του λίπασμα μπορεί να γίνει Μ3 που ξέρεις...............just joking.................

saudi
22-09-04, 23:27
mpower γνωρίζεις σε ποιά εξουσιοδοτιμένα μπορούμε να απευθυνθούμε για την αλλαγή όποιον ανταλλακτικών του αυτοκινήτου χρειάζετε?

Strax
22-09-04, 23:42
Μπορείς να απευθυνθείς σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο. Η όλη εργασία γίνεται με έξοδα της Bmw είτε είσαι σε εγγύηση είτε όχι.

saudi
23-09-04, 13:51
Γνωρίζουμε τι πρόβλημα έχει πάλι το αυτοκινητό μας??

Strax
23-09-04, 14:24
Μπορείς να δεις εδώ Μ3 Ε46 και μέταλλα μπιελών (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=220) !

stef
23-09-04, 22:46
Strax ακόμη και εαν είναι εισαγωγής to M3?

Strax
24-09-04, 08:24
Είναι ΟΛΑ μέχρι τον 5/2003!!! Ευρώπες, Αμερικές, Ασίες, Αυστραλίες κλπ.! :eek:

stef
25-09-04, 11:18
Μία ακόμη ερώτηση ακι συγγνώμη εαν γίνομαι κουραστικός , απο 1/6/2003 κατασκευή και μετά τι έχουν αλλάξει και πώς είμαστε σίγουροι ότι δεν υπάρχουν παρόμοια προβλήματα?

Panoz
26-09-04, 20:47
Μία ακόμη ερώτηση ακι συγγνώμη εαν γίνομαι κουραστικός , απο 1/6/2003 κατασκευή και μετά τι έχουν αλλάξει και πώς είμαστε σίγουροι ότι δεν υπάρχουν παρόμοια προβλήματα?

¶λλαξε ο προμηθευτής και υποτίθεται ότι τα καινούργια κομμάτια αντέχουν στη καταπόνηση.......Ο χρόνος θα δείξει...Πάντως μετά απο αλλαγή μοτέρ, διαφορικού και σινεμπλόκ είμαι λίγο δύσπιστος....¶! καιτη Τρίτη έχω ραντεβού για τα μέταλλα....¶ντε στρώσε πάλι το κινητήρα....βαρεθηκα πιά!

stef
26-09-04, 21:44
¶! καιτη Τρίτη έχω ραντεβού για τα μέταλλα....¶ντε στρώσε πάλι το κινητήρα....βαρεθηκα πιά!

Καλά βρε Πάνο, μηχανουργείο το κάνανε το Μ3....? :confused:

DoctorAbo
26-09-04, 22:01
¶λλαξε ο προμηθευτής και υποτίθεται ότι τα καινούργια κομμάτια αντέχουν στη καταπόνηση.......Ο χρόνος θα δείξει...Πάντως μετά απο αλλαγή μοτέρ, διαφορικού και σινεμπλόκ είμαι λίγο δύσπιστος....¶! καιτη Τρίτη έχω ραντεβού για τα μέταλλα....¶ντε στρώσε πάλι το κινητήρα....βαρεθηκα πιά!


Πάνο, ξέχασα σήμερα να σου πω ότι το αυτοκίνητό μο έχει κάνει και τα 2 recall πέρυσι στη Γερμανία :) . Δε θέλει στρώσιμο .

Strax
27-09-04, 08:59
Γιατρέ, το Service Bulletin της BMW μιλάει για στρώσιμο για 1200 μίλια/ 2000 χλμ. Είσαι σίγουρος ότι δεν θέλει στρώσιμο?? :confused:

Panoz
27-09-04, 09:12
Καλά βρε Πάνο, μηχανουργείο το κάνανε το Μ3....? :confused:

¶στα να πάνε.....τα κάνανε θάλασσα με αυτό το μοτέρ.....απο την αρχή φάνηκε ότι τα πράγματα δεν θα ήταν και τόσο ρόδινα....καθυστέρηση 7 μήνες στη παρουσίαση του μοντέλου (σπάγανε τα μοτερ). πρόβλημα μετά απο 5 μήνες παραγωγής (ξανασπάγανε τα μοτέρ απο ρινίσματα σιδήρου στη τρόμπα λαδιού και ελλατωματικά καβαλέτα) και έχουμε τώρα τα μέταλλα μπιελών.....Τουλάχιστον όταν πάει, πάει καλα!!!!!

Panoz
27-09-04, 09:14
Πάνο, ξέχασα σήμερα να σου πω ότι το αυτοκίνητό μο έχει κάνει και τα 2 recall πέρυσι στη Γερμανία :) . Δε θέλει στρώσιμο .

Θέλει....θέλει....Έτσι τουλ. λέει η BMW....αλλά και να μη θέλει, μετά απο την άσχημη προιστορία του μοτερ.....κάλλιο γαιδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε :rolleyes:

bmwfan
02-10-04, 20:26
Pano exeis apolito dikio. Strosto swsta, xeris esi etsi ;) Den se ida na mou peis ,pws to ides to E60;

pantadouras
06-01-05, 21:25
φιλε Μ POWER στο αυτοκινητο μου εγινε επισκευη μοτερ στη γερμανια τον αυγουστο του 2004. γνωριζεις αν πρεπει να ξαναγινει επισκευη? στον κορφιατη που πηγα προσφατα μου ειπαν οχι αλλα δεν τους εμπιστευομαι γιατι ειναι ασχετοι. που προτεινεις να ρωτησω? :)

Strax
07-01-05, 08:37
Τι εννοείς επισκευή μοτέρ? Ανακατασκευή? Είχε χτυπήσει το μοτέρ ή απλά άλλαξε τα μέταλλα, όπως όλα τα Μ3 παραγωγής μέχρι 6/2003? Ο πιο σίγουρος τρόπος να μάθεις αν πρέπει να κάνεις την αλλαγή μετάλλων είναι αυτό που ήδη έκανες. Να ρωτήσεις ένα εξουσιοδοτημένο! Οπότε μην ανησυχείς.

DoctorAbo
03-03-05, 21:48
Από Doctor Abo :mad:
Προς Συνεργείο Κορφιάτη :icon18:

Αξιότιμε Κύριε Κορφιάτη, :bowdown:

Μετά από την εξαιρετική ομολογουμένως δουλειά που κάνατε στο αυτοκίνητό μου παρατήρησα τα εξής:

Το αυτοκίνητό μου ξανααπέκτησε κόφτη τελικής (που δεν είχε μέχρι να σας το φέρω)
Ο κόφτης είναι στις 8050 ενώ πριν σας το φέρω ήταν στις 8200.
:banghead:
Με άλλα λόγια το αυτοκίνητό μου είχε ένα διαφοροποιημένο προγραμματάκι μέσα στο μιαλουδάκι του (βλέπε εγκέφαλο)

Παρόλο που ξέρω πως είναι σχεδόν αδύνατο να έχει κρατηθεί το δικό μου προγραματάκι μοιράζομαι μαζί σας την εξής ευχή.......

Ακολουθεί η ευχή

αρχή της ευχής:
Τι καλά που θά τανε να είχατε κρατήσει το προγραμματάκι που είχε ο εγκέφαλός μου μέσα πριν την αναβάθμιση και να μου το ξαναφορτώνατε ε?τέλος της ευχής

Μέχρι που θα προσκαλούσα τον Strax σε επίσημη κόντρα

skandalis447
13-03-05, 08:58
Doctor opote goustareis ela na sou kano kati sto m3 na mou peis an tha sou aresei sto dromo...Ena kafe tha keraseis kai tha sou aresei i fasi,tha deis!

giorgos_papadakis
10-04-05, 19:37
Μπορείς να απευθυνθείς σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο. Η όλη εργασία γίνεται με έξοδα της Bmw είτε είσαι σε εγγύηση είτε όχι.

ευτυχως εγω τα αλλαξα τα μεταλα στο συνεργειο του σαμαρα στο πολυγωνο.
αν και ειναι εισαγωγης το αυτοκινητο μπορεσε και τα περασε στην εγγυηση και πληρωσα 320 ευρω μονο. :cheers:

DoctorAbo
10-04-05, 21:43
ευτυχως εγω τα αλλαξα τα μεταλα στο συνεργειο του σαμαρα στο πολυγωνο.
αν και ειναι εισαγωγης το αυτοκινητο μπορεσε και τα περασε στην εγγυηση και πληρωσα 320 ευρω μονο. :cheers:

Ο Γιώργος (ο Σαμαράς) είναι φίλος και καλό παιδί. Το θέμα ξακίνησε από το δικό μου αυτοκίνητο που πήγαινε εκεί. Η δουλειά όμως έγινε στου Γιώργου ? ή το αμάξι πήγε σε άλλο συνεργείο και επέστρεψε ?

M3MAN
13-03-07, 19:03
:thumbsdow μιλαμε για μεγαλη ζημια στην συνειδηση των πελατων τους, και δεν μιλαω για μη μπεμβεδακηδες που μαλλον μετα απο αυτο θα γλυκοκοιταζουν το RS4, αλλα για τους πιστους.

Εγω πάντως που ψηνομαι αγρια για την Ε92 Μ3, μαλλον θα αφησω να περασουν κανα 2 χρόνια πριν τους τα σκασω...

m_power_lunatic
17-03-08, 12:38
Πειτε μου σας παρακαλω γιατι σε Μ3 Ε46 cabrio παραγωγης του 2004 ο φιλος ιδιοκτητης που το εφερε απο Γερμανια προληπτικα αλλαξε τα μεταλλα του κινητηρα-στα 64.000χλμ-το αυτοκινητο δεν ειχε ανακληση κατα την BMW και τα μεταλλα του 4ου και 6ου εαν δεν κανω λαθος ,ηταν φαγωμενα.Το συνεργειο που εκανε την δουλεια και το διεγνωσε ειναι εκτος Αθηνων και με πανελληνια αναγνωριση.:screwy:

m_power_lunatic
17-03-08, 14:21
Επισης σε διαφορα τευχη του BMW CAR,TOTAL BMW κτλ καποιοι ιδιοκτητες αναφερουν οτι χωρις λογο το αυτοκινητο τους χτυπαει πυρακια,νομιζω στο τελευταιο τευχος ο ιδιοκτητης ειναι απο Αγγλια και το αυτοκινητο του 2004 και αφου γυρισε οτι συνεργειο υπηρχε και δεν υπηρχε κανενας δεν καταφερε να τον καλυψει στην αιτια του προβληματος του.Γνωριζει κανεις εαν ακομη η BMW καλυπτει κινητηρες σε περιπτωση καταστροφης????Σαν καθημερινος θαμωνας του AUTOSCOUT 24 και MOBILE.DE βλεπω ακομα και προσφατα αυτοκινητα με νεο κινητηρα-που εχουν σπασει προσφατα.Μπορει καποιος να μας απαντησει σιγουρα???:feedback:

EVANGELOS
17-03-08, 15:03
Επισης σε διαφορα τευχη του BMW CAR,TOTAL BMW κτλ καποιοι ιδιοκτητες αναφερουν οτι χωρις λογο το αυτοκινητο τους χτυπαει πυρακια,νομιζω στο τελευταιο τευχος ο ιδιοκτητης ειναι απο Αγγλια και το αυτοκινητο του 2004 και αφου γυρισε οτι συνεργειο υπηρχε και δεν υπηρχε κανενας δεν καταφερε να τον καλυψει στην αιτια του προβληματος του.Γνωριζει κανεις εαν ακομη η BMW καλυπτει κινητηρες σε περιπτωση καταστροφης????Σαν καθημερινος θαμωνας του AUTOSCOUT 24 και MOBILE.DE βλεπω ακομα και προσφατα αυτοκινητα με νεο κινητηρα-που εχουν σπασει προσφατα.Μπορει καποιος να μας απαντησει σιγουρα???:feedback:

Aν θες τη γνώμη μου , οι Γερμανοί ως οδηγοί ΔΕΝ συντηρούν τα αμάξια όπως θα έπρεπε.
Π.χ. αλλαγή λαδιών κάθε 15 χιλ χλμ (ή όταν βγάλει στο καντράν service) !!!!!
Επίσης σε κουβέντα στο Αμερικάνικο φόρουμ , πολλοί ξένοι ΔΕΝ κοιτάνε θερμοκρασία λαδιού ... μόλις σβήσουν οι λυχνίες στο στροφόμετρο αρχίζουν κόφτες.
Κάποιος μάλιστα ρώταγε πριν κανά μήνα "ΤΙ ΛΑΔΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΟ Μ3" ... μέχρι τώρα ΔΕΝ έβαζε TWS 10-60 ....
¶λλοι δεν κοιτάνε ΠΟΤΕ στάθμη λαδιού ή βλέπουνε το λαμπάκι και το αγνοούν ... λες και θα πάθουν κάτι αν συμπληρώσουν λίγο λάδι...
Για ρύθμιση βαλβίδων ... άστο ... προκειμένου να γλυτώσουν τα λεφτά "stealership" λένε τα εξουσιοδοτημένα ... κάνουν μόνοι τους ή και καθόλου ...
Τα ίδια και με μπέκ , πολλαπλασιαστές , μπουζί κλπ κλπ
Και άλλα πολλά ...

Mε λίγα λόγια τα μικρά hints που διατηρούν το μοτέρ ΔΕΝ ΤΑ ΤΗΡΟΥΝ και πολύ στο εξωτερικό , συνηθισμένοι στο στυλ ... όσο δεν χαλάει δεν το πειράζω....

m_power_lunatic
17-03-08, 19:05
Σωστο αυτο που λες Βαγγελη δεν συντηρουνται ολα το ιδιο,πιστευω οτι το ποδι και η προσοχη που πρεπει δειχνει καποιος σε αυτον τον κινητηρα πρεπει να ειναι σχεδον θρησκευτικη!!!:love::love: Καποιος αλλος με περαιτερω πληροφοριες στο επιμαχο θεμα???

DoctorAbo
17-03-08, 21:16
Επισης σε διαφορα τευχη του BMW CAR,TOTAL BMW κτλ καποιοι ιδιοκτητες αναφερουν οτι χωρις λογο το αυτοκινητο τους χτυπαει πυρακια,νομιζω στο τελευταιο τευχος ο ιδιοκτητης ειναι απο Αγγλια και το αυτοκινητο του 2004 και αφου γυρισε οτι συνεργειο υπηρχε και δεν υπηρχε κανενας δεν καταφερε να τον καλυψει στην αιτια του προβληματος του.Γνωριζει κανεις εαν ακομη η BMW καλυπτει κινητηρες σε περιπτωση καταστροφης????Σαν καθημερινος θαμωνας του AUTOSCOUT 24 και MOBILE.DE βλεπω ακομα και προσφατα αυτοκινητα με νεο κινητηρα-που εχουν σπασει προσφατα.Μπορει καποιος να μας απαντησει σιγουρα???:feedback:

Nα σας πω λοιπόν ότι πριν χαλάσει για τα καλά το μοτεράκι μου χτύπαγε πυράκια χωρίς κανένα προφανή λόγο. Τσεκάραμε μπουζί, μπεκ, πολαπλασιαστές, φίλτρο βενζίνης τη θεία μου τη Καλλιώπη. Νομίζω πως όταν φτάσει να συμβεί αυτό είναι μάλλον αργά για δάκρυα.

Να σημειώσω πως όλα τα σέρβις γινόντουσαν κανονικά, τα λάδια αλλάζανε κάθε 5.000 km ήταν πάντα TWS 10 W 60 κλπ.

Τελικά, το ίδο μοτέρ μετά την επισκευή απλά δε χτυπάει πυράκια. Τι απέδειξε το λύσιμο του κινητήρα ? Πως υπήρχε ρήγμα στο καπάκι, πως η συμπίεση διέρεε από τον ένα κύλινδρο στον άλλον, πως η φάντζα είναι ρηγματώσει και πως μόλις έσβυνε μοτέρ στάζαν ψυκτικά μέσα στον κύλινδρο κλπ.
Αν ξεκινήσει να χτυπάει πυράκια ένα μοτέρ S54 η λύση είναι μία. Όσο πιο νωρίς σηκώσεις καπάκι τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχεις να προλάβεις τα χειρότερότερα.

Αυτά με αγάπη

NICK_M3
17-03-08, 22:39
Αν ξεκινήσει να χτυπάει πυράκια ένα μοτέρ S54 η λύση είναι μία. Όσο πιο νωρίς σηκώσεις καπάκι τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχεις να προλάβεις τα χειρότερότερα.

Αυτά με αγάπη


μόνο αυτό κρατήστε όλοι σας/μας!!!!

m_power_lunatic
18-03-08, 10:49
Παντως απο την προσωπικη μου ερευνα σε αυτοκινητα γνωστων και φιλων το γεγονος οτι ενα Μ3 Ε46 εχει κανει ανακληση-μεταλλα βιδες software αντλια-δεν σημαινει οτι δεν θα σπασει ποτε.Εξακολουθουν να υπαρχουν πιθανοτητες να χτυπαει πυρακια με τα καταστροφικα αποτελεσματα.Τωρα γιατι ξεκιναει στα καλα καθουμενα να χτυπαει πυρακια απο το τιποτα και εαν ανιχνευεται περα απο το αφτι του καθενος αυτο στα επισημα της BMW ειναι κατι που θα ηθελα μια απαντηση αλλα και αρκετα παιδια ακομα αφου οι κατοχοι πληθαινουν σταδιακα!!!!:wub::hello::)